چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۰:۱۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 16 دی 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 2 دی 1395 شعار سال 3 دی 1395 شعار سال 4 دی 1395 شعار سال 5 دی 1395 شعار سال 6 دی 1395 شعار سال 7 دی 1395 شعار سال 8 دی 1395 شعار سال 9 دی 1395 شعار سال 10 دی 1395 شعار سال 11 دی 1395 شعار سال 12 دی 1395 شعار سال 13 دی 1395 شعار سال 14 دی 1395 شعار سال 15 دی 1395 شعار سال 16 دی 1395 شعار سال 17 دی 1395 شعار سال 18 دی 1395 شعار سال 19 دی 1395 شعار سال 20 دی 1395 شعار سال 21 دی 1395 شعار سال 22 دی 1395 شعار سال 23 دی 1395 شعار سال 24 دی 1395 شعار سال 25 دی 1395 شعار سال 26 دی 1395 شعار سال 27 دی 1395 شعار سال 28 دی 1395 شعار سال 29 دی 1395 شعار سال 30 دی 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۴    
معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت : در برنامه ششم برای جذب 20 میلیون گردشگر در استان های ساحلی کشور برنامه ریزی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۱    
نمایندگان مجلس و شخصیت های سیاسی به مطالبه خود از رئیس جمهور برای شفاف کردن اقدامات دولت در حوزه های مختلف ازجمله شفافیت مالی، شفافیت در قراردادهای نفتی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۳:۵۴    
شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات گمرک ایران در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت و توان سامانه جامع امور گمرکی و کاهش مدت زمان توقف و ایستایی کالا اختیارات کارشناسی امور گمرکی را افزایش داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۴    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: اگر جلوی بدخواهان و فتنه گران که دست مایه دشمنی آمریکا و صهیونیسم هستند در آنجا(سوریه) گرفته نمی شد باید در تهران، فارس، خراسان و اصفهان جلوی آنها را می گرفتیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۷    
روابط عمومی وزارت اطلاعات بخشی از اقدامات انجام شده در این وزارتخانه در باره پرونده بانک زنجانی را اعلام و تاکید کرد گزارشی در باره فعالیتهای اقتصادی زنجانی و شرکتها و اشخاص مرتبط با وی و برخی اموال ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۴۴    
'جیمز کلاپر' رئیس سازمان اطلاعات ملی آمریکا گفت، دونالد ترامپ با صحبت های خود، عملکرد نهادهای امنیتی کشور را زیر سوال می برد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۵۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در کنفرانس خبری در دمشق گفت که پایان درگیری ها در سوریه باید مشروط به نابودی گروه های تکفیری و تروریستی باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۵۳    
منابع محلی در شهر الرقه اعلام کردند، مجری حمله مسلحانه به کلوبی در استانبول، وارد این شهر در شرق سوریه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۵۳    
وزارت امور خارجه طی بیانیه ای اعلام کرد که تاکنون همکاری کاملی با قوه قضائیه درباره پرونده بابک زنجانی انجام داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۵۳    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در فوتبال فساد وجود دارد اما سازمان یافته نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۵۳    
در انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی دادگاه شهر ازمیر ترکیه دست کم 2 نفر کشته و 3 نفر دیگر مجروح شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۵۰    
کارخانه پارسیلون خرم آباد با 40 سال قدمت که قلب صنعت لرستان است به ایستگاه آخر رسیده و پس از واگذاری آن دستور مشخص کردن میزان دارایی های این کارخانه هم صادر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۵۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شایعه واردات واگن از خارج به داخل کذب است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۵۰    
مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز گفت: میزان صادرات این شرکت پس از برجام 67 درصد افزایش داشته که 43 درصد به کشورهای اروپایی، 37 درصد به ترکیه، 12 درصد به کشورهای سی آ اس و بقیه به سایر کشورها بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۲    
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به این که سلامت معنوی فلسفه وجودی دین است، گفت: یکی از ارمغان های فرهنگ غیر دینی برای ادبیات دینی تبیین تقابل های دروغین بین سلامت معنوی و ابعاد دیگر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۲    
رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: مرگ و میر کلاغ های تلف شده این شهرستان به احتمال زیاد بر اثر سوء تغذیه بوده و ویروس آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در این منطقه مشاهده نشد است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۲    
معاون دریایی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور گفت که احیاء خلیج گرگان و تالاب میانکاله از برنامه های اولویت دار این سازمان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۳۲    
استاندار خراسان رضوی گفت: زمینه صدور کالا از این استان به چند بازار جدید بین المللی فراهم شده که یکی از آنها مگا بازار( بازار بزرگ) روسیه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۲۳    
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: کارآمد و روزآمد کردن نیروهای کلانتری و پاسگاهها در اولویت ناجا قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۲۳    
دبیرکل و رئیس شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان ایران گفت: انجمن های اسلامی معلمان کشور به عنوان بزرگترین تشکل و حزب سیاسی صنفی دارای 13 هزار نفر عضو در قالب 470 انجمن اسلامی در 700 منطقه آموزش و پرورش ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۲۳    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت نسبت به تعهدات سفرهای استانی پایبند است و برهمین اساس 100درصد اعتبار مصوبات سفر دیماه سال 93 هیات دولت به استان بوشهر تخصیص خواهد یافت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۲    
مسئول گنجینه تمبر، اسکناس و سکه موزه آستان قدس رضوی گفت: یکی از شهروندان مسلمان آمریکایی مجموعه کم نظیری از سکه های قدیمی هندوستان را به این موزه هدیه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۲    
مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: مبلغ 100 میلیارد ریال دیگر برای تکمیل محور ارتباطی و در دست اجرای یزد به بافق اختصاص یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۲    
رئیس بنیاد ملی مبارزه با بازی های غیرمجاز رایانه ای گفت: 2 هزار بازی رایانه ای غیرمجاز در کشور شناسایی شده و اقدام لازم برای جمع آوری آن توسط مراجع مربوط از بازار صورت گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۴    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 20 برابر نقدینگی پروژه های عمرانی استان، به مردم یارانه پرداخت می شود که این مساله در روند پیشرفت پروژه ها تاثیر منفی گذاشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۴    
رئیس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: دانش آموزان 60 هزار مدرسه ابتدایی کشور برای دریافت خدمت خدمات دندانپزشکی، تحت پوشش طرح وارنیش فلوراید تراپی، دندان قرار دارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۴    
رایزن بازرگانی ایران در ترکمستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر 395 میلیون دلار کالا از کشورمان به ترکمنستان صادر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۴    
رییس سازمان امور عشایری کشور با بیان اینکه 25درصد فرآورده های کشور را عشایر تولید می کنند گفت: جمعیت عشایری با دراختیار داشتن 28 درصد دام سبک کشور ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۴    
رئیس اداره بهداشت و مبارزه با بیماری های طیور اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان با اشاره به شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در برخی کشورهای سردسیر و اروپایی گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در بافت تاریخی استان یزد ویژگی های منحصر بفردی وجود دارد که در دنیا بی نظیر است و باید با بهره گیری از این مزیت، فرصت سرمایه گذاری در آن را فراهم آوریم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۱    
چهارمین همایش ملی سلامت معنوی که از روز گذشته (چهارشنبه) در سالن غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آغاز شده بود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۲۱    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان گفت: بیش از 100 هزار شی باستانی مربوط به دوره های مختلف تاریخ در انبارهای قلعه شوش نگهداری می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه در جامعه ایران مردم از بداخلاق ها متنفرند و دوران انگ زنی و تخریب و انتقام جویی به سر آمده گفت اکنون دوران اخلاق گرایی و توجه به فضلیت آغاز شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۸    
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: به منظور تشویق تولید کنندگان به صادرات امسال دو هزار میلیارد ریال برای مشوق های صادراتی پیش بینی شده است تا کارخانه ها بتوانند تولیدات خود را صادر کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۵    
رئیس شورای عالی بسیج کشور در جلسه ناگفته های برجام گفت: جامعه ما از عدم شفافیت رنج می برد و همانطور که همه می دانند افرادی که در برجام مذاکره کننده بودند در خصوص 4 سند مذاکره داشته اند اما فقط یک سند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۴    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ظرفیت استان یزد در حوزه حمل و نقل ریلی گفت: شهرهای یزد، اردکان و میبد را می توان به عنوان مرکز تقسیم کل ترانزیت باربری کشور قلمداد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۴    
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از صادرات بیش از 24 هزار تن گچ از استان طی هشت ماهه گذشته امسال خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان گفت: مشکل بیکاری عمدتا در زنان، تحصیلکرده ها و گروه سنی 15 تا 29 سال حاد است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۱    
رئیس کمیسیون فرهنگی-ورزشی شورای شهر گفت: ضرورت دارد بسته های تشویقی نه تنها شامل ساختمان های در حال ساخت بلکه معطوف به ساختمان های قدیم نیز شود ضمن اینکه مدیریت استان دیگر دستگاه های دولتی استان را ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۱    
نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: 26 شهید از مردم این روستا را زنده به گور کردند، تنها به آن خاطر که خلبان هواپیمای ارتش را تحویل دشمن ندادند
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۱    
وزیر نفت گفت: با توجه به اینکه آذربایجان کمبود سرمایه گذار و فعال اقتصادی ندارد، تبریز باید یکی از کانون های توسعه پتروشیمی کشور باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۱    
مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با تکذیب شایعاتی مبنی بر وجود بیماری جذام مرغی در پرندگان، گفت: بیماری با عنوان جذام مرغی وجود ندارد و اصولا بیماری جذام در انواع طیور تاکنون مشاهده نشده و فقط در انسان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۸    
بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی (ره) کاشان با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۸    
مدیر امور آب شهرستان گرمسار از پیگیری طرح انتقال بخشی از پساب تهران به بخش ایوانکی خبر داد و گفت: اجرای این طرح دردستور کار مسولین قراردارد و با این اتفاق دشت های ایوانکی مجدداً احیا می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۵    
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد جان 133 نفر را گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۵    
استاندار مازندران گفت: نیما شاعری با ظرفیت های بین المللی و جهانی است که شناسنامه شعر مازندران در سطح کشور با نظریات این شاعر برجسته یوشیج پیوند خورده است
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۵    
استاندار مرکزی گفت: تعداد شاغلین صنایع استان مرکزی 104 هزار نفر است و استان مرکزی از این حیث در رتبه ششم کشور قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۵    
استاندار هرمزگان بابیان اینکه بر اساس دستور وزارت کشور، حفظ امنیت خط قرمز انتخابات سال آینده است، افزود: دولت در اجرای انتخابات بی طرف است و بدون توجه به مصالح فردی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۲    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حضور نمایندگان سازمانهای توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی و زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور توسعه اکتشاف پهنه های معدنی در دستور ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: در دهه فجر امسال، بالغ بر یک هزار و 50 میلیارد ریال پروژه راه و مسکن به بهره برداری می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۰    
علی فراستی گفت: مسئله انتقال آب و اتصال دو دریا به هم، موضوع اصلی برای حل بحران آب در ایران نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۰    
رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ با بیان این که اصلاح ساختارهای امنیتی آلمان کافی نیست، تأکید کرد که کشورهای اروپایی باید وسیع تر فکر کنند و با توجه به سبک اف.بی.آی، پلیس سراسری به وجود بیاورند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۰    
سخنگوی ائتلاف آمریکایی ضد داعش از افزایش تعداد مستشاران این ائتلاف در نبرد موصل به 450 تن خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۰    
هر چند فقط 37 سال زیست اما از خودگذشتگی و مردم دار بودنش، تختی را برای همیشه جاودانه کرد. از خودگذشتگی نه در شعار بلکه در باور و عمل!
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۰    
معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ظرفیت بارگذاری جمعیت و صنعت در تهران سالهاست به پایان رسیده و ادامه فشار برای بارگذاری صنعتی و جمعیتی در تهران منجر به چالش های بزرگتر محیط زیستی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۴    
مدیر عامل شرکت گاز استان در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر استفاده از مازوت در نیروگاه تبریز و نقش آن در ایجاد آلودگی هوای شهر تبریز گفت: یقه نیروگاه تبریز را نگیرید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۱    
محققان موفق به توسعه یک گوشی هوشمند جدید شدند که توانایی آن را دارد تا تمامی اجسام دنیای اطراف ما را تجزیه و تحلیل کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۱    
نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تشریح آخرین مراحل رسیدگی به پرونده اش در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: در حال حاضر بررسی های بیشتر بر روی دفاعیات مکتوب بنده در حال انجام است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۱    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت ضمن اشاره به مشاهده موارد حیوانی آنفلوآنزای مرغی در 11 استان کشور ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۸    
وزیر بهداشت گفت: طبق بررسی های انجام شده در دیدار با نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، با توجه به فضای آموزشی موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۸    
مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اختصاص یک تا 10 هکتاری زمین به موسسان مدارس طبیعت، اظهار کرد: در چشم انداز 10 ساله ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۸    
بیشتر گردشگران خارجی معمولا از ساعت 7 عصر به بعد مجبورند اوقات خود را در هتل بگذرانند، یا نهایتا به رستورانی بروند که شاید جز غذا، موسیقی زنده هم داشته باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۸    
مسئول ستاد انتخابات سیدمحمد غرضی با اشاره به هزینه های انتخاباتی این ستاد در سال 92، اظهار کرد: در انتخابات 92 ستاد آقای غرضی 59 میلیون تومان هزینه کرد و این هزینه را نیز شخصاً پرداخت نمود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۲    
کلنگ احداث خط لوله انتقال اتیلن از پتروشیمی میاندوآب به پتروشیمی تبریز با حضور وزیر نفت و جمعی از مدیران وزارت دفاع و پشتبانی نیروهای مسلح برزمین زده شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۷    
اسدالله عسگراولادی در مصاحبه ای در باره روابط ایران و روسیه اظهارنظر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۷    
آسیایی ها و حتی ویتنامی ها سریع متوجه شدند باید توان مندی های اقتصادی، تولیدی، تجاری و مدنی خود را غنی کنند تا دیگران فرصت تعدّی به سرزمین آن ها را نداشته باشند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۷    
بیماری های خودایمنی به سلول های بدن حمله می کنند و این شرایط شامل فولیکول های مو نیز می شود و از این رو، ممکن است شاهد سفید شدن زودرس موها باشید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۷    
در سی و پنجمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها، مهدی چمران توانست با 50 رأی برای یک سال دیگر به صندلی شورای عالی استان ها تکیه زند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۷    
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: چهار نفر از همکاران شرکت راه آهن بازداشت هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۰    
سه سناتور جمهوری خواه آمریکا، طرح به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل و انتقال سفارت آمریکا به این شهر اشغالی را ارائه کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۰    
امیر نوذر نعمتی و امیر جهانشاهی به عنوان جانشین فرمانده و معاون هماهنگ کننده نزاجا منصوب شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۷    
آمریکا با قراردادهای موسوم به تیسا (TISA) به دنبال محدود کردن قدرت کشورهای بریکس است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۷    
انجمن جنایت علیه زنان را متوقف خواهیم کرد در ترکیه در گزارش سالیانه خود برای سال 2016 از افزایش جنایت علیه زنان نسبت به سال پیش خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۷    
یک روزنامه روسی در مطلبی به بررسی موفقیت ها و شکست های سیاست روسیه در آسیا پرداخته و 2016 را سال بازگشت این کشور به قاره آسیا دانسته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۷    
یک خودروی بمب گذاری شده صبح پنجشنبه در منطقه العبیدی در شرق بغداد منفجر شد که بر اثر آن 8 تن کشته شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۷    
یک کارشناس بازار کار، سه پیشنهاد به دولت برای ایجاد یک میلیون شغل در سال ارائه داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۷    
فرمانده اسبق سپاه پاسداران گرچه دوباره لباس پاسداری بر تن کرده اما همچنان نمی خواهد چهره سیاسی اش را کنار بگذارد
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۷:۳۱    
ناظر گمرکات خراسان رضوی از کاهش 14 درصدی ترانزیت خارجی در استان خبر داد و گفت: در 9 ماهه سال گذشته یک میلیون و 409 هزار تن ترانزیت خارجی از این استان صورت گرفت که این میزان در مدت مشابه سال جاری به ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۷:۳۱    
استاندار لرستان گفت: در مجموع طی این سه سال 138 واحد راکد و یا با ظرفیت پایین را احیا کرده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۷:۳۱    
استاندار قزوین گفت: دشت قزوین که روزگاری در خدمت تولید بود امروز به تهدید بیابانی تبدیل شده که اگر جدی گرفته نشود در آینده نه چندان دور و با وسعت پیدا کردن این بیابان ها مشکلات عدیده ای را در استان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۷:۲۸    
تورهای آبی که در پشت سد سفیدرود پهن می شوند زندگی ماهیانی نظیر زردپر،کپور و فیتوفاگ را تهدید می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۱:۵۴    
مدیرکل سابق دفتر آب و خاک سازمان محیط زیست با بیان اینکه در حال حاضر سیاسی ترین فرد، سکان سازمان محیط زیست را در دست گرفته است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۱:۵۴    
مشاور سابق امنیت ملی عراق با اشاره به حملات تروریستی اخیر در نجف و بغداد گفت: داعش به شیوه های سنتی مانند بمب گذاری و استفاده از بسته های انفجاری متوسل شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۱:۵۴    
صادرات گاز ترکمنستان به ایران قطع شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۱:۵۴    
معاون اجرایی رئیس جمهور بخشنامه جدید واردات گندم با ارز مبادله ای را به 3 وزیر اطلاعات، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت ابلاغ کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۱:۵۴    
فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز قادر به طراحی و تولید هر موشک یا هواپیمایی مورد نیاز کشور هستیم، گفت: دشمن امروز به صورت هیبریدی می جنگند و تمام گزینه ها شامل جنگ نرم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۱:۵۰    
یک منبع محلی در استان نینوای عراق فاش کرد که ابوبکر البغدادی سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش سه شخص را برای جانشینی خودش در صورت کشته شدنش تعیین کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۱:۵۰    
یک نماینده مجلس گفت: درباره تأسیسات زیربنایی و زیرساخت، هیچ تصویر روشنی در برنامه وجود ندارد که منابع آن چگونه تأمین خواهد شد مگر اینکه در بودجه سنواتی حدود 7 هزار میلیارد تومان نیاز مسکن مهر برای ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۱:۵۰    
نوشابه های گاز دار به واسطه اسید فسفریک موجود در آن حتی می تواند میخ را در خود حل کند یا زنگ زدگی ها را از بین ببرد اما سؤال این است که اسید فسفریک موجود در نوشابه ها چه بلایی بر سر اعضای بدن ما می ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۱:۵۰    
افزایش سن ازدواج یا هرگزازدواج نکردن برای دختران و پسران ایرانی نگران کننده شده است
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۱:۴۷    
یک نویسنده و تحلیلگر جمهوری آذربایجان در یادداشتی با هشدار درباره عواقب روابط رو به گسترش باکو و تل آویو تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا انتقام لبنان را در آذربایجان از ایران بگیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۱:۴۷    
نماینده عضو جبهه پایداری ادعاهای جدیدی را علیه دولت مطرح کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۳۵    
مخالفان لاییک حزب حاکم ترکیه در روزهای گذشته از تلاش بی وقفه برای اسلامی کردن کشور و تحریک احساسات مذهبی مردم از سوی حزب حاکم ترکیه به عنوان یکی از انگیزه های افزایش حملات تروریستی در این کشور به ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۲۹    
در بین 60 شرکت بزرگ هواپیمایی جهان کدام یک امن ترین و ناامن ترین هستند؟ موسسه اروپایی "JACDEC" در گزارش اخیر خود به این پرسش پاسخ داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۲۶    
نشریه آمریکایی نوشت: رییس جمهور جدید آمریکا باید با راهبرد جدید با پیشرفت های موشکی ایران و کره شمالی مقابله کرده و با شبکه های توسعه و تحقیق موشک های بین قاره ای برخورد قاطع کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۲۶    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور شفاف سازی را از خانواده خود شروع کند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۲۶    
توجه به نقش زنان در توسعه اجتماعی و واکاوی و الزامات مقتضی برای توانمندسازی این قشر که قریب به نیمی از جمعیت کشور را در بر می گیرند، ضرورتی است که باید به نحو دقیق تری مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۲۶    
با یک دوره استفاده کاهش وزن بین 10 تا 12 کیلو را تجربه کنید... راز لاغری شما در تماس با ما است....
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۲۶    
صادرات گاز طبیعی ترکمنستان به ایران در حالی متوقف شد که جمعه هفته گذشته مسئولان شرکت ملی گاز ایران و ترکمن گاز ترکمنستان یک تفاهم نامه همکاری به منظور ادامه صادرات گاز بین دو کشور امضا کرده بودند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۲۶    
دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین با تأکید بر اینکه مبارزان دیروز و نسل امروز مقاومت در فلسطین قدس را از چنگال صهیونیست های غاصب آزاد خواهند کرد ...
  • ۱