جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 12 آذر 1396 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 31 فروردین 1396 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 31 خرداد 1396 آفتاب نیوز 31 تیر 1396 آفتاب نیوز 31 مرداد 1396 آفتاب نیوز 31 شهریور 1396 آفتاب نیوز 30 مهر 1396 آفتاب نیوز 30 آبان 1396 آفتاب نیوز 30 دی 1396 آفتاب نیوز 30 بهمن 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 1 آذر 1396 آفتاب نیوز 2 آذر 1396 آفتاب نیوز 3 آذر 1396 آفتاب نیوز 4 آذر 1396 آفتاب نیوز 5 آذر 1396 آفتاب نیوز 6 آذر 1396 آفتاب نیوز 7 آذر 1396 آفتاب نیوز 8 آذر 1396 آفتاب نیوز 9 آذر 1396 آفتاب نیوز 10 آذر 1396 آفتاب نیوز 11 آذر 1396 آفتاب نیوز 12 آذر 1396 آفتاب نیوز 13 آذر 1396 آفتاب نیوز 14 آذر 1396 آفتاب نیوز 15 آذر 1396 آفتاب نیوز 16 آذر 1396 آفتاب نیوز 17 آذر 1396 آفتاب نیوز 18 آذر 1396 آفتاب نیوز 19 آذر 1396 آفتاب نیوز 20 آذر 1396 آفتاب نیوز 21 آذر 1396 آفتاب نیوز 22 آذر 1396 آفتاب نیوز 23 آذر 1396 آفتاب نیوز 24 آذر 1396 آفتاب نیوز 25 آذر 1396 آفتاب نیوز 26 آذر 1396 آفتاب نیوز 27 آذر 1396 آفتاب نیوز 28 آذر 1396 آفتاب نیوز 29 آذر 1396 آفتاب نیوز 30 آذر 1396 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۶    
جی زی برای نخستین بار تائید کرد که به همسرش بیانسه خیانت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۷    
رییس دانشگاه تبریز گفت: بر اساس اعلام پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز (ISI-ESI)، 10 محقق دانشگاه تبریز در جمع پژوهشگران یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۰    
مانور تجهیزات و ماشین آلات برف روبی با تعداد 1180 خودروی برف روب برای استفاده در روزهای برفی و پاکسازی معابر شهر تهران، روز یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان شهرداری و راهور در بوستان ولایت برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۶    
تحقیقات نشان داده است که تغییرات فصل در دریافت کالری روزانه، ترکیب رژیم غذایی و فعالیت فیزیکی ما موثر است و انجام ورزش های هوازی در محیط های سرد موجب گرسنگی و تحریک اشتهای ما می شود و جالب این که این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۹    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای سومین بار در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه حضور یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۴۵    
رقابت های کبدی قهرمانی آسیا به میزبانی گرگان در شرایطی به اتمام رسید که این مسابقات برخلاف تصور مسئولان نه تنها از جایگاه ایران دفاع نکرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۵    
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان علت عدم سخنرانی تشکل های دانشجویی در حضور رئیس جمهور را بیان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۳۱    
طرح بیلبورد باید به اندازه ای رضایتبخش و گیرا باشد که پیام را در زمان اندکی به بیننده منتقل کند. حضور سلبریتی ها و چهره های سرشناس در تبلیغات از دیگر پدیده های قرن ما است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۶    
عجیب ولی واقعی؛ رئال به عنوان مدعی اول قهرمانی در لالیگا به این رقابت ها ورود کرد و حالا سویا را رقیب جدی خود برای کسب سهمیه می بیند!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۷    
در پنجمین مرحله طرح رعد پلیس پایتخت ، بیش از 70 دستگاه خودروی مسروقه و 35 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در اجرای این طرح کشف ؛ و همچنین در مجموع 301 سارق و 210 موادفروش نیز توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۵    
یکی از قدیمی ترین محصولات زراعی موجود در این کره ی خاکی که بیش از 6000 سال است انسان ها از آن استفاده می کنند، خرما است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۲۵    
تصویری از حضور رهبر معظم انقلاب در سرپل ذهاب کرمانشاه بین کردها در زمان جنگ.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۳    
گروه موسیقی دال این روزها مشغول ضبط تازه ترین آلبوم خود و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرتی تا پایان سال هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۱۰    
آفتاب نیوز : روزنامه جوان نوشت: آذر ماه سال گذشته بود که در همایش روز جهانی ایدز، پیام بان کی مون دبیر کل وقت سازمان ملل توسط گری لوئیس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۸    
فیروز کریمی به تحلیل گروه ایران در جام جهانی 2018 روسیه پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۴    
میگن مارکل مدل و بازیگر آمریکایی و شاهزاده هری که قرار است نوامبر با هم ازدواج کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۳۰    
صبحانه به عنوان مهمترین وعده غذایی روزانه از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا انرژی لازم بدن ما را برای شروع فعالیتهای روزانه تامین می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۳۰    
امارات متحده عربی روز گذشته احمد شفیق نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر را پس از دستگیری، به مصر فرستاد و پس از آن اخباری مبنی بر بازداشت او به دست نیروهای امنیتی مصر منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۲۵    
قضات دادسرای جنایی: نبود سرنخ، کشف پرونده های کودک ربایی را پیچیده و طولانی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۱۶    
فیلمبرداری فیلم سینمایی امیر به تهیه کنندگی سیدضیاء هاشمی و نویسندگی و کارگردانی نیما اقلیما در تهران ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۱۴    
فریدالدین حدادعادل، خبر تولد نوه جدید مقام معظم رهبری را اعلام کرد: محمدامین حسینی خامنه ای فرزند حاج آقا مجتبی.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۰۸    
نام پنج چهره به عنوان اعضای کمیته پیشکسوتان پرسپولیس مشخص شده است. البته کمیته پیشکسوتان ارتباطی با باشگاه پرسپولیس ندارد و به صورت مستقل عمل می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۰۶    
شب گذشته اکران مردمی خالتور با حضور هنرمندان و بازیگران برگزار گردید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۰۳    
بازیگر فیلم سینمایی قلاده های طلا ، به دلیل عارضه مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۷:۵۷    
پزشکان برای نجات جان کودک مصری که با دو دهان، هر دو حاوی فک بالا و پایین متولد شده، وی را تحت عمل جراحی قرار دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۷:۵۶    
رئیس پلیس پایتخت با تشریح جزئیات دستگیری یک زن و یک مرد در ماجرای آتش زدن ورودی باشگاه پرسپولیس و روزنامه خبر ورزشی، از قصد خرابکاران برای آتش کشیدن خودروی مجری مشهور برنامه های ورزشی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۷:۵۳    
روزهای پایانی هفته گذشته مردی با حضور در دادسرای جنایی تهران شکایت کرد که پسری جوان دخترش را به بهانه ازدواج فریب داده تا او از خانه فرار کند. اکنون از پسر مزاحم شکایت دارم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۷:۵۲    
غلامرضا صنعتگر خواننده خوش صدای کشورمان تولد امسال خود را روی تخت بیمارستان جشن گرفت، آرزوی سلامتی و بهبود کامل داریم برای این هنرمند خوب و خوش اخلاق کشورمان.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۷:۵۱    
دیلی تلگراف با شرح داستان برخی از دختران نوجوان مسلمان که از بیم خشونت های نظامی های ارتش میانمار به بنگلادش فرار کرده و هم اکنون در اردوگاه پناهندگان این کشور به سر می برند تشریح می کند که چگونه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۷:۴۹    
کامران تفتی، سیامک عباسی، رستاک حلاج، امیرعباس گلاب، حاجی نصرت، رضا پونصد، علی فرصت را در حال بازی بیلیارد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۷:۴۴    
محمد صلاح بازیکن مصری تیم فوتبال لیورپول در رادار رئال مادرید قرار گرفته و هکتور کوپر، سرمربی تیم ملی فوتبال مصر، این موضوع را تایید کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۷:۲۱    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سربیشه گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما، کشاورزان باید نسبت به راه های مقابله با خسارت سرمازدگی کلزا آگاهی داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۶:۱۰    
یک پژوهشگر طب سنتی گفت: مصرف جوشانده ترکیب خار شتر، خارخاسک، دم و هسته گیلاس و آلبا لو، زنیان، کاکل ذرت، ناخنک و تخم کرفس نقش موثری در دفع سنگ کلیه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۵:۰۲    
بسیاری بر این باورند که چشم ها پنجره ای رو به درون و روح انسان هستند اما باید بدانید که چشم ها می توانند پنجره ای رو به سلامتی شما نیز باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۴:۲۶    
اگر می خواهید به زندگی تان کمک کنید درباره سن واقعی تان به خودتان دروغ بگویید. یعنی این سن را کمتر از واقعیت موجود در گواهی تولدتان بپذیرید!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۲:۲۱    
وقتی پای صحبت در مورد منزوی ترین کشور دنیا به میان می آید زبان قاصر می ماند زیرا هیچ جایی در روی این کره خاکی به اندازه ی این کشور در انزوا و ترسی پاروانویایی از دیگر کشورهای جهان به سر نمی برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۱:۳۶    
پدری در شیراز دختر جوان خود را با طناب به قتل رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۱:۳۱    
فرید الدین حداد عادل از تولد سومین فرزند حجت الاسلام مجتبی خامنه ای خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۱:۳۰    
داریوش اسدزاده صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری از سریال سمندون و ترس بچه های دهه شصت از شخصیت سمندون در این سریال به روز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۱:۲۸    
حضور ستاره های سینمای ایران در آمریکا و شهر لس آنجلس برای افتتاحیه اکران "خانه کاغذی" را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۱:۲۸    
استراحت کیانوش رستمی روی صندلی ساعتی قبل از شروع مسابقه وزنه برداری قهرمانی جهان در آمریکا زمان شروع مسابقات:23:30 امشب، در گروهA دسته 85کیلوگرم، کیانوش رستمی و علی میری
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۰:۴۸    
سرمربی تیم ملی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش از جام جهانی نوشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۰:۴۶    
یک جامعه شناس با اشاره به اینکه بر اساس سالنامه آماری امور قضایی در سال 80 نزدیک به 1985 و در سال 90 ، 2400 مورد خودکشی رخ داده است، گفت: تعداد خودکشی های ثبت شده در سال 93، 2445 مورد و سال 94 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۰:۳۵    
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: مرحله دوم طرح رجیستری صرفاً شامل حال اپل و از روز سه شنبه 14 آذرماه اجرا می شود و سایر مدلها در هفته های آتی تحت پوشش قرار می گیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۰:۳۳    
پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ یکی از 4 کشور برتر غرب آسیا سرگروه آسیایی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۰:۲۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تاکید کرد: برای خرید هر نوع طلایی لازم است فاکتور خرید از سوی واحد صنفی مربوطه ارائه شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۵۷    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای نسبت به آلودگی هوا در 6 کلانشهر اراک، کرج، تهران، اصفهان و تبریز طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۵۲    
دهقان فداکار درگذشت؛ اسطوره ای که لحظه تولدش در اذهان ایرانیان، روز 16 آبان 1340 بود. روزنامه اطلاعات در این روز با تیتر یک واقعه حیرت آور در راه آهن تبریز خبر از فداکاری دهقانی داد که سه روز پیش از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۴۹    
منچسترسیتی موفق شد به سختی وستهام را شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۴۷    
اتهام افکنی های وزیر خارجه عربستان علیه حزب الله مبنی بر "استفاده از بانک های لبنان برای قاچاق و پولشویی" با واکنش لبنانی ها مواجه شده و لبنانی ها تاکید کردند که این اتهام صحت ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۲۴    
مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: اظهارات رحیم نژاد سرپرست اخراج شده تیم ملی کبدی بانوان و نائب رئیس اخراجی هیات بسکتبال استان گلستان در مورد هماهنگی حراست اداره کل با مدیرکل ورزش و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۶    
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری عاملان به آتش کشیدن در ورودی باشگاه پرسپولیس و روزنامه خبر ورزشی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۴    
فصل شانزدهم کاوش درمحوطه باستانی شهرسوخته زابل به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۲    
پایگاه خبری فلسطین الیوم گزارش داد که عزت الرشق عضو دفتر سیاسی حماس ضمن هشدار درباره عواقب اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت که موافقت دولت آمریکا با این اقدام ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۳:۰۳    
رئیس فدراسیون کبدی از حضور در انتخابات این رشته انصراف داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۸    
اصغر فرهادی و خاویر باردم دو روز پس از پایان فیلمبرداری همه می دانند در اسپانیا، در یک نشست خبری، از تجربه ساخت این فیلم گفتند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۹    
دبیرخانه نظارت بر انتخابات شوراها با نظارت مجلس ایجاد می شود و آئین نامه نظارتی آن را نیز تهیه می کند و در مجلس شورای اسلامی این دبیرخانه مستقر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۷    
رییس دانشگاه آزاد در حاشیه برگزاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد سمنان گفت: هیچ واحد دانشگاه آزاد اسلامی تعطیل نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۲۸    
هزینه قراردادهای بازیکنان و کادر فنی حدود 90 درصد از کل هزینه باشگاه ها را تشکیل می دهد که حاصل جمع آن ها روی هم، به حدود 175 میلیارد تومان می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۱:۱۴    
توسعه سواحل مکران و جاسک از تصمیمات دولت یازدهم بوده است/صدور نفت از جاسک جزو تصمیمات استراتژیک کشور است/مردم قدردان سرداران و شهدای حرم در تامین امنیت منطقه هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۵۶    
هیئت وزیران در هشتمین جلسه بررسی لایحه بودجه سال 1397 کل کشور که بعدازظهر امروز به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، تعداد دیگری از تبصره های لایحه بودجه سال 97 را به تصویب رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۴۱    
"در مقابل صحبت آیت الله مکارم در خصوص حضور زنان در ورزشگاه در توییتی در مورد یکی از اشخاص منتسب به ایشان سوالی کردم که بعد متوجه شدم این فرد با آیت الله نسبتی ندارد و از ایشان عذرخواهی می کنم."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۳۸    
نائب رییس مجلس دلجویی و حمایت پاپ از مسلمانان میانمار را مایه سرشکستگی دنیای اسلام است و نوشت: کاری را که دولت های اسلامی یا علمای صاحب نفوذ باید انجام دهند، پاپ انجام می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۳۳    
روسای اتاق های مشترک بازرگانی اعلام کردند در پی مقررات جدید شفافیت نقل و انتقالات مالی سازمان FATF حساب بانکی ایرانیان غیرمقیم در کشورهای ترکیه، امارات و انگلیس بسته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۱۹    
وزیر خارجه عراق در یک گفت وگو تلویزیونی گفت: ایران از سال 2003 و پس از سقوط صدام از ما حمایت های زیادی کرده است اما این امر به معنای تبعیت ما از ایران نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۱۵    
جهانگیری در صفحه اینستاگرمش نوشت: داستان دهقان فداکار مشق درس و حس خاطره انگیز دانش آموزان نسل ما، و ریزعلی خواجوی خالق آن رویداد فداکارانه نامی آشنا و ماندگار. روحش شاد و خدایش بیامرزد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۰۴    
یک مقام افغان اعلام کرد که انفجار یک موتورسیکلت بمب گذاری شده در ولایت ننگرهار دست کم پنج کشته برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۰۳    
تکواندوکار وزن منفی 68 کیلوگرم ایران از دور رقابت های فینال گرندپری 2017 با شکست مقابل حریف خود کنار رفت اما، نماینده سنگین وزن ایران راهی مرحله نیمه نهایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۲۰:۰۲    
رئیس دفتر سیاسی حماس در تماسی تلفنی با دبیرکل اتحادیه عرب درباره رویکرد آمریکا درباره بیت المقدس هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۸    
ملی پوشان فوتسال ایران در اولین بازی تورنمنت اصفهان به تساوی رسیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۷    
طی مراسمی و با حضور وزرای اقتصاد ایران ، مجارستان، مدیرعامل بانک شهر و تعدادی از مسئولان عالی رتبه اقتصادی دوکشور تفاهمنامه انتقال تکنولوژی ساخت و تولید مشترک اتوبوس در ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۴۸    
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری کرمان گفت: مهدکودک ها و مدارس این استان تا 14 اذرماه تعطیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۴۱    
مراسم ترحیم عموی محمدرضا تابش در تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۸    
تصادف مینی بوس با کامیون در مشهد 22 مجروح بر جای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۵    
سخنگوی انصارالله اخبار مطرح شده مبنی بر میانجیگری عمان برای حل و فصل اوضاع در پایتخت یمن را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۴    
هیرنفین با نتیجه 2 بر یک برابر روداکرکراد شکست خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۳    
سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران، از آتش سوزی اتوبوسی در جاده هراز بدون مصدوم خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۱    
فرمانده انتظامی پایتخت، ضمن تشریح جزئیات عملیات پلیس پیشگیری پایتخت در اجرای طرح رعد 5، گفت: در این عملیات، 200 مخفیگاه سارقان و 17 باند سرقت نیز منهدم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۲۹    
تصادف مرگبار یک دستگاه خودروی پژو 405 با تریلر به کشته ومجروح شدن 13 سرنشین مهاجر افغان این دستگاه پژو منجر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۲۷    
کمیته مسابقات سازمان لیگ زمان دیدار استقلال خوزستان برابر تراکتورسازی تبریز در جام حذفی فوتبال را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۲۶    
خبرگزاری ورزشی المنتخب مراکش در تازه ترین سرمقاله خود به الزام کسب 3 امتیاز ملی پوشان مراکشی برابر تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۲۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و سخنگوی دولت گفت: در چهار سال دولت یازدهم اعتبارات استان برای توسعه 2.5 برابر افزایش پیدا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۲۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادعایی واهی و بی اساس گفت که ایران متعهد به کشتار یهودیان است./اگر نظام ایران تغییر کند اسرائیل اولین کسی خواهد بود که روابط خود را با ایران برقرار خواهد کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۱۴    
اخمت گروزنی با حضور مدافع ایرانی اش مغلوب کراسنودار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۱۳    
طی حکمی از سوی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، محسن معتمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۱۲    
بانک مرکزی اعلام کرد اظهارنظر نماینده محترم مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در خصوص قطع روابط اقتصادی چین با ایران کذب محض است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۱۱    
سخنگوی اورژانس اعلام کرد: تصادف مینی بوس و کامیون در کمربندی سبز مزرعه در مشهد 22 مجروح برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۰۹    
یک کارشناس مسائل کره شمالی مدعی شد پیونگ یانگ تا 9 ماه آینده عامل شعله ور شدن جنگ جهانی سوم می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۰۶    
توماس فریدمن در نشست سابان با اشاره غیرمستقیم به صدها میلیارد دلاری که رژیم سعودی در جنگ افروزی در منطقه صرف کرده است، از عربستان انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۰۳    
کوتاه قامت ترین و بلند قامت ترین بازیکنان استقلال امروز عکس جالبی را به ثبت رساندند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۹:۰۱    
سروش رفیعی در دیدار روز گذشته تیمش برابر السد موفق به گلزنی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۵۵    
وزارت دفاع روسیه از حمله بمب افکن های روسیه به مواضع داعش در جنوب شرق دیرالزور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۵۴    
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان از سقوط مرد 40 ساله از طبقه چهارم یک آپارتمان در سمنان خبر داد و گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۷    
هیات مدیره باشگاه ذوب آهن حمایت خود را از امیر قلعه نویی برای ماندن در این تیم اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۴    
پانیونیوس با حضور بازیکن ایرانی اش توانست پاناتینایکوس را شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۳    
هاکی بازان ایران در فینال رقابت های هاکی سالنی جام بین المللی مسکو مقابل میزبان به برتری رسیدند و قهرمان شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۳۰    
یک منبع آگاه در وزارت خارجه در پیگری خبرنگار ایسنا درباره آنچه به نقل از دفتر وزیر امور خارجه در پاسخ به رد درخواست نمایندگان کنگره در فضای مجازی مطرح شده است، این مطلب را تایید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۱۵    
رییس جمهور پیشین یمن خواستار میانجی گری ایران برای حل اختلافاتش با انصارالله شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۰۷    
زن و شوهر جوان که برای رسیدگی پرونده طلاق توافقی به شعبه 264 آمده بودند. نگار و بهرام نام داشتند. زن 35 ساله و مرد 38 ساله بود که لباس های مد روز اما ارزان قیمتی بر تن داشتند اما آن چه قاضی غلامحسن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۰۱    
رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی با تأکید بر تلاش برخی جریان ها برای بی اعتبار کردن کشور در آمریکا تهدید کرد: به ما حمله شود، با جنگنده های اف-16 برسرشان فرود می آییم.