چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۰:۰۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 4 دی 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 2 دی 1395 شعار سال 3 دی 1395 شعار سال 4 دی 1395 شعار سال 5 دی 1395 شعار سال 6 دی 1395 شعار سال 7 دی 1395 شعار سال 8 دی 1395 شعار سال 9 دی 1395 شعار سال 10 دی 1395 شعار سال 11 دی 1395 شعار سال 12 دی 1395 شعار سال 13 دی 1395 شعار سال 14 دی 1395 شعار سال 15 دی 1395 شعار سال 16 دی 1395 شعار سال 17 دی 1395 شعار سال 18 دی 1395 شعار سال 19 دی 1395 شعار سال 20 دی 1395 شعار سال 21 دی 1395 شعار سال 22 دی 1395 شعار سال 23 دی 1395 شعار سال 24 دی 1395 شعار سال 25 دی 1395 شعار سال 26 دی 1395 شعار سال 27 دی 1395 شعار سال 28 دی 1395 شعار سال 29 دی 1395 شعار سال 30 دی 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۵۰    
با حضور در فضاهای عمومی شهرمان یکنواختی، بی هویتی، عدم سرزندگی و نشاط را نظاره گر خواهیم بود. میادین، خیابانها، پارکها و البته معدود فضاهای فرهنگی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۵    
رئیس بیمارستان فوق تخصصی آیت الله طالقانی چالوس گفت: طرح ایجاد کلینیک درمان ناباروری برای اولین بار در غرب استان در این بیمارستان ایجاد می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۶    
ایجاد، توسعه و اجرای پمپ بنزین های تک نازل در سطح شهرها، مانند شمشیر دولبه ای است که در کنار فرصت خدمات رسانی مطلوب به مردم و تسهیل امور سوخت رسانی، ممکن است در صورت عدم رعایت مقررات زیست محیطی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۲۰    
طرح آزادسازی و رفع تصرف اراضی ملی در منطقه کهمان که لقب بهشت لرستان را یدک می کشد توسط دستگاه قضایی لرستان به طورجدی در دستور کار قرار گرفت تا این منطقه گردشگری نفسی تازه کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۰    
بحران آب و نبود مراکز فرآوری گیاهان دارویی در فارس سبب شده برخی گونه های گیاهی در معرض انقراض قرار بگیرند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۹    
رونق تولید ، چرخش چرخ صنعت و احیای هزاران واحدی که از گذشته رکود و تعطیلی را به ارث برده اند، از جمله برنامه های راهبردی دولت تدبیر و امید می باشد که اکنون در سال پایانی دولت نتایج امید بخش آن در حال ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۸    
مدیرعامل توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: دستگاه های دولتی خراسان شمالی از طرح تأمین 20 درصد انرژی از منابع تجدید پذیر استقبال کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۴    
چه احساسی به شما دست می دهد اگر بدانید آنچه که هر شب ساعت 9 با شلوارک، رکابی و دمپایی ابری سفیدتان، با چشمان خواب آلود بیرون می گذارید می تواند بشریت را نجات دهد؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۱:۲۵    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ضعف بستر سازی فرهنگی یکی از مشکلات سوادآموزی در خراسان شمالی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۱:۱۹    
وزارت نیرو با اشاره به بارش حدود 84 میلیارد مترمکعب آب از ابتدای مهرماه تاکنون، اعلام کرد: حجم بارش ها نسبت به مدت مشابه پارسال به کمتر از نصف کاهش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۱:۱۹    
روستای وردیج که از توابع کن به شمار می رود، یکی از جاذبه های طبیعی و تاریخی اطراف تهران است که در غربی ترین نقطه این استان قرار دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۳:۳۱    
مدیر مدرسه ابتدای شهید شیرودی حبیب آباد به دنبال عدم انجام تکالیف دانش آموزان یک کلاس آن ها را با استفاده از شیلنگ تنبیه بدنی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۴۰    
مدیرکل محیط زیست استان مرکزی گفت: غلظت ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون در هوای شهر اراک، روز شنبه برای دومین روز متوالی بیش از حد مجاز بوده و هوای این شهر در وضعیت آلودگی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۴۰    
حکایت برخی پروژه های عمرانی در کرج که سیاسی بهره برداری می شوند گویا شامل حال پروژه مهرویلا شده، پروژه ای که قرار است بخشی از ترافیک کلان شهر دو و نیم میلیون نفری کرج را حل کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۳۷    
رئیس اتحادیه صادر کنندگان استان ایلام از اعمال سلیقه در اخذ تعرفه های صادراتی در مرزهای عراق انتقاد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۳    
رکود اقتصادی حاکم در بندرلنگه باعث مهاجرت 80 درصد از تجار و بخشی از کسبه به کشورهای حاشیه خلیج فارس شده است و جوانان جویای کار با داشتن مدارک عالیه خانه نشین شده اند و نداشتن کار و کسب مناسب آنان را ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۷    
در نشست مسؤولان ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از موضوعات مطرح شده راه اندازی دبیرخانه دائمی یادمان مرحوم حسن پناهی در استان بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۷    
شهردار منطقه یک بجنورد گفت: خیابان معراج در جاده گورستان پارک جاوید بازگشایی و تعریض می شود تا یکی از گره های ترافیکی که مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود آورده بود، حل شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۷    
پوریا تابان که با اجرای برنامه دورخیز در میان ورزشی ها به چهره ای آشنا تبدیل و با اجرای ورزش از نگاه دو به قله شهرت رسید، حالا به جای آنکه یک شناخته شده باشد، یک فراموش شده بزرگ است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۰    
چرا باید در لایحه بودجه سال 96 تقدیمی دولت به مجلس اعتباری برای لرستان در حوزه ارتقای شاخص های توسعه ای دیده نشود و این استان را همچون استان های توسعه یافته در نظر بگیرند؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۹    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج گفت: یکی از تصفیه خانه های پساب در کرج تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۷    
قرار گرفتن شهرستان نهاوند بر روی گسل فعال زمین لرزه و وقوع 40 زمین لرزه از ابتدای سال جاری در این شهرستان، لزوم نوسازی و مقاوم کردن مدارس این شهرستان را به مسئولان یادآوری می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۸    
به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، امورموزه های اداره کل میراث فرهنگی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۰    
رئیس دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اعلام این خبر گفت: این صندوقچه چوبی که متعلق به دوره صفویه است در یک دوره زمانی یکساله مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۰    
پروژه مهم و عظیم کریدور شمالی استان همدان که از سه راهی اصله تا سه راهی اورقین ادامه دارد روزگاری یکی از آرزوهای نخبگان استانی در همدان و بویژه شهرستان رزن بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۶    
با روی کار آمدن دولت یازدهم و سُکانداری "شهیندخت مولاوردی" بر معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، شاهد بروز و نمود بیشتر افکار " فمینیسم" یا به عبارتی " فمینیسم اسلامی"! در دولت روحانی هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۲۷    
مردم استان مرکزی مدت ها بود که منتظر سفر رئیس جمهورو هیات دولت به استان بودند تا در این سفر برخی از مشکلاتشان در حوزه های مختلف برطرف شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۱    
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بابیان اینکه بر هویت بخشی به سیمای شهری و روستایی در برنامه های چهارم و پنجم توسعه تأکید شده، گفت: باید کارشناسان توجه ویژه ای به این امر داشته باشند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۱    
من خودم یک بار این صحبتم را در عمل ثابت کردم و همیشه گفته ام که هیچ وقت راضی نیستم به ارمنستان که وطن نیاکانم است برگردم چون از زمانی که پدر پدربزرگم به ایران آمد حس می کنم که ایرانی هستم و همیشه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۸    
لاپ لند که بیشتر آن در مدار قطبی شمال واقع شده، نواحی شمالی سوئد، نروژ و فنلاند را در برگرفته و تا شبه جزیره ی کولا در روسیه امتداد می یابد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۴    
آژانس پناهندگان ملل متحد اعلام کرد: به دنبال واژگونی دو قایق دیگر در آب های ایتالیا شمار تلفات مهاجران در دریای مدیترانه در 2016 به 5000 تن رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۵    
مراسم سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر مقدس قم با حضور اقشار مختلف مردم در این شهر برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۵    
جعفر آقاجان نتاج، معاون فرماندار بابل عصر شنبه در جلسه بررسی میزان خسارت وارده به باغداران،گفت : با تصمیمات اتخاذ شده از سوی دولت در خصوص کمک بلاعوض به باغداران مقرر شد قیمت مرکبات پوسیده ای که زیر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۳    
در شرائط فتنه، کار دشوارتر است؛ تشخیص دشوارتر است. البته خدای متعال حجت را همیشه تمام میکند؛ هیچ وقت نمیگذارد مردم از خدای متعال طلبگار باشند و بگویند تو حجت را برای ما تمام نکردی، راهنما نفرستادی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با اشاره به واگذاری 22 پروژه نیمه تمام عمرانی به بخش خصوصی گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۴۴    
محمد شکرچی زاده افزود: این طرح بخش های مختلفی دارد و وظایف دستگاه های مرتبط در آن به خوبی مشخص شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۹    
در حالی که همه و همه از آلودگی هوا و رنج و بیماری های این مهمان ناخوانده می گویند آنچه دردناک تر از آلودگی است زخمی است که مدیران و مسئولان در برخورد دوگانه با صنایع آلاینده بر تن این آب و خاک و مردم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۰۷    
رئیس کمیسیون امور زیربنایی و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم گفت: برای آینده روزهای بهتری در حوزه حمل و نقل پیش بینی می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۲:۲۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره موضوعات مختلفی مانند تجمیع بیمه ها، طرح تحول سلامت، کارت منزلت، پول درمان کارگران، حذف یارانه پردرآمد ها و غیره صحبت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۴    
صنایع بالادستی و به اصطلاح مادر موظف هستند مواد اولیه موردنیاز صنایع پایین دستی و تکمیلی را فراهم کنند نه انیکه به نیت کسب سود علی رغم نیاز داخلی برای تولید کالاهای صنعتی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۹    
شبکه خبری آمریکایی از تقلای ضدانقلاب برای دیدار با رییس جمهور منتخب آمریکا و ترغیب وی به اتخاذ سیاست سخت و تحریم علیه ایران خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۹    
در حالی که تاکنون ذرات معلق کوچکتر از 2.5 میکرون علت اصلی آلودگی هوای تهران معرفی می شد حال مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت از افزایش آلاینده ( NO2 ) یا همان نیتروژن دی اکسید خبر می دهد که می تواند به زودی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۹    
متن کامل قطعنامه سازمان ملل در محکومیت شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۹    
رئیس سابق سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به انتصاب بنده به عنوان مشاور اقتصادی معاون اول رئیس جمهوری در امور عراق تصمیم بر آن شد تا در حوزه ای غیر از ریاست در سازمان حج و زیارت فعالیت داشته باشم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۹    
تهران در هفته گذشته کلکسیون از وضعیت های مختلف هوا را از نظر آلودگی تجربه کرد، از یک روز پاک در اوایل هفته گرفته تا روز های سالم در نیمه های هفته و حتی روزهای ناسالم در اواخر هفته.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۹    
سخنگوی وزارت بهداشت، از سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات خواست با بررسی پول هایی که از حق بیمه کارگران بابت درمان هزینه می شود، به جنجال های رسانه ای پایان دهند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۹    
کانون بانک های خصوصی و شورای هماهنگی بانک های دولتی در نامه ای به اسحاق جهانگیری با اشاره به وضعیت رکود بازار مسکن خواستار تمدید حداقل یکساله مهلت فروش اموال مازاد بانک ها شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۶    
با رای وکلای ملت دولت مکلف به اقدام قانونی در اصلاح قوانین محیط کسب وکار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۶    
عزت الله ضرغامی گفت: اقدامات اخیر دولت پوپولیستی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سفرای این رژیم در نیوزیلند و سنگال دستور داده است تا برای مشورت و رایزنی به سرزمین های اشغالی بازگردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۶    
معاون گردشگری میراث فرهنگی با اشاره به اینکه در 6 ماهه اول امسال ورودی اروپایی نسبت به مدت مشابه سال قبل 80 درصد افزایش پیدا کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۶    
بانک مرکزی با توجه به فراهم شدن زمینه اجرایی دستورالعمل و ضوابط خرید و فروش ارز به نرخ بازار توسط شبکه بانکی از فعالان اقتصادی دعوت کرد به منظور تأمین ارز مورد نیاز خود به بانک های دارای مجوز فعالیت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۶    
قیمت هر کیلو گرم انواع لوبیا، نخود و لپه 500 تومان تا هزار و 600 تومان در سطح خرده فروشی افزایش یافت اما قیمت عدس در مقایسه با ماه گذشته تغییری نداشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: از هر اقدامی که متضمن تحقق خواست فلسطینیان و مخالفت با اشغالگری رژیم صهیونیستی باشد، استقبال می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۶    
وزیر تجارت پاکستان اعلام کرد که دولت اسلام آباد با همه کشورهای جهان بجز هند و رژیم اسرائیل برای گسترش روابط تلاش می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمید محمدی معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت را به جای سعید اوحدی به عنوان سرپرست سازمان حج و زیارت منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۶    
اگر ما درباره فحشا رساله و پایان نامه بنویسیم آیا این اشاعه فحشاست؟ دولت باید بتواند در تئوری امنیت ملی خودش این موضوعات را لحاظ کند تا بتواند بحران های امنیت ملی را مهار کند و این احتیاج به کار نظری ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۲۶    
مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا گفت: تروریست های النصره و احرار الشام که در سوریه در کنار داعش مردم بی گناه و مظلوم را کشتار کردند، تفاوتی با داعش ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۲:۳۱    
رئیس محترم جمهور اخیراً در قالب مقابله با نقض برجام توسط آمریکا به رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر امور خارجه دستوراتی داده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۲:۳۱    
رای ممتنع آمریکا در سازمان ملل به قطعنامه ضد صهیونیستی شاید یک سنت شکنی در سیاست حمایت آمریکا از متحد همیشگی خود به شمار رود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۲:۳۱    
رهبر انقلاب همواره دو موضوع را به دولتمردان گوشزد کردند:اول آنکه مراقب دشمن بدعهد و فریبکار و اهل خدعه یعنی آمریکا باشند و به آن اعتماد نکنند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۲:۳۱    
رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به توان تولید زره کنتاکت5 به طور کامل دست یافته ایم و حتی به نمونه های پیشرفته تر از آن هم دست یافته ایم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۲:۲۸    
معاون وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات با اشاره به اینکه تاکنون 258 کیلومتر بزرگراه دیتا در کشور ایجاد شده است ، گفت: در نظر داریم این عدد را به 600 کیلومتر تا پایان دولت یازدهم برسانیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۰۴    
سفیر ایران در فیلیپین طی اظهاراتی عجیب در جریان یک سمینار تجاری در فیلیپین با بیان این که لوازم آرایشی تقاضای بالایی در ایران دارد گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۵۲    
حمایت دمشق از اردوغان در جریان کودتای نیمه ژوئیه، آغاز تغییر سیاست آنکارا در سوریه بود و ترور سفیر روسیه می تواند این چرخش راهبردی را نهایی کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۴۹    
مهدی نصیری بود که جرأت داشت نامه ی آوینی به محمد هاشمی را منتشر کند. همان نامه ای که آوینی به هاشمی نوشته بود : شما صدا و سیما را به بوق مفلوکی تبدیل کرده اید. ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۴۹    
روحانی در پیام های جداگانه ای به سران کشورهای جهان میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح و همچنین آغاز سال 2017 میلادی را به آنان تبریک گفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۴۹    
معاون سابق وزیر دفاع آمریکا هشدار داد ترامپ درصورت عملی کردن تهدیدات خود می تواند صلح جهانی را تهدید کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۴۶    
رئیس جمهور منتخب آمریکا پیش از تصویب محکومیت شهرک سازی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی از باراک اوباما خواسته بود تا قطعنامه شورای امنیت را وتو کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۴۶    
اکبر براتی درباره روزهای پرالتهاب و دوران ساز اوایل انقلاب که خود او نقش مستقیم در بسیاری از رویدادهای آن داشت، می گوید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۷    
قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه طبق نظرسنجی ها اقبال مردم به روحانی کم شده، گفت: امروز مهمترین دغدغه اصلاح طلبان کاهش اقبال عمومی روحانی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۷    
به نظر می رسد که طرح تحول سلامت وارد فاز رسانه ای شده است! در روزهای اخیر وزیر بهداشت از هر فرصتی برای توجیه و ابهام زدایی در رابطه با طرح سلامت استفاده می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۴    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران از بخشنامه جدید سازمان امور مالیاتی در خصوص استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرات حداکثر ظرف مدت یکماه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۴    
رئیس جمهور آمریکا، لایحه بودجۀ نظامی این کشور را برای سال 2017 امضا کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۴    
منابع امنیتی یمن از به هلاکت رسیدن 89 مزدور عبدربه منصور هادی رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن خبر دادند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۴    
معاون سابق وزیر کار با اشاره به اینکه طرح 1.5 میلیارد دلاری اشتغال روستاییان در صورت برنامه ریزی می تواند نتیجه موثری داشته باشد گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۴    
در اختیار قرار دادن و افشای اطلاعات شخصی افراد ممنوع است و در صورت لزوم به درخواست نهادهای قضایی و اداری صالح منحصراً در اختیار آنها قرار می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۴    
پوست کدو را دور نریزید. پوست کیوی سرشار از پروبیوتیک است که در خواب بهتر به شما کمک می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۴    
محققان پژوهشگاه دانش های بنیادی با بررسی اثر میدان های پیمانه ای یافته های جدیدی در این باره به دست آوردند و پژوهشگران دنیا نیز با بسط مدل های ارائه شده در این مطالعات اقدام به بررسی زوایای دیگر این ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۱    
رؤسای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه تأکید کردند که همزمان با پیروزی های ارزشمند مردم و ارتش سوریه بر تروریست ها و تداوم این مبارزات ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۱    
وزارت کشور ترکیه اعلام کرد: مقامهای این کشور بیش از 1656 نفر از کاربران شبکه های اجتماعی را در شش ماه گذشته بازداشت کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۱    
ارتش و نیروهای مردمی یمن، پایگاه نظامی الطلعه در نجران عربستان را با موشک زالزال-2 هدف قرار دادند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۱    
یک روزنامه انگلیسی با اشاره به حضور مهاجران و وضع نابسامان امنیتی در کشورهای اروپایی نوشت: سال 2017 می تواند سال فروپاشی اتحادیه اروپا باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۲۸    
نهمین جایزه ادبی جلال آل احمد طی مراسمی در تالار وحدت برگزیدگان خود را معرفی کرد که در این مراسم رمان لم یزرع نوشته محمد رضا بایرامی به عنوان اثر برگزیده بخش رمان معرفی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۲۸    
طرح ضربتی پلیس پایتخت برای برخورد با تخلفات شبانه، دور دور و رانندگی مخاطره آمیز کلید خورد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۲۵    
در کنوانسیون حقوق کودک یه حق بر هویت اشاره و مصادیقی برای آن برشمرده شده است. این حق در بسیاری از جوامع رعایت می شود و این در حالی است که بی توجهی به آن در منشور حقوق شهروندی اعتراض یک عضو شورای شهر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۲۲    
نماینده مردم فریمان دولت را مکلف به ایجاد مصونیت در تأمین امنیت غذایی مردم دانست و تأکید کرد: با توجه به اهمیت و آثاری که محصولات تراریخته در زندگی مردم دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۲۲    
اختلاف بین حداقل و حداکثر حقوق بازنشستگان در ایران به 20 برابر می رسد همسان سازی حقوق بازنشستگان در مجلس بی نتیجه ماند بازنشستگان پیش از موعد تامین اجتماعی برای سومین بار مقابل مجلس تجمع کردند
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۱۹    
پیام هشدارگونه ترابرد برای دومین بار تغییر و صرفا به دو بوق کوتاه و منقطع بسنده کرد در حالیکه هنوز مفهوم این بوق جدید برای بسیاری از مشترکان تلفن همراه مشخص نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۱۹    
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به راه اندازی شبکه آزمایشگاهی با پشتوانه پدافند غیرعامل گفت: سامانه سازمان غذا و دارو (TTAC) در بحث مبارزه با قاچاق و کنترل موجودی برای تمامی کالاهای سلامت کمک بسیاری ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۱۹    
وکلای ملت بانک مرکزی را موظف به ایجاد سامانه نظارتی برخط در نظام بانکی کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۱۹    
برخی پایگاه رای روحانی را متزلزل می دانند و معتقدند همین لرزش دست بخشی از رای دهندگان روحانی در انتخابات 92 کافیست که دل اصولگرایان را برای رقابت مجدد با او قرص کند اما در مقابل برخی می گویند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۱۹    
نماینده دلواپس مشهد جملاتی را در اختیار رسانه های منتقد دولت قرار داد که به ادعای او سخنان وزیر امور خارجه در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۱۹    
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به بیمه آموزش دهندگان از ابتدای سال 96 بدون محدودیت گفت: مصوبه محرومیت های اجتماعی افراد بی سواد فعلاً اجرا نمی شود و طرح بُن سوادآموزی را در 7 استان کشور اجرا ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۱۶    
لیست مذکور که متوسط سنی اعضای آن 65 سال است، متشکل از چهره های طراز اول دولت اصلاحات و کارگزاران شامل برخی معاونین روئسای جمهور، (8 وزیر) و (12 معاون وزیر) است و بقیه نیز از مشاهیر این جریان هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۱۰    
آنکارا به طرز محسوسی درمورد دخالت روسیه در شکست جنگجویان شورشی در حلب سکوت کرده است. از دیگر سو ایران ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۱۰    
تاریخ برخی از این اسناد که بر روی وبسایت آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار گرفته است، به ششم ژانویه 2016 یعنی اندکی پیش از اعلام رسمی اجرای توافق بر می گردد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۰۷    
آیت الله مصباح یزدی اظهار داشت: کسانی که از فتنه حمایت کردند،در حقیقت به جریان ضد انقلاب تنفس مصنوعی دادند و متأسفانه برخی از آن افراد همچنان در آن راهی که می رفتند، قدم می گذارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۰۷    
محافظه کاران دیروز و اصولگرایان امروز، به دنبال راهی برای زدودن غبار برجای مانده از نام های قبلی جریانشان بوده و از همین رو به دنبال قرار گرفتن زیر عنوان نام جدید جریان انقلابی هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۴۲    
حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران درانگلیس در یادداشتی با اشاره به قرارداد خرید هواپیما میان تهران و ایرباس تاکید کرد که این قرارداد همانند قرارداد با بوئینگ که یکی از مهمترین دستاوردهای برجام می باشد ...