یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۴:۵۶Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 25 بهمن 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 بهمن 1395 شفا آنلاین 2 بهمن 1395 شفا آنلاین 3 بهمن 1395 شفا آنلاین 4 بهمن 1395 شفا آنلاین 5 بهمن 1395 شفا آنلاین 6 بهمن 1395 شفا آنلاین 7 بهمن 1395 شفا آنلاین 8 بهمن 1395 شفا آنلاین 9 بهمن 1395 شفا آنلاین 10 بهمن 1395 شفا آنلاین 11 بهمن 1395 شفا آنلاین 12 بهمن 1395 شفا آنلاین 13 بهمن 1395 شفا آنلاین 14 بهمن 1395 شفا آنلاین 15 بهمن 1395 شفا آنلاین 16 بهمن 1395 شفا آنلاین 17 بهمن 1395 شفا آنلاین 18 بهمن 1395 شفا آنلاین 19 بهمن 1395 شفا آنلاین 20 بهمن 1395 شفا آنلاین 21 بهمن 1395 شفا آنلاین 22 بهمن 1395 شفا آنلاین 23 بهمن 1395 شفا آنلاین 24 بهمن 1395 شفا آنلاین 25 بهمن 1395 شفا آنلاین 26 بهمن 1395 شفا آنلاین 27 بهمن 1395 شفا آنلاین 28 بهمن 1395 شفا آنلاین 29 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۲    
تغییر و تحولات مغز " عاشق " منحصر به فرد و دوره ای تعریف شده است که کاملا در مغز مشخص و قابل پی گیری است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۸    
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۷:۰۳    
با تغییر هر فصل می توان با کمی تغییر در شیوهٔ غذایی خود از بیماری های فصلی در امان ماند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۶:۴۸    
آووکادو همچنین سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند اپی گالوکاتچین و ... است که منجر به خنثی کردن اثرات رادیکال های آزاد در بدن می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۴:۴۸    
در مبتلایان به دیابت نوع 2 قند خون بیش از حد بالا می رود اما ورزش به بدن کمک می کند از این قند به عنوان انرژی استفاده کند. در واقع ورزش منظم می تواند به بهبود هموگلوبین A1C کمک کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۴:۳۳    
درد اگرچه آزاردهنده است اما نکاتی وجود دارند که با آگاهی از آنها، روند مراجعه و ویزیت پزشک برای ما متفاوت خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۰    
از دیدگاه طب سنتی سیر طبیعت گرم و خشکی دارد و از نظر گرمی درجه سه است یعنی گرمی خیلی زیادی دارد و فقط یک درجه با گرمی درجه چهار که منجر به سمیت محصول می شود فاصله دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۳    
اگرچه هنوز درمان قطعی برای آلزایمر وجود ندارد، اما این بیماری ای نیست که طی یک شب بروز کند و به همین دلیل پیشگیری از آلزایمر با پیروی از اعمال زیر بسیار آسان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۰۹:۳۰    
در این جا به نکاتی که بسیاری از زنان درباره لقاح و باروری نمی دانند اشاره می کنیم و به این که چگونه می توانید احتمال بارداری تان را آن گونه که می خواهید بالا ببرید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۰۱:۳۳    
سرد بودن دست و پا یک مشکل شایع است. اما در برخی موارد، سردی می تواند نشانه مشکلات جدی تر ازجمله بیماری های محیطی عروق، لوپوس و آرتریت روماتوئید باشد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۰۱:۰۳    
. برای تقویت بینش باید واقع نگری را مورد توجه قرار داد و به هر پدیده به شیوه واقع گرایانه نگاه کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۶:۱۷    
غذاها روی همه چیز تاثیر می گذارند و یکی از این موارد که بسیار مهم است میل جنسی است. در این مقاله می خواهیم غذاهایی را به شما معرفی کنیم که گفته می شود می توانند میل جنسی را از بین ببرند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۶:۳۲    
کفش مناسب انتخاب کنید: از پوشیدن چکمه ها یا کفش ها با کف ها و پاشنه های چرمی یا پلاستیکی صاف خودداری کنید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۳:۳۳    
شفاآنلاین:با پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ روسای سه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی موفق به کسب رای اعتماد از کمیته مذکور شدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۳۰    
تحقیقات نشان می دهد که متاهلین خوشبخت از مجردین و مجردین از کسانی که در زندگی مشترک دچار اختلاف هستند، خوشحال تر بوده و بیشتر احساس خوشحالی می کنند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۳    
غذای سالم و به عبارت بهتر تغذیه سالم را یکی از مهم ترین و شاید اساسی ترین راه دستیابی به سلامت جسم می داند و آن را در ارتقای سلامت روان نیز موثر قلمداد می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۳۳    
صادقی با اشاره به اینکه برخی از افراد بر این باورند که سیاه شدن دندان ها در کودکان ناشی از مصرف قطره آهن باعث پوسیدگی دندان هایشان می شود، افزود: در حال حاضر میان متخصصان در این خصوص اختلاف نظر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۰۳    
اقتصاد پایه تشکیل نهادهای بشری و آرمان های آن است و تعادل ، شرط همزیستی مسالمت آمیز در جوامع بشری است .
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۸:۳۳    
دکتر ایرج حریرچی بیان کرد : در برخی از کشورهای موفق دنیا روال به این گونه است که اگر بیمار از مسیر نظام ارجاع به سطوح بعدی خدمات مراجعه کند قیمت کمتری پرداخت می کند اما اگر از مسیر غیر از ارجاع ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۶:۰۳    
اگر چه لاغر بودن، اغلب می تواند سالم باشد اما کمبود وزن در صورتی که نتیجه یک تغذیه نامناسب باشد یا شما باردار بوده یا نگرانی های سلامتی دیگری داشته باشید، می تواند مشکل ساز شود. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۵:۳۳    
بین بیست تا سی سالگی شما از فاز نوجوانی وارد فاز بزرگسالی کامل می شوید. این دهه بیشتر به تجربه چیزهای جدید، شروع چالش های تازه ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۴:۳۳    
برای این منظور دو روش کلی داریم: یکی جراحی و دیگر غیرجراحی. در روش غیرجراحی این کار برعهده پمادها و کرم های تقویتی حاوی پروتئین های مورد نیاز پوست قرار می گیرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۱:۰۳    
اولین قدم و شاید مهم ترین آن برای داشتن زندگی بهتر، داشتن آرامش روان است. هرچقدر از آرامش ذهنی بیشتری برخوردار باشیم، به همان نسبت نیز میزان خلاقیت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۳:۳۳    
روزی به خودمان می آییم و می بینیم دو نفر غریبه هستیم که با هم زندگی می کنیم و فرزندان و خانه ی مشترک داریم ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۳:۱۸    
تولید گیاهان دارویی باید بر اساس بازارهای هدف صورت گیرد و در غیر این صورت 75 درصد حمایت و فعالیت ها در این حوزه هدر می رود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۳:۰۳    
سلول های مغزی مسئول یادگیری و حافظه در حیوانات در زمان خواب، بازیابی می شوند و خاطرات محفوظ شده تا زمانی که بیدار شدیم از آنها استفاده کنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۳:۰۳    
مربیان می توانند با عملکرد مناسب و شایسته، اهمیت آموزش های حین و بعد ازدواج را به زوجین نشان دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۲:۴۸    
انقلاب ما عاملی برای حرکت و انگیزه همه افراد در راستای توسعه کشور و عدالت اجتماعی بود؛ زیرا توسعه خدمات بهداشتی را از مناطق محروم آغاز کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۲:۳۳    
هنگامی که مقدار اسید اوریک در بدن افزایش می یابد، کریستال های اسید اوریک در مفاصل شکل می گیرند و درد شدید، حساسیت، قرمزی و التهاب ایجاد می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۲:۳۳    
مدادش را به خوبی تراشیده بود تا بتواند تکالیف آقای معلم را سر کلاس بنویسد. صبح شنبه بود و با این امید که قرار است هفته خوبی را آغاز کند، وارد کلاس درس شد. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۲:۰۰    
سازمان دامپزشکی کشور هیچ پروانه و مجوزی در خصوص محصولات ارگانیک و فرآورده های خام دامی صادر نکرده است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۲:۰۰    
بر اساس آخرین آمار منتشره از سوی سازمان بهداشت جهانی در سال 91 حدود 85 هزار نفر در ایران به بیماری سرطان مبتلا شدند و 50 هزار نفر به دلیل این بیماری فوت کردند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۳۳    
نتایج یک پژوهش جدید نشان می دهد فرزندان ارشد خانواده باهوش تر از خواهر یا برادرهای کوچک تر خود هستند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۳۳    
از جمله اصلی ترین ترکیبات در قهوه، اسید کلروژنیک و کافئین است که هر دو دارای خواص درمانی فراوان برای سلامت بدن هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۱۵    
طبق گزارش های واصله به دادستانی پاکدشت اعلام شد که فردی با برگزاری کلاس های آموزشی که با اعتقاد انحرافی همراه است، در سطح این شهرستان اقدام می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۱:۰۳    
پژوهش های متعدد نشان داده اند که استفاده از تنباکو و نیکوتین بر رشد سالم جنین تاثیر گذاشته و همچنین باعث تولد نوزاد نارس و یا حتی مرگ نوزاد می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۰:۳۰    
اگر قطعی برق و تلفن تکرار شود ممکن است اختلالاتی در ارائه خدمات درمانی و اورژانسی رخ دهد که وزارت نیرو و استانداری خوزستان باید اقدامات لازم را انجام دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۰:۳۰    
عارضه آب مروارید در عدسی چشم ها ظاهر شده و موجب می شود عدسی ها شفافیت خود را از دست داده و دید فرد تار شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۲۰:۱۵    
این عمل جراحی بر روی بیش از 100 نفر انجام شده که اغلب به دلیل تصادفات جاده ای دچار آسیب های نخاعی شده یا به علت سرطان دچار مشکلات عضلانی و آرتریت ستون فقرات شده بودند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۹:۳۳    
با وجود پیشرفت تکنولوژی و گسترش شهرنشینی که موجب فراهم شدن آسایش بیشتر و راحت شدن زندگی انسان شده
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۹:۳۳    
کیفیت زندگی بیماران صعب العلاج باید ارتقاء یابد که در این مقوله روش های تسکینی درد به میان می آید تا رنج بیمار کمتر شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۹:۱۸    
ما جلسات متعددی ممکن است برگزار کنیم و در صورتی که لازم باشد آن را اعلام خواهیم کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۹:۰۳    
در دهه های اخیر افسردگی شیوع بالایی داشته و به عنوان مرگ خاموش معرفی شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۸:۴۶    
دانشگاه اصفهان علوم پزشکی در برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی تلاش های زیادی را انجام داده و مجدانه بحث های آموزشی در دانشگاه دنبال می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۸:۳۱    
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۸:۳۱    
این هفته با سه هدف کلی ارتقای عملکرد مغز، شناسایی بیماری های مغزی و پرهیز از برچسب گذاری بر روی بیماران مبتلا به بیماری های روانی برگزار خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۸:۱۶    
آسمان استان امروز ابری، مه آلود همراه با بارش برف و باران خواهد بود که از بعدازظهر به تدریج از شدت بارش ها کاسته می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۸:۰۱    
تاکنون تعداد قابل ملاحظه ای از کودکان کمتر از 3 سال با مسمومیت ناشی از رتینول ( خالص ترین فرم ویتامین A )، گزارش شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۴۶    
استفاده از هورمون برای تولید مرغ های صنعتی کاربرد ندارد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۳۱    
سازمان تامین اجتماعی به منظور راه اندازی درمانگاه ایوانکی و تکمیل کادر درمانگاه الیگودرز، نیروی انسانی مورد نیاز خود را جذب می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۳۱    
در نتیجه این آزمایش محققان دریافتند میزان ملاتونین بدن در طبیعت 2.5 ساعت زودتر شروع به افزایش می کند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۱۶    
طبق گفته دادستانی در بحث واگذاری املاک نجومی 180 نفر و در بحث فروریزش ساختمان پلاسکو 2 نفر بازداشت شده اند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۰۱    
این بیمارستان به لحاظ مصرف بهینه انرژی و موادی که به کار رفته می شود، متفاوت و ارایه خدمات در این بیمارستانها با سهولت بیشتری انجام می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۷:۰۱    
با مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک، خطر مقاومت عفونت نسبت به دارو وجود دارد. اگر فردی با مصرف آنتی بیوتیک خوراکی دچار ناراحتی گوارشی می شود، تغییر در نوع مصرف باید با نظر و تایید متخصص مربوطه انجام شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۶:۴۶    
از شایع ترین علل مرگ و میر و ناتوانی در کشورهای مختلف، بیماریهای قلبی هستند که ایران نیز از این مسئله مستثنا نیست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۶:۳۱    
اظهارات سایت سازمان بیمه سلامت برای ما معتبر است آنچه که گفته شده در سایت بیمه سلامت دکتر ربیعی از ادامه طرح تحول سلامت حمایت کرده است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۶:۳۱    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو از مردم خواست در صورت مشاهده محصولات نامبرده شده با اجتناب از خرید آنها ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۶:۰۲    
شرکت کنندگانی که آمفتامین های غیر قانونی را مصرف می کردند در مقایسه با افرادی که تنباکو و یا جایگزین های هروئینی متادون را مصرف می کردند، شدت بیشتری از پیر شدن شریان ها را از خود نشان دادند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۴۷    
بر همین اساس، بانک مرکزی با اخذ و تأمین نظرات و ملاحظات مراجع مختلف در این خصوص، ضوابطی را برای تسهیل شرایط و رفع برخی موانع افتتاح حساب سپرده ریالی برای اشخاص خارجی تدوین کرد کهً در یک هزار و دویست ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۳۲    
باید دانست که خوردن صبحانه یکی از وعده های مهم غذایی است که علاوه بر تنظیم قند خون می تواند از ابلا به کبد چرب و کلسترول بالا پیشگیری کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۳۲    
غذای زن باردار باید سبک و هضم راحتی داشته باشد به ویژه نزدیک زایمان که باید از مصرف غذاهای حجیم و غذاهایی که هضم سختی دارند, پرهیز شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۱۷    
آسپرین از جمله داروهایی است که در درمان درد، کاهش تب و رفع التهاب موثر است اما بررسی های تازه نشان می دهد که مصرف روزانه این دارو به رفع خطر ابتلا به سرطان هم کمک می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۲    
مبلمان، اثاثیه یا لوازم داخلی، مصالح ساختمانی و محصولات پاک کننده مورد استفاده در اتاق کار می توانند آلاینده های داخلی را در فضای اتاق منتشر کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۴:۴۷    
در کشورهای دیگر پرداخت از جیب مردم 18 الی 24 درصد است و هیچ عالمی شک ندارد که سطح پرداختی از جیب مردم باید کاهش یابد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۴:۳۲    
هرچند هرگونه تومور مغزی به خاطر ماهیت تهاجمی و منتشرشونده خود در فضای محدود جمجمه ای، به طور ذاتی، جدی و تهدیدکننده زندگی به شمار می رود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۴:۱۷    
دولت بالاخره تصمیم بر این گرفته تا بدهی خود به نظام بانکی را بپردازد. همان بدهی که برخی رقم آن را 161 هزار میلیارد تومان یاد می کنند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۴:۰۲    
پنج تا 30 درصد هزینه های دارویی از جیب مردم پرداخت شده و مابقی آنها را بیمه ها پرداخت می کنند، با پرداخت نشدن بدهی بیمه ها به بیمارستان ها زنجیره تأمین دارو دچار اختلال شده و مشکل کمبود دارویی به ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۴۷    
در طرح تحول سلامت، در یک سال و نیم گذشته، بیش از یک هزار و دویست تخت روانپزشکی به طور عمده در بیمارستان های عمومی احداث شد که این نشان دهنده اهتمام وزارت بهداشت در این حوزه است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۳۵    
متخصصان در این تحقیقات از موش های تربیت شده تراریخته استفاده کردند و عملکرد مغز را در دو نوع فعالیت توقف واکنشی و توقف غیرواکنشی بررسی کردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۱۷    
رشگک گیاهی از خانواده گل سرخ یا "rosaceae" بوده که در کتب گیاهان ایران به نام های مسیکه، توت روباهی، علف خونی و قیطره از آن یاد شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۰۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت عیدی و حقوق بهمن تا شنبه هفته آینده خبر داد و گفت:با خزانه توافق شده تا حقوق کارمندان حداکثر تا 20 اسفند و یارانه اسفند چند روز زودتر پرداخت شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۳:۰۲    
هرچند بیماران صرع علاج قطعی پیدا نمی کنند اما با تشخیص صحیح و درمان های دارویی می توانند بر این عارضه غلبه کرده و آن را کنترل و بیماران در اغلب موارد بهبودی خود را پیدا کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۷    
اسناد و شواهد متعددی وجود دارد که نشان می دهد فازهای مختلف خواب در تثبیت حافظه نقش دارند و یکی از فازهای حقیقتاً مهم خواب طول موج آرام است که عمیق ترین نوع خواب به شمار می آید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۳۲    
تلاش برای به تاخیرانداختن بلوغ می تواند به پیشگیری از بروز سکته بخصوص در دختران کشورهای پیشرفته که بلوغ زود اتفاق می افتد کمک کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۳۲    
این گروه ارزیابی مثبتی از طرح تحول سلامت داشتند و آن را جزو م دل های موفق اعلام کردند و برای بهبود آن پیشنهاداتی را ارائه نمودند که بعضی را لحاظ کرده و بعضی را لحاظ خواهیم کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۱۷    
وی با بیان اینکه عوامل راهداری در حال نمک پاشی و ایمن سازی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران هستند توصیه کرد که مردم از هرگونه سفر غیرضروری آن هم بدون زنجیر چرخ در محورهای برف گیر و کوهستانی استان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۲    
محمدنعیم امینی فرد اظهار کرد: کشورمان کارکرد دوگانه ای را در مورد وضع مالیات دارد؛ از سویی به دنبال بازدارندگی عوارض دخانیات هستیم اما از سویی دیگر می خواهیم منابعی را برای مدیریت مصرف مواد دخانی با ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۲    
پزشکی یک حرفه عادی نیست؛ یک رسالت انسانی، اخلاقی و معنوی است. پزشک سوگند می خورد که در همه شرایط، منافع و حقوق بیمار و سلامت جامعه را بر منافع خود مقدم بداند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۴۷    
شفاآنلاین :رئیس انجمن سکته مغزی ایران با بیان اینکه روزانه حدود 150 نفر درتهران سکته مغزی می کنند گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۴۷    
سهمش از متادون روزی دو سی سی است، قرار است دو روز دیگر برگردد، به همان اندازه به او سهمیه می دهند: اگر بیشتر بماند، برایش متادون می فرستیم. با تاکسی.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۲    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: کل تولید ناخالص ملی ما در ایران 420 میلیارد دلار است که 30 میلیارد دلار آن را در حوزه سلامت هزینه میکنیم و 3 میلیارد دلار هم هزینه طرح تحول می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۳۲    
به طور کلی بدن انسان مکانیزم هشدار دهنده بروز خطر دارد.به عنوان مثال، قبل از تب کردن ممکن است احساس خستگی کنید و یا دچار سرماخوردگی شوید اما با احتیاط کردن می توانید از تب کردن جلوگیری کنید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۱۷    
آرش سالاری بیان کرد: در9ماهه امسال 73 تن در اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده اند که این شمار فوت شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته(1394)با 105 مورد فوتی 5 / 30 درصدکاهش یافته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۲    
محققان برآورد کرده اند اقدامات دولتی برای کنترل مصرف نمک از طریق سیاست هایی همچون اطلاع رسانی عمومی و توافقات صنعتی نسبت به ظرفیت تاثیرگذاری که این سیاست ها در کاهش مرگ و میر و معلولیت ها دارند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۲    
قیمت انواع خودرو های وارداتی در مناطق آزاد به شرح زیر است:
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۴۷    
دکتر ساناز احمدی با تأکید بر اینکه بیماری صرع مسری نیست و می توان آن را کنترل کرد، می گوید: صرع یک بیماری مغز و اعصاب است که در هر سن و در هر دو جنس رخ می دهد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۳۲    
علی اکبر صالحی بیان کرد: این که با یادآوری موضوع هسته ای ذهن مردم بیشتر به سمت سانتریفیوژ، غنی سازی و آب سنگین می رود، ظلم به صنعت هسته ای کشور است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۱۷    
دکتر سید منصور رایگانی بیان کرد: برخی از خدمات طب توانبخشی و طب فیزیکی تحت پوشش خدمات بیمه ای نبوده و خدمات کاردرمانی و برخی از وسایل کمکی همچون ارتز و پروتز تحت پوشش بیمه نیست و هزینه های زیادی بر ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۲    
خسرو صادق نیت گفت: همه شیرهایی که در کارخانه های موجود در کشور تولید می شوند، باید از سازمان غذا و دارو مجوز تولید داشته باشند و بدون مجوز این سازمان امکان تولید شیر در هیچ کارخانه ای وجود ندارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۹:۳۲    
سخنگوی نیروی انتظامی بیان کرد: ما معتقدیم که محبت به دیگران در چارچوبهای تعریف شده و مبتنی بر عرف جامعه، نه تنها توصیه دینی است، بلکه باعث همگرایی اجتماعی می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۹:۳۲    
احمد میدری اظهار کرد: حدود 66 هزار نفر از بیماران خاص شامل بیماران هموفیلی ، دیالیز، پیوند کلیه ، ام اس و تالاسمی که تحت پوشش سازمان های بیمه سلامت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۹:۱۷    
دکتر محمود خدادوست اظهار کرد: در حوزه گیاهان دارویی و در بحث تنوع پراکنش، جز کشورهای برتر هستیم. از 13 اقلیم موجود در جهان، 11 اقلیم را می توانیم در ایران مشاهده کنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۹:۰۲    
محققان دریافتند بروز اوتیسم در مردان نسبت به زنان 2 تا 5 برابر شایع تر است. مطالعات قبلی نشان داده اند که بیولوژی مردان آنها را بیشتر از زنان در معرض ابتلا به اوتیسم قرار می دهد.
  • ۱