جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 11 تیر 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 تیر 1398 آفتاب نیوز 2 تیر 1398 آفتاب نیوز 3 تیر 1398 آفتاب نیوز 4 تیر 1398 آفتاب نیوز 5 تیر 1398 آفتاب نیوز 6 تیر 1398 آفتاب نیوز 7 تیر 1398 آفتاب نیوز 8 تیر 1398 آفتاب نیوز 9 تیر 1398 آفتاب نیوز 10 تیر 1398 آفتاب نیوز 11 تیر 1398 آفتاب نیوز 12 تیر 1398 آفتاب نیوز 13 تیر 1398 آفتاب نیوز 14 تیر 1398 آفتاب نیوز 15 تیر 1398 آفتاب نیوز 16 تیر 1398 آفتاب نیوز 17 تیر 1398 آفتاب نیوز 18 تیر 1398 آفتاب نیوز 19 تیر 1398 آفتاب نیوز 20 تیر 1398 آفتاب نیوز 21 تیر 1398 آفتاب نیوز 22 تیر 1398 آفتاب نیوز 23 تیر 1398 آفتاب نیوز 24 تیر 1398 آفتاب نیوز 25 تیر 1398 آفتاب نیوز 26 تیر 1398 آفتاب نیوز 27 تیر 1398 آفتاب نیوز 28 تیر 1398 آفتاب نیوز 29 تیر 1398 آفتاب نیوز 30 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۵:۱۰    
مهنوش صادقی درباره ازدواج با مهدی هاشمی گفت: از زندگی مشترک مان بیش از ده سال می گذرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۸:۰۵    
این روزها به موازات هشدارهایی که مسئولان مختلف می دهند و خبرهایی که از برخورد با تولیدکنندگان بیت کوین و جمع آوری وسایل و ابزارهای آنها شنیده می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۷:۵۵    
برآورد می شود اعضای شبکه هرمی یونیک فاینانس تا به امروز بیش از 130 میلیارد تومان به همین شیوه از طعمه های خود دریافت و با روش های مختلفی مانند خرید ارز دیجیتال و غیره مقدار قابل توجهی از وجوه را از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۳:۰۰    
دو زورگیر خشن در روز روشن با در دست داشتن قمه اقدام به بریدن دستبند طلای زن جوان از دستش کرده و پا به فرار گذاشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۲:۰۵    
محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: من همیشه این مثل را زدم که اگر طیف اصولگرایی را یک ستون صدمتری ببینید اگر به 10 نفر اول بگویید بروید و یک کلاه بیاورید می روند سر می آورند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۱۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: مهرماه امسال حدود یک میلیون تن به تولیدات کشاورزی کشور اضافه خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۰۰    
وزیر بهداشت آمار بالای تلفات جاده ای در سطح کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: توجه به پیشگیری از حوادث جاده ای ضرورتی اجتناب ناپذیر است و هم باید از بعد پیشگیری کار کرده و به مردم آموزش دهیم و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۵    
روزنامه کیهان از وزارت اطلاعات بابت یادداشتی که در آن نسبت به "نفوذ در وزارت اطلاعات" هشدار داده شده بود عذرخواهی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۵۰    
سالوادور دالی هموطن پیکاسو بود. با این تفاوت که او را بیشتر با سبک سوررئال (فراواقع گرایی) می شناسند. او تابلوی تداوم حافظه را که هم اکنون در اختیار موزه هنر مدرن نیویورک است، در سال 1931 کشید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۵۰    
فرزانه مرودستی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با اشاره به کاهش نزولی طلاق در استان تهران گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۰    
عضو هیئت علمی و پزشک فوق تخصص غدد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: کمبود ویتامین D یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در تغییرات هورمونی بدن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۵    
مسائل، مشکلات و برنامه های توسعه ای استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی در دیدارهای جداگانه استانداران این استانها با رییس جمهور مورد بررسی قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۰    
رئیس جمهور در پیامی به کنگره کردزبانان کشور، برگزاری این کنگره را فرصتی برای شناخت و معرفی مردمانی مهربان دانست که همواره دل در گرو فرهنگ این مرز و بوم داشته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۵    
نرخ هر دلار آمریکا 42000 ریال و هر یورو نیز 47422 ریال است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۱:۴۵    
بنا بر اعلام رسانه های انگلیسی فرانک لمپارد پنج شنبه به عنوان سرمربی چلسی معرفی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۱:۴۵    
پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر موفق به تولید نسل جدیدی از رگ های مصنوعی پلیمری با بهره گیری از نانو ذرات شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۰    
یک روانشناس گفت: اختلال اضطراب فراگیر (GAD) شدت کیفیت زندگی مرتبط با سلامت مبتلایان را تحت تأثیر قرار می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۵    
شب گذشته سه کشور اروپایی امضا کننده برجام بیانیه مشترکی را در واکنش به اقدام برجامی ایران صادر کردند در حالیکه ساعاتی قبل از آن دیپلمات ها به گونه ای دیگر سخن گفته بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۵    
پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 2 نفر که با شناسایی فروشندگان کالا در سایت دیوار با ترفندی خاص اقدام به کلاهبرداری از آنان می کردند خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۵    
رییس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور گفت: بر اساس پایش انجام شده در انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور، میزان نمک در نان بربری بیشتر از سایر نان هاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۹:۵۵    
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از غرق شدن کودک 16 ماهه در استخرآب خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۹:۲۵    
رتبه شادی و نشاط ایران به استناد گزارشی از سازمان ملل متحد در سال 2016 در بین 157 کشور، 105 است و این نمره، پایین تر از میانگین جهانی قرار دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۹:۱۵    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رئیس جمهور شخصاً حساسیت ویژه ای به مسائل محیط زیست دارد و از من خواسته است مشکلات حوضه های ریزگردها، تالاب ها، زباله ها و پسماندها را حل کنم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۸:۴۵    
بر اساس حکم دادگاه دلیلی محکمه پسند برای توجیح جستجو در مکالمات خصوصی کارمندان وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۸:۴۰    
این دیپلمات های اروپایی همچنین تاکید کرده اند که فعلا برنامه ای برای باز فعال سازی تحریم های سازمان ملل متحد علیه ایران ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۸:۴۰    
بهای گاز طبیعی روز دوشنبه در پاکستان بیش از دویست درصد افزایش یافت؛ افزایش بها کمتر از یک هفته قبل از آن گرفته شد که صندوق بین المللی پول دربارۀ پرداخت یک وام 6 میلیارد دلاری به این کشور تصمیم بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۸:۳۵    
رهبران اتحادیه اروپا سرانجام پس از بحث و گفتگوهای مفصل در جریان نشست هایی طولانی شورای اروپا که سه روز طول کشید، نامزدهای نهایی خود را برای ریاست نهادهای اتحادیه انتخاب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۸:۱۵    
سه استاد دانشگاه و تحلیلگر مسایل سیاسی با تحلیل رفتار های دولتمردان ایران و آمریکا در یکسال اخیر این پرسش را مورد کنکاش قرار دادند که آیا آمریکا و بویژه رییس جمهوری این کشور به دنبال جنگ با ایران است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۷:۰۵    
در چهارمین روز هفته، سکه تمام بهار آزادی و دلار نوسان چندانی را تجربه نکردند و هر دو در سطوح روز های قبل تغییرات خود را به ثبت رساندند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۰:۵۵    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با وزیر ژاپن در امور برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۰:۴۵    
دست کم 50 نفر در اثر آتش گرفتن یک تانکر سوخت در استان بنوئه نیجریه کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۰:۱۵    
مواضع مقامات آمریکایی در این موضوع، من را به یاد صحبت های اوباما در مجمع سابان در دسامبر 2013 می اندازد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۰:۱۰    
رئیس جمهوری روسیه ساعاتی پس از اطلاع از کشته شدن 14 تن ازبهترین نیروهای دریایی روسیه در یک زیردریایی، ضمن لغو برنامه های جاری خود، در جلسه اضطراری با سرگئی شایگو وزیر دفاع این کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۰:۱۰    
رهبران اتحادیه اروپا پس از سه روز مذاکرات نفسگیر در بروکسل پایتخت بلژیک سرانجام در مورد گزینه جانشینی فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی این اتحادیه و سه پُست کلیدی دیگر به توافق رسیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۰:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که اطلاعات آرشیو هسته ای ایران را در اختیار دونالد ترامپ قرار داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۳:۵۵    
وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد تا زمانی که اروپا به تعهدات اقتصادی خود عمل نکند، ایران نیز از برجام تبعیت نخواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۳:۵۵    
یک استاد دانشگاه با بیان اینکه انگیزه ترامپ در دولتش صرفاً اقتصادی است، گفت: با توجه به این رویکرد است که ترامپ می گوید نمی خواهد وارد جنگ با ایران شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۳:۵۰    
یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از جابجایی پرچم ایران و اسراییل توسط یک نماینده مجلس در جریان اجلاس توسعه نظام پارلمانی در ⁧مسکو⁩ خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۳:۵۰    
وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد تا زمانی که اروپا به تعهدات اقتصادی خود عمل نکند، ایران نیز از برجام تبعیت نخواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۳:۴۵    
این وسیله دریایی پس از آتش سوزی به بندر سورمرسک منتقل شده که مقر اصلی ناوگان شمالی نیروی دریایی روسیه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۳:۲۵    
یک مربی بدنساز ترکیه ای، به کادر فنی تیم فوتبال تراکتور اضافه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۲:۳۵    
سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه و انگلیس به همراه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از عبور ذخایر اورانیوم ایران از سقف تعیین شده در برنامه جامع اقدام مشترک به شدت ابراز نگرانی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۲:۳۰    
منابع خبری گزارش داده اند سفر مایک پنس ، معاون رئیس جمهور آمریکا به ایالت نیوهمپشایر به صورت ناگهانی لغو شده و او به کاخ سفید فراخوانده شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۲:۱۰    
آلودگی هوا اثرات مخربی روی پوست دارد. در اینجا به شما یکسری راهکارهای موثر را پیشنهاد می کنیم که کمک می کند تا انواع آلودگی ها را از پوست تان بزدایید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۲:۰۵    
تاتنهام در شرایطی هافبک فرانسوی را به خدمت گرفت که517 روز هیچ بازیکنی خریداری نکرده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۱:۴۵    
یک استاد دانشگاه گفت: از نظر من بحران در منطقه و نیز میان ایران و آمریکا ادامه دارد اما به جنگ منجر نمی شود. در عین حال مطمئناً با ضربات مختلف از سوی هر دو طرف نسبت به یکدیگر روبه رو خواهیم بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۱:۲۰    
بیانیه پایانی ششمین نشست وزارتی کشورهای اوپک و غیراوپک با اعلام تمدید کاهش داوطلبانه تولید برای یک دوره 9 ماهه (از اول ژوئیه سال 2019 میلادی تا پایان ماه مارس سال 2020 میلادی) منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۱:۲۰    
نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در واکنش به موضع گیری ضدایرانی کاخ سفید اعلام کرد: همه اعضای ان پی تی حق غنی سازی اورانیوم را دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۰:۴۰    
مرگ یک عضو از اعضای خاندان حاکم در امارت دیگر امارات در سایه اخبار اخیر از اختلافات در خانواده حاکم دبی خبر ساز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۰:۳۵    
"هورتیگروتن" اپراتور مجری سفر این کشتی کروز اعلام کرده است این کشتی که برای نخستین بار از باتری استفاده می کند از نروژ به سوی سایر مناطق حرکت خواهد کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۰:۳۵    
رئیس پلیس آگاهی قزوین گفت: شهروندان برای پیشگیری از سرقت باید حین نقل مکان به خانه جدید، کلید آپارتمان مربوطه را تعویض کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۰:۳۵    
وزیر خارجه ژاپن نسبت به عبور میزان اورانیوم غنی سازی شده ایران از مرز تعیین شده در برجام ابراز تاسف کرد و از تهران خواست میزان اورانیوم انبار شده را افزایش نداده و غنای اورانیوم را بیش از پیش زیاد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۰:۲۵    
خودرو هوندا سیویک دارای رینگ های 16 اینچی آلومینیومی می باشد؛ اما قابلیت نصب رینگ های 15 اینچی را هم دارد. صندوق عقب آن بسیار جا دار است که حدود 440 لیتر حجم دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۰:۱۵    
برخی مدعی اند که نوشیدن روغن زیتون می تواند بدن را سم زدایی کرده، معده را تسکین دهد و حتی به کاهش وزن کمک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۵۰    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب سردار غلامرضا سلیمانی به ریاست سازمان بسیج مستضعفین را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۵۰    
ووکس: چرا ایران تنها بخشی از تعهدات خود نسبت به برجام را رعایت نخواهد کرد؟/ اتلانتیک: چه بر سر برجام خواهد آمد؟ آیا با تهدید اخیر ایران زنده خواهد ماند؟ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۴۵    
با وجود برطرف شدن نقص فنی کشتی ایرانی با نام Happiness 1 که در بندر جده عربستان سعودی متوقف شده است، مقامات این کشور اجازه ترخیص این کشتی را نمی دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۲۵    
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: دولت آمریکا به خوبی فهمیده است که تحریم های اقتصادی بر ملت ایران اثری ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۲۰    
وزارت دفاع روسیه از آزمایش موفقیت آمیز یک موشک ضدبالستیک جدید خبر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۱۰    
این وسیله دریایی پس از آتش سوزی به بندر سورمرسک منتقل شده که مقر اصلی ناوگان شمالی نیروی دریایی روسیه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۰۵    
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم تروریستی ضد انقلاب در درگیری با رزمندگان قرارگاه در منطقه عمومی چالدران در استان آذربایجان غربی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۰۵    
تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که زنان هوادار این تیم هم به داخل ورزشگاه راه یافتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۰۱    
در اقدامی عجیب برنامه صبحگاهی امروز شبکه سه سیما، کشتی سارینا را که در حال دور زدن تحریم نفتی بود تا خود چین مسیریابی و مسیر دور زدن تحریم نفتی اعلام کرد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۹:۰۱    
دانشگاه صنعتی شریف شاهد قطعی ناگهانی و چندساعته برق در چهارم و دهم ماه جاری بود. اداره برق، دلیل قطعی های دو هفته جاری را تلاش برای مدیریت مصرف در روزهای گرم سال می داند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۳۰    
براساس مشاهدات، مترو در روزهای اخیر به شدت شلوغ تر از قبل شده است. عده ای علت این ازدحام را آغاز اجرای طرح محدوده کنترل آلودگی هوا و استفاده بیشتر مردم از وسائل نقلیه عمومی به ویژه مترو می دانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۵    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: عقرب های بالدار سیاه رویت شده در گلخانه ای در حاشیه شهر زاهدان مشاهده و زنده گیری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۵    
چین از مداخله گسترده آمریکا در امور داخلی هنگ کنگ به شدت انتقاد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۵    
مقامات کشورهای عضو اتحادیه اروپا در مورد جانشینی ژان کلود یونکر و ریاست بانک مرکزی اروپا به توافق رسیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۱۵    
مالک باشگاه شهر خودرو، گفت: گل محمدی را به پرسپولیس ندادیم و رحمتی را هم به استقلال نخواهیم داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۱۰    
روابط عمومی برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر درباره حاشیه هایی که بحث مسیریابی کشتی سارینا در این برنامه به وجود آورده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۸:۱۰    
کلامی گفت: نانوایی ها از افزایش خودسرانه قیمت نان که غذای مهمی در سبد خانوار محسوب می شود خودداری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۵    
باشگاه پرسپولیس به برانکو ایوانکوویچ برای توافق نهایی و فسخ قرارداد با این باشگاه پنج روز فرصت داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۵    
به گفته یک منبع آگاه متهم به قتل امام جمعه کازرون فردا چهارشنبه- 12 تیرماه- محاکمه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۳۰    
فیس بوک تمامی آگهی های تبلیغاتی را که کاربران آمریکایی را به رأی ندادن در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تشویق می کند، مسدود خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۳۰    
ابهام در این است که از کدام جدید حرف زده می شود و این برنامه چه چیز جدیدی را قرار است چراغ راه یک عصر تلقی کرده باشد؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ترافیک جدید و محدوده های آلودگی هوا که از اول تیرماه اجرایی شده است، نارضایتی را در میان شهروندان تهران ایجاد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۰    
شماری از بانوان افغانی معترض به نتیجه انتخابات پارلمانی این کشور، لبهایشان را دوختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۰    
قیمت نفت در معاملات امروز با 23 سنت کاهش 64.83 دلار فروخته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۰    
پسر وینفرد شفر نسبت به ارسال ایمیل به باشگاه کیپ تاون برای انتقال پاتوسی به بن یاس واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۵    
مشاور وزیر امور خارجه ایران در پیامی توییتری به ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره فعالیت هسته ای ایران واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۰    
فرمانده انتظامی شهرستان سیریک از توقیف یک دستگاه تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۵۵    
یک خبرگزاری انگلیسی به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد که سه کشور اروپایی باقی مانده در برجام، فعلا سازوکار موسوم به مکانیزم ماشه را فعال نمی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۵۵    
انتشار رای وحدت رویه ای از سوی هیات عمومی دیوان عالی کشور در باره دیه زن و مرد در روزهای اخیر خبرساز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۵۰    
لاوروف همچنین گفت که ایران در پاسخ به تحریم های آمریکا از حد تعیین شده در توافق هسته ای برای ذخیره اورانیوم با غنای پایین فراتر رفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۵۰    
محمدرضا خاتمی با تأیید اظهارات سخنگوی قوه قضائیه درباره صدور حکمش گفت: تاکنون حکمی به ما ابلاغ نشده است تا بخواهیم درباره آن سخن بگویم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۶:۲۰    
به دنبال کشف جسد یک مرد در باغی خصوصی در لندن تصور می شود این مرد در حین پروازی بر فراز لندن از هواپیما به پایین پرت شده باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۵    
جوان 35 ساله گلستانی حین تعمیر پنجره منزل از طبقه سوم سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۵    
بهروز ریخته گران به اتهام اخلال در نظام اقتصادی و با قرار بازداشت موقت بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۵    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی افزایش مجدد دمای استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در حکمی، معاون اقتصادی و محاسبات ملی مرکز آمار ایران را به عنوان رئیس این مرکز منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۰    
تصویری از گابریل کالدرون سرمربی جدید پرسپولیس در حال خوردن فالوده در تهران منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۰    
فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از دستگیری مردی خبر داد که قصد داشت با پرداخت مبلغ هفت میلیون تومان نوزادی را بخرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۵    
درد مفاصل یکی از مشکلاتی است که بیشتر سالمندان با آن مواجه هستند، در این بین مصرف برخی نوشیدنی ها در التیام این دردها موثر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۰    
قیمت ارز مسافرتی در بانک ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک ها 14 هزار و 725 تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود 15 هزار تومان می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۰    
بهرامی درباره کل مطالبات این صندوق از طرف های داخلی و خارجی گفت: هم اکنون کل مطالبات صندوق ضمانت صادرات از بانک های دولتی خارجی و شرکت ها و دولت های خارجی و صادر کنندگان ایرانی حدود هزار میلیارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به اینستکس انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۵    
لیندسی گراهام اظهار کرد، محمد بن سلمان دستور قتل جمال خاشقجی را صادر کرده و برخورد دوستانه دونالد ترامپ با او اعتبار آمریکا در زمینه حقوق بشر را تضعیف می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۴:۲۵    
در اقدامی عجیب برنامه صبحگاهی امروز شبکه سه سیما، کشتی سارینا را که در حال دور زدن تحریم نفتی بود تا خود چین مسیریابی و مسیر دور زدن تحریم نفتی اعلام کرد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۴:۲۵    
حضرت آیت الله خامنه ای در احکام جداگانه ای امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی را به سِمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی را به سمت رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۴:۲۵    
وزیر اسبق اطلاعات گفت: تنها 20 درصد مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم ها است.
  • ۱