سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۱:۴۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 4 اسفند 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 1 اسفند 1395 شفا آنلاین 2 اسفند 1395 شفا آنلاین 3 اسفند 1395 شفا آنلاین 4 اسفند 1395 شفا آنلاین 5 اسفند 1395 شفا آنلاین 6 اسفند 1395 شفا آنلاین 7 اسفند 1395 شفا آنلاین 8 اسفند 1395 شفا آنلاین 9 اسفند 1395 شفا آنلاین 10 اسفند 1395 شفا آنلاین 11 اسفند 1395 شفا آنلاین 12 اسفند 1395 شفا آنلاین 13 اسفند 1395 شفا آنلاین 14 اسفند 1395 شفا آنلاین 15 اسفند 1395 شفا آنلاین 16 اسفند 1395 شفا آنلاین 17 اسفند 1395 شفا آنلاین 18 اسفند 1395 شفا آنلاین 19 اسفند 1395 شفا آنلاین 20 اسفند 1395 شفا آنلاین 21 اسفند 1395 شفا آنلاین 22 اسفند 1395 شفا آنلاین 23 اسفند 1395 شفا آنلاین 24 اسفند 1395 شفا آنلاین 25 اسفند 1395 شفا آنلاین 26 اسفند 1395 شفا آنلاین 27 اسفند 1395 شفا آنلاین 28 اسفند 1395 شفا آنلاین 29 اسفند 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۱:۰۲    
برخی افراد، ضعف قوانین و مقررات و برخی دیگر ضعف در اجرا را عامل این موضوع معرفی می کنند و البته در این میان هستند کسانی که فارغ از این دو ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۱    
شباهت عجیب یک مرد تهرانی به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را ببینید!
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۴:۳۰    
یک رژیم غذایی سالم داشته باشید. از غذاهایی که شامل پروتئین بدون چربی، سبزیجات، میوه و غلات سبوس دار هستند، استفاده کنید. هر از چند گاهی نیز می توانید به سراغ غذاهای مورد علاقه خودتان بروید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۴:۰۰    
درد گردن می تواند با طرز ایستادن و یا نشستن اشتباه، شروع شده و یا تشدید شود. بنابراین به حالت های نشستن و راه رفتن خود در طول روز توجه کنید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۵:۳۲    
یک بستنیِ عروسکی می تواند مثلِ معجزه ای آسمانی بچه ای گریان و نالان را آرام کند. یک استکان چای نباتِ دلچسب ساعاتِ پایانیِ کاری خسته کننده را تحمل پذیر می کند٬ و یک جعبه شیرینیِ خوش آب و رنگ ممکن است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۲    
دارچین خواصی دارد که به کنترل میزان قند خون کمک می کند و مصرف این دو ماده در کنار هم باعث تحریک و افزایش خواص آن ها می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۷    
شفا آنلاین:بزرگ ترین دریاچه نمکی دنیا (Salar de Uyuni) که به بزرگ ترین آینه طبیعی جهان نیز شهرت دارد در کشور بولیوی قرار دارد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۳:۳۲    
امید به زندگی در مردان 72.8 و در زنان 74 سال است و امید به زندگی کیفی در مردان 63 سال است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۷:۱۷    
زمانی که متوجه این واقعیت شدیم که در تولیداتمان بیش از حد از مواد پلاستیکی و لوازم بسته بندی استفاده می کنیم، به دنبال این بودیم که راه هوشمندانه تری برای نشان گذاری محصولاتمان پیدا کنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۷:۰۳    
جگر مرغ سرشار از آهن است و نقش قابل توجهی در درمان کم خونی دارد و دل مرغ تقویت کننده ای خوب برای حافظه است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۵:۱۶    
نتایج بررسی های متعدد نشان می دهد که هر گروه خونی مزایا و معایب خود را دارد. با دانستن گروه خونی خود می توانید بدنتان را بهتر بشناسید و اقدامات لازم را برای بهبود وضعیت جسمی تان انجام دهید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۳    
در این مطالعه 35 کشور توسعه یافته و اقتصادهای درحال ظهور از جمله ایالات متحده، کانادا، آلمان، انگلیس، استرالیا، لهستان، چک، مکزیک، کره جنوبی مورد بررسی قرار گرفتند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۷:۰۳    
یکی از اشتباهات مهم بانوان به تاخیر انداختن عادت ماهیانه می باشد که این امر جداره رحم را ضخیم کرده و موجب امراض بدخیم می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۲    
شفا آنلاین:این مرد تایلندی سال گذشته متوجه توده ای در شانه خود شد و تا به امروز با این توده بزرگ همچنان به کار معلمی مشغول است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۷    
: به دلیل افزایش میزان مسافرت ها و استفاده مردم از رستوران ها در ایام نوروز وزارت بهداشت هر سال اجرای برنامه سلامت نوروزی را در دستور کار قرار می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۰:۳۳    
بر طبق تحقیقات جدید خوردن قند کمتر و سبزیجات و ماهی بیشتر بی توجهی و تکانشگری impulsivity را در کودکان بیش فعال کاهش می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۰    
بعضی از عادت های روزانه سبب آسیب دیدگی شدید سلول های مغزی و به تبع آن بروز مشکلاتی چون کاهش بهره هوشی، ضعف حافظه، ابتلا به سردرد و دردهای میگرنی، دو بینی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۸    
سن واقعی ازدواج را چگونه باید تشخیص داد؟ آیا تنها با رسیدن به بلوغ جسمانی، می توان از عوامل دیگری که در شروع یک زندگی مشترک نقش دارند چشم پوشی کرد؟
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۳    
موضوع ردیابی و کدگذاری کالاهای سلامت محور تکلیف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده و موظف است آن را انجام دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۳    
تبلیغ روغن سالم جامد تخلف است و از لفظ سالم نمی توان استفاده کرد و تنها در تبلیغات باید از عبارت روغن جامد استفاده شود و ما با این تبلیغ برخورد می کنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۱    
تأمین اجتماعی سازمانی بزرگ و خدوم است که نقش کلیدی در تأمین معیشت و امنیت خاطر اقشارتحت پوشش دارد و بدون اتکا به منابع دولتی خدمات گسترده ای را به جامعه بزرگ تحت پوشش ارائه می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۶    
با شرکت های خودروساز جلساتی برگزار شده است و با آنها همکاری خواهیم کرد و در صورت عدم تامین نقطه نظرات ناجا، از تولید و تردد آنها ممانعت به عمل می آید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۷    
هم اکنون درآمد اختصاصی ما 60 درصد درآمدهای ما را تشکیل می دهند و باید بر روی درآمد و جذب درآمد فکر بیشتری کنیم و این موضوع اصلی ترین مساله معاونین توسعه محسوب می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۷    
طبق تحقیقات صورت گرفته تنها با مدیریت مطلوب تغذیه و تحرک می توان تا 80 درصد احتمال ابتلا به این بیماری ها را کاهش داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۲    
28 روز پیش یعنی روز ششم بهمن ماه مادر این نوزاد دچار مسمومیت حاملگی شده و جنین نیز دچار افت ضربان قلب شده بود.....
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۵    
نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد تمامی وزارتخانه های درگیر موضوع خوزستان ضعیف بوده ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۷    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر منتشر شده در رسانه ها درباره تعطیلی روز سی ام اسفند امسال را تکذیب کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۷    
در پایان معاملات دیروزز علاوه بر توقف نماد یک شرکت بورسی، آخرین مهلت سهام دو حق تقدم است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۱۷    
همیشه یکسری نکات و فوت و فن هایی برای پخت و پز وجود دارد که قطعا هر آشپزی روزی به آن ها نیاز پیدا می کند. نکاتی که آشپزی را برای عاشقانش دوست داشتنی تر و دل چسب تر می کند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۷:۰۲    
هرگونه فشار جسمی و روانی که به بدن فرد وارد شود، استرس نام دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۷:۱۷    
سس گوجه فرنگی، در خیلی از غذاها و اکثر ساندویچ ها استفاده می شود. اما بهتر است که این سس را خودتان در خانه درست کنید، در این صورت نگرانی بابت مواد نگهدارنده آن ندارید
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۱:۳۶    
مراقب اشتباهاتی که سرعت بهبود شما پس از جراحی کند می کنند، باشید
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۳:۴۸    
سالمونلا نوعی باکتری است که معمولاً در جوجه ها و تخم مرغ ها وجود دارد. سالمونلا عامل یکی از شایع ترین مسمومیت های غذایی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۳    
ارتقای سامانه های فناوری اطلاعات، خطاهای پزشکی را به طور کامل از بین نخواهد برد؛ اما به میزان قابل توجهی باعث کاهش این خطاها می شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۳:۱۸    
لازم است بهبود کیفیت زندگی بیماری را که تحت درمان سرطان سینه است، علاوه بر توجه به بقای او، مورد نظر قرار دهیم و اثرات سرطان را در زندگی اش به حداقل برسانیم
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۳    
اهدای عضو حاصل تصمیم سختی است که خانواده های مرگ مغزی در سخت ترین شرایط بدون گرفتن حق مادی و بدون اینکه بدانند گیرنده عضو کیست، با تکیه بر معنویت انجام می دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۳    
احتمال بروز بیماری های قلبی و سکته مغزی در افراد بزرگسال مبتلا به دیابت دو تا چهار برابر بیشتر از سایر افراد است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۳    
این نوزاد در بخش مراقبت های ویژه نوزادان بستری بود و چون رگ گیری در نوزادان کار سختی است آنژیوکت سرم از رگ خارج شده و مواد سرم زیر پوست تزریق شده و باعث ایجاد نکروز شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۳۳    
فرهنگسازی در حوزه سلامت باعث بهبود روند کاری در حوزه توسعه خدمات سلامت الکترونیکی میشود و طبق آخرین برآوردهای رسمی از مقالات بین المللی دنیا ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۰    
انتقال بین نسلی شاخص توده بدنی در میان افراد آزمایش شده به میزان تقریبا ثابتی نزدیک به دو دهم درصد است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۰    
مجموعه غذا و دارو و تجهیزات پزشکی کشور در دولت یازدهم دستاوردهایی داشته اند که این دستاوردها تبدیل به کتابی شده و از آن در این جلسه رونمایی می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۸    
ایران و بسیاری از کشورهای در حال توسعه با چالش فرار مغزها مواجه هستند که متاسفانه این مساله میلیاردها دلار به کشورها ضربه زده است و باید مسوولان زمینه های حمایت از پیش قراولان عرصه علم و فرهنگ را ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۳    
دیناروند با عنوان این مطلب که مردم باید هرچه سریع تر چراغ راهنمای تغذیه را بشناسند، تاکید کرد: در حدود 10 تا 15 درصد تجهیزات پزشکی در بازار کشور، قاچاق است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۵    
در گوش داخلی چند هزار سلول مو وجود دارد که امواج صدا را تشخیص می دهند و آنها را به سیگنال های عصبی تبدیل می کنند تا انسان بتواند سخنان، موسیقی و سایر صداهای روزمره را بشنود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۳    
دستیابی به مرجعیت علمی درمنطقه از وظایف اصلی مجامع علمی کشور است و خوشبختانه رفع تحریم ها پس از برجام به افزایش تعاملات علمی بین المللی منجر شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۸    
کره جنوبی تا سال 2030 احتمالا بیشترین میزان امید به زندگی را در جهان دارد و در میان کشورهای توسعه یافته، آمریکا در پایین ترین رده ها خواهد بود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۳    
کسی حق ندارد که به دلیل نپرداختن هزینه بیمارستان جسد را در آنجا به عنوان گرو نگه دارد و اگر چنین اتفاقی رخ داد مردم حتما با شماره 1590 تماس گیرند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۳    
یکی از علائم مبتلایان به سرماخوردگیهای ویروسی، سرفه است که بعضاً می تواند به مدت طولانی ادامه پیدا کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۸    
طبیعت دارای مولکول های بسیار پیچیده بوده که دارای کاربردهای غیر منتظره هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۳    
به زعم موسوی موحدی ذرات معلق موجود در هوا ایجاد استرس می کنند و این استرس ها دیابت زا است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۳    
در مجلس نهم، برخی نمایندگان برای تغییر قانون بانکداری بدون ربا بیش از دو دهه از عمر آن می گذرد، طرح نظام بانکداری را تهیه کردند که به دلیل اتمام آن دوره، به نتیجه نرسید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۹:۴۸    
در یک نگاه کلی ما با یک جامعه ایمن، آرام و به دور از تنش فاصله داریم. هر نوع تزریق ناامیدی در خانه، جامعه و .. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۳    
نتایج پیش بینی کیفیت هوای تهران بیانگر برقراری شرایط کیفی نامطلوب برای گروه های حساس در روز جاری (چهارشنبه) بوده
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۳    
شفا آنلاین:دیگر هیچ صحنه ای فراموش نخواهد شد! سونی لنز کانتکتی طراحی کرده که اگه روی چشم بگذارین، با یکبار چشمک یا پلک زدن محکم، عکس و با دوبار چشمک فیلم می گیرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۸    
به طور معمول وجود آهن بیشتر در مغز به معنای کاهش این ماده معدنی در نقاط دیگر بدن انسان است. به عنوان مثال کمبود آهن به کاهش اکسیژن در بدن منجر می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۳    
زنان در گذشته، در سنین بالا کودکان سوم و چهارم خود را به دنیا می آوردند که به همین خاطر انرژی بدنی و روحی لازم برای پرورش آنها نسبت به کودکان اولی کمتر می شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۳    
طب سنتی معتقد است خوابیدن بعد از طلوع صبح، خواب بعد از ناهار و خوابیدن هنگام غروب آفتاب از جمله زمان هایی هستند که باعث ایجاد لکه بر روی پوست خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۸    
هر روز تعداد زیادی از سپرده گذاران و شاکیانی که در موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز سرمایه گذاری کرده و مالباختگان این سرمایه گذاری به حساب می آیند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۳    
محققان دانشگاه استنفورد موفق به ارائه فناوری ساخت آزمایشگاه روی تراشه شدند که می تواند فرآیند تشخیص طبی را تسریع کرده و دقت آن را بالا ببرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۳    
شفا آنلاین:پای این نوزاد که به دلیل مشکل تنفسی به این بیمارستان آورده شده بود، با عمق زیادی سوخته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۸    
مشکلات مربوط به سلامت روان در کشورهای رو به توسعه به دلیل تغییرات پرشتاب رو به افزایش بوده و این مسئله در ایران نیز وجود دارد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۳    
بوی بد دهان از بقایای غذا در میان دندان ها، التهاب دهان یا از بیماری های معده و روده ناشی می شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۳    
رئیس سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تمام تلاشمان، برای ایجاد رفاه و رضایتمندی هرچه بیشتر شرکای اجتماعی این سازمان است، گفت: مجموعه تامین اجتماعی باید همانند سدی باشد تا آسیبی به مردم نرسد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۳    
علاوه بر تشویق صادرات دارو، میزان واردات دارو نیز کنترل شده و در پی آن، سهم تولید داخلی دارو از 63 درصد به 70 درصد افزایش پیدا کرده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۰    
این فناوری ارتباط مغز با کامپیوتر فعلا در آزمایشگاه درحال بررسی است، اما محققان امیدوارند در دهه آتی بتوانند آن را در اختیار تمام افراد فلج یا معلول قرار دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۰    
این کنگره با هدف ارائه تازه ترین یافته ها و روشهای درمان بیماران سوختگی با حضور متخصصان و کارشناسان این رشته به مدت دو روز برگزار می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۸    
یکی از مهم ترین نارضایتی های مردم در سال 92 مشکلاتی بود که بر شرایط دارویی کشور حاکم بود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۳    
در ادامه با برخی از ترکیب های غذایی دیگر که باید از آنها پرهیز کنید، بیشتر آشنا می شویم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۳    
تقی خانی تاکید کرد: انجام یک نوبت آزمایش قند خون نمی تواند نشانه ابتلای فرد به دیابت باشد بایستی آزمایش های مکرر صورت بگیرد و در عین حال ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۸    
رایحه های تند و ساده حاصل از انواع آلودگی همچون آلاینده های هوا، زباله های جمع نشده و حتی خانه های کثیف و به هم ریخته ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۳    
براساس برنامه زمانی آزمون دکتری نیمه متمرکز در هفت گروه آموزشی و 144 رشته در روز جمعه ششم اسفند 95 در 54 شهرستان کشور برگزار می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۳    
مهمترین علت بیماریهایی نظیر بیماریهای قلبی، دیابت و سرطان، سبک زندگی غلط بوده و مؤثرترین راه پیشگیری و مداخله برای کاهش آنها، اصلاح سبک زندگی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۸    
در این جشنواره که روز پنجشنبه پنجم اسفند 95 در بیمارستان فارابی تهران برگزار می شود، از این مبتکران و کارآفرینان در کنار دیگر شخصیت های علمی تقدیر به عمل می آید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۳    
افرادی که مبتلا به سرطان هستند، اگر در هفته سه تا 30 دقیقه پیاده روی کنند، سلامت زندگی خود را افزایش می دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۳    
کاهش نرخ سود بانکی در دستور کار مردان اقتصادی دولت یازدهم قرار گرفت اما بانک ها و سپرده گذاران این خواسته بانک مرکزی را پس زدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۸    
پیامدهای منفی کاربری در شبکه های اجتماعی برای کودکان و نوجوان به مراتب بیش از بزرگسالان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۳    
همپوشانی بیمه ای به معنای آن است که یک فرد همزمان در دو یا چند سازمان بیمه گر اصلی درمانی دفترچه بیمه داشته باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۳    
بیماری های قلبی عروقی مهمترین علت اصلی مرگ و میر در سراسر جهان محسوب می شود که نزدیک به یک سوم از مرگ و میرها را شامل می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۸    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای اعلام کرد که روز 30 اسفند ماه جزو تعطیلات رسمی کشور است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۳    
شایع ترین سرطان در زنان سرطان سینه است و سالانه حدود 10 هزار زن ایرانی به این سرطان مبتلا می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۳    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) نرخ برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۸    
شورای عالی بیمه متناسب با اعتبارات پیش بینی شده در بودجه، تعرفه های پزشکی سال آینده را تعیین خواهد کرد البته منطقی این است که با توجه به نرخ تورم تصمیم گیری شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۸    
یکی از نقص های بزرگ کشور ما در زمینه سکته مغزی، عدم ثبت آمار بیماران این حوزه بود که از یکسال گذشته در حال ثبت بیماری ها هستیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۳    
در سال های اخیر شاهد رشد بی سابقه طلاق در جامعه ایرانی هستیم و جای بسی تاسف است که آمار جدایی در میان تحصیلکرده ها و اقشار روشنفکر جامعه بیشتر است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۸    
استقرار مرکز صنایع دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی پیام در استان البرز، علاوه بر ساماندهی این صنایع، تصمیمی راهبردی و راه گشا برای گسترش تولید و صادرات این محصولات است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۳    
با تلاش شایسته دانشجویان و دانشگاهیان سطح دانش کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شتابی مستمر داشته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۰    
تعاون یکی از سه رکن اقتصاد ملی در کنار بخش خصوصی و دولتی است و متاسفانه مشکلات این بخش بیش از هر چیز متاثر از چالش های اقتصاد کلان کشور است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۸    
طالعات قبلی ارتباط بین نورخورشید را با خلق و خوی بهتر، بهبود سلامت استخوان و کاهش ریسک سرطان نشان داده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۳    
آن دسته از بازنشستگانی که دچار مشکل شده اند هرچه سریعتر کد ملی افراد تحت تکفل خود را به دستگاه اجرایی زمان خدمتشان اعلام کنند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۸    
ارائه توضیحات جمعی از اعضای انجمن علمی هماتولوژی و انکولوژی ایران، در واکنش به اظهارات رئیس انجمن علمی پرتودرمانی سرطان
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۳    
اخیر محققان نشان می دهد پروبیوتیک یافت شده در ماست و مکمل ها می توانند موجب کاهش اضطراب و استرس شوند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۸    
رئیس انجمن داروسازان ایران از داروسازان سراسر کشور خواست که با وجود همه مشکلات و تنگناهای اقتصادی آخر سال، کماکان به خدمت رسانی به بیمه شدگان ادامه دهند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۳    
در بسیاری از سرطان ها تغییرات ژنتیکی اتفاق می افتد که از طریق بررسی این تغییرات ژنتیکی امکان تشخیص سرطان فراهم می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۳    
به اعتقاد محققان این پژوهش، این موفقیت یک گام رو به جلو در ژن درمانی محسوب می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۸    
بسیاری از زوجین از مهارت های زندگی بهره ای ندارند و حتی ممکن است ساده ترین موارد و اصول اولیه زندگی را نیز ندانند، این موارد باید با آموزش بیشتر به آنها منتقل شود.
  • ۱