چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۸:۴۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 20 دی 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 2 دی 1395 شعار سال 3 دی 1395 شعار سال 4 دی 1395 شعار سال 5 دی 1395 شعار سال 6 دی 1395 شعار سال 7 دی 1395 شعار سال 8 دی 1395 شعار سال 9 دی 1395 شعار سال 10 دی 1395 شعار سال 11 دی 1395 شعار سال 12 دی 1395 شعار سال 13 دی 1395 شعار سال 14 دی 1395 شعار سال 15 دی 1395 شعار سال 16 دی 1395 شعار سال 17 دی 1395 شعار سال 18 دی 1395 شعار سال 19 دی 1395 شعار سال 20 دی 1395 شعار سال 21 دی 1395 شعار سال 22 دی 1395 شعار سال 23 دی 1395 شعار سال 24 دی 1395 شعار سال 25 دی 1395 شعار سال 26 دی 1395 شعار سال 27 دی 1395 شعار سال 28 دی 1395 شعار سال 29 دی 1395 شعار سال 30 دی 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۱۴    
مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: با همکاری و مساعدت شهرداری یک استخر بزرگ شنا در شیراز ساخته می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۹    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست کارگروه تخصصی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان گفت: 9 مجوز جدید ایجاد دفتر پیشخوان خدمات دولت در استان صادر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۳    
چندوقت قبل با شکایت نیروی انتظامی و حکم قوه قضائیه، یک خبرنگار در شهرستان نجف آباد شلاق خورد.مدتی از آن ماجرا گذشته اما هیچ کس توضیح و پاسخی در این باره نداده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۸:۲۸    
نسل جدید توربین های بادی با ظرفیت و بازده بالای تولید برق و ارزان قیمت توسط مهندسان ایرانی طراحی و نصب شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۰    
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد گفت: در سال های گذشته روزانه حدود 6 تن پسماند خشک از مبدا جمع آوری می شد که در سال 95 این میزان روزانه به 9/5 تا 10 تن رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۳۰    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اشاره به کمبود هتل در یزد گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۳۰    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد با اشاره به اینکه نباید در مسیر واحدهای تولیدی مانع تراشی کرد، گفت: موانع پیش روی تولید و صنعت یزد برداشته شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۴۸    
مدیرعامل شرکت توزیع برق یزد گفت: یکی از مهمترین پروژه های این شرکت در یزد افزایش میزان گرایش مردم به استفاده از انرژی های خورشیدی است و تاپایان امسال 1000 منزل در یزد به انرژی خورشیدی مجهز می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۱    
بر اساس آمار گمرک در 9 ماه منتهی به آذر ماه سال جاری بیش از 337 تن کالسکه بچه وارد کشور شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۱    
باز مردم شاهد ولنگاری های فرهنگی بودند اما این بار نه با رقص در دانشگاه دولتی یا همایش های دورهمی! بلکه این بار، هنر! به کمک دست اندرکاران اداره ارشاد اسلامی! آمد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۱    
فرماندار یزد با تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی کوره های آجرپزی شهر یزد گفت: طبق تفاهمی که با صنف فخار و صاحبان این صنعت صورت گرفته است همه کوره ها تا پایان سال 97 تعطیل و یا به فناوری ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۴:۱۶    
اگر ازعدم آسایش می ترسید پس نمی توانید کارآفرین موفقی باشید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۳    
استاندار اصفهان گفت: اصفهان معین استان تهران در زمان بحران است و از هر گونه طرح در خصوص بالا بردن توان و ظرفیت استان در بخش های مختلف حمایت می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۸    
اینکه اصفهان چقدر پسماند و زباله دارد و بعد از جمع آوری این پسماندها دقیقا چه کارهایی با آن انجام می شود سوالی است که شاید ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۳:۰۳    
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان فریدن از کشف دست کند با قدمت حدود 300 سال در روستای موغان از توابع این شهرستان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۰    
یک متخصص طب سنتی علل سخت زایی زنان باردار از منظر طب سنتی را تشریح کرد و گفت: اگر درد مادر قبل از ولادت در جلوی بدن و به سوی شکم باشد, زایمان راحت است و اگر درد به سمت پشت و ستون فقرات باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۹    
علیرضا صلواتی گفت: یکی از برنامه های جامع شهرداری اصفهان در حوزه حمل و نقل و ارتقای کیفیت زیست محیطی شهر توجه ویژه به حمل و نقل عمومی است که در این راستا ورود 500 دستگاه اتوبوس تحولی را در حمل و نقل ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۰    
اعظم قدرتی دختر معلول شاهتوری گفت: اگر از من حمایت نمی کنند لااقل مانع پیشرفتم نشوند و این نکته ای است که همه معلولین به آن تاکید دارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۷    
با توجه به اهمیت مشارکت مردم در اقتصاد و امور اجرایی کشور، دولت باید زمینه مشارکت مردم و تعامل بیشتر آنان و دستگاه های مختلف دولتی را گسترش دهد و خود به شأن نظارتی بازگردد و قدرت کنترل و مقاوم سازی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۸    
نماینده ولی فقیه در امور حج از دریافت دعوت نامه رسمی عربستان برای حج خبر داد و گفت: مقدمات لازم برای شرکت در مذاکرات دو جانبه با مسؤولان حج عربستان فراهم می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۵۶    
استاندارخراسان شمالی بابیان اینکه اعضای شورای برخی از شهرها در این دوره تغییر می کند گفت: در شهرستان بجنورد تعداد اعضا از 13 نفر به 9 نفر کاهش می یابد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۱۷    
نشست مشترک مدیر عامل شرکت با مسئولین شهر ستان نجف آباد در راستای تسریع در اجرای شبکه فاضلاب شهری
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۱۱    
نمایندگان مجلس با تصویب ماده 138 لایحه برنامه ششم توسعه قوه قضاییه را مکلف کردند تا پایان سال دوم اجرای قانون برنامه ششم توسعه سامانه الکترونیک پاسخگویی فوری و برخط به استعلامات مورد نیاز مراجع قضایی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۲    
استاندار مرکزی تاکید کرد: اشتغال تنها از طریق رونق تولید و رشد اقتصادی محقق می شود نه با تئوری های ذهنی و سخنرانی هایی که بسیاری از آنها فایده ای ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۲    
یک حقوقدان جزای شرکت در نزاع و درگیری فردی و دسته جمعی و قسم و شهادت دروغ و افشای سر را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۲    
معاون عمرانی استانداری سمنان از فراهم شدن امکان فرود هواپیماهای پهن پیکر در فرودگاه سمنان تا دهه فجر امسال خبر داد و گفت: فاز اول پروژه فرودگاه سمنان دهه فجر به بهره برداری می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۲    
امام در رثای بهشتی فرمود:"آنچه که من راجع به ایشان متاثرهستم، شهادت ایشان درمقابل او ناچیز است و آن مظلومیت ایشان در این کشور بود" ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۶    
معاون امور استان های ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با اشاره به مخاطبان 40 میلیونی این ستاد، اظهار کرد: باید برنامه های کاربردی را برای استفاده این مخاطبان در اولویت داشته باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۴۳    
مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان زنجان تاکید کرد: بر خلاف تصور عموم که معتقدند ماهی های پرورشی با جثه بزرگ تر جیوه دارند، این تصور اشتباه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۳۱    
مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: 8114 زن خودسرپرست خوزستانی تحت پوشش حمایت های بیمه شهری و عشایری قرار دارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۲۸    
رئیس اتحادیه قصابان همدان از افزایش 10 درصدی قیمت گوشت قرمز طی یک ماه اخیر خبر داد و گفت: برای کاهش قیمت گوشت در بازار همدان اقدام به واردات گوشت کرده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۲۸    
دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه گفت: "دستمزد منطقه ای" برای سال 96 هم مانند بسیاری از سال های گذشته اجرایی نخواهد شد و فقط در حد یک پیشنهاد و گفتمان باقی می ماند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۰:۱۲    
تا هاشمی بود می گفتند چنین و چنان است و حالا بعد از خبر درگذشت او اگر همه شبکه های صداوسیما از او تجلیل کنند دیگر فایده ای ندارد چرا که او رفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۸    
گر چه، میزان صادرات برق ایران در منطقه بیش از واردات است، اما همچنان با هدف در نظر گرفته شده در ماده 60 لایحه برنامه ششم توسعه فاصله وجود دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۴    
رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: با تحریم خرید محصولات نامرغوب، بستر را برای رونق اقتصادی و ایجاد تحول در بخش تولید فراهم کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۴    
رییس اتاق تعاون استان اصفهان گفت: انتظار فعال شدن صنایع دستی از طریق سیاست گذاری های بخش دولتی، انتظار درستی نیست و تنها با ایجاد تشکل های حمایتی توانمند می توان به توسعه صنایع دستی امیدوار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران بر لزوم حفظ و مراقبت از حریم راه های استان تاکید کرد و گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم، ایمنی راه های مازندران را به خطر انداخته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۴    
مدیرکل استاندارد گلستان با بیان اینکه وضعیت مخازن خودروهای دوگانه سوز از لحاظ استاندارد نگران کننده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۹    
دکتر علی شریعتمداری (ره) چهره ماندگار علمی کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در شهر شیراز و در سن 93 سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۹:۱۶    
امروز دوشنبه آلودگی هوای ارومیه در حالی وارد سومین روز خود می شود که بر اساس اعلام حفاظت محیط زیست تا آخر هفته همچنان تداوم داشته و روز چهارشنبه بر شدت آلودگی افزوده خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۹:۱۶    
علی رغم میزبانی شایسته استان بوشهر از صنایع بزرگی همچون نیروگاه اتمی، نفت و گاز و پتروشیمی، بندر و گمرک، ولی این صنایع مهمان خوبی نبوده اند و مشکل بیکاری همچنان پابرجا است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۵:۰۲    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: با افزایش تعداد مبایعه نامه ها و رشد هشت درصدی قیمت مسکن شاهد حرکت روبه رشد این حوزه هستیم و در یک دهه آینده به رشد پایدار خواهیم رسید،
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۵:۰۲    
هیأت موسس دانشگاه آزاد متشکل از 9 نفر است که با درگذشت دو نفر از اعضای هیات موسس، این هیات هنوز بر اساس آیین نامه می تواند به کار خود ادامه دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۵:۰۲    
رئیس جمهوری منتخب آمریکا رئیس اداره امنیت ملی این کشور را منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۴:۵۹    
یکی از اساتید حوزه علمیه گفت: مهاجرت حضرت معصومه(س) برای پیوستن به برادر بزرگوارشان و دفاع از ولایت بود و دفاع از ولایت را باید از ایشان آموخت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۴:۱۱    
رئیس بنیاد ایران شناسی تاکید کرد که مفاهیم والای عرفانی در زبان فارسی بهتر از زبان عربی منتقل می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۳:۴۷    
رئیس بنیاد سعدی از فعالیت این بنیاد برای ایجاد یک نرم افزار جامع آنلاین آموزش زبان فارسی به خارجی ها خبر داد و گفت: به نتیجه رسیدن این کار نیازمند بودجه قابل توجه و نیروی متخصص است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۳:۴۴    
یک نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت: یکی از راهکارهای ترامپ برای انفصال اتحاد با اروپا لغو توافق هسته ای ایران می باشد؛ اقدامی که وعده آن را در رقابت های انتخاباتی اش داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۳:۴۴    
در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی و لغو امتحانات دانشگاه ها در روز سه شنبه 21 دی ماه، زمان جدید برگزاری آن امتحانات اعلام شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۲:۵۶    
امیر کبیر در زمان صدارت خود و هنگامی که 43 سال داشت با ملک زاده خانم تنها خواهر تنی ناصرالدین شاه ازدواج کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۲:۵۳    
مدیرعامل توسعه اعتماد مبین درباره سررسید مهلت 15 روزه رئیس جمهور برای تسویه اقساط فروش مخابرات، گفت: مصوبه چند روز دیرتر ابلاغ شده و تاریخ تسویه تا 20 دی ماه نبوده و هنوز دو سه روز از مهلت باقی مانده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۲:۵۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دولت را مکلف به ایجاد سامانه پدافند سایبر در سطح ملی و ارتقاء قدرت رصد با هدف مصون سازی و یا بی اثرسازی تهدیدات کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۱:۵۵    
هشتاد و نهمین عصرانه ادبی فارس پاسداشت محمدباقر نجف زاده بارفروش در حالی برگزار شد که تاکنون بیش از 60 جلد کتاب از او منتشر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۱:۴۹    
رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با تشریح جزییات مذاکره با شرکت هیوندایی کره در مورد پروژه ساخت کشتی، گفت: فهرستی از تجهیزات و امکانات قابل تأمین در داخل تهیه خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۱:۴۹    
در شرایطی که فعالیت های فضایی ایران در 4 سال اخیر تعلیق را تجربه کرده است و برنامه ای نیز برای جذب دانش آموختگان دیده نمی شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۱:۴۶    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ایستادگی جمهوری اسلامی ایران به رهبری ولایت فقیه مقابل زورگویی های آمریکا به پشتوانه اسلام و همراهی مردم است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۱:۴۶    
وبگاه آمریکایی در تحلیلی نوشت، روش های رزمی غیرمتعارف دریایی ایران به اندازه کافی دردسر ساز شده و حال این کشور در صدد طرح ریزی قابلیت های خود در دریای سرخ است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۱:۴۳    
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نوشت: گزینه رئیس جمهور منتخب آمریکا برای ریاست پنتاگون در زمانی که فرماندهی آمریکا در خاورمیانه را برعهده داشت همه تلاش خود را برای حمله واشنگتن به خاک ایران به کار گرفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۱:۴۳    
منبع نظامی سوریه با بیان اینکه تروریست های وادی بردی به دستور رژیم های حامی خود، آتش بس را نقض و آب شرب ساکنان دمشق را قطع کردند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۱:۴۳    
یک سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در واکنش به اظهارات وزیر دفاع آمریکا مبنی بر تهدید موشکی کره شمالی گفت: پیونگ یانگ در هر زمان و مکانی قادر است موشک بالستیک قاره پیمای ساخت خود را شلیک کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۱:۱۹    
طرح خرید توافقی شیر از دامداران از خردادماه سال جاری در برخی از استان های کشور اجرا شده و همچنان ادامه دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۱:۱۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دلایل فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی کاملاً واضح است گفت: مرحوم خودش علاقه ای به داشتن تیم پزشکی نداشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۵۸    
معلم محوری ترین مسئولیت را در امر آموزش از دیرباز برعهده داشته و دانشگاه فرهنگیان در این راستا وظیفه توانمندسازی و ارتقاء شایستگی های عمومی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۵۸    
مدیرعامل شرکت دارویی شفا فارمد، با بیان پیشرفت های ایران در حوزه داروسازی، گفت: "مقابله با عفونت ها" ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۵۸    
حضرت معصومه علیها السلام در اول سال 173 هجری قمری در مدینه چشم به جهان گشود. پدرش امام هفتم شیعیان حضرت موسی بن جعفر علیه السلام و مادرش حضرت نجمه بود که به علت پاکی و طهارت نفس به او طاهره می ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۵۸    
شاید با وجود این همه سالن آرایشی زیبایی و درآمدهای بالایی که آرایش گرها کسب می کنند، کمتر کسی بداند که در گوشه و کنار شهر بزرگی مانند تهران ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۵۸    
درحالی که سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده هرگونه افزایش قیمت محصولات لبنی را تخلف اعلام کرده است، این روزها بازار محصولات لبنی بی اجازه از جاده افزایش قیمت بالا می رود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۵۵    
سحرخیز با بیان این که اطلاع رسانی شفافی در خصوص جزئیات تخلفات صندوق ذخیره به معلمان صورت نمی گیرد، گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۵۵    
مدیرداخلی یکی از بزرگترین شرکت های تولید قطعات یدکی گفت: خودروسازی در ایران درآمد بالایی دارد اما خودروسازها به تعهدات خود عمل نکرده و شرکت های رده پایین تر را با مشکلات فراوانی روبرو کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۰۱    
مدیرعامل شرکت گاز مازندران در بازدید از پروژه گازرسانی به 152 روستای منطقه هزارجریب گفت : در پایان سال 97، 152 روستای منطقه هزارجریب از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد .
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۵۸    
شورای فنی استان فارس در حالی تشکیل شد که زلزله اخیر 4 روستای خنج که طی آن علاوه بر منازل تعدادی از ساختمان های اداری نیز دچار آسیب دیدگی شد، بحث داغ آن بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۵۸    
رحیمی گفت: برای تسریع در فعالیتهای تجاری و اقتصادی استان و به خصوص کمک به فعالان اقتصادی روند کارشناسی کالاهای صادراتی تولیدکنندگان استان که بعضاً سه تا چهار روز طول می کشید حذف میشود و تولیدکنندگان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۴۶    
آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران زندگی خویش مسئولیت های مختلفی را تجربه کرد که در این گزارش، برخی تصاویر مرتبط با آن را مرور می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۸    
این نشست به ریاست هلگا اشمیت معاون فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین المللی برگزار خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می گوید که برای تحقق طرح گفت و گوی ملی ابتدا باید گروه های سیاسی الزامات آن را بپذیرند و سپس باید از ظرفیت های رسانه ای استفاده شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۵    
نایب رئیس مجلس گفت: مرحوم آیت الله هاشمی خالصانه برای خدا کار می کرد و یار نزدیک امام، رهبری و شهید مطهری بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۵    
حوادث طبیعی در سال 2016 حدود 175 میلیارد دلار خسارت برای جهان ایجاد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۵    
عناصر داعش از محورهای خنیفس، الرملیه و السطحیات در غرب شهر سلیمه به مواضع ارتش سوریه حمله کردند که نیروهای مقاومت پس از دفع این حملات شماری از آنان را از پای درآوردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۵    
وزارت خارجه آمریکا در پیامی درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت ایران را تسلیت گفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۵    
یک کارشناس ارشد مسائل حقوقی معتقد است به طور کل هر تخلفی که انجام شود تعقیب آن به عهده قوه قضاییه است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۵    
مروری بر مهم ترین اخبار دنیای فناوری اطلاعات در روز دوشنبه مورخه 20 دی ماه 1395
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۵    
رئیس قوه قضاییه، آیت الله هاشمی رفسنجانی را مجاهدی خستگی ناپذیر و شخصیتی موثر در فراز و نشیب های انقلاب توصیف کرد و گفت: ارتحال ناگهانی و تکان دهنده ایشان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۵    
اسدالله بادامچیان گفت: یکی از این اسلحه ها که حسن علی منصور نخست وزیر رژیم شاه و تصویب کننده لایحه حقارت بار کاپیتولاسیون را به درک واصل کرد، توسط آقای هاشمی رفسنجانی داده شد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۵    
معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی اسناد کمک این قرارگاه به هواپیمای قزاقستانی را منتشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۵    
رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: داخلی سازی در صنایع دریایی اکنون کمتر از 30 درصد است که قابل قبول و توجیه پذیر نیست و باید برای افزایش آن تلاش کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۲    
بی خانمانی، که دارای اشکال و عناوین متفاوتی مثل لوله خوابی، کارتن خوابی، اتوبوس خوابی، قطارخوابی، گورخوابی، زیرپل خوابی، خیابان خوابی، مترو خوابی، خرابه خوابی و .. ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۹    
رئیس اتحادیه ناشران خراسان رضوی معتقد است، بازار نشر ایران به گونه ای است که ناشران حرفه ای در آن حاشیه امن ندارند و سرمایه گذاری نمی کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۹    
کیفیت هوای برخی از مناطق استان تهران در سومین روز متوالی آلودگی هوا از شرایط بسیار ناسالم نیز عبور کرد و به بحران رسید ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۹    
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: تمام بخاری های نفتی سطح مدارس شهرستان نهاوند تا پایان سال 96 جمع آوری و بخاری گازی نصب می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۹    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح 49 واحدمسکونی در اسلامشهر گفت: اقدامات سپاه در تحقق چهار مؤلفه الگوی ایرانی- اسلامی پیشرفت باید الگویی برای دستگاه های دولتی در امر سازندگی باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۹    
وکلای ملت، دولت را موظف به توسعه و توان تولید موشکی کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۹    
گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران گفت: زمان 4ساله ای که تا المپیک باقی مانده این فرصت را به ما می دهد تا با ایران به نیمه نهایی المپیک 2020 توکیو صعود کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۹    
گروهی از معارضان سوری 17 ژانویه با سفر به تل آویو در همایش یک مرکز صهیونیستی به نام ترومان شرکت و درباره بحران سوریه سخنرانی خواهند کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۹    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۹    
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: پنجمین دوره طرح دادرس در استان کرمانشاه با آموزش مدیران و مربیان آموزش و پرورش کار خود را آغاز کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۹    
رئیس هیئت کبدی استان خراسان رضوی گفت: نماینده ویژه فدراسیون کبدی از امکانات مشهد بازدید و با مسئولان ورزش استان برای میزبانی کبدی قهرمانی آسیا 2017 دیدار و گفت وگو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۹    
با وجود اینکه ریه های تبریز و تبریزی ها هرروز سیاه و سیاه تر می شود، ولی هنوز در این سه هفته تصمیمات کمیته اضطرار آلودگی هوای تبریز کارساز نشده و شاهد تداوم آلودگی و وارونگی حداقل تا پایان هفته جاری ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۶    
معاون درمان وزارت بهداشت با تشریح جزئیات 90 دقیقه احیای مرحوم حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی گفت: مرحوم هاشمی رفسنجانی فقط به هنگام سفر اجازه همراهی تیم پزشکی همراه را با خود می دادند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۶    
شعبه 32 دیوان عالی کشور محکومیت قاتل ستایش قریشی به قصاص و اعدام را تأیید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۶    
دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
  • ۱