چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۰:۵۶May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 19 دی 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 2 دی 1395 شعار سال 3 دی 1395 شعار سال 4 دی 1395 شعار سال 5 دی 1395 شعار سال 6 دی 1395 شعار سال 7 دی 1395 شعار سال 8 دی 1395 شعار سال 9 دی 1395 شعار سال 10 دی 1395 شعار سال 11 دی 1395 شعار سال 12 دی 1395 شعار سال 13 دی 1395 شعار سال 14 دی 1395 شعار سال 15 دی 1395 شعار سال 16 دی 1395 شعار سال 17 دی 1395 شعار سال 18 دی 1395 شعار سال 19 دی 1395 شعار سال 20 دی 1395 شعار سال 21 دی 1395 شعار سال 22 دی 1395 شعار سال 23 دی 1395 شعار سال 24 دی 1395 شعار سال 25 دی 1395 شعار سال 26 دی 1395 شعار سال 27 دی 1395 شعار سال 28 دی 1395 شعار سال 29 دی 1395 شعار سال 30 دی 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۸    
حسین ابراهیمی از خیرین مدرسه ساز تهران که قرار بود هزینه ی ساخت مدرسه شهید دیالمه محله جابه در شهر نورآبادممسنی را متقبل شود ظاهرا در کازرون کار خیر خواهد کرد!!
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۳    
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش یزد: میزان افراد بی سواد در استان یزد 3 درصد می باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۱    
سال چهل هجری قمری فرا رسیده است و با وجود اینکه امت مسلمان در اجرای دستورات امام علی (ع) نافرمانی های بسیار کردند،اما بازهم ایشان خیرخواه امت رسول خدا است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۱    
شخصی به نام (م.ف) قاچاقچی تجهیزات کامپیوتری که توسط وزارت اطلاعات دستگیر شد، پیش از این نیز سابقه قاچاق این تجهزات را در سابقه خود داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۱    
در حالی که رویه مسؤولان دانشگاه صنعتی اصفهان صدور احکامی مقطعی در قبال تخلفات فرهنگی در این دانشگاه است، اتفاقی جدید در این دانشگاه، انتقاد شدید امام جمعه خمینی شهر را به همراه داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۱    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهریز از ثبت 96 اثر تاریخی و فرهنگی این شهرستان در فهرست آثار ملی کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۱۹    
فضای کسب و کار آن هم برای واحدهای تولیدکننده کوچک و متوسط همواره نکته ای مهم و حائز اهمیت به شمار می رفته و آنها حتی بر این باور بوده اند که اگر این محیط برای کاسبی آنها فراهم باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۱    
یک محقق طب ایرانی اسلامی گفت: هر کسی که می خواهد قلب سالم و عمر طولانی داشته باشد، روغن حیوانی مصرف کند؛ در آینده با وجود روغنهای صنعتی موجود در بازار ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۱    
معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اشاره به ارزآوری بالای صادرات صنایع دستی گفت: محصولات صنایع دستی یزد به مقصد ژاپن، گرجستان و ایتالیا، هلند و .. ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۸:۵۳    
مراسم تودیع و معارفه مدیران در آران و بیدگل چند وقتی است بی سروصدا و بدون حضور خبرنگاران برگزار می شود که چنین سنتی در کشور کم سابقه بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۰    
یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی با تشریح سه ورزش مفید برای استخوان سازی و همچنین نوشیدنی هایی که پوکی استخوان می آورد، گفت: در مردان سنین بالای 65 سال شکستگی استخوان بیشتر دیده می شود؛ از این رو ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۱    
10 هزار بافنده فرش طی سالیان اخیر بیکار شده اند و آنهایی هم که مانده اند با مشکلاتی از قبیل بیمه، درآمد مکفی و آبرومندانه روبرو هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۴۱    
همزمان با قطع واردات گاز از ترکمنستان و افت فشار گاز وزارت نفت از مردم درخواست کرد تا در مصرف گاز صرفه جویی کرده و خود نیز گاز ادارات تابعه در تهران را قطع کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۳۵    
در پنجمین فستیوال بازار دارایی فکری 10 طرح نوآورانه در حوزه صنایع غذایی با حضور بیش از 70 صنعتگر و سرمایه گذار معرفی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۵    
بعد از گورخواب ها مردمانی در پایتخت یافت شدند که هیچکس از وجودشان باخبر نبود، خانه های سیمانی آنها که حتی پلاک هم نداشت مانند کپرها از روی تصاویری ماهواره ای یافت شدند تا مشخص شود در تهران نیز زندگی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۹    
کاربران شبکه های مجازی روز گذشته با بازنشر تصاویری از محمدباقر قالیباف، شهردار تهران که وی را در حال پیاده شدن از خودرو مرسدس بنز گرانقیمت نشان می دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۳    
اسحاق جهانگیری با ارسال نامه ای به وزرای صنعت،ارتباطات و روسای سازمان برنامه و بودجه و اداری و استخدامی آنها را موظف به راه اندازی مرکز داده دولت به همراه نظام به روزرسانی برخط داده ها کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۸    
امام جمعه فریدن گفت: این بی مدیریتی است که ما اکنون در کنار چشمه هستیم و در تامین آب شرب که جزء اولویت های اول هر شهرستان است مشکل داریم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۲:۵۶    
سوال کلیدی این است که دیوان محاسبات به عنوان مرجع قانونی که برای صیانت از بیت المال صاحب رای است، چرا آرای خود را در مورد حقوق های نجومی اعلام نمی کند؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۱:۴۹    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از نامه قریب 50 نماینده و متقاضی استیضاح وزیر راه و شهرسازی برای برگزاری نشست پیرامون این موضوع خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۵۸    
با پایان حضور نظامی آمریکا در عراق و کمرنگ شدن نقش نظامی این کشور در افغانستان، پنتاگون تعداد زیادی از زره پوش های حفاظت شده خود را به یگان های پلیس در شهرهای مختلف این کشور تحویل داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۴۹    
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه آتش بس امروز نشان دهنده تغییر در موازنه و دست برتر دولت سوریه است، گفت: هیچگاه عوامل و پارامترهایی که این پیروزی را رقم زده اند از این معادله حذف نخواهند شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۴۹    
صاحب یک مغازه لوازم آرایشی که با تهیه دستگاه اسکیمر و کارت های خام، اطلاعات کارت 140 شهروند را کپی و با رمزی که از مشتریان داشت در فرصت مناسب اقدام به خالی کردن حساب آنها می کرد، دستگیر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۴۶    
رئیس انجمن آترواسکلروز ایران با عنوان این مطلب که بیماری های قلبی، سکته مغزی و نارسایی مزمن کلیه از عوارض دیابت است، گفت: دیابت، همراه فشار خون بالا ریسک بروز بیماری قلبی را افزایش می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۴۶    
نائب رئیس فراکسیون مستقلان مجلس گفت: شورای مرکزی فراکسیون مجلس با وزیر نیرو جلسه داشت که این جلسه به دلیل عدم حضور چیتچیان لغو شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۴۶    
عباس صفاری می گوید شعر کلاسیک فارسی شاید شفاف ترین آینه حس و اندیشه جهان کهن باشد اما از زمان نیما تا عصر حاضر سرمشق های مان را از جریان ادبی مدرن دنیا گرفته از آن ها عقب مانده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۴۶    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی از ادامه توزیع میوه های ممنوعه خارجی در بازار خبر داد و گفت: قیمت پرتقال جنوب نسبت به هفته قبل 25 درصد افزایش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۴۰    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل با اعلام اینکه در حال حاضر سه هزار و 636 دانشجوی خارجی در کرسی های زبان و ادبیات فارسی خارج از کشور تحصیل می کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۱۳    
دبیر شورای عالی فضای مجازی از الزامات جدیدی برای فعالیت شبکه های اجتماعی خارجی در ایران خبر داد و گفت: این الزامات به صورت پیشنهاد به شورای عالی فضای مجازی ارائه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۱۳    
زرشناس با بیان این که نئولیبرالیسم هرگونه تحول خواهی و آرمان گرایی را متهم به ایدئولوژیک بودن می کند، طریقت سیاسی اجتماعی اسلامی را به عنوان جایگزینی برای مفهوم ایدئولوژی پیشنهاد می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۱۰    
جاده سرچم به عنوان یکی از محورهای اصلی ارتباط اردبیل با پایتخت پنج سال قبل به صورت شتابزده و با وجود همه انتقادات از نقص ایمنی افتتاح شد؛ نقصی که به نظر می رسد هنوز تکمیل نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۱۰    
دولت مکلف شد به منظور تعمیق فرهنگ مبتنی بر هویت اسلامی و ترویج سنت اهل بیت امکانات لازم را برای مراسم پیاده روی اربعین تمهید کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۱۰    
حرف های اسحاق جهانگیری را کمتر صادرکننده ای دیروز نشنیده است. او آنها را تهدید به اجرای سیاست پیمان سپاری ارزی کرده؛حال ردپای یک سیاست دهه شصتی را می توان در نیمه دهه 90 به صراحت مشاهده کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۱۰    
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: ازدواج زنان ایرانی با اتباع بیگانه غیرقانونی معضلات زیادی را برای کشور به همراه دارد که تولد فرزندان بدون هویت یکی از این مسائل است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۰۷    
وظایف دستگاه های اجرایی برای تثبیت جایگاه مسجد به عنوان اصلی ترین پایگاه عبادی، تربیتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تعیین شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۰۷    
چند تن از اساتید حوزه علمیه قم معتقدند که قیام 19 دی به رهبری روحانیت و حوزه ، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است و با این قیام زمینه و جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۰۱    
اقدامات فرهنگی انجام شده درخصوص انتخاب شهر رشت به عنوان پایتخت کتاب مورد بررسی قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۵۸    
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با نماینده و مسئول کارگروه گیاهان دارویی در استان دیدار و گفت و گو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۵    
خبر ناگهانی رحلت استوانه بزرگ انقلاب، بر سر مردم آوار شد. همه خاطرات ملت از آن روزی که او در کنار بنیانگذار انقلاب، حکم مهندس بازرگان را قرائت می کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۶    
کیفیت هوای استان تهران برای سومین روز مستمر در شرایط ناسالم و قرمز برای همه افراد قرار گرفت و به سالمندان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۹:۴۵    
در جلسه علنی صبح دیروز مجلس شورای اسلامی، نمایندگان در ادامه بررسی لایحه برنامه ششم، با تصویب مواد 113 و 114 و 115 این لایحه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۹:۲۴    
در حالی که باراک اوباما شمشیر خود را برای پوتین، رئیس جمهوری روسیه از رو بسته است، دونالد ترامپ می گوید فقط احمق ها تصور می کنند رابطه گرم با روسیه چیز بدی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۵۷    
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه شماره 2 خود بیان داشته است که دانشگاه آزاد اسلامی و بالتبع کلیه فعالیت های اداری، آموزشی و خدماتی آن ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۹    
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: برخی در مذاکرات هسته ای معاویه زمان را از نابودی نجات دادند و امروز مانند ابوموسی اشعری به چه کنم چه کنم افتاده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۶    
عضو هیئت مدیره صندوق توسعه صادرات زعفران گفت: با وضعیت کنونی که تجارت زعفران دارد باید گفت 160 هزار اشتغالی که در این حوزه وجود دارد به جای افزایش پیدا کردن با خطر کاهش روبه رو است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز گفت: متأسفانه برای معرفی تبریز در سال 2018 تاکنون زیرساختها و بودجه آماده نشده و از سوی دیگر نیز دولتمردان باید متوجه باشند که این یک بحث ملی بوده و باید ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۶    
معاون شوراهای حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان گفت: کلیه شعب مستقر در مجتمع های شوراهای حل اختلاف استان کرمان به سامانه مدیریت پرونده قضائی CMS متصل شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۶    
معاون میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: با ثبت 6 اثر طبیعی استان در فهرست میراث ملی تعداد آثار ثبت شده استان به 806 اثر رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۷:۴۱    
یک روزنامه نگار اهل نیجریه به همراه 4 روزنامه نگار دیگر آفریقایی که در ایام برگزاری نمایشگاه سالانه مطبوعات تهران به ایران آمده و از تهران و شیراز بازدید کرده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۷:۴۱    
هواپیمای ایرباس 321 تحویل داده شده که به زودی وارد کشور خواهد شد، نخستین هواپیما از 7 الی 8 هواپیمایی است که قرار است تا پایان سال 2017 به ایران تحویل شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۷:۴۱    
حسین موحدی، خبرنگار یکی از رسانه های شهر نجف آباد، چندی پیش به دلیل درج اشتباه عدد موتورهای توقیف شده به وسیله نیروی انتظامی به 40 ضربه شلاق محکوم شد و حکمش نیز در هفته گذشته به اجرا درآمد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۷:۴۱    
حیدری نماینده مردم تهران در مجلس دهم بودجه 96 محصول تاثیر مثبت برجام می داند، هر چند معتقد است اجرایی شدن چنین بودجه ای نیازمند عزم جدی حاکمیت است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۷:۴۱    
گردش خون ضعیف به معنای آن است که مغز خون کافی دریافت نمی کند و از این رو، توانایی های ذهنی شما افت خواهند کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۷:۳۸    
فضای سیاسی ایران برای بازیگران عرصه سیاست مطلوب نیست. این را از اصولگرا و اصلاح طلب همه می دانند. اما راه حل چیست؟ درماه های گذشته این بحث بیش از همیشه به میان کشیده شد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۷:۳۸    
بروکراسی اداری و عدم دقت نظر مسئولان باعث شد به دلیل قطعی بودن، حکم این خبرنگار اجرا شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۷:۳۸    
سه ماه از ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی رهبری انقلاب می گذرد. سیاست هایی که در بند 5 از ماده 10 آن، بر تعریف و اعلام معیارها و شرایط لازم برای تشخیص رجل سیاسی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۴:۱۸    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده5 مجتمع پتروشیمی کاویان، مروارید، انتخاب، تخت جمشید و پردیس تا پایان امسال در استان بوشهر راه اندازی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۴:۱۵    
آرش فروغی کاریکاتوریست لرستانی رتبه نخست و تندیس طلایی جشنواره جهانی هنر مقاومت را کسب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۴:۱۵    
روزنامه آرمان نوشت:سردار محمدحسن نامی وزیر سابق ارتباطات برای انتخابات ریاست جمهوری 96 کاندید خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۴:۱۵    
شهردار تبریز مطالبه شهرداری از اشخاص و بخش های مختلف دولتی را بالغ بر 1370 میلیارد تومان خواند و گفت: علی رغم این مطالبه، شهرداری تبریز، هر جا بارقه ای برای توسعه و آبادانی شهر متصور بوده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۴:۱۵    
5 هکتار از جنگل های رودبار امروز در آتش سوخت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۴:۱۵    
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث پالایشگاه پلدختر نیازمند هزار میلیارد تومان اعتبار است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۴:۱۲    
فریاد کارگران هپکو زیر چرخ های فشار اقتصادی درحالی بلند شده که رکود، سوء مدیریت و نبود نقدینگی و تولید ماشین آلات هپکو را پنچر کرده و استان مرکزی شاهد له شدن این شرکت زیر چرخ ماشین سنگین سوء مدیریت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۱:۴۲    
این روزها اغلب سوژه های خبری یک سر در انتخابات 96 دارند یا به انتخابات ربط داده می شوند. موضوع گورخواب ها هم سیاسی شد، آنچنان که کار یک خَیِّر در شهریار که گورخواب معروف را حمام برد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۱:۴۲    
ارائه آمار نرخ رشد اقتصادی 6.5 درصدی از سوی مرکز آمار خط بطلانی بر نرخ رشد اعلامی 7.4 درصدی بانک مرکزی کشید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۱:۳۹    
فرمانده یگان ویژه ناجا با بیان اینکه این یگان در یک مورد با تیم داعش که به کرمانشاه نفوذ کرده بود، مقابله و هر 3 نفر این تیم کشته شدند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۱:۳۹    
کمیسیون مستقل مبارزه با فساد سال های سال در کشور کره جنوبی یک هدف را دنبال می کند و آن هم ریشه کن کردن آن در اقتصاد و جامعه است. این کمیسیون هر ساله گزارش عملکرد خود را در اختیار عموم قرار می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۱:۳۹    
در حال حاضر گاز یکهزار خانوار در استان خوزستان با CNG تأمین می شود و گازرسانی به دو نقطه از استان مازندران با سوخت CNG در دستور کار مجموعه وزارت نفت قرار گرفته است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۱:۳۹    
دست راست ظریف در مذاکرات هسته ای بود. پابه پای وزیرخارجه کشور و همراه باتیم مذاکره کننده در ذره ذره این سه سال و در بند بند مفاد برجام نقش داشت، نقشی غیر قابل انکار ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۱:۳۹    
خبرگزاری میزان در مطلبی به واکاوی سخنان علی ربیعی معاون وقت شورایعالی امنیت ملی از حادثه حمله طالبان به کنسولگری ایران در افغانستان پرداخته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۴۵    
مراسم وداع با آیت الله هاشمی رفسنجانی در جماران در حال برگزاری است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۶    
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مردم قم، از ایمان و معرفت دینی ، قدرت علمی ، اقتصاد مقاوم و حفظ عزت ملی به عنوان عناصر چهارگانه اقتدار کشور و ملت ایران نام بردند و با تأکید بر وظیفه مهم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۰    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیام تسلیت خود در پی درگذشت هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کردند که او نمونه کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستم شاهی و از رنج دیدگان این راه پر خطر و پر افتخار بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۷    
کنش سیاسی شان می گوید در حال گرم کردن خود برای ورود به رقابت های انتخابات اند اما وقتی سؤال صریح و مستقیم از آنها می شود پاسخ های سربالا می دهند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۷    
دونالد ترامپ و رویکردهای سیاست خارجی اش بزرگترین علامت سوال این روزهاست. با توجه به نامزد پست وزارت خارجه ترامپ بسیاری امیدوارند که تردیدها کمی کاسته شود ولی هنوز تصوری روشن از دیپلماسی دوران ترامپ ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۷    
شهر تهران با مشکلات زیادی روبه روست؛ از ترافیک گرفته تا تخلفات ساخت وساز هر ازچند گاهی هم رسانه ای می شود، اما همچنان مسائل به قوت خود باقی است. آقای تندگویان مقصر اصلی کیست؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۷    
در شرایطی که فقط چهار ماه به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در سال 96 باقی مانده است، احزاب و شخصیت های مختلف به تأیید و رد اخبار کاندیداهای احتمالی مشغول هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۷    
وکیل مدافع علی مطهری گفت: پرونده موکلم که با اعلام جرم دادستانی تشکیل شده بود، پس از بررسی منجر به صدور قرار منع تعقیب شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۷    
هرچند تک تک افراد جامعه شاهد افزایش آمار گرایش جوانان و سایر افراد جامعه به مواد مخدر هستند و برای اثبات آن نیاز به مدرک مشخصی نیست، مسئولان ارشد ستاد مبارزه با مواد مخدر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۷    
در ادامه بررسی جزئیات لایحه ششم توسعه کشورمان در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس تصمیمی گرفتند که هرچند بسیار عجیب و دور از ذهن بود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۷    
در ماه های نه چندان نزدیک به انتخابات همواره یک پدیده در فضای سیاسی ظهور می کند و آن تاکید مکرر برخی از چهره های در معرض نامزدی، مبنی بر شرکت نکردن در انتخابات است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۷    
دستیار ویژه رییس جمهوری اسلامی در امور اقوام و اقلیت های دینی تاکید می کند که اگر اردن و عربستان نیز با اسرائیل مقابله کنند،جمهوری اسلامی ایران همانند سوریه از آنها نیز حمایت خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده شاهین شهر در مورد عدم سخنرانی اش درباره قیام 19 دی مردم قم گفت: فراموش کردم!
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۷    
جمعی از معلمان حق التدریسی از استان های مختلف کشور صبح یکشنبه مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۴۴    
مدیرعامل آب منطقه ای هرمزگان گفت: در صورت ادامه خشکسالی جیره بندی آب آشامیدنی در بهار و تابستان سال آینده در برخی از مناطق استان وجود دارد .
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۴۴    
مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی از ایجاد اشتغال برای زندانیان استان خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۴۴    
مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فراشبند از حضور هشتمین تور گردشگری اروپایی، در این شهرستان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۴۱    
کارشناس ثبت میراث طبیعی خراسان جنوبی گفت: سروهای کهنسال خرو طبس از جمله درختانی است که با شرایط آب و هوایی سخت مقابله کرده و اکنون میزبانی گردشگران مختلفی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۴۱    
عده ای در سکوت صفه آرامیده اند، آنها زندگی دوباره خود را در فضایی دلنشین، زیر درختان بلند و سربه فلک کشیده و در عظمت کوه تجربه می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۴۱    
همه ما می دانیم اولین تجربه مدیریتی هر مدیری جزو پرالتهاب ترین و حساس ترین تجربیات کاری او محسوب می شود و نحوه عملکرد افراد در آن می تواند تاثیر بسزایی در تداوم یا توقف حرفه مدیریتی آنها در آینده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۴۱    
تجربه کشورهای توسعه یافته و کلان شهرهای بزرگ دنیا نشان می دهد که توسعه حمل ونقل ریلی تنها راه نجات کلان شهرها از بحران آلودگی هوا، مشکلات زیست محیطی، کاهش مصرف انرژی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۴۱    
هوای تبریز در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۳۸    
با فرا رسیدن سال 2017 همانند سال های گذشته پیش بینی های مختلفی از وضعیت سال آینده جهان در نشریه های مختلف و معتبر ارائه شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۳۵    
دنیای دیجیتال، هر روز آشفتگی های نام تجاری را بیشتر نمایان می کند. در این عصر، کارکنان و اعضای بالقوه به صورت آنلاین نقشی خواهند گرفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۳۲    
سهم نابرابر مترو و بزرگراه از بودجه پایتخت، هدف برنامه پنج ساله مدیریت شهری در پوشش سفرهای درون شهری از سوی حمل ونقل عمومی را ناکام گذاشته و باعث سبقت طول بزرگراه ها از خطوط مترو شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۳۲    
دکتر داود سوری: در شماره 3933 روزنامه دنیای اقتصاد، مطلبی با عنوان سود، سود است به چاپ رسید که به دنبال بیان تفاوت بین صاحب سرمایه و سپرده گذار بانک نبود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۳۲    
محمد بن سلمان جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان سعودی در گفت وگو با مجله معتبر فارین افرز درخصوص آینده روابط ایران و عربستان و اینکه آیا ریاض مساله گشایش کانال مستقیم ارتباطی با تهران با هدف تنش ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۳۲    
ریشه یابی برنامه توسعه روابط استراتژیک چین با ایران نشان می دهد این کشور سه قصد را در تجارت پیگیری می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۲۹    
سیاست گذاران اقتصادی در سال های اخیر همواره بر ضرورت اصلاح نظام بانکی تاکید کرده اند. ضرورت ترمیم ساختار نظام بانکی از نگاه صاحب نظران اقتصادی تا حدی است که برخی از کارشناسان این الزام را همتراز با ...
  • ۱