شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 8 آبان 1400 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1400 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1400 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1400 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 1 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 2 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 3 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 4 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 5 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 6 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 7 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 8 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 9 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 10 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 11 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 12 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 13 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 14 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 15 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 16 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 17 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 18 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 19 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 20 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 21 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 22 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 23 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 24 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 25 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 26 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 27 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 28 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 29 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1400 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۱    
هر دلار در صرافی های بانکی امروز (دوشنبه، 17 آبان ماه) در مقایسه با روز گذشته با رشد 294 تومانی به قیمت 27 هزار و 377 تومان داد و ستد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۰:۰۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای پاسخگویی به سوالات 5 نفر از نمایندگان امروز، 17 آبان در کمیسیون آموزش مجلس حضور می یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۴:۱۱    
در جلسه امروز شورای شهر تهران انتخاب اعضای شورا در کمیته ها و کمیسیون های تخصصی شورا را در دستور کار داشته و 5 نفر را انتخاب کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۰۸:۰۵    
مشکلات رفاهی دانشگاه ها و کمبود امکانات در این زمینه باعث شده که دانشگاه ها نتوانند شرایط حضور دانشجویان را در دانشگاه ها فراهم کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۷    
مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز گفت: در فضا های اداری این کارخانه ظرفیتی برای استقرار حدود 1500 نفر به طور مستقیم فراهم می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۰۸:۳۷    
مرور آمار تجارت خارجی کشور، از ایستادن ارزش صادرات در قله 29 ماهه حکایت می کند .
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۱۰:۰۵    
ما خیلی نگران بودیم با بچه ها؛ خانه مان هم مستاجری بود. صاحبخانه مان وقتی فهمید همسرم رفته سوریه، آمد و گفت شما باید از خانه مان بروید! خانه را خالی کنید؛ دو ماه است خبری از شوهرت نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۱:۱۷    
مجموعه کارگاه های انتقال تجربه رسانه با حضور اساتید مجرب به همت سازمان فضای مجازی سراج مرکز پایگاه ها و رسانه های خبری برگزار می گردد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی محمود کریمی بیرانوند را به عنوان سرپرست معاونت اشتغال و کارآفرینی این وزارتخانه منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۷    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گفت: 9 نفر از اعضای هیئت علمی و 2 نفر از دانش آموختگان دکتری دانشگاه در فهرست دانشمندان 2 درصد برتر جهان قرار گرفتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۱    
اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای از برخورد قانونی قاطع با واحد های صنفی ناقض پروتکل های بهداشتی، بویژه با توجه به در پیش بودن موج ششم کرونا، خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۵    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: با همکاری وزارت امور خارجه در حوزه دیپلماسی اقتصادی می توانیم صادرات محصولات کشاورزی و تعامل با همسایگان را افزایش دهیم و تبدیل به هاب کشاورزی تجاری در منطقه شویم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۰    
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: در اجرای بند 35 مصارف جدول تبصره 14 قانون بودجه سال جاری، 13 هزارو 904 میلیارد ریال به شرکت آب و فاضلاب کشور به تفکیک استان ها پرداخت شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۷    
دو بسته تحولی خدمات آموزشی، پرورشی، ورزشی و توان بخشی خانواده محور و غربال و مداخله به هنگام نوآموزان پیش دبستانی در معرض مشکلات یادگیری آموزش و پرورش استثنایی در شورای راهبری سند تحول بنیادین وزارت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۱:۵۲    
سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ابزار ها و سیاست های تنظیم بازار از حلقه اول تولید تا حلقه آخر توزیع با مدیریت هوشمند انجام می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۱    
"عیسی منصوری "، معاون سابق توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خبر منتشره در یکی از خبرگزاری ها مبنی بر استعفا در اعتراض به تعداد اشتغال مطرح شده در نشست اخیر شورای عالی اشتغال ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۶    
سکوی مجازی نتفلیکس به تازگی طی اقدامی بی سابقه بخش ویژه ای را با عنوان داستان های فلسطین در تارنمای خود تدارک و به مخاطبینش عرضه کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۲    
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، در واکنش به افزایش قیمت برخی از اقلام دارویی در کشور، توضیحاتی ارائه داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۰    
یک مقام سابق آمریکایی در مقاله ای نوشت: واشنگتن یک نکته حیاتی را نادیده گرفته و آن این است که طرف ایرانی به اهمیت آنچه که انجام می دهد واقف است، اما ترسی از آن ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۷    
وزیر بهداشت با ارسال نامه ای به معاون اقتصادی رئیس جمهور از کاهش سقف حقوق و مالیات اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی انتقاد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۷    
مهران غفوریان به شایعه ای درباره علت سکته اش در صفحه مجازی خود واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۹:۲۰    
عضو حزب کارگزاران می گوید دولت زودتر برای تورم 45 درصدی چاره جویی کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۷    
رویکرد افراطیون مدعی اصلاح طلبی در سیاست خارجی، بازی با منافع ملی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۷    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه همه متخصصان بر این باورند که طرح محدودیت تردد شبانه نقشی در کاهش کرونا نداشته است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۸:۴۷    
روزنامه گاردین نوشت: دولت رئیسی در ایران معتقد است آمریکا به هر قیمتی تحریم ها را حفظ خواهد کرد و مذاکره بی فایده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۸:۳۵    
شنبه یک انفجار مهیب در نزدیکی فرودگاه بین المللی عدن رخ داد که تا کنون پنجاه نفر کشته و زخمی شده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۰:۴۱    
وزیر بهداشت طی حکمی بهرام دارایی را به عنوان رئیس جدید سازمان غذا و دارو منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۳:۲۶    
نویسنده فیلمنامه سریال هم سایه گفت: ما در سریال هم سایه سعی کرده ایم تصویر جدیدی از مهاجران افغانی و نخبگان آن ها به تصویر بکشیم تا احساس احترام نسبت به این جامعه را برگردانیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۲:۵۶    
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی ابوالفضل عفت نژاد را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۲:۵۰    
دکتر حیدری گفت: مدیران مدارس متصدی آماده سازی شرایط برای بازگشایی مدارس هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۲:۲۶    
این افراد عمدتا محکومان به اعدام ناشی از جرائم مواد مخدر پس از عفو به 30 سال حبس محکوم می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۲:۲۰    
حجت الاسلام و المسلمین سید کلب جواد نقوی دبیرکل مجلس علمای هند با حضور در مجمع جهانی اهل بیت (ع) با آیت الله رضا رمضانی دیدار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۲:۱۷    
شبکه افق سیما با مستند های متنوع در هفته جاری مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۱:۰۵    
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق گفت: تاکنون 220 هزار دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز معادل هزار مگاوات برق نیروگاه از طریق الگوی بار مصرفی و اطلاعات مردمی کشف شده که بیش از 56 درصد از کشفیات توسط گزارش ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۱:۰۲    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: از 3800 جایگاه سوخت در سطح کشور، در 2 هزار جایگاه امکان استفاده از کارت هوشمند سوخت فراهم شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۶    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: مشکلی در سوخت گیری کامیون ها و خودرو های دیزلی وجود ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت به هیچ عنوان اجازه جدایی رضایی را نمی دهم، او دروازه بان بسیار جوانی است قبلاً هم گفته ام او می تواند 10 سال دروازه بان تیم ملی باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۰    
وزیر نفت در حکمی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران را به عنوان مجری پروژه های گازی اولویت دار سال 1400 این شرکت معرفی و منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۰:۴۱    
میشل عون رئیس جمهوری لبنان در میانه بحران دیپلماتیک فزاینده با ریاض، بر برقراری بهترین روابط ممکن با عربستان تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۰:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوالی درباره زمان از سرگیری مذاکرات احیای برجام گفت که آن ها (ایران) قرار است گفتگو ها را از سر بگیرند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۰:۳۲    
مقام های ارشد نظامی و تحلیلگران رژیم صهیونیستی هشدار دادند که تصاویر ماهواره ای جدید از نیروگاه اتمی دیمونا خطر جدی علیه این رژیم است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۶    
رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه و نخست وزیر انگلیس و صدر اعظم آلمان طی بیانیه مشترکی نگرانی خود را از پیشرفت های برنامه هسته ای ایران ابراز کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۰:۱۷    
در پایان دیدار های روز نخست هفته سوم لیگ برتر جدول رده بندی دچار تغییراتی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۰:۱۱    
هفته سوم لیگ برتر فوتبال امشب (شنبه) با برگزاری 4 دیدار همزمان در شهر های مختلف آغاز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۰:۰۵    
دادستان تهران گفت: از آنجا که دانشگاه آزاد یک نهاد غیرخصوصی و عمومی است و اموال و سرمایه آن به عنوان سرمایه عمومی محسوب می شود با توجه به ماده پنج اساسنامه دانشگاه آزاد و تبصره ذیل آن موضوع از باب حق ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۲۰:۰۵    
استقلال با تراکتور دیدار کرد که این بازی با تک گل ارسلان مطهری به سود شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۹:۵۶    
رئیس مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به دیدار این مجمع با رئیس جمهور از دستور وی برای تشکیل کمیته ای به منظور پیگیری آلودگی هوای پایتخت و بررسی وضعیت خودرو های دپو شده در گمرکات خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۹:۲۶    
سامان قدوس موفق به باز کردن دروازه برنلی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۹:۲۰    
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به اظهارات ناسنجیده وزیر خارجه سوئد واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۷    
پلیس راهوار تهران با توجه به اینکه ترافیک در بیشتر معابر و محور های بزرگراهی پایتخت سنگین است، از شهروندان خواست تا از تردد های غیر ضرور خودداری نمایند .
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۹:۱۷    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه سال هاست مکاتب غربی، مبانی خود را به نام علوم انسانی به خورد جهان می دهند، گفت: با وجود منابع غنی بومی در حوزه علوم انسانی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۸:۵۶    
نشست بررسی ابعاد احیای جهاد سازندگی به همت موسسه مطالعات و توسعه محیط زیست، آب و کشاورزی(ماکا) با همکاری دانشگاه تهران و اندیشکده آداک و با حضور کارشناسان این حوزه برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۲    
مقامات سعودی بار دیگر به زعم خود تنها راه جلوگیری از آزادی شهر مأرب را استمداد از ارتش آمریکا دیده و تمامی تلاش خود را برای ورود این کشور به خط درگیری ها به کار گرفته اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۶    
در جلسه مشترک میان شهردار تهران و وزیر راه و شهرسازی مقرر شد دو کارگروه در دو حوزه حمل و نقل و مسکن و بازآفرینی شهری تشکیل و در مدت یکماه بر اساس خروجی این کارگروه ها تصمیم گیری شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۷:۵۱    
هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران که به منظور نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری ازبکستان به این کشور سفر کرده است با رییس مجلس ازبکستان دیدار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۶    
مستند محمد امین به کارگردانی حسین عزیزی روایتی از زندگی شهید محمد امین احمدی شنبه 8 آبان ساعت 19:30 از شبکه مستند پخش می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۶    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: غلامرضا مولایی و سید محمد هادی راجی از سوی رییس قوه قضاییه به عنوان نامزد های حقوقدان شورای نگهبان به مجلس معرفی شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۰    
منابع خبری از تجهیز ارتش بحرین به نوعی بالگرد رزمی پیشرفته آمریکایی با هدف همکاری با نیرو های ایالات متحده در منطقه و تامین امنیت این کشورخبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی طالبان امروز در یک نشست خبری، مواضع حاکمان جدید افغانستان را درباره مسائل مختلف داخلی و منطقه ای از جمله موضوع حقابه هیرمند بیان کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۷    
10هزار مترمربع از عرصه جنگلی به ارزش 50میلیارد تومان در تنکابن از چنگال زمین خواران بازپس گیری شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۱    
اسامی بازیکنان تیم استقلال برای مسابقه با تیم تراکتور تبریز اعلام شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۷:۱۵    
وزیر جهاد کشاورزی و رئیس شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی قیمت خرید حمایتی دام روستایی را ابلاغ کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۷:۱۲    
منابع خبری از آغاز تظاهرات مردمی در سودان در اعتراض به اقدامات فرمانده ارتش این کشور خبر می دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۷:۰۶    
در دیدار مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و فرمانده نیروی هوایی ارتش مقرر شد، علاوه بر پیگیری و تسریع در اجرای پروژه های مشترک در حال اجرا، همکاری در زمینه های جدید نیز آغاز شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۵۱    
رئیس سازمان امور موزه ها و یادمان های دفاع مقدس گفت: یادمان ها شهدا در سراسر کشور تا سال آینده تکمیل می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۵۱    
کارگزار استقلال ادعای مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۵۱    
معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان تهران گفت: در جریان پایش های شبانه یک هفته گذشته از ادامه فعالیت 17 واحد آلاینده نیز جلوگیری شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۵۱    
بیش از 150 گروه از کارکنان حوزه فناوری اطلاعات شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابع برای کمک به رفع اختلال سامانه هوشمند سوخت، به جایگاه های عرضه سوخت در مناطق مختلف اعزام شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۵۱    
تا پایان آخرین روز از مهلت تعیین شده برای عضویت در دومین دوره کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک 56 کاندیدا ثبت نام کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۵۱    
با حکم سرپرست دانشگاه تهران، هادی بهرامی احسان، استاد دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی منصوب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۵    
مدیر یک شرکت روسی سازنده پهپاد های پیشرفته اعلام کرد که این شرکت قصد دارد عربستان را به پهپاد مجهز کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۴۵    
آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا طی دستورالعملی هشدار پرواز در آسمان جمهوری اسلامی ایران را لغو کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۳۶    
تعلل در اعتبارسنجی و تعیین سقف اعتباری چک و ضعف اطلاع رسانی عمومی در خصوص کارکرد چک های صیادی از جمله مواردی است که پیاده سازی قانون چک را با مشکل مواجه کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۷    
معاون سابق رایزن فرهنگی ایران در کابل گفت: مهاجرین افغانستانی در حوزه نمایش چهره های مطرح و بزرگی را به سینما ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۷    
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد و رئیس دانشگاه آزاد اصفهان در حال پیگیری تخریب دیوار دانشگاه نجف آباد هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۱    
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نسبت به اطلاعیه جدید دانشگاه در خصوص جذب هیئت علمی واکنش نشان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۱۵    
وزیر دفاع پیشین افغانستان درباره روز گریز رئیس جمهوری فراری این کشور نوشت: رئیس دفتر اشرف غنی با فریب دادن کارکنان وزارتخانه زمینه فرار وی را از افغانستان فراهم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۱۲    
رئیس حزب تیار المردة لبنان ضمن حمایت از وزیر اطلاع رسانی این کشور در برابر جنجالی که عربستان سعودی به پا کرده است، تأکید کرد که وی خطایی مرتکب نشده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۱۲    
دانشمندان دانشگاه کمبریج در تازه ترین مطالعات خود موفق شدند علت پیشرفت آلزایمر را در مغز شناسایی کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۶    
معاون فنی گمرک از فاسد شدن هزار تن کالای اساسی که با ارز ترجیحی وارد کشور شدند خبر داد و گفت: در حال حاضر 2550 تن اقلام دارویی شامل سرم، شیر خشک و غذا های متابولیک معطل مجوز ها برای ترخیص است.