سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۷:۲۰May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 22 اسفند 1394 - qomefarda.ir

قم فردا 29 اسفند 1393 قم فردا 31 فروردین 1394 قم فردا 30 اردیبهشت 1394 قم فردا 31 خرداد 1394 قم فردا 31 تیر 1394 قم فردا 31 مرداد 1394 قم فردا 31 شهریور 1394 قم فردا 30 مهر 1394 قم فردا 30 آبان 1394 قم فردا 30 آذر 1394 قم فردا 30 دی 1394 قم فردا 30 بهمن 1394 قم فردا 1 اسفند 1394 قم فردا 2 اسفند 1394 قم فردا 8 اسفند 1394 قم فردا 9 اسفند 1394 قم فردا 10 اسفند 1394 قم فردا 11 اسفند 1394 قم فردا 12 اسفند 1394 قم فردا 13 اسفند 1394 قم فردا 14 اسفند 1394 قم فردا 15 اسفند 1394 قم فردا 16 اسفند 1394 قم فردا 17 اسفند 1394 قم فردا 18 اسفند 1394 قم فردا 19 اسفند 1394 قم فردا 20 اسفند 1394 قم فردا 21 اسفند 1394 قم فردا 22 اسفند 1394 قم فردا 23 اسفند 1394 قم فردا 24 اسفند 1394 قم فردا 25 اسفند 1394 قم فردا 26 اسفند 1394 قم فردا 27 اسفند 1394 قم فردا 28 اسفند 1394 قم فردا 29 اسفند 1394 
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۹    
قم فردا: "جرج دنیلز" قاضی آمریکایی در نیویورک، با صدور حکمی عجیب گفت: ایران موظف است به خانواده قربانیان 11 سپتامبر غرامت بپردازد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۵    
قم فردا: شهر کویری قم با پیشینه 10 هزار ساله، دارای بناها و آثار تاریخی است که حاکی از معماری اصیل ایرانی و اسلامی بوده و آن را به دالان تاریخ می برد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۰    
قم فردا: دو عضو لبنانی داعش در پیام ویدیوئی، ضمن تهدید مقامات لبنان و حزب الله و دعوت از اهل تسنن این کشور به انقلاب ، مسیحیان را نیز تهدید کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۲    
قم فردا: همزمان با پایان یافتن مرحله ساخت ضریح جدید قبر مطهر حضرت عباس(ع) عملیات برداشتن ضریح قدیمی حرم مطهر آغاز شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۷    
قم فردا: سرپرست باشگاه پرسپولیس مدیر افتخاری و یک روزه این باشگاه را انتخاب کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۷    
قم فردا: اهالی برخی مناطق بحرین، در اعتراض به ادامه حضور اشغالگران سعودی در کشورشان تظاهرات کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۲    
قم فردا: دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در حالی از امروز آغاز می شود که این تیم یکی از امیدهای کسب مدال طلا را به دلیل عمل جراحی از دست داده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۲    
قم فردا: حضرت امام(ره) هر وقت دلش از دنیا و مافیها می گرفت، به حاج سیداحمد آقا می گفت: تماس بگیرید و بگویید ایشان اگر می شود، محبّت کنند و پیش ما بیایند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۸    
قم فردا: سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس می گوید برای بازی 15 فروردین تیمش 100 هزار نفر به ورزشگاه آزادی می آیند!
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۳    
قم فردا: روزنامه لبنانی السفیر نوشت: بهتر بود اتحادیه عرب این چنینی، اسرائیل را ملحق به خود می کرد؛ زیرا دفاتر امنیتی هماهنگ کننده آن در همه پایتخت های کشورهای عربی خلیج [فارس] وجود دارد و مسأله غیر ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۳    
قم فردا: یکی از روزنامه نگاران روزنامه کیهان خبر از مرخصی مدیرمسئول این روزنامه از بیمارستان داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۳    
قم فردا: ارتش و کمیته های مردمی یمن در راستای عملیات نظامی با هدف متوقف ساختن تجاوز، مراکز تجمع مزدوران عربستان در استان تعز را در هم کوبیدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۳    
قم فردا: وزیر کشور موقت اسپانیا اعلام کرد که در مجموع 153 افراط گرای اسپانیایی یا سایر ملیت های دیگر از این کشور برای پیوستن به داعش و زیرگروه های القاعده به سوریه، عراق و لیبی رفته اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۳    
قم فردا: سالانه هزاران ماهی قرمز به علت شرایط نامطلوب نگهداری هنگام جا به جایی به سال نو نمی رسند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۳    
قم فردا: در حالی که کمتر از 10 روز دیگر به پایان سال 94 باقی است، خبری از تکمیل و بهره برداری از پروژه 104 ماهه خط انتقال برق 400 کیلوولت سیاه بیشه به وردآورد نیست.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۸    
قم فردا: وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد که مذاکرات صلح سوریه بین نمایندگان دولت و معارضان سوری روز دوشنبه هفته جاری در ژنو برگزار می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۸    
قم فردا: نشست استانداران سراسر کشور روز شنبه با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در سالن همایش پیامبر اعظم (ص) در محل وزارت کشور برگزار شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۸    
قم فردا: یک روزنامه آلمانی نوشت که آمریکا به تازگی تعدادی مزدوران را به یمن فرستانه است تا جایگزین آمریکایی هایی شوند که در این کشور در جنگ با حوثی ها کشته شده اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۸    
قم فردا: قرعه کشی رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در قاره آسیا بر اساس رنکینگی خواهد بود که در ماه آوریل از سوی فیفا اعلام می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۳    
قم فردا: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری 36 دوره عملی مربیگری و داوری ورزش های مختلف در قم خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۸    
قم فردا: مراسم تشییع آیت الله مصطفی اعتمادی از اساتید حوزه علمیه قم با حضور مراجع،علما و طلاب در قم برگزار شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۸    
قم فردا: دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفت: آیت الله حاج شیخ مصطفی اعتمادی(ره)، عمر پربرکت خویش را در راه خدمت به اسلام عزیز و نشر معارف اهل بیت(ع) سپری کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۸    
قم فردا: رئیس هیئت تکواندوی استان قم از 2 پیروزی و یک شکست برای یاسین پیشرو در لیگ بر تر تکواندو و تداوم حضور این تیم در ده چهارم جدول خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۸    
قم فردا: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم بر راه اندازی بازارچه صنایع دستی با تعامل و همکاری نهادهای مربوطه تاکید کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۸    
در پی انتشار خبر خرید هواپیما و همچنین ارائه اسنادی مبنی بر اطلاع شرکت فرودگاه های کشور در خرید یک هواپیما با چندین برابر قیمت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۳    
قم فردا: افراد نا شناس جمعه شب با نفوذ به شبکه دوم تلویزیون رژیم اسرائیل، تصاویر انتفاضه ملت فلسطین را از آن پخش کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۳    
مادر شهید حسین حسینی عصر دیروز بعد از 33 سال با فرزندش دیدار کرد، دیداری که در آن مادر شهید بعد از مدت ها چشم انتظاری از آرزوی دیرینه اش سخن گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۳    
قم فردا: اکثریت نمایندگان سنای آمریکا با رای مثبت به طرح کاخ سفید برای فروش جنگنده های پیشرفته اف-16 به پاکستان، درخواست برخی سناتورها در مخالفت با این طرح را عملا رد کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۸    
قم فردا: فرم ثبت نام برای علاقمندان استفاده از برنامه های سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر روی سایت جشنواره قرار گرفت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۸    
قم فردا: معاون کل سازمان توسعه تجارت از نهایی شدن تعرفه ورود تمامی کالاها به جز گندم در دولت خبرداد و گفت: وزیر جهاد خواستار ممنوعیت واردات و وزیر صنعت خواستار وضع تعرفه 40 درصدی بدون ممنوعیت است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۸    
قم فردا: در فرازهای نخستین خطبه سخن از حمد و ثنای الهی در برابر نعمت های فراوانش است. سوال اینجاست که آیا حضرت زهرا(س) و همین سخنانش از بزرگترین نعمت های الهی نیستند؟ آیا شنوندگان این کلام شکر این ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۸    
قم فردا: مارک تونر گفت: من از اعلام دقیق این که این تماس دقیقا چطور صورت گرفت خودداری می کنم اما این تماس یک تماس تلفنی نبود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۳    
قم فردا: وزیر کشور گفت: شورای نگهبان باید صحت انتخابات را در حوزه های مختلف تایید نهایی کند که امیدواریم این کار زودتر انجام شود، لذا شاید زمان بر شدن این پروسه خیلی مناسب نباشد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۳    
قم فردا: مبارزه با رانت معروف به 650 یورویی و اصرار بر تعقیب و دستگیری بابک زنجانی و سعید مرتضوی و متصدی ثامن الحجج و مخالفت با مفت فروشی المهدی از همین قبیل است ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۳    
قم فردا: مدافع فولاد خوزستان گفت: بعد از بازی در داخل رختکن درگیری رخ نداد و تنها بازیکنان با صدای بلند با یکدیگر حرف می زدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۳    
قم فردا: امام علی(ع) فرمود: چه زود بود که بین ما جدایی افتد، از این فراق تنها به خدا شکایت می برم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۳    
قم فردا: مجری طرح کلان ملی با بیان اینکه طراحی مفهومی هواپیمای مسافربری 100 تا 150 نفره به پایان رسیده، گفت:تاکنون با دوکشور اروپایی وامریکای شمالی مذاکرات فنی برای تولید این هواپیما انجام گرفته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۸    
قم فردا: محمدهادی رضوی گفت: زمانی می توانیم در چاه های نفت را ببندیم که از تمام پتانسیل جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم، همانطور که به دیگر کشورها محصولات غیرفرهنگی را صادر می کنیم ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۸    
قم فردا: مردم بحرین با برگزاری تظاهرات ضد دولتی در اطراف منامه، آزادی شیخ دبیر کل جمعیت الوفاق را خواستار شده اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۸    
قم فردا:براساس دستور بانک مرکزی، توزیع اسکناس های نو به میزان کافی از امروز شنبه 22 اسفندماه از طریق شعب منتخب در اختیار مردم قرار می گیرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۳    
قم فردا: در استانه نوروز برای جلوگیری از اسراف، مردم در شبکه های اجتماعی از رئیس جمهوردرخواست عدم ارسال پیامک تبریک نوروزی را داشتند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۸    
قم فردا: این روزنامه سعودی به نقل از یک منبع قضایی عربستان گزارش داد که پیش بینی می شود که حکم اعدام چهار نفر از متهمان به انجام فعالیت های تروریستی از جمله "علی النمر" برادر زاده شهید شیخ النمر رهبر ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۸    
قم فردا: کمیسر حقوق بشر سازمان ملل گفت که شرایط حقوق بشر در سودان جنوبی در بدترین شرایط قرار دارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۸    
قم فردا: پس از آزادسازی یک روستا در شمال غرب عراق، خطوط اصلی امدادی داعش در این منطقه قطع شده و دست نیروهای عراقی برای مقابله با این گروهک بازتر شده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۸    
قم فردا: وزیر امور خارجه انگلیس با مثبت ارزیابی کردن مسیر جدید روابط میان ایران و انگلیس گفت که لندن علاقه مند است هرچه سریع تر در زمینه گسترش روابط دو کشور اقدامات عملی انجام دهد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۳    
بارندگی های سال 94 در برخی از استان های کشور در حالی با رشد خوبی همراه بوده است که استان قم برخلاف بسیاری از استان های کشور سال آبی خوبی را سپری نکرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۳    
قم فردا: جوان ترین دانشجوی معلم وارد بدنه آموزش و پرورش شبستر شد.