سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۴:۴۷Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 17 دی 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 2 دی 1395 شعار سال 3 دی 1395 شعار سال 4 دی 1395 شعار سال 5 دی 1395 شعار سال 6 دی 1395 شعار سال 7 دی 1395 شعار سال 8 دی 1395 شعار سال 9 دی 1395 شعار سال 10 دی 1395 شعار سال 11 دی 1395 شعار سال 12 دی 1395 شعار سال 13 دی 1395 شعار سال 14 دی 1395 شعار سال 15 دی 1395 شعار سال 16 دی 1395 شعار سال 17 دی 1395 شعار سال 18 دی 1395 شعار سال 19 دی 1395 شعار سال 20 دی 1395 شعار سال 21 دی 1395 شعار سال 22 دی 1395 شعار سال 23 دی 1395 شعار سال 24 دی 1395 شعار سال 25 دی 1395 شعار سال 26 دی 1395 شعار سال 27 دی 1395 شعار سال 28 دی 1395 شعار سال 29 دی 1395 شعار سال 30 دی 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۹    
روز شنبه نمایندگان خانه ملت در جریان بررسی برنامه ششم توسعه، به حذف یارانه پردرآمدها و افزایش 20 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی رأی دادند
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۹    
امروز دنیای فناوری های نوین و گردش سریع اطلاعات و اختراعات بشر است و در این عصر می طلبد که با استفاده از اصل دوراندیشی، خردمندانه از ظرفیت های علمی ایجاد شده بیشترین بهره را ببریم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۳    
نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به اینکه تاکنون 71 فرصت سرمایه گذاری در استان شناسایی و تدوین شده است گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۱    
دانشگاه فنی نانیانگ سنگاپور لقب زیباترین دانشگاه جهان را به خود اختصاص داد
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۱    
دکتر کاظمی آشتیانی در زندگی اش کارهای بسیار عجیب و بزرگی انجام داده ولی تا الآن کسی درباره آن حرفی نزده است؛ حتی غربی ها او و رویان را بیشتر از ما می شناسند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۴    
دست نشانده دولت استعمارگر پیر در 17 دی ماه 1314 نقاب از چهره مزورانه خود برکشید و در پی آن بود تا حجاب را از سر زن شیعی ایرانی بردارد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۵    
کارت های بانکی و اعتباری در اختیار مشتریان عمدتا دارای تاریخ انقضا بوده و بعد از مدتی مشتری باید نسبت به تمدید آن با پرداخت کارمزدی اقدامی کند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۲۹    
در شرایطی که کمتر از دو هفته تا بیستم ژانویه یعنی زمان ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید و آغاز به کار رسمی او به عنوان رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا باقی مانده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۵    
مقام های روسیه اعلام کرده اند که کاهش نیروهای این کشور در روسیه با خروج ناو هواپیمابر آدمیرال کوزنتسوف شروع می شود. این ناو هواپیمابر اما چه مشخصات فنی دارد که در عملیات نظامی سوریه موثر بوده است؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۴    
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: درصددیم در کشور نگاه توسعه منطقه ای داشته باشیم و به زودی دپارتمان ویژه اقتصادی استان های مرزی کشور تشکیل می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۴    
رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن به دنبال گسترش و تثبیت گروه های تکفیری تروریستی در جهان اسلام است گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۶    
نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در کانال تلگرامش، از علنی شدن اختلافات روسای قوه قضائیه و مجریه انتقاد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۶    
اصولگراها تشکل و چهره رو می کنند، اصلاح طلب ها هنوز در خم باید و نبایدهای نامزد پوششی هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۳    
زمین لرزه 5 و 1 دهم ریشتری در خنج فارس 4 کشته و 4 مصدوم برجای گذاشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۰    
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری با اشاره به اقدامات موثر شهرداری ساری در حوزه فناوری اطلاعات گفت: برنامه توسعه شهر الکترونیک در ساری اجرایی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۰    
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه ورزش مازندران با مشارکت مسئولان ورزشی و اجتماعی به تعالی نزدیک می شود، گفت: ورزش ساری دوران اوج و شکوفایی خود را سپری می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۰    
هم افزایی دستگاه های حاکمیتی و ترویج فرهنگ گفتمان اقتصادی از مهمترین دستاوردهای مثلث توسعه اقتصادی در استان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۰    
امام جمعه موقت زاهدان گفت: مردم منتظر پاسخ کوبنده مسئولین به بد عهدی های آمریکا در بحث برجام هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۰    
برجسته ترین مساله در سیره شهدای مدافع حرم ولایت مداری و دشمن شناسی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۶    
رئیس رصدنمای ملی "عین" (عفاف، عزت، عشق) با بیان اینکه 100 نوع محصول فرهنگی را شناسایی و در قالب 12 کمیته جمع آوری کرده ایم گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۶    
ائمه جمعه اهل تسنن آذربایجان غربی در خطبه های این هفته نماز اتحاد شیعه و سنی را کلید مقابله با جریان های تکفیری ارزیابی کرده و توجه علمای هر دو مذهب به این مهم را خواستار شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۲    
مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران گفت: 10 سکوی فازهای پارس جنوبی در شرکت صدرای بوشهر به ارزش 2.5 میلیارد دلار دارای پیشرفت 80 درصدی است که تا سال 96 تحویل داده می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۲    
رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه مطالبات چایکاران تا پایان امسال پرداخت می شود گفت: امسال ظرفیت تولید چای ما به گونه ای بود که از واردات چای کم کردیم و صادرات را افزایش دادیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۲    
فرماندار کرمان با اشاره به اینکه همه زیر ساخت های توسعه در بخش شهداد کرمان وجود دارد گفت: 25 خانه و اقامتگاه بوم گردی در بخش شهداد ایجاد شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۹    
صادرکنندگان برگزیده و نمونه استان گلستان در مراسمی با حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران در گنبدکاووس معرفی شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۴    
دبیر جشنواره فجر گفت: فیلم آقای عیاری بیشتر بدلیل محتوا و موضوع فیلم مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه تصمیم جشنواره باید قاطع و سریع باشد، به دلیل شرایط خاص این فیلم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۲    
شهرک سازی رژیم صهیونیستی تا جایی گسترش پیدا کرده که با اعتراض آمریکا به عنوان بزرگ ترین حامی این رژیم روبرو شده است. این گزارش به بررسی تعدای از جنجالی ترین شهرک های این رژیم پرداخته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۱    
مقامات ترک زمانی باید انتظار داشته باشند که مقامات عراق به آنها با نگاه یک همسایه قابل اعتماد نگاه کنند که از ترویج و حمایت از تفکرات تکفیری و گروه های تروریستی در درون ترکیه و محیط منطقه ای دست ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۷:۴۷    
زیر پوسته 28 کیلومتر اتوبان تهران- قم و 21 کیلومتر جاده ساوه خالی شده و 25 کیلومتر از کمربندی آزادگان در معرض فرونشست قرار دارد باند فرودگاه مهرآباد، راه آهن ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۷:۴۴    
شماری از ایرانیان مقیم خارج در نامه ای جدید به رئیس جمهوری منتخب آمریکا از او خواستند تا به برجام پایبند بماند و توافق هسته ای را حفظ کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۷:۴۴    
فلان دختر همسایه ما مجرد است. فکر می کنم 33 سالش باشد. مادرم دائم غصه می خورد برایش. اصلا چرا از او بگویم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۰:۴۳    
تبارشناسی اشرافیت در دهه های اخیر ثابت می کند اشرافیت هرگز در این سرزمین نمرد بلکه فقط به کما رفت و با گذشت زمان دوباره احیا شد و جان گرفت و بار دیگر نیز این غول شوم بر سر ملت آوار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۰:۰۰    
ضریح مطهر حرم حضرت امیر المومنین علی (ع) در نجف اشرف پس از گذشت 8 دهه مورد ترمیم و بازسازی قرار گرفته و روز یکشنبه نهم ربیع الثانی (19 دی) رونمایی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۵۷    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اقدام نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر محکوم کردن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه این رژیم، استقبال کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۵۷    
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا گفت انتظار ندارد که رئیس جمهور منتخب این کشور توافق هسته ای با ایران را پاره کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۵۷    
آمارهای رسمی حکایت از صادرات دو میلیارد دلاری خشکبار ایران به کشورهای مختلف از جمله آلمان، آمریکا، فرانسه، انگلیس، ایتالیا، اسپانیا و سوئد دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۵۷    
در پی قطعنامه شورای امنیت علیه شهرک سازی رژیم صهیونیستی، این رژیم میزان کمک مالی خود را به سازمان ملل متحد شش میلیون دلار کاهش داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۵۷    
وزیر خارجه کشورمان در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل، نسبت به وخامت فزاینده اوضاع مسلمانان روهینگیا در میانمار ابراز نگرانی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۲۷    
بانک مرکزی اقدامات خود از سال 94 تاکنون را برای وصول بدهی بابک زنجانی تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۲۹    
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: در برنامه ششم سالانه 600 هزار هکتار از اراضی کشاورزی به تجهیزات نوین آبیاری مجهز می شود که به صرفه جویی 11 میلیارد متر مکعبی در مصرف آب منجر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۲۶    
سناتورهای جمهوری خواه کنگره آمریکا که از تصویب قطعنامه سازمان ملل در محکومیت شهرکهای یهودی نشین خشمگین هستند قطع بودجه این سازمان را بررسی می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۵    
بی ثباتی در نرخ ارز و نوسان شدید قیمت ها مشکلی است که همه دولت ها طی دهه های اخیر با آن مواجه بوده اند؛ برخی دولت ها در کاهش آن موفق بوده اند و بعضی دیگر این مشکل را تشدید کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۲    
نسبت بدهی بانکی بخش دولتی به کسری بودجه دولت به عنوان یکی از شاخص های با اهمیت در سنجش پایداری بدهی های دولت، طی سال های 57 تا 93 از الگوی نوسانی برخوردار بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۹    
درک روانشناسی خودمان و دیگرانی که اطراف ما زندگی می کنند نقش مهمی در خوشبختی ما بازی می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۰    
والیری گراسیموف، رئیس ستاد کل ارتش روسیه اعلام کرد: وزارت دفاع روسیه عملیات کاهش بخشی از نیروهای خود در سوریه را با بازگرداندن ناوهواپیمابر کوزنتسوف ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۷    
عضو هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر در مورد شروع فعالیت این کمیسیون گفت: ما هنوز فعالیت خود را آغاز نکرده ایم و هیچ جلسه ای هنوز برگزار نشده است .
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدرگفت: اگر معتادی پیش از ورود به مراکز ترک اعتیاد 1 مثقال (حدود 5 گرم) ماده مصرف می کرده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۸    
سخنگوی فراکسیون امید از دیدار دو عضو حقوقدان این فراکسیون با قاضی پرونده آرش صادقی و علی شریعتی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۸    
سخنگوی جبهه پیروان گفت: در بررسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اعضای جبهه پیروان با نظر مساعد به این جبهه نگاه می کنند و در حال بررسی هستیم و چگونگی حمایت از جبهه را اعلام خواهیم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۲:۱۶    
مسئول مطالبات وزارت نفت، فعالیت های وزارت نفت برای وصول بدهی سه میلیارد و 800 میلیون دلاری کمیته از بابک زنجانی را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۲:۱۳    
آمریکا "حمزه بن لادن"، پسر رهبر کشته شده القاعده و جانشین احتمالی وی در این گروه را در لیست تروریستی خود قرار داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۲:۱۳    
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری جلسه آخر بررسی لایحه حمایت از حقوق حیوانات بی سرپرست در هفته آینده خبر داد و گفت: بعد از تائید لایحه از سوی رئیس قوه قضاییه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۲:۱۰    
قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی اعلام کرد که شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به اتفاق آرا با استعفای مهدی کروبی مخالفت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۲:۱۰    
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی گفت: تاکنون هیچ اتفاقی برای قرارداد یونیت نیفتاده است و پیش بینی می شود که تا پایان امسال این قرارداد به نتیجه برسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۲:۱۰    
در حالیکه صنایع لبنی افزایش قیمت شیر را به علت افزایش قیمت پاکت های بسته بندی، بی نیاز از تایید ستاد تنظیم بازار دانسته اند و خودسرانه قیمت شیر را در بازار مصرف تغییر داده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۲:۱۰    
سرپرست دفتر بیمه های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ارسال بسته پیشنهادی تعرفه پرستاری به دبیرخانه شورای عالی بیمه گفت: وزارت بهداشت برای رفع تکلیف ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۲:۱۰    
یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه بانک مرکزی در آخرین جلسه مشترک، علاقه ای نسبت به تمدید صدور کارت اعتباری خرید کالای ایرانی از خود نشان نداد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۲:۱۰    
مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: سمن های جوانان می توانند طرح های خود درباره پیشگیری از آسیب های اجتماعی را تا پایان ماه جاری به ادارات کل ورزش و جوانان استان ها ارایه دهند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۲:۱۰    
از حدود یک سال پیش که روسیه به طور عملیاتی وارد مقابله با داعش در سوریه شد تحلیل ها درباره سرنوشت این گروه پس از خروج از سوریه و عراق افزایش یافت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۲:۱۰    
رسیدن رقم بدهی های معوق ایرلاین های ایرانی به 700 میلیارد تومان، شرکت فرودگاه ها را بر آن داشت تا با تهدید کشاندن پرونده های شرکت های هواپیمایی به مراجع قضایی کار را پیش ببرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۲:۱۰    
یک نماینده سابق مجلس گفت: القای ناامیدی در جامعه با هدف از میدان به در کردن رقیب در صحنه سیاست، خیانت به کشور است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۲:۰۷    
اصغر نوری می گوید، دلیل نادرست نویسی ها این است که ادبیات به امر ساده ای تبدیل شده و اهل فرهنگ نمی خواهند زمان لازم را برای تولید ادبیات بگذارند. او همچنین به بی سوادی، بی حوصلگی و شتاب اشاره می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۲:۰۷    
رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با تکذیب اخبار منتشر شده درباره لیست منتسب به اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر آینده تهران گفت که این شورا تا دو ماه آینده وارد مصادیق نخواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۲:۰۷    
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه ایران در دو زمینه داروهای نوترکیب و سل تراپی با استفاده از سلول های ایمنی عقب مانده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۲:۰۷    
سفیر کشورمان در انگلیس در یادداشتی که درکانال تلگرام خود منتشر کرد با اشاره به مطرح بودن بحث تعیین مسئول تیم مذاکراتی بریتانیا برای انجام مذاکرات خروج این کشور از اتحادیه اروپا ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۲:۰۷    
امام جمعه موقت تهران گفت: امام و رهبری از یاس مردم بسیار بدشان می آمد. قوه قضاییه به پرونده های فساد با دقت و سرعت بیشتری رسیدگی کنید و قاطعانه حکم صادر کنید و دولت قبل و فعلی برایتان مهم نباشد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۲:۰۷    
آژانس های مسافرتی در زمان فروش سفرهای خارجی، "مجاز نیستند" به جای وثیقه یا ضمانت بازگشت، از مسافر "وجه نقد" دریافت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۲:۰۷    
مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از اسباب کشی معاونت صنایع دستی به خیابان ولنجک خبر می دهد، در حالی که معاون امور مجلس ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۰:۳۳    
منابع صنعتی و تجاری گفتند، واردات نفت چین از ایران امسال ممکن است به ارقامی بی سابقه برسد، زیرا شرکت های نفتی دولتی چین از طریق سرمایه گذاری های بالادستی خود نفت بیشتری از ایران وارد خواهند کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۰:۳۳    
افزایش 81هزار تومانی حقوق کارگران با فرض رشد 10درصدی در سال96 نصف افزایش 150هزار تومانی اجاره مسکن را هم پوشش نمی دهد، چه برسد به افزایش هزینه خوراک، پوشاک، تحصیل، بهداشت ودرمان، حمل ونقل و غیره ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۰:۳۰    
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت گفت: وهابیت دست ساخته انگلیس برای ایجاد اختلاف در جهان تشیع است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۰:۲۴    
درحالیکه ایران بعد از گذشت 17سال از امضای قرارداد اولیه با شرکت های هندی،هنوز در حال مذاکره برای توسعه میدان فرزاد B است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۰:۲۴    
حجت الاسلام علی رضا شاهسونی با بیان اینکه 368 حافظ کل قرآن تا کنون تربیت شده اند، گفت: تربیت 5 هزار حافط کل قرآن تا سال 1404 در افق چشم انداز موسسه قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۰:۲۱    
خبرگزاری رسمی امارات اعلام کرد که رئیس امارات، این کشور را ترک کرده است اما اشاره ای به مقصد سفر وی نکرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۰:۲۱    
کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به وحشت آل سعود از انقلاب مردمی در بحرین و سرایت آن به عربستان گفت: رژیم منامه با تعویق دادگاه شیخ عیسی قاسم دنبال سنجش میزان مقاومت مردم بحرین و مشاهده واکنش آنها ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۰:۱۸    
اختلافات اخیر میان ایران و ترکمنستان، صرفاً گاز وارداتی به ایران را قطع نکرد، بلکه امید بسیاری از خانواده های زندانیان ایرانی را هم قطع کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۳:۵۴    
صادرات نفت خام آمریکا به بیش از 500 هزار بشکه در روز رسیده است و انتظار افزایش این رقم برای سال آینده میلادی می رود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۳:۵۴    
وبسایت سینمایی ایندی وایر با کسب نظرات بیش از 200 منتقد سینمایی فهرستی از برترین فیلم های سال 2016 را انتخاب کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۳:۵۴    
عربستان در مقابل اقتصاد رو به وخامت خود تلاش می کند قوانین سختگیرانه این کشور را تسهیل کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برنامه ششم توسعه کشور بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی تدوین و بازنویسی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۷    
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: مردمی بودن جشنواره فیلم فجر در سراسر کشور، شاخصه این جشنواره است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۷    
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد خودروهای هیبریدی به دلیل داشتن پایین ترین آلایندگی نیازی به نصب طرح ترافیک ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۷    
وزیر خارجه ترکیه تاکید کرد کشورش و تمام منطقه در حال پرداخت بهای سیاست های غلط آمریکا در مبارزه با داعش در سوریه هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۷    
در بخشی از کتاب نهضت امام خمینی آمده است: اگر امام در صدد سازش با رژیم بود، دیدار با شاه برایش مهیا بود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۴    
نخست وزیر سوریه ضمن قدردانی از حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت سوریه تأکید کرد روابط دو کشور به الگویی در روابط بین الملل مبدل شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۴    
4 منبع آگاه به خبرگزاری رویترز اعلام کردند، شرکت ویتول سوییس موافقتنامه ای با شرکت ملی نفت ایران برای اعطای وامی معادل یک میلیارد یورو به این شرکت در ازای تضمین صادرات فرآورده های نفتی ایران به سوییس ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۷    
معاون رئیس جمهوری گفت: 580 هزار میلیارد ریال اعتبار سرمایه ای در سال 95 مصوب شد که این اعتبار در بودجه سال 96 به 627 هزار و 200 میلیارد ریال افزایش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۷    
عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سرمایه گذاری خارجی در بازار سرمایه کشور در اوایل سال 1392 حدود یک هزار و 397 میلیارد ریال بوده که این رقم در آذرماه امسال با 782 درصد رشد به 12 هزار و ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۴    
رئیس شرکت ملی کشتیرانی پاکستان برای راه اندازی خط مسافربری دریایی بین بندر کراچی و بندر چابهار در جمهوری اسلامی ایران با هدف تسهیل رفت و آمد مسافران دو کشور به ویژه زائران پاکستانی، ابراز تمایل کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۴    
ارتش ترکیه در ادامه عملیات برون مرزی خود در خاک سوریه، مواضع داعش در منطقه را از طریق توپخانه نیروی زمینی و جنگنده های نیروی هوایی بمباران کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۴    
مدیرعامل شرکت ملی نفت فیلیپین علاوه بر مذاکره برای حضور در بخش بالادستی صنعت نفت، از مذاکره با ایران برای خرید ماهانه چهار میلیون بشکه نفت خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۱    
رئیس جمهوری هند با هشدار به دولت این کشور اعلام کرد مبارزه با پول سیاه و فساد می تواند منجر به کاهش رشد اقتصادی کشور شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۱    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: تاکنون 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال از سوی صندوق پرداخت شده که 10 هزار میلیارد ریال آن در بخش کسب و کار بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۱    
روانشناسان براساس آمار رسمی انگلیس می گویند که زنان شاغل به واسطه شرایط محیط کار و مسوولیت های خانوادگی به ویژه در صورت مواجه شدن با تبعیض در دریافت دستمزد و نبود حمایت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۱    
یک کارشناس روس اعلام کرد: دولت ترکیه اکنون به اشتباه بودن سیاست های خود در قبال سوریه پی برده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۱    
جایگاه صنعت هوانوردی ایران در منطقه با امضای قرارداد خرید بیش از 200 فروند هواپیمای مسافری دور، متوسط و کوتاه برد با بیش از50 هزار صندلی جدید ارتقا می یابد و فرصت های اشتغالزایی بسیاری را فراهم می ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۸    
تا حرف می زنیم میگویند حجاب با فرهنگ سازی درست می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۸    
تقریبا تمام جهان منتظر آمدن ترامپ هستند. در این میان پوتین از همه مشتاق تر است تا با استفاده از ظرفیت آمریکا، قدرت خود را در جهان بیشتر کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۸    
محققان چینی با کمک فناوری نانو و استفاده از مواد غیرارگانیک، موفق به تولید نوعی کاغذ شده اند که می گویند در برابر آتش مقاوم است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۸    
بابک زنجانی جوان 42 ساله ای که پرونده پیچیده قضایی اش انگار نسخه زندگی اش را هم پیچیده است. جوانی که به سرعت از یک ستاره و قهرمان سرمایه دار به یک ضد قهرمان تبدیل شد ...
  • ۱