دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۰۸:۴۱Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 11 دی 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 2 دی 1395 شعار سال 3 دی 1395 شعار سال 4 دی 1395 شعار سال 5 دی 1395 شعار سال 6 دی 1395 شعار سال 7 دی 1395 شعار سال 8 دی 1395 شعار سال 9 دی 1395 شعار سال 10 دی 1395 شعار سال 11 دی 1395 شعار سال 12 دی 1395 شعار سال 13 دی 1395 شعار سال 14 دی 1395 شعار سال 15 دی 1395 شعار سال 16 دی 1395 شعار سال 17 دی 1395 شعار سال 18 دی 1395 شعار سال 19 دی 1395 شعار سال 20 دی 1395 شعار سال 21 دی 1395 شعار سال 22 دی 1395 شعار سال 23 دی 1395 شعار سال 24 دی 1395 شعار سال 25 دی 1395 شعار سال 26 دی 1395 شعار سال 27 دی 1395 شعار سال 28 دی 1395 شعار سال 29 دی 1395 شعار سال 30 دی 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۰    
مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی گفت: استان مرکزی در زمینه ثبت به موقع ولادت و موالید در چند سال اخیر رتبه برتر کشور را کسب کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۷    
موضوع بسته بندی به قدمت خود کالا، نگهداری و جابجایی آن است، در واقع بسته بندی یک عنصر تزئینی و تشریفاتی نیست بلکه یک ضرورت تولیدی، ترویجی و تجاری است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۷    
در کتاب گنجینه آثار قم به بنای مسجد سرخ ساوه با نام مسجد قرمز(سرخ) اشاره شده و آمده است که وجه تسمیه آن شاید به دلیل تزئینات زرشکی و کتیبه های قرمز رنگ مسجد باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۷    
فرماندار شهرستان میبد ، ضمن تشریح محورهای توسعه این شهرستان به سئولاتی که پیرامون حواشی بخش صنعت این شهرستان وجود دارد، پاسخ گفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۴    
به منظور جلوگیری از بروز هرگونه تخلف احتمالی در برداشت شن و ماسه از مناطق مختلف استان ؛یگان حفاظت محیط زیست گیلان با همکاری و همراهی حوزه معاونت فنی اداره کل اقدام به برنامه ریزی منسجم برای گشت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۴    
رییس دادگستری اسلام آبادغرب در مورد تخریب اشخاص در فضای زودهنگام انتخاباتی در شبکه های اجتماعی هشدار داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۸    
حجت الله شهبازی، مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: در سال گذشته 602 هزار و 250 شاخه گل شامل، شاخه بریده، فصلی و نشائی، آپارتمانی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۴    
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن لرستان گفت: 1504 روستای استان طرح هادی دارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۴    
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان گفت:در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش 28 راهکار در برنامه راهبردی معاونت آموزش ابتدایی اجرایی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۴    
فرماندار رودسر از برنامه ریزی خرید90 هکتار اراضی برای احداث سایت نفت سردارجنگل خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۱    
رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: مدیریت همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به منظور بین المللی سازی فعالیت ها و برنامه ها یک هدف راهبردی و نهادینه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۱    
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از تصویب طرح جامع شهر انبارالوم خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۵    
سرپرست امور موزه های میراث فرهنگی فارس گفت: تندیس کریم خان زند مشکل آناتومی دارد و با آن دست و پاهای دراز قابل نصب در ارگ کریم خانی نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۱۰    
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: امسال پنج هزار واحد مسکن در روستاهای این استان با استفاده از تسهیلات ویژه مسکن روستایی ساخته می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۳۵    
سفید پوش شدن مناطق کوهستانی و جلوه های ویژه طبیعت زمستانه کردستان از ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری فراموش شده این استان به شمار می رود و زیرساخت های این ظرفیت بالقوه هنوز مورد توجه قرار نگرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۵۰    
مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی بیمارستان 235 تختخوابی سقز خبر داد و گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت 31 هزار مترمربع در حال احداث است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۲۰    
کمبود فضا در بیمارستان اعصاب و روان خرم آباد موجب مشکلات زیادی برای کادر بیمارستانی و همچنین آرامش بیماران شده است؛ مشکلی که مسئولان وعده می دهند با افتتاح بیمارستان جدید رفع شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۲۰    
سد معشوره پس از فرازوفرودهایی که برای اجرا گذرانده حالا دوباره محل مناقشه مسئولان استان و وزارت نیرو شده است؛ تا متولیان امر از احقاق حق لرستان با اطلاق عنوان ترحم یاد کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۲۰    
آب شستگی و فرسایش روزانه پل ملکار و ماشلک، خطر ریزش و قطع ارتباط شهرستان نوشهر با مرکز و شرق مازندران را گوشزد و جان رهگذران را تهدید می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۲۰    
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران از پیشرفت 40 درصدی ابنیه نیروگاه زباله سوز نوشهر خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۹    
سال که تمام می شود، وقت آن می رسد که نگاهی به روزهای گذشته داشته باشیم و آلبوم های تصاویر متفاوت را دوباره ورق بزنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: 9 میلیارد و 279 میلیون تومان برای پرداخت پاداش بازنشستگان سال 94 و قبل از آن ابلاغ اعتبار شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۹    
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: گلستان در تازه ترین گزارش معاونت آمار و فناوری قوه قضاییه بار دیگر رتبه نخست کشور در استفاده از سیستم مدیریت پرونده های قضایی (CMS) را از آن خود کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۶    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع الحاق یا عدم الحاق برخی مناطق به شهر یاسوج نیازمند کار کارشناسی و مدیریتی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۶    
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: برخی معلمان در برخی مدارس غیر دولتی با وجود کمترین امکانات و تجهیزات کارهای بزرگ برای آموزش دانش آموزان انجام می دهند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۸    
بادگیرهای یزد به عنوان نماد معماری سازگار با کویر که نقش کولرهای امروزی را در گذشته داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۲    
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از فعالیت 4 مدرسه سبز در استان خبر داد. سیاوش شمسی پور مدیرکل محیط زیست استان قزوین ظهر شنبه با حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان با سالار قاسمی مدیرکل آموزش و ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۲    
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: زیرساخت نامناسب، فعالیت دلالان و مسافربرهای شخصی در پایانه شهید کاویانی سبب بروز مشکلات بسیاری برای رانندگان ومسافران شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۵۹    
رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی مستندسازی و تدوین دایره المعارف ورزش روستایی را از اولویت های این فدارسیون ذکر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۵۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: تفاهم نامه راه اندازی یک هزار طرح نیروگاه برق خانگی با مشارکت کمیته امداد امام (ره) و شرکت توزیع نیروی برق در روستاهای استان امضا شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهرگفت: بهبود ذخایر آب های زیر زمینی در برنامه ششم توسعه از اولویت ها بوده که برای تحقق این مهم 106 میلیارد تومان مصوب شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۰    
معاون طرح و توسعه بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت:سامانه به روز شده صدور حواله الکترونیکی موسوم به مدیریت عملیات کالای متفرقه در بندر چابهار راه اندازی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۳    
دولت تدبیر و امید در راستای توسعه نهضت سواد آموزی و ریشه کنی بیسوادی اقدام های بی سابقه ای انجام داده است که طرح مشوق مالی سوادآموزان یکی از مهمترین این اقدام ها است که در نوع خود می تواند هم فرصتی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۸    
محمدرضا مروارید در حکمی حسین کلانتری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان را به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۰۴    
نمدمالی یکی از صنایع دستی کهن مازندران، نمدمالی در روستای نیچکوه بخش کجور شهرستان نوشهر
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۴۵    
بخش اعظم سقف خانه تاریخی مرحوم حاتمی در بروجرد به علت بارندگی های اخیر فرو ریخت. این بنای تاریخی متعلق به قبل از دوره زندیه و قدیمیترین خانه در بین 50 خانه تاریخی بروجرد است و چند سالی است که این ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۵۱    
مدیر امور اتباع مهاجرین خارجی استانداری ایلام گفت: اتباع خارجی ساکن در استان ایلام 25 دی ماه سال جاری فرصت ثبت نام در طرح مرحله یازده آمایش ( کارت هویتی ) خود را دارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۳    
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان عنوان کرد: ظرفیت های روستایی استان درراستای اقتصاد مقاومتی در دومین نمایشگاه توانمندی روستاییان کشور به نمایش گذاشته می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۳    
دبیر اجرایی خانه کشاورزان قم گفت: سرمای اخیر در استان قم نزدیک به 149 میلیارد ریال به کشاورزان قم خسارت وارد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۰    
رئیس اتحادیه درودگران قم از فعالیت 4 هزار واحد صنفی در بخش درودگری این استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۰    
مدیر عامل شرکت آبفای قم گفت: 20 حلقه چاه آب در شهر قم با هدف افزایش اطمینان از تأمین آب شرب سالم و بهداشتی در شرایط اضطراری بازسازی، نوسازی و تجهیز شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۲    
نهمین نمایشگاه محصولات ارگانیک، در بوستان گفتگو تهران افتتاح شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۹    
تامین سرمایه مورد نیاز برای تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان در طول سال های گذشته یکی از دغدغه ها و موانع این شرکت ها بوده و این مانع موجب شده تا این شرکت ها نتوانند توانایی خود را آنگونه که ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۳    
مدیر جهاد کشاورزی گراش گفت: گلخانه تولید نشاء صیفی و سبزیجات این شهرستان دارای سطحی حدود یک هکتار است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۳    
دبیر نظام صنفی کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 86 نفر در استان عضو نظام صنفی کشاورزی شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۱    
مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: تعامل تامین اجتماعی با انجمن های کارگری و کارفرمایی در استان مرکزی افزایش می یابد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۵    
ملوان زبل، جودی آبوت، مهاجران، خانواده دکتر ارنست، پسر شجاع، بچه های کوه آلپ، بچه های مدرسه والت، بل و سباستین، پرین، ایکیوسان، حاچ زنبور عسل، فوتبالیست ها، یوگی و دوستان، وروجک و آقای نجار ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۲    
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: انتظار داریم که فروشندگان کالای خانگی ضریب سود قانونی را رعایت کنند و با فروشندگانی که بیش از 7 درصد سود روی کالای خانگی بکشند، برخورد خواهیم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه بدهی های انباشته شرکت بیش از 600 میلیارد تومان است، گفت: بدهی های شرکت در بخش های مختلف مانع آن نشده که خدمات آبفای استان کاهش پیدا کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۳۳    
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت حدود 9هزار انبار و مراکز نگهداری کالا در سامانه شناسه دار کردن انبارها در این استان خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۷    
فرماندار زاهدان گفت: میزان ذخیره دو تاسیسات شماره 1 و 2 گاز مایع در زاهدان 300 تن است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۱    
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از افزایش 25 درصدی درآمد موقوفات در استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۸    
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر در این مرکز 65 پروژه تحقیقاتی در حال انجام است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۲    
تمرکز هنر صدر مسیحیت بر روی اعتقادات است و کم تر شاخصه ظاهری دارد و نشانگر هنر صدر مسیحیت تفکر نهادینه در آن است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۲    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی از اجرای 130 پروژه برای کنترل آسیب های اجتماعی با 400 میلیارد تومان اعتبار خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۹    
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آمارها و بررسی های صورت گرفته تقریبا حدود یک میلیارد و 716 میلیون مترمکعب آب از حوضه های آبی مختلف استان برداشت شده است و این آماری که ارایه شده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۳    
مجهزترین بیمارستان صحرایی جنوب کشور در روستای باورد شهرستان بندرلنگه افتتاح شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۰    
مسئول دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان از تلف شدن حدود سیصد قطعه عروس دریایی در چند نقطه از سواحل جاسک خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲۴    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم، گفت: توسعه، بازسازی و نوسازی 30 کیلومتر شبکه آبرسانی و 32 کیلومتر شبکه فرعی فاضلاب از ابتدای سال جاری در استان قم صورت گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۲    
مدیرکل آموزش وپرورش ایلام از تأمین اعتبار برای اجرای طرح توزیع شیر رایگان بین دانش آموزان مدارس این استان در سال تحصیلی جاری خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۱    
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه سال آینده باید برای حدود 60 هزار دانش آموز در استان هدایت تحصیلی انجام شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۱    
پلاژ بانوان، ازجمله پروژه های عظیمی است که پس از اجرای آن ضرورت اصلاح این پروژه از سوی مسئولین شنیده شد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۸    
مدیر امور آبفای روستایی جهرم از تعویض 5 هزار و 450 متر شبکه فرسوده آب روستاهای بخش کردیان این شهرستان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۸    
رئیس دانشگاه شیراز اولویت خود را در 5 ماه آینده عمر دولت یازدهم ایجاد آرامش در این مرکز مهم علمی کشور دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۵    
استاندار سمنان با اشاره به اختصاص 460 میلیارد تومان اعتبار طی سال جاری برای استان، گفت: از این مبلغ 320 میلیارد تومان تخصیص یافته که کار بسیار ارزشمند و مطلوبی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۵    
مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: 20 میلیون خانوار در کشور از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۵    
مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی ایلام گفت: کل اراضی خلع ید شده در سطح استان ایلام 11 میلیون و 746 هزار و 572 هکتار بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۵    
قائم مقام وزیر راه وشهرسازی درامور بین الملل از امضای قرارداد خرید هواپیما از کمپانی ATR در هفته جاری و تحویل 5 فروند از این هواپیما تا پایان سال خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۵    
شهروندان شهرستان میامی با امضای طوماری خواستار رسیدگی به وضعیت تنها بیمارستان این شهرستان بعد از 33 سال چشم انتظاری و ارتقای آن طبق مصوبه هیئت دولت توسط استاندار سمنان شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۵    
شهردار منطقه دو زاهدان گفت: با وجود جمع آوری زباله در سه شیفت در زاهدان اما هنوز با مشکل انباشت زباله درکوچه ها و معابر این شهرستان روبرو هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۵    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هنرهای تجسمی استان در برخی موارد پیشرفت های قابل توجهی در سطح ملی و بین المللی داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۵    
نایب رییس شورای شهر اصفهان گفت: ایجاد شهرک در مناطق حاشیه ای اصفهان بدون درنظر گرفتن امکانات نباید صورت بگیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۲    
کشف کرت بندی پیاده رو از دوره صفوی در چهار باغ عباسی اصفهان، منطبق بر سفرنامه ها و کتاب های تاریخی که با کرسی چینی لاشه سنگی و دور چین آجری همراه است بخشی از کشفیات جدیدِ حاصل از بررسی های باستان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۶    
مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: بیش از 100 هزار زن خانه دار در استان زنجان فاقد هر گونه پوشش بیمه ای هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۶    
مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین مهلت ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را از 30 اسفند ماه سال جاری تا 6 فروردین ماه سال 96 اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۳    
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان گفت: کارمندان دانشجوی ارشد و دکتری شهرداری همدان کمک هزینه می گیرند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۳    
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از تدوین سند توسعه فرش دستباف استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۸    
شهردار تبریز، حوزه گردشگری را مهم ترین فرصت توسعه صادرات غیرنفتی خواند و گفت: تبریز 2018 یک موضوع شهری و استانی نیست، بلکه فرصت طلایی است که می تواند در خدمت توسعه اقتصاد کشور باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۵    
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با انتقاد از عدم پرداخت بخشی از درآمدهای ناشی از هدفمندی یارانه ها به حوزه تولید و صنعت، خطاب به رحمانی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۲    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه 30 تا 35 بیماریها بطور مستقیم به مواد غذایی بر می گردد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۹    
مدیر اجرایی همایش کسب و کار IOT از برگزاری استارتاپی با این موضوع در مرکز علمی کاربردی قند کرج خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۹    
یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان به دانش فنی تولید نانوسیلیکا برای کاربرد در صنایع رنگ، لاستیک و سیمان دست یافته است و هم اکنون این نانوماده در مقیاس صنعتی تولید می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۶    
کارشناس فنی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کاشان از کشت بادام کوهی در مساحت 10 هکتار در منطقه برزآباد چنار این شهرستان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۹    
رییس سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: در ماه های گذشته درخواست های بسیاری برای آغاز به کار ایرلاین های جدید ارائه شده و این سازمان به 5 تا 6 درخواست مجوز رسمی فعالیت داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۹    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: سربازان مستعدترین نیروهای در خدمت نظام هستند و جرم فرار از خدمت سربازان در سال جاری 22 درصد کاهش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۲    
درست است که ساکنان تهران، زباله و دورریزهای خانگی را در سطل های زباله می ریزند اما همین زباله های متعفن و بد بو برای عده ای، بسیار دوست داشتنی و پرمنفعت هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۲    
جانشین رئیس بازرسی ستاد مرکزی صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور با اشاره به ضرورت زمینه سازی برای کاهش میزان مراجعه حضوری مردم به دستگاه های اجرایی گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۲    
حاشیه نشینی معضل قرن جدید و یکی از عوامل نابسامانی شهرها محسوب می شود که اینک به دلیل شرایط خاص و بحران های طبیعی سیستان و بلوچستان چهره ای نامناسب به شهرهای آن به ویژه زاهدان مرکز این استان داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۹    
ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز 740 مصوبه داشته که 510 مورد آن مربوط به حل مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی بوده و تا کنون 70 درصد مصوبات در این استان تحقق یافته که از این نظر جزء 10 استان برتر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۸    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس گفت: طرح مهر تندرستی از امروز با هدف ارائه خدمات به بیماران نیازمند، در امامزادگاه شاخص شهرستان گنبدکاووس اجرا می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۸    
مدیر صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی لرستان گفت: مجوز تأسیس 54 فقره صنایع کشاورزی امسال در لرستان صادر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۸    
مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج از آغاز طرح ساماندهی فضای سبز تقاطع های شهری این شهربرای نخستین بار خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۸    
مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: توانمندی های 10 روستای هدف گردشگری استان گلستان در دهمین جشنواره بین المللی اقوام ایران زمین در گرگان معرفی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۵    
مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: 21 هزار و 600 روستای کشور تاکنون به شبکه سراسری گاز متصل شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۵    
بر اساس ارزیابی موسسه سایماگو ، برترین دانشگاه های ایران در سال 2016 به ترتیب به دانشگاه تهران ، علوم پزشکی تهران و صنعتی شریف اختصاص یافت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۲    
مسئول نقل وانتقالات باشگاه پرسپولیس جای خود را به فرد دیگری داد و دیگر نقشی در این ماجرا ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وضعیت دشت میناب فوق بحرانی است واین موضوع را با جدیت در جلسات مطرح خواهم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به راه اندازی سایت جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی لرستان اشاره کرد و گفت: افراد می توانند با مراجعه به سامانه تعریف شده در جشنواره استعدادیابی استان ثبت نام کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۲    
رئیس اداره زمینی عملیات ستادکل نیروهای مسلح گفت: ما سالیانه بین 15 تا 20 مورد و بعضاً 30 مورد برنامه انفجار و عملیات انتحاری کشف می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۰:۰۴    
دیگر از "هشدار" هم گذشته است. اگر تا دیروز می توانستیم با تاکید بر واژه هایی چون "بحران"، "هشدار"، "چراغ قرمز" و حتی "جیره بندی" اوج مشکلات بی آبی کشوررا به رخ بکشیم و امیدی به حل مشکلات داشته باشیم ...