جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۳۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 9 بهمن 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 بهمن 1395 شفا آنلاین 2 بهمن 1395 شفا آنلاین 3 بهمن 1395 شفا آنلاین 4 بهمن 1395 شفا آنلاین 5 بهمن 1395 شفا آنلاین 6 بهمن 1395 شفا آنلاین 7 بهمن 1395 شفا آنلاین 8 بهمن 1395 شفا آنلاین 9 بهمن 1395 شفا آنلاین 10 بهمن 1395 شفا آنلاین 11 بهمن 1395 شفا آنلاین 12 بهمن 1395 شفا آنلاین 13 بهمن 1395 شفا آنلاین 14 بهمن 1395 شفا آنلاین 15 بهمن 1395 شفا آنلاین 16 بهمن 1395 شفا آنلاین 17 بهمن 1395 شفا آنلاین 18 بهمن 1395 شفا آنلاین 19 بهمن 1395 شفا آنلاین 20 بهمن 1395 شفا آنلاین 21 بهمن 1395 شفا آنلاین 22 بهمن 1395 شفا آنلاین 23 بهمن 1395 شفا آنلاین 24 بهمن 1395 شفا آنلاین 25 بهمن 1395 شفا آنلاین 26 بهمن 1395 شفا آنلاین 27 بهمن 1395 شفا آنلاین 28 بهمن 1395 شفا آنلاین 29 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۰۳    
اکثر افرادی که قصد کاهش وزن دارند اطلاع چندانی در مورد نحوه کاهش وزن و حفظ وزن سالم خود ندارند که در ادامه به توصیه هایی اشاره می کنیم که متخصص های تغذیه می خواهند در مورد کاهش وزن بدانید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۷:۰۳    
ناخن های سالم صاف، یکرنگ و بدون هیچ رنگ پریدگی هستند و ناخن های ضعیف شکننده و رشد کمی دارند. شفا آنلاین: برای تقویت ناخن ها باید سبک زندگی سالمی داشته باشید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۵:۴۸    
اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از فکر کردن به میزان آلودگی و میکروب های موجود روی گوشی تلفن همراه ناراحت می شوید، خبر خوبی برایتان داریم. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۲:۰۳    
یائسگی یکی از دوره های طبیعی زندگی اغلب زنان است که در آن قاعدگی برای همیشه متوقف می گردد و آنان دیگر قادر به بچه دار شدن نخواهند بود. یائسگی معمولاً در حدود سن 45 تا 55 سالگی آغاز می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۵    
تا پیش از دولت یازدهم شمار پروانه های تولید فرآورده های طب سنتی یک هزارو 900 فقره بود که در سه سال گذشته یک هزارو 400 پروانه بر تعداد آنها افزوده شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۰:۰۳    
سردرد مزمن و مداوم که به راحتی از بین نمی رود می تواند نشانه ای از وجود مشکلی جدی تر باشد .
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۱:۰۲    
نخستین داروی گیاهی درمان آلزایمر با نام علمی "ملیتروپیک" برای نخستین بار در ایران و جهان و به همت متخصصان جهاد دانشگاهی تولید و رونمایی شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۸:۴۷    
در دهه فجر امسال 18 پروژه بهداشتی-درمانی که کلنگ زنی همه آن ها در دولت تدبیر و امید انجام شده با اعتباری افزون بر 340 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۱۷    
محمدرضا جمشیدی با تشریح نشست امروز بانک ها درباره پرداخت وام به حادثه دیدگان پلاسکو افزود: پرداخت تسهیلات 300 میلیون تومانی مورد توافق همه بانکها است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۲    
بانک ها به شکل های مختلف در حال گرفتن سود از مردم هستند، گرفتن سود از نظر دین اسلام مشکل دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۲    
دستگاه خودپرداز ارزی پویا از محصولات دانش بنیان است که ارز مورد نیاز مشتریان و مسافران را پس از خواندن اطلاعات کامل گذرنامه در اختیار آنان قرار می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۳۳    
علیرضا سعیدی اظهار کرد: اگر به یک سری از سؤالات در رابطه با حادثه پلاسکو پاسخ داده شود می توان راحت تر این حادثه را تحلیل کرد؛ چرا برای مدیریت شایعه ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۸:۰۳    
این دریاچه یکی از بزرگترین برکه های داغ جهان است. آب اسیدی آن در تمام طول سال بین 50-60 درجه سانتیگراد حرارت دارد و سطح آن همیشه پوشیده از بخار، کربن دی اکسید و گاز هیدوژن سولفید جوشان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۷:۴۵    
مدیرعامل بانک ملت با اعلام مسائل مربوط به تکلیف بانک مرکزی، از تحقق سود 102 ریالی، رشد 300 درصدی درآمدهای ارزی،کاهش قیمت تمام شده پول ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۳:۴۷    
باید قبول کنیم عفونت گوش یکی از درد آورترین مشکلاتی است که یک فرد می تواند تجربه کند. این درد می تواند به صورت ضربانی باشد و یا تیز و سوزاننده ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۲:۴۷    
اگر بتوانید تمام کارها یا حرف هایی که موجب آزار شما از جانب شریک زندگی تان می شد را بنویسید، آنوقت هر زمان که دلتان برای او و رابطه تان تنگ شد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۲:۱۷    
وقتی فرزندتان به دوران نوجوانی قدم می گذارد، به دنبال استقلال و یافتن هویت خود است و ممکن است دست به رفتارهایی بزند که از نظر والدین عجیب و پیش بینی نشده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۱:۴۷    
در این مطلب طرز تهیه نوعی نوشیدنیِ مکزیکی را به شما آموزش داده ایم که در آن از برنج استفاده شده است. نام این نوشیدنی هورچاتا است. امیدواریم از طعم آن لذت ببرید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۳:۳۲    
بی تحرکی در محیط های اداری و نداشتن فعالیت های بدنی در زندگی، از دلایل اصلی این بحران اجتماعی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۳:۱۷    
کبد در واقع کار پالایش و سم زدایی را به عهده دارد، اما اگر این میزان چربی از مقداری معین و سالم بگذرد، بیماری کبد چرب بروز می کند و باعث ایجاد اختلالاتی در فعالیت آن می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۳:۰۲    
محققان با مطالعه بر روی افراد مختلف از روی شکل انگشت و شخصیت افراد ارتباط پیدا کرده اند، اگر شکل انگشتان شما به یکی از سه صورت زیر است شخصیت شما اینگونه است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۳:۰۲    
رابطه جنسی برای مادران باردار بی خطر است مگر در مواردی که پزشک دستور داده داشتن رابطه جنسی در طول بارداری خطرناک است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۴۷    
همه دوست داریم دندان هایی سفید داشته باشیم؛ دندان هایی که اعتماد به نفس صحبت کردن و خندیدن بدون واهمه در میان جمع را به ما بدهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۳۲    
راه هایی که آلودگی هوا سلامت چشم ها را تحت تاثیر قرار می دهد، به شرح زیر است:
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۳۲    
بر اساس آمارها، زنان بیشتر از مردان دچار گرفتگی عروق کرونر قلب و سکته قلبی می شوند و گاهی این عارضه هیچ علائم قبلی ندارد به طوری که کاملا ناگهانی با ایست قلبی رخ می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۱۷    
پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت جریان یکسان شدن تعرفه زایمان طبیعی با تعرفه سزارین در دستور کار دولت قرار گرفت که تدابیر اندیشیده شده موجب کاهش آمار سزارین در همه کشور و به ویژه استان فارس و در مناطق ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۰۲    
مهمترین راه پیشگیری از بیماری جذام تشخیص به موقع بیماری و درمان آن بر اساس دستور العمل های سازمان جهانی بهداشت است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۰۲    
ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 96 از روز سه شنبه 19 بهمن ماه 95 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز و در روز پنجشنبه 28 بهمن ماه 95 پایان می پذیرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۴۷    
تغذیه مناسب بعد از ورزش باعث ریکاوری بهتر می شود و سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۳۲    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با یادآوری ادامه کار متخصصان این سازمان بر روی سایر قطعات و بقایای انسانی این حادثه، اسامی جدید هویت های شناسایی شده را به شرح زیر اعلام کرد:
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۳۲    
بچه ای که خواهر و برادر ندارد نسبت به بچه ای که یک یا چند خواهر و برادر دارد، فرصت کمتری برای همدلی کردن و گذاشتن خودش به جای دیگران پیدا می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۱۷    
محققان کانادایی دریافتد افرادی که ورزش می کنند نسبت به افراد دیگر کمتر در معرض ابتلا به زوال عقل هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۰۲    
جلوگیری از تولید مجدد ویروس HIV در داخل سلول های سیستم ایمنی می تواند ما را در بدست آوردن روشی برای مقابله با ویروس HIV کمک کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۱:۰۲    
بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند.....
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۴۷    
از کل تلفات اعتیاد در کشور در 9ماهه امسال 2 هزار و 103 تن مرد و 258 تن زن بودند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۳۲    
مطالعه داروی گیاهی آلزایمر برای اولین بار در جهان در ایران انجام شد و در سال 2000میلادی این داروی ضد اضطرابی در تمام سایت های تخصصی دنیا به نام ایران به ثبت رسید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۳۲    
مبنای این رتبه بندی گردآوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات یک درصد مقالات دارای بیشترین استنادات در پایگاه (ISI (Web of Sciences در فاصله 10 سال و 10 ماه از ژانویه 2006 تا پایان اکتبر 2016 است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۱۷    
این جلسه با حضور رییس اورژانس کشور تشکیل شد و گزارشی از سلسله اقدامات انجام شده ازسوی اورژانس تهران در طی حادثه پلاسکو به نمایندگان ارایه شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۰:۰۲    
خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی یا سکته مغزی در سوژه هایی که حداقل یک بار در ماه فلفل های تند مصرف می کردند، 13 درصد کمتر بوده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۴۷    
عادت کردن ذائقه به مواد شیرین که به طور معمول از دوران کودکی شروع می شود، عوارض متعددی نظیر اضافه وزن، چاقی، دیابت، بیماری های قلبی عروقی و سرطان را به دنبال دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۳۲    
انجمن اطفال آمریکا(AAP)در سال 2016 بیانه ای را مبنی بر مدت زمان مناسب استفاده کودکان از دستگاه های دیجیتال و مدت خیره شدن آن ها به صفحه های نمایش منتشر کرد و در اختیار عموم مردم به خصوص پدر ومادرها ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۱۷    
فارغ از تمامی غم و اندوه حادثه پلاسکو؛ باید این واقعیت مهم این را پذیرفت که ما در یک فضای پرخطر زندگی می کنیم و پلاسکو نمونه بسیار کوچک آن است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۹:۰۲    
حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی در خصوص مزاج سالمندان اظهار داشت: این گروه از افراد دارای طبع سرد و خشک هستند، بنابراین باید از مواد غذایی و میوه های دارای طبع گرم و تر استفاده کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۴۷    
در نقطه مقابل آمار نزولی ازدواج جوانان در سال های اخیر، آمارهای پر و پیمانی خودنمایی می کند که خبر از تعداد بالای ازدواج می دهند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۳۲    
حدود 200 میلیون دلار هزینه خط تولید فرآورده های گیاهی بوده که این محصولات یک میلیارد و 200 هزار دلار در سراسر دنیا فروش داشته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۳۲    
در ادامه می خواهیم غذاهای پر چربی را به شما معرفی کنیم که باید در برنامه غذایی تان راهشان بدهید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۱۷    
گفته می شود مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان قرار است روز دوشنبه 11 بهمن ماه برگزار شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۸:۰۲    
پیش از این برخی از بزرگترین شرکت های فناور جهان در خصوص چگونگی استفاده از فناوری هوش مصنوعی ابراز نگرانی کرده بودند و تشکیل گروه همکاری هوش مصنوعی واکنشی به این نگرانی ها بود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۴۷    
طی سه سال گذشته وزارت بهداشت، درمان، آموزش پزشکی و سایر ارکان دولت در جهت رفع محرومیت و توسعه بیشتر کشور تلاش داشته اند و به طور قطع در آینده نیز همین مسیر را دنبال خواهیم کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۳۲    
کشور ما مانند دیگر کشورهای در حال توسعه، رشد آرام سرطان را تجربه می کند که یکی از علت های آن، افزایش سن در کشور و دیگری افزایش مصرف سیگار و قلیان است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۳۲    
در این همایش شرکت کنندگان ،روش های نوین بازسازی استخوان فک ، درمان کم تهاجمی و تکنیک های افزایش استخوان سازی را در مدت دو روز بحث و تبادل نظر قرار می دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۱۷    
سازمان غذا و دارو به عنوان متولی اصلی بازار دارویی کشور، بر واردات دارو نیز نظارت دارد و از همین رو، واردکنندگان دارو می بایست برای ترخیص و توزیع داروهای وارداتی، از مسیر سازمان غذا و دارو عبور کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۷:۰۲    
اگر جهاد در قالب شرکت از سازمان برنامه و بودجه اعتباراتی را در حوزه درمان ناباروری دریافت کند، می تواند خدمات ارزنده ای را ارائه دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۴۷    
در چند ماه اخیر، بر اساس تکلیف قانونی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئول شناسایی خانوارهای نیازمند و پردرآمد شده تا یارانه نقدی صرفا به خانوارهای نیازمند پرداخت شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۰۲    
طبق گزارش بهداشت جهانی، ایران با تامین داروهای مشتق از پلاسما در داخل کشور توانسته 10 میلیون دلار کاهش قیمت در زمینه این داروها داشته باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۶:۰۲    
این مشمولان ، برابر سهمیه تعیین شده توسط ستاد کل نیروهای مسلح، می توانند برای ثبت نام به سامانه پیام آوران بهداشت به نشانیtarhreg.behest.gov.ir مراجعه کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۴۸    
گزارشاتی در این زمینه داشته ایم، عوارض رنگ ها خیلی خطرناک است. عرضه مرغ به جای گوشت با قاطعیت پیگیری شده و با متخلفان در این زمینه به شدت برخورد می شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۳۰    
بر اساس مطالعات انجام شده، 40 تا 50 درصد فاکتورهای خطر سرطان توسط مردم قابلیت پیشگیری دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۳۰    
این مرکز در زمینی به مساحت 250 مترمربع با ارزش حدود یک میلیارد تومان احداث و 500 میلیون تومان بابت تجهیزات توسط اداره کل انتقال خون البرز هزینه شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۱۸    
بر این اساس محققان جهاد دانشگاهی با بهره گیری از دانش کهن و بومی ایران زمین در درمان مشکلات مغزی و نیز با بررسی مطالعات روز دنیا در این زمینه توانستند این داروی ارزشمند را تولید کرده و پس از آزمایش ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۰۳    
بیشتر مردم در برخورد با سوختگی از درمان های قدیمی استفاده می کنند و به خود اجازه می دهند که در روند درمان دخالت کنند و برای پوشش زخم سوختگی از پمادها یا خمیرهای دست ساز استفاده می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۰۳    
نرخ گذاری امروز (شنبه) 39 ارز عمده در بانک مرکزی از رشد 4 ریالی ارزش دلار آمریکا به همراه هفت ارز دیگر نسبت به پنجشنبه گذشته حکایت دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۴۸    
با توجه به این که هر کودکی بستنی، شکلات، چیپس و پفک را دوست دارد و در کنار این نوشابه و فست فودهای مضر نیز استفاده می کند، می توان افزایش آمار چاقی و دیابت را امری طبیعی دانست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۳۳    
خوشبختانه ترابری هوایی با جت در وزارت بهداشت برای انتقال اعضا امکان پذیر شده تا ریه و قلب را که مدت زمان کمتری نسبت به سایر اعضای پیوندی سالم می مانند را بتوان انتقال داد و به این ترتیب شاهد از بین ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۱۵    
طرح تحول سلامت یک طرح بزرگ ملی در جهت بهبود رفاه و سلامت مردم بوده است و با هدف کاهش هزینه ها از جیب مردم اجرایی شده است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۰۳    
بخشی در حدود 2 درصد از زنان در مقاطعی از زندگی، با حملات عصبی مواجه می شوند که بر اثر آن دچار پرخوری می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۰۳    
امگا3 هیچ عارضه ای ندارد و یکی از بهترین آرامش بخش ها برای افراد به شمار می رود، پس از آن نیز ویتامین هایی همچون ویتامین های گروه های B ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۳:۴۸    
همه شرکت های معتبر تامین کننده شیرخشک کشور با اولویت تولید کنندگان داخلی به ویژه تولید از شیر مایع، در صورت تمایل به شرکت در فراخوان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۳:۳۳    
شایع ترین سرطان در زنان ، سرطان پستان و شایع ترین سرطان در مردان ، سرطان معده بوده و بطورکلی شایع ترین سرطان در کشور ، سرطان پستان است و سپس سرطان های روده بزرگ، پروستات و مثانه قرار دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۳:۳۳    
نخستین داروی گیاهی درمان آلزایمر در ایران و جهان که به همت متخصصان و دانشمندان جهاد دانشگاهی در کشور تولید شده، روز شنبه با حضور وزیر بهداشت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۳:۱۵    
صبح امروز یک نوزاد دختر در بیمارستان مهرگان اصفهان چشم به دنیا گشود که بیش از 14 سال به صورت جنین در مرکز باروری و ناباروری اصفهان فریز و نگهداری شده بود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۳:۰۳    
آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشک خانواده، همزمان با برگزاری سی و چهارمین دوره آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی راس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 14 بهمن در شهر تهران برگزار خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۳:۰۳    
به دنبال انتشار اخباری مربوط به کشف گاوصندوق های ساختمان پلاسکو، بانک تجارت توضیحاتی ارائه داده است. در اطلاعیه منتشره از سوی روابط عمومی این بانک آمده است :
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۴۸    
تشخیص زودرس سرطان پستان با استفاده از ماموگرافی، آزمایش های کلینیکی و خودآزمایی پستان انجام می شود و نقش حیاتی در کاهش مرگ و میر و ناتوانی ناشی از سرطان دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۴۸    
جایی نوشتم پلاسکو سخت ترین، پرفشارترین و توهین آمیزترین دوران کار خبری ام بود آنقدرکه برای ورود خبرنگاران بازی های متعدد راه اندازی شد و در نهایت برخی به ما گفتند ما از خدایمان است شما اینجا نباشید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۳۳    
نسبت به ایجاد مراکز نگهداری برای مادران معتاد اقدام کرده ایم و در کنار آن هم مهدکودک هایی را برای کودکان آنها درنظر گرفته ایم تا عشق و علاقه به فرزند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۱۸    
شفاآنلاین: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسائل مالی موجب مهاجرت پزشکان نشده است زیرا پزشکان ایرانی از موقعیت اجتماعی و درآمد مناسبی برخوردار هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۱۸    
30 درصد ابتلای سرطان ها به تغذیه نامناسب و عدم تحرک برمی گردد و 70 درصد جمعیت ایران یا چاق هستند و یا وزنی بیش از اندازه دارند که این افزایش وزن ناشی از پرخوری و عدم تحرک است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۰۳    
دکتر اکبر عبدالهی اصل گفت: محصولات سلامت محور شامل تمامی مکمل ها، داروها، خوراکی ها و آشامیدنی ها، تجهیزات پزشکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و برخی اسباب بازی ها می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۴۸    
این روزها شاهد وقوع حوادث و وقایع ناگوار و گاه غیرقابل جبرانی هستیم که ناشی از خشم و خشونت است. تحمل و گذشت کمتر در میان شهروندان دیده می شود و مصداق های آن در مترو، صف نانوایی، تاکسی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۳۳    
سازمان تأمین اجتماعی با در اختیار داشتن 70 بیمارستان، 352 درمانگاه و مرکز دندانپزشکی و 7دی کلینیک به بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان و سایر افراد خدمات درمانی ارائه می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۱۸    
دکترحمیدرضا فتحی در خصوص میزان نشت متادون از مراکز درمانی به بازار اظهار کرد: هیچ اطلاعاتی از اینکه چه میزان متادون از مراکز درمانی به بیرون نشت کرده ، وجود ندارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۰۳    
پس از اتمام آواربرداری ساختمان پلاسکو، دیوار کشی محوطه حادثه آغاز شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۰۳    
کبد چرب به تنهایی بیماری نیست، اما می تواند عامل بروز بیماری باشد، از بیماری های قلبی و عروقی و سکته گرفته تا سرطان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۴۸    
پزشکان به تازگی خبر موفقیت خود را در جداسازی این دوقلوی دختر اعلام کردند. این عمل بعد از 3 ماه آماده سازی انجام گرفت و دوقلوهایی که از ناحیه تحتانی کمر به هم چسبیده بودند تحت عمل جراحی قرار گرفتند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۳    
پیشتر ها یکی از بدیهی ترین معیارهای انتخاب مساجد برای برگزاری مراسم ختم متوفی نزدیکترین مسجد به محل زندگی فرد بود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۳    
محققان می گویند: قارچ های خوراکی مملو از ویتامین D هستند و می توانند سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۸    
رئیس انجمن علمی رادیوتراپی انکولوژی ایران خاطر نشان کرد: در این کنگره در خصوص تازه ترین روش های پیشگیری، تشخیص و درمان از سرطان های شایع مانند پستان، ریه، پوست، مثانه، مجاری ادراری - تناسلی و.. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۳    
تحقیقات نشان می دهد که کمبود ویتامین A حتی در مراحل اولیه بارداری، تاثیر نامطلوبی بر رشد مغز جنین باقی می گذارد و آثار بلندمدتی بر سلامتی دارد و حتی ممکن است منجر به بروز بیماری آلزایمر در بزرگسالی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۳۳    
متخصص کلینیکال آنکولوژی بیان کرد: هرنوع زخمی که بهبود نیابد ، توده ای در هر قسمت از بدن که به تازگی متوجه آن شده اید بخصوص در ناحیه سینه و بیضه و گردن ، تغییر در رنگ و ظاهر خال های پوستی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۳۳    
ناصر نبی پور درباره آخرین وضعیت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور اظهارداشت: تاکنون حدود 15 استان به این بیماری آلوده شده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۱۸    
سه آتش نشان شهیدی که باهم ازدواج کردند و با هم در حادثه پلاسکو هر سه به شهادت رسیدند.
  • ۱