پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۲:۰۹May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 23 شهریور 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 شهریور 1396 میزان 2 شهریور 1396 میزان 3 شهریور 1396 میزان 4 شهریور 1396 میزان 5 شهریور 1396 میزان 6 شهریور 1396 میزان 7 شهریور 1396 میزان 8 شهریور 1396 میزان 9 شهریور 1396 میزان 10 شهریور 1396 میزان 11 شهریور 1396 میزان 12 شهریور 1396 میزان 13 شهریور 1396 میزان 14 شهریور 1396 میزان 15 شهریور 1396 میزان 16 شهریور 1396 میزان 17 شهریور 1396 میزان 18 شهریور 1396 میزان 19 شهریور 1396 میزان 20 شهریور 1396 میزان 21 شهریور 1396 میزان 22 شهریور 1396 میزان 23 شهریور 1396 میزان 24 شهریور 1396 میزان 25 شهریور 1396 میزان 26 شهریور 1396 میزان 27 شهریور 1396 میزان 28 شهریور 1396 میزان 29 شهریور 1396 میزان 30 شهریور 1396 میزان 31 شهریور 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- "خودرویی ارزان و اقتصادی" این نخستین چیزی است در اولین نگاه به رنو تندر به راحتی قابل تشخیص است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- در کشور ژاپن بر خلاف ایران جغد نماد سعادت و خوشبختی است؛ شرکت ژاپنی ASPARK بر آن شده تا نام ابرخودروی الکتریکی خود را که مدعی سریعترین پیشرانه الکتریکی شتاب دهنده دنیاست ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- یک شرکت تولید کننده تجهیزات نظامی مینی تانک خودرانی ساخته که قادر است عملیات شناسایی و تخلیه سربازان را انجام دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیوولی محصول جدید سانگ یانگ است که برای نخستین بار در سال 2014 میلادی با نام پروژه X100 به بازار معرفی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- دفترچه راهنمای شرکت در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی توسط مرکز جذب وزارت علوم آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۱۱    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از یک میلیارد و 130 میلیون ریال ماهی قاچاق در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی پلیس یزد از کشف محموله 6 میلیارد ریالی "مایکروویو" قاچاق در بازرسی از دو دستگاه تریلی در یزد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۴:۳۳    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، تولیدکنندگان در نمایشگاه خودروی فرانکفورت آخرین محصولات و نوآوری های خود را در زمینه صنعت خودروسازی به نمایش گذاشتند را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- پیرترین خرس پاندای جهان بعد از 37 سال عمر در یکی از مراکز پرورش پاندا در فوژو، شهری در جنوب شرق چین مرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سارمان تامین اجتماعی در پیامی به مناسبت روزخانواده از برنامه های این سازمان برای ارتقا احترام به سالمندان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۱:۵۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- بیماری سلیاک یکی از جدی ترین اختلالات خودایمنی محسوب شده و قسمت های مختلف بدن بویژه روده کوچک را بدلیل ناتوانی بدن در جذب گلوتن، درگیر می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- مؤسس شرکت مایکروسافت، بزرگ ترین تهدیدهای بهداشتی یک دهه آینده برای سلامت انسان ها را معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- متأسفانه بخش زیادی از جامعه ما در سنین 60 تا 70 سالگی، به آرتروز زانو مبتلا می شوند؛ به همین دلیل این روزها بسیاری از ما افرادی را می شناسیم که یا درگیر استفاده از داروهای مختلف ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- قزاقستان اعلام کرد در صورت تصمیم شورای امنیت ملی روسیه، برای اعزام نیروهای حافظ صلح به سوریه آمادگی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد برگزاری همه پرسی در منطقه کردستان عراق مورد حمایت دولت آمریکا نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پارلمان عربی، همبستگی پارلمان عربی را با ملت و دولت عراق در مبارزه با تروریسم اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- دولت آمریکا پس از آنکه تحریم های جدیدی علیه چند فرد و شرکت ایرانی اعلام کرد، تعلیق تحریم های مندرج در توافق هسته ای را به مدت چهار ماه دیگر تمدید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- اتحادیه اروپا روز پنجشنبه تحریم های روسیه شامل توقیف دارایی ها و ممنوعیت های مسافرتی علیه افراد و شرکت ها را به مدت 6 ماه دیگر تا 15 مارس 2018 برابر با 24 اسفند ماه تمدید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- ارتش سوریه و نیروهای متحد آن منطقه البغیلیه واقع در شمال غرب دیرالزور را به طور کامل آزاد کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ،حملات تروریستی امروز در عراق را به شدت محکوم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مقابل سپاهان فقط به فکر برد بودیم و تمام بازیکنان از درون دروازه گرفته تا نوک حمله با تمام وجود تلاش کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: گل دوم یک حرکت بچه گانه روی اشتباه دفاع بود و باید به فکر آینده و بازی مقابل پرسپولیس باشیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- همانطور که رسانه های آمریکایی خبر داده بودند، دولت ترامپ در روزی که انتظار می رود تعلیق تحریم های هسته ای ایران را تمدید کند، تحریم های جدیدی علیه ایرانیان وضع کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: مقابل گسترش فولاد روز خیلی بد ما بود و گفته بودم از نظر بدنی در شرایط بدی هستیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- بازی تیم های فوتبال فولاد خوزستان و سپاهان با برتری شاگردان پورموسوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- شاخص های متعددی برای بیان وضعیت اقتصاد کلان کشور ها معرفی شده اند که از معروف ترین آن ها می توان به تولید ناخالص داخلی، نرخ تورم، نرخ بیکاری، رشد نقدینگی، نرخ سود بانکی و .. اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: فوتبال باکیفیتی را از دو تیم شاهد نبودیم اما هر دو تیم تلاش کردند تا به موفقیت برسند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- بازی تیم های فوتبال نفت تهران و گسترش فولاد تبریز در هفته 6 لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: اینجا هر کسی به خودش اجازه می دهد حتی در رختکن هم بیاید و اگر این طور پیش برویم آینده داماش در انتظار ماست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- انیمیشن "کوکو" نوشته "آدریان مولینا" و به کارگردان "لی آنکریچ" 22 نوامبر 2017 اکران بین المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- خرما علاوه بر کاهش سطح کلسترول، توانایی پایین آوردن نوعی دیگر از چربی موجود در خون به نام تری گلیسیرید را نیز دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در شرایطی بازی را واگذار کردیم که برای کسب سه امتیاز به میدان آمده بودیم و فرصت های زیادی داشتیم که گل نشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- داد زدن، چیزی است که برای هر کسی روی این کره ی این خاکی پیش می آید، چون همه ی آدم ها در طول زندگی شان، صدای شان را هنگام عصبانیت بالا می برند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به حادثه تروریستی ناصریه عراق از شهادت 3 زائر ایرانی و مجروح شدن 4 زائر دیگر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده سپاه شهریار، خبرهای منتشره درباره اقدامات احتمالی یک تروریست در شهریار را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه آمریکا گفت که دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور، بر اساس دستور وی، کماکان در حال بررسی برجام هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- نیمه اول بازی تیم های فوتبال فولاد و سپاهان با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- آتش، جان بیش از 50 اصله درخت با میانگین سنی بیش از 300 سال در کرمان را گرفت
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم های فوتبال نفت تهران و گسترش فولاد با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه ایران در واکنش به گزارش هایی که مدعی هستند برخی از کشورهای اروپایی خواستار مذاکره مجدد درباره توافق هسته ای با ایران هستند نوشت: برجام، قابل مذاکره مجدد نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- یکی از دلایل بسیار مهم امتحانات الهی این است که انسان نسبت به عیوب خود اطلاع پیدا کند و بفهمد چه بدی هایی در وجودش پنهان شده که خودش از آنها بی خبر بوده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۰:۱۶    
خبرگزاری میزان- تی آر ایکس یا همان TRX یکی از انواع ورزش ها و فرم های تمرینی و از زیرشاخه های بدن سازی می باشد که بر روی عضلات بدن تاثیر می گذارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- ملی پوشان دوومیدانی کشورمان بامداد فردا به منظور شرکت در بازی های داخل سالن آسیا راهی ترکمنستان می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- برای خرید ریش تراش مدل 8023 پرومکس در بازار باید 115 هزار تومان هزینه پرداخت کرد
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی می گوید تیمش به دنبال شکست تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان و بازگشت به صدر جدول رده بندی لیگ برتر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی خواهم اردوی تیم ملی را به هم بزنم که در آینده من متهم شوم که تیم ملی خوب آماده نشده!
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: می خواهیم با شکست استقلال خوزستان ظلم جام حذفی را فراموش کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی خواهم اردوی تیم ملی را به هم بزنم که در آینده من متهم شوم که تیم ملی خوب آماده نشده!
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- شاگردان وقاری در تقابل با آمریکا تن به شکست دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- تا پایان کورس تابستانه تهران فرصت چندانی با قی نمانده و رقابت چابکسواران با اسب های نژاد ترکمن، عرب ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم های فوتبال سپیدرود و صنعت نفت آبادان با برتری نمتینده فوتبال رشت به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۱    
خبرگزاری میزان- عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تشخیص زودهنگام سرطان دهان را از فاکتورهای مهم در درمان موفق این بیماری عنوان کرد و اظهار داشت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز به بازیکنانش هشدار داد در بازی با الهلال عربستان نباید به فکر معجره باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- وقتی فردی به علت بیماری یک مفصل خود را برای مدت طولانی حرکت ندهد بافت های نرم اطراف آن مانند عضلات، تاندون ها، رباط ها و کپسول مفصلی کوتاه شده و خاصیت کشسانی و انعطافی آنها کمتر میشود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه ایران با ابراز تاسف از وقوع آتش سوزی در یک مدرسه قرآنی در کوالالامپور، با دولت و مردم مالزی و خانواده قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال به نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم نمی رسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رؤسای ستادکل نیروهای مسلح ایران و ترکیه در تماسی تلفنی بر پیامدهای منفی و خطرناک همه پرسی استقلال در کردستان عراق و ضرورت توسعه کمک های انسان دوستانه برای مسلمانان میانمار تأکید کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- در تیم منتخب دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، نام دو پرسپولیسی دیده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: ما تیم جوانی داریم که خواهید دید مانند تراکتورسازی بازی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- نیروهای دموکراتیک سوریه موفق شدند با به دست گیری کنترل محله الثکنه، بر دو سوم شهر رقه (مرکز استان رقه) مسلط شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- درپی حمله مسلحانه و انفجار خودروی بمب گذاری شده در مقابل یک رستوران در نزدیکی منطقه ناصریه در جنوب عراق 7 نفر از جمله 3 ایرانی جان باختند .
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اکنون در شرایطی نیستیم که احساس خوشحالی کنیم چون خیلی تیم ها بالاتر از ما هستند و باید تلاش کنیم تا به آنها برسیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شرایط جدول به گونه ای است که هر دو تیم به امتیاز گرفتن در بازی فردا نیاز مبرم دارند و برای نباختن و امتیاز گرفتن به اصفهان آمده ایم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- رقابت های تیراندازی با کمان قهرمانی معلولان جهان با صعود تیم میکس کامپوند کشورمان به فینال ادامه یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۶:۱۱    
خبرگزاری میزان- روسای سازمان غذا و داروی ایران و اندونزی به منظور استفاده از تجربه و توانمندی ایران در ردیابی و رهگیری فرآورده های سلامت تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۶:۱۱    
خبرگزاری میزان- بانک مرکزی نشریه الکترونیکی گزیده آمارهای اقتصادی مربوط به تیر ماه سال 1396 را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر انگلیس در دیدار خود با وزیر خارجه آمریکا بر اهمیت توافق هسته ای با ایران تأکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، گل های تاریخی و تکرار نشدنی لیونل مسی بازیکن آرژانتینی تیم فوتبال باشگاهی بارسلونا را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی از دعوت رسمی از "کی روش" برای افتتاحیه ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود توافق با دموکرات ها بر سر قانون داکا را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۵:۴۱    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "کاهش" به کارگردانی "الکساندر پِین" کارگردان مطرح انگلیسی دیروز در جشنواره فیلم ونیز رونمایی شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- زمان نشست خبری پیش از بازی سرمربیان پرسپولیس و پیکان از سوی سازمان لیگ اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال استقلال برخی از بازیکنان، هافبک این تیم را به هوا پرتاپ کردند تا به نوعی تولد او را تبریک بگویند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- کنفدراسیون فوتبال آسیا از بازیکنان پرسپولیس بابت کنترل بالای اعصاب خود تمجید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۶    
خبرگزاری میزان- بازار تبریز با مساحتی حدود یک کیلومتر مربع بزرگ ترین بازار سرپوشیده سنتی جهان است و در مردادماه سال 1389 خورشیدی به عنوان نخستین بازار جهان در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: انگیزه بسیار زیادی داریم که در جام قهرمانان بزرگ جهان سومین شگفتی را داشته باشیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، نبرد رو در روی ارتش سوریه با تروریست های تکفیری داعش در دیرالزور سوریه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- صفحه رسمی سایت ورزش سه تصویری از 4 اسطوره فوتبال را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- نماینده، ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با وزیرحج عربستان سعودی بعدازظهر چهارشنبه درمکه مکرمه دیدار و گفتگو کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل بانک مرکزی در راس هیئتی از مدیران نظام بانکی به منظور گفت و گو و عقد قرارداد و امضای تفاهم نامه های بانکی با مقامات چین، بامداد امروز به این کشور سفر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- کمیته بین المللی صلیب سرخ درباره افزایش مبتلایان به وبا در یمن تا پایان سال جاری هشدار داد و اعلام کرد که این آمار می تواند تا مرز 850 هزار نفر برسد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- برنامه زمانبندی مسابقات فوتبال مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در گروه E این رقابت ها مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مسیر تهران تا چالوس در جهت رفت در برخی مقاطع دارای ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال جوانان از 29 بازیکن برای حضور در اردوی این تیم دعوت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۴:۱۱    
خبرگزاری میزان- مدیر حوزه های علمیه خواهران در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به توسعه و تکمیل زیرساخت های مدارس علمیه خواهران اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان در آستانه بازگشایی مدارس از استقرار سامانه یکپارچه نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در مدارس استان هرمزگان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل عتبات سامزمان حج و زیارت گفت: زائران اربعین باید تمام هزینه های سفر را از طریق سامانه سماح پرداخت کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: نباید با شکست مقابل تراکتورسازی همه چیز را از دسته رفته ببینیم و این باخت باید انگیزه بازیکنان ما را بیشتر کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۳:۴۶    
خبرگزاری میزان- امروزه کبد چرب به یکی از بیماری های فراگیر در کشورمان تبدیل شده که عمده علت ابتلا به این بیماری به دلیل تغذیه غلط و ناسالم و عدم رعایت برخی تدابیر ساده حفظ الصحه است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- جدیدترین مجموعه پوستر انیمیشن مطرح "نینجالِگو" به کارگردانی "چارلی بین" توسط سازندگان اثر منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، نجات معجزه آسای خلبان هواپیما آماده شده برای پرواز، بعد از برخورد با بال هواپیمای دیگر را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه خبری آسوشیتد پرس از تمدید تعلیق تحریم های ایران از سوی دولت ترامپ خبر داد و نوشت که احتمالا امروز ترامپ تعلیق تحریم های ایران بر اساس توافق هسته ای را تمدید می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- در راستای کاهش جمعیت کیفری زندانیان دادستان عمومی وانقلاب اصفهان به همراه معاونین خود از زندان مرکزی این استان بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- ارزش اونس جهانی طلا نسبت به روز گذشته با کاهش قیمت به رقم هزار و 324 دلار و 40 سنت رسید و قیمت انواع سکه در بازار روند نزولی به خود گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۳:۲۱    
خبرگزاری میزان- نتایج انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری 1396 در دانشگاه آزاد اسلامی امروز پنج شنبه 23 شهریور ماه اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- شهید علی هاشمی و یارانش سال ها در گمنامی ماندند؛ خانواده و همرزمانشان در کوچه های غربت پی یارانشان می گشتند تا این که در اردیبهشت سال 89 این بزرگواران پرده پنهانی را کنار زدند و پس از ...
  • ۱