چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۹:۴۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 12 شهریور 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 شهریور 1396 میزان 2 شهریور 1396 میزان 3 شهریور 1396 میزان 4 شهریور 1396 میزان 5 شهریور 1396 میزان 6 شهریور 1396 میزان 7 شهریور 1396 میزان 8 شهریور 1396 میزان 9 شهریور 1396 میزان 10 شهریور 1396 میزان 11 شهریور 1396 میزان 12 شهریور 1396 میزان 13 شهریور 1396 میزان 14 شهریور 1396 میزان 15 شهریور 1396 میزان 16 شهریور 1396 میزان 17 شهریور 1396 میزان 18 شهریور 1396 میزان 19 شهریور 1396 میزان 20 شهریور 1396 میزان 21 شهریور 1396 میزان 22 شهریور 1396 میزان 23 شهریور 1396 میزان 24 شهریور 1396 میزان 25 شهریور 1396 میزان 26 شهریور 1396 میزان 27 شهریور 1396 میزان 28 شهریور 1396 میزان 29 شهریور 1396 میزان 30 شهریور 1396 میزان 31 شهریور 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص پوست و مو اظهار کرد: ورزشکاران به دلیل تعریق بیشتر در معرض بروز قارچ های پوستی هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون قضایی رئیس کل دادگستری فارس گفت: در پیشگیری از جرم تمام اشخاص حقیقی و حقوقی مسئولیت دارند و بنگاه های املاک با عدم معامله اراضی ملی و اراضی بدون کاربری مسکونی از افزایش حاشیه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به رشد 10 درصدی قیمت مسکن در نیمه دوم سال جاری گفت: در سال 96 پیش بینی برای سونامی و جهش قیمت نخواهیم داشت، اما رشد نسبی تورم وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۱    
خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور آمادگی خود را برای پذیرش دانشجویان ژاپنی جهت شرکت در دوره های زبان آموزشی فارسی در مرکز زبان و ادبیات فارسی دانشگاه اعلام می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- ستاره بسکتبال ایران و آسیا که بعد از درخشش و نایب قهرمانی در کاپ آسیا و بازگشت به ایران به مشهد سفر کرد و مهمان آسایشگاه معلولین فیاض بخش بود در حرکت خیرخواهانه دیگر پیراهن خود را به ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرانتس کلینتسویچ معاون کمیسیون امور دفاعی و امنیتی شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنا)، گفت: دولت کره شمالی با اقدام تحریک آمیز آزمایش هسته ای، از خط قرمز عبور کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- شهر گنبدهای فیروزه ای این روزها در زندان داربست ها محصور شده است؛ عالی قاپو، مسجد امام، مسجد سید و مسجد جامع از جمله بناهای تاریخی هستند که مدتی است در دام داربست های فلزی افتاده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش افغانستان گفت: سال آینده از طریق برنامه توانمندی زنان 30 هزار معلم زن در 34 ولایت افغانستان استخدام خواهند شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۱۶    
خبرگزاری میزان- طبیبان سنتی معتقدند بوییدن هر نوع به نشاط آور است و در صورتی که شربت آن را با با شربت به لیمو ترکیب کنید برای نشاط و تقویت قلب نظیر ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- گروه طالبان در جنوب افغانستان با اشاره به حملات اخیر علیه شیعیان در افغانستان اعلام کرد که داعش با هدایت آمریکا این حملات را سازماندهی می کند زیرا طالبان با شیعیان هیچ تضاد و مشکلی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- سفیر افغانستان در تهران گفت: خشکاندن منابع حمایت مالی و تسلیحاتی تروریست ها بسیار مهم است و دولت وحدت ملی افغانستان از همکاری کشورهای مختلف برای مبارزه با تروریسم استقبال می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- محمد اشرف غنی رییس جمهور افغانستان در بازدید از نیروی ارتش 201 سیلاب در ولایت ننگرهار،گفت: ودجه 6 میلیارد دلاری به نیروهای هوایی افغانستان اختصاص می یابد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر هند نیرمالا سیتارامان را به عنوان وزیر دفاع زن ایندر بیش از 3 دهه گذشته؛ کشور معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس فتا در مورد هک شدن اکانت هنرمندان و شخصیت های معروف در اینستاگرام هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۲:۰۳    
خبرگزاری میزان- پگی ویتسون، فضانورد زن آمریکایی به همراه جک فیشر هموطن خود و فیودور یورچیخین فضانورد روس روز یکشنبه با کپسول فضایی سایوز از ایستگاه فضایی بین المللی به پایگاه بایکونور قزاقستان بازگشت
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر کشور به دنبال وقوع حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان دختر هرمزگانی در اینستاگرامش پستی منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- منصور فارسی، هنرمند مجسمه ساز، از ساخت طرح جدیدی در قالب مجسمه نقش برجسته خبر داد و گفت: دفاع از حرم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از واحد های صنفی، پنج برند قند و شکر غیراستاندارد را شناسایی و توقیف کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- وکیل سارا نتانیاهو گفته که همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در راستای کمک به حل پرونده اتهام های مالی، به صورت داوطلبانه در تست دروغ سنجی شرکت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۱۶    
خبرگزاری میزان- پرویز الهی رهبر حزب مسلم لیگ شاخه قائد اعظم تاکید کرد رفتن نواز شریف فقط ظاهری بوده است و هنوز هم تمام امور دولتی به دست او اداره می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- عکسی جالب از شهردار سال 2011 پایتخت لیتوانی ببینید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- کمیته مسابقات زمان بازی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس از هفته پنجم لیگ برتر را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: صدور ویزای اربعین در دفاتر موقت کنسولگری از ابتدای مهر اغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۲    
خبرگزاری میزان- شاخص کل بورس و اوراق بهادار تهران با شروع از ارتفاع 77 هزار و 220 واحدی در ابتدای سال در پایان مرداد ماه رشد 5142 واحدی را تجربه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- استفان دی میستورا ، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه به تازگی اعلام کرده است که باقیمانده اعضای داعش در سوریه طی یک ماه آینده شکست خواهند خورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۳۱    
خبرگزاری میزان- نمایشگاه پوستر راهی که از سر گرفتیم با موضوع شهید محسن حججی و به منظور پاسداشت این شهید در حوزه هنری افتتاح می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- شب آواز های سنتی در خندوانه با محمد معتمدی از خواننده های سنتی و مطرح کشور را در این برنامه مشاهده می کنید. علاقمندان به موسیقی صدای او را در اپرای مولوی و در نقش مولانا شنیده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- مسئول نقل ترددی و بین شهری ستاد مکه مکرمه گفت: امسال با اجرای ایده ای جدید برای خروج بخشی از معذورین از سرزمین منا ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- دبیر دومین جشنواره چادر های آسمانی گفت : اختتامیه این جشنواره 14 شهریور ماه مصادف با میلاد امام هادی (ع) در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۸:۰۹    
خبرگزاری میزان- سفیرآمریکا در پاکستان گفته است که برای پایان دادن به جنگ افغانستان راه حل سیاسی باید جستجو شود و نباید پاکستان از موضوع صلح افغانستان جدا شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، نماهنگ غفلت از قلب اسلام را با اشاره به سیاست های تفرقه افکنانه ی نظام سلطه در میان مسلمانان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- رییس اداره عالی مبارزه با فساد اداری افغانستان می گوید که این اداره 15 پرونده بزرگ فساد اداری را برای پیگیری قانونی به دولت ارسال کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- دروازه بان تیم فوتبال لیورپول گفت: صلاح بازیکنی سریع و در عین حال بسیار قدرتمند است؛ بنابراین می تواند در دوئل ها پیروز شود و با فیزیکی بودن لیگ کنار بیاید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- دولت آمریکا با امضای قراردادی با بخش خصوصی قرار است ساخت 11 هزار خودروی زرهی را در شش سال آینده راهی افغانستان کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- هواپیمای فرسوده ای که در یکی از خیابان های کابل فرود اضطراری کرده بود در پارک شهر به رستوران تبدیل شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال دورتموند در خصوص شرایط خود صحبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- توسک با صدور بیانیه ای افزود: اتحادیه اروپا آماده تشدید سیاست تحریمهای خود است و از کره شمالی دعوت می کند تا بدون شرط، گفتگوها درباره برنامه هایش را دوباره شروع کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- در ادامه تنشهای لفظی میان مقامات آنکارا و برلین، صدراعظم آلمان تاکید کرد که ترکیه نباید عضوی از اتحادیه اروپا شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- دروازه بان تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: هنگامی که سن تان بالاتر می رود، رویای حضور در تیمی درجه یک را در سر می پرورانید و بنابراین حضور در تیم منچستریونایتد، همانند یک رویا است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال منچسترسیتی اعتقاد دارد بعد از دوران بازیگری اش بازهم در دنیای فوتبال خواهد ماند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- علاقمندان به یکی از سریالهای پرطرفدار می توانند دل به هوش مصنوعی بسته و تا پخش سری جدید آن، از خواندن آنچه که هوش مصنوعی پیش بینی کرده لذت ببرند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- اسپیس ایکس با آزمایش هسته های داخلی موشک "فالکون سنگین"یک قدم به پرتاب محموله های سنگین تر نزدیک تر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- مهندسان موسسه فناوری ماساچوست (MIT) یک ربات مستقل طراحی کرده اند که می تواند از کدهای اجتماعی عمومی که پیاده ها برای جلوگیری از برخورد با موانع دنبال می کنند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- کره شمالی روز یکشنبه از آزمایش موفقیت آمیز بمب هیدروژنی خود خبر داد که منابع خبری زلزله 5 ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- مرسدس بنز آلمان طیف متنوعی از خودروها را می سازد که حالا با میباخ G650 Landaulet جذابیت بیشتری پیدا کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- در سیستم قیمت تعادلی هر یک از پارامتر های اثرگذار در صورت سود و زیان و ترازنامه مانند تولید، فروش، قیمت فروش، مار جین شرکت ها، بدهی، دارایی و .. ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور روسیه و نخست وزیر ژاپن تلفنی درباره آزمایش موشکی اخیر کره شمالی گفتگو کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "خانه نائب السلطنه" به کارگردانی "گریندر چادها" 24 مارس 2018 در انگلستان اکران عمومی خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- حسن روحانی تصریح کرد: دستورالعمل اردوهای دانش آموزی، ظرف یک ماه توسط وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی بازبینی جدی شود و به تصویب برسد و تا آن زمان حرکت شبانه اتوبوس های این ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- اول سپتامبر سالروز تولد یکی از افسانه ای ترین خودروهای ساخت شرکت ایتالیایی و پرآوازه آلفارومئو است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه پاکستان گفت: سیاست ما در قبال افغانستان روشن است و از مذاکرات جامع سیاسی با این کشور استقبال می کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- "زهره" یکی از پرچالش ترین سیارات منظومه شمسی برای ارسال کاوشگر محسوب می شود و "سازمان فضایی آمریکا"(ناسا) قصد دارد با غلبه بر آنها، اقدام به ارسال کاوشگر به سیاره زهره کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- نماز برای این است که دین داشته باشید. درس هم برای این است که هواپیما بسازید. اگر هواپیما ساختی، همراه با دین بود مفید است. هواپیما ساختی منهای دین، بمباران کشورهای مظلوم است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- مقاومت آنتی بیوتیکی یعنی میکروب های بیماری زا که برای مبارزه با آن آنتی بیوتیکی استفاده می شوند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- برای خرید انواع مداد رنگی در بازار باید از 6 هزار تومان تا 80 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق در ترمینال جنوب تهران خبرداد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال زیر 17 سال ایران در دیداری تدارکاتی مقابل تیم اکسین البرز به برتری رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: در آینده خبرهای خوب و بهتری به مردم خواهیم داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با عدم حمایت از درخواست تعویق بازی های پرسپولیس، وضعیت مان بحرانی شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۶    
خبرگزاری میزان- جرم دندان علاوه بر اینکه برای لثه و بافت های نگهدارنده دندان مضر است محلی نیز برای تجمع و تکثیر میکروب های پوسیدگی زاست ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- شرکت الکترونیک آرتز به تازگی از پیشرفت ها و بهبودی های قابل توجهی در بازی فیفا 18 خبر داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- شرکت گوگل سرانجام قابلیت جدید برنامه Gboard خود را برای کاربران اندروید معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- گروه بهمن پس از یک دوره سکون این روزها با مالک جدید خود دوران پرامیدی را آغاز کرده و قصد دارد تا در یک برنامه زمان بندی شده به تنوع محصولات خود رونق بخشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تمجید از اقدام انساندوستانه حزب الله لبنان گفت که محاصره تعدادی زن و کودک در صحرا توسط آمریکایی ها هیچگونه ارزش نظامی ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- هرچند شانس زنده ماندن شما تا حدودی بر مبنای ژن های شما است، اما برخی روش ها و عادات مفید و مؤثر هم این میان تأثیر فراوانی در این مسیر دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- یکی از مربیان تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز این تیم همراه سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- دیستروفی عضلانی(MD) به گروهی از اختلالات عضلانی ارثی غیر التهابی ولی پیشرونده و در عین حال بدون اختلال در سیستم اعصاب مرکزی یا محیطی گفته می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که بافت چربی موجب ابتلا به سرطان در بدن می شود و این تاثیر به نوع چربی و محل قرار گیری آن در بدن بستگی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: در ماه های گذشته در بازار محصولات IT شاهد رکود بوده ایم که با افزایش قیمت دلار در ماه های اخیر این رکود شدت گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان بزرگترین عامل کاهش عمرساختمان ها در ایران را رعایت نکردن ضوابط فنی هنگام اجرا دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: طرح تفصیلی باز طراحی راکتور تحقیقاتی خنداب اراک از مرداد ماه آغاز شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- امروز جمعی از اصحاب رسانه از مرکز هسته ای خنداب اراک بازدید کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- آمریکایی ها همچون دهه های اخیر، در واکنش به ادامه تقویت توان هسته ای کره شمالی، به اعمال تحریم های بیشتر علیه این کشور روی آورده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- روز یکشنبه صدها تن از مردم مسلمان روسیه برای محکومیت کشتار مسلمانان میانمار در برابر سفارت میانمار در مسکو تجمع کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: این مرکز هدف اصلی اش را طرح عدالت الکترونیکی برای دستیابی آسان به عدالت از سوی قوه قضاییه برای ذی نفعان و شهروندان قرار داده است .
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- همزمان با نزدیک شدن به اواخر تابستان عرصه هنرهای نمایشی شاهد اجرای آثار نمایشی فراوانی در تماشاخانه های شرح تهران است که از جمله مهم ترین آنها می توان به "غسالخونه" با بازی "نادر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- زمین لرزه ای به قدرت 4.7 ریشتر در حوالی تنگ ارم واقع در استان بوشهر به ثبت رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال پاری سم ژرمن گفت: بازی کردن کنار نیمار خارق العاده است. پاری سن ژرمن به من علاقه داشت اما حضور نیمار یک قدرت اضافی برای این تیم است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- دبیر شورای عالی فضار مجازی گفت:بحث مالکیت معنوی در کشور از کمبود قانون رنج می برد و باید در این حوزه گامهای بلندی برداریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور قانون مصوب مجلس را برای اجرا به وزارت کشور و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ابلاغ کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: خدمات الکترونیک و فناوری اطلاعات می تواند نقش مهمی در دادرسی عادلانه داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- در روز جاری میزان به بررسی بازار ارز آزاد و بین بانکی، مظنه خودرو بسترن، قیمت طلا و سکه و بررسی بازار بورس پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- در نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تکلیف دبیرکل، رئیس کمیته آموزش و سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- با وجود پرداخت پاداش اعضای تیم ملی تا پیش از بازی با ازبکستان می توان گفت رفتار سرمربی تیم ملی غیرحرفه ای و زیاده خواهانه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون قرار است امشب همراه سرپرستی دبیرکلی فدراسیون فوتبال جلسه ای را با سرمربی تیم ملی برگزار کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- پگی ویتسون رکورد بیشترین مدت اقامت در فضا در میان فضانوردان آمریکایی را شکست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- کریستیانو رونالدو بار دیگر دل یکی از هواداران خود را شاد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد پژوهشگاه ابن سینا موفق به ساخت دستگاه حمل بیمار شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- دو روز از اجرایی شدن دستورالعمل بانک مرکزی درباره کاهش نرخ سود بانکی گذشته و همچنان عواقب رفتار نسنجیده برخی بانک ها گریبانگیر مشتریان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- سامانه امضای الکترونیکی و احراز هویت قوه قضائیه در مرکز همایشهای صداو سیما ، رسما رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در اینستاگرامش به موضوع خبری مبنی بر اینکه کلمه عبور میلیون ها اکانت اینستاگرام از طریق هک سرورهای آن افشا شده است، پرداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۳۶    
خبرگزاری میزان- قیمت بلیت های بازی ایران و سوریه که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه ذوب آهن اصفهان با صدور بیانیه ای نسبت به پیوستن مهاجم این باشگاه به روبین کازان روسیه واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- موشن گرافیک "حماسه دلوار" پاسخ کوبنده رئیسعلی دلواری به تجاوز انگلیسی ها و فاجعه بزرگ نسل کشی در ایران پس از شهادت رئیسعلی دلواری توسط انگلیس را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۲۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا نسب به آزمایش بمب هیدروژنی کره شمالی در روز یکشنبه واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- طبق اعلام مسئولان بازی ایران و سوریه به هیچ وجه رایگان اعلام نمی شود.