پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۲۳:۰۹May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 23 تیر 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 تیر 1397 خبرگزاری آنا 2 تیر 1397 خبرگزاری آنا 3 تیر 1397 خبرگزاری آنا 4 تیر 1397 خبرگزاری آنا 5 تیر 1397 خبرگزاری آنا 6 تیر 1397 خبرگزاری آنا 7 تیر 1397 خبرگزاری آنا 8 تیر 1397 خبرگزاری آنا 9 تیر 1397 خبرگزاری آنا 10 تیر 1397 خبرگزاری آنا 11 تیر 1397 خبرگزاری آنا 12 تیر 1397 خبرگزاری آنا 13 تیر 1397 خبرگزاری آنا 14 تیر 1397 خبرگزاری آنا 15 تیر 1397 خبرگزاری آنا 16 تیر 1397 خبرگزاری آنا 17 تیر 1397 خبرگزاری آنا 18 تیر 1397 خبرگزاری آنا 19 تیر 1397 خبرگزاری آنا 20 تیر 1397 خبرگزاری آنا 21 تیر 1397 خبرگزاری آنا 22 تیر 1397 خبرگزاری آنا 23 تیر 1397 خبرگزاری آنا 24 تیر 1397 خبرگزاری آنا 25 تیر 1397 خبرگزاری آنا 26 تیر 1397 خبرگزاری آنا 27 تیر 1397 خبرگزاری آنا 28 تیر 1397 خبرگزاری آنا 29 تیر 1397 خبرگزاری آنا 30 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۴:۵۰    
یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله دوشنبه شب یک فروند موشک بالستیک را به سمت مواضع شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در ساحل غربی یمن شلیک کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۰۳    
محققین ایرانی در مطالعه ای پژوهشی که نشریه بین المللی جهاد دانشگاهی، IJFS به انتشار نتایج آن پرداخته است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۰۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در 11 سال گذشته میانگین بارش سالانه ایران به بالای نرمال نرسیده است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلیل بیکاری در حوزه کشاورزی را غفلت از گرایش به سمت تولید و صنایع تبدیلی اعلام کرد و گفت: از طریق صندوق کارآفرینی امید به عنوان یکی از مجموعه های موفق ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۲    
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته سوم لیگ برتر فوتسال از سوی کمیته داوران اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۴۵    
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون قهرمانان ملی را از خدمت سربازی معاف کرده است، گفت: خدمت سربازی در حوزه اختیارات فرمانده کل قوا و ستاد کل نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۵    
وزیر برق عراق با وزیر نفت کشورمان در تهران دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۳:۰۰    
معاون مالیات برارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور گفت: عملکرد خوب و تعامل مناسب کارکنان در مجموعه های مالیاتی به ویژه در واحدهای ارزش افزوده برگرفته از توسعه فرهنگ مالیاتی در بین آحاد مردم است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۰:۲۱    
آیت الله شفیعی از اعضای با سابقه مجلس خبرگان رهبری است در سالروز تاسیس این نهاد کلیدی در گفت وگو با خبرنگاران تسنیم از نقش خبرگان در حفظ اسلامیت نظام و روند عملکرد مجلس خبرگان سخن گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۰:۱۸    
یک نماینده کارگری با تاکید بر ضرورت احیای شورای عالی تامین اجتماعی با حضور شرکای اجتماعی، گفت: فقدان نماینده بیمه شده ها در هدایت سازمان تامین اجتماعی می تواند تبعات جبران ناپذیری هم برای این سازمان ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۳:۳۹    
مشاور تغذیه و کارشناس فیزیولوژی ورزش در توصیه های بهداشتی و تغذیه ای به حجاج گفت: زائران سرزمین وحی سعی کنند برای تامین مایعات بدن طی روز از آب معدنی استفاده کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۹:۲۳    
اگر مائده هژبری دانمارکی بود و کاری خلاف قانون کرده بود و با وی برخورد قانونی می شد، کسی به خود جرأت نمی داد چنین هیاهویی به راه اندازد و اذهان را مشوش کند اما در کشور ما چنین کارهایی به راحتی و ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۵۲    
سری جدید برنامه رادیو شب به تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک منصور ضابطیان و محمد صوفی از امشب ساعت 22 از شبکه شما روی آنتن می رود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۴۹    
زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بدمینتون مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۵۵    
رئیس اداره پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو اصفهان گفت: برای نخستین بار در استان اصفهان، از سگ های آموزش دیده در گشت های محیط بانی و پاسگاه های این منطقه استفاده می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۰    
بررسی ها نشان می دهد که بخش زیادی از مراجعات به این افراد در مورد روابط خانوادگی است. هم مراجعان خانم دارند و هم آقا و البته مراجعان می خواهند از درست یا غلط بودن آنچه در روابط خانوادگی به آن شک ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۲۴    
بازار هایی که با تصمیمات دولتی ها از تعادل قیمتی خارج شده و به سرعت با افزایش قیمت مواجه شده بودند، اکنون در رکودی تورمی به سر می برند که این روند به تعدیل قیمت ها در برخی بازار ها به خصوص بازار مسکن ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۵۹    
مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی در قالب 250 کاروان اقدام به اعزام قریب به 11هزار نفر از دانشجویان علاقه مند به زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۵۲    
هوا در این هفته گرم تر می شود و در شرایطی که بیشترین میزان مصرف برق در ساعات پیک، مربوط به استفاده از وسایل سرمایشی است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۳۸    
دومین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی با موضوع خانواده 12 تا 14 آبان ماه برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۳۵    
اجرای طرح تاریخ شفاهی صد سال تئاتر کودکان و نوجوانان در ایران، با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی و بنیاد نمایش کودک آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۰۲    
رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انسجام، آمادگی و هماهنگی نیروهای مسلح کشور مایه یاس و ناامیدی دشمن است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۰۲    
فیفا جوایز نقدی برای تیم های برتر در جام جهانی روسیه را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۷    
روسای دانشگاه های سطح یک ایران و ترکیه به منظور توسعه همکاری های علمی و آموزشی میان دو کشور طی نشستی در شهر استانبول گرد هم آمدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۷    
نشست دورهمی نویسندگان، شاعران و تصویرگران ادبیات کودک و نوجوان به مناسبت فرا رسیدن روز ادبیات کودک و نوجوان در خانه فرهنگ واژه برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۴    
دوره تخصصی عمرانی ویژه گروه های جهادی فعال در حوزه عمرانی از سوم تا پنجم مرداد سال جاری در سازمان بسیج دانشجویی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۴    
معاون آموزشی پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: باتوجه به پژوهش ها و ارزیابی های کارشناسی در حوزه تغییر ادبیات دینی به سه راهبرد اولویت بندی در ارائه محتوا ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی قهرمانی تیم ملی وزنه برداری ایران در مسابقات جوانان جهان را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۸    
رئیس جمهور با تبریک قهرمانی مقتدرانه پولادمردان جوان کشورمان در رقابت های وزنه برداری جوانان جهان در ازبکستان، ابراز امیدواری کرد که در سایه تلاش و امید ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۶    
جمعی از مسئولان نشریات انقلابی دانشگاه های تهران خطاب به رئیس دانشگاه علامه اعلام کردند: جنابعالی را همواره داعیه دار دموکراسی و آزادی بیان دیده بودیم اما گویا عصبانیت شما نشان دهنده طرز تفکر امنیتی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۴۱    
وزیر ورزش و جوانان در پیامی از تلاش های تیم داوری ایران در جام جهانی 2018 روسیه تقدیر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۳۵    
یک استارتاپ سوئدی کامیون الکتریکی خودرانی ساخته که می تواند تنه های درختان قطع شده را جمع آوری کند. این کامیون مجهز به دوربین و رادارهای مختلف است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۶    
تیم پاورلیفتینگ دانشجویان ایران در سومین دوره رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی دانشجویان جهان، به عنوان سومی رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۳    
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان بامداد امروز راهی کشور هند محل برگزاری رقابت های قهرمانی جوانان آسیا شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۵۰    
یک خرده فروشی بزرگ در آمریکا حق امتیاز ابزاری برای شنود محاورات کارمندان خود و مشتریان ثبت کرده است. در این فناوری حسگرهایی صدای افراد را جمع آوری و تحلیل می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۷:۰۹    
وزیر ورزش و جوانان قهرمانی جوانان وزنه بردار را در رقابت های جهانی ازبکستان تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۶:۲۵    
استاد دانشگاه علامه طباطبایی می گوید با رشد نامتعادل شهرها و تخریب محیط زیست، شهرها به زودی تبدیل به جزایری خشک درمیان بیابان می شوند ودولتها برای رفع این چالشها در تله سیاستی گیر کرده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۶:۲۲    
جوراب های سوراخ بازیکن تیم فوتبال انگلیس در دیدار مقابل بلژیک سوژه رسانه ها شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۶:۱۹    
مسئول اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی از موافقت این جنبش با درخواست مصر برای توقف درگیری با رژیم صهیونیستی در غزه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۶:۱۳    
فرماندار شهرستان شوش گفت: بعضی از مسئولان متاسفانه همیشه در سفر هستند یا با تاخیر در اداره خود حضور پیدا می کنند. تذکرات لازم به این مدیران داده شده اگر مجدد مشاهده شود برخورد قانونی می شود .
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۶:۱۳    
پژوهشگران آلمانی توانستند با روش جدیدی، امکان شنیدن نور را برای گروهی از موش سانان فراهم کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۵:۵۲    
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس یکی از دلایل تداوم تقلب علمی و پایان نامه دزدی را عدم اجرای قانون مقابله با تقلب علمی و شکایت نکردن وزارتخانه علوم از پایان نامه فروشان اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۵:۳۷    
هافبک تیم صنعت نفت آبادان گفت: بدون تردید پائولو سرجیو یکی از بهترین مربیانی بوده که تا به امروز داشته ام.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۵:۲۲    
عضو شورای حوزه علمیه یزد با تاکید بر اینکه نسل جوان امروز آماده تر از جوانان گذشته برای حضور در صحنه هستند گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۵:۱۰    
سه کتاب در حوزه روزنامه نگاری اقتصادی با ترجمه محسن ایلچی و سینا رویایی منتشر شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۴:۵۲    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تعبیر تخفیف در اعدام قاچاقچیان مواد مخدر را اشتباه دانست و تاکید کرد: نگاه و رویکرد قانون به تعاریف قاچاق و قاچاقچی مقداری کارشناسی تر شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۴:۴۹    
رئیس جمهوری ترکیه در گفت وگو با همتای روس خود درباره احتمال فروپاشی مذاکرات آستانه در صورت ادامه حملات ارتش سوریه به مواضع گروه های تروریستی در ادلب هشدار داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۴:۴۶    
ناسا تصویری از مریخ منتشر کرده است که اشکالی شبیه عنکبوت روی سطح سیاره دیده می شود. این اشکال در حقیقت تیرهای تابشی هستند که هنگام آزاد شدن دی اکسید کربن از زیر سطح سیاره به وجود می آیند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۴:۴۰    
مجموعه کامل 16جلدی خاطرات سردار سلیمانی از دوران هشت سال دفاع مقدس تا پایان سال جاری منتشر می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۴:۲۸    
سردار امان الله گشتاسبی جایگزین سردار حسین معروفی در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۴:۱۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه مهلت دو ماهه اروپایی ها در خصوص آینده برجام تمام شده است، تاکید کرد: دولت باید قانون اقدام متقابل را اجرا کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۴:۱۳    
مسئول حوزه پژوهش و مطالعات اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: فصل اول کاوش لایه نگاری در ارگ تون شهر فردوس، با اعتبارات اداره کل میراث فرهنگی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۴:۰۴    
مهاجم ایرانی تیم فوتبال اوسترشوندس با ضربه ای دیدنی اجازه نداد تیمش بازنده زمین را ترک کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۴:۰۴    
کارشناس بیمه گری سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سازمان بیمه سلامت ایران در راستای رفاه بیمه شدگان خود شرایطی را فراهم کرده تا بیمه شدگان بتوانند در سراسر کشور دفترچه های معتبر خود را تعویض کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۳:۴۸    
بدهی بانک های غیردولتی و موسسات اعتباری با افزایش 110.1 درصدی به 80 هزار و 310 میلیارد تومان رسیده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۳:۱۸    
معترضین انگلیسی نسبت به حضور ترامپ و اعمال سیاست های غرب و حمایت آنها از رژیم صهیونیستی و هم پیمانی با عربستان با ساخت آدمک های شبیه ترامپ و بن سلمان اعتراض کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۳:۱۸    
یک شرکت معماری طرح اولیه برجی را برای سواحل ویتنام ارائه کرده که سه وجه آن با گیاهان پوشیده شده است و در منطقه ای با عرض 15 متر ساخته می شود. ارتفاع این برج به 72 متر می رسد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۳:۱۸    
دبیر علمی چهارمین کنگره ایمپلنت دندانی با بیان اینکه کارگذاری ایمپلنت دندانی در برخی افراد ممنوع است، خاطرنشان کرد: اگر ایمپلنت دندانی با دقت کارگذاری شود، هیچ خطری برای افراد به همراه نخواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۲:۴۵    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نابودی انقلاب اسلامی همواره از اهداف مهم دشمن بوده است گفت: نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه اصلی ترین دغدغه دشمنان است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۲:۳۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس،با اشاره به اینکه منابع موجود در حوزه سلامت به درستی مدیریت نمی شود، تاکید کرد: درحوزه گایدلاین ها و راهنماهای بالینی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۵۷    
آزمون کتبی تفسیر سوره نور با حضور تعداد زیادی از کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد در سالن اجتماعات شهید مفتح این دانشگاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۵۴    
امام جمعه سلسله گفت: متأسفانه در بسیاری از موارد فرمایشات مقام معظم رهبری ابتر می ماند، امروز نفوذ دشمن در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۵۱    
64 تلسکوپ رادیویی در آفریقای جنوبی تصویری با کیفیت از مرکز کهکشان راه شیری را ثبت کرده اند. این پروژه با هزینه 330 میلیون دلار اجرا شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۴۸    
مردم اسکاتلند مانند انگلیسی ها در اعتراض به حضور دونالد ترامپ در خیابان های اسکاتلند تجمعات اعتراضی برگزار کردند
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۴۵    
نخستین دوره رقابت های لیگ کشتی کلاسیک بانوان از 28 تیرماه استارت خود را خواهد زد تا گام های حرفه ای شدن این رشته برداشته شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۳۶    
فروش شرکت پژو در خاورمیانه به علت تحریم های جدید آمریکا 26 درصد کاهش یافته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۳۶    
در دوران شیرخواری، به علت سرعت بالای رشد در مقایسه با سایر دوران زندگی، تامین انرژی، پروتئین و سایر مواد مغذی اهمیت ویژه ای دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۳۶    
محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت ترش و شیرین را در کنترل فشار، قند و چربی خون موثر دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۳۶    
افسر سابق جنگ روانی ارتش آمریکا درباره سفر اخیر علی اکبر ولایتی مشاور ارشد رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسکو پرداخته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۳۳    
رژیم صهیونیستی یک فروند تانک مرکاوا را به ارتش اردن اهدا کرده است ولی این تانک، که گفته می شود از پیشرفته ترین جنگ افزارهای این رژیم است، در موزه نظامی اردن نگهداری خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۳۳    
در حالی که حزب نواز تلاش می کرد از طریق قدرت هواداران خود به دادگاه عالی لاهور فشار آورده و مانع زندانی شدن خود شود، روبه روی یک پروژه شکست خورده قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۳۳    
پروژه غربی صهیونیستی یاسمن آبی برای تجزیه سوریه قرار بود از اوایل هزاره جدید آغاز شود، اما پیروزی حزب الله در جنگ 33روزه آن را یک دهه به تعویق انداخت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۳۳    
محسن محسنی نسب که ساخت یاس های وحشی را در کارنامه خود دارد، گفت: برای فیلم سینمایی ملاقات درخواست پروانه ساخت داده ایم و منتظریم که مجوز ساخت این فیلم صادر شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۳۳    
یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه دیدار مشاور رهبر انقلاب با رئیس جمهور روسیه امری کاملاً پذیرفته شده است، گفت: نمی توان جهت گیری های غربی را معیار قضاوت در این خصوص دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۳۰    
به گفته هادی انباردار تهیه کننده ماهی و برکه ، بخش هایی از این فیلم در خارج از کشور فیلمبرداری می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۳۰    
دوستان به من لطف دارند و برای من فیلمنامه ارسال می کنند، اما این روزها متن هایی که می آورند آن جذابیت و قدرت گیرایی را ندارد و ناگزیرم که عذرخواهی کنم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۲۷    
یک استاد حوزه و دانشگاه با نکوهش سخن چینی گفت: کسی که پشت سر دیگران بدگویی می کند از ایمان و انسانیت ساقط شده است و با کارش سه نفر را می کشد و جهنمی می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۲۷    
اگرچه دولت می گوید که نرخی به غیر از 4200 تومان را برای دلار به رسمیت نمی شناسد، اما قیمت هرقطعه سکه برای پرداخت مهریه در دادگاهها، از سوی بانک مرکزی با دلار قاچاق تعیین می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۲۷    
اگرچه ممنوعیت واردات 1339 قلم کالا تا حدودی مانع واردات اقلام غیرضروری و لوکس به کشور شده اما برخی معافیت ها همچون واردات کالای همراه مسافر در مناطق آزاد، در این حوزه همچنان چالش برانگیزاست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۲۴    
کارشناسان حوزه سلامت، بر این عقیده اند که مافیای سیگار مخرب تر از دلالان ارز است. چون ضمن سودآوری برای آنها، سلامت مردم را هم تهدید می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۲۴    
تصویربرداری سریال نفوذ که این روزها در شهرستان ساوه انجام می شود قرار است در چند شهر دیگر ادامه پیدا کند و بخش هایی از آن هم در ترکیه ضبط می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۲۴    
سفیر ونزوئلا از همکاری ایران با این کشور در زمینه تکنولوژی خبر داد و گفت: ایران با کشور ما در زمینه فناوری نانو و نفت همکاری می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۲۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر برنامه باید حائز 2 مؤلفه کلیدی باشد تصریح کرد: برنامه های اقتصادی باید اعتماد ساز ،عدالت محور و حائز مبارزه با فساد باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۱۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی به سازمان امور مالیاتی و گمرک برای مبارزه با فساد دستور فوری صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۱۲    
نمایش ضیافت شبانه ای برای شبنم به کارگردانی روزبه روحی پور در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می رود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۰۳    
روز 18بهمن 57 یک هواپیمای C130 نیروی هوایی ارتش به همراه دو تن از اعضای سفارت آمریکا در تهران، برای آزاد کردن 22 تکنسین آمریکایی مستقر در ایستگاه هوایی سیا در کبکان در شهر درگز حرکت کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۰۳    
عضو مجلس خبرگان رهبری، لازمه مبارزه با مفاسد اقتصادی را شفاف سازی در تمامی مسائل کشور ذکر کرد و گفت: شفاف سازی در امور می تواند اصلی ترین عامل مبارزه با فساد اقتصادی در کشور باشد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۱:۰۰    
عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اعلام کرد که اولویت باشگاه ذوب آهن روی ماندن تبریزی در این تیم است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۰:۴۸    
وزیر مشاور در وزارت خارجه آلمان در واکنش به اظهارات اخیر ترامپ مبنی بر اسارات آلمان در دست روسیه گفت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۰:۳۶    
سخنگوی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت دارو برای ما قابل قبول نیست مگر افزایش در قالب همان 9 درصدی که مورد پذیرش سندیکاهای داروسازی و سازمان غذا و دارو به عنوان نرخ تورم قرار ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۰:۱۲    
مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: تغییر گرایش دانش آموزان دوره متوسطه به تحصیل در هنرستان ها ضروری است و در این راستا در برنامه ششم توسعه سهم 50 درصدی هدف گذاری کرده ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۳:۳۶    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال جذب علی کریمی را منتفی دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۳:۱۲    
داوران ایرانی حاضر در جام جهانی 2018 روسیه با عملکردی درخشان مدال های خود را از اینفانتینو رئیس فیفا دریافت کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۲:۰۷    
تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران با کسب 512 امتیاز تیمی برای سومین سال پیاپی قهرمان جهان شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۱:۳۱    
سرمربی تیم ملی انگلیس گفت: بلژیک تیم بهتری از ما بود و باید به بازی های ملی بازیکنان این تیم نگاهی بیاندازیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۱:۲۲    
سرمربی تیم ملی بلژیک گفت: تاریخ سازی بلژیک به نظرم سال ها در ذهن مردم خواهد ماند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۱:۱۶    
پانزدهمین دوره کاراته قهرمانی آسیا در حالی دومین روز خود را پشت سر گذاشت که تیم ملی مردان ایران در بخش کومیته با 2 طلا، یک نقره و یک برنز در صدر این بخش ایستاد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۱:۰۷    
ادن هازارد با ثبت 40 دریبل موفق بهترین عملکرد را از خود در جام جهانی 2018 به ثبت رساند و در تاریخ پس از مارادونا و مسی ایستاد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۰:۴۰    
روابط عمومی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از انهدام یک تیم تروریستی در منطقه مرزی نودشه استان کرمانشاه در عصر امروز خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۰:۳۷    
زننده گل دوم بلژیک به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیمش برابر انگلیس شناخته شد.