سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۹:۱۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 13 اسفند 1394 - qomefarda.ir

قم فردا 29 اسفند 1393 قم فردا 31 فروردین 1394 قم فردا 30 اردیبهشت 1394 قم فردا 31 خرداد 1394 قم فردا 31 تیر 1394 قم فردا 31 مرداد 1394 قم فردا 31 شهریور 1394 قم فردا 30 مهر 1394 قم فردا 30 آبان 1394 قم فردا 30 آذر 1394 قم فردا 30 دی 1394 قم فردا 30 بهمن 1394 قم فردا 1 اسفند 1394 قم فردا 2 اسفند 1394 قم فردا 8 اسفند 1394 قم فردا 9 اسفند 1394 قم فردا 10 اسفند 1394 قم فردا 11 اسفند 1394 قم فردا 12 اسفند 1394 قم فردا 13 اسفند 1394 قم فردا 14 اسفند 1394 قم فردا 15 اسفند 1394 قم فردا 16 اسفند 1394 قم فردا 17 اسفند 1394 قم فردا 18 اسفند 1394 قم فردا 19 اسفند 1394 قم فردا 20 اسفند 1394 قم فردا 21 اسفند 1394 قم فردا 22 اسفند 1394 قم فردا 23 اسفند 1394 قم فردا 24 اسفند 1394 قم فردا 25 اسفند 1394 قم فردا 26 اسفند 1394 قم فردا 27 اسفند 1394 قم فردا 28 اسفند 1394 قم فردا 29 اسفند 1394 
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۵    
قم فردا: رئیس کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد تیمی تحت عنوان "ورزشکاران پناهنده" تشکیل شده که زیر پرچم IOC در المپیک ریو 2016 شرکت می کنند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۵    
این مرجع تقلید با با انتقاد از تدریس علوم انسانی غربی در دانشگاه های ایران،گفت:مسلمانان باید قدرت داشته باشند تا در جنگ عربستان و یمن دخالت کنند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۵    
قم فردا: سرمربی تراکتور سازی از دومین برد متوالی تیمش برابر الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا ابراز خرسندی کرد اما در رقم خوردن آن عامل شانس را هم مؤثر دانست.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۵    
قم فردا: قبلا شاهد رستوران هایی بودیم که بدون داشتن هیچ کارمندی کار می کردند اما این نوع مغازه مسئله جالب و جدیدیست که قبلا با آن آشنا نشدیم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۰    
رئیس موسسه دارالحدیث گفت: راه جهانی شدن مکتب اهل بیت آشنا کردن جهانیان با زیبایی های معارف اهل بیت است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۵    
قم فردا: پوتین اعلام کرد براساس توافق با اعضای اوپک و غیراوپک روسیه صادرات نفت خود را در سال 2016 در سقف ماه ژانویه ثابت نگه می دارد و چون صادرات نفت ایران اکنون در کمترین میزان است باید راه حل ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۰    
قم فردا: پسر خلافکار که به همراه دو برادر خانم خود اقدام به زورگیری خودرو در پوشش خریدار خودرو می کرد، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۰    
قم فردا: رییس جمهوری آمریکا تحریم های ضد روسیه را به دلیل اتفاقات اوکراین برای یک سال تمدید کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۰    
قم فردا: رئیس قوه قضاییه گفت: انس با قرآن جز با زندگی در مسیر قرآنی میسر نمی شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۰    
قم فردا: وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: ترکیه باید تدابیر بیشتری را برای جلوگیری از قاچاق غیرقانونی نفت توسط تروریست ها در عراق و سوریه اتخاذ کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۰    
قم فردا: یک روزنامه هندی اعلام کرد: ایران 54 ماهیگیری را که به طور غیر قانونی وارد آبهای این کشور شده بودند را آزاد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
قم فردا: رئیس ستاد ملی مقابله با ریزگردها از پایان یافتن برنامه شناخت منشأ ریزگردها در 12 استان و ابلاغ طرح به 11 استان دیگر خبر داد و گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
قم فردا: سعودیها ترس زیادی از مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست آنها برای بازی کردن با نمایندگان ایران در کشور ثالث دارند و از 15 مارس به روز سیاه فوتبال آسیا یاد می کنند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۶    
قم فردا: گریگوری کاراسین نیز در این دیدار با ارزیابی مثبت از مشارکت گسترده مردم ایران در انتخابات اخیر در کشورمان ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۶    
قم فردا: تروریست های داعش فیلمی منتشر کرده اند که در آن، آنچه را "صدقه" می نامند با دلار آمریکا پرداخت می کنند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۱    
قم فردا: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بعد از 5 سال سختی طاقت فرسا، باری دیگر آرامش به سراغ مردم سوریه رفته و این برای من بسیار خوشحال کننده است و آرزو می کنم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۱    
قم فردا: سخنگوی رسمی دبیرکل سازمان ملل کذب بودن ادعاهای ائتلاف متجاوزان سعودی - آمریکایی به یمن و سخنگوی آن مبنی بر توقیف محموله تسلیحاتی ایران ازیک فروند کشتی وابسته به سازمان ملل را فاش کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۱    
قم فردا: ساپْرَک فرزند نامشروع افزایش مناسبات سعودی- صهیونیستی- آمریکایی برای ایجاد خاورمیانه جدید متناسب با رویکردهای غربی- صهیونیستی و سایکس پیکو 2 در منطقه غرب آسیاست.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۱    
قم فردا: قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز سیزدهم اسفند 94 به شرح ذیل می باشد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۶    
امروز در حالی بسیاری از خانواده ها قربانی مصرف مواد مخدر از سوی مردان و به عبارت بهتر سرپرستان خانواده ها شده اند که در برخی موارد زنان و مادران نیز مصرف کننده مواد مخدر هستند یا این که در معرض ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۶    
قم فردا: کیف قاپ تک رو مناطق مرکزی شهر سرانجام پس از دهها سرقت با تیز هوشی یکی از مالباخته ها و شباهت چهره اش با یکی از بازیگران سریال پایتخت شناسایی و دستگیر شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۱    
قم فردا: آمار کشته شدگان بمب گذاری در قنیطره سوریه به 30 نفر افزایش یافت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۱    
قم فردا: برزو ارجمند گفت:شاید خیلی ها به اشتباه فکر کنند که سریال غیر علنی تم سیاسی داشت، اما باید بگویم که این سریال اصلا تم سیاسی و حتی انتخاباتی نداشته و در اصل یک سریال خانوادگی بود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۱    
قم فردا: من از حرف هایم که باعث آزرده خاطر شدن بانوان ارومیه شد عذر خواهی می کنم چراکه اصلا روی سخنم با بانوان ارومیه نبود. هستند خانم هایی که در مجلس شرایط به نفعشان نبوده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۱    
قم فردا: پرسپولیسی ها پروسه تمدید قرارداد با مهدی طارمی را آغاز کرده اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۱    
قم فردا: فرمانده کل سپاه پاسداران از آیت الله واعظ طبسی عیادت کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۶    
قم فردا: جشن یک سالگی شبکه افق شامگاه چهارشنبه دوازدهم اسفند با حضور محمد سرافراز رئیس سازمان صداوسیما، خانواده شهدا و جمعی از کارکنان شبکه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۶    
قم فردا: طی ماههای اخیر صدها حوان کرد سوریه با عضویت در یگان نظامی بسیج مردمی این کشور با طی دوره های آموزش نظامی آماده پیوستن به جبهه های نبرد علیه گروههای تروریستی تکفیری داعش ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۶    
قم فردا: نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی دوشنبه آینده با موضوع ایران در وین برگزار شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۶    
قم فردا: گرامیداشت روزهای نیمه نخست اسفند 1357 به عنوان روزهای ابتدایی ورود امام به قم پس از یک تبعید 15 ساله، تنها یادآور یک واقعه ساده نیست؛ بلکه یادآوری یک فرهنگ عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی است ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
قم فردا: مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه اسلام دینی جهانی است گفت: گسترش اسلام در عرصه بین الملل نیازمند تهیه محتوا و تربیت مبلغ است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
قم فردا: آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با رؤسای سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: دشمن نباید سلامت قضایی در کشور را با مشکل مواجه کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
قم فردا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی در 11 ماهه سال جاری گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۶    
قم فردا: مدیر دفتر ادبیات و مقاومت حوزه هنری گفت: خاطره نگاری تبلیغی یکی از زیبا ترین حرکاتی است که انقلاب را صاحب ادبیاتی تازه می کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۶    
قم فردا: مدافع عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور اردوی آماده سازی و تدارکاتی خود را در قم برپا کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۶    
قم فردا: معاون بین الملل حوزه های علمیه با اشاره به اینکه نشر جهانی دین اسلام را به خوبی پیگیری نکرده ایم، گفت: تعداد مبلغان بین المللی دین اسلام جوابگوی نیاز نشر جهانی اسلامی نیست.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۶    
قم فردا:سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که بحران هجوم پناهجویان به اروپا هیچ ارتباطی به این کشور ندارد زیرا کمپین ضدتروریستی مسکو در سوریه مدت ها پس از آغاز این بحران شروع به کار کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۶    
قم فردا: منتخب مردم مشهد در مجلس دهم گفت: اقتصاد و فرهنگ دو اولویت مهم مجلس دهم است و دولت و مجلس برای حل معضلات اقتصادی همت خود را بکار گیرند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۱    
قم فردا: سازمان ملل در اقدامی، شدیدترین تحریم ها را علیه کره شمالی به واسطه چهارمین آزمایش هسته ای این کشور و پرتاب موشک، به تصویب درآورد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۱    
قم فردا: به موازات گسترش پیشروی های نیروهای کرد سوریه در عمق مواضع گروه تروریستی تکفیری داعش در مناطق شمالی استان رقه این کشور، گروه تروریستی تکفیری داعش ناامید از بازپس گیری مناطق از دست رفته ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۱    
قم فردا: یک دختربچه 12 ساله داعشی، 5 زن را در استان نینوا اعدام کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۱    
قم فردا: به موازات ابراز نگرانی های اتحادیه اروپا و آمریکا نسبت به گسترش فعالیتهای گروه تروریستی تکفیری داعش در بخشهای مختلف لیبی ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۶    
قم فردا: علی رغم گذشت 6 روز از اجرای طرح آتش بس فراگیر در محورهای عملیاتی سوریه، حملات دو گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده به محلات کردنشین شهر حلب شدت بیشتری یافته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۶    
قم فردا: صبری که بر لب های خشکیده مهدی نریمان ِ گردان کمیل در فیلم زیبای پرواز در شب جاری گشته بود و او را از همه هنرمندان زمانش متمایز می کرد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۶    
قم فردا: با گذشت یکسال از حملات گسترده ائتلاف عربی - عبری "عاصفه الحزم" به رهبری رژیم آل سعود علیه کشور یمن ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۶    
قم فردا: نیروهای داعش 18 تن از نیروهای وابسته به گروه تروریستی "ارتش آزاد" سوریه را به هلاکت رساندند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۱    
قم فردا: شهرستان بندرگز عرصه فعالیت روحانی جوانی است که از احترامی بالا در میان مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان برخوردار است ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۶    
قم فردا: همزمان با شکستهای پی در پی گروه تروریستی تکفیری داعش در جبهه های مختلف نبرد با نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۶    
قم فردا: در سومین روز از عملیات بزرگ "امام هادی ع" برای پاکسازی مناطق شمالی و غربی استان صلاح الدین از حضور تروریستهای تکفیری داعش ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۶    
قم فردا: امام جمعه مشهد مقدس، تصویب قانون امربه معروف و نهی از منکر را بزرگ ترین دستاورد مجلس نهم دانست و گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۶    
قم فردا: یکی از فرماندهان ارشد ناتو ضمن انتقاد از حضور نظامی روسیه در سوریه مدعی شد این دو کشور درصدد هستند، ساختار اروپا را نابود کنند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۶    
قم فردا: مرگ ناگهانی یک مربی فوتبال، خریداری سهام یک باشگاه انگلیسی توسط یک ایرانی، شایعه تصادف دوباره علی دایی، احضار هیات رئیسه فوتبال به سازمان بازرسی مهمترین اتفاقات این هفت روز ورزش بود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۱    
قم فردا: سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی عراق تاکید کرد که عملیات امام هادی (ع) در استان سامرا همچنان ادامه دارد و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۱    
قم فردا: به موازات گسترش درگیری ها میان ارتش و دولت ترکیه با اقلیت قومی کرد ساکن در این کشور، منابع رسانه ای از گسترش حجم اعتراضات مردم ترکیه به حملات علیه مناطق کردنشین و نسل کشی کردها خبر می دهند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۱    
قم فردا: بسیار شنیده ایم افرادی سرطان و یا بیماری های شناخته شده ای دیگری دارند اما شاید در مورد این بیماری های بسیار عجیب چیزی زیادی نشنیده باشید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۱    
قم فردا: در حالی که قیمت اوراق تسهیلات مسکن در ابتدای اسفند ماه به 90 هزار تومان رسیده بود، اما این قیمت در آخرین ماه سال روند نزولی به خود گرفت و با وجود افزایش وام مسکن خانه اولی ها به روند نزولی ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۱    
قم فردا: با ادامه اعمال فشار عربستان،مصونیت پارلمانی یک نماینده کویتی حامی مقاومت لغو شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۶    
قم فردا: فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تانک کرار در روزهای آینده با حضور وزیر دفاع رونمایی می شود، گفت: تانک کرار به زودی به چرخه یگان های نیروی زمینی اضافه می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۶    
قم فردا: لامبورگینی جدید Centenario، طبق سنت همیشگی لامبورگینی در نمایشگاه اتومبیل ژنو سوئیس، رسماً رونمایی شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۶    
قم فردا: معاون وزیر خارجه اضافه کرد: ما به حزب الله لبنان در خط مقدم مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و پیشتاز مبارزه با تروریسم در منطقه افتخار می کنیم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۱    
قم فردا: مگر نمی بینی غذا به معده در می آید و آن جا، معده آن را می پرورَد تا نرم و آن گاه، ناب شود و طبیعت، افشره آن را به عنوان خون می گیرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۱    
قم فردا: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی وزارت کشور عراق در حین عملیات پاکسازی شهر رمادی مرکز استان الانبار این کشور یک کارگاه بزرگ ساخت و تولید مواد منفجره ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۱    
قم فردا: محقق ژاپنی موفق به اختراع خمیر دندانی شد که حفره ها و شیارهای دندان را پر کرده و مینای دندان را بازسازی می کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۶    
قم فردا: جُلگه سرزمین پست و همواری است که از آبرفت رودها به وجود آمده است و به دریا یا دریاچه ای دائمی ختم می شود ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۶    
قم فردا: در مراسمی با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون سازمان محیط زیست بهره برداری از فاز سوم دهکده ملی طبیعت در بوستان باراجین قزوین آغاز شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۶    
قم فردا: سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری روزانه گفت کاهش حملات در سوریه دلگرم کننده است و ما از همه طرف ها می خواهیم به ترک مخاصمه پای بند باشند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۶    
قم فردا: همزمان با گسترش عملیات بزرگ "امام هادی ع" برای پاکسازی استان صلاح الدین در شمال عراق از سوی نیروهای ارتش و حشدالشعبی این کشور ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۱    
قم فردا: وزارت کشور الجزایر از رای دادن به قطعنامه وزرای کشور اتحادیه عرب درباره تروریستی اعلام کردن حزب الله خودداری کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۱    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۱    
قم فردا: درحالی شورای پول و اعتبار به تازگی با پرداخت وام 160 میلیونی موافقت کرده که اقساط 2.3 میلیونی و سود 171 میلیونی این وام خارج از توانایی پرداخت زوج های جوان بوده و عملا این اقدام دولت برای ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۸:۴۱    
قم فردا: از زمانی که بحث رسیدن به یک توافق هسته ای بین ایران و گرو ه 1+5 جدی شد سرنوشت حزب الله لبنان به عنوان کلیدی ترین متحد ایران پس از این توافق مورد گمانه زنی ناظران قرار گرفت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۶    
قم فردا: مراسم بزرگداشت حاج فرج الله سلحشور کارگردان سینما و تلویزیون عصر چهارشنبه دوازدهم اسفند با حضور جمعی از سیاسیون و سینماگران و پیام مقام معظم رهبری در مسجد امام صادق (ع) برگزار شد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۶    
قم فردا: غرب که سالها به پرچمداری لیبرال دموکراسی درجهان، مباهات می کرد واز آن به عنوان ابزاری برای نفی معنویت درساختار حکومت بهره می برد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۶    
قم فردا: یک روزنامه انگلیسی نوشت: با وجود ادعای پیروزی اصلاح طلبان، جریان ضدغربی بر جامعه ایران حاکم است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۶    
قم فردا: کامیابی نیا در روز تولد فرزندش برای استقلالی ها کری خواند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۱    
قم فردا: برنج گیاهی است یکسله که ارتفاع آن تا 1/5 متر میرسد ودر مناطق گرم و مرطوب و پرآب می روید . ساقه آن راست و برگهای آن بزرگ و نوک تیز است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۶    
قم فردا: نخست وزیر انگلیس ، افزایش فروش سلاح های انگلیسی به عربستان را ستود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۰:۵۰    
مراسم تشییع پیکرهای مطهر شش شهید مدافع حرم بعد از ظهر امروز با حضور گسترده و پر شور مردم قم،مسئولان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.