دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۳:۵۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 22 اسفند 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 1 اسفند 1395 شفا آنلاین 2 اسفند 1395 شفا آنلاین 3 اسفند 1395 شفا آنلاین 4 اسفند 1395 شفا آنلاین 5 اسفند 1395 شفا آنلاین 6 اسفند 1395 شفا آنلاین 7 اسفند 1395 شفا آنلاین 8 اسفند 1395 شفا آنلاین 9 اسفند 1395 شفا آنلاین 10 اسفند 1395 شفا آنلاین 11 اسفند 1395 شفا آنلاین 12 اسفند 1395 شفا آنلاین 13 اسفند 1395 شفا آنلاین 14 اسفند 1395 شفا آنلاین 15 اسفند 1395 شفا آنلاین 16 اسفند 1395 شفا آنلاین 17 اسفند 1395 شفا آنلاین 18 اسفند 1395 شفا آنلاین 19 اسفند 1395 شفا آنلاین 20 اسفند 1395 شفا آنلاین 21 اسفند 1395 شفا آنلاین 22 اسفند 1395 شفا آنلاین 23 اسفند 1395 شفا آنلاین 24 اسفند 1395 شفا آنلاین 25 اسفند 1395 شفا آنلاین 26 اسفند 1395 شفا آنلاین 27 اسفند 1395 شفا آنلاین 28 اسفند 1395 شفا آنلاین 29 اسفند 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۳    
تیرگی دور چشم یکی از مشکل هایی است که برای بسیاری از افراد ممکن است پیش آید و یک مشکل ناراحت کننده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۳:۰۲    
برای تامین خون مورد نیاز بیماران در این تفاهم نامه از گروه خونی O استفاده خواهد شد زیرا این گروه خونی می تواند به تمام گروه های خونی، خون بدهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۴:۴۵    
مطالعات جدید نشان داده استفاده طولانی مدت از داروی پروپشیا برای جلوگیری از ریزش مو در میان افراد مختلف رواج فراوان دارد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۹    
بانک مرکزی ارزش برابری 39 ارز عمده را برای امروز (سه شنبه) اعلام کرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۸    
دکتر مشیانه حدادی گفت: شایع ترین گروه ابتلا به حوادث چهارشنبه سوری نوجوانان و جوانان زیر 30 سال هستند و شایع ترین ماده محترقه مصرفی ترقه بوده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۷:۴۸    
بررسی علل بروز علائم آسم در 35.4 درصد از کودکان تهران و مشکلات تنفسی افراد زیر 16 سال در کلان شهرهای ایران در گفت و گو با دکتر مریم محلوجی راد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۵:۳۳    
مطالعه جدید محققان فنلاندی موید تحقیقات قبلی است که تغییر رنگ مو را با ابتلا به سرطان سینه ارتباط داده بود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۵:۱۵    
محققان دانشگاه بن آلمان به ارتباط ژنتیکی بین قد کوتاه و طاسی زودهنگام پی برده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۳:۴۵    
شفا آنلاین:درخواست جالب مردم آمریکا از ترامپ: معامله می کنیم یک میلیون مهاجر را با یک ترامپ
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۸:۱۸    
شناختن علائم اولیه سکته در پیشگیری از مرگ و خطر از کار افتادگی نقش زیادی دارد. از این رو بر آن شدیم تا مهم ترین نشانه های اولیه این عارضه ناگهانی را معرفی کنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۸    
هموطنان دقت داشته باشند خرید از فروشگاه های دارای نماد، ضریب اطمینان بیشتری را برای آنها به همراه خواهد داشت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۳    
براساس قرارداد منعقده میان سازمان آتش نشانی و یکی از شرکت های بیمه، دیه 16 آتش نشان ساختمان پلاسکو پس از تعیین وراث قانونی پرداخت می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۳    
با وجود اینکه آمارها سال به سال نشان از کاهش جانباختگان و مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال است اما با این حال همچنان شاهد حوادث تلخ و مرگبار در روزهای منتهی به آخر سال و در چهارشنبه آخر سال هستیم و ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۳    
گروه خونی O به عنوان دهنده همگانی نیازی به آزمایش های سازگاری قبل از تزریق ندارد و در اورژانس پیش بیمارستانی در بیماران با خونریزی وسیع می تواند نقش اساسی در جلوگیری از مرگ و میر در این گروه از ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۷:۴۵    
میلیون سهم بانک خاورمیانه دیروز به صورت یکجا عرضه شد اما کسی حاضر به خرید این بلوک 1.6 درصدی نشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۸    
سماق با کاهش میزان اوره و اسید اوریک خون، به دفع مواد زائد بدن کمک کرده و خون را تصفیه می کند و برطرف کننده نقرس و رماتیسم است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۰    
سوزش سر دل در صورت عدم درمان می تواند منجر به بروز اختلالات خواب و بروز خستگی در روز شود. با این حال پیشنهادهایی برای کاهش علائم این عارضه وجود دارد:
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۸    
تنها نام کولونوسکوپی کافی است تا خاطر برخی از بزرگسالان مشوش شود، اما حقیقت این است که کولونوسکوپی فواید بیشتری نسبت به آسیب احتمالی دارد و حتی می تواند جان فرد را نجات دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۰    
کمر درد، بیماری شایعی است که در 70 درصد انسان ها حداقل یکبار در طول عمر اتفاق می افتد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۰    
تغییر زمان رسمی برای بیشتر آمریکایی ها فقط یک معنا دارد: یک ساعت کمتر خوابیدن.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۸    
به گفته این متخصصان داروی جدید ساخته شده حس رضایت خاطر از مواد مخدر را در فرد معتاد از بین می برد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۳    
گرسنگی اغلب ما را ترغیب می کند که در لحظه تصمیمات اشتباهی در انتخاب مواد غذایی مصرفی بگیریم و ممکن است خوردنی که در این مواقع انتخاب می کنیم هم منجر به سیری شود و هم طعم و مزه رضایت بخشی داشته باشد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۳    
بسیاری از مردم عادت دارند با موی خیس به تختخواب بروند، اما این می تواند عادتی به واقع بد باشد، که نه تنها بر موهای سر تاثیرگذار است، بلکه می تواند سلامت کلی فرد را نیز تحت تاثیر قرار دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۸    
این تغییرات ساده و عادات خوب می تواند راهی به سوی کاهش وزن و لاغر کردن شما باشد!
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۰    
ژانویه امسال پاول دوروف به طور تلویحی تأیید کرد که در سال 2015 قابلیت مکالمه صوتی را روی اپلیکیشن تلگرام به صورت رمزگذاری شده توسعه داده اما آن را بنا به دلایلی روی نسخه اصلی نیاورده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۰    
پوست سیب قرمز به دلیل وجود رنگدانه های موجود در خود ضدسرطان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۶    
یک خانم جوان با علائم تنفسی و سرماخوردگی روز چهارشنبه هفته گذشته و همچنین روز پنجشنبه به بیمارستان 22 بهمن مسجدسلیمان در دو نوبت مراجعه کرد...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۱    
در روزهای اخیر در برخی از استانها عده ای با ادعای ارتباط با سازمان تأمین اجتماعی و به بهانه ارائه کارت هوشمند درمان، از بیمه شدگان و بازنشستگان تقاضای وجه کرده اند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۱    
جمعی از پزشکان شاغل در مراکز بهداشت کشور، در نامه ای به رئیس قوه قضائیه، خواستار بررسی یک جریان مافیایی در موضوع غربالگری ناهنجاری جنین، شدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۹    
صبر را می توان با مفاهیمی همچون آستانه تحمل، بردباری و ظرفیت تاب آوری در رفتار شناسی نوین معنا کرد که این مفاهیم از دیدگاه روانشناسی برای به زیستی و زندگی بهتر افراد توصیه می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۱    
تدابیر لازم برای برقراری نظم و انضباط عمومی در شب چهارشنبه آخر سال اتخاذ شده و از عموم شهروندان می خواهیم که دراین شب، رعایت حال دیگران را نیز بکنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۱    
با وجودی که زنان اکثریت مبتلایان به سرطان سینه را تشکیل می دهند، اما شماری از مردان نیز در سراسر جهان گرفتار این بیماری هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۶    
اداره موقعیت های اضطراری استان مسکو اعلام کرد: در یک مرغداری در منطقه سرگیف پاساد آنفلوآنزای مرغی شیوع یافت و 90 درصد مرغها در این مرکز نابود شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۱    
سیف حجم تسهیلات اعطایی در 10 ماهه سال جاری را بالغ بر 427 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این رقم نسبت به سال گذشته 43 ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۱    
افت فشار خون هر چند زودگذر، اما می تواند تاثیرات بلندمدتی داشته باشد و براساس یافته ما، افراد میانسال مبتلا به کاهش فشار خون وضعیتی، 40 درصد بیشتر از سایرین در معرض خطر زوال عقل هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۶    
این طرح ابتدا در 6 استان شامل تهران، البرز، سیستان و بلوچستان، گیلان، یزد و قزوین اجرا می شود و به تدریج در کل کشور گسترش خواهد یافت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
مهمترین عامل تصادفات جاده ای نیروی انسانی است لذا اجرای این طرح در جهت کاهش تصادفات موثر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
دانشمندان قند کمیابی کشف کرده اند که در تنظیم قندخون موثر است و می تواند جایگزین خوبی برای شیرین کننده های کم کالری باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۶    
میزان محرک شیمیایی ایمنی لایت در بدن مبتلایان به سرطان روده ناچیز است. سرطان روده دومین عامل مرگ ناشی از سرطان در ایالات متحده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۱    
مصرف قند اضافی موجب افزایش احتمال بیدارشدن مکرر در طول شب می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۶    
محققان با بیان اینکه مصرف زیاد پنیر چدار و پنیر خامه ای در بروز سرطان پستان موثر است اظهار داشتند: مصرف ماست خطر ابتلا به این نوع سرطان را کاهش می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۱    
برخی مواقع سرماخوردگی ها عامل ویروسی(Viral) دارند، به این معنی که داروی خاصی برای آنها وجود ندارد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۶    
پروژه حذف دفترچه درمانی تامین اجتماعی بدون هزینه انجام می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۴    
تعداد دقیق این بالگردها هنوز مشخص نیست اما حداقل دو فروند از این بالگردها بعد از عید وارد ناوگان اورژانس تهران می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۴    
با نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی مانند همیشه، برای اجرای ماموریت ها و تامین آسایش شهروندان آماده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۹    
وزیر بهداشت روسیه؛در مناطق مختلف روسیه وضعیت بحرانی در زمینه شیوع بیماری ایدز(AIDS) ایجاد شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۱    
عفونت تنفسی یک بیماری(Sickness) شایع در سراسر جهان به ویژه در میان کودکان است و در هند، 15 تا 30 درصد از مرگ و میر در کودکان زیر سن 5 سال ناشی از عفونت حاد تنفسی است. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۶    
معاونت گیاهان دارویی طب سنتی وزارت بهداشت؛به افرادی که طرح خاصی در زمینه فرآوری داروهای گیاهی داشته باشند، اعتبارات و تسهیلات ارائه می دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۱    
اغلب افراد در روزهای عید در حال صحبت کردن و تماشای تلویزیون مشغول خوردن تخمه هستند و فراموش می کنند چه میزان تخمه میل کرده اند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۱    
همه آنچه می تواند شما را همواره محبوب همسرتان نگه دارد، در رفتار شما نهفته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۶    
ناحیه گردن و شانه از ساختارهایی کوچک اما مهم بسیاری شکل گرفته است. اغلب، گردن درد و/یا درد گردن و دست با برخی انواع مشکل که در ستون فقرات گردنی شکل گرفته اند مرتبط هستند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۲    
استفاده از پودرهای سفید کننده دندان که توسط افراد از داروخانه ها یا عطاری تهیه می شوند می تواند موجب آسیب رسیدن به دندان شخص شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۲    
انتقام گرفتن در برابر خطای دیگران عامدانه یا سهل انگارانه بدترین و خطرناک ترین کاری است که از رانندگان لجوج سر می زند، انتقام در جاده ها و راه ها، بهترین شرایط را برای بدترین اتفاقات رقم می زند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۷    
چنانچه متقاضیان ثبت نام در این طرح تا پایان اسفندماه نام نویسی کنند با قیمت های مصوب امسال باید جریمه های خود را پرداخت کنند چرا که به ازای هر یک سال غیبت 10 درصد به میزان جریمه ها افزوده می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۲    
مصرف این دانه گیاهی حاوی مزایای سلامتی زیادی برای بدن بوده که در ادامه خلاصه ای از آن معرفی شده است. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۲    
کارشناسان به افراد دیابتی توصیه می کنند از خوردن شیرینی و شکلات شیرین خودداری کنند و در عوض سعی کنند خوراکی های کم شیرین و سالم مصرف کنند تا علاوه بر لذت بردن از طعم آن بیماری خود را نیز کنترل کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۷    
صدور پروانه تپ سی هنوز کامل نشده است اما شرکت اسنپ تقریبا پرونده اش کامل شده اما یک مسئله امنیتی دارد که در حال رسیدگی و برطرف کردن آن است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۲    
چیزی که امروزه زیاد مشاهده می شود تمایل فراوان مردم به زیباتر شدن دندان هایشان است و این مسئله تقریبا همه گیر شده
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۷    
براساس مطالعه محققان دانشگاه کالارکسون در نیویورک نوشیدن یک فنجان قهوه(Coffee) دم کرده همراه با شکلات تلخ بیشتر از مصرف جداگانه قهوه سنتی و شکلات داغ می تواند در افزایش توجه و مدت زمان تمرکز موثر باشد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۲    
این سیستم قابلیت برنامه ریزی حرکتی دارد، و با توجه به حرکت مورد نظر، میزان انقباض را در طول حرکت کنترل خواهد کرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۰    
یافته های جدید براساس بررسی هفت کشور آسیایی نشان داد که ابتلا به دیابت نوع2 منجر به افزایش 26 درصدی ریسک مرگ ناشی از هر نوع سرطان می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۲    
از آنجایی که افراد چاق مبتلا به درد مزمن معمولا دچار درجه بالایی از التهاب هستند خوراکی هایی با خاصیت ضد التهابی می تواند توضیح دهنده علت کاهش میزان درد باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۲    
میدان فردوسی را همه با اسکناس های نو، دلار، سکه و البته چرم می شناسند. این روزها هر چقدر که بازار چرم فروشان نسبت به سال های گذشته کساد است، اما دستفروشان اسکناس تانخورده و دلار ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۷    
همه بیمارستان ها به روال سال های قبل در این روز آمادگی شان مضاعف می شود اما شرط عقل پیشگیری است و جوانان و والدین باید در این روز و این هفته مراقبت کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۲    
متاسفانه هر ساله تعدادی از هموطنان مان در چهارشنبه آخر سال دچار آسیب می شوند و یا جانشان را از دست می دهند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۲    
توسعه بخش های ICU با بیش از 2400 تخت از جمله فعالیت های ما در این حوزه است که بخش عمده ای از این بخش ها به بهره برداری رسیده و سایر آنها را تا پایان دولت به بهره برداری می رسانیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۷    
سازمان تأمین اجتماعی مانند سال های گذشته تدابیر مقتضی برای ارائه خدمات صدور، تمدید و تأمین اعتبار دفترچه های درمانی را در تعطیلات نوروز اتخاذ کرده تا ارائه این خدمات در این روزها متوقف نشود
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۲    
مطالعه جدید محققان فنلاندی موید تحقیقات قبلی است که تغییر رنگ مو را با ابتلا به سرطان سینه(Breast Cancer) ارتباط داده بود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۲    
طرح مذکور کفشی برای درمان و پیشگیری از بروز بیماری هایی از جمله تخریب در دیسک کمر، کمردرد شدید، والگوس، واروس، آتروفی عضلانی، دفورمیتی اندام ها، واریس، آرتروز زانو و گردن است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۷    
بر اساس این تفاهمنامه از این پس، کار خون رسانی به مصدومان به خصوص آسیب دیدگان حوادث ترافیکی از آمبولانس(Ambulances) و قبل از رسیدن بیمار به بیمارستان شروع می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۲    
ستون فقرات متشکل از مهره های اسخوانی است که روی هم قرار گرفته و تمام وزن سر توسط مهره ها به قسمت پایینی بدن منتقل می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۲    
شفا آنلاین:گل ژاپنی PHI یکی از متقارن ترین گلهای کشف شده می باشد که در زیبایی و منظم بودن خطوط گلبرگ هایش نظیر ندارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۷    
وزیر بهداشت ضمن انتقاد از خلف وعده کسانی که قرار بود 1000 دستگاه آمبولانس(Ambulances) تولید داخل را به اورژانس کشور تحویل دهند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۲    
پرونده رامین، هم اکنون باز است و پیگیری های لازم را در خصوص این پرونده ادامه می دهیم
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۲    
در حال حاضر بیشتر پول کول بری به جیب دلالان می رود و بیشتر از 40 تا 50 هزار تومان به جیب کول بران نمی رود لذا درخواست آنها این است که دست دلالان کوتاه شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۷    
امروز یکشنبه نرخ برابری 39 ارز عمده به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی، ارزش همه ارزها نسبت به دیروز ثابت ماند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۲    
بنابر اعلام مقامات داخلی هند مرخصی زایمان(giving birth) پیش از این 12 هفته بوده که با تصویب این قانون به 26 هفته می رسد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۷    
گزارش های وزارت بهداشت و همچنین اظهارات دست اندرکاران حوزه سلامت به ویژه متخصصان قلب و عروق نشان می دهد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۲    
سرهنگ نجف حمیدزاده، اظهارداشت: با توجه به حجم بالای درخواست های این افراد برای تردد در ایام نوروز با مساعدت ستاد کل نیروهای مسلح ، مشمولانی که شرایط تردد به داخل کشور را تا پایان سال جاری داشته اند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۲    
باید بدانید که تنها به دلیل نخوردن یا نیاشامیدن، آب وهوای بسیار گرم و درد شدید، فرد بی هوش نمی شود. بلکه دلایل دیگری نیز وجود دارد که به آن اشاره می کنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۷    
نتایج مطالعات نشان داده است نوزادانی که از مادران با سطح اسیدفولیک بالا در دوران بارداری به دنیا می آیند، کمتر به فشارخون بالا مبتلا می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۷    
در سال های اخیر اسیدپاشی بر روی زنان یکی از روش های متداول خشونت علیه زنان در کشور ایران شده است. زنان بسیاری در معرض تهدید این نوع خشونت وحشیانه هستند اما هنوز قانون در برابر آن سکوت کرده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۲    
بیشتر مردم روستای کلالین مثل همه روستاهای اطراف پیرانشهر و سردشت به چم و خم کولبری واردند. 80 درصد آنها کارشان فقط کولبری است. حالا یا با مجوز یا بدون آن.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۲    
شمار پایگاه های اورژانس هوایی در کشور با افتتاح این پایگاه های جدید اورژانس هوایی به 30 پایگاه می رسد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۲    
سرهنگ یعقوب منصوری اظهار کرد: در راستای تدابیر هیئت رئیسه معاونت بهداد در خصوص نوسازی تجهیزات پزشکی فرسوده بیمارستانها و مراکز درمانی تابعه ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۷    
سید امیر محسن ضیایی درباره اینکه چرا تعطیلات نوروزی در طول سال تقسیم نمی شود تا هر سال شاهد تلفات جانی در حوادث ترافیکی نباشیم، اظهار داشت: بله، این تقسیم تعطیلات نوروزی بسیار پیشنهاد خوبی است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۲    
نتایج نشان داد سودا و سایر نوشیدنی های شیرین منبع عمده فروکتوز هستند. حدود 90 درصد افراد حداقل مصرف یک بار در هفته مصرف سودا و سایر نوشیدنی های شیرین را گزارش کردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۲    
هرچه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم، دامنه تبلیغات غیرواقعی هم گسترده تر و عجیب تر می شود. این روزها تقریبا فضای مجازی هم در قرق تبلیغات فریبنده ای است که جیب و سلامت مردم را نشانه رفته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۲    
وزن یک زن آمریکایی از اهالی پنسیلوانیا که تصور می کرد در سال های اخیر چاق شده و اضافه وزن شدید پیدا کرده، بعد از خارج کردن تومور و کیست سرطانی 63/5 کیلوگرمی از بدن به دست جراحان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۷    
رئیس امداد و نجات هلال احمراز رشد پنج درصدی منابع و امکانات در طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال 96نسبت به سال جاری خبرداد و گفت: شمار پایگاه های ثابت 6 درصد ، پست های سیار بیش از 2 درصد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۷    
احمد حمزه درخصوص اظهارات وزیربهداشت مبنی براینکه تعدد صندوق های بیمه ای باعث افزایش هزینه های جاری و سردرگمی مردم می شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۲    
دکتر رضا مقدسعلی گفت:پیشگیری ازابتلا به بیماری های عفونی در بیماران پیوندی و افزایش بقای پیوند کلیه از جمله مزایایی این اقدام است که در راستای ارائه خدمت بهتر به بیماران کلیوی انجام می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۰    
دکتر بشیر حاجی بیگی گفت: استان های تهران، فارس، خراسان رضوی در صدر اهداکنندگان خون در کشور در 11 ماهه سال جاری بوده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۰    
رضا شیوا گفت: در رابطه با قیمت گذاری خودروها در سال 96، دو بحث مطرح است که یکی از آنها خودروهای ساخت داخل و تولیداتی است که در چارچوب دستورالعمل تنظیم قیمت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۲    
این ساحل با شنهای سفید پوشیده شده و به دلیل فرسایش بادی ناشی از برخاستن هواپیماها، فاقد هرگونه پوشش گیاهی است.
  • ۱