چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۱:۲۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 11 اسفند 1394 - qomefarda.ir

قم فردا 29 اسفند 1393 قم فردا 31 فروردین 1394 قم فردا 30 اردیبهشت 1394 قم فردا 31 خرداد 1394 قم فردا 31 تیر 1394 قم فردا 31 مرداد 1394 قم فردا 31 شهریور 1394 قم فردا 30 مهر 1394 قم فردا 30 آبان 1394 قم فردا 30 آذر 1394 قم فردا 30 دی 1394 قم فردا 30 بهمن 1394 قم فردا 1 اسفند 1394 قم فردا 2 اسفند 1394 قم فردا 8 اسفند 1394 قم فردا 9 اسفند 1394 قم فردا 10 اسفند 1394 قم فردا 11 اسفند 1394 قم فردا 12 اسفند 1394 قم فردا 13 اسفند 1394 قم فردا 14 اسفند 1394 قم فردا 15 اسفند 1394 قم فردا 16 اسفند 1394 قم فردا 17 اسفند 1394 قم فردا 18 اسفند 1394 قم فردا 19 اسفند 1394 قم فردا 20 اسفند 1394 قم فردا 21 اسفند 1394 قم فردا 22 اسفند 1394 قم فردا 23 اسفند 1394 قم فردا 24 اسفند 1394 قم فردا 25 اسفند 1394 قم فردا 26 اسفند 1394 قم فردا 27 اسفند 1394 قم فردا 28 اسفند 1394 قم فردا 29 اسفند 1394 
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۸    
قائم مقام ریاست پژوهشگاه قرآن و حدیث با بیان اینکه این مرکز در مقطع دکتری 178 نفر دانشجو دارد،گفت: 3 هزار و 217 نفر در مرکز دارالحدیث فارغ التحصیل شده اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۸    
قم فردا: شهید مهدی قاضی خانی: ای خواهران و برادران بدانید سوریه خط مقدم ما بوده و اگر ما در آنجا حضور داریم بدانید که هدف دشمنان رسیدن به ایران است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۸    
قم فردا: هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه هیئت دولت مبنی بر افزایش نرخ برخی جرائم رانندگی را ابطال کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۸    
قم فردا: در اوایل حکومت این سلسله یعنی دوران سلطنت آغامحمدخان و فتحعلی شاه مسئله اذن فقیه به پادشاه برای در دست گرفتن زعامت جامعه مطرح بود و در واقع می توان گفت این نیز به موقعیت متزلزل ایشان ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۴    
قم فردا: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: فرمانده کل سپاه درباره 10 ابرپروژه با رئیس جمهور مکاتبه کرده اند که از این تعداد 5 طرح مربوط به حوزه نفتی است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۴    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۴    
قم فردا: مدیر شبکه اول سیما گفت: برنامه هفت سین بچین را برای هر شب نوروز آماده می کنیم. شاید بعد از چندین سال جای چنین برنامه ای در شبکه خالی بود و برای اولین بار همکاران فیتیله ای در شبکه اول سیما ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۴    
قم فردا: مجموعه مستند جستجوگر با موضوع جاسوسی پلیس انگلستان از مسلمانان به وسیله نصب بی شمار دوربین های مدار بسته، سه شنبه این هفته از شبکه افق پخش می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۱    
قم فردا: از برکت حضور حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران هرساله با آغازتعطیلات نوروزی، قم یکی از شهرهایی است که درکنار استان های همجوار بیشترین آمار مسافران نوروزی را به خود اختصاص می دهد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۱    
قم فردا: در ویدئوی جدید منتشر شده بوسیله داعش، یکی از اعضای پ ک ک در لباس نارنجی معروفِ زندانیان این گروه تروریستی به قتل می رسد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۱    
قم فردا: رئیس اتاق عمل بیمارستان امام رضا (ع) مشهد، جدیدترین وضعیت جسمی آیت الله واعظ طبسی را تشریح کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۱    
قم فردا: در تصویر انقلابیون مشروطه را می بینید که در سفارتخانه انگلیس تحصن کرده اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۶    
قم فردا: پایگاه خبری عربی اخبارالساعه امروز (سه شنبه) در خبری نوشت: علی المالکی مفتی سعودی در ادعایی عجیب اظهار کرد که غربی ها عامل افزایش و برتری تعداد دختران نسبت به پسران در عربستان سعودی هستند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۶    
قم فردا: ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوهای شهید نقدی، لاوان و بوشهر در بندر دارالسلام تانزانیا پهلو گرفت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۱    
قم فردا: رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در گفت وگو با یک روزنامه قطری چاپ لندن درباره مسایل مختلفی از جمله برنامه هسته ای ایران و سوریه و غیره صحبت کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۱    
قم فردا: مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قم گفت: کمیته پدافند غیرعامل آستان مقدس حضرت معصومه(س) با هدف کاهش تهدیدها و آسیب های طبیعی و غیرطبیعی تشکیل شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۶    
قم فردا: یواش یواش گربه هم اسباب حسد و بخل درباری ها شده بود. در حالی که گربه بیچاره نه داخل پلتیک بود و نه به کسی کاری داشت، شاه بود که برحسب اتفاق گربه یی را دوست می داشت و با او مانوس بود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۶    
سامانه تندروی شهری که مدتی است در قم راه اندازی شده، امروز درگیری مشکلاتی گردیده که ویژگی سرعت را در آن کمرنگ کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۲    
قم فردا: میوه های وارداتی چه واردات رسمی و چه به صورت قاچاق، ظاهری شکیل داشته به همین خاطر و با توجه به نزدیک شدن به ایام عید در بازار قم این میوه ها به چشم می خورد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۷    
قم فردا: نظرسنجی سراسری در آمریکا درباره نامزدهای دموکرات آمریکا نشان می دهد که هیلاری کلینتون با 55 درصد در برابر برنی سندرز با 38 درصد آرا، نامزد پیشتاز است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۷    
قم فردا: معصومه آباد، نویسنده کتاب من زنده ام چندی است که به دلیل مشکلات ریوی در بیمارستان بستری است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۴    
قم فردا: مردم در واکنش به احتمال تعیین حداقل مزد زیر یک میلیون تومان در سال 95 می گویند مخارج با درآمدهایشان همخوانی ندارد و امروز دیگر نمی توان با درآمد زیر 3میلیون تومان در ماه زندگی را اداره کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۷    
دولت در حالی در طی هفته های اخیر برنامه ششم توسعه و بودجه سال 95 را به مجلس ارائه کرده است که برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از بی توجهی دولتی ها به اقتصاد مقاومتی سخن گفته اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۷    
قم فردا: مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: اگر کفاشیان در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند به احتمال 90 در صد رئیس آینده فدراسیون فوتبال خواهد بود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۲    
قم فردا: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: افت صبا در آغاز نیم فصل دوم قابل پیش بینی بود و صبا بار دیگر به روزهای اوج خود باز می گردد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۲    
قم فردا: رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم از برنامه ریزی این هیئت برای اعزام تیم شنا قم به مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۲    
قم فردا: معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم از پیش بینی 20 نقطه برای کمپ زائر در ایام نوروز خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۲    
قم فردا: مسئول امور قرآنی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از برنامه های ما تدوین برنامه پنج ساله بوده که بتوانیم فعالیت های قرآنی را گسترش دهیم و بعد از تصویب نهایی این برنامه سند فعالیت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۷    
قم فردا: مدیر باشگاه ایثار ماهان تندیس قم از رویارویی ایثار قم با مخابرات اصفهان و شهرداری آمل در مرحله پایانی لیگ بر تر بسکتبال با ویلچر خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۷    
قم فردا: آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی گفت: فرج الله سلحشور آثار گران بهایی در فیلم هایی که زیر نظر او در موضوعات اسلامی منعکس شد، به یادگار گذاشت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۲    
قم فردا: امروز در شرایطی سپاهان به مصاف میزبانش النصر امارات می رود که از 58 ماه قبل تاکنون کارنامه نسبتاً موفقی را برابر رقبای اماراتی خود رقم زده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۲    
قم فردا: سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: خط کاری من و دخترم از هم جدا است. بنده کارم را به عنوان مربی دنبال می کنم و دخترم کارش را در هنر پیش می برد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۲    
قم فردا: روزنامه الاخبار نوشت که عربستان سعودی پس از تنش در رابطه با لبنان در صدد احضار سفیر خود از بیروت است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۱    
قم فردا: "معبد ببر" یکی از مقاصد توریستی و گردشگری تایلند است که روزانه صدها نفر بازدید کننده از سراسر جهان به آنجا می آیند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۷    
قم فردا: سایت ویکی لیکس در تازه ترین افشاگری خود، از جزئیات تصمیمات وزارت خارجه عربستان در قبال سوریه و روسیه پرده برداشت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۷    
قم فردا: یک ساختمان که به منظور اقامت پناهندگان در منطقه زاورلاند واقع در ایالت نوردراین –وست فالن آلمان آماده شده بود هدف حمله قرار گرفت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۷    
قم فردا: شیخ الازهر با تاکید بر اینکه وحدت امت اسلامی جایگزین ندارد و باید طرح های نابودی منطقه به شکست کشانده شود، گفت: تنها اسرائیل است که از درگیری های مذهبی در منطقه سود می برد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۷    
قم فردا: اقامه سرباز عراقی قبل از اعزام به عملیات آزادسازی شهر موصل از چنگ تروریست های داعشی
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۷    
قم فردا: در آستانه سه شنبه بزرگ ، تازه ترین نظرسنجی سراسری در آمریکا درباره نامزدهای جمهوریخواه انتخابات نشان می دهد که دونالد ترامپ با 49 درصد در صدر و مارکو روبیو با 16 درصد در رده دوم قرار دارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۷    
قم فردا: رئیس اتاق تهران با طرح 7 درخواست از دولت برای شکوفایی اقتصادی در سال 95، گفت: پیش بینی می شود رشد اقتصادی سال 95 به 4 تا 5 درصد برسد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۷    
قم فردا: گروه تروریستی داعش در فتوایی از عناصرش خواسته است تا بستگان خودشان را به قتل برسانند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۷    
قم فردا: وزیر دفاع انگلیس از تصمیم این کشور برای اعزام نیروی نظامی به تونس خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۴    
قم فردا: سخنگوی کاخ سفید گفت: علی رغم برخی گزارش ها درباره نقض آتش بس، ایالات متحده آمریکا همچنان به اجرای توافقنامه آتش بس در سوریه پایبند خواهد بود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۴    
قم فردا: دریاچه های سراسر دنیا از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و می توانند نقش مهمی در اقتصاد و صنعت گردشگری یک کشور داشته باشند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۴    
قم فردا: مسابقات تلویزیونی نه صرفا به دلیل جذابیت های رسانه ای یا هیجانات روانی یکی از پرطرفدارترین برنامه های تلویزیونی هستند بلکه به دلیل ایجاد فضای رقابت و امکان بروز توانایی و استعدادهای افراد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۴    
قم فردا: اروپا درحالی برای اسکان پناهجویان دچار اختلاف میان اعضایش شده که حضور 22 هزار پناهجو در یونان احتمال اعلام وضعیت فوق العاده در این کشور را افزایش داده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۴    
قم فردا: اظهارات مسئولان آمریکایی و غربی درباره آینده خاورمیانه به ویژه دو کشور عراق و سوریه، پرده از مأموریتی برمی دارد که به عربستان سعودی در یمن داده شده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۴    
قم فردا: وزیر امور خارجه آمریکا با وعده تلاش برای بررسی موارد نقض آتش بس در سوریه از همه گروه های درگیر در این کشور خواست تا به جای فرار از مسئولیت فرونشاندن خصومت ها به فکر اجرای توافق باشند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۴    
قم فردا: بازگشایی خاطراتی از اسکار که توسط مجیدی در سال 1378 در خانه سینما برگزار شد، در همجواری برگزاری جشن امسال اسکار می تواند جذاب باشد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۹    
قم فردا: وقوع درگیری های شدید میان نظامیان ارتش تونس و تروریست های تکفیری در استان القصرین به کشته شدن چهار عنصر تکفیری و زخمی شدن شماری دیگر منجر شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۴    
قم فردا: گزارش های محرمانه تاکید می کند عربستان سعودی هرگونه چرخش سیاسی و نظامی یمنی ها در جنوب این کشور را با ترور و حذف از صحنه سیاسی و امنیتی پاسخ می دهد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۴    
قم فردا: در حمله صهیونیست ها به اردوگاه قلندیا واقع در شمال قدس اشغالی یک جوان 22 ساله فلسطینی شهید شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۴    
قم فردا: رسانه های عربی ضمن ارائه بخشی از زندگینامه سلحشور کارگردان جهانی به آثار قرآنی و دینی دیگر وی همچون مردان آنجلس اشاره کردند که در کشورهای عربی هم پخش شده بود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۴    
قم فردا: صاحب بیشترین جایزه ممکن در بخش فنی اسکار هم طبق انتظارها فیلم مکس دیوانه: جاده خشم بود که صاحب بهترین طراحی لباس ، بهترین طراحی تولید ، بهترین چهره پردازی ، بهترین تدوین ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۹    
قم فردا: شبکه المنار لبنان گزارش داد، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان عصر امروز در مورد مسائل منطقه ای و آخرین تحولات لبنان سخنرانی خواهد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۴    
قم فردا: اگر شما به جای شیعه بگویید ما از دوستان اولیای خدا و دشمن دشمنان آنان هستیم شما را در این قول رد نمی کنم، ولی شما ادعای مقام ارجمند (شیعه) می کنید، اما ادعای شما با اعمال شما سازگار نیست ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۴    
قم فردا: رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت فرج الله سلحشور و همچنین پدر مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۹    
قم فردا: شبکه نسیم برنامه ای با ساختاری متفاوت به نام دور همی را برای مخاطبانش تدارک دیده که پخش آن در آخرین روزهای اسفند و در آستانه نوروز 95 آغاز می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۹    
قم فردا: به یکی از دوستان گفتم: شنیده ام خداوند به شما فرزندی عطا فرموده است؟ در جواب من خیلی زیبا گفت: خداوند افتخار تربیت یکی از بندگانش را به من عطا کرده است!
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۹    
قم فردا: رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار با بیان اینکه برخی افراد شغل دیگری دارند اما در دو ماهه پایانی سال آجیل فروش می شوند، از مردم خواست محصول مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تهیه کنند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۲    
قم فردا: یک نویسنده انگلیسی در کتاب جدید خود از روابط صمیمانه "تونی بلر" نخست وزیر سابق انگلیس و همسر سابق "رابرت مرداک" میلیارد یهودی پرده برداشت که باعث جدایی مرداک از "ویندی دنگ" همسر چینی اش شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۲    
قم فردا: گروه تروریستی داعش 8 نفر از اعضای هلندی خود را به اتهام تلاش برای فرار و آشوب در سوریه اعدام کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۷    
قم فردا: تصاویری جالب از تعقیب گریز عقاب و یک پرنده شکاری بر سر یک ماهی در تالابی در شهر واشنگتن آمریکا
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۷    
قم فردا: خودروسازی بریتانیایی "لوتوس کارز" از محصول جدید خود که " اِورا اسپرت 410 " نام دارد، به طور رسمی رونمایی کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۲    
قم فردا: یک روزنامه قطری از مسئولان لیگ این کشور خواست تا برنامه ریزی را از ایرانی ها یاد بگیرند که لیگ خود را برای بازی های آسیایی دو هفته تعطیل کرده اند!
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۲    
قم فردا: اعتراض به آکادمی اسکار فقط از سوی سیاهپوستان صورت نگرفته، بلکه حتی بدلکاران پرتعداد هالیوود هم در چند روز اخیر و حتی در روز برگزاری اسکار ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۲    
قم فردا: سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: 14 فیلم، متقاضی اکران نوروز 95 هستند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۲    
قم فردا: اسکات کلی فضانورد آمریکایی که در ایستگاه فضایی مشغول به کار است، تصاویری دیدنی و بی نظیری را که در طول مدت یک سال اقامتش در ایستگاه بین المللی فضایی گرفته است را در صفحه شخصی توئیتر خود ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۲    
قم فردا: امام حسن علیه السلام: وقتی دیدم شما در برابر دشمن قدرتی ندارید، کار را به او واگذاشتم تا من و شما در میان آنان باشیم. همچنان که آن فرزانه [خضر] کشتی را سوراخ کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۲    
قم فردا: ماموران امنیتی آمریکایی در جریان سخنرانی نامزد جمهوری خواه انتخابات، معترضان رنگین پوست را اخراج کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۷    
قم فردا: رسانه های وابسته به القاعده روز گذشته خبر هلاکت یکی از فرماندهان میدانی چچنی تبار این گروه را در نبردهای شمال شهر حلب سوریه اعلام کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۷    
قم فردا: در حالیکه طرح آتش بس فراگیر در سوریه وارد سومین روز خود شده است، تصاویری در فضای رسانه های سوریه منتشر شده که حکایت از سوء استفاده گروههای تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده از اردوگاههای ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۷    
قم فردا: در ادامه درگیریها میان گروههای کرد سوریه با تروریستهای تکفیری داعش، روز گذشته یک تبعه کشور مالزی سوار بر خودروی بمبگذاری شده علیه یک کاروان نظامی کردهای سوریه دست به حمله انتحاری زد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۷    
قم فردا: در ادامه اختلافات داخلی میان گروههای تروریستی تکفیری فعال در جبهه جنوبی سوریه، ساعتی پیش منابع رسانه ای سوری از هلاکت فرمانده ارشد گروه "جیش یرموک" زیر مجموعه ارتش آزاد در درعا خبر دادند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۲    
قم فردا: در ادامه عملیات نظامی نیروهای ارتش سوریه و گروههای هم پیمان آن در محور اثریا - خناصر، شب گذشته آخرین مقر نیروهای داعش در روستای "الحمام" نیز به تصرف رزمندگان سوری درآمده و پاکسازی شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۲    
قم فردا: گروه تروریستی تکفیری القاعده (جبهه النصره) در راستای فعالیتهای تبلیغی خود علیه اقلیت شیعه در سوریه اقدام به توزیع کتاب و جزوات علیه این اقلیت دینی در استان حماه سوریه کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۲    
قم فردا: بخش اطلاع رسانی گروه تروریستی تکفیری داعش تصاویر جدیدی از عملیات نفوذی نیروهای این گروه به منطقه ابوغریب بغداد منتشر کرده است.