پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۶:۳۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 14 تیر 1397 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری آنا 1 مهر 1397 خبرگزاری آنا 1 آبان 1397 خبرگزاری آنا 30 آذر 1397 خبرگزاری آنا 24 دی 1397 خبرگزاری آنا 24 بهمن 1397 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 1 تیر 1397 خبرگزاری آنا 2 تیر 1397 خبرگزاری آنا 3 تیر 1397 خبرگزاری آنا 4 تیر 1397 خبرگزاری آنا 5 تیر 1397 خبرگزاری آنا 6 تیر 1397 خبرگزاری آنا 7 تیر 1397 خبرگزاری آنا 8 تیر 1397 خبرگزاری آنا 9 تیر 1397 خبرگزاری آنا 10 تیر 1397 خبرگزاری آنا 11 تیر 1397 خبرگزاری آنا 12 تیر 1397 خبرگزاری آنا 13 تیر 1397 خبرگزاری آنا 14 تیر 1397 خبرگزاری آنا 15 تیر 1397 خبرگزاری آنا 16 تیر 1397 خبرگزاری آنا 17 تیر 1397 خبرگزاری آنا 18 تیر 1397 خبرگزاری آنا 19 تیر 1397 خبرگزاری آنا 20 تیر 1397 خبرگزاری آنا 21 تیر 1397 خبرگزاری آنا 22 تیر 1397 خبرگزاری آنا 23 تیر 1397 خبرگزاری آنا 24 تیر 1397 خبرگزاری آنا 25 تیر 1397 خبرگزاری آنا 26 تیر 1397 خبرگزاری آنا 27 تیر 1397 خبرگزاری آنا 28 تیر 1397 خبرگزاری آنا 29 تیر 1397 خبرگزاری آنا 30 تیر 1397 خبرگزاری آنا 31 تیر 1397 
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۰۰:۵۳    
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری یک قاچاقچی با 150 هزار دلار آمریکا و 36 هزار و 900 یورو قاچاق در راه آهن مشهد خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۲۰:۵۹    
نشست اسلام و ایران با هدف بازخوانی روایت عبدالحسین زرین کوب از هویت ملی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۲۰:۵۰    
آیت الله بیات زنجانی در پاسخ به به استفتائی پیرامون اختصاص ارز دولتی به حجاج بیت الله الحرام گفت: دولت مکلّف است اولویت های تخصیص ارز را رعایت کند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۶:۳۳    
سوسک ها در حالت طبیعی می توانند تا بیش از 30 دقیقه زیر آب زنده بمانند. اما محققان سوسک های رباتیکی ساخته اند که بیش از این ها قادرند زیر آب بمانند و از این قابلیت برای اکتشاف زیر آب استفاده کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۶:۳۰    
تورنمنت بوکس جام پادشاهی تایلند برای شاگردان اکبر احدی دو مدال نقره و یک برنز به همراه داشت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۳    
مدیر موزه ملی قاهره از برپایی نمایشگاه مجموعه اشیای تاریخی استردادی از ایتالیا در این موزه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۴    
نخستین المپیاد ورزشی متوسطه دوره دوم پسران سما منطقه شمال کشور با معرفی برترین ها به کار خودپایان داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۴    
محققان آمریکایی ربات های شناگری ساخته اند که برای حرکت در آب به موتور یا منبع تولید نیروی محرکه نیاز ندارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۵    
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران گفت: تا آخر هفته پیش بینی هواشناسی را رصد می کنیم، اگر ضرورت پیدا کند، حتما برنامه زمان بندی خاموشی ارائه می دهیم و احتمالات را به مردم اطلاع رسانی می کنیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۳:۱۵    
حسن بوعذار که پیش از این مدیر داخلی یادمان شهدای هویزه بود به عنوان سرپرست جدید این یادمان انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۲:۵۱    
رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: مسؤلان برگزاری امتحانات باید دقت داشته باشند که دانش آموزان به هیچ عنوان تلفن همراه در جلسه امتحان نداشته باشند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۰    
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: مهلت انتخاب رشته آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی جمعه 15 تیر پایان می یابد و این مهلت تمدید نمی شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۸    
معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما با بیان اینکه ایجاد نشاط بین دانش آموزان و استعدادیابی از اهداف برگزاری نخستین المپیاد ورزشی پسران سما مقطع دوم متوسطه شمال کشور است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۸:۳۳    
هفتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس2018 با حضور شرکت های دانش بنیان، شتاب دهنده ها و استارتاپ ها آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۷:۴۸    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: در حال حاضر نوعی صف بندی میان اتحادیه اروپا و آمریکا وجود دارد و به هر حال این فرصت مناسبی است تا ایران از شکاف ایجاد شده میان این دو، به نفع خود استفاده کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۷:۰۶    
سرمربی تیم ملی بلژیک گفت: سوال درباره مربیگری تیم ملی اسپانیا، در زمان نادرستی مطرح شده و الان تمام تمرکزم روی بازی با بزیل است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۶:۴۸    
آزمون جامع دکتری تخصصی با حضور بیش از 60 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۶:۳۳    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه در شبکه ها دست به عصا تبلیغ می کنیم، گفت: حرکت به سمت آموزش بین المللی ماموریت دانشگاه های سطح یک است و بر این اساس باید حدود 10 درصد ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۶:۰۹    
کمیسیون امنیت ملی مجلس طی پیامی نوشت: بر اساس شواهد و قراین محکم دیپلمات های ایرانی در داخل خاک لبنان توسط رژیم صهیونیستی ربوده و همچنان در اسارت بسر می برند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۶:۰۹    
ناسا چراغ های LED آزمایشگاه رشد گیاه در ایستگاه فضایی بین المللی را به رنگ پرچم آمریکا روشن کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۵:۳۳    
رئیس سازمان بسیج در حکمی مسلم معین را به عنوان مسئول جدید قرارگاه فضای مجازی این سازمان منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۵:۳۳    
رئیس دانشکده عرفان و تصوف دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: انسان عاقل خداوند را همواره ناظر اعمال خود می داند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۴:۴۸    
باشگاه تراکتورسازی قراردادی با مهدی ترابی بسته که فاقد وجاهت قانونی است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۴:۴۲    
با توجه به این که فناوری های رمزنگاری روز به روز محبوبیت بیشتری کسب می کنند، امروزه نیاز به فراگیری بلاک چین (blockchain) بیشتر احساس می شود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۴:۱۱    
یک وزیر صهیونیستی ضمن اعتراف به شکست در برابر پیروزی های بشار اسد رئیس جمهور سوریه، در عین حال مدعی شد که "اسرائیل" دست برتر است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۴:۰۲    
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم والیبال نوجوانان موفق شد جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کند و این موضوع می تواند زمینه ساز توسعه والیبال شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۳:۵۶    
پایگاه تخصصی اویل پرایس با اشاره به توانایی ایران در بستن تنگه هرمز نوشت ایران برای اجرای سیاست یا همه یا هیچ در بحث صادرات نفت خلیج فارس یک راه دیگر هم دارد و آن استفاده از ظرفیت نیروی دریایی خود در ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۳:۳۶    
رئیس جمهور با اشاره به بررسی بسته پیشنهادی سه کشور اروپایی درباره برجام از سوی ایران، بر ضرورت توجه جدی به نکات مد نظر و تامین خواسته های جمهوری اسلامی ایران برای ادامه روند همکاری ها در اجلاس فردای ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۳:۳۳    
همراهی مردم طی دو روز گذشته در بخش های مختلف و صرفه جویی در مصرف موجب شده است تا پیک مصرف برق از کانال هشداردهنده 56 هزار مگاوات اواسط این هفته خارج شود و به تبع آن خاموشی در نقاط مختلف کشور نیز نسبت ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۳:۲۴    
یکی از فعالین فرهنگی گفت: در فتنه های پیش رو هیچ تضمینی برای پیروزی وجود ندارد و اگر ما گوش به فرمان ولی فقیه نباشیم اصل نظام در خطر خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۳:۲۱    
معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری از اجرای طرح حفاظت مشارکتی در 12 میلیون هکتار عرصه های منابع طبیعی کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۳:۱۵    
15 عضو کمیته تحقیق و تفحص از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پس از رأی گیری در صحن علنی مجلس معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۳:۱۵    
وزیر امنیت رژیم صهیونیستی تهدید کرد در صورت استقرار ارتش سوریه در منطقه حائل، این رژیم پاسخ خواهد داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۲:۴۳    
رئیس جمهور بسته پیشنهادی سه کشور اروپایی در مورد ادامه روند همکاری ها در برجام را مایوس کننده دانست و تاکید کرد: اگر روند کار اجلاس وزرای کشورهای اروپایی در وین ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۲:۳۴    
نشست تخصصی سواد رسانه ای برای زنان و خانواده با مشارکت کانون جهانمهر در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۲:۲۸    
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به پیش بینی یک هزار میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در بودجه 97، از تحصیل چهار میلیون دانش آموز در مدارس تخریبی و فرسوده انتقاد کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۴۵    
شورای اروپا به اتفاق آرا تحریم های وضع شده علیه روسیه را تا ژانویه سال آینده میلادی تمدید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۴۳    
اوزان جدید وزنه برداری در حالی مشخص شد که تعداد اوزان در مسابقات رده بزرگسالان زنان و مردان افزایش یافت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۴۰    
پس از برخوردهای قاطعانه قوه قضائیه با مجرمان، برخی از صفحات مجازی با انتشار تصاویری شایعه داشتن یک ویلای مجلل را به دادستان کل کشور منتسب کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۴۰    
رئیس سازمان زندان ها گفت: سال گذشته 130 هزار زندانی کشور در 130 حرفه مختلف آموزش دیدند و از این میان 100 هزار نفر نیز گواهینامه مرتبط با حرفه خود را دریافت کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۱۱    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: استفاده مجدد از وسایل پزشکی ربطی به تحریم ها ندارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۰۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با هشدار به اروپا برای ضعف نشان ندادن مقابل ایران تهدید کرد حتی اگر نیاز باشد در برابر تمام دنیا نیز می ایستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۰۸    
نماینده ایران در هیئت عامل اوپک در واکنش به توئیت جدید رئیس جمهوری آمریکا گفت: با توئیت های پیاپی و مذموم شما قیمت های جهانی نفت خام 10 دلار افزایش یافته است ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۰۸    
یک روانشناس بالینی معقتد است ازدواج موفق باعث افزایش سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی می شود و مشاوره پیش از ازدواج علمی به زوجین کمک بسیاری می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۰۸    
وقتی برق قطع می شود مسئله فقط تحمل تاریکی نیست؛ یخچال و فریزر از کار می افتند و یخ همه مواد غذایی فریز شده شروع به آب شدن می کند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۰۸    
آسیایی ها در مقایسه با سایر مردم روی کره زمین پوست های بی عیب تری دارند. میان آسیایی ها مردم ژاپن به داشتن پوست های صاف معروفند و دلیل آن نوع مراقبت هایی است که از پوست شان دارند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۰۸    
یک عضو انجمن متخصصان پوست کشور ضمن هشدار نسبت به ریسک ابتلا به سرطان پوست در کودکان و نوجوانانی که آفتاب می گیرند و به برنزه شدن تمایل دارند ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۰۸    
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در حالی از دستگیری عامل شایعه پراکنی ماجرای کودک ربایی در فضای مجازی خبر داد که رسانه های خارجی از انتشار این گونه شایعات ذوق زده شده بودند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۰۵    
رئیس منابع طبیعی تالش، از مهار آتش سوزی در دو منطقه از جنگل های این شهرستان در بامداد امروز خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۰۵    
برخی منابع صهیونیستی از سفر هیئت نظامی اماراتی به سرزمین های اشغالی با همراهی یک مقام بلند پایه آمریکایی خبر داده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۰۵    
با تلاش تیم اورژانس 115 شبکه بهداشت و درمان قوچان، جان مادر باردار در منطقه سخت گذر عشایری این شهرستان نجات یافت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۰۵    
این روزها آفتاب، مهر سوزان خود را بیشتر از هر زمان دیگری بر عابران معابر هدیه می کند. آنچنان که تاب تحمل گرما را از تک تک ما ربوده است و حتی بعضی از ما را با ته نشینی آب بدن مواجه کرده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۰۵    
دادگاهی در فلسطین اشغالی، مدت زمان بازداشت وزیر پیشین انرژی رژیم صهیونیستی متهم به جاسوسی برای ایران را تمدید کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۰۵    
گرمای هوا سبب تعریق و بوی نامطبوعی می شود بر همین اساس دانشمندان روش هایی را برای کاهش تعریق و رفع بوی بد آن کشف کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۰۵    
دولت قطر پس از آغاز محاصره اقتصادی 4 کشور عربی علیه دوحه، هزینه بسیاری برای لابی گری و اعمال نفوذ در میان مقامات آمریکا و کنگره این کشور به منظور جلب حمایت واشنگتن در مناقشه با ریاض اختصاص داده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۰۲    
رئیس مؤسسه تحقیقاتی گفت وگوی تمدنها در روسیه تأکید کرد، جمهوری اسلامی نیازی به تیره کردن روابط خود با اروپا در شرایط کنونی نداشته و علت ادعای منافقین دراین باره کاملاً واضح و بدون تردید مردود است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۰۲    
عیسی قراقع تاکید کرد رژیم اشغالگر اسرائیل، رژیمی تروریستی و متوحش است و تحرکات اخیر برای تبادل اسیران فلسطینی با صهیونیست ها بنا به دلایلی متوقف شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۰۲    
امام حسین(ع) به کسی که خانه مجلل ساخته بود و از امام خواست تبرّک کند، امام پس از بازدید خانه چنین فرمودند: خانه خود را خراب کردی و خانه دیگران را آباد نمودی ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۰۲    
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمدابراهیم رشید با حضور پرشور مردم شهیدپرور قم برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۱:۰۲    
معاون توسعه منابع انسانی رئیس جمهور در دولت دهم گفت: وجود قرارگاه خاتم و خدمات بزرگی که در صحنه های مختلف انجام داده، یک الگوی عملی برای مدیران ما است، و این قرارگاه ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۰:۵۹    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از تهیه طرح تحقیق و تفحص مجلس از شرکت آب و فاضلاب تهران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۰:۵۹    
به گفته دانشمندان، در نتیجه استفاده بی حد و حصر کودکان و نوجوانان از تلفن های هوشمند و تبلت، بیماری های چشمی در این قشر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۰:۵۹    
براساس تحقیقات صورت گرفته در انگلیس، از زمان تولد اولین نوزاد با روش IVF در سال 1978، بیش از 8 میلیون نوزاد با این روش متولد شده اند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۰:۵۹    
نیروهای ارتش سوریه توانستند، شهرک صیدا در 10 کیلومتری شهر درعا را از اشغال تروریست های جبهة النصره آزاد کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۰:۵۹    
چشم پزشک با اشاره به عوارض دیابت بر چشم گفت: قند خون کنترل نشده حتی در مدت 6 ماه آسیب جبران ناپذیری برای چشم به همراه دارد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۰:۵۹    
امروزه اندازه گیری کالری تکنیک های افراد چاق برای کاهش وزن است اما متخصصان تغذیه چگونه این میزان را اندازه گیری می کنند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۰:۵۶    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: قتل مولوی کُرد به دنبال اختلافات طایفه ای بوده است و امنیتی نیست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۰:۵۶    
دبیرکل حزب اراده ملّت گفت: اگر مردم در جریان قرار بگیرند که در دستگاهی مثل دستگاه قضایی، با افرادی که دچار تخلف می شوند، بدون ملاحظه برخورد می شود ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۰:۵۶    
نور کمی از سقف می تابد و با همین نور کم براقه های طلا به اطراف پخش می شود؛ آنقدر زیورآلات زیبا و دیدنی هست که ساعت ها می توان آن را تماشا کرد و سیر نشد؛ با این همه درخشش و زیبایی اما ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۰:۵۶    
مربی تیم فوتبال امید گفت: در فوتبال بازی ساده نداریم و در جام جهانی دیدیم تیم های بزرگ با داشتن ستاره های زیاد مقابل حریفان خود دچار مشکل می شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۰:۵۳    
برگزیدگان شانزدهمین جایزه ادبی قلم زرین معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۰:۲۶    
سرمربی تیم ملی برزیل گفت: سریع تر از انتظار بهبود پیدا کرد و خیلی سریع کارش را از سر گرفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۰۰:۲۰    
منابع آگاه از نامه مهم رهبر معظم انقلاب به حسن روحانی رئیس جمهور در خصوص مسائل بوجود آمده در بازار سکه و ارز خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۲:۲۷    
مراسم قرعه کشی مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، بعداز ظهر امروز در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۲:۰۹    
تیم های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابت های بین المللی جایزه بزرگ گرجستان، جام بالاوادزه و کارتوزیا به 2 مدال طلا، 3 نقره و 7 برنز دست یافتند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۲:۰۰    
رئیس فدراسیون والیبال گفت: امیدوارم بچه ها از این نوع شکست ها درست بگیرند و روز به روز برای فردای بهتر آماده شوند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۱:۵۷    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: ما در کشور کمبود حزب نداریم بلکه نیازمند کارکرد حزبی، نیروهای جسور، عملیاتی و انقلابی هستیم.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۱:۴۲    
مصرف به موقع دارو یکی از مشکلاتی است که اطرافیان مبتلایان به آلزایمر را درگیر می کند اکنون با ابداع نسل جدیدی از دارو ها این مشکل برطرف شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۹    
تیم والیبال ژاپن با غلبه بر ایران حریف کره جنوبی در فینال مسابقات قهرمانی آسیا شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال امید گفت: نه تنها عربستان، کره شمالی و میانمار هم رقیبان قدرتمندی هستند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۵    
حسن روحانی طی حکمی بنا بر پیشنهاد رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، محمدرضا نعمت زاده، حسین محمد نبی، مسعود برومند و مظفر اعوانی را برای مدت چهار سال به عنوان اعضای شورای عالی استاندارد منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه با ارسال پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران را در رقابت های جهانی کرواسی که بعد از 23 سال محقق شد را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۸:۰۷    
یک منبع در ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، رئیس این تشکیلات امروز برای انجام برخی آزمایشات پزشکی به بیمارستان منتقل شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۸    
انتشار توئیت رئیس جمهور آمریکا خطاب به سران اوپک مبنی بر کاهش آنی قیمت نفت، امروز قیمت پیش خرید نفت برنت، 56 سنت یا 0.7 درصد افت کرد و به هر بشکه 77.68 دلار رسید.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۸    
زندان جدید نجف آباد، با حضور رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، مورد بهره برداری قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۵    
وزیر امور خارجه آمریکا امروز برای دیدار و گفت وگو با رهبر کره شمالی به پیونگ یانگ می رود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۲    
"بینالی ییلدریم"، نخست وزیر کنونی ترکیه که شصت و پنجمین حکومت کشورش را تشکیل داده بود، آخرین فردی است که این سمت را عهده دار بود و از روز دوشنبه نظام ریاستی بر ترکیه حاکم می شود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۳۰    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه ای در مورد دیدار یوکیو آمانو و حسن روحانی، برجام را دستاوردی برای راستی آزمایی هسته ای توصیف و تأکید کرد که این نهاد تحولات مرتبط به برجام را به دقت دنبال می کند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۲۴    
جسد فردی مجهول الهویه و کارتن خواب در حالی صبح امروز در بلوار کشاورز تهران کشف شد که عوامل پزشکی قانونی 8 ساعت بعد، در حالی که جسد متعفن شده و بو گرفته بود، به بالین جسد آمده و وی را منتقل کردند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۱۴    
نماینده تام الاختیار آیت الله سید علی سیستانی در ایران، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی را آینده سازان کشور دانست.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از آغاز دریافت آثار مربوط به بیست و سومین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت(ع) در کرمان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۰    
مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: مالک جدید سپیدرود رشت از نظر این اداره کل می تواند به کار خود با قدرت ادامه دهد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۲    
نتایج یک تحقیق 10 ساله نشان می دهد افرادی که روزانه هشت فنجان قهوه مصرف می کنند بیشتر از افرادی عمر می کنند که قهوه نمی نوشند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۷    
آزمون جامع دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۷    
تیم فوتبال تراکتورسازی در اولین بازی دوستانه خود در اردوی ترکیه به مصاف کشلای آذربایجان می رود.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۵    
یک روزنامه فرامنطقه ای مدعی شد، آلمان قصد میانجی گری را در مذاکرات غیرمستقیم رژیم صهیونیستی با جنبش حماس درباره قرارداد احتمالی تبادل اسیران دارد که به موجب آن چهار اسیر صهیونیست در مقابل اسیران ...
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۵    
وقوع انفجار در یک مرکز تفریحی در شرق افغانستان باعث کشته شدن سه عضو طالبان شد.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۵    
مهلت ضرب الاجل دونالد ترامپ برای وضع تعرفه کالاهای چین در حالی رو به پایان است که بازار سهام آسیا با تلاطم و نا آرامی روبرو شده و بسیاری از ارزهای مهم مبادلاتی متوقف شده است.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۲    
فعالان سوری از کشته شدن دو سرباز آمریکایی در حمله داعش به خودروی گشتی شان در شمال دیر الزور خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۷    
گران ترین ویلای دنیا برای میزبانی از فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در تورین آماده شده است.