چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۲:۳۶May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 4 تیر 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 تیر 1397 خبرگزاری آنا 2 تیر 1397 خبرگزاری آنا 3 تیر 1397 خبرگزاری آنا 4 تیر 1397 خبرگزاری آنا 5 تیر 1397 خبرگزاری آنا 6 تیر 1397 خبرگزاری آنا 7 تیر 1397 خبرگزاری آنا 8 تیر 1397 خبرگزاری آنا 9 تیر 1397 خبرگزاری آنا 10 تیر 1397 خبرگزاری آنا 11 تیر 1397 خبرگزاری آنا 12 تیر 1397 خبرگزاری آنا 13 تیر 1397 خبرگزاری آنا 14 تیر 1397 خبرگزاری آنا 15 تیر 1397 خبرگزاری آنا 16 تیر 1397 خبرگزاری آنا 17 تیر 1397 خبرگزاری آنا 18 تیر 1397 خبرگزاری آنا 19 تیر 1397 خبرگزاری آنا 20 تیر 1397 خبرگزاری آنا 21 تیر 1397 خبرگزاری آنا 22 تیر 1397 خبرگزاری آنا 23 تیر 1397 خبرگزاری آنا 24 تیر 1397 خبرگزاری آنا 25 تیر 1397 خبرگزاری آنا 26 تیر 1397 خبرگزاری آنا 27 تیر 1397 خبرگزاری آنا 28 تیر 1397 خبرگزاری آنا 29 تیر 1397 خبرگزاری آنا 30 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۸    
نشست خبری محمدحسین صادقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۷    
هفته پایانی رقابت های لیگ دسته یک کشتی آزاد کشور فردا پنجشنبه با برگزاری 4 دیدار برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۳:۵۳    
متخصص تغذیه راهکار های افزایش قد کودکان و نوجوانان را با مصرف برخی مواد غذایی تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۲:۱۷    
روز های تیرماه، اولین ماه تابستان روز های داغ و گرمی است، اما داغ تر و گرم تر از هوای این روز های فصل تابستان، مسئله کنکور و گذشتن از این غول هفت سر برای دانش آموزان است. آیا امسال قبول می شوم؟
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۰:۵۴    
یک روانشناس بالینی در خصوص کنترل استرس و هیجان حین تماشای فوتبال راهکارهایی را عنوان کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۰:۴۸    
براساس همه پرسی پارسال، نظام سیاسی ترکیه تغییر کرده و از پارلمانی به ریاستی تبدیل خواهد شد که این به معنای تقویت قدرت رئیس جمهور و افزایش اختیارات وی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۷    
مراحل کارشناسی و داوری آثار رسیده به سومین جشنواره بین المللی حقوق بشر آمریکایی به اتمام رسید و نتایج به زودی اعلام می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۲    
دوره مشترک رشته مطالعات منطقه ای؛ گرایش مطالعات اوراسیا در مقطع کارشناسی ارشددانشگاه علامه طباطبائی راه اندازی می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۵    
میزان تولید موادمخدر در افغانستان، طی سال های اخیر، دو برابر شده و به 9هزارتن رسیده، این در حالی است که ایران به دلیل همجواری با این کشور، سدی در برابر ترانزیت این مواد به کشورهای دیگر است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۵    
رییس سازمان غذا و دارو با تاکید براینکه هیچ محصولی تحت عنوان تراریخته ایرانی در بازار نداریم، در عین حال شرایط ارایه مجوز برای کشت و تولید فرآورده های تراریخته در ایران را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۱    
کارگاه آموزشی ورود حرفه ای به بازار کار، به منظور توانمندسازی شغلی دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۱:۲۳    
قائم مقام وزیر علوم در آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید دانشگاه صنعتی سهند گفت: دانشگاه ها باید کارهای تیمی بین رشته ای را در دانشگاه ترویج داده و از همکاران و مسئولان ذی ربط مرتبط با صنعت هم در پروژه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۳۴    
محققان با بهره گیری از ضایعات نیشکر و نانوالیاف سلولز موفق به تولید نانوکاغذ مرغوب شدند. این نوع کاغذ از خواص مکانیکی بهتری نسبت به کاغذهای معمولی برخوردار است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۳    
ارتش آمریکا، برای جست وجو در مناطق آلوده به رادیواکتیو و بمب گذاری شده و بررسی هواپیماهای از کار افتاده، ربات ها را آموزش می دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۲۸    
کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین تاکید کرد که تا قهرمانی در جام جهانی را به دست نیاورد از فوتبال خداحافظی نمی کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۶    
فرصت ثبت نام در رویداد Tehran Game Convention 2018 به عنوان بزرگ ترین رویداد آموزشی و تجاری بازی های ویدئویی منطقه، آخر این هفته به پایان می رسد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۶    
مجموعه مصوبه ها، آیین نامه ها و دستورالعمل های شورای نظارت بر اسباب بازی در قالب کتابی با همین عنوان منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۳    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری فردا سه شنبه برای پاسخ به سئوال 7 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون آموزش حاضر می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۰۶    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: بیش از 223 میلیارد ریال بابت مرحله اول تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی به حساب 65 دانشگاه کشور واریز شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۶:۵۳    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: محموله 50 تنی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی هلال احمر ایران برای ارائه خدمات درمانی به زائران در حج 97، امروز برای ارسال به فرودگاه جده؛ بارگیری شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۳:۳۹    
فیلم سینمایی کاتیوشا به کارگردانی و تهیه کنندگی علی عطشانی بعد از فیلم سینمایی دلم می خواد در گروه زندگی اکران می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۳:۳۹    
تأدیب الأطفال نوشته محمود مازندرانی ملقب به مفتاح الملک از پیشگامان تألیف کتاب های نوین کودکان در ایران در انتشارات مدرسه به همراه مقدمه ای در معرفی آن بازنشر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۳:۳۳    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از 60 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۱:۵۹    
درد ها و اسپاسم های عصب سیاتیک از جمله رایج ترین درد های شایع در جوامع امروزی است. امروزه کمتر کسی را می توان یافت که تجربه یک بار گرفتگی عصب سیاتیک را در زندگی تجربه نکرده باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۲:۴۳    
فیلم سینمایی بازدم از هفته آینده در سینماهای هنر و تجربه نمایش داده خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۱:۳۸    
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: با دست روی دست گذاشتن و منتظر ماندن مشکلات جامعه حل نمی شود؛ متاسفانه باید فکر کنیم برجامی وجود ندارد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۲:۰۵    
مدیر کل دفتر حیات وحش و آبزیان آب های داخلی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه و مقابله با بروز احتمالی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در حیات وحش کشور، تمامی اقدامات ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۲:۰۵    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از امضای تفاهم نامه بین سازمان ورزش و جوانان و ستاد کل در خصوص حضور سربازان امریه در تشکل ها خبر داد و افزود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۲:۰۲    
درد ستون فقرات گردنی و کمری از مشکلات شایعی است که افراد زیادی از آن شکایت دارند و یکی از مهم ترین علل مراجعه به مراکز درمانی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۲:۰۲    
یک مشاور تحصیلی به تشریح راهکارهایی برای حفظ آرامش خانواده و داوطلبان در روزهای پایانی منتهی به کنکور پرداخت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۲:۰۲    
سخنان محمد جواد ظریف در اتاق بازرگانی ایران که شوربختانه دوباره گویی و بزرگ نمایی در آن جایگاه بلندی دارند امروز دوشنبه تیتر یک یا دو شماری از روزنامه های سیاسی ایران شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۲:۰۲    
بر خلاف حنا طبیعی، حنا سیاه حاوی مقادیر بالا مواد شیمیایی به نام پارا-فنیلین دی آمین (paraphenylenediamine) یا PPD است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۱:۵۹    
افسردگی و فراموشی هردو بیماری هایی هستند که می توانند روال عادی زندگی شما را مختل کنند پس مراقب آنها باشید ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۱:۵۹    
پدر المیرا، مقتول پرونده پزشک تبریزی، می گوید دکتر یک بار همکلاسی هایش را هم مسموم کرده بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۱:۵۹    
بررسی ها نشان می دهد مصرف آنتی بیوتیک های خوراکی با افزایش خطر تشکیل سنگ های کلیوی مرتبط است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۱:۵۹    
سلامت برای ما همه چیز نیست اما بدون ان برای ما همه چیز هیچ است.سلامت بزرگترین نعمتی است که خداوند به ما داده اما چون سلامت را به طور رایگان در اختیار ما قرار داده و ما برای چیز های رایگان ارزش قایل ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۱:۵۹    
لک های صورت یکی از دغدغه های مهم خانم هاست. دغدغه ای که باعث می شود برای هر مهمانی پوست را زیر لایه های کرم پودر و پنکیک بپوشانند و مرتب دنبال راه حل های جدید برای از بین بردن این مشکل باشند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۱:۵۹    
نتایج مطالعات نشان می دهد که ریسک ابتلا به افسردگی در زنان تقریبا دو برابر مردان است. احتمال ابتلا به افسردگی در زنان میانسال با توجه به تغییرات فیزیولوژیک و هورمونی بیشتر است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۱:۴۷    
گروهی از محققان موفق به ابداع فناوری شده اند که مخفی کردن اشیائی که از خود گرما ساطع می کنند را در برابر دوربین های مادون قرمز ممکن می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۰:۴۶    
دانشگاه پیام نور در اطلاعیه ای چگونگی ملاقات حضوری با رئیس این دانشگاه را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۱:۰۳    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه با خروج آمریکا دیگر برجامی وجود ندارد که ایران بخواهد در آن بماند گفت: قطعا اروپایی ها احتیاج دارند که ما در برجام بمانیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۰:۳۴    
حاجی دلیگانی گفت: جلساتی که در مجلس برگزار می شود علیرغم اینکه غیر علنی هستند، رئیس مجلس اجازه صحبت به نمایندگان نداده و این جلسات به جمع بندی درستی منتهی نمی شود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۳۹    
ترکیب تیم ملی فوتبال اسپانیا برای دیدار با مراکش مشخص شد
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۳۷    
سفیر جدید ویتنام در ایران، استوارنامه خود را تقدیم وزیر امور خارجه کشورمان کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۳۷    
دیدار تیم های ملی ایران و پرتغال در ورزشگاه موردوویا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۲۹    
سفرای کشورهای پاکستان، سنگال، تونس و قطر در پایان ماموریت خود در ایران، بعد از ظهر امروز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و خداحافظی کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۱۴    
سرمربی تیم ملی مصر گفت: شکست در دقایق پایانی خیلی بد است و ما در این بازی در دقایق پایانی باختیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۱۴    
تب و تاب بازی ایران مقابل پرتغال سیاستمداران کشورمان را نیز فراگرفته است و هر یک امیدوارند تیم ملی کشورمان نتیجه ارزشمندی در این بازی کسب کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۳۳    
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با پرتغال مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۲۷    
سرمربی تیم ملی اروگوئه گفت: در جام جهانی یک اشتباه کوچک گران تمام می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۲۴    
سرمربی تیم ملی روسیه گفت: در مرحله حذفی بازی خیلی سختی پیش رو داریم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۱۸    
سرمربی تیم ملی عربستان گفت: پس از خوردن گل از مصر موفقیت شدیم تا زمام بازی را به دست بگیریم و به رقیب اجازه ندادیم تا هیچ فرصتی برای گلزنی داشته باشد به همین خاطر ما شایسته برد بودیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۶    
افسر پلیس کلانتری نیمه شب هنگام گشت با خودرو پلیس در یکی از خیابان های منطقه باغ فیض تهران به دو سرنشین یک خودروی پژو ظنین شد و به آنها فرمان ایست داد اما راننده پژو بدون توجه به این اخطار پلیس پا به ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۶    
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا گفت: هر گرم طلای 18 عیار 257 هزار و 850 تومان فروخته می شود، در حالی که سکه یک گرمی 430 هزار تومان قیمت دارد که نشان دهنده حباب حدود 170 هزار تومانی در فروش این نوع سکه است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۶    
دبیر انجمن تولیدکنندگان ماءالشعیر و مالت از افزایش 10 تا 15 درصدی قیمت ماء الشعیر در سال جاری خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۶    
محبوبیت امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه به کمترین میزان از زمان انتخاب او به این سمت رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۶    
مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در ارتباط با جزئیات فوت 4 نفر در درون چاه گفت: شب گذشته چهار مرد به طمع گنج به درون یک چاه در روستای چکاب شهر مشهد می روند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۶    
تذکرات و انتقادها نسبت به هزینه بالای دعوت فیگو شروع می شود. همه از مبلغ دریافتی فیگو سوال می کنند. عدد و رقم ها اعلام و بلافاصله تائید و تکذیب ها آغاز می شود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۳    
سموم محیطی با تاثیر منفی روی هورمون ها، موجب اختلال در متابولیسم می شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۳    
مطالعات جدید نشان داده است که ورزش کردن بیش از وزن کم کردن برای بیماران قلبی مهم است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۳    
در حالی که طی روزهای گذشته، مقامات وزارت امور خارجه ایران با بیان این که موعد مقرر برای تصمیم سازی اروپا در خصوص برجام به پایان رسیده است، هشدارهایی در خصوص آینده بدون برجام داده بودند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۰    
بازی های گروه A جام جهانی با برتری اروگوئه مقابل روسیه و برتری عربستان مقابل مصر خاتمه یافت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۵۱    
مهاجم تیم ملی مصر بهترین بازیکن دیدار تیمش برابر عربستان شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۴۸    
مهاجم تیم ملی اروگوئه به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیمش برابر روسیه لقب گرفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۴۳    
تیم فوتبال عربستان در آخرین دیدار خود در جام جهانی روسیه در ثانیه های پایانی برابر مصر به پیروزی رسید تا این جام را با کسب سه امتیاز به اتمام برساند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۷    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: حفاظت از مرزهای هوایی کشور وظیفه ای است که همه یگان ها و گروه های پدافند هوایی در سطح کشور مشغول به انجام آن هستند و تمامی مناطق پدافندی به صورت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۳۷    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت ایران و عراق روابط خوبی با یکدیگر دارند و خط مقاومتی که از تهران تا بغداد و بیروت امتداد دارد، هر روز قوی تر می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۲۵    
تیم ملی اروگونه با ارائه نمایشی برتر روسیه را با شکست سنگینی مواجه ساخت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۱۹    
رئیس بخش گوارش بیمارستان کودکان مفید از راه اندازی کلینیک فوق تخصصی پیشگیری و درمان چاقی کودکان و نوجوانان در بیمارستان کودکان مفید خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۱۹    
استانداری تهران از اتخاذ تمهیدات لازم برای تماشای مسابقه امشب میان تیم های ملی ایران و پرتغال در ورزشگاه آزادی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۴۶    
معاون سیاسی فرماندار تهران با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ فردی در جریان تجمعات امروز برخی کسبه تهران در محدوده بازار دستگیر نشده است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۴۰    
سرپرست اورژانس کشور با اشاره به این اورژانس هوایی کشور را تعداد 21 هزار نفر را به مراکز درمانی منتقل کرده است گفت: امروزه بین 15 تا 20 هزار نیروی عملیاتی اورژانس در کشور کم داریم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۷    
در دومین جلسه هم اندیشی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، دانشجویان به بیان دیدگاه ها و راهکارهای مدّ نظر خود برای ارتقاء هرچه بیشتر ارتش جمهوری اسلامی ایران ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۷    
وزیر اطلاعات با بیان اینکه باقی ماندن در برجام مشروط به تامین منافع ایران است گفت: تا وقتی سایر اعضا کارشکنی نکنند و از آن خارج نشوند و منافع ایران تامین شود به برجام متعهدیم اما اگر روزی منافع مان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۷    
ئیس جمهور کشورمان در پیامی در خصوص مسابقه فوتبال امشب میان تیم های ملی ایران و پرتغال، برای ملی پوشان کشورمان آرزوی موفقیت کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۵۰    
طی حکمی از سوی شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان، به عنوان دبیر نهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۵۰    
خانه نمایش مهرگان، جشنواره مونولوگ برگزار می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۵۰    
ویژه برنامه فرصت برابر برای کنکور سراسری 97، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (5 و 6 تیرماه) از شبکه آموزش سیما پخش می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۴۷    
نائب رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر تهران با اشاره به حاشیه اجتماعی ایجادشده در خط 7 متروی تهران، گفت: شهرداری تهران مانند فرد ثروتمند بی اعتبار است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۴۷    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل عصر امروز با مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفت و گو کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۴۴    
وزیر بهداشت گفت: سازمان اورژانس کشور باید هر ساله مقدمات حضور حداقل 10 نفر از نیروهای اورژانس در بهترین مراکز دنیا را فراهم کند تا علاوه بر فراگیری آموزش های روز ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۳۸    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مشکلات کشور از طریق اعتصاب حل نخواهد شد. این روش خواست دشمنان اسلام است که مردم در شرایط سخت اینگونه عمل کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۳۲    
سلول ها کوچک ترین واحد زنده در بدن جانداران هستند که دارای صدها نوع مختلف است اما احتمالا تا به حال اسم سلول های بنیادی را شنیده اید ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۲۳    
معاون منطقه ای رئیس سازمان برنامه جهانی غذا، ابلاغ رهبری درباره حق تحصیل پناهجویان در ایران را امری فوق العاده خواند و گفت: با این قانون ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۲۰    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آبادان با تأکید بر اینکه مشکل شوری آب شهرهای خرمشهر و آبادان تا حدودی برطرف شده اما هنوز روستاها در وضعیت نرمال قرار نگرفته است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۲۰    
آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری تندر در آزاد راه اصفهان تهران نرسیده به شهرک صنعتی مورچه خورت بامداد دوشنبه به مرگ چهارتن منجر شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۱۷    
در سوریه و عملیات آزادسازی حلب مسئول عملیات بود و در هدایت صحنه نبرد، نقش مهمی ایفا می کرد.در هدایت بسیاری از عملیات های سوریه مشارکت داشت و نقش مستشاری بر عهده داشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۱۷    
نویسنده کتاب بنیان های وهابیت گفت: مشکل ما، مشکل تکفیر و ترور و آدم کشی و کارهای ضدبشری است. من این را با توجه به شناختی که از وهابیت دارم، رسماً اعلام می کنم: در میان وهابی ها ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۴    
دبیر بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی گفت: 1500 زوج دانشجو که در دوره های قبلی و بیست و یکمین دوره از سفر جامانده بودند ثبت نام کرده و اعزام آن ها آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۳۶    
ترکیب تیم های روسیه و اروگوئه برای دیدار انتهایی مرحله گروهی مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۳۳    
تعدادی از کارکنان شرکت آمازون با ارسال نامه ای برای جف بزوس، موسس و مدیرعامل شرکت آمازون، از وی خواستند تا از فروش ابزار کنترل و نظارت به پلیس و سازمان های اطلاعاتی آمریکا خودداری کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۲۴    
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری گروهی از سارقان حرفه ای خبر داد که با وجود حضور اعضای خانواده در ساعت های اولیه بامداد اقدام به سرقت منازل در مناطق مختلف شهر تهران می کردند .
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۲۴    
سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری گروهی از متهمان که تحت پوشش جادوگری و خارج کردن اجنه و شیطان از جسم افراد اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد و 500 میلیون تومانی کرده بودند، خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۲۱    
ترکیب دیدار تیم های ملی مصر و عربستان برای دیدار در جام جهانی اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۲۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: آگاه باشیم که آشفتگی این روزهای بازار سکه و ارز نتیجه غیر مستقیم و روانی تحریمهاست نه خود تحریمها.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۸    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد:افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد منوط به تصویب دستورالعمل مربوطه در دولت است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۹    
قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از طراحی 40 رشته بین رشته ای جدید از سوی این واحد دانشگاهی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۳    
ستاره اسبق رئال مادرید و منچستر به عنوان مربی تیم زیر 19 ساله های آیندهوون انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۳    
بررسی های جدید نشان می دهد که رتبه دانشگاه های انگلیسی در رتبه بندی تحقیقاتی و آموزشی افت کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۰    
تیم داوری ایران دیدار حساس بین تیمهای برزیل و صربستان را قضاوت می کند.