دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۰۷:۴۹Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 27 دی 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 2 دی 1395 شعار سال 3 دی 1395 شعار سال 4 دی 1395 شعار سال 5 دی 1395 شعار سال 6 دی 1395 شعار سال 7 دی 1395 شعار سال 8 دی 1395 شعار سال 9 دی 1395 شعار سال 10 دی 1395 شعار سال 11 دی 1395 شعار سال 12 دی 1395 شعار سال 13 دی 1395 شعار سال 14 دی 1395 شعار سال 15 دی 1395 شعار سال 16 دی 1395 شعار سال 17 دی 1395 شعار سال 18 دی 1395 شعار سال 19 دی 1395 شعار سال 20 دی 1395 شعار سال 21 دی 1395 شعار سال 22 دی 1395 شعار سال 23 دی 1395 شعار سال 24 دی 1395 شعار سال 25 دی 1395 شعار سال 26 دی 1395 شعار سال 27 دی 1395 شعار سال 28 دی 1395 شعار سال 29 دی 1395 شعار سال 30 دی 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۹:۲۰    
اندرو کوریبکو می گوید: فتنه 88 عملیاتی با هدف آماده سازی مردم ایران جهت پذیرش یک میانه رو ی طرف دار غرب و افزایش شانس آمریکا برای نفوذ در ایران بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۱۷    
بانک پاسارگاد امکان انجام معاملات آنلاین در بازار بورس را با اتصال به حساب های خود فراهم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۱۵    
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با اعلام افزایش دانشمندان برتر و رهبران تحقیقات مهم ایران به 421 نفر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تجربه نشان داده است که برای پیشبرد توسعه در کشور باید کار به کاردانان بخش خصوصی سپرده شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۸    
رییس دانشکده پزشکی شیراز به تذکر نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی پاسخ داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۸    
بازجویی ها هنوز هم ادامه دارد. برخی از سیاست مداران صهیونیستی از جمله برخی اعضای حزب لیکود با توجه به حجم فسادها خواهان استعفای نتانیاهو شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۳    
فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر ایجاد زیرساختهای گردشگری و توجه به آثار بارز تاریخی و باستانی این شهرستان، گفت: انصاف مردم و بازاریان این شهر و ارزانی کالاها در لار چیزی کمتر از بنادر کشور ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۱۸    
امروز اگر به یکی از روستاهای قم سر زده باشید وقتی در خصوص برآورد هزینه ساخت و ساز از یک مشاور املاک یا پیمانکار ساختمان سوال کنید ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۶    
معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس از برگزاری دوره های کوتاه مدت کارآفرینی برای دانشجویان تازه وارد این دانشگاه خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۰:۲۱    
عضو کمیته تحقیق وتفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: متأسفانه باید بگوییم که پرونده فساد مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه می تواند بزرگترین فساد مالی تاریخ ایران باشد چرا که مبلغ تخلفات بسیار ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۳:۵۰    
بهزاد فراهانی دوست و همکار قدیمی بهمن مفید می گوید:دوستش مدت هاست که با جم همکاری ندارد، بگذارید این هنرمند سالخورده بازگردد و اقلا در وطنش تئاتر بازی کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۲:۲۶    
رحیم میدانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دستورالعمل برداشت آب از دریا توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی اول آذر ماه امسال از سوی وزیر نیرو ابلاغ شده است، گفت:
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۲:۲۶    
رحیم میدانی معاون امور آب و آبفای وزیر نیرو در خصوص آخرین وضعیت آبی کشور اظهار داشت: مهمترین هدف ما برای آینده کاهش 11 میلیارد مترمکعبی مصارف آبی طی برنامه ششم است که این مهم در صحن علنی به تصویب ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۲    
فلاحتیان: نیمه اول بهمن ماه کلنگ ساخت نیروگاه 1400 مگاواتی هرمزگان با سرمایه گذاری روس ها زده خواهد شد
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۹    
کارشناس مسؤول امور نهاد کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: دو کتابخانه مخصوص نابینایان در دو شهرستان بروجن و شهرکرد در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که جمعاً 333 نابینا و معلول در آن ها عضو ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۶    
با ابتکار معلم خلخالی در مدرسه عفت خلخال 32 شالگردن برای جبهه مقاومت بافته شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۹    
پنج ماه از ابلاغ دستورالعمل اجرایی تشکیل صندوق پس انداز منطقه ای مسکن می گذرد و تاکنون تنها روند اداری ثبت نام یک صندوق در یک استان، سپری شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۹    
در حالی از یک سالگی اجرای برجام می گذرد که تاکنون جز نقض عهد طرف مقابل و تمدید تحریم ها چیزی از این سند افتخار نصیب ایران نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۹    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجن گفت: یک باب مغازه تجاری در بروجن، یک باب مغازه در شهر نقنه و 2 هزار و 500 متر زمین مزروعی واقع در روستای دهنو وقف شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۶    
سیامک بصیری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال 1352 شرکت چکش یک ستونی به تقلید از ستون تخت جمشید در میدان ولیعصر(عج) اجرا می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۸    
گرم شدن هوا در زمستان در چهارمحال و بختیاری از طرفی و جوشان شدن چشمه پارک جنگلی سرچشمه موجب ورود مسافران و گردشگران به این پارک جنگلی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: حوزه زنان سرپرست خانوار مغفول واقع شده است به نحوی که قانون حمایتی خاصی برای زنان سرپرست خانوار نداریم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۰    
دیوانسالاری آب با تکیه بر گزاره هایی نادرست و غیرعلمی بر طرح های جانبدارانه سد و انتقال پافشاری و با انجام مصاحبه ها و سخنرانی ها پیاپی عدم اشراف خود بر مساله پراهمیت و خطیر مدیریت آب را اثبات می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۴    
معاون درمان اداره کل بیمه سلامت استان چهارمحال و بختیاری، درجلسه مشترک با مدیران شبکه بهداشت لردگان، ازتحت پوشش قرارگرفتن 164 هزار نفر از روستاییان زیر پوشش بیمه سلامت روستایی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۱    
یک پژوهشگر طب سنتی گفت: مصرف دمنوش های گیاهی متناسب با طبع در مقابله با استرس و اضطراب روزمره تاثیر چشمگیری دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۱    
در سبک زندگی اسلامی، توجه به نوع پوشش تنها به زنان محدود نمی شود بلکه مردان را نیز در بر می گیرد. یعنی همانطور که زنان نباید پوشش بدن نما داشته باشند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۲    
فرماندار شهرستان سامان گفت: 14 پرونده در راستای ایجاد طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان سامان مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۲    
خانم نسیم دهقانی از برگزاری 10 برنامه محوری ویژه بانوان به مناسبت دهه فجر در شهرستان اردل خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۰:۴۱    
مدیرکل تعهدات قانونی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از افزایش 10 درصدی مستمری مستمری بگیران از دی ماه جاری خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۸    
حل مشکلات این رودخانه همت مردم و مسئولان را می طلبد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۷    
رئیس پلیس فتا تهران با اشاره به اینکه بیشتر پرونده های موجود در پلیس فتا مربوط به سوء استفاده از عکس های خصوصی کاربران در فضاهای مجازی است به کاربران هشدار داد که مراقب عکس های همین الان یهویی خود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۳    
متاسفانه شهرکرد از کمبود سونوگراف زن رنج می برد، این درحالی است که از دیگر نقاط استان چهارمحال و بختیاری نیز برای انجام سونوگرافی به مرکز استان مراجعه می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۳    
رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: پروژه برج های دوقلو از نظر معماری و شهرسازی جایگاهی در کالبد شهر ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 380 هزار سفر در این استان صورت گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۰    
انحصار برگزاری تور گردشگری چین به ایران که تاکنون در اختیار 20 آژانس مسافرتی بود شکسته شد و آژانسهای متقاضی می بایست برای حضور در این عرصه مشخصات خود را به سازمان میراث فرهنگی اعلام کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۰    
مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: حفظ سرمایه آبزیان با کنترل بیماری ها یکی از وظایف اصلی دامپزشکی است از این رو لزوم مبارزه همه جانبه و کنترل بیماری های ماهیان سردآبی در این استان همواره مورد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۰    
رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهرکرد گفت: ساخت مبلمان شهری در مجموعه شهرداری و سازمان پارک ها و فضای سبز برای نخستین بار در چهارمحال و بختیاری توسط شورای اسلامی این شهر کلید خورد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۵۴    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: موضوع انتقال آب بین حوضه ای کارون و زاینده رود در سازمان برنامه و بودجه کشور مورد بررسی و تبادل نظر کارشناسی قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۵۱    
دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری رتبه اول بخش پژوهشی جشنواره رازی را کسب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۵۱    
استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با معاونان رییس جمهوری اعتبار پروژه های این استان را در سطح ملی بررسی و پیگیری کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۳    
رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: در سه سال گذشته 700 مصوبه وجود داشت که 70 درصد این مصوبات اجرایی و مابقی آن ها در دست اجرا است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۱    
کوچ همه ساله عشایر بختیاری به ییلاق و قشلاق، به مال کَنون شهرت دارد. کوچ در فرهنگ بختیاری با سختی و تلاش عجین شده است و مردان و زنان این دیار با حرکت در دل کوه ها و دشت ها برای کوچ از ییلاق به قشلاق ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۷    
تندگویان، سخنگوی فراکسیون اصلاح طلبان: به نظر دولت و مسجدجامعی احترام می گذاریم .
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۱    
عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: اختلاف بر سر برجام و دعوای نابرجامیان و برجامیان اختلاف بر سر چند سانتریفیوژ نیست، بلکه محل اصلی نزاع که قدمتی به اندازه عمر انقلاب دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۴    
رییس جدید پردیس البرز با حضور مشاور رییس و مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران معرفی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۴    
وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در احکامی جداگانه اعضای هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی را منصوب کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۱    
شعارسال: سیزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به ریاست دکتر میرزاده و با حضور آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۱    
گم شدن اطلاعات موجود در اینترنت به موجب عدم توانایی موتورهای جستجو و مخصوصا گوگل در یافتن این داده ها منجر به ایجاد سیاه چاله های اطلاعاتی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۱    
سرپرست معاونت پژوهش فناروی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان عرصه های پژوهش و فناوری این دانشگاه 28 دی ماه برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۸    
احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر تهران طی نامه ای به رییس شورای شهر تهران از سمت خود استعفا داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۹    
رئیس هئیت فوتبال در چهارمحال و بختیاری گفت: ورزش در چهارمحال و بختیاری وضعیت مناسبی ندارد و آمارهای بالایی که هر روز از اعتیاد جوانان در این استان به گوش می رسد به دلیل بها ندادن به ورزش است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۲    
فیش حقوقی مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه نشان می هد که وی ماهانه بیش از 24 میلیون تومان حقوق دریافت می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۷    
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی عنوان کرد: براساس پیش بینی شده ها تا سال 1404 پنجاه درصد از تولید ناخالص داخلی کشور از محل اقتصاد دانش بنیان تامین خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۰۳    
فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی گفت: ادامه عملیات عمرانی در حریم کاخ گلستان متوقف شده است و نیروهای یگان به صورت شبانه روزی در این محل مستقر هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۰۳    
درحالی که براساس گزارش کمپانی بازاریابی گردشگری فوروارد کیز، ترکیه در سال 2016 میلادی 21 درصد از گردشگران خود را که از طریق هوایی به این کشور سفر می کردند از دست داده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۵    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به برخی فضاسازی های رسانه ای درباره رسیدگی دستگاه قضایی گفت: این فضاسازی ها و فشارهای رسانه ای علاوه بر اینکه وصف مجرمانه دارد، هیچ تاثیری بر کار قوه قضاییه ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۵    
امیر نعمتی و امیر جهانشاهی از سوی فرمانده معظم کل قوا به درجه سرتیپی نائل شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۲    
بعد از ظهر امروز رئیس جمهور محترم با اصحاب رسانه کنفرانس خبری دارد و قرار است به پرسش های آنها پاسخ بدهد. ظاهرا بهانه این نشست خبری، سالروز اجرای برجام است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۹    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: در این کشور، مردم کارفرما و همه مسئولان پیمانکاران مردم می باشند و به همین دلیل، کارفرماها باید از حقوق پیمانکارانشان مطلع باشند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۹    
سمنان به عنوان مجری طرح تنها یک زمین داریم در مراکز پیش دبستانی کشور انتخاب شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۷    
صندوق بین المللی پول با افزایش رقم پیش بینی شده برای رشد اقتصادی برخی کشورها از جمله چین و آمریکا در سال جاری و آینده میلادی، درباره احتمال تضعیف شماری از اقتصاد های نو ظهور هشدار داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۲۲    
ورود اولین ایرباس A321 به عنوان نخستین هواپیمای خریداری شده بعد ازتوافق هسته ای موجی از شور و شعف را بین دولتی ها ایجاد کرد تا برای این تازه وارد آسمان ایران سنگ تمام بگذارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۱۹    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سرمایه گذارانی از کشور چین به منظور سرمایه گذاری در بخش های مختلف این استان آمادگی خود را اعلام کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۱۹    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه های نوین در برندسازی شهری در این استان حمایت می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۹    
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از تخصیص دو میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای ساخت و تکمیل گلزار شهدای گمنام در این استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۹    
فرماندار بروجن گفت: بدنبال لغو قرارداد 35 نفر از کارگران یک شرکت زِیرمجموعه مجتمع فولاد چهارمحال و بختیاری ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۲    
دومین نمایشگاه صنعت و معدن استان به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی و معدنی استان از 30 دی ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان یزد برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۲    
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه 520 شهر با بحران آب آشامیدنی مواجه هستند گفت: به هفت هزار و 500 روستای کشور نیز بوسیله تانکر آبرسانی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۹    
معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه در کل کشور با مشکل کم آبی و خشکسالی روبه رو هستیم، گفت: پروژه انتقال آب به یزد چشم انداز نزدیکی ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۹    
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با تأکید بر ضرورت بیمه محصولات کشاورزی گفت: متاسفانه کشاورزان استان یزد در این زمینه دچار بی انگیزگی شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۵    
یک قرن پیش و در خلال جنگ جهانی اول، نخستین تانک ها ساخته شد و توسط انگلیس و فرانسه علیه آلمان به کار رفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۲    
مدیرکل هواشناسی فارس گفت: سازه ای که بر روی کوه دراک شیراز نصب شده مربوط به هواشناسی است و هیچ گونه ارتباطی با تشعشع پارازیت ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۲    
معدن فیروزه نیشابور امروز به دلیل بی توجهی مسئولان رو به نابودی است و عاقبت این معدن گرانقیمت از نمایش در موزه های جهانی به بساط در کف خیابان های نیشابور رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۲    
طبیعت بکر مازندران سال هاست از معضل زباله رنج می برد و اسیر این طلای کثیف شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۶    
خانه حکیم هیدجی این روزها اوضاع خوبی ندارد و فرسودگی بنا و انجام نشدن تعمیرات لازم باعث شده این خانه مسیر تخریب را طی کند و بدین ترتیب یک بنای دیگر از بناهای تاریخی زنجان از بین برود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۶    
دبیر کنگره تاریخ معماری و شهرسازی در قم با بیان اینکه از آثار تاریخی شهر قم چندان چیزی هم باقی نمانده، گفت: وظیفه ما حفظ این آثار برای آیندگان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۶    
مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تعدادی از واحدهای پرورش طیور چهار شهرستان استان مرکزی، تاکنون بیش از 120میلیارد ریال خسارت برجای گذاشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۰    
این یک عادت تکراری در نظام مدیریتی و نحوه برخورد ما با محیط زیست است که در گام نخست تمام اقدامات و برنامه های توسعه ای خود را بدون رعایت کوچکترین ملاحظات زیست محیطی اجرا می کنیم و پس از آشکار شدن ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۰    
ارتش عراق اعلام کرد که از آغاز عملیات آزادسازی موصل تاکنون، 80 محله مسکونی را از دست داعش آزاد کرده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۰    
نشستن غبار فراموشی بر سبک غنی معماری ایرانی-اسلامی در ابنیه مسکونی به گونه ای است که دیگر نمی توان نام و نشانه ای از معماری اصیل ادوار گذشته در بناهای فعلی مشاهده کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۷    
یک سایت خبری مدعی شد: دفتر یاسر هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی و تعدادی از مشاوران آیت الله پلمب شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۷    
رئیس پلیس آگاهی کشور گفت: در سالجاری 9 هزار کلاهبردار و جاعل از سوی پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۴    
مسئولان دولتی باید با مصاحبه ها به مردم اطمینان بدهند که نگران افزایش قیمت نباشند و از طرف دیگر هم باعرضه دلار به بازار اجازه افزایش بیش از این قیمت را ندهند و البته در طولانی مدت هم قیمت دلار را ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۴    
رحیم میدانی در نشست خبری ابراز امیدواری کرد شورای نگهبان ماده 45 برنامه ششم را تایید و ابلاغ کند تا از منابع آب کشور صیانت شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۱    
به گفته یک نماینده مجلس، سه بانک بزرگ دولتی دراقدامی غیرقانونی، مطالبات خود از بدهکاران خرد بانکی را از محل یارانه این افراد تسویه می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۱    
آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب درباره ی شهید می فرمایند: باید گفت که اولین جرقه های انگیزش انقلابی اسلامی به وسیله ی نواب در من به وجود آمد و هیچ شکی ندارم که اولین آتش را در دل ما نواب روشن ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۱    
این روزها اخبار جعلی (Fake news) نظام سیاسی و به ویژه انتخابات آمریکا را تحت تأثیر قرارداده و سیاسیون همدیگر را به انتشار اخبار جعلی در جریان انتخابات و پس از آن متهم می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۸    
سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اخیرا با بیان اینکه دشمن ادعا می کند که ایرانی ها و چینی ها با همکاری هم، راهبرد ممانعت از دسترسی را پیش می برند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به لزوم حفظ انسجام در بسیج گفت: فضای مجازی قطعه اثرگذاری از یک پازل بزرگ است و آن پازل حفظ انقلاب اسلامی است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۲    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده مدعی است دسترسی به 29 میلیارد دلار درآمد فروش نفت، کاملا مهیا است، اما او در همین نشست خبری گفته است: هنوز شرایط بانکی ما به حالت عادی برنگشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۲    
جنب و جوش های انتخاباتی درون کابینه چندوقتی است شروع شده و وزرا در سفرهای خود به استان های مختلف به دنبال جلب رای مردم در حمایت از رئیس جمهور فعلی هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۹    
یگان تحت فرماندهی امارات که توسط بلک واتر آموزش دیده است، ابتدا برای اموری مثل کنترل شورش، جنگ شهری و حفاظت از تاسیسات اتمی ایجاد شد اما بنا بر اعلام نیویورک تایمز ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۶    
مدیرکل اموال تملیکی کردستان از دپوی 300 میلیارد تومان کالا در انبارهای استان خبرداد و گفت: قبل از اینکه این کالاها از رده خارج شوند برای فروش آنها باید تدبیری اندیشیده شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۵    
با رصد خبرهای انتخاباتی مشخص می شود، کشور آرام آرام آماده انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۶    
روابط میان ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ از مدت ها پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به یکی از مجادلات و بحث های مهم در دل ایالات متحده و سایر کشورهای درگیر تبدیل شده بود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۱    
فرض کنید در زمان جنگ، ما فرمانده یک عملیات را پس از عملیات، رودرروی فعالان سیاسی و جناحی در تلویزیون می نشاندیم تا آن فعال سیاسی، دمار از روزگار یک فرمانده درآورد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۲    
بررسی ها حکایت از آن دارد که تنها سه فروند از صد فروند هواپیمای خریداری شده از ایرباس با شرایطی خاص انتخاب شده و به کشورمان منتقل خواهند شد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۲۱    
معاون اول رئیس جمهور گفت: ما از موضع اقتدار می گوییم اگر برجام را پاره کنند آن را آتش می زنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۲۱    
بالاخره پای دریای کارائیب نیز به نفت ایران بازشد. این روزها نام متهم جدید نفتی به گوش می رسد. نامی که در نهایت وکیل بابک زنجانی را امیدوار ساخته تا شاید بتواند موکل خود را یک قدم از اعدام دور کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۲۱    
رییس جمهور منتخب آمریکا در گفتگو با روزنامه تایمز لندن بار دیگر توافق هسته ای ایران را بدترین توافق تاریخ خواند، اما در مورد این که می خواهد چگونه با ایران رفتار کند چیزی نگفت.
  • ۱