دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۰May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 13 خرداد 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 2 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 3 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 4 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 5 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 6 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 7 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 8 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 9 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 10 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 11 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 12 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 13 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 14 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 15 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 16 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 17 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 18 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 19 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 20 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 21 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 22 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 23 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 24 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 25 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 26 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 27 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 28 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 29 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 30 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۳۹    
دیدار تدارکاتی تیم های ملی ایران و مقدونیه با برتری تیم ملی کشورمان به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۱۹    
رییس جمهوری در آئین بیست و هفتمین سالگرد ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، "انقلاب اسلامی" ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۱:۳۰    
در جلسه روز گذشته هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، مقرر شد نمایشگاهی از دستاوردهای فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه برای هفته اول مهرماه به مناسبت هفته آفتاب برگزار شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۱:۱۵    
یکصد و شصت و نهمین نشست وزیران نفت و انرژی سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) روز پنجنشبه (13خردادماه) با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۰:۴۸    
وزیران نفت 13 کشور عضو اوپک امروز (پنج شنبه) در پایان نشست 169 اوپک تصمیمی برای سقف تولید این سازمان نگرفتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۹:۴۷    
آژانس فضایی اخیرا تصاویری از سطح پلوتو را به اشتراک گذاشته که توسط ماهواره افق های نو گرفته شده است و جزئیات کاملی را از سطح این سیاره کوتوله به تصویر می کشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۹:۱۸    
دانشمندان چینی قرار است در سال 2017 کاوش هایی را در قطب شمال و جنوب کره ماه انجام دهند. این اقدام در راستای دستیابی به آن سوی ماه در سال 2018 صورت می گیرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۹:۱۲    
جان کربی گفت انتظار ما این است که آب سنگین ایران در هفته های آینده به آمریکا برسد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۸:۳۵    
بهداد سلیمی با بالای سر بردن 430 کیلوگرم مدال طلای مجموع مسابقات وزنه برداری جام فجر را از آن خود کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۸:۳۲    
سازمان ملل از مرگ 10 هزار کودک یمنی در سال 2015 خبر داده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۸:۳۲    
پس از کش وقوس های فراوان و اخبار ضدونقیضی که در رسانه های محلی نیشابور و استان مطرح می شد، شهردار نیشابور با حکم وزارت کشور از سمت خود عزل شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۸:۲۶    
محمد بارکیندو، کاندیدای نیجریه با اجماع کشورهای عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) بعنوان دبیر کل این سازمان برگزیده شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۵۶    
مراسم خاکسپاری مادر مجتبی محرمی امروز برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۲۱    
دولت ارمنستان از لغو روادید سفر میان ایران و کشورش خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۰۳    
باراک اوباما بزرگترین اشتباه دوران ریاست جمهوری خود در حوزه ی سیاست خارجی را بی برنامگی پس از تغییر رژیم در لیبی دانست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۵۱    
نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری مردم در دل مسئولان و زحمت کشان سپاه پاسداران قوت و انگیزه بیشتر را جهت ایجاد محرومیت زدایی و احداث مساجد ایجاد می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۴۳    
مصطفی آجورلو به عنوان جدید مدیرعامل تراکتورسازی انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۱۷    
مدیر حوزه های علمیه گفت: گاهی برخی مسائل سیاسی نگران کننده است زیرا اخلاق و ادب را در جامعه به چالش می کشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۱۱    
یادگار امام گفت: تکفیر، مذهب خاصی نمی شناسد و چه در میان اهل سنت و چه در میان شیعیان محکوم است. برادر کشی شیعه و سنی ندارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۱۱    
وزیر کار، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی را به دلیل آنچه که بی اطلاعی از اجرای حکم مجازات شلاق کارگران معدن طلای آق دره عنوان شده از سمت خود برکنار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۵    
رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: بزرگترین آسیب از نظر حضرت امام استحاله شخصیت اسلامی ایرانی بود که نظام استکباری تلاش داشتند، آن را انجام دهند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۲    
نشست شورای سیاستگذاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۲    
مدافع تیم فوتبال مس کرمان به تیم فوتبال پدیده پیوست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۲    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در دومین ملاقات رسمی خود در لتونی با ایگار رینکویکز، وزیر امور خارجه لتونی دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۹    
رئیس دانشگاه شهید بهشتی از راه اندازی دفتر مشترک همکاری های علمی و فناوری دانشگاه های ایران و روسیه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۶    
جلسه شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور مسئولان تربیت بدنی و اعضای این شورا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد برگزار شد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۵:۰۰    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده توان افزایی همه زنان و دختران در جامعه دوستدار خانواده را راهبرد اساسی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در راستای اجرای برنامه ششم توسعه در کشور برشمرد و ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۷    
در تازه ترین رده بندی فدراسیون جهانی تنیس روی میز ملی پوشان کشورمان صعود کردند و نیما عالمیان به رده 111 جهان رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۴    
خسرو احمدی ضمن دشوار دانستن اجرای بیگانه کامو اعلام کرد که مسعود دلخواه با درایت این نمایش را بسیار بسیار خوب اجرا کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۴    
همایش آمران و ناهیان در روز چهارشنبه 12 خرداد در فرهنگ سرای امام(ره) برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۱    
آیین اختتامیه سومین دوره مسابقه دانشجویی معمار برتر شامگاه گذشته 12 خردادماه با حضور مجتبی فاطمی مدیرعامل مرکز معماری ایران، کامران افشارنادری، شهاب میرزائیان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۸    
وزیر بهداشت صبح امروز از فاز دوم طرح توسعه بیمارستان 330 تختخوابی آیت الله کاشانی، کلینیک بیماران خاص و صعب العلاج بازدید و بخش زایشگاه بیمارستان هاجر (س) را افتتاح کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۸    
شاعر شناخته شده و فعال در حوزه شعر کودک و شعر آیینی و انقلاب، معتقد است مدیران فرهنگی باید به تبع اهمیت و توجه امام راحل و مقام معظم رهبری به حوزه شعر ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۸    
نماینده مردم ملایر در مجلس دهم گفت: مهم ترین تفاوت ترکیب هیأت رئیسه مجلس دهم با نهم، در این است که همه جریان های سیاسی به خواست خود رسیدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۲    
معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، برنامه های این نیرو در سالروز رحلت جانگذار بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۹    
مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه اساتید به مدت چهار روز با حضور مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در این طرح در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی شهید شهسواری واحد کهنوج ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۶    
محسن رضایی امشب در برنامه تیتر امشب شبکه خبر درباره اندیشه های حضرت امام (ره) سخن می گوید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۷    
رهبر جنبش حماس در تماس تلفنی با علی لاریجانی، انتخاب وی به عنوان رئیس مجلس دهم شورای اسلامی را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۷    
تویوتا موتور فعالیت خطوط تولیدش در ژاپن را که اوایل هفته جاری در پی انفجار در کارخانه یک تامین کننده و قطع زنجیره تامین این خودروساز متوقف شده بودند ازسرخواهد گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۴    
در آستانه بیست و هفتمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، مراسم بزرگداشتی در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش و بر عرشه ناوشکن جمهوری اسلامی ایران جماران برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۴    
معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه اخبار منتشر شده درباره اعزام میانجی سعودی به ایران را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۱    
علیرضا حیدری قهرمان نامدار کشتی ایران رو به مجری گری آورد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۱۸    
احسان علیخانی با حضور در برنامه ی خندوانه از اتفاقات دردسرساز برنامه ماه عسل روایتی را از تلافی یک مخاطب خلبان نسبت به وی که بعد از تماشای برنامه ماه عسل گریه کرده بود بیان کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۱۸    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حوزویان وظایف خطیری در تبلیغ دین بر عهده گرفتند اما مهم تر از همه چیز رسالتی است که قرآن کریم بر عهده آن ها نهاده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۱۲    
وزیر انرژی، صنعت و منابع معدنی عربستان امیدوار است در حاشیه یکصد و شصت و نهمین نشست سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) با بیژن زنگنه وزیر نفت ایران دیدار و گفتگو کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۹    
حجت الاسلام سید علی خمینی گفت: تعامل یکی از نکاتی است که باید علما رعایت کنند و نقش اساسی در تبلیغ دارد. بخش تبلیغ وابسته به تعامل است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۳    
وزیر نفت با بیان اینکه دو کاندیدای اصلی برای احراز پست دبیرکلی وجود دارد، گفت: ظرفیت تولید نفت ایران در پنج سال آینده به 4 میلیون و 800 هزار بشکه در روز می رسد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۳    
وحید یامین پور کارگردان و مجری کارشناس برنامه هایی همچون ایران 88 و دیروز، امروز، فردا بعد از 6 سال دوری به تلویزیون برمی گردد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۰    
وزیر اطلاعات با اشاره به گذشت 27 سال از رحلت امام خمینی (ره) گفت: امروز کشورمان به برکت رهبری های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در دنیا حرف برای گفتن دارد و همه از ایران اسلامی حساب می برند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۴    
مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان خراسان گفت: نام این باشگاه بنا به درخواست نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تغییر خواهد کرد و به احتمال زیاد به نام مشهدالرضا نامگذاری می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۴۲    
دریافت کننده والیبال ایران پس از پیروزی بر چین گفت: خوشحالم همه بازیکنان تلاش کردند و مزد زحمات خود را گرفتند و اشک شوق ریختند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۶    
یک تاریخ جهان در 100 شی ، آدم ها در غروب اسم ندارند ، مادونایی با پالتو پوست ، سایه باد ، هزاره های هبوط ، گفت و گو با سایه یا بوف کور چگونه ساخته و پرداخته شد؟ و.. ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۳    
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: صعودمان به المپیک تقریباً قطعی شده است و خوشحالم که به آرزوی چندین ساله خود رسیدیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۲۷    
هیلاری کلینتون، نامزد پیشتاز دموکرات ها، در جریان یک سخنرانی در کالیفرنیا از دونالد ترامپ به دلیل برنامه اش مبنی بر دوستی با کره شمالی و سخت گیری نسبت به متحدان اروپایی آمریکا انتقاد و او را فردی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۲۴    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که چهار منتخب تبریز هفته آینده مراسم تحلیف خود را در صحن علنی مجلس به جا می آورند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۲۱    
مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی استعفای فرماندار اسفراین را تایید و اظهار کرد: علت استعفای وی مشکلات شخصی و عدم استقرار وی در محل خدمت بوده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۱۸    
وزیر امور خارجه، در اولین روز هفته آینده با حضور در خانه ملت از وضعیت سرمایه گذاری های خارجی در کشور به نمایندگان گزارش می دهد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۱۵    
اپل حافظه داخلی 32 گیگابایتی را در آیفون 7، جایگزین گزینه 16 گیگابایتی کنونی می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۱۵    
نخست وزیر ترکیه روز چهارشنبه گفت: (اقدام) پارلمان آلمان برای تصویب قطعنامه ای نمادین که قتل عام 1915 (1294) ارمنی ها به وسیله عثمانی را یک نسل کشی اعلام می کند، نامعقول است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۹    
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی بر چین گفت: از خوشحالی نمی توانم حرفی بزنم. دست تک تک مردم ایران را می بوسم و دم همه بچه های تیم ملی هم گرم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۹    
ویدئو، آخرین روزهای زندگی امام خمینی(ره) در کنار حجت الاسلام سید احمد خمینی در بیمارستان را نشان می دهد که به مناسبت سالگرد ارتحال ایشان بازنشر شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۶    
وزیر ورزش و جوانان در تماسی تلفنی با رییس فدراسیون والیبال پیروزی های ارزنده و پرافتخار ملی پوشان کشورمان در مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشور ژاپن را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۳    
معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه ایران از فرستادن یک میانجی توسط عربستان به تهران برای حل بحران یمن خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۳    
یک ماهی متعلق به رودخانه آمازون در منطقه ای در سانفرانسیسکو آمریکا پیدا شده که با داشتن دندان هایی شبیه به انسان، موجب تعجب محققین شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۳    
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از توزیع 210 هزار بسته پذیرایی و 425 هزار بطری آب آشامیدنی در میان زائرین امام راحل که در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام (ره) شرکت می کنند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۳    
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اعلام نارضایتی از نحوه برگزاری اجلاس روسای دانشگاه ها برای یک روز، از قول رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای جبران کمبود بودجه دانشگاه ها در سال جاری خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۰    
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان از انجام موفقیت آمیز تست دیوار آجری با بازشو تقویت شده به وسیله الیاف frp خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۰    
تیم ملی والیبال لهستان در پنجمین مسابقه خود در رقابت های انتخابی المپیک ونزوئلا را شکست داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۵۱    
اجرای آثار نمایشی در اولین روز از سومین همایش تئاتر مردمی خرداد اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۵۱    
امیر حسین شفیعی گفت: افتتاح آزمایشی خرم فتح که اثری چند رسانه ای است با حمایت شهرداری تهران در باغ موزه دفاع مقدس انجام شده و به زودی زمان اجرای آن مشخص و اعلام می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۴۸    
در آخرین رده بندی اعلام شده از سوی فیفا، جایگاه فوتبال ایران در رتبه اول آسیا و 39 جهان به ثبت رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۴۲    
با اعلام واحد یزد مبنی بر تصویب یک رشته کارشناسی پرستاری در واحد میبد و دو رشته کارشناسی ارشد پرستای در واحد یزد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۳۹    
یکصد و شصت و نهمین نشست سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دقایقی پیش در مقر دائمی این سازمان در وین آغاز بکار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۳۹    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و یوم الله پانزدهم خردادماه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۳۶    
ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) و یوم الله 15 خردادماه بیانیه ای صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۳۳    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و جهان اسلام گفت: امام (ره) یک شخصیت ممتاز و بی نظیر در جهان اسلام بود که توانست دنیا را متحول سازد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۳۱    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به کارشکنی های دولت سعودی در برگزاری حج تمتع گفت: عربستان به دنبال تسویه حساب سیاسی با ایران بود و این تسویه حساب را با زائران ما انجام داد .
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۲۲    
دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی گفت: نگاه امام (ره) به جهان برخاسته از جان و روح حقیقت اسلام است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۶    
قیمت جهانی نفت برنت در بازار معاملات آتی روز پنج شنبه با افزایش روبرو شد اما وست تگزاس روند کاهشی به خود گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون سالانه دو میلیون تن به تولید گندم افزوده شده است به طوریکه پیش بینی می شود امسال 10 میلیون تن ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۴    
تمرین تیم ملی فوتبال برزیل به دلیل ناامنی شهر لس آنجلس تا اطلاع ثانوی لغو شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۱    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: پیروزی برابر چین ما را به ریو نزدیک تر کرد و من از این موضوع بسیار خوشحالم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۵۸    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در چهارمین و آخرین ایستگاه سفر اروپائی خود، صبح پنج شنبه وارد لتونی شد و بلافاصله با ریموند وجونیس ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۹    
یکی از اعضای تیم پزشکی امام خمینی(ره) که از زمان قبل بستری بنیانگذار جمهوری اسلامی در بیمارستان همراه ایشان بود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۶    
نرخ رشد و میزان تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی در بخش عمومی غیردولتی و بخش خصوصی سال 95 مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۶    
شب گذشته احسان علیخانی میهمان برنامه خندوانه بود. در این ویدیو خاطره علیخانی از انتقام خلبان از او در یکی از سفرهایش را مشاهده کنید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۳    
دو نوجوان 16 ساله که به حساب بانکی پسرخاله خود دستبرد اینترنتی زده بودند، توسط پلیس فتا شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۳    
قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری های علمی بین الملل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اعطای 50 بورس تحصیلی و انجام 10 طرح تحقیقاتی مشترک با کشور ترکیه در سال جاری خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۰    
نماینده مردم تهران درباره ترکیب هیأت رئیسه مجلس دهم گفت: ترکیب هیأت رئیسه مجلس دهم در حد انتظارات مردم متوازن شد و مردم از این ترکیب خوشحال شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۰    
آمار عملکرد تیم ملی والیبال ایران در دیدار برابر چین مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۷    
محسن سلگی عضو کمیته جهانی دوچرخه سواری CSC (نظامیان جهان) شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۴    
رئیس مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: آنچه مهم می نماید، این است که با مرور زمان نگاهمان به امام (ره) و آرمان های ایشان باید تاریخ ساز شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۳    
تیم ملی والیبال با پیروزی برابر چین گام بزرگی برای صعود به المپیک برداشت اما در یک صورت ممکن است معادلات جدول به شکل دیگری رقم بخورد و ایران به رویای 52 ساله اش نرسد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۱۷    
نمایش شاد، موزیکال و خاطره انگیز علیمردان خان با کارگردانی سینا نورائی در تماشاخانه فانوس روی صحنه می رود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۱۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: همه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و... واحدهای دانشگاهی از سوی روابط عمومی اطلاع رسانی می شود و این موضوع می طلبد که برای روابط عمومی ردیف بودجه تخصیص ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۸    
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل چین را کسب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۸    
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: بر همه ما لازم است که اندیشه های امام را مرور کنیم تا بتوانیم عملکرد مسئولان را بر اساس آن بسنجیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۰    
فرودگاه کاشان پس از دو دهه از آغاز عملیات اجرایی با انجام نخستین پرواز از مشهد مقدس روز پنجشنبه فعالیت خود را آغاز کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۷    
نمایش دکلره نوشته مهدی کوشکی به کارگردانی مشترک مهدی کوشکی و صحرا فتحی میهمان تئاتر مستقل تهران می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۴    
وزنه بردار المپیکی کشورمان گفت: در مسابقات جام فجر به خودم فشار نیاوردم و می توانستم وزنه های بیشتری بزنم اما با صلاحدید خودم این کار را انجام ندادم.
  • ۱