سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۶:۵۴May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 12 اسفند 1394 - qomefarda.ir

قم فردا 29 اسفند 1393 قم فردا 31 فروردین 1394 قم فردا 30 اردیبهشت 1394 قم فردا 31 خرداد 1394 قم فردا 31 تیر 1394 قم فردا 31 مرداد 1394 قم فردا 31 شهریور 1394 قم فردا 30 مهر 1394 قم فردا 30 آبان 1394 قم فردا 30 آذر 1394 قم فردا 30 دی 1394 قم فردا 30 بهمن 1394 قم فردا 1 اسفند 1394 قم فردا 2 اسفند 1394 قم فردا 8 اسفند 1394 قم فردا 9 اسفند 1394 قم فردا 10 اسفند 1394 قم فردا 11 اسفند 1394 قم فردا 12 اسفند 1394 قم فردا 13 اسفند 1394 قم فردا 14 اسفند 1394 قم فردا 15 اسفند 1394 قم فردا 16 اسفند 1394 قم فردا 17 اسفند 1394 قم فردا 18 اسفند 1394 قم فردا 19 اسفند 1394 قم فردا 20 اسفند 1394 قم فردا 21 اسفند 1394 قم فردا 22 اسفند 1394 قم فردا 23 اسفند 1394 قم فردا 24 اسفند 1394 قم فردا 25 اسفند 1394 قم فردا 26 اسفند 1394 قم فردا 27 اسفند 1394 قم فردا 28 اسفند 1394 قم فردا 29 اسفند 1394 
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۲    
دو تن از مراجع عظام تقلید امروز با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات 7 اسفند خواستار برطرف شدن مشکلات اقتصادی مردم توسط مسئولان و دولتی ها شدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۷    
قم فردا: در چهارمین روز از اعلام آتش بس در سوریه زندگی عادی مردم در دمشق پایتخت سوریه در جریان است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۸    
قم فردا: دبیر کل سازمان ملل بار دیگر از سیاستهای اروپا در قبال پناهجویان انتقاد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۳    
قم فردا: خبرگزاری فرانسه در خبری فوری بنقل از منابع خود در جلسه شورای کشورهای حوزه خلیج فارس اعلم کرد که این شورا طی بیانیه ای رسمی حزب الله لبنان را "سازمانی تروریستی" قلمداد کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۳    
قم فردا: در آستانه چهارشنبه آخر سال و به منظور احیای سنت های دیرین ایرانیان، برنامه سرزمین ما پویش مردمی قاشق زنی برای آزادی محیط بانان دربند به راه انداخته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۳    
قم فردا: مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: تا پایان دی ماه امسال بیش از 38 هزار و 700 نفر از خدمات مشاوره و روان شناختی مراکز تحت نظارت بهزیستی استان قم بهره مند شدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۳    
قم فردا: مرجع تقلید شیعیان گفت: محاسبه اعمال و اهتمام به عمل صالح راه سعادت بندگان در دنیا و آخرت است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۳    
قم فردا: مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه مسئولان باید قدر حضور مردم را بدانند، گفت: انتظار این است که باید به فکر مردم بود، مشکلات اقتصادی ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۸    
قم فردا: رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری دوره های داوری و مربیگری چهار رشته ورزشی در قم خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۸    
قم فردا: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم از بازدید از 59 دفتر خدمات مسافرتی در این استان خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۸    
قم فردا: سرمربی تیم پاور کیک بوکسینگ هیئت ورزش های رزمی استان قم از موفقیت اعضای این تیم در کسب هشت مدال از مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۸    
قم فردا: همایش تجلیل از عالم واقف مرحوم میرزا ابوطالب قمی با حضور آیت الله سبحانی امشب برگزار می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۳    
قم فردا: نزدیک به 2 سال از راه اندازی طرحی که قرار بود مشکل آنتن ندادن تلفن همراه را حل کند، می گذرد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۳    
قم فردا: گوشی های دست دوم و کار کرده بازار داغی در دنیا دارند از طرفی نکاتی در مورد فروش گوشی های کار کرده وجود دارد که باید به آن ها دقت کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۳    
قم فردا: تنها دو هفته از آغاز رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا گذشته با این حال ماشین گلزنی برزیلی رکوردی جالب توجه را از خود بر جای گذاشته و یک تنه قهرمان ژاپن را به خاک سیاه نشاند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۳    
قم فردا: دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان دو هفته مانده به رای نهایی AFC درباره اختلافات ایران و عربستان تاکید کرد که در صورت عدم برگزاری بازی ها در کشور سوم کناره گیری می کنند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۸    
قم فردا: جادوی توپ گرد نه سن و سال می شناسد نه حد و مرز و نه غنی و فقیر. هر جا یک زمین مسطح باشد و یک توپ چرمیِ چند تیکه می توان چند کودک و نوجوان عاشق فوتبال را هم دید ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۸    
قم فردا: همزمان با افزایش تنش میان آنکارا و گروه پ ک ک، وزارت دفاع آمریکا قراردادی برای فروش بمب هوشمند سنگرشکن، با ترکیه امضا کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۸    
قم فردا: تنها چند لحظه پس از پایان سخنرانی سید حسن نصر الله، کاربران یمنی در تجلیل و قدردانی از دبیرکل حزب الله، در پایگاه های ارتباط جمعیِ جهان، غوغا به پا کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۸    
قم فردا: دیوان دادگستری اروپایی با رد درخواست استیناف ایران اعلام کرد، قانون گذاران اتحادیه اروپا در دوران تحریم ها به درستی اموال شرکت ملی نفت ایران را بلوکه کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۸    
قم فردا: راننده یک دستگاه خودروی پراید پس از سقوط به محل گودبرداری یک ساختمان نیمه کاره به طرز معجزه آسایی زنده ماند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۳    
قم فردا: متخصصان نظامی ارتش لیبی برای مقابله با تهدیدات تروریستی در خاک کشورشان، خودروهای زرهی "ضد داعش" طراحی کرده اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۳    
قم فردا: مرحوم میرزا اسماعیل دولابی می فرمود: کسی که یاد ولی خدا و عزیز خدا می کند، قوی می شود. شما هم غصه دار نباشید چون صاحب دارید. خدا و پیامبر(ص) و امام ها(ع) صاحب شما هستند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۳    
قم فردا: امروزه با گوشی های هوشمند می توانید از قابلیت عکاسی و فلیمبرداری با کیفیت عالی نسبت به قبل استفاده کنید ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۳    
قم فردا: Kiddle نام جستجوگر اینترنتی مخصوص کودکان در اینترنت است که از قابلیت بلوکه کردن نتایج جستجوی نامناسب برای کودکان برخوردار است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۸    
قم فردا: گذرخان یکی از قدیمی ترین بازارهای قم است که تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) فاصله چند قدمی دارد، این گذر که گذرتاریخ باعث شده نمای کاملا آشفته ای به خود بگیرد در شان شهر مقدس قم نیست.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۸    
قم فردا: پدر دختر دانش آموزی که بعد از خواندن کتابی فلسفی دست به خودکشی زده بود، از معلم و مدیر مدرسه شکایت کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۸    
قم فردا: رئیس شوراهای بیداری عراق گفت: داعش از بیم روشن شدن جرقه آتش انقلاب مسلحانه توسط عشایر فلوجه طی 2 هفته اخیر بسیاری از شهروندان معترض را که از اوضاع هولناک و مشقت بار زیر یوغ داعش به ستوه آمده ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۸    
قم فردا: معاون رسانه ملی با بیان اینکه طرح ادغام شبکه های تلویزیونی احتمالاً از ابتدای سال آینده آغاز می شود گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۴    
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به وجود سکونت گاه های غیررسمی در استان، گفت: دولت هنوز زمینی برای ساماندهی سکونت گاه های غیررسمی در نظر نگرفته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۴    
قم فردا: عکسی از جدیدترین آیفون اپل در کنار جعبه آن در فضای مجازی منتشر شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۹    
قم فردا: میزان فروش سینماهای چین برای دومین بار در طول تاریخ از فروش سینماهای آمریکا پیشی گرفت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۹    
قم فردا: عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن در راستای تأیید همیشگی اش از تجاوز عربستان به کشورش، ادعا کرد: اگر ملک سلمان، پادشاه عربستان عملیات عاصفة الحزم را آغاز نمی کرد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۹    
قم فردا: اپل برای مشکل تاریخی 1970، با ارتقای نسخه بتای جدید راه حل اندیشید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۹    
قم فردا: یک مفتی تندروی سعودی مدعی شد ایران می کوشد مردم فیلیپین را به سمت مذهب شیعه سوق دهد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۴    
قم فردا: با معرفی گوشی های گلکسی S7 و گلکسی S7 اج در جریان کنگره جهانی موبایل 2016، شرکت سامسونگ قابلیت محبوب ضد آب بودن را که در نسل قبلی حذف کرده بود، در این نسخه در اختیار طرفدارانش قرار داد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۴    
قم فردا: دست کم 20 نفر از عناصر گروه موسوم به انصار بیت المقدس در حمله نیروهای هوایی ارتش مصر به مرکز آموزشی این گروه در سینای شمالی کشته و 30 نفر دیگر زخمی شدند .
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۴    
قم فردا: دروغ بلد نیستم و اولین باری است که این حرف را می زنم: یقین پیدا کردم به من سیمرغ نمی دهند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۴    
قم فردا: در حالی که بعد از برگزاری 13 دوره از برنامه مردان آهنین از رسانه ملی به دلایل مختلف از سال 92 این رسانه دیگر این برنامه را روی آنتن نبرد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۴    
قم فردا: نخستین قسمت مجموعه مستند کولتان خونین با موضوع فعالیت گروه های تروریستی در کنگو و معامله کشورهای غربی با آنها، چهارشنبه 12 اسفند به روی آنتن شبکه افق می رود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۴    
قم فردا: صبح امروز با حضور مسئولان کمیته امداد و آموزش و پرورش، سی و ششمین جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی در مدارس سراسر کشور آغاز شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۴    
قم فردا:مشاور عالی مقام معظم رهبری از دخالت سازمان ملل در امور داخلی سوریه انتقاد کرد وگفت:بخشی از مصوبه ای که آمریکایی ها در شورای امنیت گذراندند انتقال حکومت در سوریه است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۴    
قم فردا: اگر قرار باشد روابط اقتصادی ایران و پاکستان گسترش یابد این امر یک پروسه طولانی مدت خواهد بود چرا که پاکستان حاضر نیست روابط خود با سایر کشورها از جمله آمریکا و عربستان را قطع کند اما سعی ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۴    
قم فردا: آیت الله شریعتمداری از جمله افرادی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به مرور زمان مقابل این انقلاب و رهبر آن، امام خمینی ایستاد و تا جایی پیش رفت که می خواست آذربایجان را از ایران جدا نماید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۴    
قم فردا: معاون گردشگری در آستانه فرا رسیدن زمان سفرهای نوروزی هشدار داد: پیش از پرداخت پول و بستن قرارداد با آژانس ها ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۹    
در یک دهه گذشته منطقه خاورمیانه دست خوش تغییرات و تحولات بسیاری بوده است که در این میان نقش فتنه انگیز عربستان و متحدان منطقه ای و فرا منطقه ای آن غیرقابل انکار است اما این روزها نوک پیکان حملات ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۹    
قم فردا: در نقاشی قهوه خانه ای هیچ گونه محدودیتی از لحاظ سوژه وجود ندارد و دست نقاش به طور کامل در ترسیم آنچه که دلخواهش می باشد باز است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۹    
قم فردا: فضای ورزش المپیکی نیست، اما تقصیرها را به گردن رسانه ها نیندازیم، زمان کم است و روزها همانند برق و باد می گذرند، انگار همه در خوابند، غیر از المپیکی ها!
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۹    
قم فردا: سایت اتحادیه جهانی کشتی اسامی برترین آزادکاران ماه را اعلام کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۹    
قم فردا: نمایندگان کارگران می گویند دولت با این استدلال که حقوق سال 94 کارگران بیشتر از کارمندان افزایش داشته، با توافق کارگران و کارفرمایان درباره افزایش 20 هزارتومانی حق مسکن ماهیانه مخالفت کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۹    
قم فردا: انتظار برای عرضه جانشین خودروی ویرون شرکت بوگاتی که به عنوان قدرتمند ترین، سریع ترین، مجلل ترین و خاص ترین خودروی جهان شناخته می شود و اولین بار در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد، به سر رسید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۵    
قم فردا: بر اساس داده های هواشناسی طی روزهای پنجشنبه تا شنبه افزایش دما در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر رخ خواهد داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۵    
قم فردا: استعفای جمع کثیری از مدیران زیر مجموعه معاونت هنری طی سه سال گذشته، این نهاد را به یکی از متزلزل ترین بخش های وزارت ارشاد تبدیل کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۵    
قم فردا: دبیر تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی روز گذشته خود به سفر یکی از عوامل سازمان سیا به ایران در ماه های گذشته در قالب یک هیات دانشگاهی خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۵    
قم فردا: امنیت و سلامت غذا یکی از مهم ترین و اصلی ترین دغدغه های مردم است؛ در این راستا بازرسان و کارشناسان سازمان غذا و دارو با همکاری و همراهی خبرنگاران خبرگزاری فارس اقدام به نمونه برداری از ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۰    
قم فردا: "هیلاری رودهام کلینتون" متولد 26 اکتبر 1947 ایالت "ایلینوی" آمریکاست. نام کامل وی "هیلاری دایان رودهام" است و همسر رییس جمهور اسبق امریکاست.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۰    
قم فردا: شهید مدافع حرم احمد محمد مشلب از اهالی شهر نبطیه لبنان بود که در دفاع از حرم بانوی صبر به شهادت رسید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۰    
قم فردا: رئیس عملیات های دریایی آمریکا گفت که ایرانی ها نباید 10 عضو نیروی دریایی آمریکا را که به دلیل ورود غیرقانونی به آب های سرزمینی ایران بازداشت شدند، دستگیر می کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۰    
قم فردا: رئیس ستاد انتخابات با بیان اینکه 221 نماینده مجلس دهم مشخص شدند، گفت: نماینده باقی مانده از بین 138 نفر انتخاب خواهند شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۵    
قم فردا: مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه امروز آخرین مهلت دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور است ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۵    
قم فردا: پیکر ایاد عمر ساجدیه شهید 22 ساله فلسطینی روز سه شنبه در اردوگاه قلندیا در شمال قدس تشییع شد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۵    
قم فردا: شینزو آبه نخست وزیر ژاپن که از سال 2012 میلادی طرح توسعه نظامی ژاپن را دنبال کرده است، از علاقمندی خود به تبدیل کشورش به یک قدرت نظامی برتر خبر داد و از اجرای این ایده نیز دفاع کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۵    
قم فردا: فوتبال ایران چند سالی است با یک مشکل دیگر مواجه شده و آن مشکل حق پخش تلویزیونی است که کار را به ممنوع التصویری کشانده. اتفاقی که در فوتبال چین برعکس رخ داده و آنها به اتحاد خوبی رسیده اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۵    
قم فردا: این تصویر در سال 1358 و در قم گرفته شده است. آیت الله سید محمدباقر خوانساری در کنار امام خمینی و آیت الله طاهری خرم آبادی در تفقد یکی از جانبازان انقلاب اسلامی.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۳    
قم فردا: رونوشت استیضاح نامه شهید سید حسن مدرس در مورد عملکرد هیئت دولت در سیاست خارجی.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۰    
قم فردا: یک فرمانده ارشد آمریکایی در مصاحبه با وال استریت ژورنال تائید کرد که این کشور به همراه متحدانش برای مداخله نظامی در لیبی آماده می شوند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۰    
قم فردا: اروپایی ها به نسبت آمریکایی ها به دلایل مستندی که ذکر خواهد شد نیازشان به ایران فوری تر و راهبردی تر است ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۰    
قم فردا: در پی اجرای برجام، دولت استرالیا برخی تحریم های این کشور علیه ایران را لغو کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۰    
قم فردا: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی است نیروهای ارتش سوریه با نقض آتش بس، از تسلیحات شیمیایی علیه غیرنظامیان استفاده کرده اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۰    
قم فردا: جدیدترین گزارش شرکت ملی نفت از افزایش 3.5 میلیارد بشکه ای ذخایر قابل برداشت نفت ایران و سبقت از عراق در رده بندی کشورهای دارنده بزرگترین ذخایر طلای سیاه در اوپک حکایت دارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۵    
قم فردا: ابراهیم حاتمی کیا در تازه ترین مصاحبه خود باز هم انتقادات شدیدی را علیه مدیران دولتی و شخص رئیس جمهور مطرح کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۵    
قم فردا: جریان اصلاحات، پیش و پس از انتخابات، در مورد تعداد نامزدهای خود مواضع متناقضی گرفتند که این دروغ ها، پس از ادعای پیروزی ده ها نفر از آنها در انتخابات مجلس دهم افشا شد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۵    
قم فردا: عربستان سعودی، در تازه ترین بحران آفرینی خود در منطقه، لبنان را نشانه رفته و بر خلاف یمن، سوریه و عراق که وارد درگیری نظامی شده؛ هجمه های سیاسی، اقتصادی ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۵    
قم فردا: انفجار در یکی از شهرهای جنوب شرق ترکیه یک کشته و 3 زخمی برجای گذاشت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۰    
قم فردا: چین در راستای افزایش توان و قدرت نظامی اش در منطقه شرق آسیا که این روزها شرایط نابسامانی دارد، از ساخت اولین اسلکه شناور نظامی خود با قابلیت های ویژه خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۰    
قم فردا: یگان موشکی ارتش و انقلابیون یمن در پاسخ تلافی جویانه به تجاوزات جنگنده های عربستان به مناطق مسکونی آن کشور ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۵    
این مرجع تقلید با بیان اینکه مسائل اقتصادی و اشتغال جوانان به وضعیت پیچیده ای تبدیل شده است،گفت:مبادا مسئولان دولتی نتیجه انتخابات را دلیل رضایت مردم به وضع موجود تلقی کنند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۵    
قم فردا: چگونه فیلمسازانی که 2 فیلم توقیفی و به نمایش درنیامده دارند باز هم سراغ ساخت فیلم جدید می روند؟!
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۵    
قم فردا: تیزر تبلیغاتی فیلم های سینمایی در حال اکران همچنان از طریق شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، بدون کمترین واهمه و اعتنایی به تذکرات مکرر وزارت ارشاد از سوی تهیه کنندگان و مالکان این آثار در حال ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۵    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود شماره امروز خود نوشت: گفت: کیهان طی ماه های گذشته بارها با استناد به متن برجام از دولتمردان پرسیده بود در مقابل امتیازات نقد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۵    
قم فردا: سید صفر صالحی، همسر نویسنده کتاب من زنده ام گفت: حال عمومی همسرم خوب است اما اکنون در بیمارستان عرفان تحت مراقبت ویژه قرار دارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۱    
قم فردا: یک مرد عرب برای جلوگیری از سرعت غیر مجاز عکس کودکش را بر روی سرعت سنج ماشین چسبانده تا هر وقت قصد داشت بیشتر از 100 کیلومتر حرکت نمایند به کودکش فکر نماید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۱    
قم فردا: صدر اعظم آلمان اعلام کرد، سیستم منطقه شنگن در اتحادیه اروپا باید به وضعیت عادی بازگردانده شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۱    
قم فردا: وزیر دفاع آمریکا به روسیه و چین درباره تهدیدات سایبری و جاسوسی اینترنتی هشدار داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۶    
قم فردا:وزارت دفاع انگلیس به تبادل مواد ساخت سلاح های هسته ای میان انگلیس و آمریکا طی 5 سال گذشته، اذعان کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۶    
قم فردا: آثار انتخاب شده در بیش از 1500 مرکز عرضه لباس که توسط کارگروه و اتحادیه پوشاک تهران و شش استان دیگر شناسایی شده اند، عرضه می شود ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۶    
قم فردا: عموهای فیتیله ای با یک برنامه شاد و موزیکال که بخش هایی متنوع دارد و بجز کودکان، دیگر اعضای خانواده ها را مخاطب قرار می دهد، در ایام نوروز به شبکه یک می آیند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۶    
قم فردا: دولت پاکستان با اعلام تشدید اقدامات علیه گروه های ممنوع الفعالیت اعلام کرد: کارت شناسایی ملی اعضای گروه های ممنوع الفعالیت را باطل کرده و این افراد حق ندارند حساب بانکی افتتاح کنند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۱    
قم فردا: رجب رشیدی جانباز 25 درصدی است که سی و یک سال پیش در سن هفده سالگی بر اثر اصابت ترکش به سرش دچار آسیب دیدگی مغزی شده و به خواب نمی رود .وی از آن تاریخ تا کنون بیدار است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۷    
قم فردا: یکی از تیم هایی که به برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس پیشنهاد همکاری داده المصری مصر است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۲    
قم فردا: کره شمالی درخواست همسایه جنوبی خود را در خصوص پایان دادن به برنامه های هسته ای رد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۲    
قم فردا: رئیس مجلس نمایندگان کنگره آمریکا به سخنان ترامپ درباره گروههای نژادپرست سفید پوست اشاره کرد و گفت وی عملاً اقدامات این گروههای نژادپرست را تایید می کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۲    
قم فردا: رزمایش دریایی مشترک مصر و فرانسه طی روزهای آینده در دریای مدیترانه برگزار می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۲    
قم فردا: در این مدّت بیماری، کاتبان اعمال، برایم آن اندازه اعمال پاک نوشتند که نه به دلی خطور کرده است، نه بر زبانی گذشته، و نه اندامی توان انجام دادنش را یافته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۲    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۲    
قم فردا: تراکتورسازی هفته قبل در تبریز از سد الجزیره گذشت تا امروز در ابوظبی با آرامش بیشتر به مصاف حریف اماراتی اش برود ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۷    
قم فردا: وقوع انفجار در دیاربکر ترکیه 4 کشته و زخمی برجای گذاشت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۷    
قم فردا: 'میچل باور' سخنگوی وزارت دفاع اتریش اعلام کرد که با توجه به هجوم پناهجویان به مرزهای اتریش، این کشور ناچار به خدمت گرفتن و تخلیه پنج پادگان نظامی برای ارسال سرباز و ادوات نظامی خود به مرزها ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۷    
قم فردا: روزنامه کیهان با انتخاب تیتر آغاز اعترافات با پایان انتخابات مطلبی را درباره اظهار نظرهای پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان منتشر کرده است.