شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 27 آبان 1400 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1400 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1400 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1400 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 1 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 2 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 3 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 4 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 5 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 6 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 7 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 8 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 9 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 10 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 11 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 12 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 13 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 14 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 15 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 16 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 17 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 18 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 19 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 20 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 21 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 22 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 23 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 24 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 25 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 26 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 27 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 28 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 29 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1400 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۶:۰۵    
جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته حدود 95 هزار آمریکایی دیگر به کرونا مبتلا شدند و بیش از یکهزار و 200 نفر از آن ها جان خود را از دست دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۵۶    
سومین جشنواره انتخاب کتاب سال استان خراسان شمالی با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۵۰    
صحبت های حضرت آقا همچون همیشه برای مشکلاتی که جنبش نخبگانی با آن روبه رو هستند، راهگشا بوده است. ایشان با رهنمودهای خود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۱    
بسیج دانشجویی دانشگاه چابهار در نامه ای به سعید محمد خواستار انتخاب فردی شایسه برای مدیریت منطقه آزاد چابهار شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۱:۱۰    
تا پایان امسال 2 هزار و 500 طرح اشتغال بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه آزادکاری (فریلنسینگ) به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۲    
همایش قرآن و عترت و بسیج همزمان با آغاز هفته بسیج با حضور فعالان و پیشکسوتان و اساتید بسیجی قرآنی در تالار وزارت کشور و با تجلیل از برگزیدگان جشنواره الحافظون برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۵    
زمزمه محافل آمریکایی درباره پیشنهاد طرحی برای توافق موقت هسته ای با ایران، نشان می دهد اقدامات هماهنگ دولت و مجلس حرکت در مسیری درست بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۹:۱۰    
یک روزنامه اقتصادی اصلاح طلب نوشت: سلاح استراتژیک نفتی ایران در حال نقطه زنی است و خاکریز تحریم فرآورده های نفتی شکسته شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۰۹:۱۰    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جریان بازدید از منطقه 3 و احصاء موارد و موضوعات مختلف مصوباتی را در حوزه خدمات شهری در این منطقه به تصویب رساند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۲۰:۱۶    
تیم های مدعی صدرنشینی موفق به کسب این جایگاه از آلومینیوم اراک نشدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۹:۲۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۹:۱۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۸:۵۵    
سیدمانی میرصادقی، مستندساز نام آشنای حیات وحش مهمان جدیدترین قسمت برنامه نردبان است. او نخستین مستندساز ایرانی است که به قطب جنوب سفر کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۶    
معاون اول رئیس جمهوری، بخشنامه ضوابط مصرف انرژی را به تمام وزارتخانه ها، سازمان ها، مؤسسه ها و شرکت های دولتی، نهاد های انقلاب اسلامی، نیرو های مسلح و استانداری ها ابلاغ کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۶    
روند بورس در هفته چهارم آبان نشان می دهد، شاخص کل بازار سرمایه به یک مقاومت جدی برخورد کرده است و سهامداران می توانند امیدوار باشند، شاخص کل وارد کانال پایین تر نخواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۰۰:۱۰    
رشید مظاهری سنگربان آبی پوشان از فهرست تیم استقلال برای دیدار با نساجی خط خورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۳:۴۶    
دیابت، نامی آشنا از چهارمین بیماری کشنده در دنیاست و در حال حاضر حدود 11٪ از جمعیت کشورمان را درگیر خود ساخته و پیش بینی می شود این رقم تا چند سال آتی بیشتر هم بشود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۳:۱۰    
عضو شورای شهر نوشت: سالهاست مسئله ترافیک به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های زندگی شهری عنوان می شود. این موضوع باعث کاهش کیفیت زندگی، اتلاف وقت مردم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۳:۰۱    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی درگذشت آیت الله مجتهد شبستری را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۳:۰۱    
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم چند فرد و نهاد ایرانی با ادعای دخالت در انتخابات آمریکا خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۲:۵۲    
رسیدگی به مناطق زلزله زده استان هرمزگان توسط بنیاد احسان با سفر دوباره مدیر عامل بنیاد احسان و معاون اجتماعی ستاد اجرایی به این استان وارد گام دوم کمک رسانی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۲:۴۰    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، در توییتی تصریح کرد که در گفت وگوی امروز خود با دبیران سیاسی تروئیکای اروپایی و مقامات ارشد شورای همکاری خلیج فارس درخصوص ایران به رایزنی پرداخته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۲:۳۱    
اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی در اعتراض به شهادت اسیر سامی العمور در داخل زندان این رژیم، زندان عسقلان را به آتش کشیدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۲:۰۷    
نمایش ببو بعد از بیست و شش شب اجرا در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد به روز های پایانی خود نزدیک شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۱:۵۲    
یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، سازمان لیگ می توانست برای دیدارهای این هفته لیگ برتر برنامه ریزی بهتری داشته باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۱:۵۲    
نخست وزیر عراق در گفتگو تلفنی با همتای لهستانی خود راه های کاهش درد و رنج عراقی های گیر افتاده در مرز لهستان را بررسی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۱:۲۵    
مهدی شوشتری، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه، در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه شرکت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۱:۱۶    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بر ضرورت تکمیل هر چه سریعتر پارکینگ طبقاتی نیایش در محدوده منطقه 3 تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۱:۱۶    
منابع امنیتی در افغانستان از وقوع انفجاری مهیب در شمال پایتخت افغانستان خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۰:۵۵    
وزیر صمت در جمع فعالین صنعتی، معدنی و تجاری استان زنجان:با عملیاتی شدن تامین مالی زنجیره ای، مشکل سرمایه در گردش تولید کنندگان برطرف می شود
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۰:۳۷    
شماره سیصد و پانزدهم هفته نامه خط حزب الله با عنوان پیشگامان ایران قوی منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۰:۲۵    
وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با وزیر بهداشت تزریق 100 میلیون دُز واکسن با استفاده از تولیدات داخلی و خارجی را رکورد بزرگ دولت سیزدهم در حوزه سلامت خواند و این موفقیت را به وی تبریک گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۲۰:۱۰    
برنامه هاشور امروز و فردا با حضور یک بازیکن سابق فوتبال و یک نویسنده از شبکه افق پخش می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۹:۵۵    
وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی همتای لهستانی هدف مشارکت فعال ایران در مذاکرات وین را لغو تحریم های غیرقانونی خواند و گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۹:۴۶    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: برای رسیدن به رشد 8 درصدی اقتصاد کشور باید شکاف بین منابع و مصارف دولت به حداقل برسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۹:۰۷    
عملکرد سازمان بسیج با حضور ریاست این مجموعه در برنامه رو در رو نقد و بررسی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۸:۵۵    
وزیر اطلاعات در پیامی درگذشت آیت الله مجتهد شبستری را تسلیت گفت و نوشت: او در طول زندگی پر برکتش خدمات و فعالیت های ارزنده ای به انقلاب و اسلام داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۸:۵۲    
منابع خبری خارجی از درگذشت اردشیر زاهدی از وزرای خارجه پیشین کشورمان خبر داده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۸:۴۶    
پرداخت حقوق آبان ماه کارکنان دستگاه هایی که اطلاعات پرداخت ها را در پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری (پاکنا) ثبت نکرده باشند، منوط به تعهد بالاترین مقام اجرایی آن دستگاه است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۸:۳۷    
نوری مالکی گفت که مرجعیت طوری رفتار نمی کند که انگار اراده ای را به دیگران دیکته می کند بلکه فقط به عنوان یک طرف حامی و مشوق وارد می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۸:۲۵    
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی زنجان در دیدار نخبگان با رئیس جمهور گفت: معادن سرب و روی قرار بود سرانه درآمد مردم را بالا ببرد، اما اکنون ریه های فرزندان را به قیمت نان به گروگان گرفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۷:۰۷    
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر خود به استان خراسان رضوی و بازدید از کارخانه ایران خودرو خراسان گفت: پیگیری مطالبات جامعه کارگری و کارفرمایی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۷:۰۱    
چند روز پیش این تیتر را که ایران از تزریق 100 میلیون واکسن کرونا گذشت را شنیدیم. مساله ای که ما را امیدوار به مهار کرونا در کشور می کند و شاید بتوان گفت بعد از مدت ها احساس ما می توانیم در بازوان تک ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۶:۳۱    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خدمات آیت الله مجتهد شبستری راهگشای نسل جوان مومن و انقلابی در راستای تمدن سازی نوین اسلامی خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۶:۳۱    
وزیر بهداشت گفت: تزریق 100 میلیون دوز واکسن طی 100 روز از جمله این اقدامات است که اگر همراهی و مشارکت مردم نبود، انجام آن یک سال زمان می برد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۶:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل از کشف هزار و 100 تن شکر احتکار شده از انبار مرکزی غله در شهرستان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۶:۲۲    
وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد که بر اساس توافقی که با میانجیگری دولت روسیه انجام شد، در مرز ارمنستان و جمهوری آذربایجان آتش بس برقرار است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۶:۰۷    
بازیگر سینما و تلویزیون از پایان ضبط مجموعه تلویزیونی کلبه عموپورنگ خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۶:۰۷    
شماره چهلم نشریه ادبی بامداد به همت کانون شعر و ادب دانشگاه صنعتی شریف منتشر شد .
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۶:۰۷    
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: از تمام ظرفیت های ملی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... استفاده خواهیم کرد تا برای دانشجویان پوشش سالم و سعادتمند ایجاد کنیم تازیان نکنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۲    
وزیر راه و شهرسازی، افزایش و توسعه باند فرودگاه زنجان را از برنامه های سفر یک روزه رئیس جمهور به استان زنجان دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۷    
شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به اطلاع می رساند به علت ورود تعدادی از کارگران شرکت تراورس به حریم ریلی که پیمانکاران شرکت عمران شهر جدید هشتگرد هستند و ارتباطی با شرکت بهره برداری متروی تهران و ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۵    
ارتش عراق موفق شد در حملاتی هوایی در دیالی در شرق این کشور، 5 عنصر تروریستی داعش را به هلاکت برساند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۵:۱۶    
علی رمضانی از اختصاص اعتبار به کتابخانه های کم برخوردار خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۵:۱۰    
وزیر جهادکشاورزی طرح آبخیزداری روستای کرسف شهرستان خدابنده را افتتاح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۷    
مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز از بهره برداری چهارمین سایت ورزش دانشگاه تبریز در آینده نزدیک خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۷    
محققان یک نانو ماده جدید ترکیب شده با الیاف نساجی ساختند که می تواند عوامل عصبی سمی را از بین ببرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۱    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کارگروه، بازنگری وظایف، ماموریت ها و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی را در دستور کار قرار خواهد داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۵    
کاپیتان تیم استقلال تهران بازی فردا مقابل نساجی را از دست داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۴:۰۱    
جانشین فرمانده سپاه با اعلام اینکه در جنگ تحمیلی خیلی از شهر های ما درگیری مستقیم داشتند، گفت: اکنون با جنگ های نظامی مواجه نیستیم و به برکت انقلاب اسلامی، دشمن جرأت نگاه چپ به ما را ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۳:۵۲    
شهردار تهران در پایان بازدید از منطقه 3 شهر تهران، از اخذ تصمیمات جدی در خصوص محله ده ونک خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۳:۴۶    
نخست وزیر ارمنستان امروز در واکنش به موضع روز گذشته روسیه درباره تنش های مرزی این کشور و جمهوری آذربایجان اعلام کرد: پیشنهادات مسکو درباره تعیین خطوط مرزی ایروان- باکو قابل قبول است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۷    
رویداد ریورس پیچ (ارائه نیاز های فناورانه) با هدف بهم رسانی نوآوری ها و چالش های صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۵    
سردار حمیدی گفت:پلیس راهور از ابتدای سال جاری بالغ بر 138 هزار خودرو که دارای نقص فنی در حوزه آلودگی هوا بودند اعمال قانون کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از یک شرکت ساخت واگن در ابهر بازدید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۶    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: از اواسط ماه اوت، هزاران شهروند افغانی به طور روزانه وارد ایران می شوند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۰    
با اعلام قبول شدگان دانشجویان استعداد های درخشان در آزمون دستیاری، 12دانشجوی استعداد درخشان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در آزمون دستیاری سال 1400 در دانشگاه های برتر قبول شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۷    
وحدت هانانوف و منوچهر صفروف در بازی فردا مقابل مس غایب خواهند بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۷    
دور دوم انتخابات انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران به صورت الکترونیکی روز دوشنبه 8 آذر ماه برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۰    
نماینده ویژه سازمان ملل در امور افغانستان در نشست شورای امنیت درباره آخرین تحولات این کشور اعلام کرد که در افغانستان خواستار تشکیل دولتی فراگیر توسط طالبان هستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۰    
دبیرشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت دو آذر سالروز تشکیل بسیج دانشجویی در پیش خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد سخنرانی می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۵    
طرح ضربتی ساماندهی اصناف و موتورسیکلت های داخل پیاده رو با هدف ایجاد زیبایی بصری، رفع اغتشاشات و آلاینده های محیطی در محور خیابان پنجم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۰    
طبق آمار های منتشر شده توسط بانک مرکزی در شهریور امسال حدود 72 هزار و 700 میلیارد تومان در دست مردم است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۷    
دبیرخانه طرح ملی فصل سخن (سلسله نشست های نقد و بررسی کتب علوم انسانی) از آغاز سومین دوره این طرح همزمان با هفته کتاب خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۵۲    
رئیس دستگاه دیپلماسی گفت: رفع تحریم ها و استیفای حقوق ایران علاوه بر آثار مثبت اقتصادی و انسانی، بی تردید به حضور قوی تر و موثرتر ایران در ترتیبات همکاری منطقه ای منجر می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۴۰    
استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: استاد ما گفت شاگردان ارسطو هرگاه مشکل علمی داشتند کنار قبر او می رفتند و مشکلات آن ها حل می شد. قبول آن سخت بود چون ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۴۰    
رییس جمهور وزیر صمت و استاندار زنجان را موظف کرد ظرف مدت یکماه مشکلات بر سر راه اندازی کارخانه سرجین بافت را پیگیری و مرتفع کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۴۰    
گروه صنعتی ایران خودرو دومین طرح فروش مشارکت در تولید شش محصول خود را از امروز (پنجشنبه) به مدت سه روز (تا پایان روز شنبه 29 آبان ماه) برگزار می کند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۷    
نشست معاونان فرهنگی ودانشجویی دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی طی روز های 29 و 30 آبان ماه جاری در مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۷    
استقلالی ها به دنبال جذب یک بازیکن خارجی دیگر هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۷    
دولت بایدن از بعضی از بزرگترین کشور های مصرف کننده نفت جهان شامل چین، هند و ژاپن خواسته است در اقدامی هماهنگ برای پایین بردن قیمت های انرژی، برداشت از ذخایر نفت را بررسی کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۲۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از جریمه 2 میلیارد ریالی یک قاچاقچی سوخت در این استان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۲۵    
بعد از گذشت دو سالی که آن ویروس منحوس، هیولاوار تمام شئون زندگی مان را در نوردیده بود، گشودن آغوش رهبر عزیزمان به روی نخبگان و سرآمدان علمی، در میانه خزان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۶    
شهردار تهران با بیان اینکه مسائل و مشکلات پایتخت پیچیده و متفاوت است اعلام کرد: دولت و مجلس در مسیر حل این مشکلات قرار و برای حل آن ها دغدغه دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۰    
دستورالعمل برگزاری حضوری جلسات دفاع از پایان نامه و رساله دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق اهداف و برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی سند تحول و تعالی دانشگاه ابلاغ شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۵    
نوری گفت: نمازجمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۲    
شیمیدانان کوچکترین ذرات در اندازه نانومتری برای تشخیص یون های فلزات سنگین در آب را سنتز کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۰    
وزرای خارجه ایران و سوریه در تماسی تلفنی آخرین مناسبات همکاری های دو کشور را بررسی کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۰:۴۰    
سخنگوی ناجا جزئیات حادثه شلیک اشتباهی پلیس به یک زن، در جریان عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح در اهواز را تشریح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۰:۳۷    
موسسه تحقیقات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گزارشی تاکید کرد که جبهه داخلی این رژیم آمادگی مقابله با تهدید ها در شرایط اضطراری امنیتی از جمله جنگ با حزب الله را ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۰:۳۱    
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر با ژائیر بولسونارو رئیس جمهور برزیل در خصوص شماری ازمسائل دوجانبه بحث و تبادل نظر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۰:۳۱    
رئیس جمهور در بازدید از سایت دپوی کیک روی زنجان گفت: منافع این پسماند ها برای مردم است و به موجب حکم قانون به مردم زنجان واگذار شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۷    
رئیس جمهور در پیامی به هیثم بن طارق آل سعید سلطان عمان، فرارسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.
  • ۱