چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۹:۰۴May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 30 دی 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 2 دی 1395 شعار سال 3 دی 1395 شعار سال 4 دی 1395 شعار سال 5 دی 1395 شعار سال 6 دی 1395 شعار سال 7 دی 1395 شعار سال 8 دی 1395 شعار سال 9 دی 1395 شعار سال 10 دی 1395 شعار سال 11 دی 1395 شعار سال 12 دی 1395 شعار سال 13 دی 1395 شعار سال 14 دی 1395 شعار سال 15 دی 1395 شعار سال 16 دی 1395 شعار سال 17 دی 1395 شعار سال 18 دی 1395 شعار سال 19 دی 1395 شعار سال 20 دی 1395 شعار سال 21 دی 1395 شعار سال 22 دی 1395 شعار سال 23 دی 1395 شعار سال 24 دی 1395 شعار سال 25 دی 1395 شعار سال 26 دی 1395 شعار سال 27 دی 1395 شعار سال 28 دی 1395 شعار سال 29 دی 1395 شعار سال 30 دی 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۱:۲۶    
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری گفت: فکر کنم حدود 10 نفر نیروی برای اشتغال به شهرداری معرفی کردم، البته افرادی را هم که معرفی کردم از بستگانم نبودند، می توانید بروید و تحقیق کنید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۲۶    
اگر شب تا صبح نتوانسته اید به میزان کافی استراحت کنید، با این ترفندها روز خود را پر از انرژی و با نشاط آغاز کنید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۱۵    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تولد سالانه 30 هزار کودک معلول در کشور این سازمان را بر آن داشت تا طرح پیشگیری از معلولیت را به طور جدی در دستور کار قرار دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۴    
اگر درصدد کاشت موی سر یا ابرو هستید، پیش از آن که نسبت به انجام این عمل زیبایی اقدام کنید، باید به نکاتی توجه داشته باشید که دانستن آنها در میزان موفقیت جراحی شما موثر است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۳    
با ایجاد اورژانس بین جاده ای و پیش بیمارستانی در خشت می توان علاوه بر خدمت به مصدومین سوانح جاده ای، به جمعیت 15 هزار نفری خدمت رسانی به موقع در امر درمان کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۴:۱۴    
رضایی با اشاره به نظم و انضباط شهری در ساخت و ساز ها گفت :بالغ بر 60 هزار هکتار بافت فرسوده در کشور وجود دارد که بیش از 10 میلیون نفر در این بافت فرسوده زندگی می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۱    
تنها کشتارگاه دام شهرستان رابر در حالی پلمب شد که قصاب ها نگران از وضعیت موجود بودند. سرپرست اداره دامپزشکی رابر علت پلمب این واحد را وضعیت نامناسب کشتارگاه عنوان کرد و افزود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۱    
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه هر شهروند باید خود بازرس باشد، گفت: به دنبال این هستیم که طرح شهروند بازرس را در استان فعال کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۶    
در گزارش نشست خبری روز سه شنبه 28/10/95 رئیس جمهور محترم آمده است: رئیس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه چه اشکال دارد مردم ما یک هواپیما سالم و تمیزسوار شوند گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۳    
در پی آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو که صبح روز پنجشنبه (30 دی) در خیابان جمهوری تهران رخ داد، بعضاً تصاویری دلخراش و غم انگیز در شبکه های اجتماعی منتشر شد که واکنش معاون دفتر سلامت روانی و ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۳    
حضرت آیت الله جوادی آملی مشکل کشور را نه کمبود منابع بلکه بی عرضگی و ضعف مدیریت دانست و بر لزوم تلاش و برنامه ریزی مسؤولان جهت حل مشکلات اقتصادی، گرانی و بیکاری تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره حادثه پلاسکو گفته نمی داند چرا به وضعیت ساختمان های این چنینی رسیدگی نمی شود با اینکه بارها از قبل تذکرات لازم داده شده بود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۶    
8 سال است که مردم رودبارجنوب چشم انتظار وعده های نافرجام مسوولان برای افتتاح بیمارستان 24 تختخوابی این شهرستان هستند و طبق آخرین وعده، دهه فجر روز افتتاح این بیمارستان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۶:۲۰    
مدیرکل راه آهن کرمان از راه اندازی قطار کرمان – اصفهان در سال آینده خبر داد و گفت: 25 تا 30 درصد حجم قطار مسافربری استان کرمان افزایش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۸    
مهدی حسینی نژاد در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان سهم استان کرمان در تولید ناخالص داخلی را 37 درصد عنوان کرد و گفت: در صدد هستیم سهم 31 درصدی صنعت و معدن در این زمینه را به 40 درصد برسانیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۸    
فهیمه فرهمندپور در همایش نقش بانوان در اقتصاد مقاومتی در سالن همایش های استانداری لرستان به نرخ بیکاری زنان تحصیل کرده اشاره کرد و اظهار داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۵    
معاونت میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مستندات، فیلم ها گزارش های مربوط به دو پرونده منظر باستان شناسی ساسانی و ارسباران که برای ثبت جهانی سال 2018 به یونسکو ارسال می شود را در ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۳:۵۰    
امروزه ضرورت دارد بخشی از فعالیت های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و #گردشگری در قالب تفاهم نامه به اتاق بازرگانی واگذار شود. "رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران"
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۶    
مسوول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان از ساماندهی زیر ساخت های محوطه تاریخی خالد نبی شهرستان کلاله خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۴۷    
معاون رئیس جمهوری در بازدید از بیت تاریخی امام خمینی (ره) در شهرستان خمین تأکید کرد خمین به عنوان قطب گردشگری انقلاب اسلامی حفظ و توسعه پیدا می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۵۶    
در 10 ماهه امسال یک میلیون و 79 هزارو 462 دستگاه انواع خودرو توسط خودروسازان داخلی کشور تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 38 درصدی افزایش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۸    
شش طراح و مدیر ارشد هوآوی به اتهام جاسوسی صنعتی و لودادن اطلاعات داخلی به کمپانی LeEco بازداشت شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۸    
محسن سرخو، عضو شورای شهر تهران در یادداشتی تلگرامی مقصر اصلی مرگ آتش نشانان در حادثه هولناک فروریختن ساختمان پلاسکو، شهرداری دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۳:۰۹    
ساختمانی با این محتویات هنگام وقوع حادثه آتش سوزی به دلیل حضور مواد سریع الاشتعال به سرعت شعله ور می شود؛ در این شرایط تنها اطفاء بر عهده ی سیستم های خودکار ساختمان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۳    
نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت: سازمان ملل متحد نیازمند اعمال فشار بر ایران برای پایبند ساختن این کشور به ممنوعیت های تسلیحاتی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۳    
ساختمان پلاسکو در چهارراه استانبول تهران 30 دی ماه طعمه حریق شد و فروریخت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۰    
ما گرفتار بحران مدیریت در این کشوریم. تا دلتان بخواهد دکترا و مهندس و فلان و فلان داریم اما مدیر چطور؟ چرا مثل مربی فوتبال ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۰    
روابط عمومی اورژانس کشور اسامی مصدومین انتقالی به بیمارستان ها در حادثه ریزش ساختمان پلاسکو را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۰    
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در 3 سال اخیر 7 اخطاریه به ساختمان پلاسکو داده شده است و دیگر ساختمان های مجاور از جمله آلومینیوم و علاءالدین نیز با مشکل فرسودگی مواجه هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۰    
مدیرعامل بیمه ایران اعلام کرد: از روز شنبه آماده پرداخت خسارت های حادثه ریزش ساختمان پلاسکو هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۰    
سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی حادثه دردناک آتش سوزی و فرو ریختگی ساختمان پلاسکو در تهران در یادداشتی نوشت: ای کاش فجایعی چنین تلخ و دردناک ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۱:۱۰    
رئیس اتحادیه پوشاک کشور اعلام کرد: 560 واحد صنفی در حادثه ریزش ساختمان پلاسکو از بین رفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۲    
در حالی که یکی از دلایل سختی اطفای حریق ساختمان پلاسکو وجود مواد سوختنی بسیار در آن بود، رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به گستردگی حضور غیرقانونی تولیدی ها در داخل تهران ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۲    
رضا تقی پور با انتقاد از اینکه ساکنین و مالکین ساختمان پلاسکو در سنوات گذشته به اخطارهای اتش نشانی بی توجه بوده اند، تصریح کرد:
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۶    
آتش سوزی گسترده و فروریختن ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری تهران، بازتاب گسترده ای در خبرگزاری ها، وب سایت های خبری و روزنامه های آنلاین در سراسر جهان داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۶    
در منطقه جنوب تهران، در نزدیکی های حرم مطهر امام (ره)، خانه ابدی اهالی شهر تهران قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۶    
معاون وزیر نیرو از نیاز به 52 میلیارد دلار سرمایه گذاری به منظور توقف انتشار گازهای گلخانه ای در ایران خبر داد و گفت: تولید برق پاک تا پایان امسال، 400 مگاوات افزایش می یابد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۳    
در میان دعواهای برانکو و کی روش و زیر باران بیانیه های سرمربی تیم ملی ایران علیه سرمربی پرسپولیس به نظر می رسد تاج در اولین چالش عملکرد فوق العاده ای نداشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۰    
معاون پژوهش وفناوری وزیر علوم از تائید نهایی 11 محور شاخص علم و فناوری خبر داد و گفت: زیرمحورهای این شاخص ها به دلیل ارائه پیشنهادات جدید از سوی اعضای کمیسیون دائمی عتف ، نهایی نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۷    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب فعلا وزن بالایی ندارد؛ تقوی هم نامزد است، او هم سطح ضرغامی است
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۵    
ساختمان پلاسکو را حبیب الله القانیان، رئیس انجمن کلیمیان تهران و مالک شرکت پلاسکو ساخت پیش از این هم این ساختمان به دنبال حریق سینما تهران دچار آتش سوزی شده بود اما همان زمان با تدابیر درست این آتش ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۶    
جنگ بد است اما کودکان امروز تنها درگیر جنگ نیستند. بسیاری از کودکان در جهان در صلح و آرامش زندگی می کنند اما خطرات جدی آنها را تهدید می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه از احضار سفیر دانمارک در ایران خبر داد و گفت: وزارت امور خارجه در این احضار خواستار برخورد مسئولانه و جدی دولت دانمارک با عوامل تعرض به سفارت این کشور در کپنهاک و اعلام نتیجه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۸    
وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر اینکه همه طرف ها باید به توافق برجام پایبند باشند، گفت: اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا توافق هسته ای را رد کند، ما وی را شگفت زده می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۶    
یک مقام مسئول وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح جزئیات فرایند حذف یارانه نقدی خانوارها، از امکان ثبت اعتراض خانواده هایی که یارانه نقدی آنها قطع شده است، خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها ناگزیر به تبعیت از برجام هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۶    
در روز حادثه، در دو جا، ازدحام جمعیت بود، یکی در اطراف ساختمان پلاسکو و دیگری در مراکز انتقال خون.تا زمانی که دسته اول در کشور ما اکثریت دارند، نه فقط کار امدادرسانی در حوادث ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۸    
سناتور تندروی جمهوری خواه گفت هرچند ترامپ توافق هسته ای را لغو نمی کند، اما به تقابل با فعالیت های منطقه ای ایران پرداخته و برجام را سخت گیرانه تر اجرا می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۸    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه برخی جریانها و رسانه ها با پولهای انگلیسی اقدام به مرجع تراشی می کنند، نسبت به آسیبهایی که می تواند متوجه نهاد روحانیت باشد هشدار داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۸    
رئیس جمهور در پیامی تاکید کرد: حماسه آتش نشانان فداکار در این صحنه خدمت، ملت ایران را به سوگ و ستایش روح فداکاری و از خودگذشتگی این فرزندان رشید ملت واداشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۳    
نماینده انگلیس در سازمان ملل گفت: ایران باید برای رفع کامل تحریم های سازمان ملل،اتحادیه اروپا و آمریکا اعتماد سازی کند و نشان دهد رفتارش تغییر کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۴    
برخی کارشناسان علت بیکاری فارغ التحصیلان را در 10 محور جمع بندی کرده اند که عدم تناسب نیاز بازار با رشته های دانشگاهی و عدم مهارت عمده ترین علت بیکاری فارغ التحصیلان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۵    
استاد انسان شناسی دانشگاه تهران گفت: اقتصاددانان ما عقب مانده اند که در کشوری که بیشترین ضربه را از امریکا خورده است، طرفدار امریکا و طرفدار اقتصاد نئولیبرالی و شیوه زندگی امریکایی هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمانی در مرکز تهران پیامی صادر کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۹    
کارشناس فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از حذف طبقات اضافی برج هتل آسمان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۹    
یکی از وعده هایی که در سالهای اخیر در رسانه های مجازی و نوشتاری کلانشهر شیراز به صورت متناوب شنیده شده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۹    
مدیر راهداری راه و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: محور کمربندی شیراز بهسازی، تعریض و روکش آسفالت می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۹    
معاون عمرانی استاندار فارس، گفت: زمان پایان عملیات اجرایی فاز دو خط یک قطار شهری شیراز و بهره برداری از آن در صورتی که پروژه بر اساس برنامه زمانبندی پیش برود پایان سال 95 تعیین شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۹    
یکی از مهم ترین مباحث مطرح شده درباره شیراز در سال ها اخیر، دنباله رو بودن آن در ایجاد فضا ها و مبلمان شهری زیبا است، جالب تر آنکه طرح های اجرا شده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۹    
مدیر ستاد آبادگری باغات قصردشت شیراز از راه اندازی سه باغ خانواده در این کلانشهر خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۹    
برای تکمیل ساخت باغ موزه مشاهیر جهان در شیراز 50 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت. مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۶    
استاندار فارس بر لزوم تسریع در اجرای پروژه خط دوم انتقال آب از سد درودزن به شیراز تاکید کرد. به گزارش شیراز1400 ، محمدعلی افشانی چهارشنبه 16 دیماه در بازدید از روند اجرای پروژه خط انتقال آب به شیراز ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۵    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد آباده در خصوص مشکلات دانشگاه در بیانیه ای نوشت: دانشجویان این دانشگاه قربانی مدیریت برخی از مدیران بی تعهد شده اند که تعهد مدیریتی خود را عکس برداشتن ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۵    
ساختمان پلاسکو در تهران در پی آتش سوزی گسترده که از صبح امروز آغاز شده بود ، فرو ریخت . نکته قابل توجه، ریزش عمودی این برج( همانند تخریب بر اثر انفجار) بوده است .