دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۳:۲۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 7 اسفند 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 1 اسفند 1395 شفا آنلاین 2 اسفند 1395 شفا آنلاین 3 اسفند 1395 شفا آنلاین 4 اسفند 1395 شفا آنلاین 5 اسفند 1395 شفا آنلاین 6 اسفند 1395 شفا آنلاین 7 اسفند 1395 شفا آنلاین 8 اسفند 1395 شفا آنلاین 9 اسفند 1395 شفا آنلاین 10 اسفند 1395 شفا آنلاین 11 اسفند 1395 شفا آنلاین 12 اسفند 1395 شفا آنلاین 13 اسفند 1395 شفا آنلاین 14 اسفند 1395 شفا آنلاین 15 اسفند 1395 شفا آنلاین 16 اسفند 1395 شفا آنلاین 17 اسفند 1395 شفا آنلاین 18 اسفند 1395 شفا آنلاین 19 اسفند 1395 شفا آنلاین 20 اسفند 1395 شفا آنلاین 21 اسفند 1395 شفا آنلاین 22 اسفند 1395 شفا آنلاین 23 اسفند 1395 شفا آنلاین 24 اسفند 1395 شفا آنلاین 25 اسفند 1395 شفا آنلاین 26 اسفند 1395 شفا آنلاین 27 اسفند 1395 شفا آنلاین 28 اسفند 1395 شفا آنلاین 29 اسفند 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۵:۳۲    
افراد بسیاری با مشکل نفخ و گاز مواجه هستند که در نتیجه دلایل مختلفی مانند شرایط بد کیسه صفرا، عدم تعادل باکتری های روده، ناتوانی در تجزیه قندها و گوارش ناقص پروتئین شکل می گیرند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۸    
عامل کمردرد پس از انجام کارهای خانه، معمولا بلند کردن اسباب و اثاثیه سنگین منزل، حمل نادرست اجسام سنگین و حرکت ناگهانی در ناحیه کمر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۷    
شوهر من سفرهای کاری زیادی می رود، برای همین زمان رابطه جنسی را یادداشت می کنیم. ما قبل از رفتن و درست بعد از برگشتنش با هم رابطه داریم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۸:۱۷    
اگر خود و اطرافیان تان دچار دندان درد شدید بودید و مسکن های شیمیایی هم جواب نداد حتما روش های زیر را امتحان کنید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۵:۰۲    
مصرف منظم آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی در افزایش طول عمر مؤثر است:
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۷:۱۷    
لب ها از پوستی نازک سود می برند و برخلاف بخش های دیگر پوست فاقد غدد چربی هستند و از این رو، به راحتی می توانند دچار خشکی شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۶:۴۷    
نان تازه ای که از تنور یا فر بیرون می آید، بافت نرم و عطر و طعم دلچسبی دارد اما بی توجهی به اصول نگهداری اش، مغزش را سفت می کند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۶:۱۷    
سونوگرافی NT مخفف nuchal-translucency به معنای فضای شفاف پشت گردن است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۵:۴۷    
سلامت مردان موضوعی است که موجب استحکام و ارتقای سلامت نیروی کار جامعه می شود و توسعه کشور را در پی خواهد داشت. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۱:۴۷    
انتخاب همسر از میان همکلاسی های دانشگاه و همکاران انتخاب خوب و سالمی است، اما معتقد است حتی در این شرایط ایده آل هم افراد باید مشاوره شده و با زوایای پنهان شخصیت یکدیگر آشنا شوند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۱:۳۵    
بانک ها و موسسات مالی و اعتباری همه ساله یست و هشتم اسفندماه حساب های خود را بسته و عملیات پایان سال را انجام می دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۸    
اضافه وزن و چاقی یکی از مشکلات شایع کشور ایران محسوب می شود که بسیاری از افراد جامعه در گروه های مختلف سنی به آن دچار هستند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۳    
شفا آنلاین:مرد قاتل نپالی که به جرم قتل همسرش در زندانی دوران محکومیتش را می گذراند برای بار دوم با زن قاتلی که شوهرش را کشته بود ازدواج کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۶    
اولک چسنوف؛یکی از راه های حفظ سلامت مردم، حذف فست فودها از رژیم غذایی است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۵    
در پی پخش خبر اجبار شستشوی کلاس در مدرسه ای واقع در ملک آباد در کنار انتشار دو تصویر از دستان یک دانش آموزش در فضای شبکه های مجازی، پیگیر یافتن ردی از صاحب دستان و صحت و سقم این خبر شدیم ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۵    
دکتر یوسفی گفت: تعدادی از نوزادان هستند که بیضه های آن ها به دلایل مختلف ازجمله نقایص آنزیمی و هورمونی، مسیر حرکت آنها به سمت بالاست که با معاینات بالینی پزشک قابل تشخیص است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۷    
معاون دبیرکل و مدیر اجرایی محیط زیست سازمان ملل در پیامی اینستاگرامی گفت: من از مردم اهواز و خوزستان تشکر می کنم که اوضاع هولناک شهر خود را با من در میان گذاشتند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۰    
یکی از حمایت هایی که می تواند به بیماران صعب العلاج مدد رساند قرار گرفتن آنها در زمره بیماری های خاص است و اینکه این بیماری ها در قالب بیماری خاص تعریف شوند تا از حمایت های سازمان های مردم نهاد بهره ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۵:۳۴    
معمولاً همه ساله در بهمن و اسفند ماه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری به جهت جذب نقدینگی سودهای سپرده خود را افزایش می دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۱:۰۳    
گل سرخ دارای بوی فوق العاده ای است و همین رایحه آن می تواند پوست شما را به حالت طبیعی خود حفظ کند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۴۵    
این بیمار بر اثر ترومای تصادفی در 23 بهمن ماه سال جاری در بیمارستان بستری شده بود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۰    
با مصوبه هیات وزیران در بهمن ماه امسال برای اجرایی شدن تبصره 35 قانون بودجه 1395، شرایطی فراهم شد تا بدهکاران تا سقف 100 میلیون تومان بانکی بتوانند وام های دریافتی خود را با مراجعه به شعب بانک های ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۸    
حمله قلبی می تواند تنها به صورت یک حمله درد قفسه سینه باشد که اگر کمتر از 20 دقیقه طول بکشد چون سبب مرگ عضله قلب نمی شود دیگر به آن سکته قلبی اطلاق نشده و در این شرایط بنام آنژین صدری ناپایدار گفته ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۳    
با عضله سازی در هر سنی سوخت و ساز بدن تان را افزایش دهید تا شکمی تخت و وزنی ایده آل داشته باشید!
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۸    
تبلیغات فرآورده هایی که ادعای درمانی دارند ممنوع است و رسانه های رسمی هرگز چنین تبلیغاتی را انجام نمی دهند بلکه چنین اتفاقاتی در رسانه های غیر رسمی صورت می گیرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۳۳    
این اختلال که به طور خیلی کم اتفاق میفتد بر اثر بروز یک جهش ژنتیکی جدید رخ می دهد که گرچه به طور معمول به ارث نمی رسد، اما در هر حال بصورت ارثی پدید می آید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۳۳    
بهتر است عصر در مصرف دمنوش زیاده رویی نشود، زیرا ممکن است باعث شود در طول شب بیدار بمانید و کیفیت خوابتان به هم بخورد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۸    
عبدالناصر همتی افزود: با خرید سهام بانکها از سوی شرکتهای بیمه یا تاسیس بانک از سوی آنها مخالف نیستم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۳    
ویتامین D یکی از مواد مغذی ضروری برای بدن انسان محسوب می شود، اما کمبود آن یکی از موارد شایع در نقاط مختلف جهان است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۳    
در صورتی که جرایم رانندگی تا آذرماه 96 ازسوی رانندگان تسویه شود جریمه دیرکرد و عدم پرداخت آن تا پایان سال 96 بخشیده می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۸    
تعمیم روش زایمان فیزیولوژیک به کل جامعه در چارچوب طرح تحول سلامت در حال پیگیری است و در دستور کار دولت قرار دارد و طبق گزارش هایی که دریافت کرده ایم این موضوع در دستور کار نظام سلامت کشور قرار دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۳    
در پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی به یک واحد بخش خصوصی، زمینه تولید انواع فرآورده های آرایشی بهداشتی فراسودمند با فناوری کاملا بومی توسعه یافته در این پژوهشکده فراهم شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۳    
داروهای مهارکننده پروتون پمپ که برای درمان ترش کردن معده و رفلاکس اسید تجویز می شود به سلامت کلیه ها آسیب می زند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۱۸    
6 هزار بیماری نادر شناخته شده در جهان وجود دارد که از این تعداد، 58 مورد آن در ایران تاکنون شناخته شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۰۳    
امروز با گذشت 25 سال از عمر پژوهشگاه رویان این پژوهشگاه دارای 3 پژوهشکده سلول های بنیادی ، زیست فناوری و علوم تولید مثل است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۸    
طبق اعلام آژانس دارویی اروپا تمامی بیماران دیابتی در معرض خطر فزآینده عفونت و زخم هستند و هشدار نسبت به خطر افزایش قطع انگشت شست در اطلاعات دارویی مربوط به این داروها گنجانده شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۳    
مصرف زیاد نمک از مهمترین عوامل فشارخون بالا و بروز بیماری های قلبی و عروقی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۳    
از 110 محصول بیوتکنولوژی تولید شده در دنیا، 50 محصول برای تولید درداخل کشور انتخاب شده که تاکنون 30 محصول تولید و از تولید 20 محصول بیوتکنولوژی دیگر نیز حمایت می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۸    
علی کاظمی از موافقت وزیر بهداشت با تشکیل اداره کل امور پرتوهای تشخیصی و درمانی در این وزارتخانه خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۳    
از اولویت های دانشگاه یزد، بهداشت و محیط است و همواره به موضوع بهداشت محیطی توجه داشته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۸    
تلفن همراه به همراه همیشگی زندگی بسیاری از ما تبدیل شده و همگی از مزایای استفاده از گوشی های هوشمند آگاهیم، اما تعداد کمی مضرات این ابزارهای فناوری را می شناسند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۳    
درمان بیماران نادر بسیار سخت است و هزینه های درمان آنان نیز بالاست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۳۳    
جامعه علمی و پزشکی ایران نقش اساسی در زمینه پیشگیری و درمان بیماری سل در دنیا دارد و از مراجع مرکزی و قابل قبول برای سازمان جهانی بهداشت است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۳    
سازمان جهانی بهداشت(WHO) به بزرگسالان توصیه کرده است که به منظور تقویت سلامت کلی و کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند بیماری قلبی و سرطان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۳    
متاسفانه موضوع 'پروانه بهداشت' و 'سیب سلامت'، دستاویز سیاه نمایی های مکرر در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۸    
محمدرضا سپهر اظهار کرد: استان ایلام در روزهای پنج شنبه و جمعه 12 و 13 اسفندماه میزبان سید حسن قاضی زاده هاشمی خواهد بود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۶    
جوانه های غلات و حبوبات دارای مواد مغذی و ضروری بدن، املاح و ویتامین ها هستند که بر روی سلامتی کل بدن و به خصوص دستگاه گوارش، زیبایی پوست و در پیشگیری از پیری و چین و چروک پوست نقش موثری دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۶    
620 سازمان مردم نهاد و 850 خیریه در حوزه سلامت فعال اند و بسیاری از بیمارستان ها، خانه های بهداشت و مراکز درمانی توسط خیرین در کشور ایجاد شده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۸    
در سال نزدیک به 800 هزار نفر به دلیل خودکشی جان خود را از دست می دهند. همچنین خودکشی دومین عامل مرگ و میر در میان افراد 15 تا 29 ساله است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۳    
با اعلام وقوع این حادثه در 28 بهمن ماه بلافاصله تیمی ویژه رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داد و در عرض کمتر از 48 ساعت ماموران پلیس آگاهی با اقدامات خود موفق به شناسایی و ردیابی سارقان شدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۸    
به گفته محققان فرآیند تبدیل گلوکز به فراکتوز در سایر اندام های بدن نیز انجام می شود و احتمالا این رویکرد بدن شیوه دیگری برای نشان دادن آثار مخرب قند خون بالا است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۳    
وزیر کشور روسیه در جلسه کمیته ضد مواد مخدر گفت:"نتایج همه پرسی های اجتماعی نشان می دهد که بیش از 2 میلیون شهروند روسی بطور منظم مواد مخدر مصرف می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۳    
امروز ما 140 تا 150 هزار بیمار نادر ثبت شده توسط انجمن های فعال در رابطه با بیماری های نادر داریم اما پیش بینی ما این است که یک میلیون و 200 هزار بیمار نادر در کشور داریم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۸    
استرس های مداوم با مشکلات جسمی و روانی متعددی از جمله فشار خون بالا، بیماری قلبی و بی خوابی مرتبط است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۳    
پزشکی شخصی می تواند بازار کار بسیار خوبی برای شرکت های دانش بنیان در راستای اقتصاد مقاومتی ایجاد کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۳    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ موردی از حادثه پلاسکو نیست که در پزشکی قانونی در حال بررسی باشد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۸    
برنج را قبل از طبخ در آب سبوس گندم بخیسانند و بعد از آن به خوبی شسته و طبخ شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۶    
امسال طرح سلامت نوروزی از اول اسفندماه آغاز شده و تا پانزدهم فروردین ادامه خواهد داشت
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۶    
پلیس در جاده های برون شهری بیشترین برخورد با تخلفات رانندگی را دارد که در این حوزه، استان خراسان رضوی، طی 10 ماهه امسال، رتبه اول را داشته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۷    
دستاوردهای طرح تحول سلامت در حوزه دهان و دندان و حجم اعتبارات در این حوزه در مقایسه با قبل غیرقابل مقایسه است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۲    
به گفته پلیس این افراد در زمانی که قرار بوده در محل کار خود حاضر باشند، با وجود اینکه کارت ورودی آنها حاضر زده شده بود، مشغول انجام کاری دیگر از جمله بازی تنیس، آشپزی یا خرید بوده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۲    
بانک مرکزی از حدود دو سال گذشته، حرکت های اصلاحی در نظام بانکی را در ابعاد مختلف آغاز کرده است، یکی از این تلاش ها حرکت به سمت اجرای این استانداردها و شفاف سازی گزارشگری مالی بانکها بوده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۷    
هدف پزشکی شخصی بررسی ژنوم افراد و تشخیص و تجویز داروها بر اساس نوع ژنتیک آنها است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۹    
نوزاد نارس یا کم وزن علاوه بر امکان ابتلا به بیماری قلبی و ریوی ممکن است با مشکلاتی همچون کم خونی و عفونت و سندروم نیز مواجه شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان از سوی خزانه داری کل کشور خبر داد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۹    
به گفته زکریای رازی نوشیدن آب یخ موجب نازایی زنان می شود چرا که مصرف آب یخ موجب به هم خوردن سیکل عادت ماهیانه زنان می شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۴    
محققان با آزمایش یک رژیم غذایی روی موش ها مشاهده کردند که لوزالمعده -عضوی که انسولین ترشح می کند- شروع به ترمیم و بازسازی سلول های بتا کرد و علایم دیابت فروکش کرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۴    
دود کردن عنبرنسا یا عنبر نسارا یکی از روشهای درمانی طب سنتی است که در درمان بیماری های مختلف عفونی استفاده می شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۴    
جریمه و اقدام های قهری باید در مراحل آخر اجرای یک طرح در نظرگرفته شود بنابراین در ابتدا باید شهروندان را نسبت به اجرای یک برنامه، اقناع کرد که این کار با اطلاع رسانی مفید و موثر حاصل خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۶    
یک میلیون و 500 هزار تن در حوزه پیشگیری از اعتیاد با همت پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور تحت آموزش چهره به چهره قرار گرفتند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۷    
امروزه سن شیوع کبد چرب (که قبلا بالای 60 سال بود) پایین آمده و به حدود 40 سال رسیده
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۲    
سال 95 از این جهت که سال آغازین برای رعایت استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی در شرکتهای ایرانی است، یک نقطه عطف محسوب می شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۲    
شفا آنلاین:خودرویی با نام Fresby که هزینه صافکاری تصادف های معمولی و مختصر را به صفر می رساند ایربگ های این خودرو به جای سرنشین های خودروی روی بدنه طراحی شده اند تا امنیت خودرو را تامین کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۰    
مرکز پذیره نویسی سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت های خود را برای جذب اهدا کنندگان گسترش داده است و علاقمندان می توانند در این طرح انسان دوستانه شرکت کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۵    
بانک مرکزی امروز (شنبه) نرخ برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۰    
این نتایج اولین گام مهم به سمت موفقیت در حوزه ای محسوب می شود که در 30 سال گذشته واکسن کارآمدی در این خصوص نداشته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۵    
مغز نیز همچون دیگر قسمت های بدن، ممکن است دچار آسیب شود و هرچه سریعتر و به موقع، کاستی ها و مشکلات آن شناسایی شود، زودتر قابل معالجه خواهد بود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: طرح هایی که در استان سمنان آغاز شد، همه بهداشتی است و پایگاه ها و مراکز جامع خدمات سلامت ساخته خواهد شد تا بتوانند خدمات بهتری را به مردم ارائه دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۷    
شفاآنلاین :رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران با بیان اینکه همکاری دست اندکاران حوزه سلامت برای بومی سازی برنامه جهانی ارس ضروری است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۷    
از هر 5 فرد مبتلا به بیماری حاد لثه یک نفر مبتلا به دیابت نوع2 بوده و از آن مطلع نیست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۲    
بیماری آنفلوانزای پرندگان با نوع ویروس غالب H5N8در بسیاری از کشورهای دنیا به خصوص در منطقه سیبری تا شاخ آ فریقا موجب ریزش زیادی از پرندگان شده است و در بیش از 15 استان کشور نیز این پدیده مشاهده شده و ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۷    
محققان دانشگاه بوستون دریافته اند ریسک ابتلا به زوال عقل در افراد سالمندی که اخیرا نیاز به خواب بیشتری دارند در حدود 2.5 برابر بیشتر است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۷    
نوشیدن چای برای اکثر ما مطلوب است، اما حتی نوشیدن چای هم خط قرمز هایی دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۵    
نقطه قوت امدادرسانی ها در حوادث اخیر، آن بود که به موقع، سریع و با حضور مسوولان رده بالای جمعیت اقدامات لازم صورت گرفت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۷    
انزال زودرس (PE) هنگامی رخ می دهد که یک مرد اوج لذت جنسی یا خروج سریع منی پس از فعالیت جنسی و با تحریک اندک آلت تناسلی را تجربه می کند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۲    
مصرف میوه و سبزی به مقدار زیاد خطر ابتلا به بیماری مزمن انسدادی ریه را در افرادی که سابقه استعمال سیگار داشته یا در حال حاضر هم از این ماده دخانی مصرف می کنند، کاهش می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۲    
سیدتقی نوربخش با اشاره به راه اندازی هلدینگ بیمارستانی تامین اجتماعی اظهار کرد: با مصوبه هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی، هلدینگ بیمارستانی شکل گرفته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۰    
عدم خواب کافی ممکن است بیش از آنچه که فکر می کنید به شما آسیب برساند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۲    
به گفته محققان گاهی اوقات پارکینسون احتمال سکته ایسکمیک را در فرد افزایش می دهد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۲    
شفا آنلاین:هانا استیلی، متولد 1746 و عکس در 1840؛ احتمالا قدیمی ترین فردی است که عکسش موجود است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۰    
به گفته محققان بریتانیایی، فواید مصرف زیاد میوه و سبزیجات کاهش نرخ بروز حمله قلبی، سکته، سرطان و مرگ زودهنگام است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۲    
نقل می شود که بانک ها 87 درصد از تامین مالی اقتصاد را یک تنه به عهده دارند. این در شرایطی است که بخش قابل توجهی از منابع بانک ها که مبلغی حدود 1000 هزار میلیارد تومان است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۲    
دختر بچه کاملا سالم و بدون هیچ علامت نگران کننده خود را به زور پیش دکتر می برد تا بررسی شود مبادا دچار فلان بیماری باشد، مبادا دچار بلوغ زودرس شود ...
  • ۱