شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 13 آبان 1400 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1400 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1400 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1400 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 1 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 2 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 3 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 4 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 5 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 6 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 7 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 8 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 9 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 10 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 11 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 12 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 13 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 14 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 15 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 16 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 17 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 18 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 19 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 20 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 21 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 22 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 23 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 24 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 25 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 26 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 27 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 28 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 29 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1400 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۲    
ستاره پرسپولیس بعد از پایان یکی از تمرینات این تیم با صحنه ناپدید شدن ساعت گرانبهای خود مواجه شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۴:۲۶    
دانشجویان دانشگاه های استان قم در نامه ای به رئیس بیمارستان آتیه تهران از اهدای ماسک سفیر کره به این بیمارستان ابراز گله کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۱    
قیمت فروش دلار آمریکا امروز در صرافی بانک ملی ایران 27،017 (بیست و هفت هزار و هفده تومان) اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۲۳:۰۲    
یک جوان 30 ساله مسیحی اهل جمهوری موریس در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۴:۴۷    
6 عضو کابینه در جلسات هفته آینده کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور می یابند و به سوالات نمایندگان مجلس پاسخ می دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۳:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توافق وزارتخانه های راه و شهرسازی و صمت برای پیش خرید مصالح ساختمانی، گفت: با اجرای نضهت ملی مسکن ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۳:۳۵    
اقتصاد دیجیتال که به آن اقتصاد اینترنت هم گفته می شود، اقتصادی است که پایه آن بر تراکنش ها و تعاملات اینترنتی گذاشته شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۲:۵۰    
مؤسسه دانش بنیان فناوری هوشمند شبکه زر به عنوان نخستین مجموعه رسمی و دارای مجوز فناوری بلاکچین ایرانی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۲:۱۱    
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور از افزایش دو برابری تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون نسبت به سال گذشته خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۰:۴۷    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان را انقلاب دوم خواند و اعلام کرد که ذخایر اورانیوم 20 درصد کشور از 210 کیلو عبور کرده و تاکنون نیز 25 کیلو اورانیوم 60 درصد تولید شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۰:۳۵    
وزیر نفت از تخصیص 10 لیتر سهمیه اضافی بنزین به خودروها در پی حملات هکری اخیر خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۰    
سازمان هواشناسی با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی و نفوذ سامانه پرفشار سرد نسبت به بارش شدید باران و برف و کاهش تا 14 درجه ای دما در 14 استان هشدار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۵    
دومین هم اندیشی قاریان، اساتید و دعا خوانان در مجتمع امام خمینی(ره)، به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۱    
با قانون جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ها می توانند نام تمامی بازیکنان خارجی را در لیست آسیایی خود ثبت کنند. خبری که به سود تیم های ایرانی نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۴ - ۰۸:۳۵    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نهمین سفر استانی خود صبح امروز به سمنان سفر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۳:۳۵    
در جریان مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی که در کشور لهستان در حال برگزاری می باشد، امروز 13 آبان از ساعت 20 ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۳:۰۵    
شماره 313 خط حزب الله با عنوان ضرب شست به شیطان منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۳:۰۵    
سرمربی استقلال درخصوص دیدار فردای تیمش صحبت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۳:۰۲    
تیم که کار خود را از تیر ماه سال جاری آغاز کرده است، کمپهای تمرینی خود را به صورت یک هفته درمیان در قسمت آقایان و بانوان انجام می دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۲:۴۷    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه روابط ایران و جمهوری آذربایجان در مسیر مثبت همسایگی تداوم دارد، گفت: توافق کرده ایم همکاری های دو طرف را برای مدیریت بهتر فضای عمومی و رسانه ای افزایش داده و کمیته ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۲:۴۱    
وزیر اسبق اطلاعات در دولت دهم با بیان اینکه بیش از 80 درصد عامل فروپاشی آمریکا، انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی چیزی را به دنیای بشری عرضه می کند که اندیشمندان دنیا را به فکر فرو برده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۲:۳۲    
شهردار تهران و رئیس سازمان زندان ها عصر امروز در دفتر شهردار تهران با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۲:۲۰    
رئیس جمهور طی تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی و فرماندار مهاباد، ضمن دریافت گزارش آخرین وضع مناطق سیل زده و میزان خسارات وارده و شرایط مردم، دستورات لازم را صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۲:۰۲    
رئیس جمهور بر لزوم رفع نگرانی مردم این استان در زمینه کم آبی تأکید کرد و گفت: ساعت کار بانوان نباید به شأن مادری خدشه وارد کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۱:۱۷    
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که برای حضور در مسابقات جام بین قاره ای در دبی امارات به سر می برد، از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) در سومین دیدار خود در گروه B مسابقات به مصاف روسیه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۱:۰۲    
جبهه پایداری انقلاب اسلامی بیانیه ای را به مناسبت یوم الله 13 آبان و پیروزی اخیر نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل ناوهای متجاوز تروریست های آمریکا، صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۰:۵۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز، الگوی اقتصاد نئو لیبرالی که در دنیا حاکم شده از مصادیق استکبار است و بشریت را به سمت قهقرا می برد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۱    
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: برای ارتقاء خدمات درمانی به بیمه شدگان استان خراسان جنوبی خرید دستگاه های پیشرفته مورد نیاز بیمارستان های تأمین اجتماعی را در دستور کار قرار دادیم و دستگاه های MRI و ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۰:۳۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۰:۲۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۰:۱۷    
برنامه نظارت ستادی علیرضا زاکانی، شهردار تهران و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران، پنجشنبه سیزدهم آبان، در منطقه 14 برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۲۰:۰۵    
درخصوص ائتلاف فتح باید گفت که پیش بینی می شد تعداد کرسی هایش کاهش پیدا کند و حتی اول هم نشود؛ این به خاطر عملکرد ضعیف این ائتلاف از نظر رهبری ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۹:۵۶    
علیرضا زاکانی شهردار تهران در دومین برنامه از سلسله بازدید های هفتگی خود از مناطق پایتخت، برای بررسی آخرین وضعیت طرح ها و پروژه های فرهنگی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۹:۴۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در این سفر 400 میلیارد تومان بودجه درخصوص بهسازی جاده های بین شهری اختصاص یافته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۹:۴۷    
سخنگوی جنبش نجباء عراق با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران الگوی شجاعت است، بازپس گیری نفتکش ایرانی از چنگ دزدان آمریکایی را مایه عزت اسلام دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۹:۳۲    
شش بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران طی نامه ای به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام این نهاد در برابر زورگویی و تجاوز آمریکایی ها در دریای عمان را تقدیر و نکاتی را بیان کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۹:۲۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان این که دولت برای پیشبرد همه جانبه کشور به همراهی نخبگان و دانشگاهیان نیاز دارد، گفت: تدوین طرح تحولی کشور در دستور کار دولت است و بزودی ابلاغ می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۹:۱۷    
رئیس جمهور بر لزوم رفع نگرانی مردم این استان در زمینه کم آبی تأکید کرد و گفت: ساعت کار بانوان نباید به شأن مادری خدشه وارد کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۸:۵۶    
وزرای خارجه عراق و سوریه در تماس های تلفنی جداگانه و وزیر خارجه چین، کویت و اردن هم با ارسال پیام هایی جویای حال وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۸:۵۰    
وزیر خارجه اردن با گذشت یک هفته از تنش به وجود آمده در روابط بین عربستان سعودی و لبنان، از موضع عربستان حمایت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۸:۴۱    
مهلت ثبت نام غیر حضوری افراد معرفی شده در قالب اشتباه انتخاب رشته به دانشگاه شهرکرد سال 1400 اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۸:۳۲    
یک هیأت از قبایل شهر های العبدیه در استان مأرب و شهر هایی از استان شبوه که بتازگی آزاد شده است، با عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن دیدار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۵    
با بررسی سامانه های پیاده سازی شده در شهر های مختلف، 50 سامانه حمل ونقل هوشمند شناسایی شد. 13 سامانه در مرحله پیاده سازی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۷:۵۶    
یک استاد دانشگاه گفت: متأسفانه ما راه هنر را گم کرده ایم و امروزه نام هر چیزی را هنر می گذاریم؛ آنچه شما را فریب می دهد و به انحراف می کشد، این است که اصل را با بدل اشتباه بگیرید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۷:۰۵    
زمان برگزاری کلاس های دانشجویان معرفی شده از طریق سازمان سنجش بر اساس اشتباه در انتخاب رشته سال تحصیلی 1401-1400 رشته های دانشگاه ارومیه اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۵۰    
وب سایت سفارت آمریکا در اتیوپی با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که بخشی از کارکنان این سفارت در پی تشدید تنش و درگیری های داخلی در اتیوپی، این کشور را ترک خواهند کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۴۷    
یکی از مراجع تقلید گفت: فعالیت کارخانه ها در داخل شهرها سبب مشکل و آسیب در بحث محیط زیست شده است. باید برای شرکت ها و کارخانه های تولیدی فکری کرد تا اجازه ندهیم هوا آلوده شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۴۱    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت اخباری مبنی بر منتفی شدن واکسیناسیون سنین زیر 12 سال را رد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۴۱    
پنج شهید گمنام از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شدند. این شهدای عزیز در سال های گذشته به عنوان شهید گمنام در شهرها و دانشگاه ها دفن شده بودند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۳۵    
مهمترین جایزه المپیاد علمی پزشکی امکان ادامه تحصیل دانشجویان دکترای حرفه ای در آزمون رزیدنتی قبل از گذراندن طرح به شرطی که دارای معدل بالای 16 باشند اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۳۵    
سومین نفری که در زیارت عاشورا از آن با لعن و نفرین نام برده شده، یزید بن معاویه است، یزید با مرگ معاویه در سال 60 به حکومت رسید و سه سال حکومت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۲۰    
باشگاه هوادار دو بازیکن با تجربه لیگ برتری به خدمت گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۷    
با تصمیم فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال نام پنج بازیکن برای دیدار مقابل فجرسپاسی شیراز خط خورد تا تعداد غایبان این تیم به 6 بازیکن برسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۱    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از جابه جایی بیش از 3 میلیون تن کالا از خوزستان در مهرماه 1400 خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۱۱    
موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو با اعلام میزان بارش ها در حوضه های آبریز اصلی و فرعی، نسبت به وقوع سیل با درجه بالا در این حوضه ها هشدار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۰۵    
کودک 9 ساله افعانستانی که گروگان گرفته شده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی تهران از دست گروگانگیرها رهایی یافت و گروگانگیرها نیز بازداشت شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۶:۰۵    
تشکل های جامعه اسلامی دانشجویان استان کرمان به مناسبت شکست آمریکا در دریای عمان بیانیه های خود را منتشر کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۷    
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی بیانیه ای بیان کرد: روز13 آبان جلوه دیگری از رویایی دو جبهه حق و باطل، در روز شمار انقلاب اسلامی نه یک روز ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۱    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از بعدازظهر امروز (13 آبان ماه) تا ظهر یکشنبه(16 آبان ماه) در برخی ساعات بارش باران و در ارتفاعات و دامنه ها بارش باران و برف قابل انتظار است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۱    
وزیر اطلاع رسانی لبنان بار دیگر اعلام کرد که موضع وی در قبال تجاوزگری عربستان سعودی در یمن تغییر نکرده است و وی هرگز استعفا نخواهد داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۵:۲۰    
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از ابتدای امسال 50 هزار طرح اشتغال زایی اجتماع محور را در مناطق محروم اجرا کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۵    
مصاحبه آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری، در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۵    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در ادامه برنامه های خود در استان سمنان با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۲    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها 17 هزار و 64 میلیارد ریال از محل منابع این سازمان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۶    
معاون وزیر راه گفت: ثبت نام از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن همچنان ادامه دارد و تعداد ثبت نام کنندگان به بیش از 700 هزار نفر رسیده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۴:۳۵    
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تبیین وقایع 13 آبان برای نسل جوان را ضروری دانست و گفت: جسارت اخیر آمریکا همان دلیل دشمنی ملت آزاده ایران با استکبار جهانی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۴:۳۵    
معاونت سازمان تبلیغات اسلامی در جمع مطالبه گران مردمی در استان ها، نحوه صحیح مطالبه گری در حوزه اوقاف را مطرح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۴:۳۲    
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امسال سال قهرمانی استقلال است و همه با همبستگی و حمایت هواداران به این خواسته می رسیم
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۴:۳۲    
سردبیر روزنامه رأی الیوم پیام عملیات ایران در آب های دریای عمان را حامل این پیام برای آمریکا دانست که ایران از جنگ و عملیات نظامی با آمریکا هیچ هراسی ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۴:۲۶    
شهردار تهران گفت: دولت قبل ویرانه ای را به دولت آقای رئیسی داد و ترمیم آن زمان می برد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۴:۲۰    
اولین نشست شبکه زنان جریان ساز ایران (هینا) با هدف توسعه و جلب مشارکت های مردمی در حوزه زنان و خانواده و استفاده از ظرفیت نخبگان و دلسوزان این عرصه، برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۴:۲۰    
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران طی بیانیه ای پیرامون روز 13 آبان ماه، نکاتی را پیرامون این روز تاریخی و جنایت های آمریکا و کشور های استکباری در دنیا بیان کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۴:۱۷    
آیین رونمایی از کتاب حقوق بشر آمریکایی از منظر اندیشۀ امام خمینی ، تألیف غلامرضا جمشیدیها و سید محمدجواد قربی برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۴:۱۱    
برنامه رو در رو امروز با موضوع حکمرانی مطلوب و عدالت اجتماعی با حضور دکتر مهدی غضنفری روی آنتن می رود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۴:۰۵    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح تربیتی در استان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۳:۵۰    
رئیس جمهور در سفر در ادامه بازدیدهای سرزده خود در قالب نهمین سفر استانی، از کارخانه تعطیل شده ریسندگی پاکریس در مهدی شهر سمنان بازدید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۳:۵۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به بیش از 90 میلیون دُز رسیده است و 80 درصد از جمعیت هدف، یک دُز و 54 درصد نیز دو دُز واکسن کرونا را تزریق کرده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۳:۴۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت و نماینده ویژه رییس جمهور در ادامه سفر خود به شهرستان شاهرود از شرکت فولاد این شهرستان بازدید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۳:۴۷    
حجت الاسلام والمسلمین خیرآبادی، مسئول اداره موقوفات حوزه علمیه گفت: اینکه در بحث موقوفات شفاف سازی وجود ندارد، درست است اما در حوزه علمیه سامانه ای برای ثبت موقوفات داریم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۷    
رئیس جمهور گفت: ما میز مذاکره را ترک نمی کنیم اما در مقابل زیاده خواهی ها هم که منجر به تضییع منافع ملت ایران می شود، ایستادگی می کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۷    
واقعه 13 آبان ثابت کرد دیوار ستم و بهره کشی از مستضعفان شکستنی و نابود شدنی است و باید در برابر ظلم ایستاد و آگاهانه با تکیه بر مکتب اسلام و آموزه های توحیدی آن ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۵    
رئیس جمهور گفت: ما میز مذاکره را ترک نمی کنیم اما در مقابل زیاده خواهی ها هم که منجر به تضییع منافع ملت ایران می شود، ایستادگی می کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۰    
تام هنکس بازیگر هالیوود، از پیشنهاد جف بزوس برای رفتن به فضا در ازای پرداخت 28 میلیون دلار پول خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۲:۴۷    
رئیسی در مراسم سالروز 13 آبان استان سمنان گفت: اقدام سپاه پاسداران در بازپس گیری نفتکش ایران مورد تقدیر و تشکر همگان است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۵    
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی گفت: احتمالا کلاس های عملی از 15 آبان و طی 4 هفته برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۲    
وزارت خارجه ویتنام اعلام کرد که با مقام های جمهوری اسلامی درباره نفتکش توقیف شده این کشور توسط ایران وارد مذاکره شده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۲    
نتایج آزمون های EPT و فراگیر مهارت های عربی آبان ماه 1400 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۲:۲۶    
جانشین فرمانده ناجا گفت: باید از دستگاه ها و سیستم های ویژه در پایش کامیون ها و تریلی ها در مبادی مرزی استفاده کنیم.
  • ۱