چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۱:۳۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 9 شهریور 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 شهریور 1396 میزان 2 شهریور 1396 میزان 3 شهریور 1396 میزان 4 شهریور 1396 میزان 5 شهریور 1396 میزان 6 شهریور 1396 میزان 7 شهریور 1396 میزان 8 شهریور 1396 میزان 9 شهریور 1396 میزان 10 شهریور 1396 میزان 11 شهریور 1396 میزان 12 شهریور 1396 میزان 13 شهریور 1396 میزان 14 شهریور 1396 میزان 15 شهریور 1396 میزان 16 شهریور 1396 میزان 17 شهریور 1396 میزان 18 شهریور 1396 میزان 19 شهریور 1396 میزان 20 شهریور 1396 میزان 21 شهریور 1396 میزان 22 شهریور 1396 میزان 23 شهریور 1396 میزان 24 شهریور 1396 میزان 25 شهریور 1396 میزان 26 شهریور 1396 میزان 27 شهریور 1396 میزان 28 شهریور 1396 میزان 29 شهریور 1396 میزان 30 شهریور 1396 میزان 31 شهریور 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- کلاچ یک وسیله انتقال نیرو به صورت قطع و وصل از موتور به جعبه دنده گیربکس است و با کلاچ کردن می توان ارتباط بین موتور و جعبه دنده را برای مدت کوتاهی قطع و پس از رها کردن کلاچ ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۶    
خبرگزاری میزان- اولین مرکز تجاری و فروشگاه اختصاصی کالاهای ترکمنستان در افغانستان تحت عنوان خانه تجارتی افغان –ترکمن در شهر مزار شریف طی مراسم رسمی افتتاح شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: اجرای طرح پابند الکترونیک ضمن اعمال نظارت الکترونیک کم هزینه بر مددجویان جرائم خُرد با کاهش مددجویان در زندان ها ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- تصاویر منتشر شده توسط پاپاراتزی ها نشان می دهد شرکت سوزوکی ژاپن این روزها در حال آزمایش نسل جدید شاسی بلند سوزوکی ویتارا می باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- خودروهای دست دوم، خریدار و فروشنده خاص خود را دارند. بسیاری از مردم ترجیح می دهند خودرو صفر تهیه کنند تا دردسرهایی نظیر تعویض قطعات و یا معامله کردن با دلالان را به جان نخرند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 40 تن غذای قاچاق حیوانات به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان ملارد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- مسابقات مینی گلف بانوان کشور به مدت سه روز در زمین مینی گلف مجموعه ورزشی شهید شمسی پور همدان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: برای حوزه جوانان در سال جاری بودجه 100 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر کشور پاکستان با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال برتری دادن هند در منطقه است، گفت: مردم پاکستان و افغانستان به هیچ وجه این موضوع را تحمل نخواهند کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری هشت نفر از اعضای باند آدم ربایی و جعل و کلاهبرداری با اعتراف به دو میلیارد ریال کلاهبرداری و سرقت خبر داد .
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- آبمیوه برای کودک زیر یک سال خوب نیست، هپاتیت دیگر کشنده نیست، ادویه بخورید سرطان نگیرید و ... از جمله اخباری است که بسته سلامت میزان امروز به آن ها پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری لرستان گفت: هم اکنون مشکل امنیت در سرمایه گذاری در استان لرستان وجود ندارد و همه باید در راستای فراهم کردن بستر سرمایه گذاری بکوشیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- جاری شدن سیل شدید در ایالت بیهار هند دست کم 517 کشته بر جا گذاشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- جراح کلیه و مجاری ادراری با اشاره به شیوع روزافزون بیماری پوکی استخوان، گفت: برای پیشگیری از سنگ سازی کلیه ها ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- با اینکه کندن٬ فشردن یا چلاندن یا مالیدن این برآمدگی های سیاه خارش دار بسیار تحریک کننده است٬ اما متخصصان می گویند ترجیحا سعی کنید هیچوقت این کارها را انجام ندهید چرا که با این کار ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- شیر بز بیشترین شباهت را به شیر مادر دارد. خواص شیر بز شامل کاهش دردهای آرتروز، روماتیسم و کمک به تغذیه و بازسازی سیستم عصبی بدن است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئوی جذاب و دیدنی، گل های دیدنی سلاطین فوتبال را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال نفت تهران اردویی یک هفته ای را در منطقه عباس آباد مازندران برگزار می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- دانشگاه علوم پزشکی تهران شایعاتی مبنی بر پذیرش بدون کنکور در رشته های مختلف علوم پزشکی از جمله پرستاری و پیراپزشکی را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری 110 شهدا از دستگیری دو برادر زورگیر که در اتوبان امام علی (ع) اقدام به زورگیری از شهروندی کرده بودند، خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه راتگرز (Rutgers) در آمریکا موفق به ساخت یک نانو ماشین شده اند که قادر به بلند کردن اشیایی با 165 برابر وزن خود است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۹:۲۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- طبق گزارش تلویزیون فعالان سوری، نیروهای سوریه به همراهی نیروهای متحد کنترل یک تپه راهبردی مشرف به استان دیرالزور را که تحت اشغال گروه تروریستی داعش قرار داشت، به دست گرفتند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شخصاً دستور بستن کنسولگری روسیه در سانفرانسیسکو را صادر کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- نیروی هوایی عراق با هدف قرار دادن چهار مقر عناصر داعش در غرب استان الانبار عراق 68 تن از تروریست های این منطقه را به هلاکت رساندند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۳:۴۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- ارتش سوریه و نیروهای مقاومت با پیشروی در امتداد جاده راهبری سخنه-دیرالزور ، منطقه ای به وسعت 10 کیلومتر را آزاد کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- هافبک پیشین تیم ملی فرانسه از هافبک سرشناس خروس ها تمجید ویژه ای کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- در پی انتشار برخی شایعات در شبکه های اجتماعی مبنی بر حضور عامل انتحاری داعشی در دادسرای شهرستان زرقان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- عید قربان جلوه گاه تعبّد و تسلیم ابراهیمیان حنیف است، و فصل قرب مسلمانان به خداوند، در سایه عبودیّت
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد روز پنجشنبه در واکنش به اظهارات مقام های ایرانی گفت: اگر بازرسی از سایت های نظامی ایران رویا است، پایبندی ایران به برجام هم رویا است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- علم اقتصاد هنوز به عنوان یک علم کامل و تکامل یافته مورد شناسایی قرار نگرفته است. لذا این نظر که اقتصاد یک علم تکامل نیافته ولی بی پایان بوده معتبر است
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۴۶    
خبرگزاری میزان- جدیدترین تصاویر فیلم سینمایی "فلت" با بازی "لیام نیسون" بازیگر مطرح سینمای هالیوود همزمان با انتشار اولین تیزر این فیلم منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- فلفل دلمه ای یکی از کم کالری ترین سبزیجات است و به لاغر شدن کمک می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- آیت الله هاشمی شاهرودی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار نوری المالکی، معاون رئیس جمهوری عراق که امشب در جریان سفر به بغداد صورت گرفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- چمن ورزشگاه جام جهانی سئول شرایط اسناکی پس از دیدار کره و ایران پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- رهبر جنبش انصارالله یمن در پیامی پیروزی های اخیر بر داعش در سوریه، عراق و لبنان را به مردم این کشور تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: قبل از اخراج عزت اللهی، کره ای ها هیچ شانسی برای گلزنی نداشتند
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۱۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- آمریکا دستور داد کنسولگری روسیه در سانفرانسیسکو تعطیل شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: مهم یک امتیاز بود که در کره گرفتیم و گل هم نخوردیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- به گفته محققان فیبر محلول ذرت، پروبیوتیکی است که به بدن کمک می کند تا به شکل بهتری از کلسیم استخوان در طول دو دوره نوجوانی و بعد از یائسگی استفاده کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم جوان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به روبین کازان روسیه پیوست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس داوری فوتبال گفت: عملکرد پیتر گرین داور استرالیایی دیدار ایران و کره جنوبی، درمجموع بد نبود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- افزودن غذاهای تخمیرشده یا پروبیوتیک به رژیم غذایی یکی از آسان ترین روش ها برای احیای سلامت روده محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- رییس فدراسیون جودو از کسب مدال برنز جهان توسط سعید ملایی ابراز خرسندی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر بازیکن اخراجی نداشتیم این شانس را داشتیم تا دوباره در کره پیروز شویم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی خوبی مقابل تیم کره انجام داده ونشان دادیم بهترین تیم آسیا هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- دو تیم گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار در آخر با نتیجه تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- روش های نادرست مصرف مواد غذایی عاملی مهم در بروز روماتیسم است، نگهدارنده ها در غذاهای کارخانه ای و روغن های صنعتی مانع رسیدن ویتامین D خورشید به بدن می شوند و همین امر عاملی برای ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی می گوید بازیکنان ایران شرایط را برای تیم تحت هدایت وی سخت کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- حدیثی داریم ثواب نه هزار سال عبادت وارد در کتاب من لا یحضر است. حدیثی داریم که بهتر از ده طواف است. در کافی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما برای پیروزی مقابل کره جنوبی به میدان آمده بودبم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- امروزه با پیشرفت زیادی که متخصصان علم تغذیه به آن دست پیدا کرده اند، مشخص شده است، مصرف زیاد گوشت قرمز، با آن که غنی ترین منبع آهن قابل جذب برای بدن محسوب می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- سعید ملایی به نشان برنز وزن منهای 81کیلوگرم رقابتهای جودو قهرمانی جهان دست یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان از عملکرد ایران برابر کره جنوبی تمجید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- چاقوکشی و دعوای عده ای اراذل و اوباش در حمایت از بازیکنانی که دیگر حایی در ترکیب این تیم دسته اولی ندارند، باعث تعطیلی تمرین صبای قم شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید ماشین حساب کاسیو الجبرا مدل FX2.0 PLUS باید یک میلیون و 290 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- تحقیقات متعدد حاکی از آن است که مصرف برخی مواد مغذی می تواند در پیشگیری از افسردگی موثر باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم جدید تیم ملی فوتبال ایران گفت: آمده ام به تیم کشورم کمک کنم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: دوست دارم در تیم ملی و جام جهانی برای ایران بازی کنم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور در تماس تلفنی امیر قطر با وی، علاقه مندی جمهوری اسلامی ایران برای تقویت روابط برادرانه میان کشورهای مسلمان منطقه را مورد تأکید قرار داد و از توسعه و تعمیق بیش از پیش روابط ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- هافبک پرتغالی بایرن مونیخ سرانجام راهی سوانزی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تداکاتی مقابل منتخب استان البرز به برتری رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دیدار امروز ایران برای کره جنوبی پیراهن مهاجم حریف را یادگاری گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:دیدارتیم های ملی ایران و کره درست است که جنگ نبود، اما به واقع یک مبارزه فوتبالی را از دوتیم را شاهدبودیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت "عید آزادسازی دوم" گفت که این روزها آمریکا و اسرائیل عصبانی هستند چون طرح آنها برای منطقه در حال شکست است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- رقابت های بسکتبال قهرمانی غرب آسیا با قهرمانی تیم ایران خاتمه یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه قطر گفت که این کشور سفیر خود را به ایران بازگرداند چون علت خارج کردن آن منتفی شده بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۱۶    
خبرگزاری میزان- کارشناس آزمایشگاه کنترل غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در برنامه رادیویی "زندگی جاریست" که به صورت زنده از رادیو جهانبین پخش شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال از رکورد فوق العاده ایران در بسته نگه داشتن دروازه اش در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 تمجید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- کایپیتان تیم کره جنوبی به عنوان بهترین بازیکن دیدار اینم تیم برابر ایران انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس فوتبال ایران گفت: کره ای ها از سال های طلایی خود قاصله گرفتند و تیم قدرتمند چند سال پیش نیستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- پزشکان و کادر درمانی بیمارستان بعثت نهاجا دریازدهمین طرح مردم یاری در مدت سه روز به صورت رایگان 3600 بیمار را ویزیت کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۸:۴۶    
خبرگزاری میزان- یک متخصص طب سنتی گفت: چای از لحاظ مزاجی گرم و خشک بوده و افرادی که مزاج آن ها گرم است در صورت مصرف آن نه تنها کم خونی شان برطرف نخواهد شد بلکه ممکن است به بیماری دیگری مبتلا شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: عزت اللهی روی بازیکن حریف شیطنت کرد اما بازیکن کره هم باید اخراج می شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های ایران و کره جنوبی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش تازه خود تائید کرد که ایران به توافق هسته ای پایبند بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- هافبک دفاعی تیم ملی با احتمال محرومیت مواحه شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزرای خارجه ایران و روسیه درباره اجرای توافق هسته ای برجام و حل و فصل مسائل سوریه گفت وگو کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۸:۰۱    
خبرگزاری میزان- طبق نتایج مطالعه محققان ایتالیایی، مصرف روزانه یک وعده شکلات تلخ همراه با روغن زیتون فوق خام برای سلامت قلب افراد مفید است و ریسک مشکلات قلبی-عروقی را کاهش می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه تأکید کرد که مسکو اقدامات خصمانه و غیردوستانه واشنگتن در قبال روسیه را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: زمان دقیق مراسم تشییع پیکر شهید سرافراز مدافع حرم محسن حججی متعاقبا به آگاهی ملت شهید پرور و قدرشناس ایران اسلامی رسانده خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- اسناد کشف شده از گروه تروریستی داعش در ارتفاعات شرق لبنان که اخیرا پاکسازی شد، نشان می دهد این گروه قصد داشته که دو شهرک لبنان را اشغال کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- بطحایی وزیر آموزش و پرورش دولت دوازدهم با حضور در برنامه ذره بین رادیو تهران به سوالات مجری برنامه پاسخ داد
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال ژاپن با شکست استرالیا صعودش به جام جهانی را قطعی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- سی وسومین نشست سراسری روسای مراکز استانی حوزه هنری 11 تا 13 شهریور با حضور رئیس حوز هنری کشور و مدیران ستادی واستانی به مدت 3 روز در شیراز برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های ایران و کره جنوبی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- در لباس های جدید تیم ملی که مقابل کره ملی پوشان آنرا پوشیده اند خبری از یوز ایرانی نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- جودو کار تیم ملی ایران موفق شد با عملکردی خوب به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان برسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- پژوهشگاه قوه قضائیه در راستای توسعه ضریب نفوذ آثار خود در مجامع علمی کشور، بهبود استفاده از فناوری های روزآمد در انتشار مقالات و تحقق استناددهی موثرتر به آثار منتشره اقدام به تهیه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، ورزشگاه سئول در کره جنوبی پیش از شروع بازی تیم های فوتبال ایران و کره جنوبی در رقابت های جام جهانی روسیه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- توفان هاروی در کنار همه خسارت هایی که به آمریکا وارد کرده، باعث بالا رفتن بهای بنزین نیز شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که وزیران خارجه روسیه و ایران روند اجرای برجام را در گفت وگویی تلفنی بررسی کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، نماهنگ پیشکشی به ساحت آسمانی شهدای منا با صدای علی اکبر قلیچ را مشاهده می کنید.