پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۰۹May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 22 شهریور 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 شهریور 1396 میزان 2 شهریور 1396 میزان 3 شهریور 1396 میزان 4 شهریور 1396 میزان 5 شهریور 1396 میزان 6 شهریور 1396 میزان 7 شهریور 1396 میزان 8 شهریور 1396 میزان 9 شهریور 1396 میزان 10 شهریور 1396 میزان 11 شهریور 1396 میزان 12 شهریور 1396 میزان 13 شهریور 1396 میزان 14 شهریور 1396 میزان 15 شهریور 1396 میزان 16 شهریور 1396 میزان 17 شهریور 1396 میزان 18 شهریور 1396 میزان 19 شهریور 1396 میزان 20 شهریور 1396 میزان 21 شهریور 1396 میزان 22 شهریور 1396 میزان 23 شهریور 1396 میزان 24 شهریور 1396 میزان 25 شهریور 1396 میزان 26 شهریور 1396 میزان 27 شهریور 1396 میزان 28 شهریور 1396 میزان 29 شهریور 1396 میزان 30 شهریور 1396 میزان 31 شهریور 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- ازدواج یکی از مهمترین بخش های زندگی است که نه تنها از نظر روحی بلکه از نظر فیزیکی نیز بر ما تاثیر می گذارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۲:۲۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۲۰:۱۶    
خبرگزاری میزان- تحقیقات نشان می دهد، غذاهایی که در خانه آماده می شوند، سالم تر هستند و در حقیقت تاثیر به سزایی در تغییر عادات غذایی شما و در نتیجه کاهش وزن خواهند داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- مطالعه جدید نشان می دهد مصرف اُمگا3 به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم همراه با مواد خوراکی حاوی فیبر و پروبیوتیک می تواند موجب بهبود تنوع میکروبیوم های روده شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- زندان بگرام با 3 هزار زندانی در ولایت پروان قرار دارد که یکی از مخوف ترین زندان های دنیا است؛ تعدادی زندانی پاکستانی که در این زندان بسر می برند نیز منتظر آزاد شدن هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: در چهار ماهه سالجاری تعداد 25 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- ب ام و از خودروی الکتریکی جدیدی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- با پیگیری های قرار گاه نور بسیج دانشجویی و ستاد اربعین دانشجویان، امکان حضور خواهران در برنامه پیاده روی اربعین مهیا شد .
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده در بیانیه ای کشتار مسلمانان میانمار را محکوم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- غاصب عناوین دولتی و قضایی در شهرستان آمل که اردیبهشت ماه امسال توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان مازندران دستگیر شده بود با رای دادگاه کیفری، به تحمل 12 سال حبس محکوم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- از خوردن صبحانه فرار نکنید شروع روز با صبحانه، متابولیسم تان را افزایش می دهد. آن هایی که عادت به خوردن صبحانه ندارند، خود را در معرض بیماری ها قرار می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۰:۴۱    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس طب سنتی با بیان اینکه حمام رفتن موجب باز شدن منافذ پوست و تعریق می شود، گفت: کاهش اشتها و میل جنسی از عوارض حمام طولانی مدت است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- آب بدنتان را حفظ کنید. در مدتی که سینوزیت دارید، مایعات فراوانی بنوشید. نوشیدن مایعات گرمی همچون یک چای گیاهی می تواند به تسکین سینوزیت شما کمک می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- تلاش های فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و برخی از مسئولین استان کرمانشاه برای گرفتن رضایت از خانواده مقتولی که در یک نزاع غیر عمد توسط سرباز نیروی زمینی به قتل رسیده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- جاده های چالوس و هراز عصر فردا یکطرفه می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۱    
خبرگزاری میزان- بردیا صدرنوری نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی همزمان با فرا رسیدن ایام محرم و صفر آلبوم موسیقایی "فِراقی" مشتمل بر چهار قطعه از دل نواخته های خود را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه پاکستان در ملاقات با مقامات ترکیه درباره اوضاع افغانستان، وضعیت مسلمانان میانمار، تحولات کشمیر و رویکرد تازه آمریکا تبادل نظر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر پاکستان اعلام کرد اسلام آباد علاقه مند است تا برای مبارزه با تروریسم، گشت های مشترک مرزی با افغانستان برقرار کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- واقعیتی که هر روز در شهر بار ها و بار ها می بینیم، اما بی توجه از کنار آن عبور می کنیم! با شهر و شهروندان مهربان باشیم
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- صدور و اجرای بخشنامه حذف قیمت از روی کالاها با توجه به صراحت قوانین مختلف از جمله مواد (1) و (5) قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق سوناتا سواری خبر داد که 900 میلیون تومان در طول دو سال سرقت انجام داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۰:۴۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس نوزدهمین همایش بین المللی تازه های قلب و عروق گفت: افراد دیابتی 2 برابر سایر افراد در معرض ابتلا بر بیماری های قلبی و عروقی هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- سفیر پیشنهادی ترامپ برای افغانستان گفت که آمریکا قصد ایجاد پایگاه نظامی در افغانستان را ندارد و حضور این کشور در افغانستان تهدیدی برای سایر کشورها نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس ششمین کنگره بین المللی انجمن علمی راینولوژی ایران گفت: مشکلات و اختلالات روانی یکی از علل به وجود آمدن اختلالات خواب خواهد بود و اختلالات خواب به طورکلی شیوع 30 تا 40 درصدی در ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- خلیج فارس با برخورداری از سواحل ماسه ای، صخره ای و مرجانی در کرانه های شمالی خود یکی از بهترین جاذبه های گردشگری را در خود جای داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک خودرو بمب گذاری شده در ایست و بازرسی در شمال بابل عراق منفجر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان در یک مطالعه جدید دریافتند که رنگدانه های جوهر تتو می توانند به غدد لنفاوی که اجزای مهم سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با ویروس ها و باکتری ها هستند، راه پیدا کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- در حالیکه نمایندگان افغان در پارلمان با استراتژی جدید واشنگتن در افغانستان اعلام مخالفت کردند اما رئیس سنای این کشور از استراتژی جدید ترامپ حمایت کرده و خواستار افزایش فشارهای نظامی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- شورای امنیت سازمان ملل طی نشست خود در مورد اوضاع میانمار، اقدامات خشونت آمیز در ایالت راخین این کشور را محکوم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۳:۱۱    
خبرگزاری میزان- در ادامه می توانید با فواید باغبانی که 10 نمونه از آن را در قالب اینفوگرافیک برای شما آماده کرده ایم آشنا شوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: سرانجام پس از پی گیری ها و هماهنگی های لازم آخر هفته جاری هیأتی به ریاست معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه به همراه تیمی از هلال احمر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- فضاپیمای بین المللی کاسینی از مسیر حرکت خود در مدار زحل منحرف شده تا شیرجه نهایی به سوی این سیاره را که باعث نابودی اش خواهد شد، شروع کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- در سانحه رانندگی که در ساعت 21 و 17 دقیقه امروز در محور قدیم ساوه - سلفچگان ابتدای روستای غازم آباد رخ داد بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی کامیون و یک دستگاه خودروی پژو 405 ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه های بروکسل و لیسبون در قالب یک پروژه تحقیقاتی تحت نظر اتحادیه اروپا موفق به طراحی روشی برای همکاری ربات ها شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- پاداش مقام سومی ملی پوشان ایران در جام جهانی فوتسال پرداخت شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- از سال 2008 تا کنون، 8 نسخه اندروید در دسترس کاربران قرار گرفتهاست؛ نسخه هایی که هر کدام در بدو ورود با عرضه قابلیت هایی جدید، سعی در جذب مخاطب بیشتر داشته اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- اپل شب گذشته از سه محصول پرطرفدار خود یعنی آیفون ایکس، آیفون 8 و 8 پلاس رونمایی کرد. در این مراسم مدل ایکس با قابلیت های ویژه به عنوان برترین محصول این شرکت معرفی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- صادرات در لغت به معنای انتقال کالا یا ارسال و فرستادن کالا از جایی به جای دیگر چه در داخل کشور و یا از داخل به خارج کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت و گو با خبرنگار حقوقی قضایی میزان از دریافت یک مورد گزارش گم شدگی پسربچه یازده ساله در میدان راضی خیابان رباط کریم خبر داد و گفت به محض دریافت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "وضعیت برد" به کارگردانی "مایک وایت" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی از دیروز آغاز کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- "آونز لیک" یکی از قابل توجه ترین دریاچه هایی است که در حدود 130 مایلی شمال لس آنجلس، کالیفرنیا قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- خودروهای هاچبک همواره در مقایسه با سایر خودروها از جذابیت بیشتری برای مشتریان برخوردار بوده اند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در دیدار نماینده سازمان ملل در تهران گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان بیانیه پایانی یکصد و چهل و ششمین اجلاس وزرای خارجه اتحادیه عرب در قاهره پیرامون جزایر ایرانی ابوموسی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- تغییرات اقلیمی آب و هوا افغانستان را تهدید می کند ؛ دوستی افغانستان با هند به معنای دشمنی این کشور با دیگر همسایه نیست ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- شاگردان برانکو ایوانکوویچ جهت آماده سازی خود برای تقابل با پیکان تمرینات خود را از فردا از سر می گیرند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دنبال میزبانی از الهلال عربستان در دبی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- رهبر حزب کنگره مردمی یمن با رهبر جنبش انصارالله این کشور دیدار و درباره حل اختلافات گفت وگو کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی کل کشور موارد سنگین تخلف را شناسایی کرده است ولی نمی خواهیم تشویش اذهان عمومی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- اگر بی تفاوت باشیم و برای رفع گرفتاری ها و بلاهایی که اهل ایمان بدان مبتلا هستند دعا نکنیم آن بلاها به ما هم نزدیک خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک پژوهشگر طب سنتی گفت: شیر را چه محلی و چه پاستوریزه ناشتا نخورید زیرا تولید سردی می کند و مخصوصاً اول صبح برای کودکان تهوع آور است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت می گوید شناخت خیلی خوبی از تیم تحت هدایت فراز کمالوند دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۰:۰۶    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور اسبق آمریکا از سیاست های دونالد ترامپ چه در زمینه خارجی وچه در زمینه داخلی انتقاد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید دفتر مشق کد MT01 بسته 9 عددی باید در حدود 31 هزار تومان هزینه کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت نرسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، رفع موازی کاری و اصلاح قوانین در نظام آماری به تصویب ستاد تدوین برنامه آمار کشور رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- مربی تیم ملی والیبال ایران می گوید شاگردان کولاکوویچ برای رفتن روی سکو باید آمریکا را شکست می دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- قرارداد سرمربی تیم ملی کاراته ایران تا پایان مسابقات جهانی 2018 اسپانیا تمدید شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروزه محصولات غذایی بازار رقابت داغی دارد و از جمله مواد غذایی که مدتی است وارد بازار شده و مطلوب ذائقه مردم نیز قرار گرفته، شیرهای طعم دار است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- رهبران انصارالله و حزب کنگره ملی مردمی طی دیدار با یکدیگر بر ضرورت ادامه یافتن شراکت و اتحاد علیه متجاوزان سعودی تأکید کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- کارت بازی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به طور رسمی صادر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به حصر سران فتنه گفت: این موضوع در دبیرخانه بررسی و در شورای عالی امنیت ملی مطرح شد و حتی یک نفر هم مخالفت نکرد در حالی که افرادی مانند آقای ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- حمایت ترکیه از مواضع پاکستان در قبال افغانستان، تاکید نخست وزیر پاکستان بر آمادگی این کشور برای همکاری با افغانستان در بحث نظارت بر مرزهای مشترک و موافقت دادگاه عالی با درخواست تجدید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فولاد همانند شیر زخمی است و انتظار بازی زیبایی را دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های آمریکا از مرگ 5 مرگ نفر در خانه سالمندان در فلوریدا در پی طوفان ایرما خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: شرایط ما و سپاهان مشابه است و پس از حذف در جام حذفی حالا باید روی لیگ برتر تمرکز کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- بیست و دومین روز از ماه شهریور با اخبار و حاشیه های گوناگونی در حوزه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به نظرات زهره فکور صبور درخصوص انجام عمل زیبایی برای ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- در شانزدهمین سالروز حملات 11 سپتامبر در آمریکا، برخی گزارش ها حاکی از آن است که تشکیلات القاعده برای تعیین حمزه بن لادن، پسر اسامه بن لادن به عنوان رهبر این گروه آماده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- اگر نمی خواهید که برای دریافت iOS 11 تا هفته آینده صبر کنید، فقط کافیست که در برنامه بتای عمومی این سیستم عامل ثبت نام نمایید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را تصویب کرده که از رئیس جمهور این خواسته شده تا خشونت های اخیر گروه های نژادپرست را محکوم کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- قاضی شهریاری گفت: طبق بررسی ها مشخص شد متهم ردیف دوم در سرقت و تحصیل مال مسروقه معاونت داشته و در قتل دخالتی نداشته است بنابراین بازپرس در این رابطه قرار منع تعقیب صادر کرد و اسناد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- خط کشی عجیب و غریب جاده جدید ایلام به مهران را ببینید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- سفیر جمهوری افغانستان در ایران گفت: کشور پاکستان در سال های گذشته رتبه اول صادرات به افغانستان را داشت که در سال جاری، کشور ایران بیشترین صادرات را به خود اختصاص داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- دوازده میمون در یک جنگل در هند از ترس غرش یک ببر، به طور همزمان سکته قلبی کردند و مردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- نماینده ژاپن به دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- پسر میانماری برای نجات پدر و مادرش 160 کیلومتر ان ها را بر دوش کشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران درمورد تکلیف ساخت و ساز در غرب تهران گفت: مطالعاتی درمورد این موضوع در حال انجام است و تا حصول نتایج نهایی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- پارلمان اروپا با تصویب طرحی از اعضای اتحادیه اروپا خواسته تا مانع صدور هر گونه سلاح به کشور عربستان شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، شاخص بورس، قیمت خودرو، قیمت انواع آبزیان فرآوری شده، ملزومات آشپزخانه و مظنه قیمت رانا در خبرگزاری میزان کار شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- مهدی امین فروغی، نویسنده و پژوهشگر، در این نشست گفت: نوحه های قدیمی بسیار قدرتمند تر سروده می شدند. متاسفانه نوحه های امروزی از عدم عناصر لازم شعری و حماسی رنج می برند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- در نمایشگاه خودرو فرانکفورت، مرسدس با یک خودروی وحشی و قدرتمند به نام “پروجکت وان” (Project One) ظاهر شد. این خودرو که پروجکت وان نام دارد، به یک پیشرانه ی 1000 اسب بخاری مجهز شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- احزاب دارای مجوز فعالیت موظف شدند مطابق ماده 22 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی ، ظرف مدت یک سال از تاریخ لازم الاجراشدن این قانون ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۴۱    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان دو پیروزی تیم ملی والیبال ایران در رقابت های والیبال جام قهرمانان بزرگ را به اعضای این تیم تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران، گفت: آمریکا در این مسابقات با تمام قدرت و انگیزه ظاهر شده است ولی تیم ایران با پیروزی در این بازی، انتقام لیگ جهانی را از آن ها گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- قیمت هر اونس طلا امروز با 0.9 درصد کاهش به 1330 دلار و 60 سنت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر خارجه روسیه می گوید که مسکو پیشنهاد صدراعظم آلمان را برای اجرای الگوی توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 در زمینه حل پرونده کره شمالی ارزیابی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم صنعت نفت بازی با سپیدرود را از دست داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان زندان ها با حضور در ندامتگاه کرج، ضمن بازدید از قسمت های مختلف ندامتگاه با جمعی از زندانیان دیدار و گفتگو نمود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- محسن اسماعیلی عضو شورای نگهبان با انتشار پستی به بخشی از زندگینامه میثم تمار در سالگرد شهادتش اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران 150 عرشه فرهنگی در آغاز سال تحصیلی در پایتخت خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- وقوع توفان ایرما و بارش شدید باران و وزش بادهای سهمگین در ایالت جورجیا آمریکا را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- سفر نخست وزیر ژاپن به هند ،هشدار نخست وزیر پاکستان به آمریکا در خصوص قطع کمک های نظامی به این کشور و مخالفت سنای آمریکا با تصویب قطعنامه علیه دولت میانمار از مهمترین عناوین خبری ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- پرسپولیس با پیروزی بر الاهلی به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2017 راه پیدا کرد و در این مرحله به مصاف دیگر نماینده عربستانی خواهد رفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه مسابقات هفته هفتم تا نهم لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- اگر کسی قبل از صدور حکم دادگاه، به زندان برود، آیا پس از صدور حکم جریمه نقدی، زندانی که کشیده، تاثیری در جریمه اش دارد؟ کارشناسان وکیل آنلاین به این پرسش پاسخ داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- اعضای هیئت مدیره پرسپولیس که برای بازی سرخپوشان برابر الاهلی عربستان راهی امارات شده بودند، بعدازظهر امروز به تهران بازگشتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- آتیلا پسیانی با انتشار پستی در اینستاگرامش دو برد بلندقامتان افتخار آفرین مان بر ایتالیا و آمریکا را به مردم ایران تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۶:۰۵