دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۳:۰۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 16 اسفند 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 1 اسفند 1395 شفا آنلاین 2 اسفند 1395 شفا آنلاین 3 اسفند 1395 شفا آنلاین 4 اسفند 1395 شفا آنلاین 5 اسفند 1395 شفا آنلاین 6 اسفند 1395 شفا آنلاین 7 اسفند 1395 شفا آنلاین 8 اسفند 1395 شفا آنلاین 9 اسفند 1395 شفا آنلاین 10 اسفند 1395 شفا آنلاین 11 اسفند 1395 شفا آنلاین 12 اسفند 1395 شفا آنلاین 13 اسفند 1395 شفا آنلاین 14 اسفند 1395 شفا آنلاین 15 اسفند 1395 شفا آنلاین 16 اسفند 1395 شفا آنلاین 17 اسفند 1395 شفا آنلاین 18 اسفند 1395 شفا آنلاین 19 اسفند 1395 شفا آنلاین 20 اسفند 1395 شفا آنلاین 21 اسفند 1395 شفا آنلاین 22 اسفند 1395 شفا آنلاین 23 اسفند 1395 شفا آنلاین 24 اسفند 1395 شفا آنلاین 25 اسفند 1395 شفا آنلاین 26 اسفند 1395 شفا آنلاین 27 اسفند 1395 شفا آنلاین 28 اسفند 1395 شفا آنلاین 29 اسفند 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۲    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی(social)، جزئیات شصت و پنجمین جلسه شورای عالی بیمه خدمات درمانی کشور را تشریح کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۷:۱۵    
چربی خون عبارتست از بالا رفتن مقدار کلسترول(Cholesterol) و یا تری گلیسرید از مقدار طبیعی آنها در خون که باعث بیماری چربی خون می شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۵:۴۵    
هیچ قرص جادویی برای صاف نگه داشتن پوستتان، ورزیده نگه داشتن عضلاتتان و پرپشت نگه داشتن موهایتان برای همیشه وجود ندارد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۳:۰۰    
اگر شوهر شما مدام شما را با مادر، دوستان، خواهرها یا زنان دیگر مقایسه می کند، یعنی به آنچه هستید ارزش نمی گذارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۲:۴۵    
کلامیدیا یک بیماری خاموش در نظر گرفته می شود زیرا بیشتر افرادی که مبتلا به این بیماری هستند در مورد آن آگاه نیستند و هیچ نشانه ای را تجربه نمی کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۱:۴۵    
آیا درست است که می گویند تمام لبنیات طبع سردی دارند و با مصرف آنها سردی مان می کند؟
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۶:۰۵    
تعطیلات نوروز مخصوصا به خاطر طولانی بودن آن، ایامی است که الگوهای بدنی و تغذیه ای بسیاری از ما تغییر می کند و تازه بعد از تعطیلات متوجه می شویم که با پرخوری و کم تحرکی چه بلایی سر خودمان آورده ایم و ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۳    
اپلیکیشن کارپینو خبر از اخذ مجوزهای قانونی شهرداری و سازمان تاکسیرانی داده و رسما اعلام کرده که انجام سریع سفرهای درون شهری حتی در مناطق طرح ترافیک هم توسط این اپلیکیشن امکان پذیر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۶:۱۶    
باتری لیتیوم-یون یک خانواده از باتری های قابل شارژ هستند که در آن در زمان تخلیه، یون های لیتیوم از الکترود منفی به سمت الکترود مثبت و در هنگام شارژ شدن وارونه حرکت می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۶:۰۱    
یک رژیم معمولی مدیترانه ای شامل مصرف زیاد پروتئین های پایه گیاهی مانند آجیل، عدس و لوبیا، غلات کامل، ماهی و چربی های سالم اشباع نشده مانند روغن زیتون می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۲    
در دنیا ولادت های عجیب وغریب بسیارند، از زایمان در مترو تا رینگ بوکس و از سوارکاری بر اسب تا خط پایان دوی ماراتون همه و همه شگفتی هایی را خلق کرده اند که شاید در باور بسیاری از ما نگنجد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۶:۴۷    
آنتی بیوتیک های آمینوگلیکوزید توسط حدود 70 هزار نفر در دنیا که مبتلا به بیماری مزمن تاثیرگذار بر ریه، لوزالمعده، کبد، کلیه ها و روده ها هستند استفاده می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۲:۳۳    
قاضی معروفی که سال ها به عنوان رئیس دادگاه کیفری در تهران به هزاران پرونده قتل و جنایت رسیدگی کرده است، می گوید: هرچند برای حدود 4 هزار پرونده حکم به قصاص و اعدام متهمان داده ام ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۳    
شفا آنلاین:تصاویری از "حمدان بن محمد" ولی عهد و پسر حاکم دبی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که او را در حال سرو ساندویچ همبرگر با روکشی از جنس طلای 24 عیار نشان می دهد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۸    
دکتر سیدمحمد هادی ایازی گفت: با دیپلماسی تعامل که معاونت اجتماعی با بدنه اجرایی وزارت بهداشت برقرار کرده است، بسیاری از مشکلات موسسات و تشکل های حوزه سرطان در این فرآیند دوسویه برطرف شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۲    
اکبر رنجبرزاده در خصوص نامه جمعی از پزشکان به وزیر بهداشت مبنی بر ضرورت تغییر در ترکیب شورای عالی بیمه ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۰:۱۷    
بانک دی که از 30 تیر سال جاری تاکنون دوران توقف نماد را پشت سر می گذارد، از برنامه عرضه 25 درصد از سهام تیروگاه دماوند خبر داده که بزرگترین نیروگاه خاورمیانه بشمار می رود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۷    
این خانم از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی زیادی شده که در حال حاضر حال عمومی آن مساعد است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۲    
چای علاوه بر اینکه یک نوشیدنی محسوب می شود به عنوان یک گیاه دارویی با ارزش نیز تلقی می شود شفا آنلاین تغذیه چای تقریبا پای ثابت دید و بازدیدهای عید است اما می توانید نوشیدنی های گیاهی ( Herbal ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۷    
به تازگی یک زن اندونزیایی اعلام کرده بدون اینکه خبر داشته باشد، یکی از کلیه هایش را در حالی که برای کار به قطر رفته بود، خارج کرده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۲    
ALS یک بیماری ضعف پیش رونده بوده که اعصاب حرکتی مرکزی و محیطی از جمله اندام ها و عضلات حرکتی را تحت تاثیر قرار می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۷    
خوشبختانه به خواب رفتن یک عضو بدن حالتی موقتی است و در اصطلاح پزشکی به آن پارستزی گفته می شود. شفا آنلاین سلامت در شرایطی که احساس به خواب رفتن می تواند در هر قسمت از بدن که بافت نرم امکان فشرده ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۲    
سندرم کلاین فلتر بیماری ژنتیکی مردان است و فرد مبتلا به آن دارای ناهنجاری های کروموزومی می شود. در این بیماری فرزندان پسر به دنیا آمده دارای یک کروموزوم x اضافی هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۷    
این روبات برای کمک به فعال نگه داشتن ذهن همدم خود طراحی شده است و به وی کمک می کند تا از تنهایی ناشی از بیماری زوال عقل خارج شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۲    
بانک مرکزی، فهرست شعب منتخب توزیع کننده اسکناس نو به مناسب عید نوروز را اعلام کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
شورای برنامه ریزی وزارت بهداشت 15گرایش در مقطع دکترای پرستاری و ایجاد گرایش پژوهش های بالینی در مقطع کارشناسی ارشد پرستاری را تصویب کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۳    
آلودگی هوا یکی از مشکلات جدی کره زمین است و آسیب های زیانبار ناشی از آن روی جسم و مغز مسلم و محرز است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۸    
برای خرید آجیل عید همیشه باید به میزان مصرف، آجیل و دانه های روغنی تهیه شود تا در زمان تازگی از آنها استفاده شود. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۳    
ایجاد و راه اندازی مراکز درمان سرطان در سراسر کشور از افتخارات وزارت بهداشت است و امید است شاهد پیشگامی مردم و افراد خیر در احداث اینگونه پروژه های مهم باشیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۳    
باید اثبات کنیم که در کنار مراکز تجاری و تفریحی محلی برای حضور شرکت های دانش بنیان ایجاد شود که شهر را به سمت دانش بنیان شدن هدایت کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۸    
افرادی که در روز بیش از دو ساعت از رسانه های اجتماعی استفاده می کردند در مقیاسه با افرادی که هر روز کمتر از نیم ساعت از این رسانه ها استفاده می کردند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۳    
مصرف بیش از اندازه ی مربا ها و دیگر خوراکی های شیرین باعث افزایش چربی دور قلب می شود و با آسیب به آن خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را نیز افزایش می دهد. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۳    
طی 7 سال فعالیت مجتع خیرین سلامت در کشور تاکنون بیش از4 هزار میلیارد تومان از خیرین کمک گرفته ایم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۸    
11 میلیون نفر در کشور زیر پوشش خدمات این بیمه قرارگرفتند و این قانونی بود که 23 سال پیش به تصویب رسید اما در دولت یازدهم اجرایی شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۳    
یکی از راههای کاهش ابتلا به بیماریهای کلیوی ورزش، رژیم غذایی مناسب، عدم استفاده از داروهای آسیب زا مانند بروفن و غیر استروئیدی است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۸    
برای اولین بار در سال های اخیر، در بودجه سال 96 پرداخت بدهی دولت به این سازمان لحاظ شد و برای آن اعتبار تخصیص یافت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۳    
شرکت های دانش بنیان مستقر در انستیتوپاستو در سال 95 در مجموع موفق به تولید محصولات زیادی شده اند که به اشتغال زایی برای بیش از 148 نفر منجر شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۳    
شفاآنلاین :رئیس جامعه متخصصین داخلی کشور گفت:بر اساس مدارک و مستندات موجود، وجود نسخه 37 میلیارد تومانی واقعیت نداشته وازنگاه ما کذب محض است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۳    
حدود هشت ماه از پرونده مرحوم کیارستمی می گذرد و افکار عمومی در این زمینه حساسیت دارد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۸    
امسال دانشگاه های علوم پزشکی در حوزه آموزش پزشکی سال پرکاری را داشتند. تمامی مؤسسات آموزش عالی مورد اعتبارسنجی قرار گرفتند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۸    
شفاآنلاین :پیشکسوت نفرولوژی کشور گفت: هیچکدام از موافقان و مخالفان پیوند از غریبه به دنبال منفعت نیستند و تنها نظرات و دیدگاه هایشان را دنبال می کنند ولی در نهایت این مردم هستند که با کمک کارشناسان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۳    
براساس نتایج این مطالعه، مصرف فراورده های لبنی خاص به مقدار زیاد به همراه مکمل ویتامین D می تواند از تحلیل استخوان در اثر افزایش سن پیشگیری کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۸    
شفاآنلاین :ماموران پلیس هند در نزدیکی یک بیمارستان 19 جنین سقط شده دخترکشف کردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۸    
به تازگی احتمال فروش این نوزادان توسط والدینشان در کمیته اجتماعی(Social Committee) شورای شهر مطرح شده است تا چاره ای برای آن اندیشیده شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۰    
بیمه ها تمامی داروهای بیماران سرطانی را پوشش داده و در صورت وجود مشابه ایرانی، از تولیدات داخلی حمایت می شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۰    
بهروز جنت؛سازمان غذا و دارو به شدت در حال رصد و مبارزه با اینگونه تبلیغات است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۸    
هر مبلغی در هر بیمارستانی اعم از دولتی و خصوصی که خارج از صندوق رسمی دریافت شود با هر عنوانی تخلف است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۳    
دردهای مزمن میلیون ها نفر از افراد در ایالات متحده را تحت تاثیر قرار داده و به شدت می تواند در عملکرد روزانه این افراد اختلال ایجاد کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۳    
برای رسیدن به وضع ایده آل در نظام بانکی، نیاز به اصلاحات ساختاری، ارتقای شفافیت نظام مالی، رعایت استانداردهای حرفه ای و بازنگری در سیاست های شبکه بانکی وجود دارد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۸    
سند سیاستی "ترویج زایمان طبیعی" با حضور معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و معاون درمان وزارت بهداشت، رونمایی شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۱    
برای اینکه مردم مناطق محروم و کم برخوردار امیدوار شوند و از نظر امنیتی نیز آسوده خاطر باشند رسیدگی به این مناطق باید مورد توجه باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۱    
طبق اعلام وزیر ارتباطات اپراتورهای ارتباطی موظف شدند از 15 اسفند ماه امکان تفکیک ترافیک ارتباطات داخلی از بین الملل را برای کاربرانشان فراهم کنند تاکنون در زمینه اجرای این مصوبه اطلاع رسانی صورت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۶    
بعد از اجرای طرح تحول سلامت و انجام زایمان طبیعی رایگان در بیمارستان های وزارت بهداشت، آمار زایمان سزارین در کشور کاهش یافت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۱    
اعطای صلاحیت حرفه ای پرستاران، طرحی است که از حدود 6 سال پیش باهدف ارتقای خدمات پرستاری آغاز شد. این طرح برای ارتقای سطح کیفی خدماتی است که از سوی پرستاران ارائه می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۱    
رژیم غذایی مدیترانه ای به طور قابل توجهی در کاهش احتمال ابتلای زنان به سرطان پستان(Breast Cancer) گیرنده استروژن منفی نقش دارد که نمی توان آن را با هورمون درمانی برطرف کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۶    
محققان در حال حاضر در حال بررسی دقیق تر این دو ژن هستند و امیدوارند بتوانند با درک بهتر عوامل خطرساز سرطان کیسه صفرا بتوانند راهکار جدیدی را برای جلوگیری از بروز سرطان کیسه صفرا بیابند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۱    
براساس این گزارش، پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی به نحوی انجام خواهد شد که آن دسته از بازنشستگانی که حقوق ماهیانه خود را در اواخر ماه دریافت می کنند عیدی شان زودتر واریز ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۶    
بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفی هوا در 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز 66 و در شرایط سالم بوده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۱    
در حوزه سلامت بخشی از وظایف مربوط به تولیت و راهبردی سیستم است و بخش دیگر آن مربوط به تامین منابع می شود که تامین منابع در کشورهای مختلف متفاوت است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۶    
شفا آنلاین:این ساختمان که در هند واقع شده،1 میلیارد دلار ارزش دارد و دارای امکاناتی همچون سینما و سکوی فرود هلیکوپتر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۱    
این روزها فضای شهر متاثر از فعالیت شرکت های اپلیکیشن موبایلی جابه جایی مسافران است، اما امروز اعلام می کنیم که اولین سامانه و اپلیکیشن موبایلی جابه جایی مسافر متعلق به سازمان شرکت تاکسیرانی شهر تهران ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۶    
شفاآنلاین:ریئس انجمن بیهوشی ومراقبت های ویژه کشور با انتقاد ازتعرفه های پائین متخصصین بیهوشی گفت:مسئولان ودست اندرکاران مربوطه می بایست با مشورت انجمن بیهوشی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۶    
ضرر و زیان ناشی از هوای آلوده می تواند از دوران جنینی آغاز شود و این موضوع تا حد زیادی کودکان را در معرض ابتلا به ذات الریه و در نهایت بیماری های مزمن دیگری نظیر آسم قرار می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۱    
رئیس اداره سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت؛ سالانه آمار کم شنوایان در کشور رو به افزایش است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۶    
باید خدمات ویژه تری در بخش بهداشت و درمان برای استان های محروم از جمله خراسان جنوبی دیده شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۱    
در حالی که انتظار می رفت با توجه به تحریم های اولیه، آمریکایی ها برای مراوده با ایران با ممنوعیت مواجه باشند، اوفک در پاسخ به سوالی درباره امکان افتتاح حساب اشخاص آمریکایی در داخل ایران ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۴۶    
بتازگی انواع مختلف سس سالاد به مارک تجاری کنز (KENS) محصول کشور آمریکا به صورت قاچاق وارد کشور و درسطح بازار عرضه مشاهده شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۱    
بیماری ام اس یا 'مالتیپل اسکلروزیس' یک بیماری خودایمنی است که سیستم عصب مرکزی را درگیر می کند و بالقوه ناتوان کننده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۱    
روستای اسفیدان از توابع شهرستان بجنورد و یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین روستاهای خراسان بزرگ می باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۶    
محمدجواد کبیر در نشستی خبری که در سازمان بیمه سلامت ایران برگزار شد با بیان اینکه از 15 اردیبهشت 93 طرح تحول سلامت به عنوان رویداد مهم اجتماعی توسط دولت یازدهم کلید خورد گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۱    
معاون درمان وزارت بهداشت بیان کرد: در ایام نوروز 96 تمام مراکز دولتی و بخشی از مراکز خصوصی به خدمت رسانی ادامه خواهند داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۶    
این که چرا بعضی از جوانان نخبه ما چمدان هایشان را به قصد کشورهای اروپای شمالی، کانادا و ایالات متحده می بندند و هنگامی که نیازهایشان را شناختیم با توجه به ظرفیت های بکر و دست نخورده کشورمان به این ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۱    
اواخر بهمن ماه سال جاری خبری مبنی بر خارج کردن کلیه یک دختر جوان به جای کیست در یکی از بیمارستان های خصوصی اصفهان در رسانه ها منتشر شد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۱    
توماس استارزل آمریکایی کسی است که در سال 1963 برای اولین بار در دنیا اقدام به انجام عمل جراحی پیوند کبد کرد و این کار باعث ماندگاری نام او در تاریخ شد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۶    
هفته جاری نرخ چند مدل خودروی داخلی در بازار کاهش یافته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۱    
روپوش های سفید، تخت های بیمارستانی، علامت های رعایت سکوت و رفت وآمدِ شتاب زده آدم ها، همه و همه حکایت از ورود به محیطی دارد که گاهی نقطه آغاز حیات است و گاهی روزهای پایانی عمر را در آن سپری می کنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۱    
دکتر ایرج حریرچی بیان کرد: بخشی از وظایف حوزه سلامت مربوط به تولیت و راهبری سیستم است و بخشی دیگر مربوط به تامین منابع می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۱    
محققان دریافتند مصرف شیر، ماست و پنیر با تراکم بالاتر استخوان ها در ستون فقرات و از بین رفتن کمتر استخوان های لگن در بین افراد مسن مرتبط است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۶    
رئیس انجمن علمی شنوایی شناسی استان بوشهر بیان کرد: تمامی افراد شاغل در محیط صنعتی، کم و بیش با سر و صدای محیطی و شغلی سر و کار دارند و باید پیشگیری از آسیب های شنوایی در این زمینه مد نظر قرار گیرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۱    
سردار تقی مهری گفت: با توجه به اینکه در سال جاری شاهد افزایش بیش از یک میلیون و 200 هزار خودرو و همچنین 480 هزار موتورسیکلت و اضافه شدن 1 ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۱    
فاطمه هاشمی بیان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکید جدی برای ایجاد فرصت ها برای زنان داشته اند و همیشه به ما تاکید می کردند که باید شما به حق و حقوق خودتان آشنا باشید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۶    
صدمات دندانی در کودکان در سنین مدرسه خیلی شایع نیست و حدود 5 درصد است و والدین نباید نگران این قضیه باشند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۱    
مار طلایی سفید در ایران با قیمتی حدود 7 تا 10 میلیون به فروش می رسد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۶    
آفت کش های موسوم به پیرتروئید عمدتاً برای محصولات کشاورزی استفاده می شوند اما به گفته تیم تحقیق فرانسوی، در برخی حشره کش ها و محصولات مورداستفاده برای درمان شپش سر، گال و کک هم استفاده می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۶    
دکترسید حسن هاشمی بیان کرد: وزارت بهداشت به صورت رسمی پیشنهاد خود را درباره تغییرات تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی به شورای عالی بیمه ارائه کرده است و اکنون منتظریم تا تصمیم این شورا را مشاهده کنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۱    
مهران زمان زاده اظهارداشت: در صورتی که کمبود هورمون علت کوتاهی قد باشد باید هورمون مورد نیاز رشد توسط پزشک تزریق شود البته درمان با هورمون رشد بعد از اتمام رشد نیز باید ادامه یابد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۲    
نصرالله پژمان فر، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وقتی ما نتوانیم نظام ارزشی حاکم برجامعه را براساس ملاک های واقعی مانند ارزش های انسانی تبیین کنیم ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۷    
دکتر علی جعفریان اظهار کرد : در حال حاضر مجموع مطالبات ما از سازمان های بیمه گر پایه بیش از 860 میلیارد تومان است و هنوز هیچ اقدام جدیدی از سوی بیمه ها برای پرداخت این مطالبات انجام نشده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۷:۱۵    
زمان دقیق تخمک گذاری(Ovulation) برای همه به راحتی قابل تشخیص نیست. بهترین زمان رابطه ی جنسی برای باردارشدن کی است؟
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۶:۱۷    
نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی خواستار توقف سپرده گذاری مردم در موسسه اعتباری کاسپین شد و گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۴:۳۲    
افرادی که از رژیم غنی از میوه، سبزیجات، غلات کامل و حبوبات پیروی می کردند در مقایسه با افرادی که از الگوی غذایی غربی پیروی می کردند، به طور چشمگیری سرطان کولورکتال حاوی باکتری نوکلئاتوم کمتری داشتند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۴:۱۷    
کمبود ریلین در اختلالات عصبی مانند اسکیزوفرنی و آلزایمر مشاهده می شود. هرچند نیاز به انجام مطالعات بیشتر در این زمینه وجود دارد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۴:۰۲    
تحقیقات نشان داده که دشوارترین دوره برای سازگاری با ازدواج مجدد والدین سن ده تا چهارده سال است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۳:۳۲    
پژوهش های روانشناسی نشان داده که کودکان فقیر نسبت به بقیه کودکان، ضریب هوشی پایین تری دارند. در دو دهه اخیر، دانشمندان درصدد برآمدند که رابطه بین فقر، و تاثیرات آن را بر سلول های مغز دریابند.
  • ۱