جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۱:۰۸May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 10 اسفند 1394 - qomefarda.ir

قم فردا 29 اسفند 1393 قم فردا 31 فروردین 1394 قم فردا 30 اردیبهشت 1394 قم فردا 31 خرداد 1394 قم فردا 31 تیر 1394 قم فردا 31 مرداد 1394 قم فردا 31 شهریور 1394 قم فردا 30 مهر 1394 قم فردا 30 آبان 1394 قم فردا 30 آذر 1394 قم فردا 30 دی 1394 قم فردا 30 بهمن 1394 قم فردا 1 اسفند 1394 قم فردا 2 اسفند 1394 قم فردا 8 اسفند 1394 قم فردا 9 اسفند 1394 قم فردا 10 اسفند 1394 قم فردا 11 اسفند 1394 قم فردا 12 اسفند 1394 قم فردا 13 اسفند 1394 قم فردا 14 اسفند 1394 قم فردا 15 اسفند 1394 قم فردا 16 اسفند 1394 قم فردا 17 اسفند 1394 قم فردا 18 اسفند 1394 قم فردا 19 اسفند 1394 قم فردا 20 اسفند 1394 قم فردا 21 اسفند 1394 قم فردا 22 اسفند 1394 قم فردا 23 اسفند 1394 قم فردا 24 اسفند 1394 قم فردا 25 اسفند 1394 قم فردا 26 اسفند 1394 قم فردا 27 اسفند 1394 قم فردا 28 اسفند 1394 قم فردا 29 اسفند 1394 
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۳    
خبرهای مربوط به انتخابات در سراسر کشور حاکی از پیروزی اصولگرایان در مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور است ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۷    
قم فردا: تیم های فوتبال بارسلونا و سویا دیدار حساس خود را در چارچوب هفته بیست و ششم رقابتهای لالیگا از ساعت 23 روز یکشنبه مقابل دیدگان 80 هزار تماشاگر ورزشگاه نوکمپ برگزار کردند که در پایان تیم ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۲    
قم فردا: رسانه های منطقه از سفر یک هیئت بلندپایه رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی در هفته های گذشته خبر دادند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۲    
قم فردا: وبسایت بیزینس اینسایدر در گزارشی دلایل وحشت عربستان را از وضع نامناسب مالی کشور به دنبال کاهش بهای نفت مطرح کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۲    
قم فردا: با توجه به فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه هوشمند، کانالی با عنوان "همیان" در پیام رسان تلگرام راه اندازی شده تا با تولید تصاویر زیبای مذهبی مخصوص تلفن همراه ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۲    
قم فردا: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رای مردم خواب و خیال های پسابرجامی آمریکایی ها را که دوست داشتند یک مجلس واداده شکل بگیرد، بر باد داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۷    
قم فردا: نماینده تهران در مجلس گفت: پیروز واقعی انتخابات، مردم و مقام معظم رهبری بودند که مدعیان عدم سلامت ساختار انتخابات را پای صندوق رأی کشانده و آنها رأی دادند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۷    
قم فردا: نخست وزیر ترکیه در مصاحبه ای علنا حمایت کشورش از گروه های تروریستی در سوریه را تایید کرد. وی همچنین اعلام کرد که به موفقیت آتش بس در سوریه خوش بین نیست.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۷    
قم فردا: اخبار منتشر شده درباره ریاست حدادعادل بر سازمان صداوسیما صحت ندارد
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۷    
قم فردا: کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: همین انسان های متدینی که به آنها می گویند توسعه نیافته سیاسی، بیشترین رای را به روحانی دادند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۷    
احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از حضور پرشور مردم قم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تقدیر و تشکر کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۷    
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت بهره مندی از تجربیات مبلغان، گفت: تدوین خاطرات تبلیغی می تواند در جهت کمک به دانش و علم مبلغان مفید باشد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۷    
قم فردا: بعد از اینکه محمد مصباح متوجه شد پدرش مدافع حرم حضرت زینب(س) است و در این راه شهید شده می گوید من هم مدافع حرم حضرت معصومه(س) هستم و می خواهم مانند پدرم شهید شوم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۲    
قم فردا: پیشرفت متروی قم، تاکید بر مناسب سازی شهر برای معلولان و تصویب چند لایحه از مهم ترین موضوعات جلسه شورای شهر قم بود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۷    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، متن این پیام تبریک به شرح زیر است جناب آقای مهندس امیرآبادی نماینده اول مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی سلام علیکم؛ ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۲    
قم فردا: سخنگوی شورای شهر قم از تمدید مهلت پرداخت عوارض ساختمانی و تخلفات کمیسیون ماده صد شهرداری قم با تخفیف دهه مبارک فجر خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۲    
قم فردا: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم فوتبال استعداد بر تر مشهد، حریف صبای قم در هفته دهم لیگ دسته اول جوانان کشور شد و نتیجه این مسابقه در سرنوشت صعودکنندگان از این گروه اثر مستقیم دارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۲    
قم فردا: نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر لزوم راه اندازی آرامستان دارالسلام گفت: این آرامستان یکی از نیازهای اساسی شهر است که همراهی لازم از سوی مجموعه استان برای اجرای آن انجام نشده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۷    
بهره برداری از پروژه متروی قم، اتفاقی که می تواند نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی از خیابان های کم عرض و قدیمی قم داشته باشد اما این که چه زمانی این اتفاق مهم و ملی رخ خواهد داد، همچنان مبهم است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۷    
قم فردا: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، از کشف شش قطعه تاریخی مربوط به هزاره اول و دوره اسلامی از دو قاچاقچی در قم خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۲    
قم فردا: مصطفی زمانی ضمن تأکید بر هنر و هنرمند قرآنی، گفت: هنرمند قرآنی هیچ گاه فراموش نخواهد شد، همان گونه که فرج الله سلحشور هیچ گاه فراموش نمی شود
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۲    
قم فردا: برای اینکه بهشان عزت نفس بدهند، برایشان مسئولیت های کاذب و توخالی درست می کردند. یکی مسئول ناخن گیر می شد. یکی تاید، دیگری صابون و حتی خودکار.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۲    
قم فردا: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اگر کار حضرت موسی ساخته می شد بسیاری از فضاهای داخلی و بین المللی و مردم داخلی از این کار لذت می بردند ، اما صد افسوس که برای ایشان این فضا ایجاد نشد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۷    
احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درگذشت فرج الله سلحشور را به برادر و بیت این هنرمند انقلابی تسلیت گفت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۷    
قم فردا: شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در گزارشی از سرکوب، شکنجه و اعدام مخالفان در بحرین، اظهار نگرانی و اعلام کرد این کشور حقوق بشر را نقض می کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۷    
قم فردا: تیتراژ برنامه نوروزی یکِ یک قرار است از میان آثار شرکت کنندگان در مسابقه خوانندگی این برنامه انتخاب شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۷    
قم فردا: تحولات اخیر، دولت لبنان را با چالش جدیدی روبه رو کرده است که برای مهار کردن بحران بوجود آمده باید اقدامات سریعی اتخاذ کند و به فکر جایگزین برای کشورهای شورای همکاری خلیج فارس باشد و ایران می ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۲    
قم فردا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش برف و باران در جاده های 8 استان کشور ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۲    
قم فردا: موضوع استعفای کی روش برای تاریخ 11 اردیبهشت ماه سال آینده در کنار بحث انتخابات فدراسیون فوتبال مدیران این فدراسیون را در این روزها درگیر خود کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۲    
قم فردا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی گسترده در انبار لوازم برقی و مصدومیت 2 نفر از آتش نشانان در این حادثه خبرداد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۲    
قم فردا: داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: از 16 سالگی به صورت حرفه ای وارد داوری شدم اما اگر زمان به عقب برمی گشت شاید این بار فوتبالیست می شدم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۷    
قم فردا: یک مقام مسئول با اشاره به نشست امروز جایگاه داران و شرکت پخش، گفت: امروز پیشنهاد توقف آزمایشی عرضه کارتی بنزین برای نوروز و روزهای پایانی اسفند ارائه ودر صورت موافقت، عرضه بنزین آزاد می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۷    
قم فردا: در نخستین روزهایی که وی مرتکب چند قتل گردید مأمورین تأمینات در صدد کشف جرم و دستگیری قاتل بودند سرانجام در 10 اسفند قاتل دستگیر و به زندان افتاد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۲    
قم فردا: شرکت ایسوس همزمان با عرضه سری جدید گوشی های خانواده ZenFone در جهان، محصولات جدید خود را نیز در ایران معرفی کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۲    
قم فردا: براساس اطلاعات 1697دستگاه ترددشمار جاده ای، کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل کاهش داشت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۲    
قم فردا: تا به حال در مورد سکته مغزی بسیار شنیده ایم,اما احتمالا تصویری از اتفاقی که بر رگ های مغزی می افتد را ندیده باشیم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۷    
قم فردا: منابع دیپلماتیک غربی فاش کردند که ولیعهد سعودی برای بررسی پرونده لبنان به فرانسه سفر می کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۷    
قم فردا: شهرک نشینان رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه بار دیگر با چراغ سبز نظامیان این رژیم، ضمن یورش به صحن های مسجدالاقصی در قدس اشغالی به این مسجد اهانت کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۲    
قم فردا: روزنامه نیویورک تایمز با اشاره به ادامه پیشتازی دونالد ترامپ در رقابت های درون حزبی جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری سال2016 ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۲    
قم فردا: شهید "سید محمدحسین میردوستی" از مدافعان حرم حضرت زینب(س) بود که در روز تاسوعای حسینی به شهادت رسید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۲    
قم فردا: پنج دستاورد جدید فناورانه دفاعی، با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۷    
قم فردا: عربستان سعودی پس از لبنان، کمک 30 میلیارد ریالی به مصر را نیز متوقف کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۷    
قم فردا: جلسه علنی صبح امروز نمایندگان مجلس در حالی از دقایقی قبل آغاز شد که کرسی 93 نفر وکلای ملت خالی است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۷    
قم فردا: به دنبال دو حمله انتحاری داعش به شهرک صدر در بغداد بیش از 70 نفر کشته و ده ها تن نیز زخمی شدند. این در حالی است که داعش به منطقه طارمیه نیز حمله کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۷    
قم فردا: ارتش سوریه با همراهی نیروهای مقاومت توانست ارتفاع راهبری الحمام در استان حلب را به طور کامل از دست تروریست های داعش پاکسازی کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۷    
قم فردا: الاتحاد رقیب عربستانی سپاهان برای خرید سولی مونتاری هزینه میلیون دلاری انجام داده اما مهاجمی که با خوزه مورینیو قهرمان لیگ اروپا شده به درد تیم جدیدش نخورده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۲    
قم فردا: وزارت دفاع روسیه عصر روز گذشته در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که بیش از 70 پهپاد شناسایی - رزمی ارتش این کشور بطور 24 ساعته در حال رصد اجرای طرح آتش بس فراگیر در سوریه می باشند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۲    
قم فردا: مرحوم حضرت آیت الله بهجت درباره کمک به مستحقین می فرمود: برخی تجربه کرده اند و دیده اند هرچه بیشتر بدهند، بیشتر برای آن ها می رسد!
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۲    
قم فردا: شرکت تیونینگ AC اشنیتزر می خواهد با M4 در نمایشگاه خودروی اسن توجه همگان را به خود جلب کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۲    
قم فردا: همه ی ما نیاز داریم گاهی اوقات گریه کنیم، اشک مایعی است که به صورت پی در پی از غدد اشکی در چشم ترشح می شود. ترکیبات اشک انسان در حالت های احساسی متفاوت است ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۷    
قم فردا: در پی برگزاری تجمع عظیم مردم شهر بغداد در محکومیت فساد دولتی و حمایت از تلاشهای نخست وزیر این کشور در مبارزه با مظاهر فساد در این کشور ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۷    
قم فردا: شهردار تهران هرگونه رفتار خشن ماموران شهرداری با دستفروشان را محکوم کرد و گفت: با ماموران متخلف برخورد خواهیم کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۷    
قم فردا: هفته جاری قیمت چند مدل خودرو در بازار افزایش یافته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۷    
قم فردا: رسول خدا حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم در کلامی شریف کارهایی که باید برای فرزند انجام داد را بیان فرموده اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۲    
قم فردا: در مراسم اسکار از شیرینی های ویژه از مهمانان پذیرایی می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۲    
قم فردا: انتخابات اخیر به لحاظ حضور همه فعالان سیاسی در عرصه رقابت ها و شکل گیری رقابتی تنگاتنگ میان جریان های مطرح سیاسی، در زمره انتخابات منحصر به فرد تاریخ کشور بود.