شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 29 آبان 1400 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1400 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1400 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1400 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 1 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 2 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 3 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 4 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 5 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 6 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 7 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 8 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 9 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 10 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 11 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 12 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 13 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 14 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 15 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 16 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 17 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 18 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 19 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 20 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 21 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 22 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 23 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 24 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 25 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 26 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 27 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 28 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 29 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1400 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۷:۰۲    
حزب الله لبنان به تصمیم لندن علیه حماس واکنش نشان داد و در بیانیه ای تصمیم دولت انگلیس در معرفی جنبش حماس به عنوان سازمانی تروریستی را مورد انزجار قرار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۷    
در تمام این سال ها که دولت ها و کابینه های متفاوتی روی کار آمده اند و در جهت تصدی نهاد آموزش و پرورش برآمدند، کسی که واقعا توانسته باشد عامل تغییر و تحول اساسی در این زمینه باشد را نداشته ایم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۵    
فیلم سینمایی ناخوانده برای حضور در جشنواره چهلم فیلم فجر آماده نمایش می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۷    
منصور کوهی رستمی، عضو هیئت علمی و عبدالرضا ایزدی و ایوب نازی دانش آموختگان دانشگاه شهید چمران اهواز برگزیده پنجمین دوره جایزه ملی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۰    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 4هزار و 340 بیمار جدید کووید19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 104 بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۶    
برخلاف آنچه بسیاری از طرفداران پرسپولیس تصور می کنند، یحیی گل محمدی در تلاش است تا به بازیکنان بیشتری میدان بدهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۱    
مدیر کل دفتر مدیریت اموال و دارایی های دولت وزارت اقتصاد از شناسایی 2500 ملک مازاد دولتی به ارزش 17 هزار میلیارد تومان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۰    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: برای ساخت 50 هزار واحد نهضت ملی مسکن، تفاهم نامه ای با مناطق آزاد امضا شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۶    
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه یکی از برنامه ها اتخاذ سیاست هماهنگ پولی و مالی است، گفت: انضباط بخشی به نظام بانکی برای کنترل خلق پول ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۱    
عضو دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت کشور گفت: اگر استاندارد ارائه خدمت درمان ناباروری در کشور ظرف دو هفته آینده از طریق وزارت بهداشت و درمان اعلام شود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۱    
مستند تحسین شده چشم ایرانی امشب روی آنتن شبکه مستند سیما می رود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۶    
صاحبان فیلم های کوتاهی که در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به بخش مسابقه راه پیدا کرده بودند تا ساعت 24 روز یکشنبه فرصت دارند که به عنوان متقاضی در جشنواره فیلم فجر شرکت کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۰    
عضو هیئت علمی گروه زمین شناسی دانشگاه هرمزگان گفت: زلزله می آید و تمام می شود؛ اما با توجه به شرایط خاص زمین شناسی که در منطقه داریم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۱    
یک روزنامه اصلاح طلب می گوید: دولت روحانی 1500 هزار میلیارد تومان بدهی برای دولت جدید به ارث گذاشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۵    
رئیس دانشگاه آزاد گفت: سوق دادن جوانان به سمت تحصیلات تکمیلی باعث گران شدن نیروی انسانی برای صنعت شده، کشور ما نیروی کارشناس برای بازار کار تربیت نکرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۲    
حجم واکنش ها و گستره تصمیمات اتخاذی دولت آمریکا از جمله تحریم و تعیین پاداش برای شناسایی دو جوان ایرانی به اتهام اعمال نفوذ سایبری در انتخابات آمریکا به وضوح نشان می دهد که سیستم امنیتی این کشور با ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۰    
مثلا می گفتند رفته آنجا ازدواج کرده! دوستت ندارد که دارد می رود سوریه! نتوانستی مثل یک زنِ خوب زندگی ات را مدیریت کنی، شوهرت از دستت پرید! مرد های سوری آنجا خیلی کشته شده اند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۱    
در حالی که قرار است چین به زودی از بمب افکن پنهانکار H20 خود رونمایی کند، پایگاه های تحلیلی و راهبردی، این بمب افکن هسته ای را کابوس آمریکا توصیف کرده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۶    
معاون وزیر بهداشت یمن در خصوص پیامدهای جنگ چندین ساله این کشور اعلام کرد: روزانه بیش از 300 کودک زیر پنج سال در نتیجه جنگ، گرسنگی، بیماری و محاصره و آثار فاجعه آمیز آن جان خود را از دست می دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۸:۲۲    
معاون ارتباطات باشگاه استقلال گفت: خبرچین ها همیشه در باشگاه بوده اند و ما آن ها را می شناسیم، ولی به دلیل مسائل حقوقی فقط در یک اتاق خلوت به او تذکر می دهیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۰:۱۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۳:۵۲    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از لغو اجرای منع تردد شبانه در سراسر کشور خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۳:۳۱    
دکتر حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طی حکمی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی را منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۳:۲۵    
سردار هادیان فر از لغو ممنوعیت تردد شبانه از امشب خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۳:۲۲    
بیست و یکمین دوره جشن حافظ برای معرفی برترین های سینما و تولیدات شبکه نمایش خانگی و چهره های تلویزیونی برپا شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۲:۵۲    
بر اساس نتایج نظرسنجی اخیر از سوی دانشگاه کوئینیپک که به یک حداقل تاریخی جدیدی تبدیل شده است، تنها 36 درصد از آمریکایی ها فعالیت رئیس جمهور کشورشان را تایید می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۲:۰۱    
معاون وزیر راه گفت: تاکنون برای احداث 4 میلیون مسکن، 1.4 میلیون نفر ثبت نام کرده اند که در مرحله اول در 520 شهر زمین تامین شده داریم که در آن ها 750 هزار واحد مسکونی شروع یا آماده شروع هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۱:۵۲    
خطیب زاده تعرض به ساختمان سرکنسولگری ایران در هامبورگ را محکوم کرد و خواستار اجرای وظایف دولت آلمان در تامین امنیت اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۱:۴۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی نوشت: بانک های دولتی موظف به ارائه نسخه ای از قرارداد بانک با متقاضی تسهیلات شدند و سامانه ای برای سوت زنی تخلفات معرفی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۱:۴۰    
جریان حکمت ملی عراق تأکید کرد اگر کرسی هایی که از ما به سرقت رفته است، بازگردانده نشود، تحت هیچ شرایطی، در دولت آینده شرکت نخواهیم کرد .
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۷    
با تصویب آئین نامه اجرایی مربوط به عوارض ارزش افزوده دریافتی از شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری، هزینه جاری شرکت های مستقر کاهش می یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۷    
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: امروز جلسه ای در وزارت ورزش با حضور مدیران عامل استقلال و پرسپولیس برگزار کردیم و نقاط ضعف بررسی شد تا آنها را اصلاح کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۱    
پارچه سه بعدی بافته شده با نخ شیشه تولید شد تا ایران در جمع اندک کشور های دارنده این فناوری جای بگیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۰:۱۰    
یک نماینده مجلس ضمن تاکید بر توسعه هر چه بیشتر زیست بوم صنایع نرم و خلاق گفت: تلاش داریم تا حمایت از شرکت های خلاق به صورت وسیع تری در بودجه 1401 نیز بازتاب یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۰:۰۷    
حجم قابل توجه خدمات هوش مصنوعی به جامعه، زمینه ای ایجاد کرده است تا با طراحی و تولید دارو های سه بعدی، درمان به صورت هدفمند و سریع ممکن شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۲۰:۰۱    
سمینار یک روزه تاثیر خدمات رفاهی بر عملکرد نیروی انسانی، میزبان فعالان ریست بوم فناوری و نوآوری برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۹:۲۲    
مرکز هنر های نمایشی حوزه هنری داوران دومین جشنواره نمایشنامه نویسی گلدسته ها را معرفی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۹:۱۶    
جلسه معارفه اعضای شورای سیاست گذاری پژوهشکده سیاست گذاری و تنظیم گری رسانه با حضور رئیس دانشگاه صدا و سیما، رئیس ساترا و اعضای شورا در دانشگاه صداوسیما برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۹:۱۰    
گر از دیدن تصاویر تکراری روی دیوار ها خسته شده اید، استفاده از تابلو بوم و تابلو شاسی برای زیبایی دکوراسیون را پیشنهاد می دهیم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مانع زدایی از صنعت برق با 6 سرفصل درباره انرژی های تجدیدپذیر در حال نهایی شدن است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۶:۱۰    
دولت انگلیس در تلاش برای پاکسازی محیط زیست از ضایعات پلاستیکی، ظروف یکبار مصرف از جمله بشقاب و کارد و چنجال و پلیمر مصنوعی موسوم به پلی استایرن را حذف می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۷    
دانشمندان انگلیسی می گویند زیرگونه جدید کرونای دلتا در دو سوم موارد هیچ علائمی در فرد نشان نمی دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۱    
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی آزمون های کارشناسی ارشد در نیم سال اول 1401_1400 به صورت حضوری برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۱    
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و سوریه گفت: مذاکراتی برای رفع موانع صادرات قطعات خودرو به سوریه در حال انجام است و به زودی مشکلات صادرات به این کشور بر طرف می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۱    
رئیس سازمان سینمایی با حضور در مجلس شورای اسلامی گزارشی از وضعیت، مشکلات و چالش های سینما، موضوعاتی همچون محتوای ضعیف فیلم های تولید شده، تحول در سینمای کشور، قدرت حاکمیت غیررسمی در عرصه هنر و.. ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۵۵    
جایزه نخل صحرا برای اجرای جسیکا چستین در فیلم چشمان تامی فی به وی اهدا می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۵۵    
بررسی ها از بازار خودروی پایتخت در روز جاری (شنبه، 29 آبان ماه) حاکی از آن است که مجموعه اتفاقات 10 روز گذشته در این بازار منجر به کاهش قیمت برخی خودرو های داخلی از 2 تا 30 میلیون تومان شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۵۵    
فرهاد مجیدی در بازی با نساجی نام زبیر نیک نفس را از لیست استقلال خط زد و مهدی مهدی پور هم عملکرد متوسطی داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۵۲    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 352 هزار و 417 دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۵۲    
سخنگوی گمرک گفت: تجارت با همسایگان در هفت ماه گذشته 61 میلیون و 466 هزار تن به ارزش 28.3میلیارد دلار بوده که 62 درصد وزن و 52درصد ارزش تجارت کشور را به خود اختصاص داده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۵۲    
الدار علاءالدین اف مفتی شهر مسکو اعلام کرد: برای رفاه حال مسلمانان این شهر جهت اقامه نماز در اماکن عمومی مانند ایستگاه های مترو، مراکز خرید، فرودگاه ها و اماکن مشابه نمازخانه دایر می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۶    
شهردار منطقه 12 از برگزاری اولین گردهمایی مسؤولان کمیته های مینی فوتبال استان ها و مناطق آزاد سراسر کشور در این منطقه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۰    
فرمانده پلیس ننگرهار اعلام کرد که سیزدهمین محموله کمک های بشردوستانه ایران به مردم افغانستان بزودی به این ولایت می رسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۷    
بزرگترین سردیس از حکیم ابوالقاسم فردوسی با الهام از طرح مرحوم ابوالحسن خان صدیقی طراحی و در دانشگاه فردوسی مشهد نصب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۷    
پس از آغاز طرح توزیع دیجیتالی مرغ و تخم مرغ تنظیم بازار به قیمت مصوب با حمایت و نظارت مستقیم سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در شهر تهران و استقبال خوب شهروندان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۷    
در دوازدهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو 30 نفر به عنوان برترین های این رقابت انتخاب و از این تعداد 3 نفر از استان های تهران، کردستان و هرمزگان موفق به دریافت مدال طلا شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۱    
طبق دستورالعمل معاون اول رئیس جمهور، انتصاب بالاترین مسئول حقوقی دستگاه های اجرایی پس از تایید صلاحیت تخصصی و تایید معاونت حقوقی ریاست جمهوری انجام می گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال به مدافع این تیم اجازه تمرین نداد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۲۲    
با حکم معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، اکبر قنبرپور به عنوان سرپرست پارک فناوری سلامت پردیس منصوب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۶    
بعد از آغاز به کار مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران در یک باشگاه مراکشی، فدراسیون فوتبال ایران نامه جدیدی را در این ارتباط به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارسال کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۰    
جلسه بررسی مسائل آب چهار استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و یزد به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۰    
به دنبال اعلام رییس جمهوری در مورد لغو اجرای طرح منع تردد شبانه، جانشین رییس پلیس راهور ناجا اعلام کرد که اجرای این طرح به محض ابلاغ متوقف خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۱    
دانشگاه زابل در دوره اخیر توسعه کمی و کیفی مجلات را یکی از برنامه های اصلی خود قرار داده تا بتواند از این منظر دانشگاه را به جایگاهی درخور برساند و خدمتی بایسته در گسترش مرزهای دانش داشته باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۵۵    
پنجمین نشست دبیران و قائم مقام های جمعیت فرهنگیان کشور در کرج و با حضور معلمان جوان سراسر کشور برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۵۲    
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، با صدور حکمی، محمد افکانه را به عنوان مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۴۶    
دهمین قسمت از فصل سوم راهنمای مسافران کهکشان شنبه 29 آبان ماه ساعت 21 روی آنتن شبکه چهار می رود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۴۶    
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: مدیریت فرهنگی را در مقابل هرج ومرج فرهنگی قرار دارد و نگاه ما به فرهنگ نگاه به شاکله اجتماعی، تبیین دقیق و جامعی از عوامل فرهنگ ساز است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۴۰    
1000 نفر از وکلای مرکز وکلای قوه قضاییه از قاضی القضات خواستار انتصاب فردی جوان جهت تصدی امور در این مرکز شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۴۰    
به گزارش روابط عمومی باشگاه فیلم سوره، دو فیلم کوتاه تازه باشگاه فیلم سوره جلوی دوربین رفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۴۰    
افاضلی از تولید و صدور مجوز مصرف یک داروی درمان ریزش موی ایرانی تاثیرگذار خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۷    
در آینده خبرهای متعددی مبنی بر الکترونیکی و غیر حضوری شدن خدمات دیوان عدالت اداری خواهید شنید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۳۷    
معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران گفت: در حوزه گشت و نظارت بر بازار و تنظیم گری ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۲۲    
سخنگوی طالبان از پرداخت 3 ماه حقوق معوقه همه کارمندان در افغانستان به صورت یکجا از امروز خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۲۲    
رویداد دانشجویی لینک آپ بعنوان یکی از برنامه های هفته جهانی کارآفرینی پارک فناوری پردیس با حضور روسای انجمن های دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۶    
قهرمان تیراندازی المپیک توکیو گفت: از ابتدای سال 1400 با کسب طلای جام جهانی هند و با قهرمانی اروپا و طلای المپیک، انتظارات به صورت تصاعدی از رشته تیراندازی و تپانچه بالا رفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۶    
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: منتظریم از اول آذر مدارس ابتدایی و متوسطه اول با برنامه و الگویی که خود مدارس تدوین کرده اند، حضوری بازگشایی شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۶    
سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان با حضور هواداران برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۶    
پس از بیانیه روز گذشته کمیته هماهنگی گروه های مقاومت عراق، سخنگوی گروه مقاومت کتائب سید الشهداء تأکید کرد که در صورت عدم خروج آمریکا از خاک عراق در مدت زمان تعیین شده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۰    
یک منتقد ادبی ضمن نقد آثار بی کیفیت داستانی در سال های اخیر اظهار داشت: داستان یک گونه ی هنری است که فرم مخصوص به خود دارد؛ در یک برهه، انباشت دغدغه های دینی و فرهنگی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۰    
سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد با وجود تکلیف قانونی در سال 1400 هیچ گونه اطلاعاتی از پرداختی سال 1400 دیوان محاسبات کشور در سامانه ثبت حقوق و مزایا بارگذاری نشده و وجود ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۷    
عضو هیات رییسه شورای ششم تهران با بیان اینکه زیر ساخت های خوب فرهنگی در منطقه یک ایجاد شده گفت: با این وجود اقدامات مثبتی که شاهد آن هستیم، نیازمند توسعه هر چه بیشتر است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۷    
شاخص بورس اوراق بهادار تهران در یک روند ریزشی با عقب نشینی 27 هزار و 293 واحد همراه شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۷    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: مشکل ثبت نام وام دانشجویی دانشجویان دانشگاه آزاد را به مسئولان این دانشگاه اعلام کردیم، اما هنوز اقدامی برای رفع این مشکل صورت نگرفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۷    
مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از آمادگی این مجموعه برای برگزاری کنسرت به میزبانی فرهنگسرا ها خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۷    
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی کشاورزی شهرستان فسا از خدمت رسانی این گروه جهادی در مناطق مختلف شهرستان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۱    
با توجه به انتصاب چهار عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک از سوی صالحی امیری به استناد بند(2-1) ماده چهار آیین نامه کمیسیون ورزشکاران 20 عضو نهایی کمیسیون معرفی شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۱    
پیکر حاجیه خانم زهرا ترلان مادر شهیدان ابوالقاسم و نصرت اله صفری تشییع و خاکسپاری شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۱    
از ابتدای نهادینه شدن تفکرات فراگفتمان انقلاب اسلامی ذیل ترجمان کالبدی آن تحت عنوان نظام جمهوری اسلامی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۲    
ارتباط تسلیحاتی و تجهیزاتی ایران با کشور های تامین کننده، به ویژه آمریکا تیره بود؛ نیروی نظامی سازمان یافته ای که بتواند به عنوان بدیل ارتش عمل نماید وجود نداشت؛ و از همه مهمتر ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۲    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به راه اندازی سامانه سجام از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اشاره کرد و گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۲    
دبیر رشد و شتابدهی جهادی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: 53 بسته لوازم التحریر به همت جهادگران جمعیت امام حسن (ع) بیرجند بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۲    
واکنش علیرضا فغانی، داور بازی استقلال و نساجی به اظهارات فرهاد مجیدی را ببینید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۰    
طرح تحول نگهداشت شهر با هدف ایجاد تحولی نوین در محلات منطقه 2 در یک بازه زمانی دو ماهه اجرا می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۷    
شرکت لایتن (Lyten) باتری های لیتیوم سولفور تقویت شده با گرافن برای خودرو های الکتریکی تولید می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۷    
رئیس جمهور گفت: با توجه به واکسیناسیون عمومی، ممنوعیت تردد شبانه در شهر ها لغو شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۷    
جدیدترین آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۷    
در نشست هماهنگی اجرای فرآیند طرح " تحول در نگهداشت شهر " که صبح امروز در محل شهرداری منطقه 11 برگزار شد؛ ارتقای سطح خدمات به شهروندان و به کار گیری حداکثری ظرفیت پیمانکاران مورد توجه قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۱    
سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد با وجود عدم ارائه تضامین بانکی از سوی باشگاه ها، مجوز موقت اجرای تبلیغات محیطی برای یک بازی صادر شد.