پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۲۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 5 شهریور 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 شهریور 1396 میزان 2 شهریور 1396 میزان 3 شهریور 1396 میزان 4 شهریور 1396 میزان 5 شهریور 1396 میزان 6 شهریور 1396 میزان 7 شهریور 1396 میزان 8 شهریور 1396 میزان 9 شهریور 1396 میزان 10 شهریور 1396 میزان 11 شهریور 1396 میزان 12 شهریور 1396 میزان 13 شهریور 1396 میزان 14 شهریور 1396 میزان 15 شهریور 1396 میزان 16 شهریور 1396 میزان 17 شهریور 1396 میزان 18 شهریور 1396 میزان 19 شهریور 1396 میزان 20 شهریور 1396 میزان 21 شهریور 1396 میزان 22 شهریور 1396 میزان 23 شهریور 1396 میزان 24 شهریور 1396 میزان 25 شهریور 1396 میزان 26 شهریور 1396 میزان 27 شهریور 1396 میزان 28 شهریور 1396 میزان 29 شهریور 1396 میزان 30 شهریور 1396 میزان 31 شهریور 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۳:۱۶    
خبرگزاری میزان- طبق گزارش های مختلف شرکت تسلا ماه آینده از کامیونی برقی رونمایی می کند که دارای صندلی تختخواب شو است و می تواند با یکبار شارژ مسافت 200تا 300 مایل را طی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک منبع به خبرگزاری روسی گفت: اشرف غنی به منظور مدیریت شهرستان ها توسط تیم خود و زمینه سازی برای انتخابات آینده افغانستان تلاش می کند تا دست کم 370 فرماندار را در این کشور برکنار کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۴۶    
خبرگزاری میزان- این روزها بیماری های قلبی در اکثر کشورها به معضلی جدی تبدیل شده است. هزینه های هنگفت درمان و آمار بالای مرگ و میر ناشی از آن، باعث افزایش نگرانی ها شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۱۶    
خبرگزاری میزان- مطالعات جدید نشان می دهد کمبود ویتامین D در دوران بارداری بر مهارت های حرکتی و توسعه رفتارهای اجتماعی کودک تأثیر مخرب دارد، بنابر اعلام دیکال ساینس ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- ارتش آمریکا 20 بالگرد جنگی و 190 نظامی بیشتر به افغانستان اعزام کرده است. یکی از اعضای کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا گفت که با افزایش اختیاراتی که ترامپ داده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- بلاول بوتو رئیس حزب مردم پاکستان در جمع هوادارانش تاکید کرد: ما کماکان محبوب ترین حزب پاکستان هستیم و بدون شک پیروز انتخابات سال آینده خواهیم بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه با انتقاد از راهبرد جدید آمریکا در افغانستان گفت که رویکرد اعلام شده توسط واشنگتن بر کاربرد زور استوار شده و برای این کشور بی فایده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه تیتر امشب درباره حذف اپلیکیشن های ایرانی در اپل گفت: را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- رشنونژاد در نخستین مبارزه خود در مسابقات جودو قهرمانی جهان، ویجی کومار از هند را از پیش رو برداشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- به گفته رایزن بازرگانی سابق ایران در عراق قیمت خودروی پراید در عراق حدود 7500 دلار (حدود 28 میلیون و 500 هزار تومان) است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- اتاق طلاق آشتی مخصوص زوج هایی است که قصد طلاق گرفتن دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۰۶    
خبرگزاری میزان- نظامی ارشد آمریکا در افغانستان و فرمانده نیروهای ناتو دراین کشور، در اظهاراتی که تکرار اتهام زنی علیه پاکستان مبنی بر پناه دادن به تروریست ها تلقی می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- روزنامه سندی تایمز از آمادگی انگلستان برای اعزام نیروهای ویژه خود به افغانستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان حج و زیارت در گردهمایی روحانیون، معین و معینه های حج تمتع در مکه، گفت: روحانیون در ایجاد فضای آرامش در کاروان ها و آگاه کردن حجاج نسبت به برنامه های ایام تشریق نقش بسیار ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۲:۲۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- مهم ترین شاخصه دولت تراز انقلاب اسلامی که مولود مبارک آموزه های دینی است، توجه به قشر محروم جامعه و تلاش برای از بین بردن فاصله ثروتمندان و فقراست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- به همت خانه نوجوانان چکاوک ایران و هم زمان با شهادت امام محمدباقر (ع) اولین تجمع نوجوانان تازه نفس روح الله با عنوان عصر دهه هفتادی ها برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- چالش هایی در حوزه منابع آب در کشور وجود دارد که این امر را با دشواری های متعددی همراه می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- استراتژی جدید آمریکا در افغانستان می تواند فرصت های همکاری با کشورهای آسیای مرکزی را فراهم کند که افزایش بازدید نمایندگان کاخ سفید بیانگر این مهم است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل بازرسی سازمان زندان های کشور گفت: تسلط کامل بر قوانین و آئین نامه های مربوطه توسط مسئولین و کارکنان آسیب ها را به حداقل می رساند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت نام در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی (مهرماه 9، 6) خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- هدیه جالبی که شوروی در سال 1960 به آمریکا داده بود، ابزار جاسوسی از آب در آمد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در هشتمین و آخرین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان موفق به شکست روسیه شد تا برای دومین بار به مدال طلای این رقابت ها دست یابد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- تابلو نقاشی دیگری از شهید مدافع حرم محسن حججی که توسط هنرمند جوان بوشهری خلق شده، توسط مرکز تجسمی حوزه هنری رونمایی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- احمد ایراندوست با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از شهادت "ابراهیم خلیلی" بازیگر اخراجی های یک خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- از کنجد و ارده علاوه بر درمان لاغری در درمان اختلالات کبد و کلیه استفاده می شود و برای درمان استخوان درد و درد مفاصل هم مفید است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، اهدا مدال قهرمانی جهان به تیم والیبال نوجوانان ایران را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۱۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال ایران طی سال های اخیر در برابر تیم کره بدون شکست بوده و کی روش مصمم است تا این روند را همچنان در مقابل این تیم پرقدرت آسیایی ادامه دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- معاون امور استان های سازمان صداوسیما گفت: بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها با شرکت 2000 اثر با شعار شبکه های استانی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۸:۴۱    
خبرگزاری میزان- جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- بر اثر حمله انتحاری طالبان در هلمند دست کم سیزده نفر کشته شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۰۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- صفحه نخست روزنامه های دوشنبه 6 شهریور را از نظر می گذرانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- سنگاپور از تعدادی جزیره تشکیل شده، که در جنوب شرقی آسیا واقع شده و یکی از مراکز بزرگ تجاری داد و ستد کالا در جهان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- شرکت سونی قصد دارد گوشی جدیدش را در مراسم IFA 2017 رونمایی کند، در حال حاضر تصاویر جدیدی از این گوشی لو رفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در هشتمین و آخرین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان موفق به شکست روسیه شد تا برای دومین بار به مدال طلای این رقابت ها دست یابد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت وگو با شبکه العالم گفت تهدیدات ترامپ در مورد برجام مصرف داخلی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- محققان هشدار می دهند تأثیر گوشه گیری اجتماعی، تنهایی و زندگی مجردی بر روی خطر مرگ زودرس از ریسک موضوعات شناخته شده ای مانند چاقی هم بیشتر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال اینتر به دنبال جذب مهاجم لاتزیو است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- آرامش، خود ماهیّتی روحی و روانی دارد؛ امّا از آن جا که عوامل پدید آورنده آن و موانع به هم زننده آن ممکن است ماهیّتی اعتقادی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت کشور گفت: در اجرای تبصره 3 ذیل بند 1 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و پس از طی مراحل قانونی، حکم شهردار تهران توسط وزیر کشور صادر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- شبه پول عبارتست از سپرده های غیر دیداری (مدت دار) مانند سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت و حسابهای پس انداز،اوراق قرضه و اسناد خزانه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب می توانید تصویر برگزیده نشنال جئوگرافیک از جشنواره بزرگ قهوه در فیلیپین را مشاهده نمایید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- ارتش عراق در بیانیه ای اعلام کرد که آزادسازی کامل تلعفر را بعد از آزادسازی منطقه العیاضیه اعلام خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- شرکت اچ تی سی احتمالا به دلیل مشکلات مالی، بخش vive خود را منحل می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- سئات لئون خودرویی هاچ بک ، کم مصرف و پرشتاب است و نسل جدید این خودرو در سال 2017 به بازار معرفی شده که با توجه به رقبای خود در بازار از فناوری های مدرن و طراحی جدیدی برخوردار است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- ویلیام توبی هوپر کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده آمریکایی در سن 74 سالگی بر اثری نامعلوم درگذشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک مطالعه منتشر شده در مجله "فیزیولوژی، تغذیه و متابولیسم کاربردی" نشان می دهد که عضلات زنان می تواند فعالیت عضلانی طولانی تر را تحمل کند و باعث شود تا خستگی کمتری را نسبت به مردان با ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- دادگاهی در پاکستان آصف علی زرداری رئیس جمهور پیشین این کشور را در خصوص اتهامات فساد مالی تبرئه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- این کیسه خواب طوری طراحی شده تا از نفوذ سرما، آب باران و پشه های مزاحم جلوگیری کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان تهران به بیان توضیحاتی در رابطه با حکم محمدعلی طاهری پرداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- خوشه هفت خواهران که نام دیگرش "پروین" است در صورت فلکی "گاو" و در فاصله 444 سال نوری از زمین قراردارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه آمریکا در یک مصاحبه درباره موضوعاتی از قبیل کره شمالی و استراتژی جدید دولت دونالد ترامپ در افغانستان صحبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- جمجمه شناسی در اواخر دهه 1700 میلادی توسط یک پزشک آلمانی به نام فرانس ژورف گال آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با ابراز خرسندی از استقبال گسترده مردم، فیلمسازان و مسئولان سینما و سلامت از جشنواره فیلم سلامت گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- در اوقات فراغت به تفصیل درباره نعمت های الهی و الطاف خاص او نسبت به خود فکر کنید و از خداوند و ائمه اطهار(ع) کمک بطلبید که ذکر خدا آرام بخش است و بدانید که محبت خداوند نسبت به بندگانش ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: خطر رفتن منصوریان بستگی به عملکردش دارد. وقتی نتیجه نگیرد، خودش هم فکر نمی کنم در این فضا و شرایط کار کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- انگل ها خیلی خطرناک هستند آن ها را دست کم نگیرید و علائم وجود انگل در بدن را بشناسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- برای خرید یخچال و فریزر سامسونگ مدل ROMANO در بازار لوازم خانگی باید حدود 13 میلیون و 700 هزار تومان هزینه صرف کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: خطر رفتن منصوریان بستگی به عملکردش دارد. وقتی نتیجه نگیرد، خودش هم فکر نمی کنم در این فضا و شرایط کار کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت سرمربی این تیم 2 بازی دیگر فرصت دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیر عملیات حج 96 اعلام کرد: تا بامداد امروز (یکشنبه) حدود 86 هزار و 228 زائر ایرانی با 327 پرواز به عربستان منتقل شدند و عملیات انتقال حجاج پایان یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قریب را شخصا دوست دارم، اما با من تماس گرفت و گفت گرفتار است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- 5 بازی در هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت سرمربی این تیم 2 بازی دیگر فرصت دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۹:۳۱    
خبرگزاری میزان- گلاب دارای خواص متعددی است که در این مطلب به برخی از این خواص اشاره شده است از جمله نوشیدن شربت گلاب و عسل موجب طراوت بدن و دفع سموم از بدن می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- سیف بن أحمد آل ثانی با اشاره به شکست کشورهای محاصره کننده دوحه در دستیابی به اهداف خود، تأکید کرد که اکنون وقت پایان دادن به محاصره قطر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس بعد از 4 روز تعطیلی زیر نظر کریم باقری برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- آیا درد ناحیه معده در همه موارد به بیماری های گوارشی مربوط می شود؟در همه موارد خیر. پزشک در این خصوص باید دقت بیشتری داشته باشد اگر درد معده هنگام پله بالا رفتن ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- هفته سوم لیگ برتر انگلیس با برتری خانگی چلسی پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری فرانسه روز یکشنبه از کویت گزارش داد که آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل از طرفین درگیر در یمن خواست بنادر و فرودگاه های این کشور را به روی محوله های کمک های بشردوستانه جهانی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- خواص بسیاری در گیاه آلوئه ورا جهت سلامت و زیبایی وجود دارد. این برگ های ضخیم با درونی پر شده از یک ماده ژله ای جهت زیبایی کارهای بسیاری انجام می دهد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- محققان با ترکیب نانوستاره های طلا و روش ایمنی درمانی موفق شدند تومور سرطانی را در موش ها درمان کنند. این روش مبتنی بر ایمنی درمانی و راهبرد نوری گرمایی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- ارتش سوریه با آتش بس حزب الله لبنان و تروریست های داعش در ارتفاعات قلمون موافقت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس فردا در دیداری دوستانه به مصاف یک تیم دسته دومی می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- سازمان هواشناسی کشور از احتمال آتش سوزی جنگلهای شمالی کشور در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۸:۱۶    
خبرگزاری میزان- آووکادو یک ماده غذایی سالم برای بانوان است، به طوریکه باید در حد اعتدال از آن استفاده شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- دستیار رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل بازپس گیری شهر تلعفر از داعش را به ملت عراق تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از جا به جایی 115 میلیون و 692 هزار و 648 مسافر از سال 92 تا فروردین 96 خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری از شهید ابراهیم خلیلی در پشت صحنه فیلم سینمایی اخراجی ها منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- یکشنبه مصادف با 5 شهریور ماه 96 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به توصیه مسعود رایگان برای علاقمندان عرصه بازیگر اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- گروهی از روانپزشکان برجسته آمریکایی نامه ای سرگشاده به کنگره این کشور نوشتند و درباره وضع سلامت روانی دونالد ترامپ هشدار دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- آفْت یک بیماری شایع در دهان است؛ در این مطلب راهکار های متنوع ساده ای برای درمان آفت توضیح داده شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- در پی اعتراضات شهروندان اراکی مبنی بر بلاتکلیفی 15 ساله طرح 55 متری در اراک قائم مقام رئیس کل دادگستری استان مرکزی از دعوت مسئولین مربوطه جهت تعیین تکلیف طرح مذکور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال در جلسه امروز هیئت مدیره شرکت نکرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- کارگردان اخراجی ها در پی شهادت ابراهیم خلیلی پیامی را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- دوچرخه سوار کشورمان با کسب عنوان پنجمی مسابقات قهرمانی جهان دست به تاریخ سازی زد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۷:۰۱    
خبرگزاری میزان- در روز جاری میزان به بررسی بازار ارز آزاد و بین بانکی، نرخ خانه کلنگی، قیمت طلا و سکه و بررسی بازار بورس پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- در جلسه بعداز ظهر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، محمد علیخانی به عنوان رئیس کمیسیون تعیین شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع روسیه گزارش داد که ارتش سوریه با پشتیبانی جنگنده های روسیه عملیاتی را در دره رود فرات انجام داده و اصلی ترین یگان داعش را منهدم کردند که در پی این عملیات 800 تروریست به ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- طولانی بودن جلسات صبحگاهی، غذای سنگین ناهار و یا کمبود کافئین را دلیل بی دقتی در کار های بعد از ظهر خود ندانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- دریاچه نمک واقع در شمال غرب کشور چین با زیبایی خیره کننده خود، در طول سال هزاران گردشگر را از کشور های مختلف به این منطقه جذب می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با کره ای ها دشمن نیستیم و و آمده ایم فوتبال بازی کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- نخستین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان با عصبانیت سرمربی تیم ملی از وضعیت چمن ورزشگاه اینچئون همراه بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال چلسی در شرایطی برای رویارویی با اورتون آماده می شود که ترکیب دو تیم برای این دیدار حساس اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل اداره دامپزشکی استان تهران با بیان اینکه عید قربان امسال در 91 مرکز عرضه بهداشتی دام زنده انجام می شود، درباره احتمال شیوع تب کریمه کنگو هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری یونهاپ گزارش داد که مقامات پیونگ یانگ با ارسال نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل خواستار برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی شد.