چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۰:۴۸May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 8 دی 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 2 دی 1395 شعار سال 3 دی 1395 شعار سال 4 دی 1395 شعار سال 5 دی 1395 شعار سال 6 دی 1395 شعار سال 7 دی 1395 شعار سال 8 دی 1395 شعار سال 9 دی 1395 شعار سال 10 دی 1395 شعار سال 11 دی 1395 شعار سال 12 دی 1395 شعار سال 13 دی 1395 شعار سال 14 دی 1395 شعار سال 15 دی 1395 شعار سال 16 دی 1395 شعار سال 17 دی 1395 شعار سال 18 دی 1395 شعار سال 19 دی 1395 شعار سال 20 دی 1395 شعار سال 21 دی 1395 شعار سال 22 دی 1395 شعار سال 23 دی 1395 شعار سال 24 دی 1395 شعار سال 25 دی 1395 شعار سال 26 دی 1395 شعار سال 27 دی 1395 شعار سال 28 دی 1395 شعار سال 29 دی 1395 شعار سال 30 دی 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۳    
سامانه موشکی دوربرد پدافند هوایی کاملاً بومی است که می تواند با استفاده از موشک های صیاد، اهداف را در ارتفاع متوسط به بالا مورد اصابت قرار دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۱    
در کل کشور شاهد پروژه های نیمه کاره و رها شده ورزشی هستیم که بعضی از آن ها نمایشی برای تبلیغات انتخابات بودند و برخی دیگر به حال خود رها شدند .
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۵    
به گفته شهردار سرکان، آموزش و پرورش تویسرکان به دلیل ضعف مدیریت در ساخت یک مدرسه با کمبود فضا برای ایجاد محوطه مواجه شده است که با عدم تعریض و عقب نشینی و به اصطلاح تنگ کردن معبر می خواهد جبران کند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۲    
علی تعالی چهارشنبه 8 دی ماه در یازدهمین شورای حفاظت از منابع آب شهرستان همدان، با تأکید بر اینکه این شورا چشم اندازی وسیع و هدفمند برای رویارویی با بحران آب ارائه می دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۲    
مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان همدان گفت: 50 درصد از بیمه بیکاری بگیران در همدان ساختگی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۲۷    
فرماندار دلیجان گفت: تهیه سند گردشگری دلیجان لازمه توسعه گردشگری این شهرستان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۲۷    
استاندار مرکزی با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش گردشگری روستایی استان مرکزی باید توسعه یابد گفت: صنعت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۴۸    
رئیس دانشگاه آزاد استان آذربایجان غربی گفت: تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گسترش می یابد چون سهم استان در این زمینه تنها 21 درصد است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۳    
معاون امنیتی و سیاسی استاندار مرکزی با بیان اینکه تامین اجتماعی خدمت رسانی به بیمه شدگان بخش کارگری در استان مرکزی را مورد توجه قرار دهد گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۳    
استاندار مرکزی گفت: حوزه گردشگری در راستای ایجاد اشتغال و جذب بیکاران حوزه پرظرفیتی است و استان مرکزی در این زمینه استعدادهای فراوانی دارد که باید با جذب سرمایه گذار به فعلیت برسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۳    
نماینده مردم اراک، کمیجان وخنداب در مجلس گفت: موضوع انتزاع حوزه انتخابیه کمیجان و خنداب و اختصاص یک نماینده برای این دو شهرستان، به مجلس ارائه شده و در کمیسیون شوراها در دست بررسی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۳    
یک کارشناس معماری سنتی در قم گفت: ساخت و سازهای جدید در مسجد مقدس جمکران تمام اصول معماری ایرانی و اسلامی را زیر سئوال برده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۸    
وزیر نیرو از پروژه ملی خط انتقال آب از خلیج فارس به استانهای مرکزی کشور بازدید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۱    
گاز بهای نجومی با آغاز فصول سرد به یکی از دغدغه های جدی شهروندان تبدیل می شود، هزینه ای که برای پرداخت آن برخی خانوارها حتی در خوردوخوراک خود صرفه جویی می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۳    
بنابر گفته های مشاور ارشد رئیس جمهور منتخب ایالات متحده، انتقال سفارتخانه آمریکا از تل آویو به بیت المقدس، در اولویت برنامه های ترامپ است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۳    
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد این کشور و ایران و ترکیه در نشست نمایندگان دولت سوریه و معارضان در قزاقستان، میانجی گری خواهند کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۰    
در فتنه سال 88، دشمنان نظام با طراحی های پیچیده قبلی، صحنه ای را آماده کردند تا از آن طریق، تجربه انقلاب های رنگی را در ایران تکرار کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۰    
اوایل دی ماه امسال بود که با ارائه استعفا از سوی شهردار وقت و قبول شورای شهر، میثم صابری از سمت خود کناره گیری کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۱    
روش های آموزش مجازی و میزان گسترش آن در دنیای امروز و مطالب دیگر درمورد این نوع آموزش را در یک اینفوگرافی برای کاربران ارائه کرده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۷    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه واحدهای باقمیانده در کشور به صورت متوسط 93 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند از اختصاص 2100 میلیارد تومان به پروژه های مسکن مهر خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۷    
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: هم اکنون 80 درصد از مواد غذایی مورد نیاز مردم از تولید داخلی تامین می شود این درحالی است که در سال اول فعالیت دولت تدبیر و امید این میزان 55 درصد بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۰    
رئیس مجلس گفت: ملت رشید ایران پس از ماه ها کشمکش سیاسی داخل و فتنه گری های سال 88 با حضور خود در صحنه تیغ بر ناراستی ها کشید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۱۸    
محسن رضایی، خواهان پاسخگویی دولت و اقدامات لازم برای ساماندهی به اوضاع حاشیه نشینان و بی خانمان ها در کشور شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۱۸    
روزنامه مشهور اقتصادی فاینانشال تریبون به این موضوع پرداخت که نمادهای جدیدی برای گردشگری ایران در سال 2016 مطرح شده که یکی از آن های زمین های تنیس و بدمینتون است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۱۸    
مجموع ثروت گزینه های پیشنهادی دولت رئیس جمهور منتخب آمریکا بیش از تولید ناخالص داخلی 87 کشور جهان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۱۸    
رژیم صهیونیستی از رأی گیری در خصوص تصویب شهرک سازی های جدید در قدس شرقی خودداری کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۱۸    
قائم مقام وزیر بهداشت طرح پزشک خانواده را برای دو استان و شهرهای زیر 20 هزار نفر، طرحی نهادینه خواند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۱۸    
بانک مرکزی با صدور بخشنامه ای از بانک ها و موسسات اعتباری خواست صورت های مالی سال جاری خود را مطابق با نمونه ابلاغی بهمن ماه 1394 بانک مرکزی، تدوین و ارائه کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۱۸    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به سند اسلامی شدن دانشگاهها و 300 محور در بخش های مختلف آن گفت: در جهت اسلامی شدن دانشگاهها اقدامات بسیاری انجام گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۴۵    
یک روزنامه لبنانی، راز تیرگی روابط مصر و عربستان را "گرایش ملک سلمان به جماعت اخوان المسلمین" دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۴۲    
موسویان: کانال های تلگرامی بیش از 5 هزار عضو اگر تا یک ماه آینده ثبت نام نکنند از فعالیتشان جلوگیری میشود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۴۲    
رئیس شورای فدراسیون روسیه گفت: برخی نمایندگان پارلمان اروپا از روسیه خواسته اند که به آنها برای سفر به حلب کمک کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۳۹    
ویروس آنفولانزا می تواند خودش را با میزبان های مختلف تطبیق دهد، در حالتی که این ویروس پرندگان را مبتلا کند، آنفولانزای پرندگان یا آنفولانزای مرغی نامیده می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۷    
رییس انجمن فیزیوتراپی بیان کرد: 25درصد ایران را در سال 1430 سالمندان بالای 65 سال تشکیل می دهند که ما در کشور کمتر از 30 سال فرصت داریم با پدیده سالمندی مقابله کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۷    
قانون موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین ایران و ژاپن آماده ابلاغ شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۴    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به مناسبت 9 دی، بیانیه ای صادر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۴    
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: هر گونه تغییری در مدیریت های آموزش و پرورش برا استفاده از سلیقه ها و انرژی های جدید در این وزارت است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۴    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در این دولت سه سال و نیم است که پرونده های فساد خاک می خورد ولی دولت جواب گو نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۴    
اوایل دسامبر بوئینگ با ایران ایر قراردادی برای فروش 80 فروند هواپیما به ارزش 16.6 میلیارد دلار امضا کرد و این شرکت هواپیمایی اعلام کرد برای پرداخت نیمی از قیمت اعلام شده با این هواپیماساز آمریکایی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۴    
وزیرآموزش و پرورش بر طراحی معماری مدارس جدید الاحداث تاکید کرد و گفت: مدارس جدید باید به گونه ای ساخته شود که دانش آموز در آن احساس زندگی کردن کند وآن را خانه خود بداند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۱    
در پیش بودنِ یوم الله 9 دی 88، بهانه خوبی بود تا به سراغ رئیس اسبق رسانه ملی رفته و با وی درباره آن هشت ماهِ پر التهاب به گفت وگو بنشینیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: این که اینکه اسم کمیسیون امنیت ملی را خرج بیانیه ای بکنند که وجود نداشته و سازوکار لازم در آن رعایت نشده کار مناسب و اخلاقی نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور گفت: سازمان امور مالیاتی کشور، مجوز رفع اثر از کلیه محدودیت های قانونی شرکت پدیده شاندیز را صادر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۲۱    
تکثیرهای غیرقانونی کتاب در ایران موضوعی رو به گسترش است آنقدر که بسیاری بر این باورند که اقتصاد نشر را تحت الشعاع قرار داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۲:۰۶    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از ارتقای جایگاه آموزش و پرورش با ساخت فضاهای مطلوب آموزشی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۲۴    
وزیر امور خارجه آمریکا طی سخنانی درباره قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل علیه اسرائیل گفت که واشنگتن در دوران ریاست جمهوری اوباما همواره به امنیت اسرائیل پایبند بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۲۴    
فرهنگ مسافرت برای بسیاری از گردشگران و ماجراجویان ایرانی تعریف متفاوت از آنچه در سطح جهانی صورت می گیرد داشته و همین امر باعث شده که برخی از سفرهای گردشگران ایرانی بسیار گران تر از حد معمول انجام شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۲۴    
وزارت خارجه روسیه به ایالات متحده هشدار داد اگر واشنگتن تحریم های بیشتری علیه مسکو وضع کند، آنها نیز به این اقدام واکنش نشان خواهند داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۲۴    
آیت الله احمد جنتی به عنوان رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری انتخاب شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۲۴    
نخست وزیر رژیم اشغالگر، خیلی زودتر از حد انتظار به اظهارات تحریک آمیز ترامپ و خوش رقصی او برای صهیونیست ها واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۲۴    
محمود عباس گفت: در صورت توقف شهرک سازی ها، ما آماده ازسرگیری مذاکرات با اسرائیل هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۲۴    
سخنگوی شورای نگهبان از تصمیم گیری نهایی در مورد برگزاری انتخابات الکترونیک در جلسه آینده شورا خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۲۴    
چین جنگنده رقیب اف -35 را با موفقیت آزمایش کرد
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۲۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به صحبت های وزیر خارجه آمریکا، اظهارات کری را مایوس کننده خواند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۰    
روسیه، امضای بودجه دفاعی 2017 آمریکا از سوی اوباما را اقدامی دردسرساز برای دولت ترامپ دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۸    
صفحه اینستاگرام منتسب به مقام معظم رهبری بخشی از بیانات ایشان را به اشتراک گذاشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۵    
بنیامین نتانیاهو از دیپلمات های رژیم صهیونیستی خواست به قطعنامه سوریه رای ندهند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۷    
چمران را تک تک قله های برافراشته خاورمیانه می شناسند وروحش در وجود تمام آزادگان جهان نهادینه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۷    
خبرگزاری رویترز نوشت سخنرانی امروز چهارشنبه وزیر خارجه آمریکا می تواند آخرین ضربه واشنگتن به تل آویو پس از قطعنامه ضدصهیونیستی شورای امنیت باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۱    
رئیس جمهور آمریکا بدون اشاره به اقدامات مداخله جویانه کشورش، آمریکا و ژاپن را عامل تقویت امنیت در سراسر دنیا دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۱    
تغییرات در آموزش و پرورش هنوز هم سایه سامان و آرامش کافی را در این نهاد آموزشی و بنیادین گسترده نکرده و در انتظار روزهای آینده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۲    
با تصویب بند الف ماده 53 گزارش کمیسیون تلفیق مجلس درباره لایحه برنامه ششم توسعه بار دیگر خوراک ارزان قمیت در دست شرکت های خصولتی پتروشیمی قرار می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۲    
سکونت و حضور تعدادی از معتادان متجاهر و کارتن خواب ها در قبور آرامستان نصیر آباد موج عظیم رسانه ای را در سطح شبکه های اجتماعی،فضای مجازی و سایت ها و پایگاه های اطلاع رسانی ایجاد کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۳    
طی ماه های اخیر قیمت گوشت گوسفندی به اوج خود رسیده و التهاباتی در بازار ایجاد کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۰    
رضا علی در خصوص چرایی فوت نوزاد تازه متولد شده می گوید: نوزاد در پارک و در هوای بسیار سرد متولد شده و به دلیل سرمای هوا در تنفس دچار مشکل می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۷    
این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: یکپارچه شدن اطلاعات در این سامانه از مهم ترین نتایج این پروژه است و با این کار ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۷    
ازدواج سالمندان فی نفسه برای استحکام خانواده و از تنهایی درآوردن افراد و کامل کردن انسان ها امری نیکوست ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۱    
در حالی که نوبخت خبرنگاران را به تعقیب قضایی تهدید کرده بود اما برای وانمود کردن اینکه پاسخگوی خبرنگاران است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۵    
محمد رضا مخبر ذزفولی گفت: باید درخصوص وضعیت پایان نامه ها در کشور برخی مقررات تغییر کند به ویژه در مقطع تحصیلی کارشناسی ضرورتی به تهیه پایان نامه وجود ندارد این موضوع مورد تاکید وزارت علوم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۸:۱۶    
مدیری که تنها دو ماه قبل از فرمانداری یک شهرستان مرزی کوچک به یک مدیر کل ستادی ارتقاء یافته بود بی سر و صدا برکنار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۳    
مدیرعامل اپراتور سوم ارتباطی کشور از آمادگی رایتل برای ارائه وای فای عمومی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۰    
تروجان Android.Xiny این قابلیت را دارد که پروسه های در حال اجرای سیستم را مورد هدف قرار دهد و پلاگین های مخرب در جهت سرقت اطلاعات را دانلود و به درون برنامه ها تزریق کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۰    
در حالی ارزیابی صورت گرفته بیانگر افزایش میانگین رضایتمندی مشتریان از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو در بازه زمانی یک سال و نیم اخیر است که شواهد و واقعیت های میدانی خلاف این موضوع را نشان داده و مردم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۰    
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید با وجود آنکه 13 میلیون کارگر ایرانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند ولی چهار میلیون کارگر به شکل پنهانی و زیرزمینی فعالیت می کنند که حداقل دستمزد در ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۰    
مدیرعامل شرکت رجا معتقد است با توجه به زیان ده بودن بخش مسافری ریلی در تمام کشورهای دنیا و حمایتی که دولت های این کشورها از این صنعت انجام می دهند در ایران نیز برای توسعه این بخش باید حمایت دولتی به ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۴    
هنر سفالگری یکی از هنرهای باستانی بشر بوده است که انسان های اولیه با شکل دادن به گل حاصل از مخلوط خاک و آب شکل می دادند و ساوه بخاطر وجود مرغوبترین خاک های سفال، زمانی قطب این هنر دستی کشور بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۱    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: صادرات هر گونه خاک کشاورزی، جنگلی و مرتعی ممنوع است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۲۵    
این روزها از اهدای عضو افراد دچار مرگ مغزی بسیار شنیده می شود؛ اما حکم و قاعده شرعی در این باره چیست؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۹    
فرماندار شهرستان دلیجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 35 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد های تولیدی این شهرستان پرداخت شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۷    
معلوم نیست وزیر کشور عربستان در اعلام آمار داعشی های سعودی به چه مرکز تحقیقاتی استناد کرده است و این ارقام بسیار دقیق و پراکندگی تروریست های سعودی در یمن ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۴    
سردار حسین دهقان، وزیر دفاع در گفت وگوی تفصیلی با روسیه الیوم شرکت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۴    
نشریه ورلد دیلی نیوز مدعی شد دولت "باراک اوباما" یک سال پیش امتیازاتی مهم در ارتباط با غنی سازی اورانیوم به ایران اعطا کرد که تاکنون مخفی باقی مانده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۱    
سردار اشتری از نامه نگاری پلیس با شرکت های بزرگ خودروساز خبر داد و گفت: تا سال آینده حتما مانع شماره گذاری خودرو های نا ایمن خواهیم شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۸    
هرچند که اصناف از کاهش عرضه کالاهای قاچاق خبر می دهند اما با گشتی در بازار می توان انواع محصولات قاچاق را در صنوف مختلف مشاهده کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۰    
آموزش عالی در جمهوری چک قدمتی 600 ساله دارد و 70 دانشگاه در این کشور فعالیت می کنند که دو سوم آنها خصوصی هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۴    
نیروهای عراقی موفق شدند در عملیاتی ویژه، معاون سرکرده گروه تروریستی داعش را به همراه 14 نفر در شرق موصل بازداشت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۸    
ارتش سوریه با هجوم تروریست های داعش به روستای "نصرالله" در شرق حلب مقابله کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۹    
عضو حزب کارگزاران سازندگی، به خبر مسئولیتش در اتاق فکر روحانی برای انتخابات آتی، واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۶    
رییس مرکز طب تسکینی علوم پزشکی ایران با اشاره به کمک های خیرین در ارائه خدمات مراقبت در منزل رایگان برای مبتلایان به سرطان، از بهبودی بیماران در پیشرفته ترین مرحله از سرطان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۰    
رژیم صهیونیستی با استفاده از منازعات منطقه ای از جمله منازعه قره باغ، سعی در نفوذ به کشورهای منطقه داشته و تا حدی در این زمینه موفق بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۰    
هنری کیسینجر در تلاش است روابط میان مسکو و واشنگتن را تقویت کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۴    
رئیس پلیس آگاهی کشور از کاهش کلی سرقت به میزان 4.5 درصد خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۸    
نخست وزیر ژاپن برای ادای احترام به قربانیان "پرل هاربر" به هاوایی رفت و با اوباما دیدار کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۵    
دبیر همایش ملی "فتنه 88؛ ایران و آمریکا، تسلیم یا مقاومت" گفت: نهم دی ماه، روز تجلی قدرت ملت ایران و خنثی کننده نفوذ نرم دشمنان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۲    
وزارت صنعت معدن و تجارت طی اطلاعیه روند پیش روی این طرح را منتشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۲    
اولین کنفرانس علوم انسانی و دینی؛ مبارزه با افراط گرایی آغاز به کار کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۹    
رییس جمهور گفت: اگر نواقص رفع نشوند، نمی توانیم سلامت سیستمی را در جامعه تضمین کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۴    
برخی مناطق کشور با مازاد نیرو و بعضی با کمبود مواجه هستند؛ کمیته ای تشکیل شده است تا ضمن برنامه ریزی لازم، در استان های دارای مشکل، با استخدام نیروهای جدید کمبودها را برطرف کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۴    
اتحادیه فناوران رایانه علیه دو تاکسی یاب آنلاین به دادگاه شکایت کرد. این خبری بود که چندی پیش روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۴    
طرح ساخت پل خلیج فارس که از سال 89 در جزیزه قشم هرمزگان شروع شده، به دلیل مشکلات عمده ای چون منابع مالی، تاکنون به بهره برداری نرسیده است ...