سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۰:۵۸Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 12 دی 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 2 دی 1395 شعار سال 3 دی 1395 شعار سال 4 دی 1395 شعار سال 5 دی 1395 شعار سال 6 دی 1395 شعار سال 7 دی 1395 شعار سال 8 دی 1395 شعار سال 9 دی 1395 شعار سال 10 دی 1395 شعار سال 11 دی 1395 شعار سال 12 دی 1395 شعار سال 13 دی 1395 شعار سال 14 دی 1395 شعار سال 15 دی 1395 شعار سال 16 دی 1395 شعار سال 17 دی 1395 شعار سال 18 دی 1395 شعار سال 19 دی 1395 شعار سال 20 دی 1395 شعار سال 21 دی 1395 شعار سال 22 دی 1395 شعار سال 23 دی 1395 شعار سال 24 دی 1395 شعار سال 25 دی 1395 شعار سال 26 دی 1395 شعار سال 27 دی 1395 شعار سال 28 دی 1395 شعار سال 29 دی 1395 شعار سال 30 دی 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۲۳    
قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی پس از تصویب مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان توسط رییس جمهور برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۱    
اصفهانی که همیشه به استانی تسعه یافته یاد می شود و معین تهران است شاهد روستاهایی هستیم که هنوز با آب سیار سرپا مانده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۹    
روز گذشته استاد رسمی فدراسیون بین المللی راهنمایان گردشگری گفت: تعداد زیادی چینی داریم که داخل ایران هستند و به بهانه های مختلف وارد ایران شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۳    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، مجموع اعتبارات تخصیص یافته به استان یزد از محل سفر رهبر فرزانه انقلاب را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۱    
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان اعلام کرد: با اعتباری معادل 300 میلیون ریال، 30 درصد از مدارس استان تحت پوشش ایمن سازی تجهیزات ورزشی قرار گرفتند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۹    
مدیرکل گمرکات فارس از افزایش 18 درصدی درآمد گمرکات استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۰۰    
براساس سرشماری در استان اصفهان درسال 95 بیش از230روستای خالی از سکنه در سطح اصفهان شناسایی شده و این در حالیست که برخلاف باور عموم، بیکاری و خشکسالی دلیل اصلی مهاجرت به شهرها نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۴    
گر چه امسال 5 دستبافت منسوخ شده فارس احیا و به مرحله تولید رسیده است اما عدم ارائه تسهیلات بانکی به هنرمندان و نبود پوشش بیمه ای، بسیاری از این هنرهای سنتی را در معرض تهدید جدی قرار داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۱    
ورزش قهرمانی، پیشتاز عرصه نام آوری و به عنوان دغدغه مهم جوانان، لوازم و احتیاج هایی دارد که بدون آن مسیر قهرمان و قهرمانی ناتمام می ماند، حمایت مسوولان، تخصیص اعتبار مستمر و ایجاد زیرساخت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۵    
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اهمیت وجایگاه آموزش پیش دبستانی در شکل گیری وجهت دهی فرایند رشد آموزشی ومهارتی گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۳    
وسایل نقلیه حامل طیور در صورتی می توانند در استان مرکزی تردد کنند که مجوز لازم از دامپزشکی داشته باشند .
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۲۹    
مدیرکل حوزه ریاست استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه ها به عنوان نمایندگان مردم حق دارند بر عملکرد دستگاه های اجرایی نظارت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۲۰    
از 350 رشته مصوب صنایع دستی در کشور، 60 رشته آن در استان کرمانشاه ساخته و تولید می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۶    
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: مبارزه با بیسوادی باید هدفمند باشد چرا که هرگونه اقدام غیر هدفمند و بدون برنامه باعث از بین رفتن انرژی و اعتبارات می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۶    
استاندار کرمان از راه اندازی مرکز فرماندهی کاهش آسیب های اجتماعی در استان خبر داد و گفت: این نهاد با تکیه بر بخش غیردولتی کار خود را همچون مناطق جغرافیای هشتگانه اقتصادی در استان آغاز خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۳    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سند راهبردی توسعه صادرات غیرنفتی این استان تا 2 هفته آینده توسط دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله صنعت، معدن و تجارت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۳    
از جمله برنامه هایی که در اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال بر آن تاکید شده احداث گلخانه است چرا که کشت گلخانه ای 10 برابر آب کمتر مصرف می کند و 10 برابر نیز محصول بیشتر می دهد ضمن اینکه تسهیلات 12 و نیم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۳    
فرماندار کرمانشاه از احداث دومین گرمخانه و محل اسکان این شهر برای اسکان شبانه افراد معتاد و کارتن خواب خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت که ظرفیت تصفیه خانه های فاضلاب در این استان با 70 درصد افزایش در دولت تدبیر و امید از 44 هزار متر مکعب به 75 هزار و 200 متر مکعب رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۳    
دبیرمرجع کنوانسیون ملی حقوق کودک وزارت دادگستری گفت:اعتیاد بزرگترین معضل زنان در مناطق حاشیه نشین کلان شهرهاست و دولت بتنهایی نمی تواند حاشیه ها را ساماندهی کند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۳    
مدیرکل ژئودزی و نقشه برداری زمینی سازمان نقشه برداری کشور گفت: 44 منطقه فرونشست در ایران از طریق تغییرهایی که داشتند در 2 مرحله بررسی مطالعاتی، شناسایی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۳۲    
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساختهای فرهنگی و تفریحی بیجار به نسبت شان و صبغه تاریخی کمتر رشد یافته و باید توسعه بیشتری پیدا کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۵۰    
مدیرکل پست بانک کرمان گفت: در برنامه ششم توسعه، راه اندازی 800 باجه پست بانک در این استان دیده شده که تاکنون 400 باجه دایر شده و 400 باجه دیگر راه اندازی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۴    
عبدالرضا میقانی مشاور و سرپرست حوزه استاندار کردستان ، استخدام همسر خود در جهاد کشاورزی استان کردستان را به شدت تکذیب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۴    
هفته نامه روژان در مطلبی به نابسامانی زبان کردی بویژه در کردستان عراق پرداخته و آثار این وضعیت بر زبان کردی در رسانه های استان کردستان را بررسی کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۵    
معاون مرکز پژوهش های کاربری سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: قم از نظر پهنه های مستعد تولید ریزگرد در مقایسه با مساحت کل این استان، مقام نخست را در کشور داراست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۲    
چند سالی است اهالی روستاهای جنوب سمنان، از بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب این منطقه شکایت دارند، اکنون سرعت بخشیدن به مراحل واگذاری این طرح به بخش خصوصی، بهترین راهکار برای رهایی اهالی از این مشکل است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: بیش از 800 اثر تاریخی در قم شناسایی شده است که نشانگر وجود تاریخ غنی این استان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۹    
مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی قزوین از آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده ضیاء آباد - خرمدشت با استفاده از فناوری بتن غلطکی برای نخستین مرتبه در استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۶    
مدیرکل روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین گفت: در دومین نمایشگاه توانمندی های روستایی کشور، ظرفیت های سرمایه گذاری روستاهای استان معرفی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۶    
رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی قم گفت: بارندگی های قم از ابتدای سال زراعی امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 15 درصد کاهش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۶    
استاندار خوزستان گفت: اگر چه بخش غیزانیه متصل به کلانشهر اهواز بوده و بیش از 600 چاه نفتی در آن است اما محرومیت در این منطقه نگران کننده و غیر قابل قبول است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۶    
فرماندار فاروج با اشاره به اینکه بخشی نگری مهمترین آسیب جلسات اداری و جمعی است گفت: دیدن محدودیت ها و مشکلات دستگاه های خود و ندیدن این موارد در دستگاه های دیگر و نسخه پیچیدن ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۶    
فرماندار جاجرم گفت: بنیاد برکت یک مدرسه 3 کلاسه در روستای جوشقان بخش شوقان این شهرستان خراسان شمالی ساخته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۶    
معاون کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای تدوین زیر ساخت های قانونی کارآفرینی کشور اقدام لازم و مطالعات مربوطه شروع شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۶    
مدیر عامل هلدینگ کشاورزی مجتمع اقتصادی کمیته امداد گفت که این مجتمع تاکنون افزون بر 30 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در مناطق مختلف کشور انجام داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۶    
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پیشنهاد دولت در لایحه بودجه سال 96، مالیات اصناف زنجان در سال آینده، 28 درصد افزایش می یابد که این موضوع غیر منطقی به نظر می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۳    
معاون امور بازسازی و مسکن روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: براساس آمارگیری ویژگی های مسکن روستایی استان از کل 443 هزار و 229 واحد مسکن روستایی استان 70 درصد در برابر سوانح ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۳    
استاندار خراسان شمالی بر بکارگیری بانوان توانمند در عرصه های مدیریتی تاکید کرد و گفت: هم اکنون تنها پنج پست مدیریتی در اختیار زنان این استان 940 هزار نفری است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۳    
مدیر کل امور بانوان استانداری خراسان شمالی بر رفع آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات حاشیه نشینی و مسائل و آسیب های مربوط به آن در اولویت کاری این استان 940 هزار نفری قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۸    
مدیر جهاد کشاورزی بافق گفت: 20 هزار قطعه ماهی قزل آلا و کپور در استخر ذخیره تنظیمی آب کشاورزی این شهرستان رها سازی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۸    
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر اینکه رویکرد و نگاه مناطق آزاد کشور براساس سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی باید به سوی خارج از مرزها باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۸    
شرایط مطلوب آب و هوائی، خاک مناسب و اراضی حاصلخیز، وجود 11 رشته قنات و بیش از 648 حلقه چاه کشاورزی، 600باب استخر ذخیره آب کشاورزی و7 مجتمع دامی در ابرکوه زمینه لازم برای توسعه سرمایه گذاری در بخشهای ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۸    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: مصمم هستیم رفت و آمد اتباع جمهوری آذربایجان به استان و بالعکس را در بهترین شرایط ممکن تسهیل کنیم و در این رابطه هیچ مانعی وجود ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۵    
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: میزان بارش های این استان در سال زراعی (اول مهر تاکنون) به طور میانگین 45 درصد کاهش داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۵    
فرماندار تویسرکان گفت: حوزه تولید و صنعت این شهرستان برای تحول و شکوفائی نیازمند تسهیلات ارزان قیمت است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۲    
فرماندار خلخال گفت که ساخت طرح های ناقص مدارس از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل و تحویل آن به آموزش و پرورش این شهرستان برای دانش آموزان و مسوولان مدارس مشکل ساز شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۷    
ترامپ در آستانه سال2017 میلادی، عنوان کارتون کلی جونز است که روزنامه قانون منتشر کرده است...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهرها گفت: توسعه زیرساخت های سکونت گاه های غیر رسمی و بافت های تاریخی در دستور کار است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۱    
مال اندوز،مسئول حوزه ثبت آثار تاریخی، فرهنگی، طبیعی و میراث معنوی خراسان گفت: قنات شاهیک در شهرستان قاینات، بخش مرکزی، دهستان قاین، روستای شاهیک، 3کیلومتری جنوب شهر قاین واقع شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۱    
به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری؛ عملیات دیوار کشی ساختمان موزه بزرگ شهرکرد شامل کلاف کشی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۸    
دستیابی به مرجعیت علمی وتخصصی توسعه فناوری اطلاعات و کسب و کارهای دانش بنیان حوزه ICT در شرق کشور از چشم انداز های این مرکز می باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از دستگیری اعضای باند قاچاق اشیای تاریخی و کشف 381 قطعه سکه تقلبی دوره ساسانی از این افراد خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۳    
معاون بهسازی خانه های روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: 200هزار واحد مسکونی آسیب پذیر روستایی کشور تا پایان سال بهسازی می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۷    
پنجاهمین اجلاس معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۷    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تخصصی کردن شهرک های صنعتی یک استراتژی موفق و صحیح و آینده نگرانه است زیرا آینده از آن این نوع شهرک های صنعتی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۴    
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: درسال جاری 555 مورد همسر آزاری به اورژانس اجتماعی بهزیستی گزارش شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۲    
رئیس اداره بهزیستی دزفول ازگشایش نخستین آموزشگاه رانندگی ویژه معلولان در این شهرستان خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۲    
از این میزان صادرات 179میلیون دلار ارز عاید کشور شده است .
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۴    
فرماندار شهرستان شهرضا گفت: دفن پسماندهای پزشکی در این شهرستان بصورت اصولی انجام نمی شود و این موضوع نیازمند رسیدگی مسئولان مرتبط است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۳    
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو علوم پزشکی همدان گفت: محصولات لبنی کارخانه های همدان فاقد مواد نگهدارنده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۵    
معاون عمرانی استانداری همدان با بیان اینکه کشتارگاه های استان همدان با نصف ظرفیت فعالیت می کنند افزود: احداث کشتارگاه جدید صرفه اقتصادی ندارد و هیچ مجوزی برای این منظور داده نمی شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۵    
مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: مزاحمت های تلفنی همچنان در صدر دغدغه های خدمات رسانی آتشنشانان همدانی است به طوریکه تعداد این مزاحمت ها از عملیات های ایستگاه های آتشنشانی پیشی گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۲    
نماینده مردم بندرعباس، ابوموسی، حاجی آباد، خمیر و قشم در خانه ملت در نشست مشترک وزیر نیرو با مدیران در شورای اداری گفته است: جناب وزیر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۳    
رئیس سازمان سواد آموزی کشور از برتری فارس جزو 3 استان برتر کشور در گسترش سوادآموزی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۵۲    
مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: مناسب سازی مبلمان شهری برای سالمندان در مازندران یک ضرورت است و باید در دستور کار قرار گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۵۲    
رئیس کانون کار آفرینان مازندران از تشکیل کارگروه های تخصصی شناسایی و رصد چالش های پیش روی فعالیت کار آفرینان استان خبرداد و گفت : از سال آینده این کارگروه ها فعالیت خود را آغاز می کنند .
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۴۶    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بلند مرتبه سازی در منطقه 22 پایتخت خلاف اصول شهرسازی بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۴۶    
سمپوزیوم سلولهای بنیادی پرتوان القایی (آی پی اس) و کاربردهای درمانی روز یکشنبه با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری رئیس جمهوری و حمایت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این استان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۴۲    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) با تاکید بر ارتقای آمادگی رزمی و جسمی سربازان، گفت: سربازان با ورزش روح خود را بسازند و با توانمندی جسمی و روحی بالا ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۴۲    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از ثبت ملی سیاه چادر (بهون) این استان در فهرست آثار ملی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۴۲    
مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از تولید بیش از 70 هزار تن خوراک ماهیان سردابی در 9 ماه امسال خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۴۲    
مسئول حوزه ثبت آثار تاریخی، فرهنگی، طبیعی و میراث معنوی خراسان جنوبی گفت: خانه باغ شوکت الملک بیرجند در فهرست آثار ملی ثبت شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۱:۰۳    
فرماندار شهرستان عباس آباد گفت که دولت تدبیر و امید برای پروژه آبرسانی شهری و روستایی این شهرستان یک میلیارد و 160 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۵۷    
رئیس دانشکده برق دانشگاه صنعتی اراک از فعالیت مشترک این مرکز آموزش عالی با صنایع نفت و گاز استان مرکزی در قالب تاسیس شرکت خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۵۴    
مادر 60 ساله اراکی در مقطع کارشناسی ارشد با حضور در دانشگاه اراک دانشجوی فرزندش شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۵۴    
فرماندار پارس آباد گفت: با پیگیری های انجام شده و در راستای حمایت از سرمایه گذاران ، بزرگترین کارخانه پتروشیمی با هزینه کرد 600 میلیون دلار توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در این شهرستان احداث و راه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۵۴    
مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: سالانه 40 میلیارد ریال اعتبار برای مرمت بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی نیاز است تا براساس ضوابط بین المللی به ساماندهی و مرمت این مجموعه اقدام ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۵۱    
جانشین رئیس پلیس راهور استان اصفهان از صدور سه میلیون و 500 هزار قبض جریمه برای رانندگان متخلف در استان در 9 ماه امسال خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۵۱    
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج اعلام کرد:200 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین زمستانی برای مقابله با بحران های احتمالی در اختیار مناطق 12گانه شهرداری کرج قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۵۱    
استاندار ایلام گفت: آمادگی داریم تجربیات خود در زمینه های مختلف علمی، آموزشی، فنی و حرفه ای را در اختیار کارآموزان عراقی قرار دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۵۱    
معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دیر گفت: عملیات اجرایی ساختمان بیمارستان این شهرستان کارهای نهایی خود را سپری می کند و تجهیزات تاسیساتی آن در حال نصب و آزمایش است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۹    
مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان آذربایجان شرقی، اطلاع رسانی و تشویق و ترغیب مردم در جهت سند دار کردن املاک را خواستار شد و افزود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۹    
لایحه برنامه ششم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور که مشتمل بر 35 ماده است در مردادماه 95 به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد در این لایحه منابع مالی، اولویت ها و احکام مورد نیاز توسعه اقتصادی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۹    
توسعه حمل و نقل عمومی در کلانشهر اصفهان یکی از اصلی ترین مطالبات شهروندان است و برخی کارشناسان و مسئولان تاکید دارند که لازم است حمایت بیشتری از آن از سوی دولت، صورت گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۹    
حوادث طبیعی در استان اردبیل سال ها خسارت های زیادی متوجه اهالی استان کرده است، خسارت هایی که بخشی از آنها جبران شده اما دولت تدبیر و امید به اندازه 10 سال دولت های پیشین برای جبران خسارت ها و مدیریت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۹    
روزنامه 'نسل فردا' روز یکشنبه در تیتر نخست خود در مطلبی با عنوان ' امنیت فرهنگی'، امنیت و فرهنگ را از منظری کاربردی مورد بررسی قرار داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۹    
استاندار اصفهان گفت: بیش از 26 هزار فرصت شغلی در هشت ماه گذشته با کمک به واحدهای اقتصادی کوچک، متوسط و بزرگ، در استان تثبیت شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۹    
استاندار اردبیل می گوید که بعنوان نماینده عالی دولت وعده هایی در باره اجرای مگاپروژه ها داده و به وعده های خود در این زمینه نیز به طور کامل عمل کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۰    
استاندار لرستان گفت: از مدیران این استان انتظار می رود منافع مردم را در نظر گرفته و آن را به منافع وزارتخانه ها ترجیح دهند چراکه در غیر اینصورت حق خدمت را ادا نکرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۷    
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس توجه به زیرساخت های اساسی مناطق محروم و مرزی را از رویکردهای مهم دولت تدبیر و امید دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۷    
روزنامه سوال جواب چاپ استان گیلان در شماره یکشنبه 12 دی ماه، مطلبی در قسمت سرمقاله با عنوان چرا بودجه استان در سال 96 کاهش یافته است؟! به قلم کریم خورسندی منتشر کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۷    
یک مقام وزارت نفت اعلام کرد که شرکت ترکمن گاز ترکمنستان از صبح امروز(یکشنبه) صادرات گاز به ایران را قطع کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۷    
بخشدار بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس تامین آب شرب و گازرسانی را مهمترین مطالبه مردم محروم این بخش اعلام کرد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۴    
به علت افزایش کشت و کاهش تقاضای محصول گوجه فرنگی در بازار حاصل دسترنج کشاورزان در منطقه لیشتر گچساران خوراک گوسفندان شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۵    
مدیر پروژه دهکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: ویتامین C موجود در خرفه باعث شده که در ردیف گیاهان آنتی اکسیدان و ضدسرطان قرار گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۶    
رییس انجمن آسیب شناسی ایران گفت: جامعه کنونی مواجه با آسیب های اجتماعی از جمله مصرف مشروبات الکلی است و متأسفانه حجم عظیمی از مصرف مشروبات الکی توسط قشر جوان جامعه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۶    
رئیس جهاد دانشگاهی کشور از اجرای طرح ملی توسعه گردو و صنایع جانبی آن در کشور با همکاری جهاد کشاورزی خبر داد و افزود: به دنبال تبدیل چهارمحال و بختیاری به پایلوت این طرح هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲۷    
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد: کمتر از 2 درصد دانش آموزان شپش سر گرفته اند که بیشتر مبتلایان دختران بوده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۴    
دیروز جشن ورود به سال جدید میلادی نخست از شهرهای استرالیا و شرق آسیا آغاز و در نهایت در ایالت های غربی ایالات متحده آمریکا به پایان رسید.
  • ۱