سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۴May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 22 فروردین 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 2 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 3 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 4 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 5 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 6 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 7 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 8 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 9 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 10 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 11 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 12 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 13 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 14 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 15 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 16 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 17 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 18 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 19 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 20 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 21 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 22 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 23 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 24 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 25 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 26 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 27 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 28 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 29 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 30 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۵۸    
سرمربی استقلال گفت: در دربی مقابل پرسپولیس هم بازی خوب انجام خواهیم داد و هم نتیجه خوبی کسب می کنیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۵۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:جوی درست شده که می گویند استقلال خوب بازی نمی کند اما در طرف مقابل رقیب ما خوب بازی نمی کند و نتیجه می گیرد اما همه از آن تعریف و تمجید می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۵۰    
پایگاه خبری سی.ان.ان یکشنبه به نقل از گروه تروریستی طالبان، هدف انفجار های شامگاه گذشته در کابل را جان کری وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۴    
آجدانی به جای مینو خالقی نمی آید؛ تغییری هم در شیوه انتخاب نماینده پنجم اصفهان رخ نداده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۱    
استقلال نتوانست سپاهان بحران زده را شکست دهد تا صدرجدول را به برادر خوزستانی اش تحویل دهد و پرسپولیس را هم امتیاز با خود ببیند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۳۴    
با گذشت 10 سال از قتل مرد جوان به دست دو افغانی، بازپرس جنایی دستور چاپ تصویر مقتول را صادر کرد تا در صورتی که شخصی از هویت او با خبر است، موضوع را اطلاع دهد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۳۱    
مدیرعامل شهربان شهرداری تهران با بیان اینکه طرح شکایت کیفری از عوامل کارواش سعادت آباد به خاطر اتهام خلاف واقع به نیروهای شهربان در دست اقدام است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۳۱    
هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، گزارش وزارت علوم ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۱۰    
کارگردان فیلم سینمایی من سالوادور نیستم گفت: اگر آقای محمود احمدی نژاد اجازه دهد فیلم او را خواهم ساخت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۵۲    
آیین تکریم و تجلیل از خدمات تورج اسدی، معاون سابق پژوهشی و معارفه کبری حاجی علیزاده به عنوان معاون جدید پژوهشی دانشگاه آزاد بندرعباس، عصر امروز در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۴۰    
پژوهشکده شورای نگهبان اقدام به راه اندازی سامانه جامع نظرات شورای نگهبان مشتمل بر کلیه نظرات این شورا با امکان جست وجو در نظرات کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۳۷    
نیروهای ارتش سوریه امروز یکشنبه در ادامه پیشروی های خود در مناطق مختلف این کشور، بعد از درگیری های شدید با تروریست ها مناطقی را در حومه جنوبی حلب واقع در شمال سوریه از اشغال تروریست ها آزاد کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۳۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: همه ابزارهای فشار جهانی باید برای جلوگیری از تخریب دستاوردهای تاریخی و تمدنی در دنیا به کار گرفته شود و همه علاقه مندان به فرهنگ و تمدن جهانی لازم است در این ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۴۶    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه قدرت دفاعی ایران به کسی ارتباط ندارد، گفت: ما در مورد قدرت دفاعی خودمان با هیچ کس مذاکره نمی کنیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۴    
تراکتورسازی تبریز با شکست ذوب آهن در اصفهان گام بلندی به سمت بالای جدول برداشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی احکامی دکتر ایازی را به عنوان معاون امور اجتماعی و دکتر خدادوست را به عنوان مدیر کل دفتر طب سنتی، ایرانی - اسلامی منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۱۹    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران مکلف شد منابع مورد نیاز برای توسعه شبکه خطوط لوله انتقال نفت خام را از محل افزایش 5 درصد به قیمت هر لیتر فرآورده های نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز، نفت کوره ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۳    
رئیس جمهوری قزاقستان در حالی فردا (دوشنبه) به تهران سفر می کند که فعالان اقتصادی بخش های دولتی و خصوصی دو کشور امروز بیش از 44 یادداشت تفاهم همکاری را به ارزش نزدیک به یک میلیارد دلار امضا کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۴۱    
شاگردان مظلومی برای دیدار با سپاهان و بازپس گیری صدرجدول از استقلال خوزستان انتخاب شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۴۱    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: از فرایند مذاکرات صلح بین دولت سوریه و گروه های معارضان حمایت می کنیم و همه چیز می بایست مبتنی بر حمایت از حاکمیت و اراده مردم سوریه شکل گیرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۲۳    
قائم مقام وزیر بهداشت گفت: اظهارنظرهای غیرمسئولانه در خصوص تعرفه ها، قابل استناد نیست و میزان تعرفه بعد از طی مراحل قانونی اعلام خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۲۰    
یک نماینده مجلس از دیدار قریب الوقوع تعدادی از نمایندگان مجلس نهم با احمدی نژاد خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۱۱    
سخنگوی قوه قضاییه از برخورد جدی دستگاه قضا با ساخت وسازهای غیرمجاز خبر داد و گفت: تاکنون تنها در استان تهران بیش از دو هزار قلع و قمع صورت گرفته و بیش از 7 هزار پرونده در دست بررسی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۰۸    
نمایندگان مجلس در ادامه رسیدگی به بخش درآمدی جزئیات لایحه بودجه سال 95 کل کشور تبصره 3 لایحه را در جلسه علنی عصر امروز مجلس مصوب کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۰۸    
مرکز جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از تعیین تکلیف همه پرونده های متقاضیان جذب هیات علمی این دانشگاه تا پایان اردیبهشت امسال خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۰۸    
سخنگوی قوه قضاییه از کمتر شدن معوقات بانکی افراد دانه درشت در سال 94 خبر داد و گفت: از دادستان تهران خواسته ام موضوع معوقات بانکی را به طور مستمر پیگیری کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۰۵    
بهارستان نشینان در ادامه بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 95 کل کشور تبصره 2 این لایحه را به تصویب رساندند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۵۶    
مدیرعامل بزرگ ترین شرکت آلومینیوم هند خواهان همکاری با ایمیدرو در زنجیره صنعت آلومینیوم ایران شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۴۸    
آیین نهال کاری یادبود 63 شهید گلگون کفن شهر سردرود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سردرود به مناسبت فرارسیدن سال جدید با حضور مسئولان شهری ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۴۵    
در دیدار ایمن اوشانسی سفیر نیوزیلند در تهران با دکتر حسین سالار آملی قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری های علمی بین المللی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۴۲    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: محمدرضا رحیمی از مرخصی ایام عید استفاده کرده اما غیبت نداشته است و در خصوص تمدید شدن مرخصی وی هنوز چیزی نمی دانم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۴۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران گفت: آموزشی که در کنج قفسه های کتابخانه بماند و به درد مردم نخورد علم نافع نیست و باید دانشجویان با بیماری های بومی منطقه و اقلیم خود آشنا باشند و در ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۹    
شهردار سمنان در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان بر همکاری طرفین در اجرای طرح های مشارکتی شهرداری تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۶    
سخنگوی قوه قضاییه از احضار شهین دخت مولاوردی معاون امور زنان و بانوان ریاست جمهوری به دادسرا خبر داد و گفت: بنا بر اظهار مسئولان دادسرای سیستان و بلوچستان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۶    
در جلسه هماهنگی و پایش فعالیت های اقتصادی دانش بنیان لرستان قرار شد واحدهای دانشگاهی نسبت به پیگیری موضوعات مربوط به راه اندازی مرکز رشد و ارسال برنامه های کسب و کار مرتبط با طرح های خود برای طرح در ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۳    
تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در مسابقات فوتسال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، موفق شد به مقام قهرمانی این دور از مسابقات دست یابد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۳    
جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در نخستین ماه سال جدید با حضور اعضا از 9 واحد و مرکز استان به ریاست دکتر نوذر قنبری در سالن جلسات واحد کرمانشاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۲۷    
بهروز عطایی اسامی 19 بازیکن را برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۲۷    
امام جمعه برازجان خدمات دانشگاه آزاد را منشأ خیر و برکت برای این شهرستان دانست و تغییرات عملکردی رئیس جدید در این مدت کوتاه را نشانگر رویکرد فرهنگی وی عنوان کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۲۲    
مرد 33 ساله که درحال تعمیر خودرواش بود، با انتشار گاز سمی از لوله اگزور خودرواش، جان خود را از دست داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۶    
مدیرکل موزه ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی سازمان میراث فرهنگی کشور از ورود به مرحله تغییر عمومی در نگاه به میراث فرهنگی خبر داد و گفت مردم و نهادهای اجتماعی باید نقش حفاظتی از این میراث را بر عهده ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۳    
در فاصله چندساعت مانده تا بازی سپاهان مقابل استقلال، محرم نویدکیا در اقدامی جنجالی با رد تصمیم استیماچ اعلام کرد اجازه نمی دهد تیمش با ترکیب مدنظر سرمربی به زمین برود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۰    
وکلای ملت در جلسه علنی شیفت عصرامروز مجلس بخش درآمدی تبصره یک لایحه بودجه سال 95 کل کشور را به تصویب رساندند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: نیروهای مسلح برای شخص خاص و یا برای حزب و جناح خاصی نیستند بلکه مربوط به همه ملت و کشور هستند
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۸    
حسین سلیمانی که از رزمندان زمان جنگ است، در قالب دل نوشته ای به بازگویی خاطراتش از صدای استاد محمدرضا شجریان پرداخت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی ارتش فیلیپین امروز (یکشنبه) گفت: سربازان فیلیپینی با یک گروه حدود 120 نفره از شورشیان اسلامگرای مرتبط با داعش درگیر شده اند. در این مخاصمه 10 ساعته در جنوب این کشور، 23 نفر کشته شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۲    
مدال برنز وزن 84- کیلوگرم لیگ جهانی امارات به نماینده ایران رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۲    
دکتر کیومرث نیاز آذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران صبح امروز از واحدهای نکا و بهشهر این دانشگاه بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۹    
عباس رحیمی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برای سومین بار رئیس هیئت وزنه برداری استان مازندران شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۶    
مدیر کل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست در رابطه با اینکه چرا محیط زیست ربطه دوم را در اجرای مدیریت سبز کشوری به خود اختصاص داده است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۶    
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه اموال جدیدی از سوی زنجانی به شرکت نفت یا قوه قضاییه معرفی نشده است، گفت: اموال در دست ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۶    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور گفت: در این لیگ 24 تیم از دانشگاه های داخلی و خارجی شرکت داشتند که تیم این واحد در میان شگفتی سایر مدعیان توانست پس از شش دوره مسابقه با اقتدار و ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۳    
رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه ایران و استونی در زمینه های مختلفی می توانند همکاری داشته باشند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۳    
معاون آموزشی وپژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان از اجرای تاثیرگذار طرح های برون دانشگاهی این واحد خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۴۷    
کمال الدین پیرمؤذن، نماینده مردم اردبیل در تذکر شفاهی در جلسه علنی عصر امروز یکشنبه 22 فروردین مجلس خطاب به رئیس مجلس اظهار کرد: به شما دست مریزاد می گویم که امروز ضربتی بودجه سال جاری را تصویب کردید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۴۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر عنوان کرد که راه اندازی حداقل 10 شرکت دانش بنیان و 10 پروژه سرمایه گذاری از جمله برنامه های آتی حوزه اداره کل برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان واحد ابهر برای سال ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۴۴    
سیدحسین نقوی حسینی در جلسه علنی شیفت عصر امروز مجلس در تذکری به وزارت امور خارجه و رئیس جمهوری گفت: ایران تعهدات خود را در برجام به صورت نقدی انجام داده است و طبق گزارش آژانس به شورای امنیت و شورای ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۴۱    
حمید رسایی در جلسه علنی عصر امروز مجلس در تذکر شفاهی اظهار کرد: در قانونی که مجلس آن را وضع کرده است به وزارت امور خارجه فرصت شش ماهه داده است تا درباره روند اجرای برجام به مجلس گزارش دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۳۵    
اجرای نمایش فصل بهار نارنج به کارگردانی غلامرضا عربی روز دوشنبه 23 فروردین ماه به مناسبت شهادت حضرت امام علی النقی الهادی (ع) در خانه نمایش اداره تئاتر تعطیل است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۳۵    
زن جوان که در سایت همسریابی با خواستگارش آشنا شده و از طریق نرم افزار واتس آپ با او در تماس بود، غافل از نقشه ای که خواستگار قلابی در سر دارد، 110 میلیون ریال به او قرض داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۲۹    
با تصمیم کادر فنی پرسپولیس تمرین فردای سرخ پوشان تعطیل اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ضعف و قدرت ها در دربی مهم نیست و مهم برای استقلال و ما این است که این بازی مشخص کننده قهرمانی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۲۶    
شیفت عصر جلسه علنی مجلس با حضور نمایندگان برای بررسی جزئیات بودجه سال 95 کل کشور آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۲۰    
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه در سالی که گذشت سه اردوگاه از هفت اردوگاه در دست احداث مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: در سال 94، 11 هزار نفر از سوی مقام معظم رهبری مشمول عفو قرار گرفتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۱۷    
جنبش حماس امروز یکشنبه از افزایش همکاری های امنیتی میان دستگاه امنیتی فلسطین و اسرائیل انتقاد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۱۱    
دستگاه امنیتی لبنان یک گروهک تروریستی با پنج عضو را که برای جذب جوانان به مدرسه ای مذهبی با هدف تبلیغ ایدئولوژی داعش در شمال لبنان فعالیت می کردند، شناسایی و بازداشت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۶    
محمدرضا شفیعی کدکنی، اخیرا در نشستی غیررسمی که با حضور جمعی از اساتید و پژوهشگران برگزار شده بود، انتشار برخی مطالب درباره زندگی شخصی و خاطراتی که از قول او منتشر شده را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۳    
دانشگاه صنعتی شریف به منظور ارتقا و پیشرفت صنعت انیمیشن در ایران نخستین همایش ملی انیمیشن، بازی، دانش، تولید و تجارت جهانی را برگزار خواهد کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۰    
زوج جوان که دارنده سایت بازی بودند، برای آنکه مشتریان بیشتری جذب کنند، سایت رقیب شان را مورد حمله سایبری قرار دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۰    
وزارت امور خارجه لبنان اعلام کرد که تاکنون بیش از 70 تبعه لبنانی به دلایل نامعلومی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس اخراج شده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۰    
صدها آذری، امروز یکشنبه، مقابل ساختمان سازمان ملل متحد در نیویورک تجمع و ادامه تنش میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان را محکوم کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۷    
ارتش پاکستان اعلام کرد درگیری مرزی با هند از شب گذشته آغاز شده و امروز به اوج خود رسیده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۷    
امسال در ایام نوروز بیش از 700 خانواده و در مجموع بیش از 3500 نفر از همکاران در واحدها و مراکز آموزشی استان در اقامتگاه های تجهیز شده واحد اهواز اسکان یافتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۲    
دوربین مدار بسته یک فروشگاه در هند لحظه ای باور نکردنی از یک عابر پیاده را ضبط کرده است که در آن، یک میمون به سرعت به او نزدیک شده و با لگد او را نقش بر زمین می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۹    
تیم 5 نفره از دانشجویان مهندسی مکانیک، الکترونیک، نرم افزار و مکاترونیک دانشگاه آزاد واحد اسلامی کرمانشاه در یازدهمین مسابقات ربوکاپ که از سه شنبه تا جمعه هفته گذشته در نمایشگاه دائمی بین المللی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۹    
رئیس مرکز تحقیقات زیست محیطی آب های آزاد ایران گفت: نخستین مرکز تحقیقات زیست محیطی آب های آزاد ایران ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۰    
یادگار امام(ره) از آیت الله العظمی شبیری زنجانی عیادت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۷    
رئیس سازمان نظام پرستاری کشور در واکنش به اجرای طرح سلامت یار از سوی سازمان هلال احمر، گفت: هلال احمر تنها باید به ارائه خدمات امدادگری خود بپردازد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۴    
ظهر امروز نشست هم اندیشی منتخبان تهران به میزبانی نماینده مردم اردکان در مجلس برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۴    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: از مجلس به دلیل همکاری با دولت در بررسی لایحه بودجه تشکر می کنم، بودجه سال 95 نسبت به سال گذشته ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۸    
بیست وچهارمین قسمت از مجموعه شبکه نمایش خانگی شهرزاد به روال هر دوشنبه، فردا بیست و سوم فروردین ماه، منتشر می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان دلایل برگزاری جلسه با مدیران را آشنا و درگیر بودنشان با مشکلات عنوان کرد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت از همکاری این واحد دانشگاهی در اجرای هرچه بهتر طرح ملی پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر دار ایران ایراپن خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۷    
جلسه هماهنگی دربی 82 با حضور دبیر فدراسیون کشتی و نهادهای ذیربط برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۴    
بازار بورس طی 7 روز آغاز به کار خود در سال 95 با افت 1396 واحدی مواجه بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۴    
رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو از مردم خواست که محصولات آرایشی و بهداشتی را فقط از فروشگاه های معتبر و داروخانه ها تهیه کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۴۶    
130 زوج دانشجو در مراسمی که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در سالن آمفی تئاتر شهید قاسم احمدی دانشکده فنی مهندسی واحد بوشهر (عالی شهر) برگزار شد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۴۰    
آزمایشگاه آلفابت X که پیش از این با عنوان گوگل ایکس شناخته می شد و به کمپانی Schaft وابسته است، در مرحله جدید نشست اقتصادی ژاپن جدیدترین ربات خود را عرضه کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۳۴    
اهداف و برنامه های هفته پژوهشی اجرایی پرفورمنس ایران در قالب نشست خبری صبح امروز 22 فروردین ماه با حضور کریستین بیه پروفسور تئاتر و استاد دانشگاه پاریس اوئست ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۳۴    
مدیران باشگاه هرتابرلین آلمان تماشاگر ویژه بازی استقلال - سپاهان هستند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۳۴    
سرعتی زن تیم ملی والیبال کشورمان در تمرین صبح امروز از ناحیه کمر مصدوم شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۳۱    
14 فیلم خارجی و 4 فیلم ایرانی در بخش فیلم های کوتاه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر روی پرده می روند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۲۵    
تالار مولوی دوشنبه 23 فروردین به مناسبت شهادت دهمین امام شیعیان حضرت علی النقی (ع) هیچ اجرایی ندارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۶    
مرد جوان که به دروغ به اقوامش گفته بود، جراح زیبایی است، نقشه کلاهبرداری از چند زن را با این بهانه کشید. متهم تا دیپلم درس نخوانده و به بهانه گرفتن مطب، بیمارانش را در خانه اش معاینه می کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۶    
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران تاکید کرد اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۰۷    
در این ویدیو یک ساختمان مسکونی در حال تعمیر در استانبول ترکیه را مشاهده کنید که به دلیل فرسوده شدن در یک لحظه فرو می ریزد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۰۴    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی گفت: ساخت المان و محوطه سازی مزار شهدای گمنام این دانشگاه در دستور کار قرار دارد و مقرر شده که با برگزاری یک فراخوان در بین دانشجویان و استادان عمران و ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۰۱    
معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی از اسکان نوروزی هزار و 300 خانواده از کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه در ایام عید نوروز در سکونتگاه های وابسته به دانشگاه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۰۱    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان از انتخاب این واحد به عنوان مرکزیت جنوب شرق کشور برای برگزاری آزمون زبان EPT دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۲:۴۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان، مهم ترین محورهای فعالیت این واحد دانشگاهی در سال 95 را تشریح کرد.