جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۲۹Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 16 بهمن 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 بهمن 1395 شفا آنلاین 2 بهمن 1395 شفا آنلاین 3 بهمن 1395 شفا آنلاین 4 بهمن 1395 شفا آنلاین 5 بهمن 1395 شفا آنلاین 6 بهمن 1395 شفا آنلاین 7 بهمن 1395 شفا آنلاین 8 بهمن 1395 شفا آنلاین 9 بهمن 1395 شفا آنلاین 10 بهمن 1395 شفا آنلاین 11 بهمن 1395 شفا آنلاین 12 بهمن 1395 شفا آنلاین 13 بهمن 1395 شفا آنلاین 14 بهمن 1395 شفا آنلاین 15 بهمن 1395 شفا آنلاین 16 بهمن 1395 شفا آنلاین 17 بهمن 1395 شفا آنلاین 18 بهمن 1395 شفا آنلاین 19 بهمن 1395 شفا آنلاین 20 بهمن 1395 شفا آنلاین 21 بهمن 1395 شفا آنلاین 22 بهمن 1395 شفا آنلاین 23 بهمن 1395 شفا آنلاین 24 بهمن 1395 شفا آنلاین 25 بهمن 1395 شفا آنلاین 26 بهمن 1395 شفا آنلاین 27 بهمن 1395 شفا آنلاین 28 بهمن 1395 شفا آنلاین 29 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۲۳:۴۸    
باید دانست ابراز عشق و علاقه ممکن است در مواردی معرف عشق حقیقی نباشد و به عنوان دستاویزی برای فریب دیگران مورد سوء استفاده قرار گیرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۸:۳۱    
شفا آنلاین:آلا لووشکینا در سن 89 سالگی عنوان پیرترین جراح دنیا را دارد و در بیمارستان شهر ریازان-روسیه – روزانه تا 4 عمل انجام می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۵    
یک آرایشگر فلسطینی دست به ابتکار زد و از آتش به جای سشوار استفاده کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۷:۴۷    
یک شرکت کارگزاری وضعیت معاملات گروه های خودرویی، بانکی ، حمل نقل و غذایی در هفته جاری را پیش بینی کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۷:۳۲    
بانویی در تالاب کوان سان ( Quan Son ) ویتنام، میگو صید می کند در حالی که شبنم صبحگاهی سراسر تالاب را پوشانده است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۵:۱۵    
. علائم هپاتیت نوع A غالبا شبیه به علائم التهاب معده ای و روده ای یا گاستروآنتریت ویروسی هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۵:۰۳    
شورای پول و اعتبار در نیمه دی ماه امسال به منظور پیشبرد مسکن مهر و اتمام واحد های نیمه تمام، سقف این تسهیلات را از 30 به 40 میلیون تومان افزایش داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۱:۰۳    
بسیاری از افراد جامعه با خواص گوشت بوقلمون آشنا نیستند در حالی که مصرف گوشت بوقلمون برای مادران باردار، مبتلایان به کم خونی و افسردگی بسیار مفید است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۰:۴۸    
اگر تاریخ را بررسی کنیم که شیوه رفتار و مقابله کشورها، اقوام و جوامع مختلف با موقعیت های بالقوه تخریبی مثل تصرف نظامی کشور، انحطاط اخلاقی جامعه، فروپاشی درونی یا تسلط خودکامه ها متفاوت بوده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۰:۳۰    
دیروز جامعه هنری کشور ما یک هنرمند خوب را از دست داد. حسن جوهرچی که علایم ناراحتی کبدی ایشان از یک سال پیش شروع شده بود، دیروز از میان ما رفت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۰:۱۵    
به فاجعه ساختمان مکعب مستطیل پلاسکو تهران باید از چندین منظر نگریست شفا آنلاین:فاجعه پلاسکو تبعات سنگینی از لحاظ اقتصادی بر دوش بسیاری تحمیل خواهد نمود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۳:۳۳    
در جامعه دارای 500 هزار نفر روشندل که بسیاری از آنان فرهیخته اند، باید زمینه ای را فراهم کرد که خدمات بویژه خدمات مالی و بانکی براحتی در دسترس آنان باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۳:۳۳    
تخم مرغ با پوسته آلوده ناقل بیماری است و ممکن است آلودگی را به استان های دیگر منتقل کند؛ بنابراین با فروشندگان تخم مرغ محلی فله و با بسته بندی های غیرمجاز که در واحدها بسیار زیاد شده است برخورد می ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۳:۱۸    
هر دقیقه تأخیر پس از سکته قلبی یا مغزی می تواند سبب از دست رفتن حیات فرد شود، بنابراین باید از داروهایی که لخته را حل می کنند و همچنین داروهای ضد پلاکت یا ضد انعقاد استفاده شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۳:۰۳    
دلیل لذتبخش بودن خوردن این است که ذهن، این کار را به عنوان یک پاداش می شناسد و به دلیل همین هم خیلی ها وقتی عصبانی یا غمگین می شوند به خوردن روی می آورند تا از این طریق شادی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۲:۴۸    
پرستاران به عنوان حلقه مستمر درمان در تیم درمانی ایفای نقش می کنند، همچنین آنها توانسته اند کمبود پرسنل را به خوبی جبران کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۲:۳۳    
بر اساس این گزارش، می توان با در پیش گرفتن یک سبک زندگی سالم سالانه از ابتلا 146 هزار مورد جدید به سرطان در ایتالیا جلوگیری کرد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۲:۳۳    
از دیدگاه طب سنتی آنچه باعث شود خون باکیفیت و سالم و به اصطلاح صالح تولید شود و همچنین هر عاملی که موجب میل کردن خون متعادل به سمت پوست شود، باعث بهبود رنگ چهره و پوست می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۲:۱۸    
ساعت های طولانی کاری، سلامت روانی و جسمی فرد را به دلیل صرف زمان کوتاه تر برای غذا خوردن ومراقبت مناسب از خود، به خطر می اندازد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۲:۰۳    
شفا آنلاین:تیک آف هواپیمای جدید و مدرن ATR72-600 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جهت تست فلایت این هواپیما به زودی تحویل ایران می شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۲:۰۳    
راه اندازی سامانه سیمفا در مراکز معاینه فنی خودرو، بدنبال ماموریتی که هیات دولت از سال 93 برعهده وزارت کشور گذاشته است به اجرا درآمده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۱:۴۸    
ایجاد محیط شغلی مناسب و تخصصی و حق امتیاز مطب جهت کار تخصصی بویژه در شهرهایی که با کمبود متخصص روبرو هستند از دغدغه های مهم فارغ التحصیلان جوان ما است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۱:۳۰    
تنها 30 درصد از تجهیزات رادیولوژی از آمریکا وارد می شود. اگر کشورهای اروپایی و کره و ژاپن تحریمی در این خصوص ایجاد نکنند، این حوزه تحت تاثیر قرار نمی گیرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۱:۳۰    
وی با بیان اینکه این دوره ازمدیریت سازمان تامین اجتماعی، فرصت مناسبی برای تحقق برنامه های اصولی است، اظهارکرد: حذف دفترچه و جایگزینی کارت هوشمند سلامت به صورت مطلوبی در سازمان اثرگذار بوده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۱:۱۸    
طبق آخرین یافته ها، داروی جدید هپاتیت B به نام تاف در دنیا کشف شده که صنعت دارویی کشور هم در حال سنتز آن است و کمتر از یک سال دیگر رونمایی می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۱:۰۳    
خانواده فاطمه رشاد آماده شده بودند برای این عمل که گفته می شود جان او را نجات خواهد داد به آمریکا سفر کنند که به سد دستور مهاجرتی رئیس جمهور آمریکا برخوردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۱:۰۳    
شفا آنلاین:این پل منظره ی فوق العاده زیبایی دارد و هر کسی شجاعت عبور از پل را ندارد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۰:۴۵    
ماهانه بیشتر از 500 هزار تومان برای درمان هر معتاد در مراکز درمانی هزینه می شود و جالب اینجاست که بیشتر از 90 درصد معتادان بعد از درمان دوباره وارد چرخه اعتیاد می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۰:۳۳    
محققان موش های نوزاد را به مدت سه هفته در مجاورت لباس های آلوده به دود دست سوم قرار دادند و پس از آن وضعیت سلامت موش ها را بررسی کردند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۰:۱۸    
سازمان تامین اجتماعی دارای بخش های درمانی، گردشگردی و اقتصادی است، این سازمان با وجود ظرفیت های متعدد در بخش حمل و نقل و هتلداری و امکانات درمانی باید توریسم سلامت را مورد توجه جدی قرار دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۰:۱۸    
شفاآنلاین : مهمترین کار من در دولت این بود که هیچ وقت به مردم دروغ نگفتم و در بیت المال هم خیانت نکردم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۰:۰۳    
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه 18 درصد دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در معرض خطر آسیب های اجتماعی قرار دارند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۰:۰۳    
براساس آمارهای جهانی عفونت های ریوی یکی از شایع ترین بیماری ها در دنیا است و همه ساله باعث مرگ میلیون ها نفر در سراسر دنیا می شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۹:۴۸    
آنتی بیوتیک ها داروهایی هستند که به بیماران برای مقابله با عفونت هایی که عامل باکتریایی دارند با کشتن یا توقف رشد باکتری ها، کمک می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۹:۳۳    
خدمات سولاریوم و پیرسینگ (سوراخ کردن گوش و بینی) در آرایشگاه ها مجاز نیست اما تاتو صرفا روی صورت مجاز است که البته این آرایشگاه ها باید دارای مجوز مربوطه برای این کار باشند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۹:۳۳    
در این شرایط که محدویت منابع مالی وجود دارد نیازمند حسن نیت، احساس مسئولیت، فداکاری و انقلابی گری هستیم تا طرح تحول سلامت را که یک امر قانونی است به خوبی اجرا کنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۹:۱۸    
شفا آنلاین:این محتوای معده ی نهنگیه که 3 بار متوالی اقدام به خودکشی کرده، احتمال دادن درد داره و کشتنش و کالبد شکافیش کردن
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۸:۴۸    
عوامل مختلفی موجب مرگ در افراد یک جامعه می شود اما در این میان مرگ نابهنگام افراد مشهور همچون بازیگران و خوانندگان باعث تعجب عموم مردم می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۸:۳۳    
شفا آنلاین:هر هفته روستاییان برای خرید مایحتاج زندگی خود 15 کیلومتری را پیاده طی می کنند تا به سوپرمارکت برسند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۸:۳۳    
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده است: هدف آن است تا طول عمر مبتلایان به بیماری سرطان از طریق تمرکز خدمات سلامتی و مراقبتی بر تشخیص درمان سریع تر بیماری افزایش یابد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۸:۰۳    
این قانون آسیب جدی بر پیکره طبابت و نظام سلامت کشور خواهد بود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۸:۰۳    
سازمان غذا و دارو در اطلاعیه ای، اسامی برخی شرکت های تولیدی و فرآورده های غذایی ترش مزه غیر مجاز را معرفی کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۷:۳۰    
محورهای اصلی ششمین کنگره دارویی در زمینه های علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، داروسازی، پزشکی و دامپزشکی، صنعت و اقتصاد است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۷:۳۰    
انجمن های صنفی کارفرمایی بیمارستان های خصوصی ایران با ارسال لوحی به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، از تلاش های وی در خصوص مساعدت و حل مشکل بیمارستان های خصوصی تقدیر کردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۷:۰۳    
اهداکنندگان مستمر خون ( با حداقل سابقه 2بار اهدا در سال) به طور دائم، آگاهانه و مسئولانه اهدای خون دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۷:۰۳    
در جوامع مختلف، از هر 5-3 نفر،ر یک فرد به فشار خون مبتلا است؛ اما حداکثر نصف این افراد تحت درمان هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۶:۴۸    
پیوند کبد آخرین چاره برای کنترل و درمان انواع آسیب های کبدی است که در اثر عوامل مختلفی از جمله مصرف نوشیدنی های الکلی، هپاتیت و سرطان به وجود می آید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۶:۳۳    
هشتم اسفندماه روز جهانی بیماری های نادر است و بنیاد بیماری های نادر ایران هم هر ساله این روز را گرامی داشته و همایشی را در پایتخت برگزار می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۶:۳۳    
برخی افراد از جمله افراد دارای مشکلات مرتبط با چاقی بیش از دیگران نیاز به ویتامین E دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۶:۳۳    
شفا آنلاین:آزاده نامداری به همراه همسرش (سجاد عبادی) برای تماشای فیلم های جشنواره به برج میلاد آمد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۸    
محمد باقر قالیباف صبح امروز در حاشیه افتتاح ایستگاه مترو هروی از خط 3 مترو تهران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فردا در جلسه شورای شهر فرصت خوبی است تا حادثه پلاسکو بررسی شود گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۳    
محققان دانشگاه Uppsala نشان دادند که بستن بند ناف با تاخیر (برای بیش از سه دقیقه)، تا شش ماه از کمبود آهن در این نوزادان جلوگیری می کند اما نشان داده نشده است که این امر در مورد نوزادان با سن بالاتر ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۱۸    
تحقیق جدید نشان می دهد با استنشاق ذرات ناشی از نیروگاه ها و اتومبیل ها موجود در هوا، این ذرات به مغز حمله کرده و ریسک زوال عقل افزایش می یابد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۳    
محققان مرکز خواب و هوشیاری ویسکانسین با استفاده از فناوری اسکن سه بعدی میکروسکوپ الکترونی تصاویری از غشای مغزی موش تهیه کردند که نشان می دهد خواب نقش مهمی در توانایی یادگیری مطالب جدید ایفا می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۳    
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به 31 هزار و 400 تن از هموطنان متاثر از برف و کولاک در 29 استان کشور در چهار روز گذشته خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۳    
این محققان سال گذشته در آزمایشاتی که روی موش ها انجام دادند، توانستند سلول های پوست موش را به سلول های بنیادی تبدیل کنند که قابلیت درمان سرطان را داشتند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۳    
زدیک به 4 سال است که عضو این شبکه(شبکه بیمارستان های ارتقادهنده سلامت سازمان بهداشت جهانی) هستیم و تعهد داده ایم که برای بیماران، کارکنان بیمارستان، افراد جامعه و محیط فیزیکی بیمارستان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۳    
تجویز و مصرف منطقی دارو به معنای آن است که برای یک بیمار داروی مناسب بر اساس وضعیت بالینی فرد با دوز مناسب و در طول مدت مناسب تجویز شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۴۸    
هر کس در این دنیای پهناور استعداد هایی دارد اما به دلیل عدم اعتماد به نفس خود را دست کم گرفته و آنها را باور ندارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۱۸    
تاثیر شبکه های مجازی در زندگی افراد بر هیچ کس پوشیده نیست و همین موضوع لزوم بررسی تاثیر آن را آشکار می کند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۳    
محققان دانشگاه نروژ دریافته اند افراد مبتلا به مشکلات مزمن خواب سه برابر بیشتر از افراد بدون مشکل بیخوابی در معرض آسم قرار دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۳    
در این مطالعه، شیوع دیابت در بین افراد بزرگسال HIV مثبت در مقایسه با جمعیت عمومی 4 درصد بیشتر بود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۳۳    
در تلاشیم تا با استفاده از متخصصان روانشناسی و مشاوران تحت نظارت سازمان بهزیستی به سلامت روان افراد حاضر در حادثه پلاسکو، بازماندگان و همچنین آسیب دیدگان خدمات مناسبی ارائه کنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۳۳    
به گفته محققان هزینه سلامت ناشی از سیگار کشیدن در سال 2012 در جهان 1.4 هزار میلیارد دلار بوده که 40 درصد آن مربوط به کشورهای درحال توسعه بوده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۳    
دبیر کمسیون انجمن های علمی گروه پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که بیماران دیابتی دو تا چهار برابر بیشتر از سایر افراد به بیماری قلبی و عروقی مبتلا می شوند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۳    
بر اساس اعلام سازمان غذا و دارو اهم اقدامات انجام شده در این حوزه به شرح زیر است:
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۸    
نکته ای که من متوجه شدم این بود که تقریبا همه سرنشینان خودروهایی که در مسیر بودند زنجیر چرخ داشتند، اما تقریبا 90درصدشان بلد نبودند آن را نصب کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: متاسفانه در روز وقوع این حادثه، تعداد زیادی از مسافران علی رغم توصیه های اکید پلیس مبنی بر عدم سفر در محورهای مواصلاتی شمالی در روز پنجشنبه ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۳    
رئیس انجمن واردکنندگان دارو عنوان کرد: در یک سال گذشته به ویژه پس از اجرای برجام مشکلی در زمینه واردات تجهیزات پزشکی و دارویی به کشور وجود نداشته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۸    
ندا عزالدین اظهار کرد: شواهد قطعی از اثرات مفید روغن زیتون و روغنهای غنی از اسید اولئیک در رژیم غذایی بر آترواسکلروز و لیپیدهای پلاسما (چربی خون) وجود دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۳    
دکترمسعود اسلامی با اشاره به اینکه از جمله کارهای موثر در کاهش بیماری های قلب و عروق، تشخیص و درمان به موقع فشار خون است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۸    
علی نوبخت حقیقی درباره اطلاع رسانی های متعدد در زمینه مسئله پارازیت ها در کشور توضیح داد: به نظر من موضوع پارازیت به یک فتوای علمی معتبر در کشور نیاز دارد نه اینکه افرادی بیایند و هر کس نظر خودش را ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۳    
تامین اجتماعی به عنوان یک صندوق بین نسلی درحال حاضر بیش از 40 میلیون نفر بیمه شده را تحت پوشش خود دارد که در حوزه درمان، بازنشستگی و ... خدمات بسیاری را به افراد تحت پوشش ارایه می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۳    
دکتر سیدعلی کشاورز گفت: برخی از افراد به دلیل بدخوری دچار ضعف عضلانی و یا گرسنگی زودهنگام می شوند و نخوردن صبحانه، همچنین هله هوله خوری به این مسئله دامن می زند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۰:۱۸    
شفاآنلاین :رئیس انجمن بیهوشی ومراقبت های ویژه کشوربا بیان اینکه بهره مندی ازخدمات بیهوشی و مراقبت های ویژه مطلوب و با کیفیت درتمامی مراکزدرمانی کشور حق تمامی بیماران است، خواستارتوجه جدی دولت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۳    
رئیس انجمن صنایع غذایی ایران بیان کرد:اگر برنج های قهوه ای و فراوری شده غنی سازی شوند، ارزش تغذیه ای بیشتری پیدا خواهند کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۴۸    
خسته است و رمقی برای صحبت کردن ندارد.با این حال دلش می خواهد از فرصت استفاده کند و به زنانی مانند خودش بگوید که نهال امید 25 ساله اش، سرانجام شکوفه داده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۳۳    
تحقیقات نشان می دهد افراد دارای وابستگی پایین به رژیم غذایی مدیترانه ای، هفت برابر بیشتر در معرض ابتلا به اختلال بیش فعالی هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۱۸    
مهندس بهزاد ولی زاده گفت: یکی از مهم ترین دستاوردهای ما این بود که برای راه اندازی آزمایشگاه های کنترل دخانیات از محل طرح تحول تجهیزاتی خریداری شود تا بتوانیم آزمایشگاهی تخصصی راه اندازی کنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۰۳    
آسیب های اجتماعی در مدارس که زنگ خطر آن مدت هاست به صدا در آمده اینبار فراتر از اعتیاد، فضای مجازی، دوستی با جنس مخالف و عرفان های کاذب، به سمت خودکشی و در جدیدترین نوع خود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۰۳    
به رغم اجازه قانونگذار به دولت مبنی بر تعدیل حداقل و حداکثر جزای نقدی مقرر در قانون مبارزه با دخانیات که 10 سال پیش تصویب شده ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۸:۴۸    
از آنجایی که ام اس اختلال سیستم ایمنی است ضرورت دارد تا فرد مبتلا رژیم غذایی را انتخاب کند که از سیستم های ایمنی حفاظت نماید و انتخاب رژیم غذایی بهبود دهنده فلور روده می تواند این شرایط را بوجود آورد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۸:۳۳    
دکتر رسول دیناروند اظهار کرد: در حال حاضر دولت جدید امریکا مجددا برخی از تجهیزات پزشکی را که قبلا اجازه داده بود که بدون مجوز اُفک لایسنس به ایران صادرات شود، به فهرستی که نیاز به مجوز خاص دارد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۵:۳۳    
هنگام راه رفتن یا بازی کردن روی یک سطح ناهموار ممکن است دچار پیچ خوردگی مچ پا بشوید. بسته به این که شدت پیچ خوردگی مچ پا چقدر باشد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۳:۰۳    
چند سالی است که بحث گرمایش زمین به عنوان یک موضوع جدی و مهم در صدر اخبار جهان قرار گرفته و کمابیش در طول سال با موضوعات متعددی در این رابطه روبرو هستیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۲:۳۳    
بر خلاف تصور عموم، سیاهی و کبودی دور چشمها همیشه نمیتواند ناشی از خستگی باشد و عوامل دیگری در بروز این اتفاق دخیل هستند. نازک شدن پوست دور چشم در اثر افزایش سن بیشتر میشود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۲:۱۵    
نخاع یک رشته دراز است که از سر تا قسمتهای تحتانی کمر ادامه دارد . این طناب دراز میتوند دچار اختلالاتی بشود .
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۲:۰۳    
وضعیت بد بهداشتی و سوء تغذیه، محرومیت از امکانات اولیه زندگی و رفاهی، کم آبی، مشکلات آب و هوایی، اعتیاد و بیکاری بخشی از مشکلات استان پهناور سیستان و بلوچستان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۱:۳۶    
در بیماری ام.اس (MS)این غلاف عصبی به تدریج تخریب می شود و بدین ترتیب امواج عصبی از مغز به خوبی منتقل نمی شود و علایم مختلف بیماری ام.اس ظاهر می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۱:۱۸    
کوچک ترین کودکان نارس متولد شده، با وزن هنگام تولد کمتر از یک کیلوگرم، معمولا طی مدت بستری در بیمارستان قادر به وزن گیری مناسبی نبوده و این امر متعاقبا بر رشد آنها اثر می گذارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۱:۰۳    
نمونه برداری از استخوان معمولا به این دلیل انجام می شود که پزشک در بررسی های خود به این نتیجه می رسد که در بافت استخوان تغییراتی ایجاد شده ولی دقیقا نمی داند این تغییرات چیست.