دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۲:۲۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 25 اسفند 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 1 اسفند 1395 شفا آنلاین 2 اسفند 1395 شفا آنلاین 3 اسفند 1395 شفا آنلاین 4 اسفند 1395 شفا آنلاین 5 اسفند 1395 شفا آنلاین 6 اسفند 1395 شفا آنلاین 7 اسفند 1395 شفا آنلاین 8 اسفند 1395 شفا آنلاین 9 اسفند 1395 شفا آنلاین 10 اسفند 1395 شفا آنلاین 11 اسفند 1395 شفا آنلاین 12 اسفند 1395 شفا آنلاین 13 اسفند 1395 شفا آنلاین 14 اسفند 1395 شفا آنلاین 15 اسفند 1395 شفا آنلاین 16 اسفند 1395 شفا آنلاین 17 اسفند 1395 شفا آنلاین 18 اسفند 1395 شفا آنلاین 19 اسفند 1395 شفا آنلاین 20 اسفند 1395 شفا آنلاین 21 اسفند 1395 شفا آنلاین 22 اسفند 1395 شفا آنلاین 23 اسفند 1395 شفا آنلاین 24 اسفند 1395 شفا آنلاین 25 اسفند 1395 شفا آنلاین 26 اسفند 1395 شفا آنلاین 27 اسفند 1395 شفا آنلاین 28 اسفند 1395 شفا آنلاین 29 اسفند 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۸    
اسهال از علل عمده بیماری و مرگ و میر میان کودکان در کشورهای درحال توسعه به حساب می آید و حدود 80 درصد مرگ های ناشی از اسهال در سال اول زندگی کودکان رخ می دهد و علت اصلی مرگ هم کم آبی بدن به دلیل از ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۰    
مراسم تشییع پیکر مرحوم افشین یداللهی ترانه سرای کشورمان در حال برگزاری است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۲:۰۰    
1389 مرد در چهارشنبه سوری امسال دستگیر شدند و از این تعداد 923 نفر به مراجع قضایی معرفی شده و مابقی با اخذ تعهد آزاد شدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۰    
همه ما از اهمیت حفظ وزن سالم باخبریم و تلاش های زیادی برای لاغری انجام می دهیم، اما گاهی اوقات این هدف آسان به دست نمی آید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۳    
حققان موزه تاریخ طبیعی سوئد، فسیل هایی به قدمت 1.6 میلیارد سال کشف کرده اند که احتمال می رود جلبک قرمز باشند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۰    
بیمه تعهدات بدنی در سال اینده 280 میلیون تومان، تعهدات مالی 7 میلیون تومان و تعهدات بیمه حادث راننده 210 میلیون تومان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۳    
بر اساس قوانین موجود در کشور ما، صرافی هایی که در فضای مجازی فعالیت می کنند فاقد مجوز لازم از بانک مرکزی بوده و غیر مجاز اقدام به دریافت اطلاعات مشتریان خود می نمایند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۸    
در راستای اجرای برنامه راهبردی سازمان تأمین اجتماعی و استفاده از توانمندی های همکاران این سازمان جشنواره خلاقیت در این سازمان برگزار می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۳    
هموطنان لازم است به مفاد دستورالعمل اجرایی ناظر بر ارز همراه مسافر که توسط بانک مرکزی در آبان ماه سال جاری ابلاغ شده است، در مسافرت های نوروزی خویش توجه کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۳    
برخی افرادی به درد مزمن پاشنه مبتلا هستند که حتی در موارد زیادی نمی توانند به درستی فعالیت های روزانه خود را انجام دهند و راه رفتن برای آنها واقعا طاقت فرسا و دردناک است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۵    
در این طرح، کارشناسان بدون سقف می توانند خسارت وارد شده به هموطنان را ارزیابی و با تشکیل پرونده الکترونیکی در محل، مبالغ را به حساب شبا آنها واریز کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۳    
الناز بهروز، در خصوص روش های صحیح معدوم کردن داروها گفت: داروهایی که تاریخ انقضای آنها فرا رسیده است، از بسته بندی اصلی خارج کرده و داخل کیسه زباله بریزید و معدوم کنید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۳    
این مرکز بر اساس رسالت خود مبتنی بر تولید و انتشار آمار تغییرات و تحولات اجتماعی کشور به منظور مبنا قرار گرفتن در برنامه ریزهای کلان، اقدام به سنجش رفتار غذایی ایرانیان کرده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۷    
مصطفی محمدیون گفت : در همه بحران های اخیر، از سیل استان سیستان و بلوچستان تا کولاک در فیروزکوه تهران، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران حضوری فعال داشت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۲    
علیرضا سلیمانی تاکید کرد: آمار کمپانی های مختلف نشان می دهد که بالغ بر 70 درصد از ایمپلنت های دندانپزشکی وارداتی مجاز از نوع کره ای بوده و ایمپلنت های سوئیسی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۷    
دکتر ایرج حریرچی گفت: بازرسی های وزارت بهداشت از ابتدای اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد که تا کنون479 هزار و 862 مرکز پخش مواد غذایی را بازدید کرده ایم که 7 هزار و 947 مرکز جزو رستوران های ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۳۲    
جگر از سوز و دل از اندوه آکنده است که بعد از این مرد سخن سنج و صاحب ذوق، پزشک عالم و حاذق از میان ما، رخت بربسته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۷:۴۷    
دفترچه بیمه تامین اجتماعی در مراکز ملکی این سازمان، طی مراسمی در بیمارستان شهید معیری حذف شد. بیمه شدگان تامین اجتماعی از این پس در تمام مراکز درمانی و بیمارستانی این سازمان بدون در دست داشتن دفترچه ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۷:۱۷    
همه می توانند در سال جدید تغییراتی ایجاد کنند به خصوص تغییر رژیم و ورزش. البته اکثرا فقط در چند هفته اول سال این کارها را انجام میدهند و خیلی زود خسته می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۷:۰۳    
دکتر سیدمهدی میرغضنفری اظهار کرد: حرکت سریع و فلس زیاد از نشانه های ماهی خوب است و خاطرنشان کرد، ماهی های نزدیک به سواحل دریا نیز از کیفیت خوبی برخور دارند و حتی گاهی گفته می شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۶:۴۸    
نتیجه سه تحقیق نشان داد، عصاره زعفران به اندازه داروی ضدافسردگی در درمان مبتلایان به بیماری افسردگی مؤثر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۶:۱۵    
باید بدانید که همه روغن ها و چربی ها مضر نیستند. اگر می خواهید از روغن های سالم برای آشپزی استفاده کنید باید به سمت چربی های اشباع نشده مانند روغن زیتون بروید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۵:۱۶    
از مواد مضر دیگر هم می توان به آمونیاک و مواد سفیدکننده اشاره کرد. آزاد شدن این ترکیبات فرار ممکن است مشکلات تنفسی، واکنش های حساسیت زا و سردردهای خفیف تا شدید را ایجاد کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۵:۰۲    
قوز کردن همیشگی به اندام های درون بدن شما نیز فشار می آورد و فعالیت را برای ریه ها و روده های شما سخت تر می کند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۱:۰۳    
یک بازبینی جدید نشان می دهد که دولت ها می توانند مصرف غذاهای سالم را با ارزان تر کردن آن ها و نیز گران تر کردن غذاهای ناسالم تقویت کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۰    
ایرانسل با راه اندازی یک سرویس جدید و رایگان، برای نخستین بار در ایران، به مشترکان ناشنوا و کم شنوای خود این امکان را داد تا به تماس گیرنده اعلام کنند از طریق پیامک با آنها در ارتباط باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۱۵    
به مناسبت آغاز بهار طبیعت و عید نوروز، همراه اول به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری خود در 5 مبلغ متفاوت از 10 هزار تا 500 هزار ریال عیدی می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۰    
تلاش می کنیم آزمایشگاه سازمان انتقال خون به سمت تخصصی شدن حرکت کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۰    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای از ورود سامانه های متناوب بارشی به کشور خبر داد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۸    
شفا آنلاین:نیروهای پلیس عراق، قبرستانی در منطقه الصقلاویه در استان الانبار پیدا کردند که همۀ کشته های خاک شده در آن، اعضای داعش بودند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۰    
تاکنون 479 هزار و 862 مورد بازرسی از مراکز حساس تهیه، توزیع و طبخ مواد غذایی، رستوران ها و قنادی ها با هدف کنترل بهداشت فردی و مواد غذایی انجام شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۰    
مهم است قبل از اینکه سوار هواپیما شوید و به سفرهای خارجی کاری و تفریحی خود بروید از این قوانین مطلع باشید تا کمتر چیزهایی که همراهتان است در گیشه های بازرسی و امنیت فرودگاه توقیف و ضبط شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۱۵    
شفا آنلاین:آشپز هندی به نام پریم سینگ که برای آشپزی دستش را داخل روغن داغ تا 200 درجه فرو میبرد بدون اینکه صدمه ای ببیند. او میگوید از 25 سال پیش به اینکه روغن او را نمیسوزاند پی برده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۳    
شفا آنلاین:ماهایا پطروسیان عکس هایی از مراسم چهارشنبه سوری خود در اینستاگرام منتشر کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۵    
میوه های هسته دار مانند کیوی، زردآلو، انبه، آلو، هلو مانند گوجه فرنگی در صورت نگهداری در یخچال کال می مانند و مواد غذایی آنها از بین می رود. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۰    
متخصصان بیولوژی مولکولی آمریکا و آلمان با استفاده از دو آنتی بادی که به تازگی کشف شده بخش اعظم ویروس های ایدز را از بین می برند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۰    
وقتی بحث مراقبت از خود به میان می آید اکثر ما بیشتر روی سلامت جسم تمرکز می کنیم تا سلامت ذهن. بنابراین یکی از تصمیم هایی که می توانید برای سال جدید بگیرید علاوه بر سلامت جسم مراقبت از ذهن است. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۸    
انفجار گوشی هدفون این مسافر که به صورت ناگهانی رخ داد موجب سوختگی صورت این مسافر شد. شفا آنلاین اجتماعی انفجار هدفون یک مسافر در حین پرواز هواپیما موجب سوختگی صورت وی شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۰    
شفا آنلاین:سرانجام پروژه ساعت مچی بریل به نتیجه رسید و شرکت دات اولین ساعت مچی هوشمند مخصوص نابینایان را پس از سه سال پژوهش و بررسی عرضه کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۰    
افراد در هنگام رانندگی باید از هوشیاری بالایی برخوردار باشند و قبل از شروع حرکت حتما استراحت کافی داشته باشند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۸    
طرح تجهیز خودروهای گشت پلیس آگاهی استان ها به دوربین های پلاک خوان جهت کشف خودروهای مسروقه،یکی از اولویت های مهم پلیس آگاهی است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۳    
به طور تقریبی 50 درصد ایرانیان 18 سال به بالا هر هفته نوشابه مصرف می کنند شفا آنلاین سلامت 50 درصد ایرانیان 18 سال به بالا هر هفته نوشابه مصرف می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۳    
این سامانه بر اساس ماده 7 قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات و در راستای رسیدگی به شکایات شرکت ها و موسسات متقاضی استفاده از حمایت های این قانون از سوی شورای ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی درگذشت دکتر افشین یداللهی روانپزشک، شاعر و ترانه سرای به نام کشور را تسلیت گفت
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۰    
دوزهای بالای ویتامین های محلول درچربی (ویتامین های A , D , E و K) خطرناک بوده و ریسک مسمومیت را درپی دارد. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۰    
برنامه پنج ساله جمعیت هلال احمر، سه فاز اصلی برنامه ای کلان با برش های سالانه، سازمانی و استانی است و لذا بر این اساس از این پس تکلیف همه بخش ها و زیرمجموعه های هلال احمر مشخص است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۹:۴۸    
شفا آنلاین سلامت ویتامین ها نقش حیاتی برای سلامت( Health ) انسان داشته و وجود آنها در بدن برای ادامه بقا لازم و ضروری است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۰    
برای جلوگیری از بروز اختلال و برطرف کردن نیاز دارو و ملزومات مصرفی پزشکی مردم در تعطیلات نوروزی مقرر شده تا برای برقراری کشیک داروخانه های روزانه برای ایام تعطیل، هماهنگی های لازم انجام شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۹:۱۵    
هر نوع فرآورده گوشتی خریداری شده باید دارای تاریخ تولید و انقضای معتبر بوده و روی آن نوع و درصد گوشت بکار رفته، درج شده باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۳    
کرفس، گیاهی بومی خاورمیانه و مدیترانه محسوب می شود، اما امروزه تقریبا در هر نقطه ای از جهان مصرف می شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۳    
در کشور ایران وضعیت سرطان در مردان 134در 100هزار نفر و در زنان 128در 100 هزار نفر است و شیب ابتلا به سرطان در کشور بدتر از متوسط شیب جهانی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۳    
درد کمر شایع ترین علت ناتوانی در سراسر جهان است به طوری که 9.4 درصد افراد از این درد رنج می برند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۳    
با گذشت زمان به ناچار حجم صورتمان را از دست می دهیم. دلیلش از دست دادن غشاء میانی پوست، چربی، عضله و تغییرات استخوانی است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۸    
دیابتی هایی که دچار فشار خون هستند، آجیل های بدون نمک مصرف کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۸:۰۳    
خانواده ها باید خود را موظف به تحقیق حداقلی درباره گیاهانی کنندکه قصد تهیه آنها را دارند و این تحقیق با ابزارهای موجود اطلاع رسانی، بیش از 2 یا سه دقیقه زمان نمی برد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۸    
حذف دفترچه های درمانی زیرساخت مهمی برای اجرای نظام ارجاع است و فواید زیادی برای بیماران دارد واین طرح در6 ماه گذشته درکل کشور برای شناسایی نقاط ضعف و قوت آن شروع شده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۰    
این مواد بعد از دورریختن، در مدت کمتر از دو سال تجزیه می شوند.علاوه بر این، نقره باعث خاصیت الاستیکی بیشتر و قوی تر می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۰    
به نظر می رسد با تصویب قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت ، سال 96 خبرهای خوبی برای افراد دارای معلولیت در راه باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۸    
رعایت نکات بهداشتی مهم ترین راهکار پیشگیری از بیماری های گوارشی و مسمویت ها در ایام نوروز است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۳    
شفا آنلاین:نیروهای ضدتروریسم هلند در حال بازرسی محافظین بتول کایا وزیر خانواده ترکیه که روز شنبه قصد داشت وارد روتردام شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۳    
بیمه شدگان تامین اجتماعی از این پس در تمام مراکز درمانی و بیمارستانی این سازمان بدون در دست داشتن دفترچه درمانی و فقط با یک کارت ملی می توانند خدمات ، دریافت کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۸    
یکی از موضوعاتی که برخی از محققان و پژوهشگران با آن دست و پنجه نرم می کنند مشکل دسترسی به منابع اطلاعاتی است که باید آزاد و قابل دسترس باشد. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۰    
شوینده های متعددی برای شست و شوی ظروف در بازار یافت می شوند که متاسفانه در فرآیند تولید بسیاری از آنها مواد شیمیایی بکار رفته است که تاثیر منفی بر سلامت کلی بدن می گذارند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۸    
این حوزه دستگاه ها و نهادهای بزرگ دولتی و خصوصی تا سطوح خدمات کوچک و حتی فردی را در خود می گنجاند، بنابراین نمی توان به چالشهای آن به صورت تک محوری نگریست ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۳    
بحث اجباری شدن مشاوره غربالگری ژنتیک(Genetics) قبل از ازدواج از دغدغه های سازمان بهزیستی کشور و سایر سازمان های متولی حوزه سلامت و حوزه اجتماعی است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۳    
فعالیت بدنی برای مقابله با عوارض جانبی شیمی درمانی به بیماران توصیه می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۳    
روی سطح پوست کودکان مبتلا به اگزما میزان بیشتری از باکتری وجود دارد. وجود مقدار بیش از حد باکتری ها روی پوست می تواند علائم ایجاد شده را با عفونت و شروع التهاب تشدید کند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۸    
100 گرم آجیل مخلوط حدود 600 تا 700 کیلو کالری انرژی دارد، بنابراین افراد روزانه نباید بیشتر از 30 گرم آجیل مصرف کنند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۳    
محققان در تلاش برای تولید نسل جدیدی از داروها هستند که بتواند حتی با مقاوم ترین باکتری ها مقابله کرده چرا که مقاومت آنتی بیوتیکی به خطر جدی فزاینده ای برای سلامت عمومی مردم جهان تبدیل شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۳    
شفا آنلاین:در غرب سیدنی، یک کشتی 102 ساله روی خلیج مانده است که به جنگل شناور معروف است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۸    
در این راستا استان های تهران، فارس و خراسان رضوی در صدر اهداکنندگان خون در 11ماهه سال جاری بودند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۳    
پاسخ رییس دانشگاه تربیت مدرس و رییس هیات ویژه گزارش ملی بررسی حادثه پلاسکو به ابهامات انفجار پلاسکو
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۵    
داوطلب شکستن رکورد گینس تشنج کرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۳    
برخی با خوراندن نوشیدنی و خوراکی به مسافران و بیهوش کردن مسافران ، اقدام به سرقت اموال مسافران خود کرده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۳    
وزیران بهداشت ایران و عراق سال2015 ودرجریان سفر دکتر هاشمی وزیر بهداشت کشورمان به بغداد ، یک تفاهم نامه همکاری ها امضاء کردند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۳    
محققان دانشگاه کارولینای شمالی موفق به ارائه حسگری شدند که می تواند مقدار هیدراته شدن پوست انسان را مشخص کند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۵    
شفاآنلاین:دراین تصویر آلن ایر،سخنگوی سابق فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا در شب چهارشنبه سوری دیده می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۵    
رییس شبکه هپاتیت ایران بر لزوم توجه بیشتر به مقابله با بیماری هپاتیت(hepatitis) در کشور اشاره کرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۳    
تشریح رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد جزئیات تصادف مرگبار افشین یداللهی در جاده کرج – قزوین
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۲:۴۸    
شفاآنلاین:دکترایرج خسرونیا رئیس هیئت مدیره جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران درنامه ای از وزیر بهداشت درخواست کرد مانع کاهش تعرفه متخصصین داخلی شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۳    
مانور اعزام و استقرار خودروهای امداد و نجات با حضور استاندار و اعضای ستاد خدمات سفر صبح امروز در محل نیروی انتظامی مازندران برگزار شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۸    
پوکی استخوان در ناحیه مچ دست نیز اتفاق می افتد؛ بنابراین زنان خانه دار که دست را طولانی مدت در حالت خم شده قرار می دهند و افرادی که با کامپیوتر زیاد کار می کندد، باید مراقب باشند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۳    
متأسفانه هر شب در قسمت های مختلف سریال تلویزیونی این جمله مکرراً تکرار می شود؛ جمله ای غیرعلمی که می تواند در باور و سواد سلامت مردم تأثیر بسیار منفی و مخربی وارد کند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۳    
علی دهقان کیا با اشاره به وضعیت نامناسب صندوق تامین اجتماعی، گفت: اگر قرار است همسان سازی صورت گیرد، ابتدا باید دولت بدهی اش را به تامین اجتماعی پرداخت کند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۸    
آیت الله سید محمد سجادی بیان کرد: پیامبر اسلام (ص) 'طبیب دوار بطبه' بودند یعنی خود دنبال مردم و مریض می رفتند و امروز حضور پزشکان متخصص در مناطق محروم و دورافتاده در واقع پیروی از حضرت رسول (ص) است و ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۳    
شفاآنلاین: ترانه سرای سرشناس کشور درحادثه رانندگی کشته شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۳    
به طور کلی زمانی به عنوان فردی دارای تعداد اسپرم پایین در نظر گرفته می شوید که کمتر از 15 میلیون اسپرم در هر میلی متر از مایع منی داشته باشید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۳    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از روز تحویل سال تا سوم فروردین، هوای بیشتر مناطق کشور بارانی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۸    
همه ما می دانیم مواد غذایی که مصرف می کنیم بر سلامت کلی، سطوح انرژی، و نشاط ما تاثیرگذار هستند. برخی مواد غذایی می توانند همانند دارو عمل کنند، در شرایطی که برخی دیگر حالت سمی دارند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۸    
شفاآنلاین: ترانه سرای سرشناس کشور درحادثه رانندگی کشته شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۳    
رییس پلیس پیشگیری ناجا درباره آمار خسارات جانی حوادث چهارشنبه سوری از دستگیری 1389 مرد و 48 زن در چهارشنبه سوری امسال خبر داد و گفت ...
  • ۱