پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۰۹May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 19 شهریور 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 شهریور 1396 میزان 2 شهریور 1396 میزان 3 شهریور 1396 میزان 4 شهریور 1396 میزان 5 شهریور 1396 میزان 6 شهریور 1396 میزان 7 شهریور 1396 میزان 8 شهریور 1396 میزان 9 شهریور 1396 میزان 10 شهریور 1396 میزان 11 شهریور 1396 میزان 12 شهریور 1396 میزان 13 شهریور 1396 میزان 14 شهریور 1396 میزان 15 شهریور 1396 میزان 16 شهریور 1396 میزان 17 شهریور 1396 میزان 18 شهریور 1396 میزان 19 شهریور 1396 میزان 20 شهریور 1396 میزان 21 شهریور 1396 میزان 22 شهریور 1396 میزان 23 شهریور 1396 میزان 24 شهریور 1396 میزان 25 شهریور 1396 میزان 26 شهریور 1396 میزان 27 شهریور 1396 میزان 28 شهریور 1396 میزان 29 شهریور 1396 میزان 30 شهریور 1396 میزان 31 شهریور 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- کاشان، شهری با قدمت 7000 ساله است که به داشتن خانه های تاریخی شهرت یافته؛ این خانه ها نمایانگر معماری بی نظیر و پر ارزش ایرانی هستند که در گذر زمان و تغییر کالبد شهر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- با توجه به شمارش معکوس مشمولین سهام عدالت برای دریافت سود در پایان شهریور ماه، مسئولین سازمان خصوصی سازی رقم دقیق سود سهام را 150 هزار و 65 هزار تومان اعلام کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین روحانی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی را جهت اجرا به وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- در فرهنگ ایران زمین از دیرباز مراسمات سرور و شادی جایگاه ویژه ای داشته است. مراسماتی که ریشه در هویت و گذشته دارد و نشان از این دارد که در گذشته مردمان ایران همیشه و در همه حال زمانی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- برج های کبوتر از آثار منحصربه فرد اصفهان به شمار می آیند؛ کبوترخانه ها مکانی برای استقرار کبوتران بوده که به منظور تهیه کود برای استفاده در کشاورزی، احداث شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۱۱    
خبرگزاری میزان- ده رفتار اشتباه وجود دارد که باعث وارد آمدن آسیب به مغز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در ماموریت ما غذا مقدم بر دارو است، گفت: با ابلاغ سیاست های رهبری، راه حوزه سلامت کاملا مشخص و نقشه راه به درستی ترسیم شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- در پی مطالبات مردمی و انتشار اخبار و گزارشاتی مبنی بر انباشت زباله های شهری و نخاله های ساختمانی در محدوده دو اثر تاریخی پل صفوی و شیب پارتی در شهر بیستون ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک جلاد داعشی در استان دیالی عراق، به وسیله یک انگشتر شناسایی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- محسن یگانه برای برگزاری تور کنسرت هایش از 24 شهریور ماه راهی کشورهای اروپایی شده و با طرفدارانش دیدار می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- دفتر مطالعات و پژوهش مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری هم زمان با آغاز سال تحصیلی در پاییز 96 کارگاه های پیشرفته تئاتر را ویژه دانشجویان و علاقه مندان فعال تئاتر برگزار می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- جشنواره فیلم سبز ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز با محوریت موضوع محیط بانی با نمایش آثار مرتبط و برگزاری یک نشست تخصصی و موضوعی روز دوشنبه-20 شهریور- در سینما فلسطین دنبال می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک سال و نیم پیش بود که از فیش حقوق های نجومی در فضای مجازی و صفحات اول روزنامه ها رونمایی شد و خشم و نفرت مردم از دست اندازی به بیت المال مسلمین را برانگیخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- آیین نکوداشت نوزدهمین جشن بزرگ سینمای ایران در تالار ایوان شمس تهران برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- شبکه معاند من و تو که از لندن برنامه پخش می کند، در قالب برنامه ای سطحی، به دو هنرمند ایرانی اهانت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- درباره شهید مرتضی حسین پورشلمانی که در جبهه و در بین رزمندگان سوریه و عراق به حاج حسین قمی شهرت داشت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- روستای میراحمد غریبی ها در بخش سادات حسینی شهرستان ایذه در آستانه متروکه شدن است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- ستاره تیم فوتبال بایرن مونیخ در مورد هم تیمی جدیدش صحبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- اسطوره تیم فوتبال منچستریونایتد در خصوص بازیکن جدید سوانزی صحبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- رهبر کلیسای کاتولیک جهان در جریان سفرش به کلمبیا بر اثر برخورد سرش به میله خودروی حامل وی دچار آسیب دیدگی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- این را بدانید که از میان میلیون ها نفر، این فرصت برای شما پدید آمده که پیراهن مقدس تیم ملی ایران را برتن کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- مهدی تاج در دیدار دوستانه نوجوانان ایران و بزرگسالان پیکان حضور یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- نخستین نسل سوبارو لگاسی در سال 1989 با هدف ارائه طراحی لوکس و اسپرت و فضایی راحت برای آسایش سرنشینان وارد بازار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- محققان یک شرکت فضایی موفق به ارائه مدل مفهومی یک فضاپیما به شکل یک صفحه فوق نازک شدند که زباله های فضایی را پاکسازی و نابود می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم جوانان کشورمان امشب در نخستین دیدار تدارکاتی خود در مسقط، مقابل تیم جوانان عمان به تساوی 1 بر 1 دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- دادستان کرج گفت: سازمان حمل و نقل و شهرداری های کرج شکایتی مطرح کرده اند مبنی بر اینکه دوشرکت مذکور مطابق ماده 9 قانون سازمان حمل و نقل شهری از شهرداری کرج مجوز قانونی اخذ نکرده اند و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- شرکت خوشنام تویوتای ژاپن همواره در بکارگیری فناوری های نوین در عرصه جهانی پیشگام بوده است؛ از این رو در کنار عرضه و گسترش خودروهای هیبریدی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک استاد و فیزیکدان دانشگاه سیتی کالج نیویورک در مصاحبه ای فاش کرده است که پروژه تغییرات آب و هوایی دولت آمریکا (HAARP) مسئول طوفان های اخیر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- "سازمان فضایی آمریکا"(ناسا) تصاویر باکیفیت و جدیدی از حلقه های زحل منتشر کرده است که در آخرین روزهای ماموریت کاسینی گرفته شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- رکود تورمی یعنی حالتی که قیمت ها بالا می رود و در کنارش هم نرخ بیکاری افزایش می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- شرکت اپل برای خرید صفحه نمایش های OLED با شرکت ال جی قرارداد بسته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- این چند ماده غذایی را در رژیم غذایتان جای دهید و از سلامت موهای خود لذت ببرید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- گوشی هوشمند نوت 8 که مدتی قبل، پیش فروش آن آغاز شده است، توانست رکوردهای شرکت سامسونگ را جابه جا کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- استقرار تجهیزات تلسکوپ رادیویی بزرگ "چیمه"(CHIME) در کانادا تکمیل شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم لاتزیو با نتیجه پرچل 4 بر یک تیم میلان را شکست داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- گر خواستید خدا با شما حرف بزند قرآن بخوانید، خواستید با خدا حرف بزنید با خدا حرف بزنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری میزان- دریاچه بی نظیر بند امیر در 75 کلیومتری شهر بامیان در مرکز افغانستان قرار دارد و یکی از زیباترین سدها و دریاچه های جهان محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- یکی از توسعه دهندگان IOS با بررسی کدهای نسخه گلدمستر، نام های آیفون جدید شرکت اپل را کشف کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی فردا ساعت 10 و 30 به وقت وین به شورای حکام گزارش خواهد داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- در یک دنیای ایده آل، همه ما فقط عطرهایی که مورد علاقه مان است را حس می کنید، مثل بوی شمع معطری که یک راست ما را به یاد چشمه آب گرمی که در آخر هفته رفته بودیم می اندازد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- برای خرید بسته 12 عددی مداد مشکی فابر کاستل کد 111100 باید در حدود 7 هزار و 590 تومان هزینه کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- پهپادها اغلب به صورت هواپیماهای بدون سرنشین و برای پروازهای کوتاه مدت در آسمان طراحی می شوند اما یک تیم در دانشگاه جانز هاپکینز موفق به طراحی "یک وسیله نقلیه هوایی-آبی بدون سرنشین" ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم های فوتبال وردربرمن و هرتابرلین آلمان در هفته سوم بوندس لیگا به تساوی رسیدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۵۱    
خبرگزاری میزان- ترشحات زردرنگ در گوشه داخلی چشم، علامتی است که براثر بیماری های چشمی ایجاد می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۶    
خبرگزاری میزان- طب امروزی تأکید فراوانی به خوردن شیر دارد اما با توجه به مزاج سرد و تر شیر، مصرف این ماده بدون مصلح آن می تواند زمینه ساز بروز برخی از بیماریها به ویژه در افراد با مزاج سرد شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم فیورنتینا مقابل حریفش به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- همان نهادهایی که هر روز مسلمانان را به خاطر احکامی همچون قصاص و جهاد به خشونت و نقض حقوق بشر متهم می کردند، امروز در برابر نسل کشی مسلمانان میانمار "سکوت مرگ" پیشه کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک جراح و متخصص زنان تاکید کرد: براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، مصرف تخم مرغ در زمان بارداری به میزان روزی یک عدد توصیه می شود و هیچگونه خطری از نظر ایجاد ورم و تولید آلبومین در ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- در حالی که شرکت اچ تی سی در وضعیت بسیار سختی به سر می برد، شرکت گوگل برای کمک به این شرکت اعلام آمادگی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- نماینده وزن 54 کیلوگرم در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جهان با شکست 6 بر صفر یاماگوچی از ژاپن به مدال طلا رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- گرچه دولت میانمار روز گذشته (شنبه) مین گذاری در مرز خود با بنگلادش را تکذیب کرد، اما سازمان عفو بین الملل روز یکشنبه اعلام کرد اسناد و شواهدی دست یافته است که نشان می دهد نظامیان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم رسانه ورزش مقابل منتخب پیشکسوتان به پیروزی رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- احادیث متعددی از ائمه اطهار در حوزه سلامتی، پیشگیری از ابتلا به بیماریهای مختلف و درمان آنها به دست ما رسیده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم آلکمار در غیاب علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی بازی خانگی هفته چهارم اردویژه هلند را با پیروزی به پایان رساند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل بانک ملی ایران در آستانه فرا رسیدن ماه محرم گفت: شعبه این بانک در شهر نجف اشرف عراق، فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- تعطیلی برخی از موسسات مالی و اعتباری که اخیرا در کشور به وجود آمد، متوجه بسیاری از سرمایه گذاران شد و واکنش های متفاوتی را از سوی مردم، نهادها و مراجع مختلف به دنبال داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- مسئول تیم فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اهدای اعضای بدن یکی از معلمان همدانی به 6 بیمار زندگی دوباره بخشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال برنلی مقابل کریستال پالاس به پیروزی رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- شاید باور نکنید که افزدن چغندر به وعده های غذایی، علاوه بر خواص و فواید فراوان، فراهم آوردن مواد مغذی ضروری برای حفظ سلامت و حتی زیبایی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک طوفان خورشیدی ممکن است کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، را از پرتاب موشک در سالروز تاسیس آن کشور منصرف کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- ورود خودروهای خودران به چرخه زندگی، رنگ و بوی کاملا جدی به خود گرفته تا جایی که مطرح ترین و معتبرترین خودروسازان دنیا هم وارد این عرصه شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- صفحه اینستاگرام منتسب به محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران با انتشار عکسی نوشت برای مشاهده وضعیت اخلاقی امروز جامعه نیازی به آمار های جامعه شناسانه نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- آموزش جامع ساخت سینماگراف در اندروید، آی او اس و ویندوزموبایل، مشخصات فنی تبلت سامسونگ Galaxy Tab A2 S. اعلام شد و ... از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- پسر بنیامین نتانیاهو بعد از انتشار کاریکاتوری با تصویری که اهانتی به قوم یهود بود و با این کار مخالفان پدرش را هدف قرار داده بود، موجی از خشم را به راه انداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- این که غذای انسان ماهیت انسان را می سازد یک مفهوم پذیرفته شده است، اما کار هایی که قبل از غذا خوردن انجام می دهیم هم می تواند تاثیرات مهمی بر شرایط جسمی و سلامت ما داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- این نکته که موز از محتوای بالای قند و کربوهیدارت ها برخوردار است، درست است، اما حتی در این شرایط نیز برخی کارشناسان معتقدند که این میوه برای بیماران مبتلا به دیابت بد نیست ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- نسل جدید مرسدس بنز کلاس سی با کد اتاق w205 در حالی تنها در مدل c200 و آن هم به شکل محدود در بازار ایران عرضه شده است که سبکی جدید به خود گرفته و تغییرات عمده ای نیز بر روی آن انجام ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- واژگونی وانت نیسان در ساعت 9:16 و در مهریز – دوراهی گردکوه اتفاق افتاد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۶    
خبرگزاری میزان- سوای علل مشخصی از جمله مصرف غذاهای فراوری شده و چرب، استرس، استعمال سیگار، ابتلا به دیابت، و کم تحرکی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- در پی انتشار خبر دستگیری جاعل حرفه ای در شیراز که با ادعای نمایندگی وزارت امور خارجه و تقلید صدای دکتر ظریف در تماس های تلفنی اقدام به صدور روادید جعلی و اخذ مبالغ قابل توجهی از ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن تازه وارد بارسلونا گفت: وقتی می خواستم به میدان بروم، والورده گفت که آرام باشم و آرامشم را حفظ کنم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- مقام های آلمانی بر این باورند که تروریست های داعش بیش از 11 هزار پاسپورت سفید در اختیار دارند که می توانند آن ها را با مشخصات فردی هر کسی کامل کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- سوسن حسنی دخت گوینده خبری سیما با انتشار پستی به عملکرد بشر دوستانه سرمربی ایرانی تیم فوتسال میانمار واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- در بسیاری از مواقع دیده شده که افراد وقتی دچار بی حوصلگی، غمگینی، ناراحتی و... می شوند نمی توانند در رابطه با شرایط خود توضیح دهند و فقط می گویند حالمان بد است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی سال 96 این دانشگاه را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- شرایط نگهداری هر دارویی ممکن است با داروی دیگر متفاوت باشد، اما چند نکته در مورد نگهداری داروها وجود دارد که رعایت آن برای همه داروها الزامی است که داروسازان درباره این نکات حیاتی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های خبری از حمله با سلاح سرد به جمعیت حاضر در کلیسای بیرمنگام انگلیس خبر می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- برنامه نشست هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس و الاهلی عربستان و کنفرانس های خبری سرمربیان دو تیم اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- تابستان فصلی است با وحشتناک ترین زمان برای ایجاد مشکلات پوستی به ویژه آکنه. به طور کلی داشتن ظاهری نازیبا با شیوع آکنه برای بسیاری از خانم ها دردناک است و می تواند به شدت از هیجان های ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- شاگردان لوچانو اسپالتی بر تیم تازه صعود کرده اسپال غلبه کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- رییس کل بانک مرکزی، طی حکمی ناصر حکیمی را به سمت معاون فناوری های نوین این بانک منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس که از روز شنبه راهی امارات شده است، فردا دبی را به قصد ابوظبی ترک خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۰۱    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری میزان طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت انواع ساعت هوشمند، قیمت خرید آپارتمان در خیابان 17 شهریور، قیمت انواع موتورسیکلت، ارز بین بانکی، قیمت سکه،شاخص بورس ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- در چند حادثه تیراندازی مختلف در شیکاگو آمریکا شماری کشته و زخمی شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- قاضی صلواتی از صدور احکام هشت نفر از متهمان کانال های تلگرامی خبر داد و گفت: هشت نفر در زمینه کانال های تلگرامی متهم بودند که هر هشت نفر با حضور وکیل مدافع محاکمه شدند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال هیرنفین در شب درخشش مهاجم ایرانی خود حریف قدرتمندش را شکست داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، 20 حرکت دیدنی از رونالدو در سانتیاگو برنابئو را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۶    
خبرگزاری میزان- نوزدهمین روز از شهریور ماه 96 با اخبار و حاشیه های مختلفی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به تمجید علی نصیریان از شهاب حسینی اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال سوسیداد مقابل لاکرونیا به پیروزی رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- سران شرکت کننده در نشست علم و فناوری سازمان همکاریهای اسلامی در نشستی فوق العاده وضعیت مسلمانان آسیب دیده و آوارگان میانمار را بررسی و طی بیانیه ای بر ضرورت پایان بخشیدن به خشونتها ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۶    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور، روابط ایران و جمهوری آذربایجان را صمیمی و رو به توسعه دانست و تاکید کرد: دو کشور برای گسترش روابط و تعاملات در عرصه های اقتصادی، علمی، فناوری ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- عضو مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: سیل اخیر لنگرود و لاهیجان به زیرساخت های آب، گاز و راه آسیب وارد کرد و تقریباً حدود 70 خانه روستایی و 50 خانه شهری براساس این سیل آسیب دیدند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه در تابستان امسال 289 شهر کشور در معرض تنش آبی قرار داشتند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- تصادف دختر جوان یک هفته قبل از مراسم عروسی او را به جای رفتن به خانه بخت ، ابدی کرد؛ خانواده معصومه وقتی متوجه مرگ مغزی دخترشان شدند با تصمیم بزرگ خود به چهار بیمار زندگی دوباره ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- جانشین سابق رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در اعترافی بی سابقه متذکر شد که اسرائیل نمی تواند به تن هایی با ایران متمدن تر مقابله کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- حدود دو سوم افراد بزرگسال در آمریکا برای دریافت اخبار از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، امری که نشانگر اقبال گسترده به این پدیده برای افزایش اطلاعات از رویداد های محیط اطراف است.