سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۱:۲۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 24 اسفند 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 1 اسفند 1395 شفا آنلاین 2 اسفند 1395 شفا آنلاین 3 اسفند 1395 شفا آنلاین 4 اسفند 1395 شفا آنلاین 5 اسفند 1395 شفا آنلاین 6 اسفند 1395 شفا آنلاین 7 اسفند 1395 شفا آنلاین 8 اسفند 1395 شفا آنلاین 9 اسفند 1395 شفا آنلاین 10 اسفند 1395 شفا آنلاین 11 اسفند 1395 شفا آنلاین 12 اسفند 1395 شفا آنلاین 13 اسفند 1395 شفا آنلاین 14 اسفند 1395 شفا آنلاین 15 اسفند 1395 شفا آنلاین 16 اسفند 1395 شفا آنلاین 17 اسفند 1395 شفا آنلاین 18 اسفند 1395 شفا آنلاین 19 اسفند 1395 شفا آنلاین 20 اسفند 1395 شفا آنلاین 21 اسفند 1395 شفا آنلاین 22 اسفند 1395 شفا آنلاین 23 اسفند 1395 شفا آنلاین 24 اسفند 1395 شفا آنلاین 25 اسفند 1395 شفا آنلاین 26 اسفند 1395 شفا آنلاین 27 اسفند 1395 شفا آنلاین 28 اسفند 1395 شفا آنلاین 29 اسفند 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۷:۳۲    
پیداکردنشان کار سختی نیست؛ آن قدر راحت از خودشان ردپا به جا می گذارند که احتیاجی نیست دنبالشان بگردیم؛ خودشان، خودشان را معرفی می کنند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۵:۳۲    
دربین تقویم های جهان تقویم ایرانی یا تقویم جلالی، یکی از معدود تقویم هایی است که بسیار دقیق است و علاوه بر این آغاز سال نو مطابق این تقویم بر آغاز بهار یا گذر زمین از محل اعتدال بهاری منطبق است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۲    
قانون حمایت از خانواده، ثبت ازدواج موقت در دفاتر رسمی ثبت را در سه مورد لازم دانسته است: 1- باردار شدن. 2- توافق طرفین.3-شرط ضمن عقد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۵:۴۶    
این مطالعه جدید نشان می دهد که سطوح افزایش یافته چربی بدن و مقاومت نسبت به انسولین در کودکان با دوره های زمانی فزاینده منظم که آنها در مقابل صفحه نمایش تلویزیون و یا رایانه سپری می کنند، ارتباط دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۰:۱۵    
کاهش کیفیت خواب سالم سلامت مردم را به مخاطره می اندازد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۳    
نوع فعالیت جمعیت، ارائه خدمات امداد و نجات بیشتر در حوادث ترافیکی است و امیدواریم شاهد این مسائل نباشیم و بارعایت قوانین توسط هم وطنان این فعالیت ما کمرنگ تر باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۸:۰۳    
شفا آنلاین:تصویر حمله سگ پلیس هلند به یک شهروند ترک تبار در مقابل کنسولگری ترکیه در روتردام هلند بازتاب گسترده ای در رسانه های ترکیه داشته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۰    
چای هایی که سرشار از پلی فنول هستند، می توانند پوست را مرطوب نگه داشته، اثرات مخرب UV را خنثی کرده و التهابات پوست را کاهش دهند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۳    
در بازدیدهای انجام شده تعداد 112 هزار و 197 مورد کارت بهداشت نیز برای متصدیان مراکز تهیه و توزیع غذایی و دیگر اماکن صادر شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۳    
طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی بیش از 350 میلیون نفر در تمام سنین در سراسر دنیا از افسردگی رنج می برند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۳    
شفاآنلاین:به دنبال انفجار مواد محترقه دست ساز در اسلامشهر - مهدیه نبش خیابان 22 دو جوان به شدت مجروح شدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۸:۳۳    
حسن عباسی سخنگوی اورژانس تهران اظهار داشت: تا ساعت 23 سه شنبه ، 55 نفر در تهران بر اثر حوادث چهارشنبه سوری مجروح شده اند که از این تعداد 24 نفر به بیمارستان منتقل و 31 نفر نیز سرپایی مداوا شده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۸:۰۰    
پرداخت عیدی توسط بزرگترها از دیرباز تا کنون به صورت یک رسم دیرین در کشورمان جاری بوده و به نظر می رسد این سنت نیک و پسندیده همچنان تداوم داشته باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۵:۴۸    
بادمجان به دلیل ذخیره فیبر زیادی که دارد در پیشگیری و درمان سرطان روده بزرگ بسیار موثر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۸    
شما ممکن است متوجه تفاوت بین اسید فولیک و فولات نشوید، اما بدن می شود. اگر فردی هستید که به برچسب های مواد غذایی توجه ویژه ای می کند، احتمالا با اسید فولیک ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۳    
جشنواره رنگ موسوم به هولی (Holi) در سراسر کشور هند برگزار شد و مردم از کودک و پیر و جوان به خیابان ها آمدند و در دنیایی از رنگ غرق شدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۱۸    
هاشمی اظهار کرد: در صورت تداوم همکاری مؤثر بین بخش های مختلف درمان، بیمه ها و وزارت ارتباطات، تا پایان سال 96 تمام دفترچه های بیمه کاغذی برچیده می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۰    
هنگامی که مادر یا پدرمان به یک سن خاص می رسند، نگرانی از دست دادن حافظه در ایشان به سراغمان می آید و هر بار که آن ها کلیدشان را گم می کنند، فکر می کنیم همه چیز به پایان رسیده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۰    
در بیشتر مواقع بدون اینکه فرد متوجه باشد، خود عامل اصلی پیدایش این عارضه می شود و در ساعاتی از روز با بدنشستن های مداوم و طولانی سبب آسیب شدید به این ناحیه از بدن خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۸    
در طول دولت تدبیر و امید، کشور به کارگاه ساخت و ساز فضای بهداشتی، درمانی تبدیل شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۳    
سومین نشست شورای عالی کار با دستور کار بررسی حداقل دستمزد 96 در حالی عصر امروز با حضور سه وزیر کابینه برگزار می شود که احتمال توافق بر سر حداقل دستمزد در این جلسه قوت گرفته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۰    
این نانوحامل هوشمند می تواند با انتقال مناسب دارو به بافت سرطانی و جلوگیری از انتشار آن در بافت های سالم، از ایجاد عوارض ناخواسته در بدن بکاهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۰    
قاب یاد شده که چشم یا Eye نام دارد با حمایت مالی Kickstarter ساخته شده و اجرای همزمان دو سیستم عامل اندروید و iOS را ممکن می کند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۰    
امروز وزش باد شدید در بخشهایی از دامنه های جنوبی البرز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور پدید می آید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۰    
گروهی از محققان از روش جدیدی برای شناسایی هویت کاربران استفاده کرده اند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۸    
قرارگیری در معرض سروصدای بلند ناشی از انفجار ترقه ها، نویزهای محیطی و گوش دادن به موسیقی با صدای بلند از علل اصلی بروز آسیب های شنوایی در نوجوانان و جوانان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۸    
شفا آنلاین :پسر 14 ساله در اثر انفجار مواد محترقه در پایتخت کشته شد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۸    
این داروها می توانند تاثیر زیادی بر فشار خون بگذارند و خطر تشکیل لخته های خونی را افزایش دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۳    
از تاریخ 23 دی ماه تخلفات رانندگی بعد از تائید نهایی به شماره تماس رانندگان ارسال می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۳    
با گذشت سه سال از ایجاد و راه اندازی مجتمع هلال حدود 7 هزار زوج پرونده درمانی تشکیل دادند و حدود 5 هزار زوج دوره درمان و صاحب فرزند شدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۳    
مردم برای دریافت سود سهام عدالت باید حساب بانکی باز کرده و بزودی پس از فراخوان سازمان خصوصی سازی، شماره حساب خود را جهت واریز سود، به ما اعلام کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۹:۴۵    
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید 11هزار و 700 تومان و طرح قدیم 12 هزار تومان گران شد، همچنین نرخ دلار هم به 3760 تومان رسید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۹:۳۳    
تشخیص سرطان کلیه می تواند سخت باشد زیرا تا زمان ظهورعلائمی مانند درد کمر، خستگی مزمن، کاهش وزن بدون علت، و خون در ادرار ظاهر شوند، بیماران تحت آزمایش قرار نمی گیرند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۹:۳۳    
افزون بر عطر و طعم تند، زنجبیل دیر زمانی است که به واسطه اثربخشی خود در کاهش تهوع و همچنین درد و ناراحتی معده مشهور است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۰    
آزاد گذاشتن تاسیس داروخانه با هدف افزایش رقابت بین داروخانه ها، حاصلی جز رشد تقاضای القایی برای مصرف بیشتر دارو در کشور نخواهد داشت. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در سفر به فریمان بیمارستان 64 تختخوابی حضرت زهرا(س) را در این شهر افتتاح کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۸    
این اسپری علاوه بر از بین بردن آفت های دهانی می تواند باکتری های دهان را از بین ببرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۸    
شفاآنلاین :رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی ازدستگیری یک پزشک قلابی در اراک با تلاش ماموران پلیس خبرداد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۳    
حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر توقف موقت سامانه در حکم قاضی این ادعا مطرح شده است که این طرح به ضرر و زیان شرکت ها منجر شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۳    
این گیاه، علاوه بر دادن طعم، عطر و بوی فوق العاده به وعده های غذایی، می تواند به طور طبیعی با آلیسین موجود در خودش به حفظ و داشتن شکمی صاف کمک کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۱    
در حال حاضر هم خیلی از بیماران ما متأسفانه توان پرداخت ویزیت و هزینه پزشک را ندارند و مستقیم به داروخانه مراجعه می کنند و دارو می گیرند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۰    
سازمان تامین اجتماعی به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود، از بین متقاضیان از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش نیرو جذب می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۴۸    
در سال جاری انواع محصولات مورد نیاز دیالیز را تولید کرده که در بیش از 500 بخش دیالیز در سراسر کشور برای درمان حدود 30 هزار بیمار دیالیزی استفاده شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۳    
انسولین نباید همیشه در یک نقطه از بدن تزریق شود؛ چراکه این اقدام موجب جمع شدن انسولین زیر پوست شده و کارایی لازم را نخواهد داشت. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۳    
ویتامین D برای سلامت انسان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به عنوان یک هورمون، این ویتامین چندین نقش در حفظ سلامت سلول ها دارد. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۸    
شفا آنلاین:درگیری لفظی میان راننده خودروی جنسیس و کارگر رنگ آمیز بلوار جمهوری کرمان، این بلا را سر ماشین آورد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۳    
یکی از اقداماتی که اورژانس انجام داده تقویت ناوگان هوایی بوده است و هم اکنون 30 فروند بالگرد هوایی در سراسر کشور به هموطنان خدمات ارائه می دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۳    
این نوزاد با وزن حدود 2 کیلوگرم تحت جراحی قلب باز قرار گرفت و توده به طور کامل از دهلیز راست قلب خارج شد و سپس با حال عمومی مناسب به ICU جراحی قلب منتقل شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۸    
از هر چهار مرد و از هر 10 زن یک نفر به این اختلال مبتلا هستند که در زنان پس از دوران یائسگی میزان شیوع آن به اندازه مردان می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۰    
هنگامیکه آهن رباهای ریز به بدن بیمار تزریق شوند، می توان با استفاده از یک میله آهن ربا (چیزی شبیه فلزیاب) گره های لنفاوی نزدیک به محل وجود سرطان(Cancer) را ردیابی کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۰    
پدر و مادر همیشه به دنبال بهترین ها برای نوزادان خود هستند، اما با این حال استفاده از پوشک یکبار مصرف بهترین راه حل برای استفاده در نوزادان نبوده و حاوی مواد شیمیایی خطرناک است و خطر ابتلا به سرطان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۵    
هرساله از اواخر اسفند تا نیمه فروردین سال بعد شاهد جابجایی جمع زیادی از هموطنان هستیم. خانواده هایی نیز مسافرت نمی روند و به دلیل درگیری برنامه های نوروزی از سلامت خود غافل می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
بانک مرکزی در پاسخ به نامه نگاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با رئیس جهمور و درخواست حل مشکل سپرده گذاران موسسه کاسپین، اعلام کرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
ویروس اچ آی وی حتی در زمانی که بوسیله درمان های مختلف تحت کنترل باشد باز هم در مغز فعالیت می کند و محققان به دنبال راهی برای بررسی وضعیت فعالیت این ویروس در مغز بوده اند و با گرفتن مایع نخاعی این ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۱    
بخشی از آلودگی های صوتی مربوط به صداهایی است که فرد در طولانی مدت در معرض آن قرار می گیرد ولی انرژی بالایی ندارد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۳    
وزیر بهداشت در این رابطه افزود: پروژه ها زمانی به افتتاح می رسد که تمامی امکانات لازم در آن ها وجود داشته باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۳    
براساس این اطلاعیه، یارانه نقدی به ازای هر نفر ماهانه 45 هزار و 500 تومان خواهد بود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۳    
بیشتر بیماران سوخته از طبقات محروم جامعه هستند و از طرف دیگر هزینه های درمان سوختگی بسیار سنگین است و آنها در بیشتر موارد حتی از پرداخت هزینه های درمان در بیمارستان های دولتی نیز ناتوان هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۶    
این افراد توسط نیروهای پلیس بازداشت و مراجع انتظامی و قضایی معرفی می شوند ضمن اینکه خودروی آنها نیز توقیف و تا پایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ نگهداری می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۱    
اجرای طرح بیمه ارائه شده از سوی ترامپ طی 2 سال 14 میلیون آمریکایی را از بیمه محروم می کند و همچنین موجب خواهد شد تعداد کسانی که از خدمات درمانی محروم می شوند تا سال 2026به دست کم 24 میلیون نفر برسد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۹    
آثار طرح تحول سلامت که در سال 93 آغاز شد، در سال 95 خودنمایی کرده است. بطوریکه دولت در تامین هزینه های این طرح دچار مشکل شده و پرداخت معوقات نیروهای نظام سلامت به یک سال رسیده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۱    
نتایج مطالعات انجام شده حاکی از آن است که احساس خارش هم مسری است. به عبارت ساده، سرایت اجتماعی گسترش رفتار یا نگرش بین افراد است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۱    
متاسفانه در این ایام شاهد تغییر نامتناسبی در فعالیت های بدنی و غذایی افراد هستیم به نحوی که در حالی که فعالیت های بدنی افراد به شدت کاهش می یابد در مقابل شاهد افزایش تغذیه و مصرف مواد غذایی هستیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۶    
دکتر سید حسن هاشمی روز سه شنبه 24 اسفند 95 به منظور افتتاح چندین پروژه مهم بهداشتی و درمانی از جمله بیمارستان حضرت زهرا(س) شهرستان فریمان به دو استان خراسان رضوی و شمالی سفر کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۱    
اعتدال در مصرف هر ماده غذایی مفید ضرری برای بدن ندارد و مصرف بی رویه هر ماده غذایی باعث آسیب به بدن می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۱    
همواره تصویری که از سرطان در نخستین گام مواجهه با آن به ذهن ها در جامعه متبادر می شود فردی محصور شده با ظاهری نحیف ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۶    
مطالعه جدید نشان می دهد که داشتن فرزند با وجود بی خوابی های شبانه، نگرانی های پی در پی و مشکلات مالی، می تواند طول عمر والدین را افزایش دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۱    
اورژانس در قالب سازمان می تواند موفق تر از گذشته عمل کند و باید اورژانس کشور به عنوان سازمان شناخته شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۱    
زمانیکه والدین از واکسیناسیون فرزندشان خودداری می کنند نه تنها کودک خود را به خطر می اندازند بلکه سلامت کودکان دیگر را هم در معرض خطر قرار می دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۹    
بیایید با هم از خدای بزرگ امنیت، سلامت، رفاه اجتماعی، عافیت و عاقبت بخیری برای خودمان، مردم کشورمان و مردم جهانی که درآن زندگی می کنیم طلب نموده و دست کسانی که در حفظ و حراست ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۱    
بررسی های علمی ثابت کرده که با افزایش مدت زمان استفاده از تلویزیون و رایانه احتمال بیشتری دارد که افراد به دیابت مبتلا شوند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۹    
زهرا سلیمانی اظهار کرد: فست فودها دارای ارزش غذایی پایین از لحاظ ویتامین، املاح و سایر مواد مورد نیاز بدن هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۱    
محمد آقاجانی بیان کرد: در تعطیلات نوروز به همه 900 بیمارستان کشور اعم از بیمارستان های دولتی، خصوصی، خیریه و عمومی غیر دولتی تکلیف شده است که بخش های اورژانس و همه بخش های مراقبت ویژه شامل ICU ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۱    
نوشابه لبنی که از دهه 50 میلادی در اروپا تولید و مصرف می شود، نوشیدنی محبوب کشور سوییس است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۶    
خسرو صادق نیت اظهار داشت: 25 اسفند را روز جهانی خواب گذاشتند و با توجه به رشد و پیشرفت تکنولوژی، خواب بشر به شدت کم و بی کیفیت شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۱    
تصویری قدیمی از بازی شطرنج و تماشاگرانش را ببینید:
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۶    
پیرحسین کولیوند در مورد تهمیدات اورژانس در چهارشنبه آخرسال اظهار داشت: حفظ سلامت و امنیت مردم، مهم ترین موضوعی است که ما در اولویت کاری خود قرار داده ایم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۴۷    
مسعودقادی پاشا اعلام کرد : تمام مراکز پزشکی قانونی استان تهران در ساعات اداری و واحد کشیک عصر و شب واقع در پارک شهر در این اداره کل، آماده پذیرش مصدومان و آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه آخر سال هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۲    
دیابت بارداری یکی از عوارض جدی و شایع بارداری است و پیامدهای بلندمدتی برای سلامت مادر و فرزندش خواهد داشت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۲    
دکتر سیدعلی فاطمی بیان کرد: دکتر داروساز در داروخانه مسئولیت کلیه عواقب مربوط به پیچیدن نسخه و همین طور اشتباهات احتمالی مربوط به نسخه پیچی را دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۷    
یک گروه از پزشکان و جراحان نخستین عمل جراحی تعویض مفصل ران (Hip) با نمونه سه بعدی آن را روی زنی 60 ساله در یکی از بیمارستان های کرالای هند با موفقیت پیش بردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۰۲    
فواید رژیم غذایی مدیترانه ای متعدد بوده و از کاهش ریسک بیماری قلبی تا افزایش قدرت مغز را دربرمی گیرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۷    
سید جلال ملکی با بیان اینکه همه ساله در چنین روزهایی تب و تاب برگزاری جشن شب چهارشنبه سوری فراگیر می شود، گفت: کودکان، نوجوانان و جوانان عمده مخاطبان مراسم های این شب هستند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۳۵    
زنان استرس بیشتری را تجربه می کنند ، از بیماری های مزمن بیشتری رنج می برند، استرس و عصبانیت بیشتر را هم به این لیست اضافه کنید ضمن اینکه خانم ها بیشتر از آقایان قربانی خشونت می شوند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۳    
دکتر علی اکبر پورفتح الله درباره بودجه سازمان انتقال خون در سال 96 گفت: متاسفانه ما دچار کم لطفی بزرگی در سازمان مدیریت شدیم ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۸    
عباسعلی پوربافرانی با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی در ایام نوروز،گفت: رعایت نکات بهداشتی مهمترین راهکار پیشگیری از بیماری های گوارشی و مسمویت ها در ایام نوروز است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۳۳    
سال 95، سال پر حاشیه ای برای جامعه پزشکی بود. از انواع و اقسام خطا و قصور پزشکی گرفته تا حقوق نجومی پزشکی و تبعیضات دنباله دار پزشکان و پرستاران که هر کدام در جای خود جامعه پزشکی را بر سر زبان ها ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۳۳    
آسیب های چهارشنبه سوری دو دسته هستند؛ یکی آسیب هایی که به جسم افراد وارد می شود مثل سوختگی و نابینایی و دسته دوم آسیب های روانی است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۰۳    
کویر مرنجاب آران و بیدگل در شمال شهرستان آران و بیدگل در استان اصفهان قرار دارد. این کویر از شمال به دریاچه نمک آران و بیدگل، از غرب به کویر مسیله و دریاچه های نمک حوض سلطان و حوض مره ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۶:۱۸    
در مجموع مصرف میزان بالاتر سویا با کاهش 21 درصدی خطر مرگ در مقایسه با زنانی که کمتر سویا مصرف می کردند مرتبط است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۵:۰۰    
رهبر این تیم تحقیقاتی، سائوچن چن استاد رشته نانومهندسی بود که روی استفاده از چاپگر سه بعدی در ساخت بافت های زنده کار می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۵:۴۸    
این حملات که معمولا بیش از چند دقیقه طول نمی کشند، با علائمی چون تپش قلب، عرق کردن، احساس تنگی و فشردگی درقفسه سینه، لرزش، احساس از دست دادن تعادل یا گیجی همراه است.
  • ۱