شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 15 آبان 1400 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1400 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1400 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1400 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 1 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 2 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 3 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 4 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 5 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 6 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 7 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 8 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 9 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 10 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 11 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 12 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 13 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 14 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 15 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 16 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 17 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 18 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 19 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 20 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 21 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 22 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 23 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 24 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 25 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 26 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 27 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 28 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 29 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1400 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۰۹:۴۰    
عضو هیئت علمی گروه علوم پایه دانشگاه صنعتی اراک در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر جهان معرفی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۰۹:۰۱    
از همین ایران که گرفتار می شویم و داخل اردوگاه می رویم، دیگر خرج ماشین و همه چیز را از خودمان می گیرند. اگر خودت نداشته باشی از رفیق هایت می گیرند تا بعدا به آن ها بدهی.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۰۸:۳۷    
با وجود خوشحالی مردم در ماجرای بازپس گیری نفت سرقتی ایران و تحقیر ناوگان نظامی آمریکا، برخی افراطیون مدعی اصلاح طلبی به کوچک نمایی یا انکار این ماجرا پرداختند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۲۱:۱۶    
کارگاه آموزشی کاهش آسیب های روانشناختی زندانیان آزاد شده در مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعداز خروج استان تهران برگزار می گردد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۲۱:۰۱    
مراسم بازگشایی کلاس های حضوری دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی به صورت نمادین در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۲    
تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در اولین دیدار خود از رقابت های سطح ب کاپ آسیا 2021 که به میزبانی اردن در حال برگزاری است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۷    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی و کاربردی گفت: رشته های دانشگاه علمی و کاربردی بر اساس آمایش سرزمینی و نیاز روز بازار کار تصویب می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۵:۳۷    
سرپرست مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: روند کرونا در 4 استان افزایشی است و باید با هوشیاری مانع بروز پیک ششم کرونا در سطح کشور شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۵:۳۷    
رئیس دادگستری اشتهارد از حل مشکل کارخانه صنعتی فراگستر بیستون خبر داد و گفت: با حل این مشکل علاوه بر حفظ اشتغال 300 نفر، زمینه برای به کارگیری 400 نیروی کار دیگر در آینده فراهم شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۴:۵۰    
شهردار منطقه 12 از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی-هنری به مناسبت روز دانش آموز در این منطقه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۴:۵۰    
محسن مسلمان برای چندمین بار برای بازگشت به پرسپولیس اعلام آمادگی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۴:۴۷    
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد در مصاحبه با رادیو گفتگو، از رونماییِ "تقریظ رهبری" بر یک کتاب حوزه دفاع مقدس در هفته کتاب که پایان آبان ماه برگزار خواهد شد، خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۳۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۲۰    
نشست خبری بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران دوشنبه (هفدهم آبان ماه 1400) در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی عبدالله دیدبان را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین، منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۲:۵۰    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با هدف اعزام کاروان های زیارتی به سوریه هیئتی از سازمان حج و زیارت برای گفتگو با مقام های سوری این هفته به دمشق اعزام خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۱:۱۷    
با اعلام بانک مرکزی، مرحله نوزدهم حراج اوراق مالی اسلامی دولتی که مقرر بود سه شنبه این هفته (18 آبان) اجرا شود، ملغی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۱:۱۷    
وزیر ارتباطات گفت: نظام مدیریت امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور نیاز به بازنگری دارد و باید مسئول آن در کشور مشخص باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۱:۰۲    
رئیس اتاق ایران سخنان رئیس قوه قضاییه درباره لزوم بازنگری در نحوه اجرای سیاست های اصل 44 را ارزشمند خواند و گفت مهم این است که این ایده های خوب هرچه زودتر به مرحله اجرا دربیاید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۰:۵۰    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: مراودات مالی ایران و پاکستان با توجه به شرایط تحریم، از طریق پول رایج در دو کشور انجام شود تا مشکلات تجاری طرفین برطرف شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۰:۵۰    
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در جمع دانشجویان اردبیلی گفت: ضروری است تا دانشگاه به موضوع جدیدی تحت عنوان خانواده آرمانی بپردازد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۱    
فرانسه طی سالیان اخیر رویکردها و قوانین سرسختانه ای علیه زنان با حجاب اتخاذ کرده و سعی کرده است تا فشارها علیه زنان با حجاب را روز به روز افزایش دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۰:۰۵    
برنامه ستاره ها با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم در هفته جاری، روز های فرد ساعت 22 به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۰۹:۴۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان، گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک های دولتی و بانک های واگذارشده در اجرای اصل (44) قانون اساسی را بررسی می ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۰۹:۳۲    
رئیس هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید فراخوان حمایتی از شرکت های زیست بوم نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۰۹:۱۱    
یک میلیون و 145 هزار نفر از شهروندان تهران (10 درصد از جمعیت بالای 15 سال تهران)، بدون اینکه شغلی داشته باشند برای خود درآمد ایجاد می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۰۹:۰۵    
شامگاه نیمه آبان 1400، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، خبر پیدا شدن پیکر مطهر شهید باب الله داودی پس از 38 سال دوری را به مادر چشم انتظار این شهید داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۳:۵۰    
مدیرکل امور مجلس وزارت بهداشت گفت: هیأت امنای ارزی وزارت بهداشت 3500 میلیارد تومان بدهی دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۳:۵۰    
فرمانده قرارگاه حضرت بقیه الله (عج) در جمع دانشجویان بسیجی قم گفت: رهبر معظم انقلاب ساختار و مسیر انقلاب را به روشنی مشخص کرده اند و وظیفه ما هموار کردن این مسیر و اعتماد و اعتقاد راسخ به درایت رهبر ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۳:۴۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فعالیت های فرهنگی باید به جریان های مردمی واگذار شود و این نقطه کانونی دولت جدید است. حرکت دولت مردمی بر پایه اتکای حضور مردم است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۳:۴۷    
رئیس ائتلاف الفتح گفت که در قبال حوادث روز گذشته که در منطقه سبز بغداد رخ داد که طی آن چند معترض کشته شدند، سکوت نخواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۳:۴۱    
مجله ارتش الجزایر با حمله شدید به اظهارات رئیس جمهور فرانسه علیه تاریخ این کشور، تأکید کرد که وی در پی سرپوش گذاشتن بر شکست سیاسی خود در اداره فرانسه است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۳:۳۲    
روند انتخاب و انتصاب مدیران در این وزارتخانه بر مبنای شایسته سالاری و شفافیت مبتنی بر اصول و ارزش های دولت سیزدهم بوده و با خرد جمعی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۲:۱۷    
بر اساس جدیدترین گزارش اوپک، تولید نفت ایران در ماه شهریور افرایش یافته و قیمت نفت سنگین کشور با 4 دلار افزایش به 74.08 دلار در هر بشکه رسیده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۲:۱۱    
یک رسانه روسی مدعی شد احمد مسعود روز چهارشنبه به مشهد آمده و با یکی از رهبران جهادی افغانستان دیدار و گفتگو کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۲:۱۱    
وزیر امور خارجه در تماس تلفنی همتای چینی تصریح کرد:آمریکا و طرف های اروپایی به صورت واقع بینانه وارد مذاکره شوند تا توافق به سرعت حاصل شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۲:۰۵    
رئیس جمهور، دبیر شورای عالی امنیت ملی، سردار سرتیپ قاآنی و تنی چند از مسئولان کشوری و لشکری در تماس های تلفنی جویای حال وزیر امور خارجه شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۱:۱۱    
تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 به ترتیب در روزهای 20 و 25 آبان به مصاف لبنان و سوریه می رود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۱:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید مجموع بازی خوبی از سوی دو تیم انجام شد، در نیمه اول با توجه به تغییرات نیمه خوبی پشت سر گذاشتیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۰:۱۷    
غلامرضا غضنفری در ارتباط زنده تلفنی با برنامه صبح وگفتگو در خصوص اینکه بالای 90 درصد مینی بوس های کشور عمری بالاتر از 25 سال دارند، گفت: اگر دولت به این بخش کمک کند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۰:۱۱    
سرپرست سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: تغییر فرآیند در تعیین تکلیف اموال در این سازمان زمانی محقق خواهد شد که سازمان را به معنای واقعی کارگزار دولت بدانیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۲۰:۰۵    
دیدار تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان از هفته چهارم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۹:۵۰    
شهردار منطقه 12 در تشریح اقدامات انجام شده برای بارندگی 14 آبان این منطقه از حفر 26 حلقه چاه جذبی و لایبروبی و پاکسازی کانال ها و انهار پیش از آغاز فصل بارندگی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۹:۴۷    
کاظم غریب آبادی گفت: اروپایی ها به سیاست های دوگانه و مخرب خود در حوزه تروریسم و حقوق بشر پایان دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۹:۴۱    
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست 3-2 مقابل روسیه از قهرمانی در مسابقات جام بین قاره ای 2021 امارات باز ماند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۹:۳۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران صبح امروزشنبه 15 آبان ماه بلافاصله پس از وقوع اختلال در خط یک متروی تهران ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۹:۳۲    
نخستین نشست بانوان جریان ساز ایران، دیروز با حضور جمعی از فعالان حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، رسانه ای، فضای مجازی و کارآفرینان موفق در فرهنگ سرای ارسباران برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۱    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در ماه های اخیر همزمان با بروز برخی سوتفاهمات، طرف هایی که دوست دار روابط خوب میان دو کشور نیستند، فعال شده بودند که با درایت مقامات دو کشور از آن عبور کردیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۷:۰۵    
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در قالب ارائه حمایت ها به پژوهشگران تحت پوشش صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران راه توسعه پژوهش های فناورانه را هموار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۶:۵۶    
نشست سران قوا با میزبانی رئیس جمهور بر لزوم همکاری هر چه بیشتر قوا برای حل مسائل و مشکلات معیشتی مردم تاکید شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۶:۵۰    
یک عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به شکنجه های وحشیانه علیه اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی، گفت: جامعه جهانی جلوی این جنایات را بگیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۶:۴۷    
مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران، گفت: تشنگی حوضه آبریز سدهای تهران، مانع از تبدیل بارش ها به روان آب، شده و همچنان کسری مخازن تهران قابل توجه است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۶:۴۱    
امروز کارگران ایران خودروی تبریز به دلیل عدم تطابق افزایش دریافتی خود در دو سال اخیر با وجود افزایش قیمت تولیدات این صنعت، دست به اعتراض زده و دست از کار کشیدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۶:۳۲    
امیر دریادار حبیب الله سیاری گفت: مراحل اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش جمهوری اسلامی ایران با شرکت نیروهای چهارگانه از فردا آغاز می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۶:۳۲    
یک کارشناس مسائل غرب آسیا گفت:بعد از انتخابات آرای 3000 صندوق رای گم شد و در شمارش دستی اختلافات قابل توجهی بین آراء دستی و الکترونیک وجود داشت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۶:۲۰    
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه ایران در مذاکرات آتی مطالبات خود را با قوت پیگیری خواهد کرد، گفت: چنانچه طرف آمریکایی به طور کامل به تعهدات خود بازگشته و مطالبات بیشتر نداشته باشد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۶:۲۰    
منابع عراقی از ادامه اعتراضات به نتایج انتخابات پارلمانی که اخیرا برگزار شد، خبر داده و اعلام کردند معترضان در حال حرکت به سمت پل السنک بغداد هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۶:۱۷    
قربانی گفت: خودرو هایی که قصد تردد از تهران به شهر های نارنجی و قرمز دارند، باید اقدام به دریافت مجوز کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۶:۱۷    
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منبعی آگاه خبر داد که طالبان 200 نفر را که از قدرت سوء استفاده کرده و از نام طالبان برای منافع شخصی خود استفاده نموده اند، اخراج کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۶:۱۱    
مدیرکل دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی و معدنی سازمان توسعه تجارت از صادرات 10 میلیون دلاری ماسک سه لایه در 5 ماه ابتدای سال خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۶:۱۱    
با عبور حدود 66 هزار پرواز خارجی از آسمان ایران در نیمه نخست سال جاری، افزایش بیش از 60 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۶:۰۵    
محققان نانوسیستمی ارائه کردند که می تواند عفونت های قارچی را هدف قرار داده و آن ها را از بین ببرد، این سامانه به انتقال موثر دارو به سلول ها کمک می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۶:۰۵    
با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ آئین گشایش هفته کارآفرینی، روز دوشنبه، 17 آبان ماه به صورت آنلاین برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۶:۰۲    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بهترین بازیکن ماه اکتبر فوتبال پرتغال انتخاب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۵:۵۶    
زمان دریافت آثار سیزدهمین جشنواره بین المللی فارابی؛ ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی تا پایان آبان ماه تمدید شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۵:۴۷    
رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت جدیت در اقدامات پیشگیرانه از کرونا و پرهیز از هرگونه عادی انگاری، گفت: همه دستگاه ها و نهاد ها در سراسر کشور باید همچنان آمادگی خود را در مقابله با بیماری کووید حفظ کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۵:۴۷    
بر اساس پژوهشی که توسط پژوهشگران دانشگاه استنفورد بر روی داده های اسکوپوس انجام شده، فهرست دو درصد پژوهشگران برتر جهان در سال 2021 اعلام و بر این اساس پنج عضو هیات علمی دانشگاه قم در فهرست پژوهشگران ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۵:۴۱    
سرپرست دانشگاه پیام نور ایجاد رشته های بین رشته ای، بازنگری منابع درسی، توزیع عادلانه و متناسب رشته های آموزشی را از موضوعات مهمی دانست که باید در اولویت برنامه های این معاونت قرار گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۵:۳۵    
در شبانه روز گذشته، 884 هزار و 880 دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۵:۲۰    
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور درباره مشکلات کارگران گفت: درحال حاضر سبد معیشت یک خانوار3.24 نفره کشور رکورد دوازده میلیون تومان را دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۵:۲۰    
اپیدمیولوژیست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت: واکسیناسیون را باید جدی بگیریم تا بتوانیم در 85 درصد جامعه ایمنی کامل ایجاد کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۵:۱۷    
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران و سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکان پرمصرف می بایست مصرف برق خود را کاهش دهند تا مشمول تعرفه های بالاتر نشوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۵:۱۷    
مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت با اشاره به موافقت با تقاضای انتقال 537 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر، گفت: نتیجه موافقت با انتقال دانشجویان از طریق پیامک به آنان اطلاع رسانی شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۵:۱۷    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان از شناسایی چهار شهید گمنام در استان کرمان بعد از 39 سال خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۵:۱۱    
در حمله با چاقو به مسافران قطاری د ر آلمان چندین نفر مجروح شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۵:۱۱    
کن - پامنار به کارگردانی اشکان درویشی و تهیه کنندگی شیما جبرائیلی پور با نقش آفرینی سیامک صفری کلید خورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۵:۱۱    
حجت الاسلام و المسلمین اژه ای اعلام کرد: کسی که برای تظلم خواهی به دادسرا آمده، باید به هنگام خروج از عدلیه احساس تسکین و آرامش کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۵:۱۱    
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته متاسفانه 120 بیمار کووید 19 در کشور جان خود را از دست دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۵:۰۵    
فهرست آثار منتخب دومین سوگواره فیلم کوتاه عاشورایی تصویر دهم به دبیری محمد رهبر و مدیریت مجید مجیدی برای حضور در بخش رقابتی اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۵:۰۵    
طبق عکسی که رسانه رسمی باشگاه استقلال منتشر کرده، در بازی برابر فجرسپاسی تعداد نسبتا زیادی تماشاگر در ورزشگاه حضور داشته اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۵:۰۵    
محققان چینی با کمک فناوری نانو مواد جدیدی را پیشنهاد کرده اند که اکسید های گوگرد و نیتروژن را از هوا در دمای محیط حذف می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۵:۰۲    
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از پیشرفت 40 درصدی پروژه مشارکتی تهرانسر ذیل طرح اقدام ملی تولید مسکن خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۵:۰۲    
مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ضمن تشریح آخرین جزئیات اجرای قانون بیمه درمان ناباروری در کشور، گفت: این موضوع به عنوان نشان ناباروری مطرح شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۴:۵۰    
بر اساس اداره کل هواشناسی استان تهران بارش باران در این استان تداوم دارد و دما بین 4 تا 8 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۴:۴۷    
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 750 کانتینر مرغ وارداتی وارد کشور شده که به 2 کانتینر اجازه مصرف داده نشده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه راهی جزء حذف ارز 4200 تومانی نداریم گفت: دولت باید با افزایش صادرات نفت حداقل 4 و حداکثر 12 میلیارد دلار برای تامین کالای اساسی تامین کند همه ارز این بخش ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۵    
رویت گفت: هدف اصلی برگزاری جشنواره آوای زندگی فعالسازی مساجد فعلی در حوزه خانواده و مسائل و دغدغه های مشترک این حوزه است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۵    
براساس مصوبه شورای آموزش دانشگاه معارف اسلامی شرط تصویب موضوع پایان نامه تمام دانشجویان منوط به شرکت در کارگاه روش پایان نامه نویسی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۵    
همزمان با فصل خزان و با هدف ارتقای نشاط اجتماعی شهروندان، جشنواره ای با عنوان برگ های پاییزی در اقدامی ابتکاری توسط مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره اداره فضای سبز منطقه 13 برگزار می شود.