شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 6 آبان 1400 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1400 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1400 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1400 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 1 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 2 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 3 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 4 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 5 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 6 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 7 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 8 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 9 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 10 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 11 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 12 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 13 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 14 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 15 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 16 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 17 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 18 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 19 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 20 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 21 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 22 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 23 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 24 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 25 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 26 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 27 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 28 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 29 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1400 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۱:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی پس از نشست دو روزه با وزیر خارجه ترکمنستان، با سفرای 4 کشور الجزایر، رومانی، سوریه و ارمنستان دیدار و مذاکره کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۰۹:۴۲    
7 عضو هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری از گروه های شیمی، مهندسی مکانیک و علوم مهندسی در فهرست 2 درصد برتر دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۲۰:۲۱    
رییس سازمان اورژانس کشور گفت: در صورتی که سالیانه هزار دستگاه آمبولانس به مجموع ناوگان اورژانس کشور اضافه شود می توان بخش عمده ای از نیاز این سازمان به آمبولانس را تا سه سال آینده تامین کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۲۰:۰۰    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با حضور در آیین رونمایی از داروی ایرانی درمان آرتریت روماتوئید اطفال ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۹:۵۷    
با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، از دستاورد های شرکت های دانش بنیان در حوزه محیط زیست رونمایی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۳:۵۷    
نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با همراهی پیمانکار یک پروژه شهری، در اقدامی غیرقانونی و خلاف عرف، بخشی از دیوار دانشگاه آزاد این شهرستان را تخریب کرد!
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۳:۲۷    
چهارمین رویداد هنری اربعین، که به همت فرهنگسرای ارسباران و مسجد متقین محله صدر تهران برگزار شده بود، پنجشنبه 6 آبان 1400 با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۲:۵۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه بانک ها به جای پرداخت تسهیلات به مردم، ساختمان سازی می کنند بر لزوم رسیدگی به ترازنامه مالی بانک ها تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۰    
پلیس امنیت تهران اعلام کرد که 4000 کتاب غیرمجاز را از انباری یک چاپخانه در میدان انقلاب کشف کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۰:۵۱    
همایش سراسری معاونین تبلیغ و امور فرهنگی مراکز مدیریت حوزه های علمیه استان ها با حضور معاون تبلیغ حوزه های علمیه، مدیران ستادی و معاونین استانی معاونت تبلیغ برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۰:۳۰    
مدیرکل حفظ و احیای بنا ها گفت: وزارت میراث فرهنگی آماده است تا تجربیات تخصصی خود را در عرصه حفاظت از بنا ها و آثار تاریخی، باستان شناسی و قوانین مرتبط در قالب تشکل آسیایی به اشتراک بگذارد
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۰۹:۳۶    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: فقط 15 درصد خدمات ناباروری که در دنیا به آن سیکل خدمت می گویند در کشور ما پوشش بیمه ای ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۰۹:۱۵    
آیت الله رشاد طی پیامی در اعتراض به جسارت به ساحت مرجعیت، تاکید کرد: نهاد مرجعیت، حصن حصین دین، حصار متین مذهب، پناه محکم کشور، قله و قِمه ی حوزه های علمیه شیعه، و ضامن بی بدیل استقلال و تعالی علمی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۲:۵۷    
شهردار تهران در اولین گام از سلسله بازدید های هفتگی خود از مناطق پایتخت به منطقه 20 تهران رفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۲:۵۱    
نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین نوشته ایران حق بازبینی در مواضعش در برجام را دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه چین به اظهارات معاون وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره آغاز مذاکرات برجام واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۲:۴۲    
معاون وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای تصریح کرده واشنگتن پیش از آغاز مذاکرات برجام به دنبال تعطیل کردن کل برنامه غنی سازی ایران بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۲:۴۲    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در بدو ورود به مسکو گفت: دیدگاه های خودمان را درباره اقتضائات و الزامات دور جدید گفتگو ها برای لغو تحریم ها با دوستان روس به اشتراک می گذاریم تا با نگاه مشترک وارد گفتگو ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۲:۳۶    
رئیس جمهور با بیان اینکه مهم ترین وظیفه خودم را در مقطع فعلی رفع دغدغه مردم و جوانان در زمینه اشتغال می دانم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۲:۳۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور از وزیر نیرو خواست تا نسبت به درخواست نماینده اصفهان مبنی بر تشکیل ستاد احیای دریاچه زاینده رود اقدام شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۲:۳۰    
قطعنامه دوسالانه پیشنهادی ایران با عنوان پیگیری اجرای تعهدات توافق شده در کنفرانس های بازنگری دولت های عضو ان. پی. تی در سال های 1995، 2000 و 2010 در کمیته یک مجمع عمومی سازمان ملل به تصویب رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۲:۱۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار اقدام قاطعانه سوئیس علیه برنامه هسته ای ایران شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۱:۵۷    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: قرار است تسهیلات ساخت مسکن روستایی به مبلغ 200 میلیون تومان افزایش یابد و به صورت سفته زنجیره ای با سود 5 درصد و با بازپرداخت 20 ساله باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۱:۴۵    
حجت الاسلام نورالله قدرتی گفت: قابل پذیرش نیست که شهرستان مسجدسلیمان با آمار بالای چهل تا پنجاه درصد بیکاری مواجه باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۱:۴۵    
غلامحسین محسنی اژه ای گفت: اگر هفت تپه بهتر از گذشته و به نحو احسن اداره شود، تولید بالا رود، کشاورزی رونق یابد و شرکت با توسعه به سوددهی بیشتر برسد و مشکلات حقوقی برای کارگران به وجود نیاد و حاشیه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۱:۴۲    
محمدمهدی حاج محمدی در ادامه سفر های استانی خود و پیگیری امور مربوط به زندان های کشور، از ابنیه جدید و در دست ساخت زندان رامهرمز سرکشی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۱:۴۲    
رئیس قوه قضاییه در سفر خود به اهواز درباره آخرین وضعیت واگذاری شرکت هفت تپه گفت: دستگاه قضا و دولت حتما مدیران شرکت هفت تپه را در اداره بهتر این مجموعه کمک می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۱:۳۰    
آیت الله نوری همدانی با اشاره به لزوم ساماندهی فضای مجازی گفت: مخالف فضای مجازی و استفاده مردم از این ظرفیت نیستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۱:۱۵    
یک نماینده سابق پارلمان عراق در سخنانی گفت: دولت های غربی به دنبال حذف حشد شعبی از صحنه امنیتی عراق هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۰:۴۵    
رئیس شورای ائتلاف نیرو های انقلاب با بیان اینکه انتظار می رود تحول همه جانبه در ادارۀ کشور صورت بگیرد، گفت: جلوه و ظهور این تحول باید در مدیریت جهادی باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۰:۴۲    
معاون اول رئیس جمهور با حضور در بازار امین حضور تهران از نزدیک به بررسی وضعیت قیمت ها در بازار لوازم خانگی پرداخت و با کسبه و خریداران به گفتگو نشست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۰:۳۶    
وزارت خزانه داری آمریکا سه فرد لبنانی از جمله دو پیمانکار و یک قانون گذار نزدیک به جنبش حزب الله را تحریم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۰:۳۶    
پس از بیانیه دوازده کشور اروپایی علیه گام جدید رژیم صهیونیستی برای ساخت واحد های صهیونیست نشین در کرانه باختری ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۲۰:۱۵    
وزیر امور خارجه ترکیه گفت اگر آمریکا از تحویل جنگنده های خریداری شده توسط آنکارا خودداری کند، کشورش گزینه خریدن جنگنده های پیشرفته روسی را در نظر می گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۹:۵۷    
یک مرکز حقوق بشری با اشاره به اتمام دارو در نوار غزه به دلیل استمرار محاصره این منطقه، درباره خطر مرگ برای بیماران کلیوی هشدار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۹:۴۵    
شماره سوم نشریه پلاک 26 به همت بسیج دانشجویی پردیس ابوریحان منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۹:۴۵    
معاون مرکز مدیریت راه ها گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج حدفاصل گرمدره تا پل کلاک ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۹:۳۰    
سخنگوی جنبش حماس گفت که مقاومت فراگیر و مداوم در برابر رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان، می تواند شهرک سازی را متوقف و بساط آن را به صورت کامل از اراضی فلسطین جمع کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۹:۱۵    
معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در جریان سفر به شهرستان اندیمشک به درخواست های تعدادی از مراجعین به دستگاه قضایی رسیدگی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۹:۱۲    
بیست و دومین نشست نخستین جشنواره ملی ترجمان فتح با محوریت شعر انقلاب اسلامی و مقاومت در مسیر ترجمه با حضور شاعران و اندیشمندانی از کشور های عربی برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۶    
نخستین نشست شورای عالی اشتغال دولت سیزدهم به ریاست رئیس جمهور با 20 مصوبه از جمله هدایت تسهیلات و نقدینگی به اشتغال برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۷    
در سفر محسنی اژه ای به خوزستان مطرح شد که بار ها از دولت خواسته شده به قانون تغییر کاربری عمل کند، اما برخی دهیاران و شورا ها مجوز های غیرقانونی می دهند که منشا برخی مشکلات می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۸:۵۷    
وزیر اطلاعات گفت: اطلاعات کاملی از حمله سایبری به سیستم عرضه سوخت در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۸:۴۲    
در پی اقدامات شناسایی و اطلاعاتی، تیم مسلح تروریستی که در منطقه شمال غرب قصد نفوذ و عملیات خرابکارانه داشت، در بدو ورود به کشور منهدم گردید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی از دیدار اعضای این شورای با آیت الله رئیسی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۸:۲۱    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حالی که تمام نگاه ها و دوربین ها به سمت ضعف و ناامیدی ملت ایران متمرکز شده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۷:۲۷    
سرمربی تیم امید ایران از عملکرد شاگردانش مقابل لبنان ابراز رضایت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۷:۰۶    
رئیس کل گمرک گفت: در نخستین ماه از نیمه دوم سال 1400، رشد تجارت خارجی همچنان ادامه دارد و در هفت ماهه سال جاری بالغ بر 98 میلیون تن کالا به ارزش 54 میلیارد و 800 میلیون دلار بین ایران و کشور های جهان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۷:۰۶    
شماره بیست و ششم نشریه مگیت به همت انجمن علمی دانشجویی کامپیوتر موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۷:۰۰    
حجت الاسلام محمدجعفر منتظری گفت: برخی کالا ها مثل برنج و ذرت در انبار ها مانده که باید تعیین تکلیف شود. بعضی از این محصولات دیگر قابل استفاده خوراکی نیستند و باید هرچه سریعتر از بندر تخلیه شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۱    
کارشناس حقوقی مرکز پژوهش های مجلس گفت: چهار مسئله مهریه شامل فرار از دین، تعدیل، فرآیند طولانی دریافت مهریه و مهریه های سنگین است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۶:۴۵    
معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا با گذر موج کم دامنه تراز میانی بارش در نیمه غربی کشور افزایش می یابد و بیشینه بارش ها در استان های ایلام، کرمانشاه، لرستان، کردستان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۶:۴۲    
تیم ملی امید ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا مقابل لبنان به برتری رسید
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۱    
رئیس سازمان زندان ها ضمن حضور در مراسم ازدواج فرزندان زندانیان در استان خوزستان، 14 سرویس جهیزیه به آن ها اهدا کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۵    
یک مقام ارشد طالبان در واکنش به ادعای آمریکا درباره فعالیت داعش گفت: داعش قادر به تهدید هیچ کشوری در منطقه از خاک افغانستان نبوده و طالبان در امر مبارزه با آن ها بسیار جدی و مصمم است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۵    
منابع یمنی از فرار گسترده شبه نظامیان وابسته به دولت مستعفی از مأرب در پی درخواست ارتش و کمیته های مردمی خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۶    
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری روز شنبه 8 آبان ماه سه خانه خلاق و نوآوری را افتتاح خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۶    
برنامه هاشور پنجشنبه و جمعه این هفته با حضور دو چهره هنری از شبکه افق پخش می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۵:۴۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به حمله سایبری روز سه شنبه به سامانه هوشمند سوخت تأکید کرد: افزایش آمادگی برای مقابله با حملات سایبری ضروری است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۷    
وزیر خارجه آمریکا چهارشنبه رسما ایجاد یک دفتر سایبری جدید در وزارت خارجه ایالات متحده را اعلام کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۱    
گفته می شود هواپیما های جنگی ترکیه شهرک های غیرنظامی را در اقلیم کردستان عراق مورد حملات شیمیایی قرار داده و متعاقب آن کمیته ای در سوئیس قرار است به این ادعا رسیدگی کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۶    
معاون نخست رئیس جمهور پیشین افغانستان در واکنش به اظهارات زلمی خلیلزاد گفت: وی معمار طرح بزرگ برای شکست افغانستان بود و به جای اینکه وقوع فاجعه را بپذیرد، تلاش می کند تا افغان ها را طرف جرم معرفی کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۶    
به همت واحد کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه علامه طباطبئی اولین یادنامه ملی دانشجویی دفاع مقدس برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۶    
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۰    
آیت الله نوری همدانی با اشاره به ضرورت وحدت در حل مشکلات جهان اسلام گفت: جهاد و شهادت تنها راه نجات ملت یمن است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۷    
کتاب آب پرتقال در کربلای 5 ، 135 خرده روایت کرونایی از مدافعان سلامت با حضور خانواده های شهدای مدافع سلامت، راویان و جمعی از اصحاب رسانه در بیمارستان بقیةالله الاعظم (عج) رونمایی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۵    
با مشخص شدن زمان اکران سینمایی فیلم بندر بند ساخته منیژه حکمت، از لوگوی رسمی فیلم رونمایی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۶    
از دیروز تا امروز و بر اساس معیار های قطعی تشخیصی، 11 هزار و 409 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 477 نفر از آن ها بستری شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی گفت: رعایت نکردن سقف پذیرش 60 درصد مسافر، باعث تعلیق مجوز پرواز 7 شرکت هواپیمایی داخلی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:ما هیچ گونه برون رفتی از ویروس کرونا نداریم جز رعایت پروتکل های بهداشتی؛ ماسک، عدم برگزاری تجمعات، رعایت فاصله گذاری در کنارش هم واکسیناسیون ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۵    
از دیروز تا امروز و بر اساس معیار های قطعی تشخیصی، 11 هزار و 409 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 477 نفر از آن ها بستری شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۲    
نهمین نشست علمی دانش آموختگان دانشگاه تهران با موضوع دانشگاه: نیاز های جامعه و صنعت برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۶    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه از احزاب درخواست دارم به دولت کمک کنند، گفت: در این منطقه ملتهب نیازمند یک آرامش و هم افزایی و رسیدن به یک راهبرد در سیاست همسایگی هستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۰    
یک گروه هکری، 13 فایل مربوط به یکی از بزرگترین لابی های سلاح در آمریکا را هک کرده و در دارک وب منتشر کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۳:۵۱    
مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم امید ایران، ترکیب تیم امید ایران مقابل تیم امید لبنان را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۲    
وزیر نفت با بیان اینکه سهمیه بنزین ویژه ای به منظور جبران این مدت برای مردم در نظر گرفته می شود، گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش کنیم مردم آگاه شوند و از حقوق خود شناخت داشته باشند تا بتوانند حق خود را مطالبه کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۷    
قیمت دلار در بازار آزاد امروز با کاهش 0.11 درصدی، از 27،680 (بیست و هفت هزار و ششصد و هشتاد) تومان به 27،650 (بیست و هفت هزار و ششصد و پنجاه) تومان رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۱    
رئیس جمهور گفت: اگر نجات اقتصاد کشور از وضع کنونی نیاز به چند جراحی بزرگ داشته باشد، شخص بنده و دولت سیزدهم از هزینه کردن توان و آبروی خود در این مسیر دریغ نخواهیم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۱    
هر گرم طلا 18 عیار که روز قبل تا 1،175،800 (یک میلیون و یکصد و هفتاد و پنج هزار و هشتصد) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه 06 آبان 1400 مصادف با 28 اکتبر 2021 - با کاهش 0 ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۱    
یک استاد دانشگاه در جمع رتبه های برتر علوم انسانی در مشهد گفت: ندانستن فقط یک قدم و دانستن های نادرست، هزار قدم ما را به انحراف می کشاند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۲    
معاون طرح و برنامه وزارت صمت با اشاره به اهمیت و ظرفیت صنایع ورزشی در کشور، خواستار تدوین برنامه عملیاتی 4 ساله با مشارکت واحد های فعال در این حوزه شد و از حمایت و پشتیبانی وزارت صمت از این صنعت خبر ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۶    
رئیس قوه قضائیه گفت: امروز مردم مشکل دارند اما سخت تر این است که در عین مشکلات بی عدالتی و بی اخلاقی را هم ببینند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۶    
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از صدور مجوز اجرای 15 دوره کوتاه مدت برای 8 مرکز آموزش علمی کاربردی متقاضی برگزاری این دوره ها واقع در 8 واحد استانی دانشگاه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از اجرای ساز و کار های جدید این وزارتخانه در حوزه تنظیم بازار خبر داد و گفت: سیاست ها و ساز و کار های جدید وزارت صمت در حوزه تنظیم بازار با جدیت در حال طراحی و تدوین می باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۲:۲۱    
معاون فرهنگی ودانشجویی وزارت بهداشت صبح روز چهارشنبه 5 آبان ماه در سفر به استان سیستان و بلوچستان، از دانشگاه علوم پزشکی زابل بازدید و با رئیس دانشگاه و مسؤولان و کارکنان این دانشگاه دیدار و گفت وگو ...
  • ۱