چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۶:۲۸May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 10 شهریور 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 شهریور 1396 میزان 2 شهریور 1396 میزان 3 شهریور 1396 میزان 4 شهریور 1396 میزان 5 شهریور 1396 میزان 6 شهریور 1396 میزان 7 شهریور 1396 میزان 8 شهریور 1396 میزان 9 شهریور 1396 میزان 10 شهریور 1396 میزان 11 شهریور 1396 میزان 12 شهریور 1396 میزان 13 شهریور 1396 میزان 14 شهریور 1396 میزان 15 شهریور 1396 میزان 16 شهریور 1396 میزان 17 شهریور 1396 میزان 18 شهریور 1396 میزان 19 شهریور 1396 میزان 20 شهریور 1396 میزان 21 شهریور 1396 میزان 22 شهریور 1396 میزان 23 شهریور 1396 میزان 24 شهریور 1396 میزان 25 شهریور 1396 میزان 26 شهریور 1396 میزان 27 شهریور 1396 میزان 28 شهریور 1396 میزان 29 شهریور 1396 میزان 30 شهریور 1396 میزان 31 شهریور 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۶    
خبرگزاری میزان- شورای عالی ائتلاف برای نجات افغانستان که مهمترین اپوزیسیون دولت کابل محسوب می شود در پیامی بمناسبت عیدقربان اعلام کرد که حکومت وحدت ملی با تبلیغات رسانه ای بدنبال انحراف اذهان مردم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس موزه ملی افغانستان خواست تا در آینده ای نزدیک نسبت به همکاری های مشترک فرهنگی بین 2 موزه ملی افغانستان و موزه ملی ایران تبادل نظر انجام شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری میزان- پاکستان که سال ها است با بحران کمبود انرژی روبرو است، اکنون به راهی تازه برای تامین بخشی از نیاز خود به نفت و گاز فکر می کند و این بار چشم به منابع نفت و گاز نیجریه در قاره سیاه دوخته ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه پاکستان جهت رایزنی در مورد راهبرد جدید ترامپ برای افغانستان 2 هفته دیگر به تهران سفر می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه ناتینگهام می گویند بخشی از مغز که کنترل حرکت را بر عهده دارد(قشر حرکتی) مسئول پدیده "تقلید غیرارادی" است که باعث می شود خمیازه مسری باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۳:۱۶    
خبرگزاری میزان- وزارت امور خارجه چین از نخست وزیر هند خواست تا از اتهام زنی به پاکستان در اجلاس آتی بریکس دوری کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- عطا محمد نور گلبدین حکمتیار را به بیعت با داعش و دست داشتن در کشتار شیعیان متهم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- سفیر آمریکا در اسلام آباد به دیدن مشاور امنیت ملی پاکستان رفت تا شاید بتواند تا حدودی از شدت آتش خشم پاکستانی ها از سیاست های کاخ سفید بکاهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به ادامه اصرار آمریکایی ها بر مجاز بودن آژانس بین المللی انرژی اتمی به بازدید از سایت های نظامی کشورمان، در توییتر به آمریکایی ها تاخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، انواع مواد آرایشی ناخن و عوارض استفاده طولانی مدت آن را شرح داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- نارندرا مودی نخست وزیر هند و دوریس لایتارد رئیس جمهوری سوئیس بر همکاری دو کشور در زمینه مبارزه با پول سیاه،پول کثیف و جلوگیری از فرار مالیاتی تاکید کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- سازمان مرکزی آمار هند روز جمعه با انتشار گزارشی اعلام کرد رشد اقتصادی کشور در سه ماهه نخست سالجاری میلادی ژوئن تا آوریل (دی - فروردین )به 5.7 درصد کاهش یافته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- در حالی که اخیرا ترامپ دولت پاکستان را به حمایت از تروریسم متهم کرده است، مقامات وزارت خارجه آمریکا از تعلیق کمک مالی 255 میلیون دلاری این کشور به دولت اسلام آباد خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور افغانستان گفت: از اینجا خطاب به پاکستان پیام می دهم که ما برای مذاکرات همه جانبه سیاسی آماده هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۳۱    
خبرگزاری میزان- هفتمین جشنواره سراسری دف نوازی دف نوای رحمت و نخستین دوره بین المللی این جشنواره صبح امروز 10 شهریور ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- اکثر مردم کار کردن را دوست دارند و خانم ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در ادامه این تاپ 10 لیستی تهیه کرده ایم از ده شغل پر درآمد و جذابی که خانم ها فعالیت بیشتری در آن دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک تحقیق جدید آکادمیک نشان داد که تفکر جامعه آمریکا از حمله اتمی به ایران و کشتار صد ها هزار غیرنظامی حمایت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- با موافقت شورای صنفی نمایش، از 11 شهریور ماه بهای بلیت پردیس سینمایی تماشا در روزهای شنبه نیم بهاء شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- اشرف غنی طی اظهاراتی اعلام کرد که هدف اصلی کابل صلح با اسلام آباد است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- در حالی که کاروان ترامپ در حال عبور از جاده ای در ایالت میزوری بود، همراهان این کاروان و مردمی که در کنار جاده حضور داشتند با مشاهده خودرویی که از میان درخت ها خارج شد و قصد ورود به ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- پیام راهبردی رهبر معظم انقلاب به کنگره عظیم حج امسال، شامل نکات بسیار مهمی است که در صورت التزام مسلمانان و نخبگان به آن، می تواند سرآغاز تحولی نوین در جهان اسلام باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- اسطوره تیم فوتبال لیورپول گفت: چمبرلین، بازیکنی سرعتی و هیجان انگیز است و قطعا تیم را تقویت خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۹:۰۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۹:۰۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی گذر موقت به کارگردانی افشین هاشمی شنبه 11 شهریور ماه 1396 ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران با حضور عوامل اکران ، نقد و بررسی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- در سالروز تولد حسن فتحی، جابر قاسمعلی(فیلمنامه نویس)در یادداشتی به این کارگردان سینما و تلویزیون که شهرزاد را درحال پخش دارد، پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال لسترسیتی گویا هافبک خود را در این تیم ماندنی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال ناپولی گفت: پوشیدن پیراهن شماره 10 تیم ملی ایتالیا یک افتخار برای من محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه با دولت ها و ملت های هند، نپال و پاکستان در پی وقوع سیل های مصیبت بار ابراز همدردی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- ستاره فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد با رای طرفداران این تیم ببه عنوان بازیکن ماه این باشگاه برگزیده شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- مرکز دیده بان حقوق بشر سوریه، وابسته به معارضان می گوید کاروان عناصر داعش که قرار بود به شهر بوکمال منتقل شوند، همچنان در مناطق کنترل ارتش سوریه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ائتلاف آمریکایی ضد داعش به رهبری آمریکا می گوید اخبار منتشر شده مبنی بر آزادسازی مرکز شهر رقه را نمی تواند تأیید کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید راهی باشگاهی جدید خود شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- اصل برتری نسبی یعنی کل تولید گروهی از افراد، یک اقتصاد و یا گروهی از ملت ها زمانی بیشینه است که تولید هر کالا توسط فرد یا بنگاهی انجام شود که کمترین هزینه فرصت را دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- جدیدترین تصاویر از فیلم سینمایی "بهترین مربی سیرک" با بازی "هیو جکمن" ستاره فیلم های مشهور "مردان ایکس" منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- سپهتن در حقیقت معنای خاصی ندارد این کلمه در واقع از حروف اول ” سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان ” استخراج شده است سامانه ای که بمنظور نظارت و کنترل بهینه تر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مسابقات ملی دومین مصدوم را برای تیم فوتبال یوونتوس هم به دنبال داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- جمهوری اسلامی حق ندارد در زندانش زندانی ها مریض شوند، اگر شدند و مداوا کرد، که واویلا عکس بیمار میشود سند ظلم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- ییس پلیس راه راهور ناجا علت قطعی حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان در شمال فارس را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- پایداری رَبَّنا لا تُزِغْ قُلُوبَنا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنا (آل عمران/8) یعنی اگر یک چیزی گفتیم، پای آن بایستیم. حضرت اسماعیل که کعبه را ساخت، قبرش هم پای کعبه است. یعنی پای کعبه مردم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- تحقیقات جدید نشان می دهد خطر بروز چاقی در دانش آموزان مناطق محروم نسبت به دانش آموزان سایر بخش های انگلستان تا دو برابر بیشتر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- حج سال 1394 به واقع "حج تلخ و خونین" برای زائران بیت الله الحرام بود، از حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام گرفته تا کشته شدن زائرین در مراسم رمی جمرات که به نقل از"سعید اوحدی" رئیس ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- نماینده سازمان ملل در امور سوریه روز جمعه گفت که شکست گروه تروریستی داعش احتمالاً تا اواخر ماه اکتبر محقق خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- آیا قوزک پای شما هم دائما ورم می کند و به درستی نمی دانید دلیل آن از چه ناشی می شود؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- با بررسی قیمت بازار دریافتیم برای خرید انواع اسکوتر برقی حداقل باید از مبلغ 900 هزار تومان به بالا هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- عصر دیروز مورخه استواردوم سجادمحمدی یکی از نیروهای جان بر کف نوپو بر اثر وقوع سانحه ای تلخ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: بدهی 110 میلیارد تومانی و کسر بودجه اساسی دلیل اصلی شرکت نکردن من در جلسات هیئت مدیره است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- یک روزنامه اسپانیایی اعلام کرد تیمی که رئیس جمهورآمریکا برای از سرگیری مذاکرات سازش انتخاب کرده از 3 یهودی تشکیل شده که از موضع صهیونیست ها دفاع می کنند و با ادامه این روند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۹:۳۱    
خبرگزاری میزان- خوردن سیب به صورت ناشتا به ویژه با پوست به پیشگیری از بیماری های متعدد کمک می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور فرانسه گفته که این کشور در مناقشه میان ایران و عربستان از هیچ یک جانبداری نمی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- فوق ستاره جدید تیم فوتبال پاری سن ژرمن رکورد جدیدی در تیم ملی فرانسه ثبت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- بیش از 2000 سال است که در طب چینی از زنجبیل برای درمان دردهای گوارشی استفاده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- یادداشت وزیر بهداشت در پی حادثه برای دانش آموزان هرمزگانی : خبر درگذشت و مصدوم شدن جمعی از دانش آموزان هرمزگانی و سرپرستان شان در حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- سوزش سر دل یا heartburn یک مشکل جدی است. اما آیا می دانید به چه علت سوزش سر دل به وجود می آید و چگونه درمان می شود؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که نیروهای کُرد سوری مورد حمایت آمریکا توانستند مرکز شهر رقه را آزاد کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- نوجوانی دوره انتقال از کودکی به بزرگسالی است که از یازده سالگی آغاز می شود و تا هجده سالگی ادامه می یابد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۸:۳۱    
خبرگزاری میزان- مسافرت با کودک یا نوزاد می تواند کاری چالش برانگیز باشد، خصوصا هنگامی که باید سعی کنید برای ساعت های خواب و استراحت یا چرت زدن های او زمانی را مشخص کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: تا این لحظه سازمان لیگ نامه ای به هیئت فوتبال مبنی بر تغییر زمان و مکان دربی مازندران نزده و طبق تاریخ از قبل تعیین شده برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- انتشار پست مشترک اینستاگرامی بازیکنان تیم ملی فوتبال تنها یک روز بعد از بازی مقابل کره جنوبی عملا کادرفنی و بازیکنان را مقابل مسئولان فوتبال و ورزش ایران قرار داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- استاندار هرمزگان گفت: روز شنبه در هرمزگان در غم از دست دادن دختران دانش آموز این استان عزای عمومی خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون اول رییس جمهور در پیامی جانباختن تعدادی از دانش آموزان هرمزگانی در سانحه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفت و خواستار بررسی علت بروز این حادثه ناگوار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر برق سوریه رسما از وصل شدن برق استان حلب پس از هفت سال قطعی مداوم آن خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتبال بانوان ایران در تازه ترین رده بندی تیم های فوتبال زنان جهان، یک پله صعود کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۷:۲۶    
خبرگزاری میزان- چای یکی از پرطرفدار ترین نوشیدنی ها نزد ایرانیان است. نوشیدن چای به اندازه مناسب در طول روز برای سلامت انسان بسیار مفید است و فواید بسیاری را در خود دارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- خرید بازیکنان تیم های فوتبال حاضر در لیگ برتر انگلیس، رکورد جدیدی را در تاریخ این لیگ به ثبت رساند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- تمرین فردا (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس از سوی کادر فنی این تیم تعطیل اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- آمریکایی ها پس از کسب مدال طلا در رقابت های جهانی کشتی فرانسه به کشتی گیرانی که مدال کسب کردند، پاداش دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بر اساس قانون در هر مسابقه فوتبال هواداران میهمان و میزبان حق حضور در ورزشگاه دارند مگر اینکه با رأی کمیته انضباطی یک طرف محروم باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- نماهنگ زیبای عید قربان با صدای رضا طیبی را مشاهده می کنید. زنده شد دل ، زنده شد دل / جان به استقبال جانان آمده / از منای امتحان بار دگر / عید قربان آمده
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- رویترز اعلام کرد: کشورهای عضو اوپک در ماه آگوست تولید نفت خود را 170 هزار بشکه کاهش دادند که پایبندی آنها به توافق اوپک 89 درصد بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۶:۰۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- هزاران تن از حجاج کشورهای مختلف از روزهای گذشته مناسک حج را به جا آورده و در مراسم رمی جمرات و صحرای عرفه حضور یافتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- ملی پوشان فوتبال ایران تمرینات خود را پس از بازی مقابل کره جنوبی در سئول پیگیری کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی اسبق تیم ملی کشتی ایران گفت: اگر مشکل مالی است پس چرا حقوق میلیاردی کی روش را پرداخت می کنند و این سوالی است که ما جامعه کشتی از آقایان داریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- با برگزاری هفته دوم لیگ برتر تیراندازی بانوان، رکورد کشوری این رشته توسط ورزشکاری از نزاجا جا به جا شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- دور رفت مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور انجام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام سایت فیفا تیم ملی فوتبال ایران یک رکورد جدید در مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه از خود ثبت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- وقوع طوفان سهمگین هاروی در ایالت تگزاس آمریکا در چند روز اخیر جان دست کم 44 نفر را گرفته و به بیش از 100 هزار واحد خانه آسیب زده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- اولین تصویر رسمی از پشت صحنه فیلم سینمایی اکشن و کمدی "چرا گانتر را می کشیم" با بازی آرنولد شوارتزنگر منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال اورتون توسط سوی پلیس دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه فرانسه روز جمعه در مصاحبه ای گفت که کره شمالی احتمالا بزودی یک فروند موشک دوربرد شلیک می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد کاهش به 1319 دلار و 50 سنت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش سوزی در انبار جعبه در منطقه صالح آباد شرقی تهران، هیچ مصدومی به همراه نداشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی ساعت 5 عصر با اقبال مردم شیراز مواجه شد و پیش فروش اینترنتی فیلم بعد از گذشت یک ساعت به اتمام رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- در پی وقوع حادثه تصادف اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی در شهرستان داراب رئیس کل دادگستری استان فارس دستور تشکیل پرونده و رسیدگی سریع و انجام اقدامات قانونی در این خصوص را صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهورناجا گفت: علت حادثه واژگونی اتوبوبس حامل دانش آموزان هرمزگانی در داراب، خواب آلودگی راننده اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۴:۲۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- سفیر ایران در دمشق، گفت: شهید حججی اسوه ای بزرگ برای ما و همه مسلمانان محور مقاومت است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان در رقابت های بین المللی جام مدوید شرکت خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- حادثه واژگونی اتوبوس در مسیر داراب 9 کشته و 34 مجروح در پی داشت که منجر به قطع عضو دو نفر شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۱    
خبرگزاری میزان- نکات حقوقی در خصوص حق شارژ آسانسور در آپارتمان، از زبان قاضی سمسار زاده را می شنوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- امروزه به خصوص در دنیای فست فود ها، خیار شور را مزه و طعم تکمیل کننده ی سالاد الویه یا ساندویچ می شناسند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای ارتش سوریه موفق شدند که در سه استان دیرالزور، حمص و حماه در نبرد با تروریست ها پیشروی کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- فدراسیون کشتی اعلام کرد که چهارمین جشن روز ملی کشتی به مناسبت زاد روز تولد جهان پهلوان تختی برگزار می شود.