چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۱:۰۴May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 25 دی 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 2 دی 1395 شعار سال 3 دی 1395 شعار سال 4 دی 1395 شعار سال 5 دی 1395 شعار سال 6 دی 1395 شعار سال 7 دی 1395 شعار سال 8 دی 1395 شعار سال 9 دی 1395 شعار سال 10 دی 1395 شعار سال 11 دی 1395 شعار سال 12 دی 1395 شعار سال 13 دی 1395 شعار سال 14 دی 1395 شعار سال 15 دی 1395 شعار سال 16 دی 1395 شعار سال 17 دی 1395 شعار سال 18 دی 1395 شعار سال 19 دی 1395 شعار سال 20 دی 1395 شعار سال 21 دی 1395 شعار سال 22 دی 1395 شعار سال 23 دی 1395 شعار سال 24 دی 1395 شعار سال 25 دی 1395 شعار سال 26 دی 1395 شعار سال 27 دی 1395 شعار سال 28 دی 1395 شعار سال 29 دی 1395 شعار سال 30 دی 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۸:۱۶    
نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس در خصوص آخرین وضعیت استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: بعد از بررسی برنامه ششم توسعه به موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس می پردازیم و اقای آخوندی برای پاسخ گویی به ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۹    
رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرین دشت گفت: مهاجرت تعداد زیادی از افراد جویای کار شهر دبیران به شهرستان های همجوار زنگ خطری برای بروز و تشدید آسیب های اجتماعی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۴۲    
بانک کشاورزی به منظور همراهی با سیاست های اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید و مساعدت به بدهکاران، کلیه جرائم دیرکرد تسهیلات را مشروط به تسویه نقدی بدهی تا پایان سال 1395 مورد بخشودگی قرار می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از رقابت 260 هزار داوطلب در آزمون دکتری سال 96 دانشگاهها و موسسات آموزشی خبر داد و گفت: گروه علوم انسانی و داوطلبان مرد در صدر هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۹    
ملوان زبل شخصیت محبوب بسیاری از کودکان قدیم است که امروز جوانان جامعه ی ما را تشکیل می دهند؛ شخصیتی که با خوردن یک قوطی اسفناج، ناگهان قدرتی جادویی پیدا می کرد و کارهای بزرگی انجام می داد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۸    
در این ایام، بسیاری از مسئولان و رسانه ها بی سر و صدا از کنار صنایع رو به رکود استان می گذرند و در این روزهای سیاست زدگی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۴:۱۷    
اگر این روزها به طبیعت ارسنجان سری بزنید، نتایج و نشانه های خشکسالی های چند سال اخیر و به خصوص امسال را خواهید دید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۹    
مصرف برخی غذاها در کنار هم می تواند به ضرر سلامتی تان تمام شود استفاده از این خوراکی ها در کنار هم به ضرر سلامتی تان تمام خواهد شد پس سعی کنید به خورد و خوراک خود بیشتر دقت کنید و مانع بروز آسیب به ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۳    
رییس پلیس اگاهی ناجا گفت :ورود اسلحه درکشور به دلیل ناایمن بودن کشورهای همسایه است دربرخی ازاستان هاطرح های تشویقی برای افرادی که سلاح خود را تحویل میدهند اجرا میشود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای نظارت و برخورد قاطع با متخلفان قانون پسماند، 18شهردار و دهیار بدلیل دفن غیراصولی زباله به دادگاه معرفی شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۴    
نشست هم اندیشی یک روزه با محوریت آسیب شناسی نمد و با موضوعات برندسازی، بازاریابی، بسته بندی صنایع دستی، رنگرزی، تهیه مواد اولیه، صنعتی سازی، ارگونومی و اقتصادی سازی صنعت نمد برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۴    
قاچاق چوب معضلی است که در جنگل های ایران همواره وجود داشته است، کمبود نیروهای حفاظتی سازمان جنگل ها و خلاءهای قانونی موجود همچنین کمبود اعتبار ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۱    
معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری در راستای طرحی به نام "اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم" برای ستادهای تبلیغاتی حسن روحانی برای انتخابات 96 را جابجا شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۲    
فرماندار شهرستان سامان از اختصاص تسهیلات اشتغالزایی جهت مشاغل خانگی در شهرستان سامان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۹    
مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بیمارستان روانپزشکی سینای جونقان از جمله مراکز ارائه خدمات روانپزشکی در کشور است که همزمان با سایر مراکز به تخت های روانپزشکی جدید ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۰:۲۰    
قهرمان سال2016 کاراته جهان گفت: اینکه مسئولان قول پاداش می دهند و به آن عمل نمی کنند کار تازه ای نیست و پیش از این هم از این قولها زیاد شنیده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۵    
اوایل هفته بود که خبر برگزاری رزمایش مشترک نظامی عربستان و سودان تحت عنوان فلک 2 در رسانه ها منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۷    
بی بارش های دی ماه سال 95 در چهارمحال و بختیاری و گرم شدن هوا در این استان باعث کاهش منابع آبی و افت سطح اب رودخانه ها شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۰    
طرح بین المللی عضو هیأت علمی دانشگاه شهرکرد بین وزارتخانه علوم، تحقیقات و فنآوری ایران و وزارتخانه آموزش عالی و تحقیقات فرانسه تصویب شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۴    
با رعایت یکسری نکات مهم می توان به خوشبختی و رضایت از زندگی دست یافت. در این مطلب موانع دستیابی به این هدف معرفی می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۴    
آمریکا اعلام کرد جنگنده های F-35 استرایک فایتر که گران ترین ابزار جنگی دنیا به شمار می روند، به پایگاه های این کشور در ژاپن منتقل می شوند تا پایه قدرت نظامی آمریکا را در منطقه اقیانوس آرام شکل دهند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۱    
یک کارشناس پرواز سعودی، به علت حقیقی ممنوعیت پرواز بر فراز کعبه پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۶    
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: اقدامات مربوط به آماده سازی کمپ مرهم ویژه زنان معتاد خودمعرف را پیگیری می کنیم و امیدواریم در بهمن ماه شاهد افتتاح رسمی این مرکز باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۶    
نقش نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آزادسازی شهر بستان و چزابه در عملیات طریق القدس
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۶    
این استان تولید کننده بیش از نیم میلیون تن گوجه فرنگی است اما برنامه ریزی مناسبی برای استفاده بهینه از این توانمندی وجود ندارد
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۶    
پیرمرد سبدی چرخدار را در دست گرفته و در مقابل میز قاضی ایستاده است. او پرونده هایی قطور را دانه دانه از درون سبد فلزی بیرون می کشد و روی میز می چیند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۳    
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: مبلغ 550 تا 600 هزار تومان به مراکز شبانه روزی سالمندان در ازای هر سالمند در ماه پرداخت می شود درحالی که قیمت تمام شده مخارج، یک میلیون و 200 هزار تومان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۷    
زیلوباف میبدی با بیش از 40 سال سابقه در این عرصه، معتقد است تولید زیلو کفاف هزینه های بافندگان را نمی دهد و دیگر به صرفه نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۷    
استاندار یزد عصر جمعه 24 دی ماه در بازدید از دهمین نمایشگاه فرش دستباف استان گفت: ظرفیت استان برای تولید فرش دستباف بالاست و این پتانسیل در حال توسعه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۰:۴۲    
نماینده سردشت و پیرانشهر و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: 10 درصد کارتن خواب ها را زنان تشکیل می دهند که رقم بسیار بالایی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۷    
پرتاب موشک بوسیله ی ایران ایالات متحده و عموماً غرب را در منظری ضعیف قرار داده و این توان ایران بمثابه ی ضربه ی سرنوشت ساز از سوی ایران برای آنان قابل درک است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۵    
به نظر می رسد در طراحی رادارهای بزرگ سامانه باور 373 از طراحی غربی الهام گرفته شده و در بخش رادارهای کوچکتر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۲    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: با موافقت اعضای کمیسیون مشترک برجام معادل 130 تن اورانیوم به زودی وارد کشور می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۷    
انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهل سالگی و در اوج بلوغ علمی و عملی خود است. کسانی که اهل بصیرت هستند و از داخل و خارج به این انقلاب نگاه می کنند، نیک می دانند که قدرت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۰    
از ابتدای امسال تا کنون 951 میلیارد تومان تسهیلات از طریق سامانه بهین یاب و پرداخت مستقیم و ابلاغی معاون اول رئیس جمهور به بخش تولید داده شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۳    
با اجرای طرح بازیافت بخاربنزین، بیش از 177 هزار لیتر بنزین در تأسیسات انبار نفت شهید محمد منتظری اصفهان بازیافت شد و به چرخه عرضه برگشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از آمادگی کامل استان برای برگزاری اولین جشنواره بین المللی اقوام خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۰    
70 تخت روانپزشکی روز شنبه و همزمان با سراسر کشور از طریق تماس ویدیو کنفرانس با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در یزد به بهره برداری رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۰    
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: فعالیت کوله بری در مرز پرویزخان از امروز آغاز شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۰:۴۲    
وزیر خارجه با اشاره به اینکه کشورهای اروپایی و از جمله کشورهای بالکان از رشد افراط گرایی در رنج هستند، آمادگی کشورمان را برای همکاری در زمینه مقابله با افراط گرایی و تروریسم اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۷    
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران به منظور بازدید از پروژه ها و خسارت های ناشی از خشکسالی و سایر بلاهای طبیعی استان عصر شنبه 25 دی ماه به استان یزد سفر می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۱    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: چهار موضوع اعتیاد، آمار بالای طلاق، حاشیه نشینی و بیکاری جزء دغدغه های مهم مسئولان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۹    
فرماندار رودسر با تاکید بر اهمیت تأمین امنیت پایدار در سطح جامعه، افزایش ضریب امنیت در سطح شهرستان را یکی از کارکردها و مزایای استقرار سامانه های هوشمند نظارتی عنوان کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از اتمام فصل نخست کاوش باستان شناختی مشترک ایران و ژاپن در غار انجیری مرودشت خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۶    
با حضور استاندار مرکزی و آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان عملیات اجرایی مسجد بین راهی امام سجاد (ع) در محور اراک – سلفچگان آغاز شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۳    
استاندار آذربایجان شرقی، نوسازی ماشین آلات را از ضرورت های صنعت استان ذکر کرد و خواستار تصویب تسهیلات ارزی مناسب برای این منظور از سوی نمایندگان مجلس شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۰    
علیرغم تلاش دستگاه های استان یزد برای کاهش بلای خانمان سوز طلاق، هنوز این معضل در تن و جان زندگی مردم یزد رسوخ می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۰    
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میبد گفت: اداره آگاهی و اماکن نیروی انتظامی وظیفه برخورد با فعالیت های غیرقانونی تجارت مجازی را بر عهده دارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۷    
با احکام استاندار گیلان، رئیس، دبیر و مسئولان کمیته های ستاد انتخابات استان در امر برگزاری پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۱    
این پدیده از زشت ترین وقایع اجتماعی است که دیدن صحنه هایش روح هر رهگذری را زخمی می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۱    
برای ترغیب کارفرمایان بخش خصوصی به جلب نیروی کار جوان، کارفرمایانی که اقدام به استخدام نیروهای جوان جویای کار کنند، از پرداخت حق کارفرمای بیمه معاف می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۱    
رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که امکان تشخیص پلاک کامل خودروهایی که نسبت به مخدوش کردن پلاک اقدام کرده باشند نیز وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۱    
امنیت شغلی ، معیشت و تشکل یابی سه ضلع مثلت حیات جامعه کارگری است و تشکل های کارگری معتقدند این سه مولفه مهم و اثرگذار در معرض تهدید قرار دارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۱    
کره جنوبی قصد دارد خرید میعانات گازی ایران را به میزان 17 درصد در ماه جاری نسبت به ماه گذشته کاهش دهد و میعانات گازی قطر را جایگزین کند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۱    
پس از آزادسازی حلب توسط ارتش سوریه گروه های تروریستی به سمت ادلب کوچ کردند و سوالات زیادی چون سرنوشت بعدی تروریست ها وضعیت جغرافیایی سوریه به لحاظ شکل دهی محورهای جمعی اقوام و مذاهب موجود در سوریه و ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۱    
بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر رئیس جمهور به همه وزارت خانه ها و استانداری ها، تاکید شده است کارگروه مذکور با توجه به آیین نامه پیشگیری و مقابله با مفاسد اقتصادی در قوه مجریه ایجاد شده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۱    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به قابل اتکا نبودن آمار تعداد نجومی بگیران، گفت: مدیری که امین تلقی می شود و در توزیع منابع به نفع خود برداشت می کند، هر کار دیگری نیز از او ممکن است سر بزند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۸    
عضو شورای فرهنگی – اجتماعی زنان و خانواده گفت: اعلام اینکه زنان هم می توانند نامزد ریاست جمهوری شوند ترفندی است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۸    
مدیرکل برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اشاره به دلایل رشد منفی بخش مسکن گفت: با توجه به تجربه گذشته ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۸    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: نیمی از کارکنان رسانه ها و 40 درصد مدیران مسئول رسانه ها زن هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۸    
وقوع جنگ میان داعش و طالبان بدون تردید به نفع امینت افغانستان و منافع روسیه خواهد بود اما احیاء مجدد القاعده موجب قدرت گرفتن و مستحکم شدن حضور داعش در افغانستان خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۸    
کامران نذری گفت: دولت نمی تواند تکالیف بودجه ای خود را به بانک مرکزی تحمیل کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۸    
خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی ضمن قدردانی از حضور انبوه و کم نظیر علاقمندان ایشان در مراسم تشییع، تدفین و بزرگداشت، اعلام کردند که در مراسم شب هفتم آن مرحوم در مرقد امام خمینی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۸    
دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: نیاز نیست؛ تعطیلات تابستانی در همه کشور یکسان باشد، بلکه می توان با انعطافِ لازم نسبت به شرایط اقلیمی، برنامه مناسبی تنظیم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۸    
معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: در سال های اخیر پیشرفت زنان در حوزه های مختلف مانند سیاست، کارآفرینی، هنر، ورزش و ... شتاب بیشتری نسبت به مردان داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۸    
نمایندگان مجلس با تاکید بر اینکه کار خبرنگاری بسیار حساس، ظریف و سخت است؛ تاکید کردند: حتی اگر اتهامی در این خصوص متوجه خبرنگار باشد چنانچه عملی ناخواسته صورت گرفته و عمدی در آن نبوده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۸    
برادر و رییس دفتر آیت الله هاشمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تخریب کنندگان هاشمی در طول این سال ها نتیجه ای عایدشان نشد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۸    
پس از گذشت حدود سه ماه از آغاز فعالیت شهرداری تهران برای ایجاد زیرگذر در ابتدای بازار تهران، بالاخره مدیرکل اداره میراث فرهنگی استان تهران در نامه ای به شهردار منطقه 12 ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۸    
مسئول تیم کارشناسی لایحه تامین امنیت زنان گفت: به این جمع بندی رسیدیم که افراد 18 سال به بالا مشمول مقررات مندرج در لایحه تامین امنیت زنان شوند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۸    
بر اساس قوانین جدید افراد خارجی می توانند با سرمایه گذاری، سپرده گذاری، خرید اوراق قرضه بلندمدت دولتی، خرید املاک و ... شناسنامه و گذرنامه ترکیه دریافت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۸    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: انجام کار کارشناسی می تواند از ثبت نام های بی رویه در انتخابات شورای شهر جلوگیری کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۸    
اکنون نگاه ها به آیین نامه مجمع است که آیا تغییر کرده و غیر رییس جمهوری می تواند رییس مجمع شود یا هاشمی رفسنجانی مستثنا بود؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۸    
یک سری از اینها را نمی شود گفت اما چند نفرشان مدیرانی بودند که برای انجام کارهای نوشتن پایان نامه های شان با راننده های شان قرار می گذاشتم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۸    
به اصلاح طلبان ظلم شد/ مساوی دانستن اصلاح طلبان و ضدانقلاب و فتنه گر خطای بزرگ است/حتی اگر رهبر انقلاب هم در مقام رهبری نبودند مورد هجوم واقع می شدند
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۸    
کسی باید محوریت این جریان را به عهده بگیرد که فراجناحی باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۸    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری منتخب آمریکا گفته حاضر است که در صورت آمادگی روسیه و چین با آنها همکاری کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۵۸    
در پایان هفته ای که گذشت، دو زن موتورسوار در دزفول دستگیر شدند. در متن خبر منتشرشده آمده است: سرهنگ علی الهامی، فرمانده انتظامی دزفول ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۰۱    
تئوریسین برجسته جریان اصلاحات تصریح کرد حتی اگر فرض کنیم برجام مواهب بسیاری برای جامعه امروز ایران داشته است بدون شک موفق نشده در زندگی روزمره مردم تأثیرگذار باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۰۱    
بر اساس آمارها 6500 میلیارد تومان از درآمدهای مصوب مالیاتی در 8 ماهه امسال محقق نشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۱:۰۱    
نیروهای عراقی سرانجام پس از چند روز درگیری و مقاومت شدید داعش، کنترل دانشگاه موصل را بر عهده گرفتند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۳    
نفوذ نیروهای حماس به شبکه مخابراتی ارتش اسرائیل و هک تلفن های همراه ده ها نظامی و افسر صهیونیستی، بازتاب گسترده ای در جامعه صهیونیستی داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۳    
براساس ادعای دولت مبنی بر تمرکز بر شفاف سازی مالی، مردم حق دارند درباره تأمین مالی و هزینه خرید ایرباس ها آن هم توسط شرکت دولتی اطلاعات کسب کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی گفت: با ورود شرکت پشتیبانی امور دام و عرضه گوشت وارداتی در بازار قیمت گوشت گوسفندی در هر کیلو طی هفته اخیر 2000 تومان کاهش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۳    
وزیر راه با اشاره به این که"این افتخار را دارم که یک روز هم با دولت احمدی نژاد همکاری نکردم"ثروت واقعی خود را یک هزارم رقم های اعلام شده عنوان کرد وگفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۳    
براساس آمار 26 درصد از بودجه عمرانی در 8 ماهه امسال پرداخت و تراز عملیاتی بودجه به دلیل کاهش درآمدها منفی تر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۳    
پیکر مرحوم آقای هاشمی هنوز دفن نشده بود که اصلاح طلبان گمانه زنی های خود را درباره چالش های پساهاشمی آغاز کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۳    
معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری با دفاع از لایحه 1.5 میلیارد دلاری اشتغالزایی روستایی گفت: در عرض کمتر از 1 سال حدود 200 هزار شغل پایدار در سطح روستاها و مناطق عشایری ایجاد خواهیم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۳    
دولت در اقدامی کم سابقه، در پوشش طرحی به نام اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم دستور تشکیل ستادهای تبلیغاتی حسن روحانی برای انتخابات 96 را در استانداری ها و فرمانداری های سراسر کشور صادر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۳    
معاون مدیر موسسه کشورهای جامعه مشترک المنافع روسیه معتقد است، مسکو و تهران باید همکاری های نظامی خود را از سطح فنی به سطح مشارکت روسیه در تقویت زیرساختارهای نظامی ایران ارتقاء دهند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۳۴    
چهارمحال و بختیاری با فرسایش 20تن خاک در هکتار سالیانه بالاترین نرخ فرسایش خاک را در کشور به خود اختصاص داده و این امر بحران جدی برای این استان به شمار می رود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۳۴    
بافت فرسوده شهرِ ملارد از جدی ترین معضلاتی به شمار می رود که مستعد بروز بحران ها و فجایع مصیبت بار برای این شهر400 هزار نفری است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۳۱    
معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کمبود 80 هزار تخت درمانی در کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۳۱    
بحران کم آبی ادامه حیات کشاورزی در خشک ترین شهر کشور را تهدید می کند که توسعه کشت گلخانه ای می تواند گره گشای مشکلات خشکسالی در بشرویه باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۳۱    
نان یکی از مهمترین و پرمصرف ترین اقلام غذایی است که غیراستاندارد بودن ترکیبات آن می تواند ضررهای جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۸    
آمریکا اولین کاروان نظامی خود را در قالب عملیات اراده آتلانتیک از آلمان به لهستان فرستاد. تصمیم این عملیات از سوی باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، به بهانه الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه گرفته شد
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۸    
پل باستانی و 1700 ساله دزفول به دلیل بی توجهی های متولیان در وضعیت بسیار نامطلوبی قرارگرفته و تخریب قسمتی از آن در چند روز گذشته دل دوستداران میراث فرهنگی را به درد آورده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۸    
کارشناسان اجماع دارند اصلاح نظام بانکی، مهم ترین اولویت کنونی اقتصاد محسوب می شود. اما تصویر بانکداری پس از اصلاحات یکی از عوامل انگیزشی در همراهی ذی نفعان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۸    
از آذرماه سالجاری با شیوع بیماری آنفلوآنزای مرغی سوغات پرندگان مهاجر، صنعت مرغ و طیور منطقه غرب کشور دچار بحران شده، اما جای امیدواری اینکه بیماری هم اکنون تحت کنترل درآمده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۸    
بر اساس اعلام کارشناسان پلیس راه لرستان 30 درصد تصادفات استان مربوط به محور اسلام آباد - پلدختر است، جاده ای که با تنها هفت متر عرض صحنه واژگونی نفتکش ها و تصادفات دلخراش است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۸    
قیمت 70 هزار تومانی بلیت جشنواره موسیقی فجر شیراز بیشتر از اینکه عموم مردم را در شهر هنر به موسیقی و فرهنگ پیوند دهد، سود مالی چشمگیری عاید برگزارکنندگان برنامه خواهد کرد.
  • ۱