پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۶:۰۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 15 بهمن 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 بهمن 1395 شفا آنلاین 2 بهمن 1395 شفا آنلاین 3 بهمن 1395 شفا آنلاین 4 بهمن 1395 شفا آنلاین 5 بهمن 1395 شفا آنلاین 6 بهمن 1395 شفا آنلاین 7 بهمن 1395 شفا آنلاین 8 بهمن 1395 شفا آنلاین 9 بهمن 1395 شفا آنلاین 10 بهمن 1395 شفا آنلاین 11 بهمن 1395 شفا آنلاین 12 بهمن 1395 شفا آنلاین 13 بهمن 1395 شفا آنلاین 14 بهمن 1395 شفا آنلاین 15 بهمن 1395 شفا آنلاین 16 بهمن 1395 شفا آنلاین 17 بهمن 1395 شفا آنلاین 18 بهمن 1395 شفا آنلاین 19 بهمن 1395 شفا آنلاین 20 بهمن 1395 شفا آنلاین 21 بهمن 1395 شفا آنلاین 22 بهمن 1395 شفا آنلاین 23 بهمن 1395 شفا آنلاین 24 بهمن 1395 شفا آنلاین 25 بهمن 1395 شفا آنلاین 26 بهمن 1395 شفا آنلاین 27 بهمن 1395 شفا آنلاین 28 بهمن 1395 شفا آنلاین 29 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۳:۰۳    
:بارش برف و سرمای هوا اکثر کشور را فلج کرد. در اکثر نقاط، بارش ها جاده های کشور را با مشکلات جدی روبه رو کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۲:۱۵    
گستردگی ویروس های آنفلوآنزای پرندگان از لحاظ جغرافیایی و سویه های متفاوت آن ها موقعیتی بی سابقه ایجاد کرده است. او گفت: این وضعیت تغییری بنیادی در تاریخچه طبیعی ویروس های آنفلوآنزا را نشان می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۱:۱۸    
در حال حاضر یک مدل حرفه ای از روزی یک میلیون تا سه میلیون تومان برای عکاسی درآمد دارد که برای شوهای زنده هم متفاوت است. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۰:۳۳    
اخذ مالیات از پزشکان منطبق بر واقعیت ها و شرایط جامعه نیست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس؛به صورت جدی می طلبد سازمان غذا و دارو به عنوان نهاد نظارتی، نظارت بیشتری را بر این امر داشته باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۸:۱۸    
وضعیت کیفی هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 مورخ شانزدهم بهمن ماه 95 در وضعیت سالم بوده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۳    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس؛اینکه 9 مصرف کننده خدمت با 2 تولید کننده خدمت در یک جا جمع شوند خروجی تصمیمات عادلانه نخواهد بود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۳    
سید مرتضی خاتمی اظهار کرد: عدم پاسخگویی پزشکان در مراکز درمانی موجب شد تا ممنوعیت دو شغله بودن پزشکان را در دستور کار قرار دهیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۸:۳۳    
وزیر بهداشت درباره فیلم هایی که تا کنون در جشنواره دیده است، گفت: تا الان 6 فیلم دیده ام و درباره بهترین فیلم هم باید پس از دیدن همه آنها نظر بدهم اما آن چه اسباب تاسف بوده ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۳۳    
پوشیدن لباس گوریل برای تبلیغ جاذبه های گردشگری کشور آفریقایی اوگاندا- میدان ترافالگار لندن
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۱۵    
حدود 15 تا 20 درصد زوج های جوان به نازایی مبتلا می شوند. از این میان 40 درصد مشکل متوجه مردان است و بین 40 تا 45 درصد زنان با مشکل مواجه اند. حدود 15 درصد از نازایی ها هم بدون علت است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۳:۴۸    
متاسفانه طی سه سال گذشته نتوانسته ایم آزمایشگاه ها را در شأن مردم و جامعه پزشکی کشور توسعه دهیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۳:۱۵    
اکثر مردان متاهل، باور ندارند که از آیین همبستری اطلاعات ناقصی دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۳:۰۳    
دبیر انجمن داروسازان ایران؛ما با رییس جمهور، رییس سازمان تامین اجتماعی، رییس بیمه سلامت، کمیسیون بهداشت مجلس و سایر سازمان های مرتبط مکاتبه کرده ایم ولی وضعیت همچنان اسفبار است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۳:۰۳    
بیماری های روانی به دسته های فراوانی تقسیم می شوند و برخی از آن ها از ماه های آغازین تولد خود را نشان می دهند ولی برخی دیگر به تدریج همزمان با افزایش سن، مصرف برخی از داروها ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۲:۴۸    
شایع ترین دلیل ایجاد کبد چرب آب خوردن بین غذا، داشتن استرس و مصرف الکل است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۲:۳۰    
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی اجر معنوی خدمتگزاران عرصه سلامت به ویژه پرستاران را وصف ناشدنی دانست
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۲:۱۸    
بیماری دیابت یکی از شایع ترین مشکلات غددی است که در آن درگیری های قلبی بیشتر دیده می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۲:۰۰    
بازسازی این عضو با بهره گیری از فناوری پیشرفته مهندسی بافت، نانوتکنولوژی با همکاری محققان دانشگاه تربیت مدرس، شرکت بن یاخته و دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران درحال انجام است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۱:۴۸    
شفا آنلاین:فاطمه توانایی اهل رشت بود و در دوره پهلوی اول پرستار بیمارستان دکتر فریم آمریکایی وبعد ها پورسینا بود
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۱:۳۰    
جامعه پرستاری درسال های اخیر مانند تمام همکاران شان در عرصه بهداشت و درمان کشور، به رغم تاخیرهای چند ماهه ناشی از بدقولی بیمه ها در پرداخت کارانه ها، با صبوری کمک کردند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۱:۳۰    
میزوفونیا یا صدابیزاری، عارضه ای است که در آن شخص با شنیدن برخی صداها دچار احساسات منفی شدید مانند تنفر، انزجار و عصبانیت می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۱:۱۵    
بر اساس این تحقیقات تنها یک ششم از بیمارانی که با استفاده از داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی مانند ایبوبروفن درمان می شوند، در عمل بهبود درد و کاهش عوارض را احساس می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۰:۴۸    
سرپرست مرکز اورژانس کشور از استقرار 8 دستگاه آمبولانس در محور های هزار و فیروز کوه خبرداد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۲۰:۱۸    
نارسایی کبدی یک شرایط اضطراری پزشکی است که می تواند با تهوع، کاهش اشتها، خستگی، اسهال، یرقان و خونریزی همراه باشد، کما و سردرگمی ذهنی، از دیگر عوارض نارسایی کبد بوده ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۹:۳۳    
علی اکبر سیاری معاون بهداشت وزارت بهداشت اظهار داشت: خوشبختانه در خصوص بیماری های واگیر قابل پیشگیری با واکسن، در کشور موفقیت های بزرگی داشتیم. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۳    
درباره وضعیت محورهای شمال شرق تهران اظهار کرد: در استان تهران نیز همچون حدود 20 استان دیگر بارش نزولات آسمانی را داشتیم که از بعدازظهر دیروز در محورهای شرقی و شمال شرقی تهران بخصوص فیروزکوه و هراز ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۳    
حدود 2 تا سه دهه است که روش های اینترونشنال به تدریج با توجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه های مختلف علوم پزشکی جای خود را پیدا کرده و به عنوان روش های درمانی و حتی تشخیصی در حوزه قلب و عروق نیز رونق ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۳    
مشمولانی که 18 سالگی خود را به اتمام رسانده اند باید خود را برای خدمت ضرورت معرفی کنند در صورتی که مشغول به تحصیل هستند باید گواهی اشتغال به تحصیل ارایه دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۳    
با وجودی که اورژانس در حوادثی همچون پلاسکو کارنامه قابل قبولی از خود به جای گذاشت اما در بعد کلی تر ناوگان اورژانس ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۶:۴۸    
در زمان های گذشته 90 درصد نوزادان زیر یک کیلو فوت می کردند اما امروزه اکثر این نوزادان زنده می مانند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۶:۳۳    
گرسنگی اغلب ما را ترغیب می کند که در لحظه تصمیمات اشتباهی در انتخاب مواد غذایی مصرفی بگیریم و ممکن است خوردنی که در این مواقع انتخاب می کنیم هم منجر به سیری شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۶:۳۳    
مشکلات تحریم ها باعث شد رئیس وقت بانک مرکزی به همراه رئیس وقت سازمان غذا و دارو در جلسه ای در کشور سوئیس حضور یابند تا بتوانند راهکاری برای تامین داروهای خونی بیابند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۶:۱۸    
حسن جوهرچی دچار نارسایی شدید و پیشرفته کبد بود و باید به سرعت درخواست پیوند را به کمیسیون پیوند دانشگاه می داد تا اقدامات بعدی برای انجام پیوند انجام شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۶:۰۳    
یکی از محبوب ترین روش های درمانی خانگی در این کشور استفاده از "کیسه آب گرم" است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۵:۳۳    
تری گلیسیریدها نقش مهمی در سلامتی دارند اما سطح بالای آن در بدن می تواند باعث بیمای قلبی شود که یک علت مهم مرگ و میر است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۵:۳۳    
عزیزان رسیدگی ها و مراقبت های ویژه پزشکی از پدر به شدت ادامه دارد و باعث شده که حال ایشان بهتر شود و ما هم امیدوارتر.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۸    
امروزه مجامع جهانی به این نتیجه رسیده اند که جدا از داروهای شیمیایی و روش هایی که طب رایج برای ارتقای سلامت بشریت داشته می توان از طب سنتی برای مداوای بیماران بهره برد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۵:۰۳    
افزایش مصرف گوشت قرمز در بالارفتن خطر ابتلا به دیابت نوع 2 موثر است، اما به این معنی نیست که از همه انواع گوشت های قرمز در ذهن خود هیولا بسازیم و از همین فردا آن را از برنامه غذایی خود حذف کنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۴:۳۳    
خطر ابتلا به آلزایمر با بالا رفتن سن افزایش می یابد اما این به آن معنا نیست که تمام افراد به آلزایمر مبتلا می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۴:۳۳    
درباره اینکه زنان درگیر مساله اعتیاد و مواد مخدر شده اند باید بگویم که آمارها نسبت به سنوات گذشته تغییرات مختصری داشته و افزایشی را نشان می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۸    
تمامی این دستگاه ها که که تقریبا شامل هزاران قلم می شود قبلاً هم تحریم بود و شرکت های ایرانی با زحمت آنها را می توانستند تهیه کنند ولی سال گذشته آمریکا ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۴:۰۳    
در حال حاضر آمبولانس ها مستقر هستند و امیدواریم با تلاش راهداری این دو محور تا بعدازظهر امروز از خودروهای گیرافتاده در برف و سرما تخلیه شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۸    
بانک مرکزی دست به کاری زده که اگرچه ممکن است حاشیه های منفی را هم برای این بانک به همراه داشته باشد، اما به هر حال این اقدامات جسورانه، حتما تغییرات مثبتی را برای نظام بانکی به همراه خواهد داشت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۸    
این بازیگر در روزهای اخیر به دلیل بیماری و عارضه کبدی در بیمارستان بستری بود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۴۸    
بیمه سلامت در بخش داروخانه ها حدودا تا ماه مرداد و در بخش های پاراکلینیک و مطب ها تا خرداد و تیر 95 مطالبات را پرداخت نکرده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۳۳    
خطرابتلا به عوارض ریوی در افرادی که بیشتر اوقات برای به خواب رفتن درشب مشکل دارند، دو برابرسایرین است. این میزان در افرادی که همواره هنگام خوابیدن دچار مشکل می شوند، تا دو سوم افزایش می یابد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۳۳    
پیروی از یک رژیم غذایی سالم از جمله راهکارهایی است که با رعایت آن می توان از درد مفصل پیشگیری کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۲:۱۸    
قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات روز دوشنبه گذشته (11بهمن) به تصویب کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی رسید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۸    
پرستاری قدمتی به تاریخ انسانی دارد و از همان ابتدا که فرزندی متولد شد و انسانی پا به جهان گذاشت پرستاری و نیاز به دستان گرم و محبت شکل گرفت .
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۱:۳۳    
ترس دانشمندان و عالمان این رشته از سفر به ایران و کشورهای خاورمیانه در گذشته و اکنون ممنوعیت سفر دانشمندان این خطه به آمریکا ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۱:۳۳    
در جنین انسان برخی از حیاتی ترین دوره ها برای رشد مغز و سیستم عصبی، هفته های نخست بارداری هستند و به همین دلیل زنانی که قصد بارداری دارند یا باردار شده اند باید طبق نسخه ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۱:۱۸    
حسن جوهرچی بازیگر سینما و تلویزیون ساعت 5 صبح امروز جمعه 15 بهمن ماه درگذشت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۱:۱۸    
برخی از پزشکان به دلیل تبادلات علمی، شرایط اجتماعی و فرهنگی که خودشان تشخیص می دهند از کشور می روند، اما باید توجه کرد که درصد پزشکانی که به دلیل عدم اشتغال یا دریافتی پایین از کشور خارج می شوند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۰:۳۰    
حسن جوهرچی بازیگر سینما و تلویزیون ساعت 5 صبح امروز جمعه 15 بهمن ماه درگذشت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۱۰:۳۰    
ورود بیمه ای که کاملا ورشکسته است قطعا در کوتاه مدت به مشکلات ما اضافه می کند ولی در طولانی مدت به صلاح کشور، مردم و نظام سلامت است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۹:۳۳    
نبرد بین بیماری ها و انسان ها یک نبرد قدیمی است؛ اما آگاهی انسان ها سلاح جدیدی است که نیروی بیشتری برای مقابله با این بیماری ها در اختیارمان قرار می دهد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۹:۱۸    
توصیه می کنیم اگر همیشه سردتان می شود کمی هشیار بوده و مسئله را ساده و بی اهمیت ندانید. این مشکل می تواند نشان دهنده یک بیماری پنهان باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۸:۱۸    
بسیاری از موادغذایی در دنیای امروز به شکل فرآوری شده تهیه می شود و مصرف زیاد از این گونه مواد می تواند مشکلات و بیماری های خطرناکی را ایجاد و صدماتی به مغز وارد کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۷:۳۰    
پژوهشگران انگلیسی در تحقیقات و بررسی های خود دریافتند در صورت تغییر روش زندگی مردم در این کشور طی پنج سال گذشته، تقریبا از ششصد هزار مورد سرطان جلوگیری می شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۶:۰۳    
میوه این نعمت های ابدار و خوشمزه الهی سرشار از ویتامین و فیبر اند.یکی از ان نعمت هایی که ضامن سلامتی و طول عمر است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۵:۳۳    
در معاینه بالینی، دمای بدن بیمار 39 و اشباع اکسیژن شریانی فقط 88 درصد بود. فشارخون و ضربان قلب طبیعی بودند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۵:۱۸    
گوجه فرنگی با بهره مندی از لیکوپین که آنتی اکسیدانی بسیار ضروری برای پوست است و البته در عین حال احتمال ابتلا به سرطان را هم کاهش میدهد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۵:۰۰    
.بعضی بیماران آنقدر به عقیده فوق اطمینان دارند که هدفشان را از مراجعه به پزشک فقط نوشتن آزمایش مناسب برای معلوم گشتن نوع کمبود احتمالی ،عنوان میکنند! آیا از نظر علمی این مطلب صحیح است؟!
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۴:۴۸    
هموروئیدها بالشتک های عروقی طبیعی هستند که در ناحیه کانال مقعدی در قسمت انتهای روده بزرگ (راست روده) قرار دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۴:۳۳    
از بین تمام اسیدهای آمینه مورد نیاز بدن برخی از اسیدهای آمینه به عنوان اسیدآمینه های ضروری شناخته میشوند که بدن نمیتواند آنها را تولید نماید و نیاز است تا از طریق مواد غذایی مختلف تامین گردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۱:۳۵    
در شرایطی که برخی از ما از خوردن غذاهایی که در دستور پخت آنها نام هایی همچون فلفل های تند دیده می شود، پرهیز می کنیم، مطالعه ای جدید نشان داده است غذاهای تند ممکن است برای سلامت قلب مفید باشند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۱:۲۰    
دانستن اینکه چه اتفاقی می افتد که عاشق می شوید، تحقیقی بسیار جذاب و جالب در علوم اعصاب، بیوشیمی و روانشناسی است و درک مکانیک های زیرلایه عشق ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۱:۰۲    
مبارزه با سرطان با یک بشقاب غذای سالم: هیچ غذایی به تنهایی نمی تواند خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد، اما ترکیب مناسبی از غذاها می تواند تا حدی مفید واقع شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۰:۳۲    
بروز حملات تشنجی حین تب، تشنج ناشی از تب نامیده می شود. تشنج ناشی از تب بیماری شایع کودکان در سنین 5 ماهگی تا 5 سالگی است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۱۵ - ۰۰:۱۷    
مشخصه اصلی این بیماری تاری دید است. این بیماری به دو نوع خشک و مرطوب تقسیم می شود.