جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 22 تیر 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 تیر 1398 آفتاب نیوز 2 تیر 1398 آفتاب نیوز 3 تیر 1398 آفتاب نیوز 4 تیر 1398 آفتاب نیوز 5 تیر 1398 آفتاب نیوز 6 تیر 1398 آفتاب نیوز 7 تیر 1398 آفتاب نیوز 8 تیر 1398 آفتاب نیوز 9 تیر 1398 آفتاب نیوز 10 تیر 1398 آفتاب نیوز 11 تیر 1398 آفتاب نیوز 12 تیر 1398 آفتاب نیوز 13 تیر 1398 آفتاب نیوز 14 تیر 1398 آفتاب نیوز 15 تیر 1398 آفتاب نیوز 16 تیر 1398 آفتاب نیوز 17 تیر 1398 آفتاب نیوز 18 تیر 1398 آفتاب نیوز 19 تیر 1398 آفتاب نیوز 20 تیر 1398 آفتاب نیوز 21 تیر 1398 آفتاب نیوز 22 تیر 1398 آفتاب نیوز 23 تیر 1398 آفتاب نیوز 24 تیر 1398 آفتاب نیوز 25 تیر 1398 آفتاب نیوز 26 تیر 1398 آفتاب نیوز 27 تیر 1398 آفتاب نیوز 28 تیر 1398 آفتاب نیوز 29 تیر 1398 آفتاب نیوز 30 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۳:۴۵    
سی دی سی تخمین می زند که حدود 35 درصد از موارد شیوع بیماری کریپتو با استخرهای عمومی، پدلینگ و نیز پارک های آبی مرتبط باشد. 15 درصد نیز به ارتباط افراد با گوساله های تازه متولد شده مرتبط است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۹:۴۴    
در تحقیقات بعدی، دانشمندان از 160 داوطلب خواستند تا به یک پرسشنامه ساده پاسخ دهند. این در حالی بود که از نیمی از شرکت کننده ها درخواست شده بود تا فرض کنند در یک فضای بسیار گرم که چندان راحت نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۹:۴۵    
زیاده روی در مصرف این گونه مواد، کبد را سمی می کند و در نتیجه اختلالات شدیدی در عملکرد آن رخ می دهد. در واقع آسیب هایی که مصرف الکل و مصرف خودسرانه داروها بر کبد وارد می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۹:۴۴    
پزشکان دانشگاه آقاخان در کراچی پاکستان پس از انجام آزمایشات شانس خوب شدن افشین را 50 درصد اعلام کرده اند و برخی دیگر به آنها توصیه کرده اند فرزندشان را برای درمان به خارج ببرند اما خانواده افشین حتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۲:۲۰    
خیلی از افراد پس از محجبه شدنم تلاش کردند که دیگر من دیده نشوم چرا که همکارانم از این اتفاق در شوک بودند و طیف مقابل نیز در شک، در حالی که این دیده نشدن همانی بود که من به دنبالش بودم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۵    
سیمونا هالپ برای اولین بار قهرمان ویمبلدون شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۰    
موج بازگشت لژیونر به فوتبال ایران را می شود به پایان کار کارلوس کی روش در تیم ملی ارتباط داد جایی که این مربی علاقه ویژه به دعوت از بازیکنان شاغل در لیگ های خارجی سوای نام تیم های آنان داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۹:۰۵    
باستی هیلز نام محله ای در لواسان است که به تازگی با دستور مقام قضایی گیت ورود آن برداشته شد و تردد مردم عادی در آن آزاد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۸:۳۵    
هر چیزی که لازم است درباره پرونده معاون سابق قالیباف و کارگزاری یا هلدینگ یاس بدانید را در این مجموعه برایتان جمع کرده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۰:۵۵    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس ضمن تاکید بر اینکه کم کاری در حق این مردم، خیانت به نهضت امام و رهبری است، گفت: خدمت به مردم با شناخت عمیق مشکلات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۰:۵۵    
سناتورهای آمریکایی با انتشار بیانیه ای خواستار تحریم ترکیه به دلیل دریافت سامانه موشکی اس 400 از روسیه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۰:۲۰    
در چند سال اخیر در بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا شاهد رکورد شکنی در انتقال بازیکنان هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۰:۲۰    
در آستانه سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی خط و ربط برخی گزارش سازی ها از یک پروژه کلان برنامه ریزی شده برای تخریب دولت خبر داده و کارآمدی دولت در همه سطوح را نشانه رفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۰:۲۰    
مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آب و برقابی شرکت آب منطقه ای استان تهران از باز شدن دریچه های سد لتیان در روز یکشنبه خبر داد و از مردم خواست از اتراق در مسیر رودخانه ها بپرهیزند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۰:۱۵    
طوفان و بارش های شدید موسوم به مانسون در نپال دست کم جان 15 نفر را گرفت و 12 نفر دیگر را زخمی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۳:۱۰    
سخنگوی دولت در توئیتی خطاب به وزیرخارجه بریتانیا نوشت:وقت آن رسیده که کشورها دست از پیروی از خواسته های غیرمنطقی آمریکا بکشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۳:۱۰    
نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی روز شنبه گفت: با توجه به افزایش تنش های میان آمریکا و ایران، اروپا از پیشنهاد کنفرانس منطقه ای عراق حمایت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۴۰    
محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، به انتشار گزارش ها و اظهارنظر کارشناسان درباره تأثیر گرما در فصل تابستان بر مرغ و تخم مرغ و همچنین فیزیولوژی جوجه ها، پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۲۰    
تیم ملی تکواندوی ایران با چهار برد متوالی مقتدرانه عنوان قهرمانی مسابقات تیمی بازی های یونیورسیاد 2019 را از آن خود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۲۰    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی حجاب را یکی از خطیر ترین و حساس ترین مسایل جامعه اسلامی دانست و بر تبیین جایگاه حجاب و عفاف از دیدگاه اسلام تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۲۰    
وزیر امور خارجه کشورمان و همتای انگلیسی وی عصر امروز (شنبه) در تماسی تلفنی درباره نفت کش گریس وان که حامل نفت ایران بود، گفت وگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۵۵    
انتشار اخباری مبنی بر برگزار نشدن سه هفته ای جلسات هیأت مدیره در باشگاه استقلال که با انتقاداتی نیز همراه شده، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در روزنامه خبرورزشی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۳۵    
مدیرکل امور دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه اکنون 39 هزار دانشجوی غیر ایرانی در دانشگاه های کشور مشغول به تحصیل هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۳۰    
وزیر امور خارجه انگلیس در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد که اگر اطمینان حاصل شود که نفتکش ایرانی به سوریه نمی رود آزادی آن تسهیل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۳۰    
گروه شبه نطامی موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه از کشته شدن مغز متفکر اقتصادی داعش در دیرالزور واقع در شرق سوریه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۳۰    
سفیر ایران در لندن گفت که اگر نفتکش حامل نفت ایران و محموله آن آزاد نشود، اقدام انگلیس بی جواب نخواهد ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۳۰    
عملکرد قابل توجه 2 باشگاه اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا در فصل نقل و انتقالات که با صرف مبالغی نجومی موفق به جذب بازیکنانی با کیفیت شدند، وعده ال کلاسیکوی جذاب در فصل پیش رو را می دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۵۵    
اغلب مردم جهان با میگرن دست و پنجه نرم می کنند این بیماری راه های درمانی متعددی دارد و به دلایل مختلفی ایجاد می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۳۰    
رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: برخی زیر تیغ مالیات هستند و برخی از پرداخت آن فرار می کنند و در این راستا از تولیدکننده مالیات اخذ می شود اما از دلال آدرس دقیقی وجود ندارد تا بتوان مالیات دریافت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۳۰    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: 10 هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی و مدیریت بحران سیل در کشور مصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۲۵    
سید محمد بطحایی عصر امروز با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی معاون این دانشگاه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۲۵    
رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران گفت: امروز تا روز سه شنبه شنا در دریای مازندران مناسب نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۲۵    
مراسم تجلیل از یک عمر فعالیت هنری جمشید هاشم پور در افتتاحیه یک نمایش، اصغر فرهادی به تماشای تئاتر اشکان خطیبی نشست و... از جمله خبرهای تئاتری است که مخابره می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۰۰    
یک دستگاه واحد مسکونی 100 متری واقع در منطقه جمال زاده با مبلغ 250 میلیون تومان ودیعه معامله می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۴۰    
آفتاب نیوز : به نظر می رسد یکی از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان به عادل فردوسی پور پیشنهاد همکاری با دستمزد بسیار بالایی را داده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۴۰    
زمانی که دمای هوا به اندازه ای افزایش می یابد که با تعریق مواجه می شوید، این شرایط نه تنها آزاردهنده است، بلکه می تواند به صورت خطرناک و بالقوه مرگبار نیز باشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۳۰    
سرپرست مرکز اورژانس خوزستان از کشته شدن 5 نفر در تصادف اسپورتیج و تریلر در جاده هفتکل به اهواز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۳۰    
نزدیک به 60 درصد از مردم آلمان معتقدند که وضعیت سلامتی صدراعظم این کشور و لرزش های اخیرش در مراسم رسمی، مسئله ای شخصی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۳۰    
منابع پلیس فرانسه از بازداشت 37 نفر در جریان تظاهرات دیروز مهاجران غیر قانونی در پاریس خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۵۵    
فهرست نامزدهای سومین دوره جوایز سینمایی گلدن گلوبال مالزی با نامزدی دو فیلم هت تریک ساخته رامتین لوافی و دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی در 10 شاخه مختلف اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۵۰    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک کودکان و نوجوانان را در یک نمایشگاه تابستانی در شهر وایلهایم در اوبربایرن آلمان نشان می دهد که از سوار شدن بر یک وسیله بازی لذت می برند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۴۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش برای شرکت در نشست سالانه مقامات عالیرتبه شورای اقتصادی - اجتماعی ملل متحد عازم نیویورک شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۴۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی محمد رضا شانه ساز، سرپرست سازمان غذا و دارو را به عنوان معاون وزیر و رئیس این سازمان منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۳۵    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح به سوالاتی پیرامون امکان تحصیل حین خدمت پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۵    
درگیری لفظی راکبان دو دستگاه موتورسیکلت در میدان آرژانتین منجر به فوت یکی از سرنشینان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۵    
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که باید هوشیاری ما در نقطه حداکثری باشد گفت: نیروهای مسلح ما تا آخرین نفس برای دفاع از سرمایه های مادی و معنوی کشورشان ایستاده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۰    
فوق ستاره پرتغالی یوونتوس تست های پزشکی پیش از فصل یوونتوس را گذراند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۰    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بازگشت هافبک فصل پیش تیم فوتبال ترابزون اسپور به پرسپولیس واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۰    
وزیر کشور گفت: علی رغم همه تلاش های دشمنان ایران٬ صادرات نفت به روش های مختلف ادامه داشته و هیچ گاه قطع نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۵۰    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری گفت: در حال حاضر 26 درصد جمعیت کل کشور معادل 21 میلیون نفر در روستاها ساکن هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۵۰    
شرکت سازه گستر سایپا درخصوص اظهارات سخنگوی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو مبنی بر وجود 110 هزار خودرو ناقص در پارکینگ های گروه سایپا بیانیه ای صادر کرده و باتوجه به اصرار قابل تأمل آن انجمن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۴۵    
در طبقات مختلف یک برج مسکونی در ولنجک خبر داد و گفت: آتش نشانان 9 نفر را از طبقات مختلف خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۴۰    
تنها 12 روز مانده به پایان دوره نخست وزیری ، ترزا می امروز در مصاحبه با بی بی سی از احساس "افتخار" و "سرخوردگی" خود صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۴۰    
توده یک کیلویی بدون آسیب به سایر قسمتهای حیاتی بدن در بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس از بدن بیمار خارج شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۴۰    
لباس الهام حمیدی در جشن حافظ برگرفته شده از لباس جنل مونی خواننده معروف آمریکایی در مت گالا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۳۵    
کاندیداهایی که تاکنون برای حضور در مجمع کشتی احراز صلاحیت دریافت کرده اند، معرفی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۳۵    
نقل قول منتسب به رئیس بسیج جامعه زنان درباره مصرف بستنی توسط بانوان در اماکن عمومی تکذیب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۰    
بازار طلا، سکه و ارز نخستین روز هفته جاری را در مسیر کاهشی نسبت به قیمت های هفته گذشته آغاز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۰    
رئیس پلیس راه لرستان از وقوع تصادف زنجیره ای در محور اصفهان- الیگودرز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۰    
مهاجران افغانی که قصد ورود غیرقانونی به مرکز کشور را داشتند در محور مواصلاتی یزد- مهریز واژگون و راهی بیمارستان شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۱۰    
انتشار گزارش سالانه فیلیمو در وبسایت این سرویس دی او دی، اطلاعات قابل توجهی از صنعت پررونق این روزها یعنی سینما و شبکه نمایش خانگی را ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۵    
نیمۀ تاریک وجود ما را خلاق تر و در عین حال متقلب تر می کند. سه گانۀ روشنی یا نور توضیح می دهد که چرا برخی از افراد ذاتاً خوبند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۰    
آفتاب نیوز : با بررسی چندین سایت گردشگری و آژانسهای هواپیمایی که خدمات فروش تورهای مسافرتی را انجام میدهند مانند لست سکند – آنیل پرواز و علی بابا وطبق اعلام سایت توراسکنر ارزانترین تورهای مسافرتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۰    
علی شعبانی به دیدار فینال مسابقات وزن 97 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه راه یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۵    
سخنگوی دولت ضمن توصیه به صداوسیما مبنی بر اینکه فرصت نقد سریال گاندو داده شده شود این نکته را هم تاکید کرد که ساخت چنین سریالی در جهت اهداف آمریکا و صهیونیست ها است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۵۰    
منابع وابسته به حزب حاکم دموکرات مسیحی آلمان گفتند: ممکن است آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان مجبور شود قدرت را زودتر از آن چه که برنامه ریزی شده از بابت نگرانی های پیش آمده برای وضعیت سلامت جسمانی اش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۵    
اعضای پارلمان اروپا در حالی روز سه شنبه در مورد وزیر دفاع آلمان رای گیری می کنند که احزاب این کشور گفته اند به وی رای نخواهند داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۰    
دادگاه اتهامات محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران، به صورت علنی برگزار شد و در آن مطالبی بیان شد که طبق احکام قانون آیین دادرسی کیفری باید حتما در جلسه غیرعلنی بیان شود زیرا در مذاکرات دادگاه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۰    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۰    
فصل 20-2019 فوتبال اروپا به زودی آغاز می شود. بیشتر لیگ های معتبر اروپایی، قرعه کشی شده اند و تقویم آن ها مشخص شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۰    
رئیس پلیس فتا یزد گفت: فردی که با هویت جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام قصد اخاذی را داشت توسط مأموران اطلاعاتی ناجا شناسایی و در این استان دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۵    
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا امروز در سفری رسمی و برای دیدار با مقامات عراقی وارد بغداد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۵    
روزنامه ایندیپندنت پیروی انگلیس در تقابل با ایران را به مشابه دنباله روی این کشور از آمریکا در جنگ افغانستان و عراق خواند و تاکید کرد که لندن وارد بازی خطرناکی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۲۵    
شهردار فردیس پس از 20 ماه مسئولیت پر فراز و نشیب در مدیریت این شهر 400 هزار نفری، از اعلام استعفای خود به شورای شهر خبر داد و گفت: در شرایط کنونی گرفتاری ها برای انتزاع فردیس از کرج رفع ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۵    
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی کلاهبردار اینترنتی که از طریق راه اندازی سایت شرط بندی و قمار، اهداف مجرمانه اش را عملی می کرد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۰    
سایت صدا استور برای رفاه حال زائران خانه ی خدا اقدام به فروش ویژه ی بسته های مورد نیاز حجاج بیت الله الحرام کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۰    
ما چه چیزی از پولدارهای لس آنجلس کم داریم؟ احتمالاً این سوال و جوابی که به آن داده شده، جرقه ساخت شهرک فوق لوکس باستی هیلز را در لواسان تهران زده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۰    
یک عضو شورای شهر می گوید این شورا مصوبه اش برای نامگذاری سه خیابان در تهران به نام های محمدرضا شجریان، فروغ فرخزاد و سیمین بهبهانی را پس نگرفته اما باید دوباره درباره آن تصمیم گیری شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۰    
صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با اقدامات صورت گرفته در روزهای آینده تولید خودروهای ناقص به حداقل می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۰    
نرخ دلار در صرافی های بانکی امروز (شنبه) با حدود 100 تومان کاهش نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته به رقم 12 هزار و 650 تومان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۰    
محققان موفق به ابداع یک ماده آنتی باکتریال برای پر کردن دندان ها شده اند که نیاز به پر کردن مجدد دندان در گذر زمان را برطرف می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۰    
اولین جلسه دادگاه پرونده نجفی امروز برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۵    
سینمای ایران در طی سالیان گذشته هیچ توجهی به سوژه جنایی قتل های سریالی نکرده بود اما حال سه پروژه سینمایی در نظر دارند درباره یک قاتل قتل های زنجیره ای ایرانی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۵    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تدوین و رونمایی از آیین نامه استخراج رمزارزها در هفته جاری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۵    
دونالد ترامپ جمعه یک الگوی آشنا از ریاست جمهوری خود را نشان داد: ایجاد بحران، عقب نشینی، اعلام پیروزی، حرکت به سمت جلو.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۰    
پژوهشگران "دانشگاه پیتسبورگ"(University of Pittsburgh) آمریکا در مطالعه اخیرشان اظهار کرده اند فرزندان متولد شده از مادران چاق 57 درصد بیش از دیگر کودکان در معرض ابتلاء به سرطان قرار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۰    
وزارت دفاع ترکیه امروز / شنبه/ طی اطلاعیه ای اعلام کرد: ساعت 22 شب گذشته عملیات جدیدی با عنوان چنگال -2 برای مبارزه با گروه های تروریستی در شمال عراق آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۰    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از سخنان دیروز امام جمعه مشهد و نیز رفتار بی ادبانه مجری تجمع روز حجاب و عفاف انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۳۵    
برادر میترا استاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خیلی ها اصرار دارند که بگویند نجفی قتل را به گردن گرفته است، گفت: خیر، این گونه نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۳۵    
مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیةالله الاعظم(عج) گفت: در آغاز گام دوم انقلاب تهدیدهای نظامی و امنیتی دیگر کارآیی ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۳۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره یک اقدام خلاف عرف القاصی مهر دادستان تهران در خصوص آزاد کردن یک متهم به فساد اقتصادی به رئیس قوه قضائیه نامه نوشت و خواستگار پیگیری این موضوع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۳۰    
جمعی از اصلاح طلبان با امضای بیانیه ای از روند رسیدگی به پرونده محمدرضا خاتمی در قوه قضائیه انتقاد کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۳۰    
نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، در تقابل با چند دموکرات تازه کار از یک حمایت غیرعادی برخوردار شد، دفاع رئیس جمهور آمریکا.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۳۰    
معاون مبارزه با سرقت های خاص از دستگیری 2 سارق زورگیر با 50 فقره سرقت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۲۵    
تاماش آیان، رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری انتخاب مجدد علی مرادی را به عنوان رئیس فدراسیون تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۲۵    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم های ظالمانه علیه صنعت خودرو، موجب بروز مشکلاتی در زمینه تأمین قطعات و چرخه تولید و عرضه به مشتریان شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از غرق شدن یک مرد 30 ساله در رودخانه کردان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۵    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از خرید گوشت مرغ منجمد از مرغداران با نرخ های جدید اعلام شده خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۰    
رئیس قوا قضاییه در دیدار با فعالان محیط زیست در خصوص پرونده محیط زیستی ها خواست که همگی منتظر نظر دادگاه بمانند؛ چراکه تشخیص بی گناهی یا گناهکار بودن آن ها بر عهده قاضی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی در رابطه با معرفی یک نماینده مجلس به عنوان عضو حقوقدان شورای نگهبان، گفت: ما فارغ از پاسخگویی هستیم ...
  • ۱