سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۴:۴۳Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 9 دی 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 2 دی 1395 شعار سال 3 دی 1395 شعار سال 4 دی 1395 شعار سال 5 دی 1395 شعار سال 6 دی 1395 شعار سال 7 دی 1395 شعار سال 8 دی 1395 شعار سال 9 دی 1395 شعار سال 10 دی 1395 شعار سال 11 دی 1395 شعار سال 12 دی 1395 شعار سال 13 دی 1395 شعار سال 14 دی 1395 شعار سال 15 دی 1395 شعار سال 16 دی 1395 شعار سال 17 دی 1395 شعار سال 18 دی 1395 شعار سال 19 دی 1395 شعار سال 20 دی 1395 شعار سال 21 دی 1395 شعار سال 22 دی 1395 شعار سال 23 دی 1395 شعار سال 24 دی 1395 شعار سال 25 دی 1395 شعار سال 26 دی 1395 شعار سال 27 دی 1395 شعار سال 28 دی 1395 شعار سال 29 دی 1395 شعار سال 30 دی 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۱۲    
معاون وزیر ارتباطات از لزوم تفکیک ترافیک داخل از بین الملل تا پایان دی ماه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۱۲    
معاون مشاور امنیت ملی آمریکا می گوید، این کشور هر قطعنامه ای را که کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد، وتو خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۰۹    
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد، کشورش همیشه برای مذاکرات گسترده با رئیس جمهور و دولت آتی آمریکا آماده است اما این مسأله یک امر اجباری نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۰۹    
غلامعلی حداد عادل گفت: فلسفه اسلامی کمک بزرگی برای تعامل و تقابل ما با دنیای غرب است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۰۹    
رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7 بازتاب زیادی در رسانه های عربی داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۰۹    
وزیرحج و عمره عربستان گفت: عربستان از حجاج ایرانی و تمام حجاج جهان اسلام استقبال می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۰:۱۸    
یک قاضی بازنشسته دادگستری با بیان اینکه این روزها موضوع حقوق شهروندی زیاد مورد توجه قرار گرفته است گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۰:۱۸    
در ترکیه سالی توام با حمله تروریستی به قیصریه و انفجار در نزدیکی ورزشگاه بشیکتاش به پایان رسید. با وجود همه این ناامنی ها که کشته و مجروح شدن تعدادی ایرانی را نیز در پی داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۰:۱۸    
عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در نشست علمی حقوق شهروندی در پرتو نظریات مرجع عالیقدر جهان تشیع آیت الله هاشمی شاهرودی در دانشگاه عدالت گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۰:۱۸    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت میزان صادارت محصولات بنگاه های کوچک و متوسط در سال جاری را 1.4 میلیارد دلار اعلام و اظهار کرد: بیش از 954 بنگاه کوچک و متوسط در سال جاری در امر صادرات فعال بوده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۰:۱۸    
براساس هدف گذاری صورت گرفته ایران باید تا حدود 10 سال آینده به جایگاه نخست تولید خودرو در منطقه دست یابد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۰:۱۸    
نماینده ورامین در مجلس، گفت: فتنه 88 کار امریکایی ها و صهیونیست ها و تجسم کینه آنها از نظام بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۰:۱۵    
مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه ضمن تشریح وضعیت کنونی و موانع احیای دریاچه ارومیه، اظهار کرد: ستاد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۰:۱۵    
رییس انجمن مراقبت های ویژه کشور درباره مشکلات مرتبط با کمبود تخت و تعرفه ها در این حوزه توضیحاتی را ارئه کرد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۳۹    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به مشکلات استانها در زمینه های مختلف از جمله مسائل بانکی گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۳۹    
مرجع تقلید شیعیان گفت: نخست وزیر انگلیس در نشست سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به چه حقی علیه ایران صحبت می کند و به آن ها وعده می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۳۹    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: بلای استنباط غلط در دین و زاویه گرفتن با ولایت در اصولگراها نیز وجود دارد و یکی از درس های سال 88 همین بود که هر کسی در هر لحظه ای ممکن است از ولایت خارج شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۳۹    
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی تهران در ابتدای هفته آینده با پایداری هوا مواجه خواهیم بود از تشکیل جلسه عصر امروز کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا در ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۳۹    
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: 9 دی اهمیتش در این است که دشمن سعی در تردید داشت اما ملت ایران با هوشیاری مانع از رخنه این تفکر در کشور شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۳۹    
اظهارات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا درباره مناقشه رژیم صهیونیستی و فلسطین در حالی که انتقادات بسیاری را در آمریکا برانگیخته، موجی از تحسین را در اروپا به راه انداخته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۳۹    
در حالی که قیمت نفت رو به افزایش گذاشته است انتظار می رود شرکت های نفت شیل آمریکا سرمایه گذاری در اکتشاف و تولید نفت را در سال 2017 افزایش دهند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۳۹    
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم گفت: تحریم های اقتصادی ایران نتیجه فتنه 88 بود و امروز ما همچنان ضربه فتنه سال 88 را متحمل می شویم، چرا که آن پالس هایی که به آمریکا داده شد تحریم اقتصادی را شکل داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۳۹    
مدیرعامل فرا بورس ایران با اشاره به اینکه استقبال از صندوق های "جسورانه" گسترده است، گفت: پیش بینی می شود در چند هفته آینده صندوق هایی که در این زمینه وارد بازار می شوند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۳۹    
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با بیان اینکه اگر روح انقلابی ضعیف شود همه چیز از بین می رود، گفت: در مقابل انقلابی گری، تنبلی، وارفتگی و بی تفاوتی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۳۶    
بررسی آمارهای گزارش خرده فروشی بانک مرکزی در سه بازه هفتگی، ماهانه و سالانه نشان می دهد که نوسان ارزی هفته های اخیر در بازار مواد خوراکی به خصوص اقلام وارداتی اثر قابل توجهی نداشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۳۶    
فرمانده نیروی انتظامی در سومین گردهمایی روسای دانشگاه ها با پلیس استان، دانش بنیانی و دانش محوری را اصلی مهم برای رسیدن به پلیس حرفه ای عنوان کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۳۶    
دبیر کل ششمین جشنواره تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور در این همایش با بیان این که اکنون 8 چالش اصلی بر سر راه کیفیت در ایران داریم، گفت: تعداد گواهی های سیستم مدیریت کیفیت نشان دهنده ارتقای کیفیت نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۳۶    
یک کارشناس بانکداری الکترونیک از بررسی طرح نسل جدید خودپردازها بانظارت بانک مرکزی خبر داد و گفت: بر اساس این طرح خودپردازهای غیر بانکی فعال می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۳۶    
معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات با تاکید بر اینکه در اجرای طرح احراز هویت به دنبال ایجاد مشکل برای مردم نیستیم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۳۶    
واردات نفت خریداران آسیایی از ایران در نوامبر برای دومین ماه متوالی بیش از دو برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافت و در این میان خرید هند و کره جنوبی بیش از چهار برابر رشد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۳۶    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امت اسلامی نباید پایین تر از دیگران باشد بلکه باید در مقام و جایگاه رفیعی قرار داشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۴    
فعالیت آژانس های آنلاین در یک سال اخیر موجودیت آژانس های رسمی را به چالش کشیده اند. حالا دیگر کمتر کسی است که از این نرم افزارها که خدمات جابه جایی مسافر را ارایه می دهند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۴    
وکیل دادگستری و فعال حوزه محیط زیست با اشاره به اینکه آیا ستاد احیای دریاچه ارومیه یک ستاد ملی یا دولتی است اظهار کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۴    
مهمترین خبرهای این هفته به اعلام فعالیت پنهانی 4 میلیون کارگر در کشور، ایجاد 704 هزار شغل در سال، علل محقق نشدن سهم 25 درصدی بخش تعاون و مرگ روزانه 4 نفر در حوادث کار اختصاص داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۱    
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در واکنش به تهدید ترکمنستان برای قطع گاز ایران گفت: اجازه به وجود آمدن بحران در استان های شمالی کشور را نخواهیم داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۱    
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی می گویند، بحث فتنه را تا کجا می خواهید ادامه دهید؟ گفت: تا فتنه گران تسلیم حق نشده اند و سران فتنه اعتراف به خیانت در حق ملت نداشته باشند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۱۵    
متاسفانه باندبازی، آفت بزرگی برای فضای سیاسی کشور شده است. این هفته یک نماینده مجلس از موقعیت و جایگاه خود سوءاستفاده کرد و با جوسازی و دروغ پردازی در قبال اظهارات و مواضع وزیر خارجه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۷    
پس از گذشت دو روز از انتشار گزارشی تکان دهنده از گورخواب ها واکنش های گسترده در شبکه های اجتماعی و افکار عمومی به این گزارش شده است. مقامات کشور نیز یکی پس از دیگری نسبت به آن واکنش نشان دادند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۵    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است روحانی سال 96 دوباره منتخب ریاست جمهوری می شود و جای نگرانی وجود ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۰    
سه سناتور برجسته آمریکایی اخطار داده اند که روسیه و رئیس جمهور آن ممکن است در ارتباط با آنچه ادعا می شود دخالت در انتخابات ماه گذشته آمریکاست با تحریم روبرو شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۰    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، اعلام کرد که دولت بشار اسد و گروه های مخالف مسلح توافقی برای آتش بس سراسری در سوریه امضا کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۶    
عدم تمایل عربستان به پایان تهاجم خود علیه غیرنظامیان یمنی و آمار بالای شهداء و مجروحین آن را تنها پس از واکاوی گذرواژه ای می توان درک کرد که یک رسانه انگلیسی چندی قبل آن را رسماً افشا نمود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۲۷    
تولیت آستان قدس رضوی، با تاکید بر اینکه نباید در دشمنی دشمن تردید شود، گفت: بصیرت، تضمین کننده حیات ملت و این نظام است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۲۷    
فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه یگان های ویژه در جریان فتنه برای صیانت از ارزش های نظام تاپای جان ایستادند، گفت: 9 دی اعلام انزجار ملت ایران از اقدامات غیرقانونی اصحاب فتنه بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۲۴    
شعار سال : رنگ آمیزی یک فیل 17 ساله برای حضور در جشنواره سالانه انتخاب زیباترین فیل در نپال – کاتماندو سخنرانی بنیامین نتانیاهو خشمگین از اظهارات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا در شهر قدس ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۴    
طرح آتش بس شامل خودداری دولت سوریه و مخالفان از سیطره بر مناطق تحت کنترل یکدیگر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۴    
ارزش ریال ایرانی در 10 سال گذشته بیش از 450 درصد در برابر هر دلار آمریکا افت کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۱    
در صورت توافق نمایندگان کشورها و مقامات وزارت حج سعودی، دو طرف توافقنامه ای را درباره جزئیات حج امضا می کنند و حجاج ایرانی می توانند در حج آینده مشارکت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۱    
تقاضای مطلق وجود دارد ولی تقاضای موثر کاهش پیدا کرده است. مسکن یک کالای زیستی است و تا پول به دست مردم بیاید قیمت ملک بالا می رود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۳    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شاه بیت حل مشکلات استان، مدیرانی توانمند و کارآمد است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در تکمیل پروژه های نیمه تمام استانی خیلی منتظر اعتبارات ملی نباشید و با تکیه بر منابع داخلی و خلق منابع مالی جدید با مشارکت بخش خصوصی و خیرین پروژه ها را تکمیل ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص 912 میلیارد تومان اعتبار خاص دو ساله برای 51 طرح استان مرکزی خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۳    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه ایرالکو موظف به کاهش آلایندگی خود شد، گفت: این شرکت تا امروز 96 دیگ آلاینده که گاز کلر از خود متصاعد می کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۳    
وبلاگ افاضات عقل کل نوشت: گفتند چون امسال سالروز تولدش با ایام محرم توام شده است تصمیم گرفتیم زودتر برایش جشن تولد بگیریم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۳    
مدیرکل اطلاعات استان مرکزی گفت: همه دستگاه ها باید در زمینه تحقق اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی با جدیت ورود و در این زمینه از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۲۸    
رسانه تخصصی نظامی انگلیسی از قصد کویت در ساخت پایگاه های جدید دفاع موشکی که گرای آن ها به سمت ایران است، خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۲۸    
روستای بهارستان از توابع شهرستان آشتیان استان مرکزی در 26 کیلومتری آشتیان قرار دارد . شغل اغلب ساکنین آن کشاورزی و دامداری است. زبان مردم بومی آن خلجی است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۲۲    
حدود شش سال از اقدام برای ساخت اولین شهرک صنفی کشور در دلیجان می گذرد اما به دلیل تکمیل نشدن زیر ساخت های این شهرک همچنان مشکلاتی را برای کسبه مستقر در این شهرک ایجاد کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۵    
امروزه صنعت گردشگری، به یکی از منابع درآمدی بسیاری از کشورها تبدیل شده است
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۵    
اسرار اربعین و عدد چهل از دیدگاه قرآن به این صورت است که:
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۵    
ماجراهای علی مطهری، صادق زیبا کلام و اظهار نظرات بعد آن به مشغولیات مردم در این شرایط اقتصادی اضافه شده است، اما هدف بازیگردانان چیست، در ادامه تحلیل یکی از طلبه های فعال آمده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۹    
نگرانی های مربوط به محیط زیست شهری سوژه کاریکاتور زیر قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۳    
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، گفت: شهر مقدس قم بایستی در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی برای سایر استان های کشور مبنا و الگو باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۰    
برج شیشه و عمارت ارگ قدیم مربوط به دوره قاجاریه و در زمان سردار اعظم حکمران اراک ساخته شد.فضاها و تقسیمات بنا مشخص کننده جهت نگاهبانی است و چون دارای کاشی های شفاف می باشد به نام برج شیشه معروف شده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۸    
زهره میرحسینی استاد و مدرس رشته کتابداری و عضو کارگروه پژوهش استان تهران بیان کرد: از آنجاکه نقش و رسالت کتابداران ارتقای ساختار اجتماعی و فرهنگ جامعه است و با جامعه محلی شهرهای گوناگون سروکار دارند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۸    
آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، گفت: مراکز علمی و حوزوی که در مورد مهدویت فعالیت می کنند باید اطلاع رسانی درست و صحیح از جایگاه مهدویت داشته باشند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۸    
مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان قم گفت: جزوه "قانون و فضای مجازی" به منظور آشنایی دانش آموزان با موضوع قوانین در فضای مجازی تهیه شده که با موافقت مدیران دستگاه ها می توان مسابقاتی بر مبنای آن در سطح ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۵    
حضرت فاطمه معصومه (س) در سال 173 هجری در شهر مدینه دیده به جهان گشود].1[
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۵    
مدیر مرکز رشد دانشگاه قم گفت: در بحث کارآفرینی یک معضل خیلی سخت در جامعه ما وجود دارد به جهت اینکه هیچ آموزش خاصی در این حوزه انجام نشده و فرهنگ سازی مناسبی صورت نگرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۹    
در ایام مطرح شدن پرونده ی فساد اقتصادی شهردار وقت تهران در دهه ی 70 (غلامحسین کرباسچی)، سردار نقدی مسئول حفاظت اطلاعات وقت ناجا جلسه ای سه ساعته با جمعی از نمایندگان مجلس برگزار می کند و در آن پرونده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۶    
این خانم روزی برای خود اسم و رسمی داشته اما روزگار با او نساخته و او را دربه در و آواره کرده است. صورتش پر از چین و چروک شده؛ غم در چهره اش موج می زند و مو هایش یکدست سفید است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۶    
پیامبر اکرم (ص) فرموده اند : فردی که حقوق عائله خود را ضایع نماید دور از رحمت خدا میباشد.بهترین شما کسی میباشد که برای خانواده اش بهتر باشد و من از تمام شما برای خانواده ام بهترم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۶    
در میان آماری که در روزهای پایانی هر سال منتشر می شود، تعداد دانش آموزانی که بنا به صدها دلیل قید درس و مدرسه را می زنند و برای همیشه با تحصیل خداحافظی می کنند هم،جایی را به خود اختصاص داده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۳    
درخت "کاج زبرمیوه" (Bristlecone Pine) مثال خوبی از گونه های نامیرا است. بعضی از این گیاهان در آمریکای شمالی بوده و قدمت آن ها به 5000 سال قبل می رسد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۹    
بزرگراه کربلا از بزرگ ترین پروژه های کشور در حوزه راه است که باوجود گذشت 24 سال از آغاز عملیات اجرایی آن هنوز مشکلات مالی بر این پروژه سایه افکنده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۷    
چند صباحی بود که از سوی مردم و جوانان محله کلیور بندر انزلی گلایه های زیادی از مسئولان مخابره می شد، آنها مشکلاتشان را در قسمت نظرات با ما در میان گذاشتند و شهردار انزلی نیز سعی کردند با ثبت نظر خود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۱    
شکایت اتحادیه تاکسیرانی از برنامه های آنلاین تاکسی یاب، شکایت صدا و سیما از تولیدکنندگان محتوای دیجیتال و نیز شکایت اتحادیه مشاوران املاک، شکایت بانک مرکزی، شکایت فروشندگان خودرو ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۸    
شهروندان بوکان پرونده سال 1394 را در حالی بستند که این سال برای آنها یادآور وعده های بی سرانجام مسئولان و برگزاری همایشهای متعددی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۳    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: درخصوص وضعیت پایان نامه ها در کشور برخی مقررات باید تغییر کند به ویژه در مقطع تحصیلی کارشناسی ضرورتی به تهیه پایان نامه وجود ندارد.