شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۱:۱۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 22 آبان 1400 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1400 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1400 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1400 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 1 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 2 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 3 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 4 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 5 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 6 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 7 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 8 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 9 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 10 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 11 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 12 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 13 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 14 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 15 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 16 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 17 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 18 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 19 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 20 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 21 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 22 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 23 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 24 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 25 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 26 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 27 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 28 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 29 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1400 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۲۰:۳۰    
معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه همدان از استان های برجسته درشاخص های سلامت است گفت: زمان پایان یافتن بیماری کرونا بر هیچ کس معلوم نیست ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۲۰:۳۰    
رئیس جمهور قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را برای اجرا به وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور ابلاغ کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۶    
همبستگی و روح جمعی در ایران و از هم گسیختگی اجتماعی در آمریکا موجب شد همزمان با کاهش تلفات کرونا در ایران به 120 نفر، تعداد مرگ و میر های کرونایی در آمریکا به بیش از 1200 نفر برسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۰۸:۵۷    
وقتی که دوستان شهید و اقوام آمدند، پیکر آقا جعفر را از اتاق خواب آوردند به پذیرایی. آنجا صدای گریه خیلی بیشتر شد؛ هم اقوام و هم دوستان شهید، خیلی گریه می کردند، اما خود من یک قطره اشکم هم نیامد!
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۷:۱۲    
بیش از 70 درصد از تصویربرداری سریال مستوران به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی عطا پناهی سپری شد و حسن حسن دوست تدوین این سریال را به نیمه رساند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۵:۴۰    
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری 3 کلاهبردار که با ترفند تحویل چک مدت دار صوری اقدام به فروش برنج می کردند، خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۳:۵۵    
مجموعه مستند به شهادت تاریخ که روایتی از شکل گیری و پیشرفت نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، این هفته پخش خود را از شبکه یک سیما آغاز می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۱:۴۶    
علی رهبری آهنگساز و رهبر ارکستر کشورمان از روز دوشنبه بیست و چهارم آبان به مدت 2 هفته مستر کلاسی را در کشور اوکراین برگزار خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۱    
رمضانی با سلام و صلوات بر روان پاک شهدا و حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را احیاگر معرفت انقلابی و سبک زندگی اسلامی خواند و بیان کرد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۱    
معاون استاندار تهران گفت: فروش کالا های اساسی بالاتر از نرخ مصوب، تحت هر شرایطی جرم است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۰:۵۵    
کتاب سرباز؛ قاسم سلیمانی، زندگی نامه کامل سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی نوشته مصطفی رحیمی از سوی انتشارات خط مقدم به زوی منتشر می َشود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۰:۴۶    
وزیر نیرو گفت: شورای جهادی آب در کشور از یک ماه قبل دایر و فعال شده و بنا داریم آب آشامیدنی روستا های بالای 20 خانوار جمعیت بی بهره از آب شرب را تامین و مشکلات مربوط به تامین آب در روستا های دیگر را ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۱    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران معتقد است تحرک دولت رئیسی با دولت روحانی قابل مقایسه نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۵    
شکاف در حزب کارگزاران سازندگی که به تغییر دبیرکل حزب هم انجامید، بازتاب های متفاوتی در نشریات اصلاح طلب داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۲    
جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به منظور جلوگیری از پیشروی های نیرو های مقاومت یمن در شهر مأرب این شهر را به شدت بمباران کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۰:۱۶    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، عباس کلانتری خلیل آباد را به عنوان سرپرست دانشگاه یزد منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۰:۰۱    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه زمین 165 هزار واحد، آماده کلنگ زنی است، گفت: تا زمانی که زمین مناسب تامین نشود ثبت نام برای نهضت ملی مسکن انجام نمی شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۰۹:۵۵    
روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در نامه ای به رئیس جمهور نسبت به مطرح شدن مطالبی در خصوص طرح ادغام آموزش پزشکی با وزارت علوم ابراز نگرانی کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۰۹:۵۲    
رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت پدر سردار اسکندر مومنی را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۰۹:۵۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار رویکرد فعالانه تر سازمان حسابرسی به موضوع حکمرانی شرکتی، در حیطه نهاد های بخش عمومی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۰۹:۲۵    
یک فیلتر حاوی نانولوله های کربنی برای زدایش ویروس کرونا در دانشگاه کمبریج ساخته شده که پس از تجاری سازی توسط یکی از شرکت های وابسته به این دانشگاه می توان از آن برای تصفیه هوای فضا های آلوده به ویروس ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۰۹:۰۷    
درخواست ثبت ملی روز 25 آبان به عنوان روزحماسه و ایثار مردم اصفهان به تصویب رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۰۸:۲۵    
رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه کشور های غربی به دلیل جنگ افروزی در عراق و افغانستان مسئول بحران پناهجویان در مرز بلاروس هستند، از رفتار غیرانسانی نظامیان لهستانی با مهاجران انتقاد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۰۰:۵۲    
تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان پس از متحمل شدن شکست برابر امان اردن عنوان نایب قهرمانی جام باشگاه های فوتبال زنان آسیا را از آن خود کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۰۰:۲۵    
مدیر روابط عمومی سازمان بورس از مطرح شدن مجدد اصلاح قیمت خودرو در ستاد تنظیم بازار و اعمال آن خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۰۰:۲۲    
همزمان با افزایش تنش در مرز لهستان با بلاروس، ارتش لهستان با صدور بیانیه ای مرگ یک نظامی خود در مرز با بلاروس را تایید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۲۳:۳۱    
تعدادی از مقام های آمریکایی در مصاحبه ای گفتند که احتمالا ایران دستور حمله هفته پیش به اقامتگاه نخست وزیر عراق در منطقه سبز بغداد را صادر نکرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۲۳:۲۵    
وزیر ورزش و جوانان گفت: احداث مجتمع اختصاصی بانوان، سایت قایقرانی و پیست اسکی از مطالبات نماینده مردم الیگودرز است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۲۳:۱۶    
چهارمین دوره انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور اعضای این تشکل دانشجویی برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۲۳:۱۶    
نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه ادغام آموزش پزشکی با وزارت علوم مغایر بند 8 سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۲۳:۰۱    
بازرس کل امور اقتصادی و دارایی سازمان بازرسی کل کشور گفت: قاطبه ی گزارش ما اصلاحی است، اما اگر ترک فعلی و یا جرم اتفاق افتاد بر اساس مورد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۲۲:۴۰    
سرپرست معاونت امور بانک و بیمه سازمان بازرسی کشور گفت: اگر در نظام بانکی شرایطی فراهم شد که تورم کنترل شود بخش عمده ای از مشکلات رفع خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۲۱:۴۰    
وزیر کشور گفت: مردمی که پرچم مبارزه با ظلم را برافراشت و تا این جا استوار جلو آمد، مستحق است که در خدمت آن ها باشیم و هر چه خدمت کنیم کم است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۲۱:۳۷    
مرحله نوزدهم حراج اوراق مالی اسلامی دولتی روز سه شنبه مورخ 25 آبان ماه 1400 با عرضه 10 هزار میلیارد تومان اوراق اجرا می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۲۱:۳۷    
وزیر نیرو با اشاره به بی برنامه گی ها و بی عدالتی هایی که باعث بروز مشکلات آبی در برخی از استان های کشور شده گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۲۱:۱۰    
مهدی قربان پور می گوید دشت خاموش توانسته است یک زندگی صمیمی و ساده و در عین حال پس زمینه متفاوت از یک جامعه را به تصویر بکشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۲۱:۰۷    
دکتر شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ضمن بازدید از رادیو وحدت با مدیران و برنامه سازان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۲۱:۰۱    
ساترا و انجمن مددکاری اجتماعی ایران به منظور پیشگیری و مددکاری آسیب دیدگان فضای مجازی، تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۲۰:۳۱    
رئیس کل دادگستری استان البرز از شناسایی و بازداشت 19 عضو یک باند جعل اسناد رسمی توسط حفاظت و اطلاعات دادگستری خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۲۰:۲۵    
دانیار آمانگلدی یف ، وزیر اقتصاد و تجارت جمهوری قرقیزستان که در صدر هیات عالیرتبه اقتصادی به تهران سفر کرده صبح روز شنبه 22 آبان با حضور در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با دکتر خاندوزی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۲۰:۱۶    
سفیر کشور تاجیکستان در جمهوری اسلامی ایران بر ارتقاء همکاری های دوجانبه در دیدار سفیر تاجیکستان با وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۲۰:۱۶    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مزیت و سرمایه اصلی این منطقه را فرهنگ غنی، تمدن کهن و مردم اصیل و نجیب جزیره خواند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۹:۱۶    
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا مخالفت خود را با فروش تجهیزات نظامی پیشرفته از جمله جنگنده های اف-16 به ترکیه ابراز کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۸:۰۱    
در معاملات آخرین روز کاری بازار های جهانی به علت نگرانی در مورد تسریع در اجرای برنامه های افزایش نرخ بهره برای مهار تورم در آمریکا، قیمت نفت کاهش یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۷:۵۵    
به دنبال تهدید یونان از سوی رئیس جمهور ترکیه، نیرو های مسلح یونان در سراسر کشور در آماده باش کامل قرار گرفتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۷:۴۶    
در نیمه نخست سال جاری دو هزار و 490 نفر بر اثر سوءمصرف مواد مخدر در کشور جان خود را از دست دادند، از این تعداد دو هزار و 123 نفر مرد و 367 نفر زن بودند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۲    
جایگاه نهاد نماز جمعه در رابطه مردم و حاکمیت در جمهوری اسلامی با حضور پژوهشگر سند تحول نمازجمعه و فعال حوزه و دانشگاه و از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر مورد بررسی قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکم انتصاب رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سه ماموریت ویژه برای رئیس جدید این سازمان تعیین کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۶    
دیدار دوستانه تیم های پرسپولیس و پدیده با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۰    
یحیی سریع، سخنگوی نیرو های مسلح یمن از سرنگونی پهپاد جاسوسی اسکن ایگل ساخت آمریکا در آسمان استان مأرب خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۷:۰۷    
وزارت صمت در ابلاغیه ای تمام ارکان زنجیره تامین فولاد را مکلف به ثبت مشخصات در سامانه جامع تجارت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۷:۰۷    
شماره هشتاد و هفتم دو هفته نامه میدان انقلاب به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۷:۰۱    
مهلت ثبت نام دوازدهمین جشنواره فیلم عمار تمدید شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۵۵    
برنامه مسابقات مرحله سوم جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 1401-1400 اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۴۶    
وزیر صمت گفت: بررسی قیمت گذاری خودروها به ستاد تنظیم بازار سپرده شده و این ستاد درباره این موضوع تصمیم گیری خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۴۶    
رئیس فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان گفت که آمریکایی ها به نابودی رژیم صهیونیستی فکر نمی کنند، بلکه به فکر چگونگی حفظ آن و جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک کشور هسته ای هستند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۴۰    
یک شرکت بین المللی اعلام کرد، سامانه ارسال ایمیل اف بی آی هک شده و از این طریق پیام های هشدار جعلی برای برخی شرکت های آمریکایی ارسال شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۳۷    
دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، نشان طلای سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور را کسب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۳۷    
نشان جدید و پوستر بیست و هشتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی و نوزدهمین جشنواره ملی پایان نامه سال شنبه 21 آبان ماه در سالن معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی رونمایی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۳۷    
با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، افشار فتح اللهی به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۳۱    
گل زیبای مهاجم فرانسوی استقلال تحسین کادرفنی این تیم را به همراه داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۳۱    
نخست وزیر و وزیر امور خارجه سابق قطر از نقش رژیم صهیونیستی و یک کشور عربی همچون امارات در کودتای سودان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۳۱    
جهانی عنوان کرد: در ماه های گذشته پلیس راهور گزارش هایی را به ستاد کرونا داده که با توجه به آغاز فصل پاییز و ورود سرما به کشور و آغاز بارش ها که استفاده از خودرو های شخصی افزایش می یابد محدودیت تردد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۲۵    
کارشناس صنعت و بازار خودرو گفت: داخل این صنعت وپستو ها انقدر اتفاقات مختلف می افتد و آن قدر دلال ها و سوداگران در بازار دست دارند و در این بازار مافیا مشغول به کار است که اجازه نمی دهند حتی حذف قیمت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۲۲    
رئیس ستاد ارتش انگلیس گفت که به دلیل تشدید تنش ها بین غرب و روسیه، خطر وقوع تصادفی جنگ به بالاترین میزان خود در دهه های اخیر رسیده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۲۲    
تیم ملی فوتبال کشورمان جزو 5 تیم شکست ناپذیر سال 2021 قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۲۲    
وزیر کشور با بیان اینکه نگران پیک ششم هستیم، گفت: فکر نکنیم همه چیز عادی شده است بنابراین باید حساس باشیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۱۶    
هادی العامری ، رهبر ائتلاف الفتح عراق به کسانی که به دنبال ایجاد درگیری میان گروه های شیعه هستند هشدار داد که تلاش آن ها نتیجه نخواهد داد و وارد دعوای شیعه – شیعه نخواهند شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۱۶    
استاندار تهران با بیان اینکه مدیر کت وشلوار پوش درد جامعه را التیام نمی بخشد، گفت: سفر های شهرستانی ریاست جمهور از شهرستان های استان تهران به زودی آغاز می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۱۶    
معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو نسبت به مصرف بی رویه آنتی بیوتیک ها هشدار داد و گفت: بر اساس آمارنامه سال 1399، آموکسی سیلین پرمصرف ترین آنتی بیوتیک در کشور است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۱۰    
فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه شهرکرد در آبان 1400 در اطلاعیه ای اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۱۰    
معاون علمی و فناوری گفت: سهم شهرداری ها از عوارض ارزش افزوده به پارک های علم و فناوری مسترد می شود تا با کاهش هزینه ها، زمینه زیست بوم نوآوری را فراهم کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۰۷    
عضو هیئت علمی صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: در سال های اولیه انقلاب و بخصوص در دوره جنگ، رشته جراحی قلب در کشور بسیار ضعیف بود و پیشرفت هایی که در این سال ها به دست آمد به همت دکتر عباس ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۰۷    
تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی موفق به برتری 5 گله شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۶:۰۱    
محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید محفظه آب شیرین کن های صنعتی با استفاده از کامپوزیت پلیمری شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۵:۵۵    
ستاره ایرانی تیم فوتبال وایله دانمارک به عنوان دومین لژیونر برتر هفته آسیا انتخاب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۵:۵۵    
ثبت نام اهالی رسانه برای تماشای آثار پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت از دوشنبه 24 آبان ماه آغاز می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۵:۵۲    
شماره صد و سی و چهارم هفته نامه فرهنگی، سیاسی عهد به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۵:۵۲    
مجامع و نهاد های بین المللی مانند سازمان حقوق بشر باید ورود کند تا از جان مردم بی گناه و بی دفاع شیعه افغانستان صیانت شود و جلوی کشتار و نسل کشی در ابن کشور را بگیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۵:۴۶    
شهردار تهران گفت: هیچ کاری بدون حضور مردم و هیچ تحولی جز بر محور مردم، شدنی و ماندگار نیست. تلاش مدیریت شهری این است که مردم را به صحنه بیاورد و بر مدار نخبگان تحول بزرگی را رقم زند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۵:۴۰    
چهار وزیر آموزش و پرورش در ادوار گوناگون در نامه ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند که به مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش فرصت دهند تا با مدیریتی جهادی ایفای مسؤولیت کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۵:۳۱    
هیئت نظارت مرکزی دانشگاه آزاد از اتحادیه های دانشجویی برای راه اندازی دفاتر خود و فعالیت در این دانشگاه دعوت به کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۵:۳۱    
یک فعال رسانه ای با انتقاد از نگاه مرکزمحوری رسانی ملی اظهار داشت: نگاه مرکز محورِ رسانه ملی باعث شده تا رسانه های محلی به شکل زائده و دنباله روی شبکه های سراسری مطرح شوند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۵:۲۵    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: مراحل تصویب و ابلاغ طرح جامع پدافند زیستی نیرو های مسلح در حال نهایی شدن است که ساختار جدید و منسجمی به رویکرد پدافند زیستی در نیرو های مسلح است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۵:۲۵    
ژنرال ارشد نیروی هوایی آمریکا در آستانه برگزاری نمایشگاه هوایی در امارات، اعلام کرد که نظامیان نیروی هوایی ایالات متحده به حضورشان در منطقه خاورمیانه ادامه خواهند داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۶    
یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد همدان، یکشنبه، 30 آبان به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۶    
وزارت اطلاعات اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سیستان و بلوچستان تعدادی از باند های قاچاق مواد مخدر و محل اختفای آن ها شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۶    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران گفت: از امروز طرح توزیع تخم مرغ و مرغ منجمد با قیمت مصوب از طریق سامانه اینترنتی بازرگام به صورت پایلوت در تهران آغاز شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۵:۰۷    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در سفر به چهار پایتخت اروپایی ضمن رایزنی درباره مناسبات دوجانبه درباره دور آتی مذاکرات در وین به گفتگو پرداخت و بر لغو تحریم های آمریکا تأکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۵:۰۷    
بنابر اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته 621 هزار و 154 دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۵:۰۷    
فرهاد مجیدی اجازه نداده از بازی دوستانه امروز تیمش عکس و فیلم منتشر شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۵:۰۷    
اتاق اصناف تهران با صدور بیانیه ای در حمایت از سیاست های اقتصادی دولت درخواست کرد تا در جلسات ستاد تنظیم بازار حضور داشته باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۵:۰۱    
علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی طی حکمی، مصطفی قمری وفا را به عنوان مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی منصوب کرد.