پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۰:۳۳May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 6 شهریور 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 شهریور 1396 میزان 2 شهریور 1396 میزان 3 شهریور 1396 میزان 4 شهریور 1396 میزان 5 شهریور 1396 میزان 6 شهریور 1396 میزان 7 شهریور 1396 میزان 8 شهریور 1396 میزان 9 شهریور 1396 میزان 10 شهریور 1396 میزان 11 شهریور 1396 میزان 12 شهریور 1396 میزان 13 شهریور 1396 میزان 14 شهریور 1396 میزان 15 شهریور 1396 میزان 16 شهریور 1396 میزان 17 شهریور 1396 میزان 18 شهریور 1396 میزان 19 شهریور 1396 میزان 20 شهریور 1396 میزان 21 شهریور 1396 میزان 22 شهریور 1396 میزان 23 شهریور 1396 میزان 24 شهریور 1396 میزان 25 شهریور 1396 میزان 26 شهریور 1396 میزان 27 شهریور 1396 میزان 28 شهریور 1396 میزان 29 شهریور 1396 میزان 30 شهریور 1396 میزان 31 شهریور 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- طبق مطالعات متعدد، مصرف یک و نیم لیتر آب در طول روز و قبل از تمام وعده های غذایی، نه تنها منجر به کاهش وزن شما خواهد شد بلکه وزن کاهش یافته شما را تا مدت ها حفظ خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۶:۰۱    
خبرگزاری میزان- با توجه به گرانی مرغ در ماه های اخیر و کمبود جوجه یک روزه در بازار، در هفته جاری شاهد عرضه این محصول با قیمت مناسب در بورس بوده ایم که با این وجود پیش بینی می شود قیمت مرغ کاهش یابد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- سفیر سابق آمریکا در ناتو اعلام کرد که واشنگتن در افغانستان با بن بست سیاسی مواجه شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- میمون مو چتری آمازون که نخستین بار در دهه 1930 مشاهده شده بود پس از گذشت 80 سال بار دیگر در این منطقه رویت شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز، از برگزاری همایش توسعه تجارت ایران و افغانستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- "سازمان فضایی آمریکا"(ناسا) دو تصویر از یک کهکشان فعال و یک سحابی قلب منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- ارتش انگلیس در حال برنامه ریزی برای انجام عملیات های ویژه و مخفی در افغانستان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- در راستای حمایت های مستقیم مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از تولید نمایش های ارزشمند برای اجرای عمومی در استان ها، 8 متن در اولویت تولید قرار گرفتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده ارتش پاکستان در ملاقات با همتای افغان خود تاکید کرد: نمی توانیم اجازه دهیم که دامنه جنگ افغانستان به داخل پاکستان کشیده شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- برگزاری نمایشگاه صنعت سیمان در اصفهان، صنعت گردشگری و جنگل های هیرکانی در مازندران، ایجاد خانه های گردشگری در مازندران، احیای صنعت اسب برای گردشگری و .. ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- به دنبال انتقادهای دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه پاکستان محل استقرار تروریست ها است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- تفاهم نامه ایجاد شهر هوشمند، بین همراه اول و سازمان منطقه آزاد اروند امضا شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- شرکت Bragi با توسعه و طراحی هدفون های هوشمند Dash Pro قصد دارد رقابت جدی را با شرکت اپل و هدفون منحصر به فردش یعنی AirPods شروع کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- مسابقه سالانه قوی ترین انگشت ها امسال نیز در جنوب آلمان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- سامان ترابی با بیان اینکه ایران یکی از قطب های کاریکاتور دنیاست و در این زمینه به ایران نگاه ویژه ای دارند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- در حالی که ترامپ در استراتژی خود پاکستان را حامی تروریسم دانسته و رویکرد سختی را نیز در قبال این کشور اتخاذ کرده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرد متخلفی که در سال 89 در منطقه حفاظت شده عبدالرزاق سقز اقدام به شکار یک قوچ و یک میش آبستن کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۲:۱۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- شیوه جدید پرداخت تسهیلات به پروژه های سنیمای حرفه ای به زودی اجرایی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه کشنده تانکر حمل گاز و کشف محموله قاچاق به ارزش 24 میلیارد ریال در بندر دیلم خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- سندرومی مرگ آور در کمین نوزادان، مصرف زیاد نمک نارسایی قلبی را 2 برابر می کند، آب با املاح زیاد برای سنگ کلیه مضر نیست و .. ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از کلاهبرداری شرکت هرمی سرمایه گذاری با نام Unifundsدر این شهرستان خبر داد و گفت: مردم این شهرستان فریب تبلیغات پوشالی شرکت مذکور را نخورند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در دیدار مدیران مسئول روزنامه ها و خبرگزاری های کشور مهمترین اقدامات صورت گرفته و همچنین برنامه های آینده این گروه صنعتی را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست مسعود پزشکیان ، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از دقایقی قبل آغازشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- چاه یعقوب در کشور آمریکا و در منطقه ویمبرلی تگزاس قرار دارد و به این چاه لقب زیبای ترسناک را داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه پاکستان در تازه ترین اظهاراتش درباره روابط اسلام آباد-واشنگتن تصریح کرده است پاکستان از هم پیمان بودن با آمریکا، جز خسارات فراوان، سودی نبرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای ارتش بلغارستان در رزمایش نیروهای ناتو که در ماه ژوئن در رومانی برگزار شده بود ابتدا از تیراندازی به طرف اهداف با علائم روسی خودداری کردند
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- مسوولان بهداشت هرات از شیوع بیماری حیوانی تب خونریزی کننده یا کنگو کریمه در ایام عید قربان خبر می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۳:۵۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- امام باقر (ع) به هنگام احتضار فرمودند: هنگامی که ب درود حیات گفتم، زمین را برایم بشکافید و قبری مهیا کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۳:۳۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- مرسدس بنز لیست محصولاتی را که در حضور خواهند یافت تأیید کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به عملیات آزادسازی شرق لبنان از لوث داعش اعلام کرد که معنای سیاسی و نظامی آنچه در شرق لبنان رخ داده است، تسلیم شدن داعش است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه گفت: دولت ایران نسبت به ادامه تضییع حقوق مسلمانان در میانمار قویا ابراز نگرانی کرده و ضمن ابراز ناخرسندی از ادامه این وضعیت اسفبار ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- ارتش آمریکا رزمایشی با حضور خودروهای بی سرنشین و خودران انجام داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- دختران تیم ملی فوتبال زیر 15سال کشورمان برابر تیم تاجیکستان پیروز میدان شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از راه اندازی قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه در ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزارت ورزش از داورزنی خواست تا نسبت به نتایج اخیر تیم ملی کشتی آزاد ریشه یابی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- همه اراضی اشغال شده شرق لبنان از لوث عناصر تروریستی تکفیری داعش آزاد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۲:۱۱    
خبرگزاری میزان- یک دندانپزشک در رابطه با تداوم دندان فروچه در افراد هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- دختر دانش آموز افغانستانی که در نشست صلح جهانی شرکت کرده بود توانست مقام پنجم برترین سخنرانان جهان را از آن خود کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- دولت میانمار بار دیگر در روزهای گذشته در ادامه خشونت های نظام مند خود علیه مسلمانان این کشور صدها تن از آنها را به خاک و خون کشید و هزارات نفر دیگر را آواره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- روز گذشته شعبه استرالیایی کمپانی خودروسازی تویوتا اعلام کرد که در هفته جاری، تولید و عرضه سدان تویوتا آریون را در کشور استرالیا به طور کاملا متوقف خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- سارق 20 ساله که از شهروندان در پارک ها و سوپر مارکت های سطح شهر سرقت می کرد، دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدافع آبی پوشان تهرانی در تمرین عصر امروز استقلال دچار آسیب دیدگی شدیدی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- هفتمین نشست شورای دادستانی تهران در موضوع تحقیقات پرونده های قضایی به ریاست عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران برگزار گردید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- هافبک گینه ای راسنبال لایپزیک پیوستنش به سرخپوشان مرسی ساید قطعی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان تیم های ملی فدراسیون دوومیدانی رفتارهای اخیر دونده سرعت کشورمان را مورد انتقاد قرار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- آیت الله جعفری گفت: امام محمد باقر(ع) و پدر ایشان امام صادق(ع) با توجه به آزادی نسبی که در زمان خود پیدا کرده بودند، علوم آل محمد را به صورت سرشار در اختیار تشنگان قرار دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک تیم استارتاپی فعال در عرصه فناوری های ورزشی به نام "وی هوپ"(VHoop) یک "هولاهوپ" هوشمند مجهز به بلوتوث طراحی کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- توافق جرود که میان حزب الله و گروه تروریستی داعش منعقد شد شامل تسلیم پیکر شهید محسن حججی نیز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه روسیه که در کویت به سر می برد گفت که به زودی منطقه چهارم کاهش تنش در سوریه ایجاد می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- دوستداران صدا در محصولات آئودی باید خوشحال باشند زیرا ارباب حلقه ها یک بار دیگر با شرکت Bang & Olufsen برای ساخت سیستم صوتی بسیار سطح بالا همکاری کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- محققان به تازگی موفق شده اند که به مشاهداتی دست یابند که وجود برف را در مریخ تایید می کنند هرچند که این برف با آنچه ما در زمین با آن آشنا هستیم متفاوت است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد شاگردانش در بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان ابراز رضایت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- بازاری که تعداد زیادی تولیدکننده و مصرف کننده بر سر یک کالای همگن و خاص به داد و ستد می پردازند بازار رقابت کامل نام دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- سفیر جمهوری فدرال آلمان در ملاقات با سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" بر تحکیم روابط با کشورمان به ویژه در حوزه حمل و نقل هوایی تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی از تسهیلات و امکانات جدید برای مشمولان سربازی بعد از هفته ناجا خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- در حالیکه کمتر از دو روز دیگر زائران کشورمان عازم سرزمین منا و عرفات می شوند، ضرورت رعایت توصیه های پزشکی برای پیشگیری از گرمازدگی و بیماری های ویروسی بسیار حائز اهمیت است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در دیداری تدارکاتی با نتیجه ای پرگل مقابل حریف دسته دومی خود به برتری رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- هفتم ماه ذی الحجه سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام محمد باقر(ع) است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- اضطراب کودکان، مشکل شایعی در میان کودکان و بزرگسالان است و حدود ده تا بیست درصد کودکان دبستانی علایم اضطراب را تجربه می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس تحقیقات اخیر، تنها 18 درصد از کاربران حاضر هستند گوشی گران قیمت آیفون 8 را خریداری کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جدیدترین آرای خود را در خصوص تیم های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم تصویب ممنوعیت واردات حدود 800 کالای غیرضرور به کشور توسط دولت تأکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع پاکستان با انتقاد از اتهامات اخیر ترامپ علیه اسلام آباد اعلام کرد: اجازه نمی دهیم خون 70هزار پاکستانی که در مبارزه با تروریسم کشته شده اند هدر برود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- قرارگیری روزانه در برابر سموم از سوی مواد غذایی، دستگاه های الکترونیکی و حتی پاک کننده های خانگی و .. ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- فدراسیون کشتی اعلام کرد به زودی جلسه شوراهای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی تشکیل و بزرگان و پیشکسوتان کشتی کشور نظر کارشناسی خود را در مورد عملکرد تیم های ملی در رقابت های جهانی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه توسعه همه جانبه جز با توسعه منابع انسانی امکانپذیر نیست، گفت: توسعه منابع انسانی جز از طریق توسعه آموزش و پروش میسر نمی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس گفت: رفتارهای دوگانه و متضاد آمریکا باعث ایجاد ناامنی و به خطر افتادن آرامش و صلح در جهان شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- سندرم مرگ ناگهانی نوزاد تا به حال باعث داغدار شدن میلیون ها خانواده شده است، شناسایی گروه های در آستانه خطر این اختلال مرگبار می تواند مانع از مرگ هزاران نوزاد شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزارت ورزش از داورزنی خواست تا نسبت به نتایج اخیر تیم ملی کشتی آزاد ریشه یابی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۸:۲۱    
خبرگزاری میزان- تداوم تنش ها میان حزب اسلامی و جمعیت اسلامی، توصیه های وزارت کشاورزی برای مبتلا نشدن به تب کنگو در آستانه عید قربان و پاکسازی شهر تلعفر عراق از عناصر داعش ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش گفت: 70 درصد نیرو های ما مدرک لیسانس و بالاتر دارند و میانگین سن خدمت آن ها 23 سال است باید از این سرمایه استفاده کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه گزارش گزارشگر ویژه حقوق بشر ایران، گزارشی علیه جمهوری اسلامی و بویژه دستگاه قضایی است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور گفت: بر اساس قانون اساسی کشور هیچ دانش آموزی نباید از حق تحصیل محروم بماند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده کل ارتش عصر امروز از نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده کل سپاه در پی درگذشت دو تن از بسیجیان جهادگر تهرانی در گیلانغرب، پیام تسلیتی صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده کل ارتش گفت: جنگ های امروز و آینده جنگ های دانش بنیان هستند و در این نبردها آنانی موفق هستند که در زمینه های علمی در سطح بسیار بالایی قرار داشته باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- در پی خسارتهای توفان سهمگین هاروی رئیس جمهور آمریکا در ایالت لوئیزیانا اعلام وضعیت اضطراری کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۷:۴۶    
خبرگزاری میزان- یکی از غذاهایی که مقدارش در برنامه غذایی بسیاری از ما پایین است ماهی و غذاهای دریایی است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر سایق آموزش و پرورش گفت: بدون شک آینده بهتر با اصلاح نظام آموزش و پرورش رقم می خورد و باید برای اصلاح این نظام تلاش شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- با وجود گزینه های موجود در فناوری شارژ بی سیم، شرکت اپل در گوشی جدید آیفون 8 فناوری 7.5 واتی که سرعت شارژ پایینی دارد را به کار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت: نمی خواهم وارد جنگ روانی با کی روش شوم و ایران شرایط خوبی در کره جنوبی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: آخرین رقمی که در گزارش هیئت، در حوزه تخلف بانک سرمایه محرز شده 9 هزار میلیارد است که با احتساب سود و جرائم و دیر کرد آن به رقمی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت: می خواهیم با ارائه یک نمایش خوب مقابل تیم ملی ایران برنده شویم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۷:۱۶    
خبرگزاری میزان- فشار خون عارضه ای است که تقریبا از هر سه فرد بزرگسال، یک تن به آن مبتلاست و عامل اصلی بیماری های قلبی عروقی، کلیوی، سکته مغزی و اختلالات چشمی محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- امروز (دوشنبه) آخرین فرصت صادقیان برای حضور در تمرینات سپیدرود است و در غیر این صورت باشگاه قرارداد این بازیکن را فسخ می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- در روز جاری میزان به بررسی بازار ارز آزاد و بین بانکی، قیمت خودرو، قیمت طلا و سکه و بررسی بازار بورس پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- ممنوعیت تحویل تجهیزات نظامی ارتش به پلیس آمریکا، لغو می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- باران شدید باعث شد تا تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال ایران با تاخیر 20 دقیقه ای برگزار شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- کمیته بین المللی پارالمپیک فهرست نامزدهای برترین پارالمپین های سال 2017 را اعلام کرده که نام سیامند رحمان از ایران هم در میان سه نامزد بخش مردان به چشم می خورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۴۶    
خبرگزاری میزان- دوشنبه ششم شهریور ماه 96 با اخبار و حاشیه هی فراوانی روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به خداحافظی احمد پورمخبر از عرصه بازیگری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- فروش آپارتمان در تهران با تغییر وضعیت بازار معاملات ملک در میانه تابستان، رکورد زد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- اینستاگرام فیفا با عکسی از زوج ایرانی مهدی طارمی و سردار آزمون به استقبال ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه رفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- مقامات پلیس مرزی کالیفرنیا از کشف تونلی برای قاچاق انسان در شهر San Diego خبر دادند.